Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
⏩ PVOutput☀️
Ik vind die Fullkrug vaak maar een logge matige spits maar dit deed hij heel goedGynnad schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 21:38:
Wat een goal, schitterende aanname en goed afgerond
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Sowieso loopt het wel lekker op die linkerflank! De rechtsachter van PSG heeft al aantal keer overtreding moeten maken.DirtyBird schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 21:54:
Wat is Maatsen ontzettend beweeglijk en wendbaar zeg. Lekker om naar te kijken.
Dat lijkt nu weer te gebeuren, dit gaan ze niet anderhalve wedstrijd volhouden.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Edit: Adeyemi wisselen zou ik zeggen
Edit: Terzić, goed dat je hier meeleest
[ Voor 33% gewijzigd door floriz87 op 01-05-2024 22:46 ]
Nog geen interlands op zijn naam toch?DirtyBird schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 21:54:
Wat is Maatsen ontzettend beweeglijk en wendbaar zeg. Lekker om naar te kijken.
Elect a clown, expect a circus.
Kein geloel, tore machen

Maar goed, laat Dortmund nu ook maar gewoon eens geluk hebben. Ze hebben zelf ook nog kansen gehad. Hoop dat ze doorgaan.
Offtopic:
Gisteren de serie “Generation Wembley” gezien. Een documentaire gemaakt door Bayern waarbij ze de geschiedenis herhalen. Vanaf van Gaal tot aan de CL winst. 2012 Kwam ook voorbij en ze hebben daarvoor Petr Chech geïnterviewd. Liet wel even zien hoe ongelofelijk en bizar goed hij was en hij wist letterlijk alles van iedereen. Hij hield de penalty van Schweinsteiger tegen vanwege een penalty die hij nam in 2007 tegen Basel.
Dat is toch echt een beperkte lompe spits, die gister toevallig de bal een keer goed legde? Hij had er wel 3 moeten maken.Mosin schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 10:26:
Die Fullkrug is toch ook een fijne, bonkige en simpele spits hè. Fijn met zo’n Duitse kop en die tanden van hem. Die komt gewoon achterop het EK shirt te staan![]()
Kein geloel, tore machen![]()
Maar goed, laat Dortmund nu ook maar gewoon eens geluk hebben. Ze hebben zelf ook nog kansen gehad. Hoop dat ze doorgaan.
Offtopic:
Gisteren de serie “Generation Wembley” gezien. Een documentaire gemaakt door Bayern waarbij ze de geschiedenis herhalen. Vanaf van Gaal tot aan de CL winst. 2012 Kwam ook voorbij en ze hebben daarvoor Petr Chech geïnterviewd. Liet wel even zien hoe ongelofelijk en bizar goed hij was en hij wist letterlijk alles van iedereen. Hij hield de penalty van Schweinsteiger tegen vanwege een penalty die hij nam in 2007 tegen Basel.
Vind het wel een geniale verschijning. Lekker simpel.Beavbusi schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 11:24:
[...]
Dat is toch echt een beperkte lompe spits, die gister toevallig de bal een keer goed legde? Hij had er wel 3 moeten maken.
Maar hij had er inderdaad nog een kunnen/moeten prikken.
De Duitse Weghorst?Beavbusi schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 11:24:
Dat is toch echt een beperkte lompe spits, die gister toevallig de bal een keer goed legde? Hij had er wel 3 moeten maken.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Als het slecht gaat vervallen ze in verkeerde agressie en vervelend gedrag.
Hoop dat ze er snel uitvliegen
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 4% gewijzigd door JanW op 03-05-2024 08:11 ]
Twente komt eraan!
Maar die overtreding was mi een rode kaart waard, lomp gedrag.
En dan nog protesteren ook.
𝐑𝐎𝐎𝐃 voor Xavi Simons 🟥
— Viaplay Sport Nederland (@viaplaysportnl) 3 mei 2024
De Nederlander krijgt twee keer geel en mag vroegtijdig gaan douchen 🚿#ViaplaySportNL #ViaplayVoetbal #Bundesliga
Klik voor de beelden.
⏩ PVOutput☀️
De VAR doet niets, alleen bij buitenspel.toolkist schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 13:41:
Kom er maar in VAR, dat lijkt me donkerrood voor Christie vs Saka
Dat blijkt al meteen weer ja... scheidsrechtersbal

Veel smeriger dan dit kun je niet inkomen, noppen op de knie.
Het is erg frustrerend, want daar checken ze het 10x keer. Zoals bij Chelsea, daar was het gewoon onside, maar ze wilde dan perse iets vinden.toolkist schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 13:43:
[...]
Dat blijkt al meteen weer ja... scheidsrechtersbal![]()
Veel smeriger dan dit kun je niet inkomen, noppen op de knie.
Hier doen ze helemaal niets, en dat het gek vinden dat de mensen de VAR haten. Het systeem is goed, de mensen achter de knoppen niet.
1-0HollowGamer schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 14:12:
Tuurlijk checkt de VAR dit wel.

Wel een beetje makkelijk gegeven maar i dont care
[ Voor 14% gewijzigd door Slasher op 04-05-2024 14:16 ]
*nevermindSlasher schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 14:15:
[...]
1-0
Wel een beetje makkelijk gegeven maar i dont care
[ Voor 26% gewijzigd door JoteW op 04-05-2024 15:27 ]
Twente komt eraan!
Je bedoelt Havertz?JoteW schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 15:21:
[...]
Deels met je eens. Je ziet ook dat Solanke maar één doel heeft, en dat is z'n lichaam tegen de keepert aanparkeren. Je kan 'm gewoon geven.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Volgens mij is er echt van alles los daar in de Championship! Het is eigenlijk jammer dat ze het zo weinig promoten, want het is best een leuke competitie.JoteW schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 15:23:
Ipswich naar de Premier League, wat een prestatie!
Twente komt eraan!
Ongelooflijk donkerrood. Maar had Saka geen scheenbeschermers aan??toolkist schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 13:41:
:strip_exif()/f/image/X0u6GxSmtEU2LAiGmCvYWq5J.jpg?f=fotoalbum_large)
Hij krijgt pas in de 95e minuut een gele kaarttoolkist schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 13:41:

Want hij deelt ondertussen broodjes döner uit?JoteW schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 16:00:
Is Sule ook een kebabzaak begonnen? de tandjes zeg
Back to back promotie echt gek. Vorig jaar nog in league oneJoteW schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 15:23:
Ipswich naar de Premier League, wat een prestatie!
Nee hij vreet ze zelf opSlasher schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 16:07:
[...]
Want hij deelt ondertussen broodjes döner uit?
Twente komt eraan!
Volgens mij valt er niks te beslissen. Arsenal staat dan wel bovenaan maar dat is puur omdat we een wedstrijd meer gespeeld hebben. Arsenal heeft het niet zelf in de hand. Het is aan City om het te verspelen.toolkist schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 19:35:
dit is niet de wedstrijd waar de beslissing valt.
Arsenal heeft het zelf verspilt, eeuwig zonde. Dit was wederom een seizoen dat het ontzettend goed had gekund!
Twente komt eraan!
Invincibles, zei je? Zag vandaag dit nieuwsbericht: Arsenal lose Invincibles branding after Lehmann acquires rights for £30,000Gunner schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 20:51:
Ach ja nu al net zoveel winstpartijen als tijdens het Invicibles seizoen. Om maar aan te geven hoe lastig het is van zo’n ploeg te winnen.
Daar heeft iemand niet opgelet
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik zie je punt even niet? Hoe dat zit met rechten (waar ik overigens niets vanaf wist) zal de fans een worst zijn IMOgambieter schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 20:57:
[...]
Invincibles, zei je? Zag vandaag dit nieuwsbericht: Arsenal lose Invincibles branding after Lehmann acquires rights for £30,000
Daar heeft iemand niet opgelet
[ Voor 9% gewijzigd door Slasher op 04-05-2024 21:08 ]
Twente komt eraan!
De bijnaam/erenaam Invincibles is iets waar Arsenal (terecht) heel trots op is, had verwacht dat een professionele organisatie dat allang had vastgelegdSlasher schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 21:07:
Ik zie je punt even niet? Hoe dat zit met rechten (waar ik overigens niets vanaf wist) zal de fans een worst zijn IMO
Zou je denken inderdaad, maar blijkbaar gaat de winst wel naar goede doelen.gambieter schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 21:33:
[...]
De bijnaam/erenaam Invincibles is iets waar Arsenal (terecht) heel trots op is, had verwacht dat een professionele organisatie dat allang had vastgelegd
Waarom hebben wij het verspiltJoteW schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 20:48:
Arsenal heeft het zelf verspilt
Zolang die unieke gouden beker maar in noord-London blijft staanGunner schreef op zondag 5 mei 2024 @ 09:05:
[...]
Zou je denken inderdaad, maar blijkbaar gaat de winst wel naar goede doelen.
Er is ook gewoon niet tegen de boksen, City heeft te veel spelers en kunnen doen wat ze willen.JeroenNietDoen schreef op zondag 5 mei 2024 @ 10:30:
[...]
Waarom hebben wij het verspiltZijn wij het seizoen gestart met extra punten dat we die verspeelt hebben? Stonden we bovenaan het hele seizoen dat we dat verspeelt hebben? Dat we het vorig jaar verspeelt hebben, eens, maar dit seizoen was er een 3-strijd gaande welke tot op dit moment nog steeds erg spannend is.
De straf zal er nooit komen. Het is een beetje vaag dat nu opeens allemaal regels worden veranderd, terwijl Everton en Not. echt problemen hebben gekregen. Ik zou zeggen, kijk dan ook bij andere clubs eens rond.
De rechten waren trouwens van Arsenal, maar Lehman heeft zijn best gedaan om die in handen te krijgen. Tenminste zo begreep ik het.
Verwijderd
De realiteit is dat de squad rules voor elk team hetzelfde zijn.HollowGamer schreef op zondag 5 mei 2024 @ 10:36:
Er is ook gewoon niet tegen de boksen, City heeft te veel spelers en kunnen doen wat ze willen.
25 geregistreerde spelers + onder 21 spelers
Het aantal spelers gebruikt in de basis dit seizoen :
22 Arsenal
20 ManCity
23 Liverpool
23 Aston Villa
23 Tottenham
25 Newcastle
26 ManUtd
25 Chelsea
De squad size zegt niet zo super veel. Wij hadden een grote squad met spelers als Gervinho, Santos en dan vergeet ik nog 10 andere, die niet van het Arsenal niveau waren.Verwijderd schreef op zondag 5 mei 2024 @ 11:16:
[...]
De realiteit is dat de squad rules voor elk team hetzelfde zijn.
25 geregistreerde spelers + onder 21 spelers
Het aantal spelers gebruikt in de basis dit seizoen :
22 Arsenal
20 ManCity
23 Liverpool
23 Aston Villa
23 Tottenham
25 Newcastle
26 ManUtd
25 Chelsea
Het probleem is dat City iemand van 60 miljoen+ op de bank kan zetten, of koopt en vervolgens niets mee doet. Wij hebben ontzettend veel geluk dat onze aankopen renderen, anders hadden we een probleem. Bij City speelt dat niet: die van Leeds is niet goed genoeg, jammer dan.
Wij voelen nog altijd de pijn van aankopen als Perez, Gervinho, Pepe, etc. Is dat onze eigen schuld? Ja, deze spelers waren veel te duur, en konden dus ook niet verkocht worden zonder erop toe te leggen.
Bij City/Bayern/PSG/RM speelt dit allemaal niet. Hazard is mislukt in RM, maar erg veel gevolgen heeft het niet. Sterker nog, ze kopen nog 5 Hazards, waar gelukkig die van Dortmund rendeert.
Nu zie ik veel Engels voetbal, en ik hun hem echt een mooie club, maar erg goed doet hij het niet. Staat nu ook weer achter, wat zeker kan, want CRY zijn zeker niet slecht.
Maar serieus? Is er echt geen betere trainer? Wedden dat ze ook nog een 5 jarig contract gaan geven.
Het probleem is dat er ook totaal geen scouting is bij Man Utd. Dat is ook geen sterk punt van Ten Hag.Grindtegel schreef op maandag 6 mei 2024 @ 21:27:
Ik weet het ook niet met Ten Hag maar feit is wel het achterin bij ManU echt droevenis is met die pannekoeken die daar rondlopen, het gaat allemaal zo tergend traag en slordig en vooral ook ongeïnteresseerd. En nu zonder Fernandes, die eigenlijk altijd alles voor iedereen moet oplossen, blijft dan ook niks meer over.
Gaat er nu ook wat veranderen in het bestuur? Heb er niet super veel van meegekregen.
Benieuwd wie Man Utd dan zouden binnenhalen. Misschien die trainer van Brighton of echt een Zidane, wat wel grappig zou zijn, aangezien hij BAY heeft gerejected.
Kan me bijna niet voorstellen dat ze Ten Hag er niet uitknikkeren, misschien dat ze de finale FA cup nog even afwachten maar het hangt aan een zijden draadje.HollowGamer schreef op maandag 6 mei 2024 @ 21:34:
[...]
Benieuwd wie Man Utd dan zouden binnenhalen. Misschien die trainer van Brighton of echt een Zidane, wat wel grappig zou zijn, aangezien hij BAY heeft gerejected.
Maar of een andere trainer het wel aan de praat krijgt vraag ik me af want wat er nu rondloopt is een combo van oude volgevreten en ongeïnteresseerde voetballers (Varane, Casemiro, Eriksen) en gasten die echt niet kunnen voetballen (Evans, Maguire, Wan Bissaka, Hölund, Anthony, Lindelof,Amrabat).
Er moet veel veranderen want met bovenstaande prutsers wordt het nooit meer wat
Niet dat dat erg is maar wel beetje sneu voor Ten Hag want dat vind ik wel een goeie gast, al lult ie uit zijn nek met zijn opmerkingen over dynamisch /vertikaal voetbal etc etc

[ Voor 10% gewijzigd door Grindtegel op 06-05-2024 22:01 ]
Ambrabat is wel gehuurd dacht ik?Grindtegel schreef op maandag 6 mei 2024 @ 21:59:
[...]
Kan me bijna niet voorstellen dat ze Ten Hag er niet uitknikkeren, misschien dat ze de finale FA cup nog even afwachten maar het hangt aan een zijden draadje.
Maar of een andere trainer het wel aan de praat krijgt vraag ik me af want wat er nu rondloopt is een combo van oude volgevreten en ongeïnteresseerde voetballers (Varane, Casemiro, Eriksen) en gasten die echt niet kunnen voetballen (Evans, Maguire, Wan Bissaka, Hölund, Anthony, Lindelof,Amrabat).
Er moet veel veranderen want met bovenstaande prutsers wordt het nooit meer wat
Het blijft vreemd dat Evans erbij zit, maar het is beter dan niets. Je wilt hem liever niet opstellen, maar je kan moeilijk een jeugdspeler op PL zo voor de leeuwen gooien.
Of misschien toch wel? Zo zijn we ook met Saka enzo begonnen.
Mainoo werd opgehemeld en is nu weer terug op aarde.
ik denk geschorst want zelf al had ie maar 1 been dan was ie nog veel beter dan wat er nu rondrentgambieter schreef op maandag 6 mei 2024 @ 22:40:
Waarom is Bruno Fernandes er niet bij, geschorst of geblesseerd?
Ik lees ergens geblesseerd.Grindtegel schreef op maandag 6 mei 2024 @ 22:43:
[...]
ik denk geschorst want zelf al had ie maar 1 been dan was ie nog veel beter dan wat er nu rondrent
Het probleem is meer dat al die betere trainers Bayern al hebben afgewezen en ze nu dus op het niveau van Ten Hag aangewezen zijn.HollowGamer schreef op maandag 6 mei 2024 @ 21:16:
Ik lees dat Ten Hag genoemd wordt bij BAY, en die interesse is best groot volgens Bild/AD.
Nu zie ik veel Engels voetbal, en ik hun hem echt een mooie club, maar erg goed doet hij het niet. Staat nu ook weer achter, wat zeker kan, want CRY zijn zeker niet slecht.
Maar serieus? Is er echt geen betere trainer? Wedden dat ze ook nog een 5 jarig contract gaan geven.
Hij heeft er in ieder geval nog een verleden.
Ten Hag leek het bij United nog te overleven maar de maat kan nu wel eens vol gaan zijn.
Voor nu. Ten Hag, als die gaat, zal wel weer doen wat die altijd doet. Een buslading spelers halen waar die al mee heeft gewerkt.gambieter schreef op maandag 6 mei 2024 @ 23:09:
Bij Bayern zijn er tenminste betere spelers.
Vergeet niet zijn verleden bij Bayern (tweede of jeugd??) Duitse taal ligt hem wel beter, ook de discipline/mentaliteit zal met Duitse spelers anders zijn. I.m.o. op papier een betere match dan ManU. Dus hij kent de club etc. Snap wel dat hij op hun lijstje staat iig.HollowGamer schreef op maandag 6 mei 2024 @ 21:16:
Ik lees dat Ten Hag genoemd wordt bij BAY, en die interesse is best groot volgens Bild/AD.
Antony naar BayernKist schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 00:34:
[...]
Voor nu. Ten Hag, als die gaat, zal wel weer doen wat die altijd doet. Een buslading spelers halen waar die al mee heeft gewerkt.

Bij Bayern zit een TD die wel tegen hem ingaat.Kist schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 00:34:
[...]
Voor nu. Ten Hag, als die gaat, zal wel weer doen wat die altijd doet. Een buslading spelers halen waar die al mee heeft gewerkt.
Dat denk ik al maanden...Gunner schreef op maandag 6 mei 2024 @ 22:38:
Zo die is wel klaar denk ik?
Toch zit hij er nog steeds, verbazingwekkend
Hopelijk niet dezelfde als toen met VG. Die heeft van alles gehaald.
Is Gravenberch ook niet gehuurd van BAY?
Edit: ah nee, gekocht zo te zien.
[ Voor 6% gewijzigd door HollowGamer op 07-05-2024 09:51 ]
Ik denk omdat er geen geld is voor een nieuwe.Harribo schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 09:49:
[...]
Dat denk ik al maanden...
Het probleem is ook die hele leiding daar. Je moet Ten Hag niet spelers laten kopen, dat kan hij echt niet.
Die spits wil ik wel nog een kans geven, werkt ook hard. Maar de rest kan je eigenlijk al afschrijven.
Gelukkig voor hun lopen de meeste dure contracten af. Maar alles aan Utd is gewoon in verval. Dat zie je al aan hun stadion, dat moet echt hernieuwt worden.
Ze hebben in februari een nieuwe TD aangetrokken. Die gaat samenwerken met degene die ze vorig jaar zomer voor die positie lieten komen (Christoph Freund, die in feite Red Bull Salzburg mede heeft opgebouwd).HollowGamer schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 09:50:
[...]
Hopelijk niet dezelfde als toen met VG. Die heeft van alles gehaald.
Is Gravenberch ook niet gehuurd van BAY?
Edit: ah nee, gekocht zo te zien.
Van Gaal zat er in 2011 hè? Da's al een tijd geleden.
Ik zou persoonlijk ook die ex bobos uit de club gooien.autje schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 09:56:
[...]
Ze hebben in februari een nieuwe TD aangetrokken. Die gaat samenwerken met degene die ze vorig jaar zomer voor die positie lieten komen (Christoph Freund, die in feite Red Bull Salzburg mede heeft opgebouwd).
Van Gaal zat er in 2011 hè? Da's al een tijd geleden.
Boegbeelden zijn mooi, maar als ze zich ergens mee willen bemoeien, dan moeten ze zich maar bestuurslid maken.
Een beetje hetzelfde als in Nederland dus.
Tsjah welke trainer gaat het daar beter doen met al dat dood hout?Harribo schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 09:49:
[...]
Dat denk ik al maanden...
Haha nou dat denk ik wel hoorHollowGamer schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 09:53:
[...]
Ik denk omdat er geen geld is voor een nieuwe.
Ik vind het ook wel dat het een club siert dat ze een trainer niet zo maar ontslaan, maar Man Utd is wel echt dramatisch soms.
Dat ook inderdaad. Teveel spelers over hun top.Slasher schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 18:42:
[...]
Tsjah welke trainer gaat het daar beter doen met al dat dood hout?
Weinig eer te behalen.
Zou gaaf zijn als Dortmund de finale haalt, kan PSV ook opnieuw zeggen dat ze eruit zijn geknikkerd door de latere finalist. (En wat was PSG-PSV een lollig affiche geweest qua naam).
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken