XXXVI
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Foutje?ephymerous schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 22:44:
Oei Neuer met een foutje
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Flickr PSN ID= cheironnl
⏩ PVOutput☀️
De meest aanvallende ploeg wordt niet veel beloond dit jaar echter. Dortmund mazzelde ook gisterenQuad schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 22:44:
[...]
Dat betwijfel ik, de knockoutfase dit seizoen is een van de spectaculairste ooit.
Dat die uitdoelpunten niet meer dubbel tellen helpt wel enorm
[ Voor 4% gewijzigd door D-e-n op 08-05-2024 22:47 ]
Twee fouten.
Dom, met 10 man zo’n uitgooi.
Lekker even wachten. Balletje op de grond… ff opdrijven. En dan de lange bal… Dat had hij moeten doen
Ja dus.
Mooie voetbalavond in Madrid
[ Voor 61% gewijzigd door FreakNL op 08-05-2024 22:48 ]
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Tis allemaal zo simpel he voor de TVFreakNL schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 22:47:
[...]
Twee fouten.
Dom, met 10 man zo’n uitgooi. Lekker even wachten. Balletje op de grond… ff opdrijven. En dan de lange bal… Dat had hij moeten doen
Elect a clown, expect a circus.
Ga maar vastQuad schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 22:46:
Nu moet ik even wachten tot er echt afgefloten (einde wedstrijd of verlengen) is voor ik weer drinken pak..
Sierd is niet zo goed in lijntjes trekkenSlasher schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 22:48:
Wat is deze het doelpunt telt
⏩ PVOutput☀️
Wat dat betreft gun ik Tuchel dat dan ook wel een beetje.Herman schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 22:48:
Dit heeft Bayern toch wel over zichzelf afgeroepen. Wanneer je zo defensief wisselt, en als je zo gaat teruglopen, dan verdien je het m.i. ook niet om door te gaan.
Ps.
Ik vind Real niet zo sympathiek maar Tuchel ook niet dus
[ Voor 9% gewijzigd door D-e-n op 08-05-2024 22:50 ]
Onzin.
Die man heeft een bak ervaring. Dan mag je dit niet overkomen.
Speel je met tien man dan ga je niet snel die bal gooien hopende op een counter. Nee dan ga je rekken en ook weinig risico nemen tot je weer met 11 speelt…
Die bal die hij loslaat is gewoon pech. Ik vind die domme ingooi hem meer aan te rekenen.
[ Voor 20% gewijzigd door FreakNL op 08-05-2024 22:51 ]
Sierd de Vos?
Si el Sierd dacht dat het buitenspel was
[ Voor 8% gewijzigd door Megupe op 08-05-2024 22:51 ]
Bayern roept het over zichzelf af dat daar niet van.
Die denderen straks over Dortmund heen. Ga die finale wel met een schuin oog kijken.
Wat een anti climax dit seizoen weer.
Ik volg normaal geen CL omdat ik clubs als Real gewoon niet wil zien. Nu door jetlag verveling even aangezet en zie meteen weer waarom ik normaal niet kijk
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Oh ik kijk via RTL
En sierd is natuurlijk Atleti fan dus niet onpartijdig
Jammer maar zo is de CL
Ach, hij is ook psv fan en met die supporters heeft ie ook eens ruzie gehad.Slasher schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 22:53:
[...]
Oh ik kijk via RTL
En sierd is natuurlijk Atleti fan dus niet onpartijdig
Als Atletico of psv niet spelen vond ik het met partijdigheid wel meevallen.
Kunnen ze in de eredivisie nog van leren.
Hoop dat hij al het ongeluk van gisteren avond meebrengt naar Spanje
Financial Fair play? Verdedigende stijl? Spanje?
Ik sta er redelijk neutraal in alhoewel ik wel fan ben van het Duitse model.
[ Voor 31% gewijzigd door FreakNL op 08-05-2024 22:57 ]
80 jarige oorlog!FreakNL schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 22:56:
Vanwaar al die haat voor Real?
Oh ja, dus een bal naar de middenlijn gooien is een fout. Maar dat schot loslaten, dat was pechFreakNL schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 22:49:
[...]
Onzin.
Die man heeft een bak ervaring. Dan mag je dit niet overkomen.
Speel je met tien man dan ga je niet snel die bal gooien hopende op een counter. Nee dan ga je rekken en ook weinig risico nemen tot je weer met 11 speelt…
Die bal die hij loslaat is gewoon pech. Ik vind die domme ingooi hem meer aan te rekenen.

Ja, ja en ja. En Carvahal en ViniciusFreakNL schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 22:56:

Hier Real
Ja prima joh. Vind jij dat een slimme actie dan? Het is niet waar de wedstrijd op dat moment om vroeg. Gebrek aan gogme. Net zo dom als in 2018 tegen Korea.Advizor schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 22:58:
[...]
Oh ja, dus een bal naar de middenlijn gooien is een fout. Maar dat schot loslaten, dat was pech
Het is allebei een fout. Maar 1 is te voorkomen door een seconde langer na te denken en slimmer te zijn. Een bal loslaten is echt domme pech. Dat doe je niet express.
Je snapt topvoetbal niet.
[ Voor 22% gewijzigd door FreakNL op 08-05-2024 23:03 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Bij mij al dat gejank steeds en ook dat ze nu in al die CL zeges de laatste 10 jaar er zelden bovenstaken en vaak dubbelzinnige beslissingen meekrijgen.FreakNL schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 22:56:
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 08-05-2024 23:01 ]
Dit had wel een VAR lijntje verdiend. Zo zeker vlaggen terwijl het zo close is?Vos schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 23:01:
Stond die vent achter De Ligt wel buitenspel bij die kopbal? Leek toch vrij close.
Ja ja. Was al afgehaakt bij je eerste opmerking.FreakNL schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 22:59:
[...]
Ja prima joh. Vind jij dat een slimme actie dan?
Het is allebei een fout. Maar 1 is te voorkomen door een seconde langer na te denken.
Er gaat altijd een fout vooraf aan een goal.
Vond ik ook. Normaal laten ze het nog doorspelen als iemand 2m buitenspel staat, maar dit was op z’n minst twijfelachtig…Vos schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 23:01:
Stond die vent achter De Ligt wel buitenspel bij die kopbal? Leek toch vrij close.
Indd, wel frappant dat ze niet keken.Tk55 schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 23:01:
[...]
Dit had wel een VAR lijntje verdiend. Zo zeker vlaggen terwijl het zo close is?
Real wint op zijn Duits o de ironiecheiron schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 23:00:
Oh Bayern, doe dit toch niet.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
⏩ PVOutput☀️
een bal loslaten pech? nee, dat heeft echt totaal niks met pech te maken.FreakNL schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 22:59:
[...]
Ja prima joh. Vind jij dat een slimme actie dan? Het is niet waar de wedstrijd op dat moment om vroeg. Gebrek aan gogme.
Het is allebei een fout. Maar 1 is te voorkomen door een seconde langer na te denken en slimmer te zijn. Een bal loslaten is echt domme pech. Dat doe je niet express.
wel van de Ligt maar die deed niet mee in het kopduel. dus niet hinderlijk buitenspelVos schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 23:04:
Denk net aan buitenspel maar is heel krap, wrl heel gek om dat aan de grens over te laten zonder var ingreep.
[Afbeelding]
www.google.nl
Ja klopt, ik kijk ook naar de speler er onder. Door zijn knie kan het net aan buitenspel zijn. Maar waarom geen vartoolkist schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 23:05:
[...]
wel van de Ligt maar die deed niet mee in het kopduel. dus niet hinderlijk buitenspel
Nee natuurlijk niet. Hij moet em klem pakken en anders weg boksen. Alles behalve dit.toolkist schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 23:04:
[...]
een bal loslaten pech? nee, dat heeft echt totaal niks met pech te maken.
Wissels van Tuchel ook niet best hoor. Verdediger er bij en achteruit lopen tegen Real.
Kane er afhalen die een bal kan vasthouden. Tsja.
Wat dan. Onkunde? Hij doet het express? Hij is moe? Gebrek aan concentratie? Het gebeurt i.i.g. in the heat of the moment. Het is een fout. Geen twijfel over. Maar i.i.g. geen bewuste fout.toolkist schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 23:04:
[...]
een bal loslaten pech? nee, dat heeft echt totaal niks met pech te maken.
Die bal gooien is bewust. En zo verschrikkelijk dom. Slaat echt nergens op. En doet hij dat niet komt hij ook niet in de tweede situatie.
Je staat 0-1 voor en met 10 man. Dan ga je niet een bal met veel risico richting middellijn gooien.
[ Voor 26% gewijzigd door FreakNL op 08-05-2024 23:12 ]
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegdAdvizor schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 23:17:
[...]
Wel eens een speler een bewuste fout zien maken![]()
Tijd om naar bed te gaan geloof ik.
[ Voor 82% gewijzigd door FreakNL op 08-05-2024 23:21 ]
In ieder geval ben ik trots op mijn club, ondanks dat wij fans lekker droog genaaid zijn dit jaar
Ik wens Dortmund en de fans hier veel succes!
Eens, een finale met clubs uit dezelfde landen is natuurlijk niet echt "Champions League"Sjah schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 23:18:
Real weer in de finale, en de 15e Cup. Tuurlijk winnen ze van BVB, die zijn 5e in de Bundesliga....en tegen Psv vond ik ze ook niet zo sterk. Enige positieve is dat we geen herhaling krijgen van 2013.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Een toernooi met de nummers 2 t/m 4 uit verschillende competities is sowieso al niet echt een 'champions' league.Slasher schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 09:21:
[...]
Eens, een finale met clubs uit dezelfde landen is natuurlijk niet echt "Champions League"
Mee eens, maar goed de commercieautje schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 16:05:
[...]
Een toernooi met de nummers 2 t/m 4 uit verschillende competities is sowieso al niet echt een 'champions' league.
Dat klopt zeker, maar daarom mag ik wel vinden dat de CL alleen voor kampioenen is voorbehouden, en verlang naar de tijd van de Europa Cup 1, ook als dat betekent dat "mijn". club daar dan niet in voorkomt.Verwijderd schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 17:39:
[...]
Arsenal heeft vaker deelgenomen aan de UEFA CL als nummer 2, 3 of 4 dan als kampioen...
Verwijderd
Dan wordt de CL de minste van de drie.
Wat het wel was geen idee, maar pech is een situatie waar je zelf geen invloed op had (een bal die van richting wordt veranderd). Dat had hij hier duidelijk welFreakNL schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 23:08:
[...]
Wat dan. Onkunde? Hij doet het express? Hij is moe? Gebrek aan concentratie? Het gebeurt i.i.g. in the heat of the moment. Het is een fout. Geen twijfel over. Maar i.i.g. geen bewuste fout.
[ Voor 21% gewijzigd door toolkist op 09-05-2024 19:30 ]
Bayern is natuurlijk wel genaaid. Dan kan Real nog steeds verdiend doorgaan. Maar die situatie zo affluiten is gewoon een naaistreek.Grindtegel schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 00:31:
Bayern is niet genaaid, Real gewoon verdiend door. Jammer maar eerlijk is eerlijk
Dat ben ik dan wel met je eens maar met “bewust” bedoel ik; hij gooit die bal bewust. Daar had hij ook makkelijk een andere “bewuste” keuze kunnen maken. Daarom vind ik het zo dom. Hij had tijd zat om na te denken en tot inkeer te komen.toolkist schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 19:28:
[...]
Wat het wel was geen idee, maar pech is een situatie waar je zelf geen invloed op had (een bal die van richting wordt veranderd). Dat had hij hier duidelijk wel
Die bal die hij loslaat is gewoon onkunde, om wat voor reden dan ook.
Situatie 1 was echt te voorkomen. Zelfs ik had die fout niet gemaakt. Fout 2 is ook slecht voor een keeper op dat niveau maar is in ieder geval nog in een spel-situatie die zo snel gaat dat je eigenlijk uit een reflex handelt.
Maar het is ook uitgebreid besproken op de radio.
Gaat om een soort van Bosman arrest 2.0 maar dan met een nog grotere aardverschuiving als het uitkomt wat besproken wordt.
https://www.nporadio1.nl/...hebben-voor-voetbalwereld
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
TNT sports, ik woon in het VK.DirtyBird schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:40:
Waar zien jullie leverkussen? Ik zit ata-mar te kijken op rtl 7
1-2 bij Leverkusen, kijken of VAR het verkloot. Ongelukkig eigen doelpunt.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Voor diegene die het niet volgen wie is dat?Harribo schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:43:
De schlemiel van de avond is inmiddels ook bekend
Blunder van de keeper, gaat onder een hoge corner door en dan een owngoal.
Overigens dik verdiende "voorsprong" ondanks de achterstand

Mancini van Roma. Kon er niets aan doen, zijn keeper grabbelde en hij kreeg de bal tegen zijn schouder.Slasher schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:44:
Voor diegene die het niet volgen wie is dat?
En het is een leuke finale met Atalanta in het vooruitzicht met aanvallende ploegen

De meeste Italiaanse ploegen zit een hoog irritatie factor in.Chelseamarre123 schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:53:
Roma is qua ergerlijkheid zelfs nog erger als Real. Wat een irritante lui lopen daar rond.
Dat is gewoon karakter en mentaliteit van die gasten.
-nog steeds een strijd om de landstitel in Engeland
- Leverkusen, nuff said
- Atalanta finale EL
- Olympiakos dat in de finale an de CoLeague staat
- Girona dat lange tijd partij kan geven in Spanje
- Dortmund finale CL, had ook niemand van tevoren gezegd
Seizoen vol verrassingen.
[ Voor 3% gewijzigd door Maarten_E op 09-05-2024 23:45 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
De prijzen moeten eerst nog verdeeld worden.
Dortmund heel knap maar ik denk niet dat het de finale ten goede komt met een richting verkeer. Laten we hopen op een echte verassing maar ben er bang voor.
EL en CoL zijn wel leuker met diversiteit aan ploegen dat ver komt dan de CL.
Real verpest het feestje ook heel erg in de CL en dat gaat alleen maar erger worden als Mbappe erbij komt.
Hoe dat in Spanje financieel allemaal door de beugel kan is nog steeds een raadsel.
Als city kampioen wordt is er op Duitsland na weinig veranderd.
Leverkusen heeft het record aan overwinningen aangescherpt
/f/image/4lk4SO2EZK8qycdeAgyVjRUT.png?f=fotoalbum_large)

Ze kunnen dus het onmogelijke echt gaan halen..
Nog 4 wedstrijden dit seizoen, 2 in de BDL tegen Bochum en Augsburg. Onderlinge balans is tegen beide clubsi n het voordeel van Leverkusen.
De EL finale is daarna tegen Atalanta, dat kon we de lastigste klus van het seizoen worden. En Atalanta wint ook veel de laatste tijd.
De allertlaatste pot is tegen Kaiserslautern, dat is dan wel de DFB bekerfinale maar het zou in mijn optiek een relatief simpele winst moeten zijn.
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken