Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
toolkist schreef op zondag 28 april 2024 @ 16:00:
[...]
Chelsea
139 32 12
Arsenal FC
47 12 5
Ontloopt elkaar echt geen reet.
Selectief alleen de PL kiezen kan ik ook, gaat natuurlijk om alle wedstrijden die ie speelt.
https://www.transfermarkt...tbewerb=&pos=&trainer_id=
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/e88D7ZwJkNCFGU98AllEqSPB.jpg?f=user_large)
Tesla M3LR '21
Prima. Leuk dat ze winnen, want ik hoop echt dat Arsenal kampioen wordt en niet City.Gunner schreef op zondag 28 april 2024 @ 16:06:
Laten we het weer over de wedstrijd hebben. Wikipedia miereneuken doen we morgen weer.
Wel een mazzeltje net, die overtreding op Kulusevski was natuurlijk een penalty. En die duikeling van Madison vlak erna alleen maar grappig, zo kansloos
Nottingham strijdt ook nog tegen degradatie, dus hopelijk kunnen die zometeen een vuist maken. Ik verwacht er overigens weinig van, maar who knows.toolkist schreef op zondag 28 april 2024 @ 16:09:
[...]
Prima. Leuk dat ze winnen, want ik hoop echt dat Arsenal kampioen wordt en niet City.
Wel een mazzeltje net, die overtreding op Kulusevski was natuurlijk een penalty. En die duikeling van Madison vlak erna alleen maar grappig, zo kansloos
Zal nog wel spannend worden, maar ik vrees nog altijd dat City geen punten meer gaat laten liggen

Tesla M3LR '21
Weet ik niet. Ze zijn wel heel erg op zoek naar die penalty. Maar Kane is er niet meer.toolkist schreef op zondag 28 april 2024 @ 16:09:
[...]
Prima. Leuk dat ze winnen, want ik hoop echt dat Arsenal kampioen wordt en niet City.
[ Voor 3% gewijzigd door Gunner op 28-04-2024 16:16 ]
Nah, bij Chelsea zijn ze beter.Slasher schreef op zondag 28 april 2024 @ 15:56:
[...]
Bij chelsea 19 goals in 91 wedstrijden
Bij Arsenal 12 in 32
Bron wikipedia incl vandaag. De statistieken zijn bij Arsenal dus beter.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
(Ipv dat gezeur hier)
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Kon Rice weinig aan doen. En de Spurs speler ging er gretig voor.Beavbusi schreef op zondag 28 april 2024 @ 16:49:
Jammer 2-3. twee domme fouten wel
Ging gretig voor de bal ja, hij werd echt vol geraakt door Rice dus allicht dat ie dan neergaat.Vos schreef op zondag 28 april 2024 @ 16:50:
[...]
Kon Rice weinig aan doen. En de Spurs speler ging er gretig voor.
Dat is de fan blinddoek. Hij kreeg gewoon een flinke schop van Rice die te laat was. Niets met gretig te maken.Vos schreef op zondag 28 april 2024 @ 16:50:
Kon Rice weinig aan doen. En de Spurs speler ging er gretig voor.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik ontken ook niet dat ie geraakt wordt? Ik bedoel dat ie voor de bal gaat, dat klopt toch? Het gaat mij er om dat het ongelukkig was.toolkist schreef op zondag 28 april 2024 @ 16:51:
[...]
Ging gretig voor de bal ja, hij werd echt vol geraakt door Rice dus allicht dat ie dan neergaat.
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 28-04-2024 16:58 ]
Zie hierbovengambieter schreef op zondag 28 april 2024 @ 16:52:
[...]
Dat is de fan blinddoek. Hij kreeg gewoon een flinke schop van Rice die te laat was. Niets met gretig te maken.
Dan had je dat anders moeten formuleren. Nu deed je echt alsof het een duik was.
Maar goed, het blijft spannend zo voor de titel.
[ Voor 11% gewijzigd door gambieter op 28-04-2024 17:00 ]
Het kwam inderdaad over alsof je dacht dat Davies een penalty uit probeerde te lokkenVos schreef op zondag 28 april 2024 @ 16:56:
[...]
Ik ontken ook niet dat ie geraakt wordt? Ik bedoel dat ie voor de bal gaat, dat klopt toch? Het gaat mij er om dat het ongelukkig was.
Of interpretatie omdat ik een fan ben?gambieter schreef op zondag 28 april 2024 @ 16:58:
[...]
Dan had je dat anders moeten formuleren. Nu deed je echt alsof het een duik was.
Makkelijk praten ook natuurlijk als je zelf nooit kleur bekent
Wat een ploeter 2e helft zeg, ongelooflijk. Maar 3 punten zijn binnen. Benieuwd wat City ervan bakt als ze uit bij Spurs moeten.
Tesla M3LR '21
Dat gaat zo snel, hij zag de speler niet komen en zat al in de beweging.Beavbusi schreef op zondag 28 april 2024 @ 17:00:
Zou wel fijn zijn als Nothingham even kan stuntenIk bedoelde meer dat het een vrij lompe trap was van Rice in de zestien, vond het een beetje dom voor een speler van zijn kaliber.
Ik ging uit van een gelijkspel. Knappe drie punten.London schreef op zondag 28 april 2024 @ 17:01:
[...]
Makkelijk praten ook natuurlijk als je zelf nooit kleur bekent![]()
Wat een ploeter 2e helft zeg, ongelooflijk. Maar 3 punten zijn binnen. Benieuwd wat City ervan bakt als ze uit bij Spurs moeten.
En dat zal je zien dat Arsenal alsnog choked uit bij United door een 90+7 Fernandes penaltytoolkist schreef op zondag 28 april 2024 @ 17:03:
Kan me niet voorstellen dat Nottingham vandaag kan gaan stunten. Als city nog punten gaat verliezen lijkt me uit tegen Fulham kandidaat nr 1, gevolgd door Spurs uit.
Tesla M3LR '21
Indd. Zie het City niet weggooien. Enige kansje is Spurs uit.toolkist schreef op zondag 28 april 2024 @ 17:03:
Kan me niet voorstellen dat Nottingham vandaag kan gaan stunten. Als city nog punten gaat verliezen lijkt me uit tegen Fulham kandidaat nr 1, gevolgd door Spurs uit.
✅ 1-0 vs. Man City (H)
🤝 0-0 vs. Man City (A)
✅ 5-0 vs. Chelsea (H)
🤝 2-2 vs. Chelsea (A)
✅ 3-1 vs. Liverpool (H)
🤝 1-1 vs. Liverpool (A)
✅ 3-1 vs. Man United (H)
🤝 2-2 vs. Tottenham (H)
✅ 2-3 vs. Spurs (A)
De commentator bij Viaplay verwoordde het wel goed, als je nou bijvoorbeeld 300+ wedstrijden voor de club gespeeld hebt dan is het wat anders maar deze beste man heeft net 2 dozijn wedstrijden gespeeld voor de club van clubliefde kan toch amper sprake zijn.
Na een paar jaar komt hij er achter dat de club niet toch niet zo ambitieus is zoals werd voorgespiegeld en gaat naar een andere club om zijn zakken te vullen en het logo te kussen na doelpunt. Dus ja dan is zo'n actie een beetje onnozel.
Elect a clown, expect a circus.
Ik lees net dat Carragher zegt dat ze Tuchel hadden moeten nemen maar die heeft niet naar de Bundesliga gekeken vermoed ik? Die speelt ook allesbehalve het spel dat Liverpool wil spelendutchgio schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 11:31:
[...]
Trainers is op dit moment ook gewoon lastig om Klopp te vervangen, een Tuchel is wel beschikbaar maar ook allesbehalve bewezen.
Gaat er meer om in welke wedstrijden hij beslissend is geweest, heeft hij de champions league finale al voor Arsenal beslist of de wereldbeker voor clubs gespeeld?Millie-ano schreef op zondag 28 april 2024 @ 18:52:
[...]
Nu 12 goals en 6 assists..
Net zoveel als over zijn eerste 2 seizoenen Chelsea samen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik vind hierover zeuren onnozeler dan zijn actie. Dit is gewoon haten richting een Spurs speler, want reken maar dat Arsenal ook spelers heeft/heeft gehad die dit doen maar dan blijft het akelig stil hier...Slasher schreef op zondag 28 april 2024 @ 20:12:
Waar ik me eigenlijk het meest aan geirriteerd heb tijdens Arsenal - Tottenham is dat Mickey van der Ven na het scoren van het (uiteindelijk afgekeurde) doelpunt het clublogo aanwees/kustte oid.
De commentator bij Viaplay verwoordde het wel goed, als je nou bijvoorbeeld 300+ wedstrijden voor de club gespeeld hebt dan is het wat anders maar deze beste man heeft net 2 dozijn wedstrijden gespeeld voor de club van clubliefde kan toch amper sprake zijn.
Na een paar jaar komt hij er achter dat de club niet toch niet zo ambitieus is zoals werd voorgespiegeld en gaat naar een andere club om zijn zakken te vullen en het logo te kussen na doelpunt. Dus ja dan is zo'n actie een beetje onnozel.
Heb je flink gejuicht voor Sol Campbell toen ie met Arsenal kampioen werd? Of de keren dat ie scoorde voor Arsenal?

Que? Dan lopen er veel spelers rond met beroerde statistieken. Die hebben nooit wat gewonnen.Bossie schreef op maandag 29 april 2024 @ 02:26:
[...]
Gaat er meer om in welke wedstrijden hij beslissend is geweest, heeft hij de champions league finale al voor Arsenal beslist of de wereldbeker voor clubs gespeeld?
Ik zit de hele tijd met de vraag in m'n hoofd dat als spurs tegen city speelt en een eventuele titel hangt van de laatste speeldag af of spurs dan 'ons' die titel wil gunnen....Vos schreef op zondag 28 april 2024 @ 17:07:
[...]
Indd. Zie het City niet weggooien. Enige kansje is Spurs uit.

/f/image/RYgp2frc1eFk5TFNFUnVxm2h.png?f=fotoalbum_large)
Wie weet komt dat nog wel aan op de laatste of voorlaatste (de wedstrijd tegen City) speelronde. Geldt in de PL onderling resultaat voor de eindklassering bij een gelijk puntenaantal? Dan zou City ook nog een keer gelijk kunnen spelen en dan is Arsenal op basis van onderling resultaat de bovenliggende partij.
[ Voor 26% gewijzigd door SterqVerhael op 29-04-2024 08:45 ]
Als het voor Spurs nergens meer om gaat dan weet ik het welGunner schreef op maandag 29 april 2024 @ 08:36:
[...]
Ik zit de hele tijd met de vraag in m'n hoofd dat als spurs tegen city speelt en een eventuele titel hangt van de laatste speeldag af of spurs dan 'ons' die titel wil gunnen....
Als er voor Spurs nog wat te halen valt zullen ze dat wel proberen, City heeft het er ook vaak moeilijk.
Maar als het al gespeeld is zullen ze het City meer gunnen...
Die gaan naar Italië en waarschijnlijk Duitsland:Chelseamarre123 schreef op maandag 29 april 2024 @ 09:20:
Geeft plek 5 ook geen recht op de Cl.? Er zijn 2 extra tickets in de nieuwe formule.
https://www.soccernews.nl...-plaats-italie-duitsland/
@Slasher Je overdrijft nogal; hij was dolblij dat hij de aansluitings treffer had gescoord, dus vierde hij dat op zijn manier > helemaal niets onnozel aan hoorSlasher schreef op zondag 28 april 2024 @ 20:12:
Waar ik me eigenlijk het meest aan geirriteerd heb tijdens Arsenal - Tottenham is dat Mickey van der Ven na het scoren van het (uiteindelijk afgekeurde) doelpunt het clublogo aanwees/kustte oid.
Nee hoor, ik denk dat Spurs net zoveel ambitie heeft als wij en City, maar die hebben iets meer te besteden, denk ik.Na een paar jaar komt hij er achter dat de club niet toch niet zo ambitieus is zoals werd voorgespiegeld ; Dus ja dan is zo'n actie een beetje onnozel.
Ok, let me rephrase, ik vond het overdreven voor iemand die er net een blauwe maandag zitJAN-B schreef op maandag 29 april 2024 @ 14:06:
[...]
@Slasher Je overdrijft nogal; hij was dolblij dat hij de aansluitings treffer had gescoord, dus vierde hij dat op zijn manier > helemaal niets onnozel aan hoor![]()
denk dat Spurs net zoveel ambitie heeft als wij en City, maar die hebben iets meer te besteden, denk ik.
@JeroenNietDoen Ik ook;JeroenNietDoen schreef op maandag 29 april 2024 @ 07:33:
Ik ben stiekem wel fan van Van der Ven. Echt hele goede verdediger. Jammer dat ie voor de verkeerde kant speelt
Ik wou schrijven dat hij zelfs nog nooit voor de Top 3 (Fey - Aj - Psv) had gespeeld, tot mijn verbazing heeft hij nog nooit in de Eredivisie gespeeld;
Toch wel knap: Volendam > Wolfsburg >Spurs.
Neuh, en de spelers ook niet hoor. Das een fan ding.toolkist schreef op maandag 29 april 2024 @ 14:42:
Volgens mij is Postecoglu er in ieder geval absoluut niet het type voor om z'n ploeg te laten verliezen, of er niet alles aan te doen om het verlies iig te voorkomen.
bron: bbc.co.ukPremier League clubs back plan to look at spending cap
Premier League clubs have voted in favour of developing plans to introduce a spending cap.
Sixteen clubs approved proposals for the Premier League to complete the final economic and legal analysis needed to create a spending-cap model.
The model might be presented to clubs at June's annual general meeting (AGM), and if voted through it would replace the current Profit and Sustainability Rules (PSR) from the 2025-26 season onwards.
Manchester City, Manchester United and Aston Villa opposed the possible introduction of a spending cap on Monday, while Chelsea abstained.
De 2 manchester clubs tegen, no suprise there
Logisch toch? Die hebben beiden een budget waarmee ze makkelijk die 500m per jaar, of meer, kunnen betalen. Waarom zouden die zich dan in laten perken terwijl teams met een budget van 120m inkomsten ook 500m aan uitgaves voor salaris/zaakwaarnemer/transfersom afschrijvingen mogen hebben?Slasher schreef op maandag 29 april 2024 @ 19:56:
[...]
bron: bbc.co.uk
De 2 manchester clubs tegen, no suprise there
Logisch, daarom zeg ik ook dat ik niet verrast ben. Ze zijn gewoon bang dat met een gelijk speelveld (pun intended) ze niet meer in het voordeel zijn.toolkist schreef op maandag 29 april 2024 @ 20:13:
[...]
Logisch toch? Die hebben beiden een budget waarmee ze makkelijk die 500m per jaar, of meer, kunnen betalen. Waarom zouden die zich dan in laten perken terwijl teams met een budget van 120m inkomsten ook 500m aan uitgaves voor salaris/zaakwaarnemer/transfersom afschrijvingen mogen hebben?
Impact blijkbaar afhankelijk van een nog te kiezen factor.
En Chelsea is bij voorbaat aan de beurt en misschien ook Man.City.
https://www.ad.nl/buitenl...spelersselectie~aa915767/
CarragherD-e-n schreef op zondag 28 april 2024 @ 22:20:
[...]
Ik lees net dat Carragher zegt dat ze Tuchel hadden moeten nemen maar die heeft niet naar de Bundesliga gekeken vermoed ik? Die speelt ook allesbehalve het spel dat Liverpool wil spelen

Zeg het maar mensen, wat gaat het worden?
Poll: Bayern Munchen vs Real Madrid
• Winst Bayern Munchen
• Winst Real madrid
• Gelijkspel
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Er is ook Championship voetbal op ViaPlay.JoteW schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 21:06:
Twee clubs waar ik totaal niks mee heb, moge de beste winnen!
Merk dat ik het voetbal steeds vaker op de achtergrond opzet. Zeker bij een Spaanse club.
Had gelezen dat die factor met 4/5 minimaal omhoog kan. Uiteindelijk kan een Chelsea of City er toch wel omheen werken.d-vine schreef op maandag 29 april 2024 @ 21:02:
Op AD staat aardig duidelijk uitgelezen wat het inhoud het salaris plafond.
Impact blijkbaar afhankelijk van een nog te kiezen factor.
En Chelsea is bij voorbaat aan de beurt en misschien ook Man.City.
https://www.ad.nl/buitenl...spelersselectie~aa915767/
Het zou wel mooi zijn, want er wordt tegenwoordig ontzettend veel betaald voor middelmaat. Ik zie echt niets in die speler van West Ham, maar City gaat er dus 80 miljoen aan uitgeven.. echt waanzin.
Ik vind een club als BvB vele malen mooier dan een Bayern. Tuurlijk lopen er geweldige spelers, maar ik heb er niet zoveel mee als club zijnde. Spaans voetbal vind ik niet heel veel aan. En clubs als PSG, City ben ik ook totaal niet kapot van dus dan wordt de zin om te kijken wel iets minder.HollowGamer schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 21:13:
[...]
Er is ook Championship voetbal op ViaPlay.
Merk dat ik het voetbal steeds vaker op de achtergrond opzet. Zeker bij een Spaanse club.
Doe mij maar een Arsenal, een BvB, een HSV, of een middagje an der Bremer Brücke
Twente komt eraan!
Wie dan, Watkins?HollowGamer schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 21:16:
[...]
Het zou wel mooi zijn, want er wordt tegenwoordig ontzettend veel betaald voor middelmaat. Ik zie echt niets in die speler van West Ham, maar City gaat er dus 80 miljoen aan uitgeven.. echt waanzin.
[ Voor 33% gewijzigd door Harribo op 30-04-2024 21:25 ]
Schwalbe en geen geel minuut ervoor 🙈HollowGamer schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 21:26:
Goede speler, verschrikkelijk karakter.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Moeilijk om aan hem geen hekel te hebbenHollowGamer schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 21:26:
Goede speler, verschrikkelijk karakter.
Helemaal mee eens.JoteW schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 21:18:
[...]
Ik vind een club als BvB vele malen mooier dan een Bayern. Tuurlijk lopen er geweldige spelers, maar ik heb er niet zoveel mee als club zijnde. Spaans voetbal vind ik niet heel veel aan. En clubs als PSG, City ben ik ook totaal niet kapot van dus dan wordt de zin om te kijken wel iets minder.
Doe mij maar een Arsenal, een BvB, een HSV, of een middagje an der Bremer Brücke
Als nu Wolves tegen Fores was, dan had ik die vele malen liever gekeken, dan deze wedstrijd. Zelfde met interland voetbal, zie nu al op tegen het EK.
Flickr PSN ID= cheironnl
Hij ook een smerige speler, zeker de laatste tijd schopt hij iedereen omver.
Het jammere is dat de VAR/scheids het niet ziet, want hij verdient er soms echt een rode kaart voor.
Ze zien dan wel kleine overtredingen van Havertz, al vind ik ook dat hij dat minder moet doen.
Ze hebben ook echt een top manager. Begrijp nog altijd niet hoe hij bij Everton is gekomen destijds.cheiron schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 21:28:
Toch bijzonder hoe Real zich door deze CL campagne heen countert.
Maar ja, Bayern en al die topploegen willen dan een manager met naam en show, hij is te standaard.
Ancelotti is gewoon coach van Bayern geweest hoor.HollowGamer schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 21:32:
[...]
Ze hebben ook echt een top manager. Begrijp nog altijd niet hoe hij bij Everton is gekomen destijds.
Maar ja, Bayern en al die topploegen willen dan een manager met naam en show, hij is te standaard.
Ik doelde erop dat hij daar uiteindelijk ook moest wegwezen.Dingdong schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 21:34:
[...]
Ancelotti is gewoon coach van Bayern geweest hoor.
Wat ik wel mooi vind om te zien is dat vrijwel het gehele publiek in het rood is gekleed, doet toch een stuk vrolijker aan dan die zwarte kleding die we hier gewend zijn
Was een oproep van de club ter ere van Beckenbauer. Mooie actie!Superkiwi schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 21:50:
Wat ik wel mooi vind om te zien is dat vrijwel het gehele publiek in het rood is gekleed, doet toch een stuk vrolijker aan dan die zwarte kleding die we hier gewend zijn
Real speelt echt kaka. Eerste 20 minuten was Bayern heer en meester met twee gigantische kansen voor Sané, maar dan toch weer de klasse van Kroos en Vini.
Na die goal hetzelfde verhaal; ze hoeven niet echt dus kijken ze een beetje wat Bayern doet.
Jammer genoeg... (Wat heel veel mensen met ManC en PSG etc hebben heb ik al sinds de jaren 80 met Real. De O.G.'s van het opkopen van topspelers en dan winnen)
Sodeknetters wat een knal
Heb niks met Bayern maar hopelijk gaan ze door, wat is Real vreselijk.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Mooi zo
Fan van Kanegambieter schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 22:15:
Nederlanders die voor Bayern Munchen zijn
Mooi zo
Niets met Nous en de Ligt ofzo
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Oudere generaties kunnen zich de eerste afscheidswedstrijd van Cruijff herinneren, waar Bayern de feestvreugde met 8-0 verstoorde
Zeg maar het equivalent van gestolen fietsen.
Kaka is toch allang gestopt?chim0 schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 21:56:
[...]
Was een oproep van de club ter ere van Beckenbauer. Mooie actie!
Real speelt echt kaka. Eerste 20 minuten was Bayern heer en meester met twee gigantische kansen voor Sané, maar dan toch weer de klasse van Kroos en Vini.
Ik sinds het Franco-tijdperk alGrindtegel schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 22:04:
Jammer genoeg... (Wat heel veel mensen met ManC en PSG etc hebben heb ik al sinds de jaren 80 met Real. De O.G.'s van het opkopen van topspelers en dan winnen)

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Wel weer simpel zoals Real de goals krijgt/ maakt, is ook wel een klasse.
Hoezo krijgt? De eerste was een geweldige steek van Kroos en net zo'n fraaie afronding van Vini en die pingel was gewoon terecht.jbdeiman schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 22:43:
Wel weer simpel zoals Real de goals krijgt/ maakt, is ook wel een klasse.
De haat jegens Real Madrid is weer van een niveau..
Euh, die eerste goal, geweldige pass maar had Neuer gewoon moeten komen. De penalty terecht, ik doel er vooral op dat het zo gemakkelijk gaat, maar een paar momenten maar die zijn (bijna) allemaal raak.chim0 schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 22:52:
[...]
Hoezo krijgt? De eerste was een geweldige steek van Kroos en net zo'n fraaie afronding van Vini en die pingel was gewoon terecht.
De haat jegens Real Madrid is weer van een niveau..
Waar jij de haat vandaan haalt snap ik niet, tenzij je dat er graag uit wilt halen..
Ik benoem, zelfs expliciet dat ik er niet van houd als een verslaggever zijn voorkeur duidelijk laat blijken. Dat staat er los van of het Real betreft of niet .
[ Voor 11% gewijzigd door jbdeiman op 30-04-2024 22:59 ]
Bedoel je dat de verslaggever zei dat hij als jonge twintiger al zo'n belangrijke man is voor Real? Want daar heeft ie natuurlijk wel gelijk in; het is een ontzettend goede speler. En Real geldt als een van de beste ploegen van Europa, daar valt ook weinig tegenin te brengen.jbdeiman schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 22:43:
Verslaggever klink best wel fan van Vinisius / Real (...)
Ik hoorde er niks partijdigs in
Meerdere momenten dat hij hem helemaal ophemelde, terwijl ik hem gisteren niet zo lekker vond spelen. Natuurlijk wordt hij een paar keer met zijn snelheid weggestoken, maar dan benoemt die vooral Vinisius ipv de man die de pass geeft, hetgeen veel moeilijker is dan het snelle rennen.Superkiwi schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 23:12:
Die overtreding van Kim was onnodig, er stond nog een mannetje mee te verdedigen. Zonde, 2-1 hier had leuker geweest voor de return denk ik.
[...]
Bedoel je dat de verslaggever zei dat hij als jonge twintiger al zo'n belangrijke man is voor Real? Want daar heeft ie natuurlijk wel gelijk in; het is een ontzettend goede speler. En Real geldt als een van de beste ploegen van Europa, daar valt ook weinig tegenin te brengen.
Ik hoorde er niks partijdigs in
En de reactie op de penalty die hij scoorde, die was gewoon slecht ingeschoten... Neemt niet weg dat hij op zijn leeftijd al goed en belangrijk is natuurlijk.
Dus gewoon meerdere momenten, viel me in ieder geval op, maar ik heb er evenzoveel moeite mee (of nog meer eigenlijk) als de voorkeur voor een team erg duidelijk is bij verslaggeving.
Wat vinden we overigens van Rüdiger? Kan goed verdedigen, probeert (voor mijn gevoel) Ramos na te doen, maar doet dat vaak wat lomp met behoorlijk duwen in de rug en nog vaak even een zet te geven als dat niet meer nodig is.
[ Voor 11% gewijzigd door jbdeiman op 01-05-2024 08:23 ]
Hup Borussia

Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken