"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Twente komt eraan!
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Ik was er toevallig vorige week, maar ik herken me niet in je verhaal. Als er een voetbalwedstrijd is of als er reden is om te rellen, maak dat je wegkomt. Maar verder valt het reuze mee (in het centrum weliswaar).Agent47 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:08:
Als uitsupport moet je helemaal niet naar Marseille willen. Vroeger was dat een prachtige havenstad. Nu loopt er allemaal import volk met kapmessen. Als ze doorhebben dat je daar als uitsupporter komt dan kan je maar beter gaan rennen.
Het is daar verschrikkelijk. Ik als Feyenoord supporter ben daar geweest in het uitvak. Daar werden we tot 3 uur na de wedstrijd pas uit het stadion gehaald.
Nee joh, hartstikke netjes afgemaakt, niks mis mee.snmght schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:11:
[...]
Lekker gedownplayed. Heerlijk afgemaakt!
Flickr PSN ID= cheironnl
nggyu nglyd
Heeft z'n gezin ook een avondje rustTristan schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:13:
Waarom zit er altijd zo'n schreeuwert in de Arena?
Dat is de sfeermaker met die lul met z’n trommel erbij. Die kerel heeft een megafoonTristan schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:13:
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Verwijderd
Uit het uitwisselprogramma met de kuip.Tristan schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:13:
Hij slaat met zn lul op de trommel?Agent47 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:14:
[...]
Dat is de sfeermaker met die lul met z’n trommel erbij. Die kerel heeft een megafoon
Kijk even op Dumpert (( dacht ik) daar zie je er een paar gewoon met machetes door de stad achter Feyenoorders aan zitten.floriz87 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:12:
[...]
Ik was er toevallig vorige week, maar ik herken me niet in je verhaal. Als er een voetbalwedstrijd is of als er reden is om te rellen, maak dat je wegkomt. Maar verder valt het reuze mee (in het centrum weliswaar).
Er zit in vrijwel elk stadion een schreeuwer met een megafoon, om de liederen in gang te zetten. Daarom.Tristan schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:13:
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dan ga maar eens lezen of een documentaire kijken op NPO over Frankrijk en problemen met migratie.floriz87 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:12:
[...]
Ik was er toevallig vorige week, maar ik herken me niet in je verhaal. Als er een voetbalwedstrijd is of als er reden is om te rellen, maak dat je wegkomt. Maar verder valt het reuze mee (in het centrum weliswaar).
Is het allemaal de schuld van de migranten? Nee, maar complete steden en dorpen zijn echt overspoelt en slapen bijvoorbeeld met 5/6 man op één slaapkamer, exclusief huur.
Dan zeg liever nee, dan dat deze mensen op straat leven en enkel drugs als uitweg zien.
Maar alleen altijd als ik Ajax kijk op tv is hij overduidelijk aanwezig in de audio.Superkiwi schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:15:
[...]
Er zit in vrijwel elk stadion een schreeuwer met een megafoon, om de liederen in gang te zetten. Daarom.
Haha "groot".Miki schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:16:
[...]
Als hij dat de hele wedstrijd doet dan heb ik groot respect
nggyu nglyd
Dat is de politieAgent47 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:15:
[...]
Kijk even op Dumpert (( dacht ik) daar zie je er een paar gewoon met machetes door de stad achter Feyenoorders aan zitten.
In de Kuip zit er geen één met een megafoon. Nooit geweest ook.Superkiwi schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:15:
[...]
Er zit in vrijwel elk stadion een schreeuwer met een megafoon, om de liederen in gang te zetten. Daarom.
Op de Dam is ie niet meer welkomTristan schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:13:
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ik heb nog meer respect voor het feit dat hij er zo'n lawaai mee weet te makenMiki schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:16:
[...]
Als hij dat de hele wedstrijd doet dan heb ik groot respect
De Kuip is een grote megafoon voor de hele stad, toch?Agent47 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:16:
[...]
In de Kuip zit er geen één met een megafoon. Nooit geweest ook.
nggyu nglyd
Flickr PSN ID= cheironnl
Achja, gisteren had ik Galatasaray gekeken, en die floten de hele tijd. Uiteindelijk wel de deksel op hun neus gekregen, maar dan hoor ik lever een trommel, dan continue gefluit als iemand anders de bal raakt (vind het ook zielig btw).Agent47 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:14:
[...]
Dat is de sfeermaker met die lul met z’n trommel erbij. Die kerel heeft een megafoon
Dat valt mij inderdaad ook op. Misschien staat er een microfoon dicht bij de F-side?Tristan schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:16:
[...]
Maar alleen altijd als ik Ajax kijk op tv is hij overduidelijk aanwezig in de audio.
nggyu nglyd
Dit is ook een wedstrijd waar de media uiteindelijk niets positief over kan melden. Winnen ze dat hebben ze geluk dat de puinhoop bij l'om nog groter is en verliezen ze tsja dan is het simpel scoren
Dwight84 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:19:
Veel schreeuwen helpt bij deze scheidsrechter. Kansloos dit.
nggyu nglyd
Gaat lekker in Marseille https://www.dumpert.nl/item/100029722_315b960afloriz87 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:12:
[...]
Hierbij
Dat zou kunnen, maar dat moeten de audiotechniek gasten van de Arena/ESPN/Veronica/EUFA/Fifa toch ook horen? Dan verplaats je hem toch bij de volgende wedstrijd? Of is het onderdeel van de Arena experience?Superkiwi schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:18:
[...]
Dat valt mij inderdaad ook op. Misschien staat er een microfoon dicht bij de F-side?
Nee dat is nog erger dan zo'n schreeuwerdQuad schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:19:
Iemand anders voorstander van vuvuzela?
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
AZ gemist?Harribo schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:21:
Wat een drukte hier opeens,zou bijna denken dat Ajax nu speelt
nggyu nglyd
We mogen van de mods weer 1,5 uur hier luchten en dan weer terug naar het straftopicHarribo schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:21:
Wat een drukte hier opeens,zou bijna denken dat Ajax nu speelt
BAM
Oehhh Taylor!
nggyu nglyd
Berghuis top
Berhuis 2-0a
Flickr PSN ID= cheironnl
nggyu nglyd
Mooi dat Ajax de punten dan pakt die AZ laat liggen
Mooie goal dat zeker.
Het is dat ik niet geboren was destijds, maar ik krijg echt zin om in de gracht te springen. Helaas is die niet in de buurt..
Of ben ik te sarcastisch en kan Marseille er gewoon niets van?
AZ heeft een Blamage met de hoofdletter B gemaakt. Ajax oogt in ieder geval gedreven en het zit ook eens een keer mee.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Twente komt eraan!
Okay.. en Sven mag weer op de tribune komen zitten. Het is hem allemaal vergeven.
Flickr PSN ID= cheironnl
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
PWM schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:23:

Na AZ wacht ik even af tot de scheids voor de laatste keer gefloten heeft.
nggyu nglyd
Ssstt!PWM schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:23:
Zo, die Franse verdediging was even aan het staken![]()
Met alle respect, Marseille is ook echt dramatisch en bij die club is ook een puinhoop.HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:23:
[...]
AZ heeft een Blamage met de hoofdletter B gemaakt. Ajax oogt in ieder geval gedreven en het zit ook eens een keer mee.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Daar is de eerste aldutchgio schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:22:
Dat Marseille is wel heel slecht. Dat wordt dus 2-3 straks.
Flickr PSN ID= cheironnl
nggyu nglyd
Liet zich wel kinderlijk eenvoudig uitkappen
[ Voor 47% gewijzigd door Harribo op 21-09-2023 21:25 ]
Genieten ditLekkerboeie86 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:24:
Lekkere wedstrijd hoor!
Wie was nu weer die luie voetballer van Ajax die zijn opdracht vergeten was?
Edit: Ah uiteraard de meest luie voetballer van Ajax. Bergwijn.
[ Voor 17% gewijzigd door Dwight84 op 21-09-2023 21:26 ]
Ajax heeft geen goede ervaringen met deze scheids uit het verleden...cheiron schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:23:
Deze scheids...komop zeg
Twente komt eraan!
Kampioen kansen missen
Al een seizoen lang
Volgens mij is hij recordhouder
nggyu nglyd
Een poor man's Klaassen.Agent47 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:26:
Taylor mist wel 2 100% kansen
Het had al 4-1 kunnen zijn in de 20e minuut...Kist schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:27:
Taylor is zo ongelooflijk slecht voor de goal. Man man man.
Hadden we maar een rechtsbuiten, kon Forbs op linksDwight84 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:28:
Mag Bergwijn aub een paar maanden banken? Voegt echt helemaal niets toe aan Ajax.
Meest overschatte speler van AjaxKist schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:27:
Taylor is zo ongelooflijk slecht voor de goal. Man man man.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024
:strip_exif()/f/image/KUwGZe8adCSPwVd4GwH478XQ.gif?f=fotoalbum_large)