Hoppa, dat gaat lastig worden voor PSG
Heeft L. Enrique nu gewoon een mannetje dat de deksel van de koelbox voor hem open doet??
Oh la! BAM! Daar is de 1-0 voor Dortmund
Oh la! BAM! Daar is de 1-0 voor Dortmund

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
:strip_exif()/f/image/E6NkNSVSGf07cJpxM5bbSjw8.png?f=user_large)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Knap van Dortmund, ff de CL finale halen. Petje af
Ook wel eens fijn dat er geen Engelse club bij de laatste 4 zit
Ook wel eens fijn dat er geen Engelse club bij de laatste 4 zit
Ik had die Adeyemi er in gehouden voor de counter
De voetbalgoden houden niet van Franse teams, mooi
Dortmund komt goed weg.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ergens wel een dubbel gevoel, PSV was heel dichtbij om dit Dortmund te verslaan en dan zie je dezelfde ploeg redelijk overeind blijven tegen PSG. Het had zo mooi kunnen zijn geweest

Hoezo staat Hakimi nog op het veld? Kreeg ie nou echt geen geel voor die achterlijke schwalbe?
Had je het dan over de ontmoeting waar ze een half uur lang werden overlopen door Dortmund?Miki schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 22:38:
Ergens wel een dubbel gevoel, PSV was heel dichtbij om dit Dortmund te verslaan en dan zie je dezelfde ploeg redelijk overeind blijven tegen PSG. Het had zo mooi kunnen zijn geweest
Dortmund komt nu alweer goed weg
[ Voor 4% gewijzigd door Exocet op 07-05-2024 22:45 ]
Zoo dat was dichtbij voor PSG.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Weer de lat... Ongelooflijk
Dan mag je ook gewoon niet scoren
Dan mag je ook gewoon niet scoren
ik herhaalGrindtegel schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 22:19:
De voetbalgoden houden niet van Franse teams, mooi
Half uur maar héExocet schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 22:45:
[...]
Had je het dan over de ontmoeting waar ze een half uur lang werden overlopen door Dortmund?
Dortmund komt nu alweer goed weg
PSV was niet goed genoegMiki schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 22:38:
Ze leggen de lat ook veel te laag.. Dan krijg je dat.
⏩ PVOutput☀️
Echt die Mislintat is echt een eikel
Eerst Ajax omzeep helpen en daarna lucky van ze stelen en alvast bij Dortmund brengen.
Eerst Ajax omzeep helpen en daarna lucky van ze stelen en alvast bij Dortmund brengen.
Altijd lekker om FC Olie PSG uitgeschakeld te zien worden in de CL. Wat mij betreft komt er een Duitse finale
XXXVI
Als morgen Real eruit vliegt make my day.ephymerous schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 22:49:
Altijd lekker om FC Olie PSG uitgeschakeld te zien worden in de CL. Wat mij betreft komt er een Duitse finale
Anders winnen ze weer want hierna is al het geluk op van Dortmund
Misschien dat Mbappe bij real wel een keertje de CL kan winnen.
Of is hij de Nick Viergever van de CL, wint PSG volgend jaarcy-gor25 schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 22:51:
PSG heeft weliswaar vaak de lat of paal geraakt maar ze hebben nauwelijks uitgespeelde kansen gehad. Dortmund heeft gewoon solide verdedigd.
JAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Over twee wedstrijden is dit een zeer knappe prestatie, gewoon 0 tegen. Ik ben in ieder geval blij dat dit soort football fantasy ploegjes van rijke sjeiks sneuvelen.
Heel mooi, wel balen voor Mbappe.
⏩ PVOutput☀️
Anders trekt de FIFA over een jaartje of 7-8 wel aan een of ander touwtje om ervoor te zorgen dat hij niet zonder CL op zak met pensioen gaatcy-gor25 schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 22:51:
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Zoals Messi met de wereldtitel? Dat kan ja. De kans is wel groot dat Real Madrid er nog wel eentje wint. Al dacht ik dat city dit jaar ook wel ging winnen.DirtyBird schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 22:55:
[...]
Anders trekt de FIFA over een jaartje of 7-8 wel aan een of ander touwtje om ervoor te zorgen dat hij niet zonder CL op zak met pensioen gaat
Lekker voor Dortmund. Zag Sancho, Adeyemi, Maatsen en de beste bürenköhl Fullkrug leuke dingen doen. Mooi.
Iemand een voorspelling voor vanavond? Real toch gewoon? Gekke dingen gisteren al gezien
Het maakt mij niet zoveel uit.. Tuchel gun ik vrij weinig, maar Bayern als club vind ik wel prachtig.
Hoop op spektakel en dat de beste mag winnen.
⏩ PVOutput☀️
Meestal houd het met 1 verassing in een halve finale wel op in de CL.Lekkerboeie86 schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 18:44:
Iemand een voorspelling voor vanavond? Real toch gewoon? Gekke dingen gisteren al gezien
Dus het zal real wel worden en dan fluitend de finale winnen.
Ik hoop vooral ditQuad schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 18:58:
Mijn verwachting is dat het alle kanten op kan gaan, vooral na vorige week
Mocht Bayern winnen, dan krijgen ze een hele vervelende aan Dortmund.
Als Real wint, winnen ze de cup.
Hahaha, Kahn op uitnodiging van Real Madrid aanwezig!?
Ik mis alleen onze vriend Effenberg
Overigens netjes van Real om een Bayern icoon uit te nodigen

Ik mis alleen onze vriend Effenberg
Overigens netjes van Real om een Bayern icoon uit te nodigen
Ik dacht dat je niet mocht doorspelen als er een tweede bal in het veld ligt. Maar wat een kansen zeg
Flickr PSN ID= cheironnl
Madrid is duidelijk de bovenliggende partij. Hopen dat die Duitsers er toch stiekem een keer doorheen weten te prikken.
Real heeft al vaak genoeg (en paar keer onterecht) gewonnen.
Baal nog van de verloren finale van Atletico.
Maar ja, liefst zie ik ons aller Ajax de CL winnen
Baal nog van de verloren finale van Atletico.
Maar ja, liefst zie ik ons aller Ajax de CL winnen
Wat is die Laimer een nuttige speler bij Bayern.
Thuis ook al goed
Thuis ook al goed
Ik ben niet voor Bayern, maar ik hoop dat Real verliest.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Bayern is wel slecht en slordig in de omschakeling
Real is vooral Vinicius junior lijkt het wel.gambieter schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 21:27:
Ik ben niet voor Bayern, maar ik hoop dat Real verliest.
Ik hoop dat Bayern wint, toch onze buren, daar heb ik meer mee dan Real.
Leuke wedstrijd weer, hoog niveau
Edit : mooi doelpunt, goed hard geschoten
[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 08-05-2024 22:25 ]
Huh heh. Lekker!
⏩ PVOutput☀️
Oei bayern voor
Elect a clown, expect a circus.
Beter spelen maar toch achter komen. Zo voelt dat nou Real.
Flickr PSN ID= cheironnl
Ha en te denken dat Gnabry er nog had gestaan zonder blessure plus dat hij gelinkt wordt aan... Real Madrid
NOS is het niet met de stand eens: "Real Madrid beter in return omcheiron schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 22:25:
Beter spelen maar toch achter komen. Zo voelt dat nou Real.
finaleplaats Vinicius dribbelt Bayern dol".
Die doen meer aan xg
1-1
[ Voor 40% gewijzigd door Slasher op 08-05-2024 22:28 ]
Haha heerlijk!
⏩ PVOutput☀️
Als dit geen overtreding is…
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Die aanvoerder van real douwt met 2 handen in het gezicht. Dit kan niet anders dan worden omgedraaid
Ja bij nader inzien zekerChelseamarre123 schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 22:28:
Ja deze word afgekeurd, wat een idioot
Dat mag ik hopen ja, maar Real thuis??Chelseamarre123 schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 22:28:
Ja deze word afgekeurd, wat een idioot
Wacht ff dat is een 100% overtreding.
⏩ PVOutput☀️
Hij duwt hem in zn gezicht met twee handen. Dat is duidelijk..
Flickr PSN ID= cheironnl
Een VAR die in het nadeel handelt van Real, ze bestaan nog
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Heel fijn dat daar dan weer de VAR voor is om even na te laten kijken.
⏩ PVOutput☀️
Hoezo staat dat Var scherm ook tussen de 2 dugouts

Nacho was het niet eens met het feit dat met 2 handen in een gezicht duwen een overtreding is. Wat een idioot
Ja, terecht. En had een kaart moeten zijn.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Einde carrière als je deze goal na review toekent.toolkist schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 22:29:
Hoera, een scheids die niet bang is voor Bernabeu
Ook super snel gehandeld, zo zou het altijd moeten zijn.Quad schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 22:30:
Heel fijn dat daar dan weer de VAR voor is om even na te laten kijken.
Dat geeft hoop voor de Kuiptoolkist schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 22:29:
Hoera, een scheids die niet bang is voor Bernabeu
XXXVI
Kimmich moet niet miepen, wat een mietje, valt meteen
😉
Haha geintje... Prima beslissing
😉
Haha geintje... Prima beslissing
Was ook duidelijk verhaal. Hoef je niet 5 minuten naar te kijkenChelseamarre123 schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 22:30:
[...]
Ook super snel gehandeld, zo zou het altijd moeten zijn.
Dit was toch ook een flinke kans voor Kane
Flickr PSN ID= cheironnl
Dat denk ik zo vaak bij een Var interventie hahaFreakNL schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 22:31:
[...]
Was ook duidelijk verhaal. Hoef je niet 5 minuten naar te kijken
Nu gaat het duiken en janken repertoire van Real in overdrive.
Zou het? Kost extra tijdgambieter schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 22:32:
Ik mis die knokpartijen van weleer met cr7 wel. Idioten als pepe en Ramos er nog eens bovenop.gambieter schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 22:32:
Nu zijn het nog meer individuen met natuurlijk wel een fantastische Bellingham
Je bedoelt Vinicius?Megupe schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 22:36:
[...]
Ik mis die knokpartijen van weleer met cr7 wel. Idioten als pepe en Ramos er nog eens bovenop.
Nu zijn het nog meer individuen met natuurlijk wel een fantastische Bellingham
Met Sierd toen tijdens El Classico: “deze knokpartij wordt u aangeboden door Ziggo Sport” haha, mooie tijdenMegupe schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 22:36:
[...]
Ik mis die knokpartijen van weleer met cr7 wel. Idioten als pepe en Ramos er nog eens bovenop.
Het kraakt en piept bij Bayern .
Als ze maar door gaan
Als ze maar door gaan
De waarde van Müller meteen bewezen bij zijn eerste balcontact.
Flickr PSN ID= cheironnl
Speelt ‘m alleen achter de mancheiron schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 22:42:
De waarde van Müller meteen bewezen bij zijn eerste balcontact.
Die Tuchel is wel van de verdedigende wissels. Sowieso niet het CL jaar van het aanvallende voetbal geloof ik. Real heeft Man City er ook uitgecounterd tenslotte
En nu wordt hij gestraft..
En nu wordt hij gestraft..
[ Voor 27% gewijzigd door D-e-n op 08-05-2024 22:44 ]
Neuer

Nice foutje neuer
[ Voor 61% gewijzigd door Slasher op 08-05-2024 22:45 ]
Blundertje.
[ Voor 127% gewijzigd door FreakNL op 08-05-2024 22:46 ]
5 goals en 4 assists in de CL.Megupe schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 22:39:
[...]
Nee, enorm inefficiënte speler.
Heb ook niet echt hekel aan hem, vind hem wel schattig eigenlijk.
Houd daarnaast vaak 2 of 3 verdedigers bezig waardoor anderen ruimte krijgen.
En hangen!
Oei, Neuer!
Flickr PSN ID= cheironnl
Dat betwijfel ik, de knockoutfase dit seizoen is een van de spectaculairste ooit.D-e-n schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 22:43:
Die Tuchel is wel van de verdedigende wissels. Sowieso niet het CL jaar van het aanvallende voetbal geloof ik.
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken