Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ja mijn Barça-roots zijn lastig te verbergen af en toe
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Kleine tip, zeg dan duidelijk dat je vindt dat de scheidsrechter de boel lijkt te bedotten. Dat leest beter dan vage insinuaties.Jeroenvde89 schreef op zondag 21 april 2024 @ 22:36:
[...]
Ja mijn Barça-roots zijn lastig te verbergen af en toe. Maar kom nou toch. Zoveelste keer dit.
Ja merkte het tijdens de City Real ook al.
⏩ PVOutput☀️
Haha, ik loop iets achter.Miki schreef op zondag 21 april 2024 @ 22:40:
Wat een wedstrijd 2-2 alweer
⏩ PVOutput☀️
Dat vind ik niet, dat is zo!Quad schreef op zondag 21 april 2024 @ 22:40:
[...]
Kleine tip, zeg dan duidelijk dat je vindt dat de scheidsrechter de boel lijkt te bedotten.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Wat een geweldenaar die Belingham, die doet echt alles goed.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Denk je dat ze met De Jong wel kans maken op de titelMiki schreef op zondag 21 april 2024 @ 21:56:
En Frenkie eruit met een flinke blessure. Hopelijk niet te ernstig dat hij het EK mist.
Dat zijn jouw woordenbie100 schreef op maandag 22 april 2024 @ 09:57:
[...]
Denk je dat ze met De Jong wel kans maken op de titel
Maar ik ben wel van mening dat spelen zonder Frenkie de Jong toch wel een aderlating is voor het basiselftal op het EK.
Die kan nu lekker herstellen en straks topfit bij het EK verschijnen.Miki schreef op maandag 22 april 2024 @ 10:17:
[...]
Dat zijn jouw woorden
Maar ik ben wel van mening dat spelen zonder Frenkie de Jong toch wel een aderlating is voor het basiselftal op het EK.
Dat is toch het verhaal met elke coach daar de afgelopen jaren sinds Ferguson?Chelseamarre123 schreef op zondag 21 april 2024 @ 18:44:
[...]
Lijkt me toch wel tijd dat ze een andere weg inslaan. Na 3 jaar is het niet veel beters geworden.
Volgens mij zijn daar redenen voor die niet perse aan de vele coaches ligt.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Tuurlijk ligt het hogerhand ook mis maar je kan toch niet zeggen dat Ten Hag het nu goed doet en een bepaald type spel speelt met United. Hij mist ook een soort uitstraling.Bossie schreef op maandag 22 april 2024 @ 16:58:
[...]
Dat is toch het verhaal met elke coach daar de afgelopen jaren sinds Ferguson?
Volgens mij zijn daar redenen voor die niet perse aan de vele coaches ligt.
Ook heeft die zowat alle transfertargets gekregen die hij wou en de meeste zijn (zwaar) mislukt.
Dit zijn de transfers onder zijn bewind: Is er daar eigenlijk 1tje een goede transfer geweest? (Casemiro op dat moment wel maar haalt zijn Real niveau niet, Onana doet het nog wel degelijk)
:strip_exif()/f/image/Sqx5NgJE7ASrC0YgYEvHy882.jpg?f=fotoalbum_large)
Lisandro Martinez was een prima aankoop, alleen klote voor die jongen dat ie om de haverklap geblesseerd raakt (en niet altijd door eigen toedoen). Eriksen is voor de prijs (transfervrij) ook prima. Hojlund en Onana zie ik nog wel goedkomen, maar verder?Chelseamarre123 schreef op maandag 22 april 2024 @ 17:38:
[...]
Tuurlijk ligt het hogerhand ook mis maar je kan toch niet zeggen dat Ten Hag het nu goed doet en een bepaald type spel speelt met United. Hij mist ook een soort uitstraling.
Ook heeft die zowat alle transfertargets gekregen die hij wou en de meeste zijn (zwaar) mislukt.
Dit zijn de transfers onder zijn bewind: Is er daar eigenlijk 1tje een goede transfer geweest? (Casemiro op dat moment wel maar haalt zijn Real niveau niet, Onana doet het nog wel degelijk)
[Afbeelding]
Jurrien Timber scores 9 minutes after returning on pitch! 🔴⚪️☄️ pic.twitter.com/RdOLqT03jf
— Fabrizio Romano (@FabrizioRomano) 22 april 2024
[ Voor 10% gewijzigd door Gynnad op 22-04-2024 21:06 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Heeft ie verdiend.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
En als Ipswich het lukt zouden het back to back promoties zijn. Vorig seizoen speelde ze nog League One.
Summerville (kennen we hem nog? ) scoorde net weer voor Leeds. Het is 'maar' het tweede niveau on Engeland maar hij begint een beetje op Arjen Robben te lijken, maar dan op links. Je weet dat hij naar binnen komt en schiet, maar het lukt dit seizoen zo vaak.
1 - 2 winst op AC Milan was voldoende voor de 20e titel.
Ho ho .. ik geloof niks. Niet voordat @ST10©DE een gifje heeft.
Hatelijk als AC fan, maar dik verdiend. Inter maar één keer verloren. AC had wel een paar grote kansen, maar had niet uitgemaakt voor de ranglijst. Wel mooi dat die wedstrijd, ondanks dat Italiaans voetbal niet meer zo leeft in de rest van Europa, nog steeds leeft in Italië.JAN-B schreef op maandag 22 april 2024 @ 23:33:
Inter is vanavond kampioen geworden in de Serie A
1 - 2 winst op AC Milan was voldoende voor de 20e titel.
Vanavond ook een mooie Arsenal - Chelsea.
⏩ PVOutput☀️
Ik vind ons beetje slordig om eerlijk te zijn.Quad schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 21:24:
ARS - CHE is wel lekker, Arsenal wel veruit de bovenliggende partij vooralsnog, en dat betaald zich uit. 1-0.
Ben er toch niet helemaal gerust op met 1 doelpunt voorsprong. Gooi gewoon die wedstrijd op slot.SemperFidelis schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 21:44:
Zonder Palmer is 't kansloos daar.
Elect a clown, expect a circus.
⏩ PVOutput☀️
There. I fixed it.Quad schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 22:18:
Jackson is toch echt super goed in kansen om zeep helpen..
Waka waka, eh, eh
60 million down the drain,
Kai Havertz scores again🎶
2de helft helemaal goed gemaakt tot zoverJeroenNietDoen schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 21:53:
[...]
Ik vind ons beetje slordig om eerlijk te zijn.
Hopelijk betekent dit het einde van Poch, helemaal klaar mee.
Denk dat het probleem dieper ligt dan alleen Poch...Chelseamarre123 schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 22:33:
Haha wow 5-0, ben niet eens meer boos op dit kut elftal. Gelukkig had ik andere plannen vanavond anders had ik me weer 90 minuten liggen ergeren.
Hopelijk betekent dit het einde van Poch, helemaal klaar mee.
Zeker maar Poch heeft niets bijgebracht integendeel. Ook met zijn bizarre uitspraken, zoals vandaag ook weer over Palmer.JeroenNietDoen schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 22:35:
[...]
Denk dat het probleem dieper ligt dan alleen Poch...
Blij zijn dat je op Wembley mag spelen enzovoort.
Was gewoon weer een miscast van in het begin.
Ze hebben met Fatawu een leuke speler.
[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 24-04-2024 00:26 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Gisteren waren we ontzettend goed. Dit actie van Rice was ontzettend mooi, en White komt beetje ongeïnteresseerd over, maar voetballen kan die wel.
Ben benieuwd naar Havertz, die scoort inmiddels gemakkelijk dan Jesus. Over hem en Martenelli maak ik mij wel wat zorgen, beide lijken wat uit vorm. Maar ook lang seizoen, dus dat zou zeker daar door kunnen.
Iedereen valt erover, maar Poch had gewoon gelijk, Palmer is jullie beste man, en werkt ook keihard.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 22:37:
[...]
Zeker maar Poch heeft niets bijgebracht integendeel. Ook met zijn bizarre uitspraken, zoals vandaag ook weer over Palmer.
Blij zijn dat je op Wembley mag spelen enzovoort.
Was gewoon weer een miscast van in het begin.
Echt z.s.m. Sterling, die van PSV, Jackson, .. verkopen/weg ermee. Ik heb niet veel met Chelsea, maar ik zie in jullie elftal Auba en Ozil terug. Beide konden het wel, maar hun invloed op het team/prestaties waren gewoon te negatief.
Verder vergelijk ik Poch met van het Schip. Beide veel te braaf, en tegen de verkeerde spelers zijn ze boos.
Ik begrijp ook niet helemaal waar ze hem zo graag willen hebben. Hopelijk maakt ie niet de fout om allerlei vriendjes mee te nemen. Staf is begrijpelijk maar spelers….JeroenNietDoen schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 22:52:
Slot naar Liverpool. Ze lijken erg overtuigd terwijl het track record van Nederlandse trainers in de Premier League niet echt goed is.
[ Voor 4% gewijzigd door Gunner op 26-04-2024 23:23 ]
:strip_exif()/f/image/7sclkvfyHn7DegH58IJBqwLL.jpg?f=fotoalbum_large)
Trainers is op dit moment ook gewoon lastig om Klopp te vervangen, een Tuchel is wel beschikbaar maar ook allesbehalve bewezen.Gunner schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 23:23:
[...]
Ik begrijp ook niet helemaal waar ze hem zo graag willen hebben. Hopelijk maakt ie niet de fout om allerlei vriendjes mee te nemen. Staf is begrijpelijk maar spelers….
Ik mag inderdaad hopen dat hij geen spelers meeneemt, Liverpool moet wel wat doorselecteren maar dat is een veel te groot verschil.
Dat was een goede wedstrijd van QPR, volledig verdiende overwinning. Mooi sfeertjeBao_mi1 schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 11:25:
Eerder schreef ik al over de strijd om directe promotie in de Championship, en gisteren zat ik in het Queens Park Rangers stadion om te zien hoe Leeds met maar liefst 4-0 werd afgedroogd en waarschijnlijk de playoffs in moet. QPR aan de andere kant heeft zich nu officieel veilig gespeeld dus dat werd flink gevierd.
[Afbeelding]
En Leicester City gepromoveerd, op naar de PL en de puntenaftrek (terwijl Man City gewoon door mag blijven gaan).
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Maar het is weer gezapig bij Liverpool, geen enkele peper in de reet. In de tweede helft wat meer urgentie en een frommelgoaltje van Robertson en zwak keepen maakt het 1-1 .
Blijf het bizar vinden dat ze voor Slot gaan. Net als voor spelers, moet je niet van de Eredivisie naar de top van Engeland willen gaan. Het verschil is gewoon veel te groot.chim0 schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 14:39:
@gambieter Slot de reddende engel gaat alles fixen volgend jaar en Liverpool gaat de treble pakken.
Nou ja, het kan ook goed uitpakken. Je weet het nooit.Exocet schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 14:54:
[...]
Blijf het bizar vinden dat ze voor Slot gaan. Net als voor spelers, moet je niet van de Eredivisie naar de top van Engeland willen gaan. Het verschil is gewoon veel te groot.
Mja, niks persoonlijks tegen Slot hoor. Ik gun die man het beste. Doet het geweldig bij Feyenoord, maar het wordt allemaal wel erg overdreven tegenwoordig. Als je 3 drie keer wint met goed spel, ben je gelijk onze lieve heer. Ja sorry, maar ik verwacht niet anders van een toptrainer bij een topclub met een topsalaris.
[ Voor 5% gewijzigd door chim0 op 27-04-2024 15:07 ]
Was niet eens gefloten door hem maar blaast dan Gakpo terug.
Jammer had hed erg mooi gevonden als ze het laatste jaar van Klopp nog een keer de titel hadden gepakt.
Maar goed met de spurs en villa nog op het programma was het ook niet eenvoudig.
[ Voor 19% gewijzigd door HollowGamer op 27-04-2024 15:26 ]
It ain’t over until the fat lady sings.HollowGamer schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 15:26:
Gefeliciteerd City (alweer).
En anders wel na de 115 aanklachten.
Vind je dat niet een beetje vermoeiend worden onderhand? Je koopt zelf Rice voor 120 miljoen.
[ Voor 2% gewijzigd door tweakduke op 27-04-2024 22:11 . Reden: Geen naamverbasteringen aub. ]
Je moet Rijst niet te lang in de pan laten staan, dan kookt het over.chim0 schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 15:38:
[...]
Vind je dat niet een beetje vermoeiend worden onderhand? Je koopt zelf Rice voor 120 miljoen.
[ Voor 0% gewijzigd door tweakduke op 27-04-2024 22:11 . Reden: Quote aangepast ]
Wat heeft wat ik vind en wat de club die ik aanhang doet met elkaar te maken?chim0 schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 15:38:
[...]
Vind je dat niet een beetje vermoeiend worden onderhand? Je koopt zelf Rijst voor 120 miljoen.
(Als dat allemaal fout blijkt te zijn zien “we” die aanklachten wel tegemoet
Verder zijn er genoeg redenen om zoveel geld voor zo een speler te betalen maar die zie je zelf ook wel denk ik maar dit geeft je misschien een idee
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1PLqK0uFlMiYWXHORBrP44e2.jpg?f=user_large)
Maar nee het vermoeit nog niet.
Appels en peren... Die 115 charges zijn natuurlijk niet door een pundit uit zijn duim gezogen ofzo. Serieuze aantijgingen van de Premier League zelf. Het gaat daarin niet zozeer om het geld dat uitgegeven wordt, maar de manier waarop er te werk gegaan is, het frauderen en het weigeren van inzage en medewerking.chim0 schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 15:38:
[...]
[ Voor 0% gewijzigd door tweakduke op 27-04-2024 22:12 . Reden: Quote aangepast ]
Maar goed, voor de duizendste keer. Geld != prestaties anders had City met hun miljarden elk jaar wel fluitend kampioen geworden en de CL gepakt en dat gebeurt niet. En het is ook niet zo dat de Mbappé's Ronaldo's Messi's en Benzema's daar spelen dus..
Het wordt erg vermoeiend dat gezever over City elke keer. Gooi er anders een bom als je erg niet tegen kan, ben je er vanaf, maar op deze manier is het erg kinderachtig elke keer. De desbetreffende instanties zullen hun werk wel doen wat dat betreft neem ik aan, dus als ze gestraft moeten worden, worden ze gestraft. Denk niet dat City de rechter omkoopt. Maar ik bemoei me daar niet mee, kijk liever naar het mooie voetbal. Het grote geld is nu eenmaal een probleem bij de grote clubs, daar ontkom je niet aan, maar daar kunnen wij als simpele zielen weinig aan doen.
Ze hebben me niet gebeld of ik dat goed vind dus dat kan je, ook niet voor een tweede keer, als argument gebruiken om te vinden dat ik er dan ineens geen mening over mag hebbenchim0 schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 15:57:
Terwijl je zelf ook groot geld uitgeeft aan een speler.
Als je wil discussiëren prima maar dan wel op de inhoud ga geen relaties leggen die er niets mee te maken hebben.
En 115 aanklachten is geen ‘gezever’ dat is een serieus iets waar we wat van mogen vinden. En dan kijk ik ook even naar de straffen die een forest en Everton kregen voor maar een enkele overtreding. Een enkele.
[ Voor 18% gewijzigd door Gunner op 27-04-2024 16:04 ]
Het gaat alleen maar erger worden of zoals in America waar de ene naar de andere club verhuisd naar een miljardair
Wat mij betreft gooi je al die ploegen in een Super League. Worden de normale competities ook weer aantrekkelijker.
Nee. Dat komt omdat The Premier League anders is. The Premier League zijn de 20 clubs zelf. Zij vormen zelf het bestuur etc. Dat zorgt ervoor dat ze ook zelf kunnen reguleren, en dat doen ze ook. Kijk naar Newcastle United dat met de overname redelijk aan banden is gelegd. En een Chelsea wat komende zomer spelers moet verkopen omdat het anders in de problemen komt.d-vine schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 16:06:
Zullen we met deze discussie ook even Real Madrid aan kaarten of PSG en noem maar op.
Afgelopen week nog:
Premier League clubs have unanimously agreed in principle to introduce new financial fair play regulations at a meeting in London on Thursday.
The profitability and sustainability rules (PSR) that have capped how much money clubs can spend over the last decade are set to be scrapped from the start of the 2025-26 season and replaced with a similar “squad cost control” rule to the one UEFA adopted in 2022.
The new system, which must still be fully ratified at the Premier League’s annual general meeting (AGM) in June, will work as a shadow to the existing PSR regime next season.
There were actually two votes at Thursday’s shareholders’ meeting. The first, which received unanimous backing, was to progress discussions on the finer details of the Premier League squad cost rules, with a view to adding the new regime to the rulebook this summer. The second, which was supported by a strong majority, was on how the new regulations would be phased in.
Under the proposed new regime, clubs will only be allowed to spend a set percentage of their annual turnover on the wage bill for the first team and its coaching staff, plus the amortised costs of their transfer fees and all agents’ fees.
Amortisation is how transfers are accounted for in club’s financial reports, with the cost of acquiring players, including fee and salary, spread out over the length of their contracts.
The major difference between the Premier League and UEFA regulations will be that the Premier League will operate a two-tier system, with clubs playing in European competition only able to spend 70 per cent of their turnover, while clubs not competing in Europe able to spend 85 per cent.
Contrary to recent reports, clubs that breach the Premier League’s rules will still be subject to points deductions.
Niet in The Premier League dus.d-vine schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 16:06:
Het gaat alleen maar erger worden of zoals in America waar de ene naar de andere club verhuisd naar een miljardair
Ook al zou 1 competitie heilig zijn dan nog is er enorme scheefgroei Europees gezien.
Premier League is een mooie competitie maar is alles behalve heilig ook al lijkt het met die regels van wel.
En het verschil tussen Ajax en een Volendam, daar heb je dan al die jaren ook moeite mee gehad?d-vine schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 17:06:
Eerst maar zien dan geloven hoe de nieuwe regels daar uitpakken.
Ook al zou 1 competitie heilig zijn dan nog is er enorme scheefgroei Europees gezien.
Premier League is een mooie competitie maar is alles behalve heilig ook al lijkt het met die regels van wel.
Wat jij wilt kan wel . Hetzelfde beschikbare bedrag voor elke ploeg ter wereld.
Haha indd, die kunnen niet verliezen.Exocet schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 20:27:
[...]
Wauw, hoeveelste keer is dit dat ze het in de slotfase redden?
Van reddit.
Dit was 6 dagen geleden
Een klassiek Duits team zullen we maar zeggen
:strip_exif()/f/image/oLwZqzWqIlxLAWlboBa5ZOFh.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door d-vine op 27-04-2024 21:17 ]
De PL is ook niet heilig, ze moeten dit doen anders wordt het vanuit overheidswege opgelegd. En dat willen ze koste wat kost voorkomend-vine schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 17:06:
Eerst maar zien dan geloven hoe de nieuwe regels daar uitpakken.
Ik vond het trouwens terecht afgekeurd. De speler springt en krijgt dan een stevige duw in de rug waardoor hij de bal mist, dat was gewoon een overtreding.
Veel duidelijker komen ze inderdaad niet qua overtredingen. Mag dus ook hopen dat Poch hier een flink probleem heeft met de FA na zo los te gaan over het afkeuren van dit doelpunt.gambieter schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 23:43:
Villa - Chelsea 2-2. De eerste helft was voor Villa, de tweede voor Chelsea, en de blessuretijd voor VAR. De Chelsea spelers toonden meer vuur na de wedstrijd over de afgekeurde 2-3 dan ze in de hele eerste helft toonden
Ik vond het trouwens terecht afgekeurd. De speler springt en krijgt dan een stevige duw in de rug waardoor hij de bal mist, dat was gewoon een overtreding.
@GunnerGunner schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 23:23:
Ik begrijp ook niet helemaal waar ze hem zo graag willen hebben.
Waar willen ze hem graag hebben
Nou, ik denk in Liverpool
Maar je bedoelde waarschijnlijk waarom
Ik denk dat Slot toch een goeie indruk heeft gemaakt met Feyenoord, kampioen + een Europese finale + een beker
Ik snap wat je zegt en je zal ongetwijfeld gelijk hebben. Ik zeg ook niet dat het goed is wat er gebeurt, maar het elke keer erom doen en bewust benoemen wordt ook vervelend. In veel van je reacties is het elke keer City/aanklachten City/aanklachten City/aanklachten. En ik weet dat je een grafhekel aan City hebt en dat je het liefst ziet dat die club verdwijnt, maar als we het zo gaan bekijken, kunnen we de hele wereld wel opdoeken want niemand is heilig tegenwoordig. Maar it's all good man! No hard feelings.Gunner schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 16:02:
[...]
Ze hebben me niet gebeld of ik dat goed vind dus dat kan je, ook niet voor een tweede keer, als argument gebruiken om te vinden dat ik er dan ineens geen mening over mag hebben
Als je wil discussiëren prima maar dan wel op de inhoud ga geen relaties leggen die er niets mee te maken hebben.
En 115 aanklachten is geen ‘gezever’ dat is een serieus iets waar we wat van mogen vinden. En dan kijk ik ook even naar de straffen die een forest en Everton kregen voor maar een enkele overtreding. Een enkele.
Zo lekker wedstrijdje kijken. Zit je er al klaar voor?
Wat betreft vanmiddag, het kan in zo'n derby alle kanten op maar niet winnen is de titel feitelijk aan City geven. Dan kan de graveerder vast aan de slag.
Maar ik heb er wel op zich een goed gevoel over. Spurs hebben twee weken niet gespeeld en die wedstrijd hebben ze verloren. In de tussentijd speelde Arsenal er vier. Of dat gunstig is of niet voor welke club gaan we zien.
Maar met winst kunnen we i.i.g St Totteringham's Day vieren geloof ik. (gelijkspel ook geloof ik)
[ Voor 6% gewijzigd door Gunner op 28-04-2024 14:23 ]
Vroeg me eigelijk af wat Aston Villa allemaal aan het doen was. Zo gaan verdedigen en achterover leunen tegen dit Chelsea. Dit puntenverlies hebben ze aan zichzelf te danken.gambieter schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 23:43:
Villa - Chelsea 2-2. De eerste helft was voor Villa, de tweede voor Chelsea, en de blessuretijd voor VAR. De Chelsea spelers toonden meer vuur na de wedstrijd over de afgekeurde 2-3 dan ze in de hele eerste helft toonden
Kadootje van Spurs.
En Arsenal mag blij zijn dat Romero zijn vizier niet op scherp staat, die had er al minstens eentje moeten scoren
De 1-1 weg met VAR en nu 0-2. Nogal geflatteerd, maar dat mag.
[ Voor 31% gewijzigd door gambieter op 28-04-2024 15:29 ]
Spurs is sterker en heeft de kansen. Efficient is het zeker.Gunner schreef op zondag 28 april 2024 @ 15:30:
Dit gaat lekker
@gambieter Geflatteerd?
Een stuk efficiënter wou je zeggen.
Alan Hansen mag blij zijn dat hij gepensioneerd is. Het corner verdedigen van Spurs is zo slecht
[ Voor 16% gewijzigd door gambieter op 28-04-2024 15:40 ]
Waka waka, eh, eh
Slasher schreef op zondag 28 april 2024 @ 15:39:
🎶Tsamina mina, eh, eh
Waka waka, eh, eh

Gaan jullie dat nou elke keer hier zingen terwijl jullie ook geen zak snapten van die aankoop begin dit seizoen?Slasher schreef op zondag 28 april 2024 @ 15:39:
🎶Tsamina mina, eh, eh
Waka waka, eh, eh
Ja.toolkist schreef op zondag 28 april 2024 @ 15:46:
[...]
Gaan jullie dat nou elke keer hier zingen terwijl jullie ook geen zak snapten van die aankoop begin dit seizoen?
Hoe dan? Z'n statistieken zijn niks beter dan bij Chelsea en daarover werd ie uitgelachen?
Vind het altijd zo apart die mensen wat gaan schelden naar spelers bij de cornervlag. Voor mij mag je die gasten daar gewoon weghalen. Dat geld ook voor ons.
Wat kan mij die statistiek nu schelen. We staan drie nul voor tegen Spurstoolkist schreef op zondag 28 april 2024 @ 15:51:
[...]
Hoe dan? Z'n statistieken zijn niks beter dan bij Chelsea en daarover werd ie uitgelachen?
We vinden het leuk dat Arteta iets in havertz zag wat wij niet zagen en het nu gewoon goed doet.
[ Voor 14% gewijzigd door Gunner op 28-04-2024 15:56 ]
Bij chelsea 19 goals in 91 wedstrijdentoolkist schreef op zondag 28 april 2024 @ 15:51:
[...]
Bij Arsenal 12 in 32
Bron wikipedia incl vandaag. De statistieken zijn bij Arsenal dus beter.
[ Voor 6% gewijzigd door Slasher op 28-04-2024 15:57 ]
Myth busted.Slasher schreef op zondag 28 april 2024 @ 15:56:
[...]
Bij chelsea 19 goals in 91 wedstrijden
Bij Arsenal 12 in 32
Bron wikipedia incl vandaag.
ChelseaSlasher schreef op zondag 28 april 2024 @ 15:56:
[...]
Bij chelsea 19 goals in 91 wedstrijden
Bij Arsenal 12 in 32
Bron wikipedia incl vandaag. De statistieken zijn bij Arsenal dus beter.
139 32 12
Arsenal FC
47 12 5
Ontloopt elkaar echt geen reet.
Selectief alleen de PL kiezen kan ik ook, gaat natuurlijk om alle wedstrijden die ie speelt.
https://www.transfermarkt...tbewerb=&pos=&trainer_id=
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken