[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 37 Laatste
Acties:
  • 68.653 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

JeroenNietDoen schreef op zondag 24 september 2023 @ 17:17:
Als je van Fjes niveau houd :+ Wat een slechte wedstrijd zeg. Zoveel foutjes, vreselijk. Zat me echt op te vreten aan het niveau.

We verdienden de winst absoluut niet, maar 2 punten verliezen thuis tegen spurs is onacceptabel.
Ik had het over de eerste helft ;) . De tweede helft was inderdaad veel slechter.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:55
Ik zit zo bij Las Palmas - Granada. Iemand nog tips op welke speler ik moet letten? Zijn toch wel de nr 19 en 18 van La Liga *O*, dus zit misschien wel wat voor Ajax tussen.

[ Voor 19% gewijzigd door Megupe op 24-09-2023 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:03

JAN-B

525 Wp op mijn dak

gambieter schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:18:
Sportief van Arsenal om na zo'n betwiste pingel Spurs vrije doorgang voor de 2-2 te geven :+
heb net de samenvatting bekeken, maar dat is toch nooit niet 1 penalty :?
van korte afstand wordt er keihard tegen de bovenarm / schouder geschoten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Deze is wel humoristisch: Aston Villa: Jacqui Oatley says women's team 'dreading' WSL opener because of 'clingy' shirts
Aston Villa women are "dreading" playing on Sunday because of issues with the club's "clingy" shirts, says football commentator Jacqui Oatley. Villa's male players have reportedly told the club the shirts are retaining sweat, making them uncomfortable. The new home claret and blue shirts, made by British sportswear group Castore, are the worst affected - noticeably changing colour in games.
De shirts houden het zweet vast en worden zwaarder en veranderen van kleur:
Afbeeldingslocatie: https://ichef.bbci.co.uk/onesport/cps/800/cpsprodpb/174E/production/_131266950_gettyimages-1694026314.jpg

En dan:
It is understood Villa highlighted concerns about the new strips to Castore before the start of the season. The club are working closely with the company and have asked it to come up with a solution for both the men's and women's teams as soon as possible.
Dan speel je toch gewoon met de oude shirts?

Maar wat een blamage voor het bedrijf dat de shirts maakt.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 23:29
gambieter schreef op woensdag 27 september 2023 @ 19:42:
Deze is wel humoristisch: Aston Villa: Jacqui Oatley says women's team 'dreading' WSL opener because of 'clingy' shirts

[...]

De shirts houden het zweet vast en worden zwaarder en veranderen van kleur:
[Afbeelding]

En dan:

[...]

Maar wat een blamage voor het bedrijf dat de shirts maakt.
Ik denk dat vrouwen voetbal opeens heel populair is dit weekend.

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
gambieter schreef op woensdag 27 september 2023 @ 19:42:
[...]

Dat is waarschijnlijk contractbreuk, geen idee wat ze dan verliezen, vaak is dit een van de betere inkomen.

Kregen wij niet ~60 miljoen p.j. van Adidas? Weet dat we van Puma rond de 40 zaten, en die waren ook ontzettend slecht, maar niet zo slecht als Aston Vila.

Als je overigens kijkt op Wikipedia, dan vraag je af of het niet gebakken lucht is dat ze verkopen?

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
HollowGamer schreef op woensdag 27 september 2023 @ 20:32:
[...]

Dat is waarschijnlijk contractbreuk, geen idee wat ze dan verliezen, vaak is dit een van de betere inkomen.

Kregen wij niet ~60 miljoen p.j. van Adidas? Weet dat we van Puma rond de 40 zaten, en die waren ook ontzettend slecht, maar niet zo slecht als Aston Vila.

Als je overigens kijkt op Wikipedia, dan vraag je af of het niet gebakken lucht is dat ze verkopen?
Waarom dan?
Ahead of the 2023 Formula One season, Red Bull Racing announced that they would be leaving Puma for Castore for the 2023 Formula One season.

Starting in the 2023–24 football season in The Netherlands, Feyenoord announced that they will leave Adidas after 9 years for Castore and in April 2023 FC Utrecht and FC Twente also announced to start with Castore for the 2023-2024 season.

• HollowGamer
  • Niet online
Ik denk omdat het een heel sympathiek merk is, en vooral veel betekent voor mensen in ontwikkelingslanden. Denk zeker niet voor het geld.

:+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ook bij de F1 merch lees ik veel klachten over de kwaliteit van Castore spul. Over hyped merk. De hype denk ik door henzelf gecreëerd.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• HollowGamer
  • Niet online
Gunner schreef op woensdag 27 september 2023 @ 21:26:
Ook bij de F1 merch lees ik veel klachten over de kwaliteit van Castore spul. Over hyped merk. De hype denk ik door henzelf gecreëerd.
Vond Puma ook bizar slecht, ook alleen maar klachten over.

Denk dat Adidas en Nike het beste zijn, al hebben beide ook geen goede reputatie voor arbeidsomstandigheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13-09 22:56
Word tijd dat ze bij Dortmund eens door gaan schakelen en Hummels een keer gaan vervangen. Spelen vanavond overigens weer niet heel best. Hebben uiteindelijk ook niet zo'n super sterk elftal

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:27
Zo Brighton krijgt me toch een pak slaag van Villa 5 - 1 inmiddels bijna tijd. 8)7

En 6 - 1 :o

[ Voor 12% gewijzigd door chim0 op 30-09-2023 15:30 ]

• HollowGamer
  • Niet online
chim0 schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 15:25:
Zo Brighton krijgt me toch een pak slaag van Villa 5 - 1 inmiddels bijna tijd. 8)7

En 6 - 1 :o
Jammer, want ik vind Brighton wel leuk om te volgen. :)
Trainer lijkt me een beetje zoals Howe.

Ben ik de enige die geen goed commentaar heeft op de ViaPlay stream bij Arsenal?

Edit: gefixed door VP, helaas nu wel Driessen en versta hem voor geen meter.

Edit 2: het geluid loopt niet in sync, dat is wel jammer.

[ Voor 15% gewijzigd door HollowGamer op 30-09-2023 16:19 ]

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:27
@HollowGamer Staan ook vrij hoog en zitten bij Ajax in de EL, maar vandaag dus een off-day?

City 1 - 0 achter bij Wolves grrr :(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Emery heeft echt een topprestatie geleverd tot nu toe bij Villa, niets dan respect hoor. Die veegpartij vandaag was ook weer netjes.

Arsenal op rozen :) Hopelijk weet Wolves stand te houden in de 2e helft maar gezien de statistieken zie ik het somber in.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Havertz 0-3

Top aankoop.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Lekkere voetbalmiddag zo.

Beide Manchester clubs verloren *O*

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

''Terrible day to be a bald fraud'' Ouch voor beide Manchester clubs... ETH exit?

Heerlijke voetbaldag 8)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:38
Man City dat verliest, weekend kan al niet meer stuk.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:59
London schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 18:01:
''Terrible day to be a bald fraud'' Ouch voor beide Manchester clubs... ETH exit?

Heerlijke voetbaldag 8)
Pfff, United was wel echt heel knullig.. Genoot best wel van hun spel, maar helaas niks. Rashford mag wel eens minder egoïstisch worden. Die werd vanochtend wakker met het gevoel Lionel Messi te zijn :p

Als ze ten Hag ontslaan, dan mag ‘ie nog altijd naar Bayern gaan, die staan ook met 2-0 achter :')

[ Voor 7% gewijzigd door Mosin op 30-09-2023 19:12 ]

• HollowGamer
  • Niet online
Kan iemand mij buitenspel uitleggen? Want ik snap het niet meer.

Kennelijk hoef je ook geen lijnen te trekken meer. Bij ons gingen ze heel moeilijk doen over de White goal, hier was het binnen 10 seconds beslist.

• dutchgio
Mosin schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 19:11:
[...]

Pfff, United was wel echt heel knullig.. Genoot best wel van hun spel, maar helaas niks. Rashford mag wel eens minder egoïstisch worden. Die werd vanochtend wakker met het gevoel Lionel Messi te zijn :p

Als ze ten Hag ontslaan, dan mag ‘ie nog altijd naar Bayern gaan, die staan ook met 2-0 achter :')
Terug naar Ajax is ook een welkome optie. ;)
Bayern nog gelijk geworden, maar nog altijd niet in Bayern vorm.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
HollowGamer schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 19:31:

Kennelijk hoef je ook geen lijnen te trekken meer. Bij ons gingen ze heel moeilijk doen over de White goal, hier was het binnen 10 seconds beslist.
Ze komen nu met een statement achteraf dat de VAR inderdaad had moeten ingrijpen...
Maar die zat te slapen (iets met menselijke fout) en deed het niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

HollowGamer schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 19:31:

Ja, de VAR was weer lekker bij Spurs-Liverpool. Bij Canalplus trokken ze de lijnen wel:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F7S4lQUXgAAAvRs.jpg
Duidelijk geen buitenspel. Die rode kaart voor Curtis Jones kun je geven, maar Jota had wel pech. Die eerste gele kaart was lulkoek en een blinde scheids, die tweede gele kaart was dom van Jota (moet je niet doen als je net geel hebt gehad). Maar als VAR al geen lijntjes meer gaat trekken....

Ik voorzie de volgende excuusbrief van Howard Webb. Als ze nou eens competente scheidsen op VAR zouden zetten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

dutchgio schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 21:46:
Ze komen nu met een statement achteraf dat de VAR inderdaad had moeten ingrijpen...
Maar die zat te slapen (iets met menselijke fout) en deed het niet.
Ah, ze geven het al toe. En toch stellen ze dezelfde figuren gewoon weer op als scheids/VAR, want ze hebben niets beter. Dit was zelfs zonder lijnen wel te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Het ergste is dat je geen kritiek mag geven op de refs en de VAR. Je ziet Klopp zich inhouden, Virgil wil iets zeggen - doet dat niet.. waarom worden deze zo beschermt?

Voor mij mogen er wel mensen uitvliegen, ben er wel klaar mee. Het kan gebeuren, maar dit is al jaren zo.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
gambieter schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 21:47:
[...]

Ja, de VAR was weer lekker bij Spurs-Liverpool. Bij Canalplus trokken ze de lijnen wel:
[Afbeelding]
Duidelijk geen buitenspel. Die rode kaart voor Curtis Jones kun je geven, maar Jota had wel pech. Die eerste gele kaart was lulkoek en een blinde scheids, die tweede gele kaart was dom van Jota (moet je niet doen als je net geel hebt gehad). Maar als VAR al geen lijntjes meer gaat trekken....

Ik voorzie de volgende excuusbrief van Howard Webb. Als ze nou eens competente scheidsen op VAR zouden zetten?
Ik zag dat plaatje voorbij komen ja. Schandalig weer.

VAR werd geintroduceerd met het argument dat het de menselijke fouten van de scheidsrechters kon rechtzetten. Thing is, het is gewoon een extra layer van potential human error geworden.

Voeg daar aan toe de domper op het vieren van goals omdat de VAR altijd kijkt. Het hele momentum wordt gekilled.

Van mij mogen ze het afschaffen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

13v9 dus bij Spurs - Pool. Schandalig en meer dan terecht dat Liverpool zich bestolen voelen. Vond het nog knap hoe ze stand hielden. Dit Liverpool gaat sowieso wel meedoen om de knikkers dit jaar, Klopp heeft het vuurtje weer aangewakkerd. Misschien iets te goed zelfs als je die overtredingen ziet :p

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het lijkt nog zotter te zijn:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F7TjEXpXYAAYs51.jpg
De VAR scheids dacht dat de goal goedgekeurd was en vond het dus niet nodig om in te grijpen. Maar dan zie je als boerenl*l toch dat er daarna niet afgetrapt wordt en grijp je in?

Oftewel: hier is iemand fabeltjes aan het verzinnen om zijn eigen straatje schoon te vegen. Dat mag een staande voetje zijn.

Via een tweet moest ik terugdenken aan de Youtube comedyserie "The VAR Room", met het comedy duo The Exploding Heads. Erg grappig, had alleen niet gedacht dat het reality TV was...
Aflevering 1: YouTube: The VAR Room | "Do I look like I've got a neckbeard?" | Episode One ...
Aflevering 2: YouTube: The VAR Room | Episode Two | The Germans Are Coming... (18+ BeGamble...
Aflevering 3: YouTube: The VAR Room | 'Your wife says you're in the garden giving orders to...
Aflevering 4: YouTube: The VAR Room | Episode Four | The lads are DESPERATE to get back the...

[ Voor 77% gewijzigd door gambieter op 01-10-2023 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 00:33:
Het lijkt nog zotter te zijn:
[Afbeelding]
De VAR scheids dacht dat de goal goedgekeurd was en vond het dus niet nodig om in te grijpen. Maar dan zie je als boerenl*l toch dat er daarna niet afgetrapt wordt en grijp je in?

Oftewel: hier is iemand fabeltjes aan het verzinnen om zijn eigen straatje schoon te vegen. Dat mag een staande voetje zijn.
Om eerlijk te zijn ben ik even blij met dit nieuws. Vanavond de wedstrijd bij RKC gezien, en dat was een zeer negatief moment.

Dit bericht laat mij ontzettend lachen, en ook enorm om de regels die er schijnbaar zijn. Ik dacht dat de FOM erg was, maar bij het voetballen kunnen ze er ook wat van lol.

Je mag kennelijk niet meer ingrijpen als de bal weer in beweging is gebracht, dus als tegenstander is het wellicht handig z.s.m. tegen de bal te trappen, want dan mag je niet meer terug als scheidsrechter.l

Voor mij mogen ze de hele VAR er wel uit gooien, niet het systeem, maar zet er gewoon mensen neer, en niet (ex) scheidsrechters.

[ Voor 6% gewijzigd door HollowGamer op 01-10-2023 00:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

HollowGamer schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 00:42:
Om eerlijk te zijn ben ik even blij met dit nieuws. Vanavond de wedstrijd bij RKC gezien, en dat was een zeer negatief moment.

Dit bericht laat mij ontzettend lachen, en ook enorm om de regels die er schijnbaar zijn. Ik dacht dat de FOM erg was, maar bij het voetballen kunnen ze er ook wat van lol.
Zie de video-links die ik erbij heb gezet. Die helpen ook met vrolijkheid...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Dit kan toch niet anders dan als een bewuste fuckup van de VAR beoordeeld worden? 1 taak heb je en spontaan vergeet je de helft ervan te doen.... ik zou net zo lang doorgaan tot er op het hoogste niveau in de FA koppen rollen, want het is nou niet de eerste keer dat er heel.opzichtige fouten gemaakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
dutchgio schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 21:15:
[...]

Terug naar Ajax is ook een welkome optie. ;)
Bayern nog gelijk geworden, maar nog altijd niet in Bayern vorm.
Haha, voor Ajax zou het een wonder zijn als hij terug zou komen.
Bayern gaat onder Tuchel überhaupt niet in vorm komen, daar geloof ik niet in. Als je ziet hoe spelers lopen, staan, ballen in spelen etc. Ze zijn gewoon helemaal niet scherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Het meest vervelende is dat Leverkusen waarschijnlijk wel weer wat terug gaat zakken, Union Berlin uitgeput wordt in Europa, Dortmund een Dortmund doet en ze alsnog met 2 punten voorsprong kampioen worden...

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 06:36:
Dit kan toch niet anders dan als een bewuste fuckup van de VAR beoordeeld worden? 1 taak heb je en spontaan vergeet je de helft ervan te doen.... ik zou net zo lang doorgaan tot er op het hoogste niveau in de FA koppen rollen, want het is nou niet de eerste keer dat er heel.opzichtige fouten gemaakt worden.
Ze hadden schijnt ook kunnen kiezen voor het systeem zoals te zien was op het WK, maar dit had waarschijnlijk de baan gekost van iemand, want ze worden steeds meer overbodig.

Als ze nu beter gingen fluiten en af en toe een fout maakte, dan hadden we geen VAR gehad. Nu hebben we een VAR, en maken ze alsnog fouten. Er zijn comments die zeggen dat ze dit voor expres doen, om zo van de VAR af te raken.

Vroeger zou ik dit wegdoen als onzin, maar ik heb echt geen idee meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Maarten_E schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 09:44:
Het meest vervelende is dat Leverkusen waarschijnlijk wel weer wat terug gaat zakken, Union Berlin uitgeput wordt in Europa, Dortmund een Dortmund doet en ze alsnog met 2 punten voorsprong kampioen worden...
Dortmund een Dortmund doet. Beter kun je het niet zeggen, haha _O-
Gisteren tegen Leipzig vond ik het wel spannend. Dat was wel een pluspunt. Vooral nu met Tuchel aan het roer, hoop ik op stevig verzet van de clubs die je opnoemt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
Zo Atletico komt ff uit de startblokken. Bizar dat ze nog niet gescoord hebben.

maar wel al 0-2 achter uit 2 uitbraken...

[ Voor 22% gewijzigd door Megupe op 01-10-2023 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Liverpool heeft gevraagd om de audiotapes van de VAR, volgens Sky Sports:

Ben benieuwd of ze er daadwerkelijk zijn, en ook wat er op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 20:53:
Liverpool heeft gevraagd om de audiotapes van de VAR, volgens Sky Sports:

[YouTube: Liverpool ask PGMOL to release audio of VAR decision to disallow Luis Diaz's goal at Tottenham]

Ben benieuwd of ze er daadwerkelijk zijn, en ook wat er op staat.
Natuurlijk zijn die er, die zijn er van elke VAR. En ze zullen die wel gaan tonen in dat programma wat VAR situaties behandelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
toolkist schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 21:32:
[...]

Natuurlijk zijn die er, die zijn er van elke VAR. En ze zullen die wel gaan tonen in dat programma wat VAR situaties behandelt.
Welk programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Match Officials: Mic'd Up

https://www.espn.co.uk/fo...-var-audio-incidents-week

[edit] en inmiddels op vi.nl:
Volgens diverse vooraanstaande Engelse media heeft de PGMOL in het kader van het onderzoek het audiofragment van het desbetreffende VAR-overleg inmiddels gedeeld met Liverpool en gaat het dat in een later stadium in het kader van transparantie ook openbaar maken.

[ Voor 36% gewijzigd door toolkist op 03-10-2023 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Sheraldo Becker die 2x scoort in de CL, HEERLIJK!
Hadden we ook niet gedacht denk ik toen hij de overstap maakte naar Union Berlin, die moet toch in een jongensdroom van jewelste zitten de laatste seizoenen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Maarten_E schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 19:53:
Sheraldo Becker die 2x scoort in de CL, HEERLIJK!
Hadden we ook niet gedacht denk ik toen hij de overstap maakte naar Union Berlin, die moet toch in een jongensdroom van jewelste zitten de laatste seizoenen. :D
Union speelt in het stadion van Hertha BSC toch? :+

Edit: Zo te zien wel. Hun doen wat Hertha niet lukt.

[ Voor 6% gewijzigd door Mosin op 03-10-2023 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Oah dit is echt heeeeel erg zuur voor Union..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Mooie wedstrijden vandaag, goede avond voor het switch kanaal

[ Voor 4% gewijzigd door Exocet op 03-10-2023 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Hehe, mooie goal bij United.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Door Galatasaray?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Hahaha ongelofelijk dit _O-

Edit: Je reageerde nog voor de tegengoal, maar ik bedoelde de goal van United door Hojlund. Gala heeft letterlijk net gelijk gemaakt.

[ Voor 28% gewijzigd door Mosin op 03-10-2023 21:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Mosin schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 21:23:
[...]

Hahaha ongelofelijk dit _O-
Punt is dat je best wat vollediger kan zijn voor diegene die niet kijken.

En gezien de vorm van united niet eens onwaarschijnlijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 18:01
Pff wat een prutsers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
Gunner schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 21:25:
[...]

Punt is dat je best wat vollediger kan zijn voor diegene die niet kijken.

En gezien de vorm van united niet eens onwaarschijnlijk
Bedoelde het niet aanvallend! Ik zag na mijn post pas dat je voor de goal van Gala gereageerd had :)

Meende daardoor in eerste instantie dat je een sarcastische opmerking maakte. Maar niets aan de hand!

[ Voor 12% gewijzigd door Mosin op 03-10-2023 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Ten Hag kan over een paar weken het stokje al overnemen op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Arteta vraagt erom, Saka speelt altijd, dan is het lichaam wel even op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

HollowGamer schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 21:34:
Arteta vraagt erom, Saka speelt altijd, dan is het lichaam wel even op.
Inderdaad. Hopelijk valt het mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Gunner schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 21:35:
[...]

Inderdaad. Hopelijk valt het mee.
We spelen ook erg slordig zeg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Deze video is niet beschikbaar op jouw locatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 21:56:
Het ergste is dat je geen kritiek mag geven op de refs en de VAR. Je ziet Klopp zich inhouden, Virgil wil iets zeggen - doet dat niet.. waarom worden deze zo beschermt?

Voor mij mogen er wel mensen uitvliegen, ben er wel klaar mee. Het kan gebeuren, maar dit is al jaren zo.
Heb je Klopp (of Pep, of Arteta, of Mourinho, of Conte, of <insert 20 andere coaches> ooit eens bezig gezien op of langs het veld?
Daarom worden de scheidsrechters zo beschermd.
Als het bij normaal kritiek geven bleef was er geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 21:41:
[...]

Heb je Klopp (of Pep, of Arteta, of Mourinho, of Conte, of <insert 20 andere coaches> ooit eens bezig gezien op of langs het veld?
Daarom worden de scheidsrechters zo beschermd.
Als het bij normaal kritiek geven bleef was er geen probleem.
Ja, daar heb je zeker een punt. Klopp deed nu ook erg een rol spelen, en aan de zijkant is het vaak erg hyper.

Ik had het hier over hoeveel de scheidsrechter/VAR wordt beschermd. Je hoeft echt maar een klein ding te zeggen, zoals dat je het er niet mee eens bent, en je hebt het plakken. Tuurlijk moet je normaal blijven, niet zoals Mourinho, maar 'dat heeft hij niet gezien', 'signaal kwam te laat', is dus al prijs.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chelseamarre123
toolkist schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 21:39:
[...]

Deze video is niet beschikbaar op jouw locatie.
Godver, had het moeten weten. :P

Deze is in lagere kwaliteit met Engelse ondertitels/ipv Nederlands. Maar je begrijpt wel dat ze aan het klungelen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 21:46:
[...]

Deze is in lagere kwaliteit met Engelse ondertitels/ipv Nederlands. Maar je begrijpt wel dat ze aan het klungelen zijn.

[Embed]
Wat een rare regel ook, maar hadden toch gewoon direct kunnen reageren i.p.v. zo laat?

Deze punten zijn gewoon belangrijk, zeker voor CL plaatsing, maar ook al was dat niet zo. Genoeg clubs die ook benadeeld zijn, en net punten te kort kwamen door een fout van de VAR.

Geen idee hoor, maar mij lijkt dit niet het moeilijkste werk, zeker met al die hulpmiddelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 21:46:
[...]

[Embed]
Als je dit zo ziet vind ik eigenlijk dat die VAR bar weinig te verwijten valt.
Het is degene die dit proces zo bedacht heeft, zonder überhaupt een duidelijke vraag aan de VAR 'ik heb de goal afgekeurd wegens xxx, is dit terecht?' En dan bedenken dat een antwoord 'check complete' ipv 'valid goal no offside' wel duidelijk genoeg is etcetera.
En dan ook nog eens een scheids die bij 'check complete' dan maar zelf bedenkt wat de bedoeling ervan is ipv het na te vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:53

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Het is ook wel om te janken achterin bij ManU zeg. Komen ze met pijn en moeite voor de tweede keer op voorsprong geven ze het zo weer weg.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Megupe
Gonadan schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:33:
Het is ook wel om te janken achterin bij ManU zeg. Komen ze met pijn en moeite voor de tweede keer op voorsprong geven ze het zo weer weg.
Heerlijk, die idioot van een Onana die weer eens een momentje heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ongelooflijk. Komt 'ie nog goed weg ook.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Onana gaat het niet lang uithouden zo. Pingel en tweede geel Casimiro.

De pingel dan wel gemist, maar toch 2-3, en ook daar ziet Onana er slecht uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:08
gambieter schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:41:
Onana gaat het niet lang uithouden zo. Pingel en tweede geel Casimiro.

De pingel dan wel gemist, maar toch 2-3, en ook daar ziet Onana er slecht uit.
Die 2-3 kan op de conto van Amrabat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Dit wordt een nare avond voor de Engelse ploegen.

Heb het maar afgezet, ga lang genoeg mee, om te weten dat het voor beide 0 punten is vanavond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

dcell schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:42:
Ja, Amrabat heft het buitenspel op (maar Ten Hag had het middenveld nog niet gereorganiseerd na het dood voor Casimiro), maar Onana gaat veel te vroeg liggen.

En nu brengen ze Anthony ook terug, de Mason Greenwood met de losse handje wannabe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Megupe schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:39:
[...]

Heerlijk, die idioot van een Onana die weer eens een momentje heeft
Las op de BBC feed dat ze De Gea weer terug wouden hebben, dat zegt wat :P

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Slasher schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:50:
Die is nog beschikbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Slasher schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:50:
[...]

Snap ik.
Bij Ajax keepte hij op zijn best, maar ook toen met zijn gekke momenten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 12:51
Hehe, eindstand is nog mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
toolkist schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:10:
[...]

Als je dit zo ziet vind ik eigenlijk dat die VAR bar weinig te verwijten valt.
Het is degene die dit proces zo bedacht heeft, zonder überhaupt een duidelijke vraag aan de VAR 'ik heb de goal afgekeurd wegens xxx, is dit terecht?' En dan bedenken dat een antwoord 'check complete' ipv 'valid goal no offside' wel duidelijk genoeg is etcetera.
En dan ook nog eens een scheids die bij 'check complete' dan maar zelf bedenkt wat de bedoeling ervan is ipv het na te vragen...
Klopt maar de Var had ook wel het spel kunnen laten stilleggen nadat de vrije trap gegeven was. Dat is het hele idiote aan dit verhaal, miscomunicatie met var en scheids kan maar ze hadden achteraf nog de goal moeten kunnen toegeven, en fuck hun protocol dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:46
gambieter schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:46:
[...]

Ja, Amrabat heft het buitenspel op (maar Ten Hag had het middenveld nog niet gereorganiseerd na het dood voor Casimiro), maar Onana gaat veel te vroeg liggen.
Ook bij Man U heeft ETH een soort van Labyad :+
En nu brengen ze Anthony ook terug, de Mason Greenwood met de losse handje wannabe.
Die was op non actief en nu weer terug toch? En ook nog niet veroordeeld :?

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Megupe schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:56:
[...]

Snap ik.
Bij Ajax keepte hij op zijn best, maar ook toen met zijn gekke momenten
Ik snap ook niet dat Ten Hag zijn oude vriendjes bij Ajax blijft kopen. Zal wel gezelliger zijn op het trainingsveld, maar uitbetalen op het veld doet het in ieder geval niet.

Maar goed, het verlies van United maakt een slechte avond zelf al iets draaglijker.

Arteta mag de schuld nemen voor een mogelijke niet inzetbaarheid van Saka op zondag. En waarom Vieria daar? Is dat een RW? Zet gewoon Nelson daar ofzo. Niet dat die in z'n invalbeurt veel een man voorbij kwam maar goed. We made them look good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 06:26:
[...]

Klopt maar de Var had ook wel het spel kunnen laten stilleggen nadat de vrije trap gegeven was. Dat is het hele idiote aan dit verhaal, miscomunicatie met var en scheids kan maar ze hadden achteraf nog de goal moeten kunnen toegeven, en fuck hun protocol dan.
Dan hadden de Spurs genoeg munitie gehad om te klagen. De regels zijn blijkbaar nu eenmaal dat zodra het spel na de var beoordeling weer hervat is, er niet meer ingegrepen mag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
dcell schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:42:
[...]

en het centrale duo... die zijn totaal niet ingesteld op balverlies op dat moment.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:46:
Zullen we gewoon eens wachten tot een speler daadwerkelijk veroordeeld is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online

Ik heb dus weer eens iets stoms gezegd, de clubs hebben zelfs beslist om bepaalde semi-offside/AI niet te gebruiken, dus niet de scheidsrechters zelf.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:11

Jebus4life

BE User

Marokko, Spanje en Portugal zullen in 2030 het WK voetbal organiseren. De eerste drie wedstrijden zullen wel in Zuid-Amerika plaatsvinden: in Argentinië, Paraguay en Uruguay.

Voor het eerst in de geschiedenis van het WK voetbal vindt de eindronde in 6 landen plaats, verdeeld over 3 continenten. Het gros van de wedstrijden wordt in Marokko (Afrika), Spanje en Portugal (Europa) gespeeld. Zij waren de enige overgebleven kandidaten voor 2030.

De eerste drie matchen staan wel in Argentinië, Paraguay en Uruguay (Zuid-Amerika) geprogrammeerd. De openingswedstrijd wordt gespeeld in het Estadio Centenario in Montevideo, waar het allereerste WK begon. Op die manier wil de wereldvoetbalbond FIFA 100 jaar Wereldbeker vieren.
Ik dacht eerst oprecht dat het een grap was 8)7
WK in Portugal/Spanje/Marokko vind ik oprecht een mooi bid. Maar dan even 6 ploegen naar Zuid-Amerika vliegen voor 3 matchen af te werken is toch te absurd voor woorden 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Jebus4life op 04-10-2023 18:00 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Jebus4life schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 18:00:
[...]

WK in Portugal/Spanje/Marokko vind ik oprecht een mooi bid. Maar dan even 6 ploegen naar Zuid-Amerika vliegen voor 3 matchen af te werken is toch te absurd voor woorden 8)7
Pff echt wat een onzin he. Blijkbaar zijn ze ook alle 6 al gekwalificeerd hierdoor als gastland

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Jebus4life schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 18:00:
[...]

Maar wel mooie filmpjes maken over hoe wij wel de ijskast/koelkast niet te lang moeten laten openstaan. :)

Ik zou wel voor de UEFA willen werken, je geweten maakt helemaal niets uit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
oh ik post het net in andere topic.. anyway, meteen afmelden voor dat circus en weigeren om te gaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13-09 22:56
Ook knap hoe Reijnders zich manifesteert bij Milan trouwens.

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Ik weet niet wat Marq bij PSG aan het doen is.. daarna lopend verdedigen, je zal er haast iets van denken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Heerlijke pot hoor dit en Newcastle verdient met 2-0 voor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Tsja, bij NCU - PSG word ik er niet warm of koud van. De ene rijke eigenaar die de andere afdroogt.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 21:45:
Heerlijke pot hoor dit en Newcastle verdient met 2-0 voor.
Zijn allemaal leuke wedstrijden, zeker op de Switch.

Maar ben best moe, daar baal ik wel van.

Sinds wanneer zit Guendouzi bij Lazio?

[ Voor 7% gewijzigd door HollowGamer op 04-10-2023 22:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Quad schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 22:24:
Tsja, bij NCU - PSG word ik er niet warm of koud van. De ene rijke eigenaar die de andere afdroogt.
De definitie van de CL. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Quad schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 22:24:
Hmm met het verschil dat ze bij Newcastle wel een fatsoenlijk beleid uitvoeren. Er worden daar niet als een gek topaankopen aangekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
JeroenNietDoen schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 05:53:
[...]

Hmm met het verschil dat ze bij Newcastle wel een fatsoenlijk beleid uitvoeren. Er worden daar niet als een gek topaankopen aangekocht.
Ik begreep dat daar het geld nog niet beschikbaar is.
Dus wellicht komen die later alsnog

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Dat zien we dan wel weer. Vooralsnog vermaak ik mij elke keer weer kostelijk als PSG naast de pot pist en weer geen CL gaat winnen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 12-09 17:40
Gonadan schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 12:11:
Dat zien we dan wel weer. Vooralsnog vermaak ik mij elke keer weer kostelijk als PSG naast de pot pist en weer geen CL gaat winnen.
100% eens maar als City er als eindwinnaar uit komt heb je dezelfde ellende. Wat mij betreft lood om oud ijzer tenzij Bayern of Arsenal de CL wint. Op Bijvoorbeeld het financiële management van Barca is ook van alles aan te merken en zo zijn er meer clubs die ik het niet gun dan clubs die ik graag zie winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Zo heeft iedereen een persoonlijk lijstje van voorkeur en clubs die hij het totaal niet gunt. Vaak ook meer op gevoel gebaseerd dan feiten want ook bij de wat charismatischer clubs draait het natuurlijk veel om geld wat ook lang niet altijd op frisse wijze is opgebouwd.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
Kan iemand in mijn wang knijpen, ik dacht net gravenberg te zien scoren:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:03

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Gaat Man. United thuis verliezen van Brentford :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:12
JAN-B schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 17:52:
Nee, maar Ten Hag gaat de kerst niet halen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

JAN-B schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 17:52:
Lucky United hé. Walgelijk voetbal en toch winnen.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Chelsea dat 6/6 pakt en 4 doelpunten maakt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:46
AMARONE schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 17:55:
[...]

Nee, maar Ten Hag gaat de kerst niet halen.
Dat hij maar blijft zitten tot Steijn weg en vervangen is ;)

XXXVI

Pagina: 1 ... 9 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken