Je kan er moeilijk over doen, maar Lazio en Celtic zijn toch clubs die je normaal gesproken in de Europa League verwacht? En wat maakt het uit. Feyenoord zit in een groep waar ze gewoon een mooie kans hebben op de volgende ronde. En dat zou sportief en financieel natuurlijk fantastisch zijn. Lekker van genieten zou ik zeggen.Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 23:17:
[...]
Daar gaan we weer, ongelofelijk.
Feyenoord speelt in de Conference League? Ach, Mickey Mouse League...
Feyenoord speelt in de Europa League? Ach, nog geen serieuze tegenstanders gehad.
Nu spelen we in de Champions League en is het gewoon weer hetzelfde.
Schei nou toch eens een keer uit met die onzin.
Zo win je dat schildje natuurlijk nooit heGonadan schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:32:
Net zoals sommigen altijd behoorlijk doemdenken over Ajax, en ik ze voor zondag gewoon weer op winst zet in het pooltje.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ga ik ook niet van uit, principes gaan voor.Superkiwi schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:42:
[...]
Zo win je dat schildje natuurlijk nooit he
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik zeg pas dat het realistisch is als je ook goed partij biedt tegen Lazio en of Atletico. Celtic vond ik voetballend zeer pover.Gonadan schreef op woensdag 20 september 2023 @ 09:37:
[...]
In strikte zin van het woord is het ook realistisch, ze staan bovenaan en hebben alles in eigen hand. Of ze ook een reële kans hebben kan je weer over discussiëren, realisme en kansberekening zijn niet hetzelfde.
Of is dit weer semantisch geneuzel?
Ik verbaas mij er iedere week over hoe slecht dit Ajax tot nu toe voetbalt.[...]
Ook dat moet je afwachten, het is in die zin ook realistisch dat Ajax hem wint.
Dat is middenmoot voetbal.
Ze zullen furieus starten maar uiteindelijk draait het om kwaliteit en samenspel.
De enige die zich wat daaraan onttrekt is Brobbey volgens mij.
[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 20-09-2023 10:49 ]
Feyenoord gaat gewoon prima ballen, daar kan je wel van op aan. Bij Ajax moeten we afwachten hoe het neergezet wordt en of daar wat vertrouwen in zit bij de spelers. Wanneer dat lekker staat en er is vertrouwen, al dan niet geholpen door een gelukkige voorsprong, dan kan het best een verrassende uitslag worden. Is dat vertrouwen er niet, of staat het ook nog weer eens beroerd dan zal het bij een doelpunt snel geknakt zijn en dan kon het voor Ajacieden wel eens een vervelende uitslag worden.Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:36:
[...]
Ik hink een beetje op 2 benen.
Denk als Feyenoord vroeg scoort dat het wel eens een historische Ajax - Feyenoord kan gaan worden.
Maar, als het lang duurt en Ajax inderdaad in de wedstrijd kan komen.
Dan zou het ook wel weer eens een typische Ajax - Feyenoord worden waarbij Feyenoord zich naderhand voor hun kop slaat en denkt "Hoe hebben we dit kunnen laten gebeuren." zoals wel vaker.
Wat wel een voordeel is voor Feyenoord is dat er nauwelijks echte ajacieden in de basis zullen staan.
Al die nieuwe spelers zijn meer druk met hun eigen functioneren dan met wat spelen tegen Feyenoord betekent voor de aanhang en club.
De rivaal gevoelens zullen er voor vele simpelweg niet zijn.
Vorig jaar dacht ik ook "Wij zijn in vorm en de betere."
En dat werd ook met hakken over de sloot.
In die zin ben ik benieuwd hoe het de komende dagen gaat. Komt er een logische samenstelling en spelen ze wat meer op elkaar in op de trainingen. Wordt de pot tegen Marseille een vertrouwen gevende ommekeer of een volgende nekslag? Komt er op organisatorisch niveau nóg weer een bommetje, of sluit de groep zich daar goed van af zoals in de Frank de Boer tijd?
De komende dagen gaan bepalen hoe okselfris Ajax zondag voor de dag komt, en dat gaat meespelen in de kansen op een goed resultaat.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Voordeel voor Ajax is dat het bij Marseille een nog grote puinhoop is op dit moment.Gonadan schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:51:
[...]
Feyenoord gaat gewoon prima ballen, daar kan je wel van op aan. Bij Ajax moeten we afwachten hoe het neergezet wordt en of daar wat vertrouwen in zit bij de spelers. Wanneer dat lekker staat en er is vertrouwen, al dan niet geholpen door een gelukkige voorsprong, dan kan het best een verrassende uitslag worden. Is dat vertrouwen er niet, of staat het ook nog weer eens beroerd dan zal het bij een doelpunt snel geknakt zijn en dan kon het voor Ajacieden wel eens een vervelende uitslag worden.
In die zin ben ik benieuwd hoe het de komende dagen gaat. Komt er een logische samenstelling en spelen ze wat meer op elkaar in op de trainingen. Wordt de pot tegen Marseille een vertrouwen gevende ommekeer of een volgende nekslag? Komt er op organisatorisch niveau nóg weer een bommetje, of sluit de groep zich daar goed van af zoals in de Frank de Boer tijd?
De komende dagen gaan bepalen hoe okselfris Ajax zondag voor de dag komt, en dat gaat meespelen in de kansen op een goed resultaat.
Daar kan Ajax in potentieel toch wel vertrouwen tegen tanken.
In potentie. Ga je daartegen echter weer op een tranentrekkende manier nat dan is de situatie bij Marseille extra voer voor kritiek. Als het daartegen al niet lukt, etc.Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:53:
Voordeel voor Ajax is dat het bij Marseille een nog grote puinhoop is op dit moment.
En dan nog hoor. Al zouden ze nu helemaal top trainen, Marseille van de mat vegen en vol vertrouwen met een goede opstelling aantreden zondag dan is het nog steeds geen garantie op punten.
Maar met een slecht gevoel en een brakke opstelling is er wel een garantie op nul punten.
Zo kijk ik er een beetje naar.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Tja, toch denk ik echt dat een trainer als van Gaal bv met deze Ajax selectie kan winnen van Marseille. Maar Steijn zit liever te experimenteren met dingen zoals een Akpom op rechtsbuiten, rechterkant open laten, enz. Ok, we hebben geen echte rightwinger, maar waarom niet Mikautadze, Forbs, Berghuis of Godts of rechtsbuiten? Van Akpom was allang bekend dat hij een 9/valse 9 is.
Het lijkt eigenlijk bijna op sabotage, omdat hij liever werkt met voertaal NL of spelers die hij kent van de eredivisie.
Het lijkt eigenlijk bijna op sabotage, omdat hij liever werkt met voertaal NL of spelers die hij kent van de eredivisie.
Marseille is echter wel ongeslagen in de competitie en staat 3de, ja het is daar een pleuriszooi maar sportief gaat het onmetelijk veel beter dan in Amsterdam.Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:53:
[...]
Voordeel voor Ajax is dat het bij Marseille een nog grote puinhoop is op dit moment.
Maar Mislintat heeft toch gezegd dat het wel 6 maanden kan duren voordat er klaar is met bouwen, nog 5 maanden te gaan, dus er is nog tijd om dingen te proberen.Trishul schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:16:
Tja, toch denk ik echt dat een trainer als van Gaal bv met deze Ajax selectie kan winnen van Marseille. Maar Steijn zit liever te experimenteren met dingen zoals een Akpom op rechtsbuiten, rechterkant open laten, enz. Ok, we hebben geen echte rightwinger, maar waarom niet Mikautadze, Forbs, Berghuis of Godts of rechtsbuiten? Van Akpom was allang bekend dat hij een 9/valse 9 is.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Bergwijn kan ook nog op rechts. Ok ik heb veel liever Berwijn ergens in de zandbak, want wat is die onnoemlijk slecht. Maar als je hem dan toch perse moet opstellen doe het dan waar we toch gewend zijn dat er niks is. Valt het tenminste ook niet op. Kan je links misschien een echte aanvaller opstellen.Trishul schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:16:
Bergwijn is idd een totale miskoop gebleken, vooral na vertrek van Antony. Die eerste wedstrijd vorig seizoen, tegen Groningen, maakte Bergwijn een hattrick. Leuk, maar toen speelde aan de andere zijde Antony, die altijd 2 of 3 tegenstanders bezighield met zn trukendoos en versnelling.Kist schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:18:
[...]
Bergwijn kan ook nog op rechts. Ok ik heb veel liever Berwijn ergens in de zandbak, want wat is die onnoemlijk slecht. Maar als je hem dan toch perse moet opstellen doe het dan waar we toch gewend zijn dat er niks is. Valt het tenminste ook niet op. Kan je links misschien een echte aanvaller opstellen.
Nu zie je keer op keer dat Bergwijn gefrustreerd raakt als hij tegenover 2/3 tegenstanders staat. Nauwelijks effectief ook in de kleine ruimtes voorin.
Ik denk dat een voorhoede Mikautadze-Brobbey-Forbs/Godts uiteindelijk effectiever zal zijn.
Amen.Gonadan schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:43:
[...]
Ga ik ook niet van uit, principes gaan voor.
Een keer experimenteren moeten we ook niet meteen te veel over vallen. Op de training werkte het een stuk beter, dus niet raar als hij het probeert. Wanneer het echter niet lukt had ik wel sneller een omschakeling gedaan, dat kan je hem wel aanrekenen.Trishul schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:16:
De voertaal is Engels. Het sabotageverhaal lees ik vaker en ik snap wel waarom men dat soort signalen ziet, toch wil ik daar eerst bewijs voor zienHet lijkt eigenlijk bijna op sabotage, omdat hij liever werkt met voertaal NL of spelers die hij kent van de eredivisie.
Nee dat kan niet, dat is net zo rampzalig als Akpom op rechts.Kist schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:18:
Bergwijn kan ook nog op rechts.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Waarom niet voor een dubbeltje en een bos wortelen El Ghazi een contract geven? Had vorig jaar prima statistieken in de Eredivisie.Trishul schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:16:
Dit was de 3e keer, en de 3e keer dat het mislukt.Gonadan schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:34:
[...]
Een keer experimenteren moeten we ook niet meteen te veel over vallen. Op de training werkte het een stuk beter, dus niet raar als hij het probeert. Wanneer het echter niet lukt had ik wel sneller een omschakeling gedaan, dat kan je hem wel aanrekenen.
Derde keer Akpom op rechts? Dat lijk mij sterk.toolkist schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:36:
[...]
Dit was de 3e keer, en de 3e keer dat het mislukt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ben ik met je eens. Mijn argument is dat Bergwijn op links ook net zo rampzalig is als Akpom op rechts. Maar Bergwijn moet altijd spelen van Steijn. Aangezien we toch 5 linksbuitens in de selectie hebben, laten we dan kijken of 1 van de andere 4 wél een goed niveau kan halen daar. Bergwijn en Rensch opstellen betekent gewoon dat je begint met 9 spelers.Gonadan schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:34:
Nee dat kan niet, dat is net zo rampzalig als Akpom op rechts.
Verwijderd
Berghuis,toolkist schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:36:
[...]
Dit was de 3e keer, en de 3e keer dat het mislukt.
199 Wedstrijden - 87 Doelpunten - 58 Assists...
Bij Feyenoord terwijl die op de rechtervleugel speelde.
De statistieken waarom Ajax hem heeft gekocht.
Om dan vervolgens nog steeds te zeggen "We hebben geen rechtsbuiten."
Zet een goede back op links die er overheen komt en Bergwijn krijgt ook weer meer de ruimte, dan gaat hij wel beter renderen. Sosa kan daar wellicht bij helpen.Kist schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:40:
Ben ik met je eens. Mijn argument is dat Bergwijn op links ook net zo rampzalig is als Akpom op rechts. Maar Bergwijn moet altijd spelen van Steijn. Aangezien we toch 5 linksbuitens in de selectie hebben, laten we dan kijken of 1 van de andere 4 wél een goed niveau kan halen daar. Bergwijn en Rensch opstellen betekent gewoon dat je begint met 9 spelers.
Op rechts moet je gewoon Gaaei neerzetten, die komt er ook overheen en dan kan zelfs een Berghuis op rechts want mag die naar binnen trekken. Met Rensch op rechts heb je een echte buitenspeler nodig, die is er nu niet dus pech voor Rensch.
@Verwijderd Berghuis speelde bij Feyenoord op papier op rechtsbuiten, maar niet als klassieke vleugelaanvaller, dat kan hij niet.
[ Voor 7% gewijzigd door Gonadan op 20-09-2023 11:48 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
3e keer dat we met 2 spelers op 10 stonden met een open vleugel. Ook tegen Excelsior en Fortuna.Gonadan schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:39:
[...]
Derde keer Akpom op rechts? Dat lijk mij sterk.
hij wil Berghuis op het middenveld hebben voor de creativiteit...Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:46:
[...]
Berghuis,
199 Wedstrijden - 87 Doelpunten - 58 Assists...
Bij Feyenoord terwijl die op de rechtervleugel speelde.
De statistieken waarom Ajax hem heeft gekocht.
Om dan vervolgens nog steeds te zeggen "We hebben geen rechtsbuiten."
Verwijderd
Ik zou de goals & assists kiezen boven de creativiteit...toolkist schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:50:
[...]
hij wil Berghuis op het middenveld hebben voor de creativiteit...
Bij Feyenoord moest die dat ook vrijwel in zijn eentje doen in zijn laatste jaar onder Advocaat.
Allemaal leuk en aardig dat die een leuke pass kan geven als 10 zijnde.
Maar als die ballen naar spelers gaan die er vervolgens helemaal niets mee doen heb je er nog niets aan.
Effectiviteit boven functionaliteit, lijkt mij.
Feyenoord lijkt sinds Arnesen, Dennis te kloese en Slot wel echt een draai te hebben gemaakt. Het verleden laat gewoon zien dat Feyenoord vooral bij Ajax geen punten haalt. De wedsrijd tegen Zorya als voorbeeld, stond je 3-0 voor en werd 4-3 in de laatste seconden. Europese wedstrijden? Uit werd amper gewonnen totdat slot kwam.
Het is voor mij als Feyenoorder gewoon aankijken. Ik denk 2-2 zondag
Het is voor mij als Feyenoorder gewoon aankijken. Ik denk 2-2 zondag
[ Voor 3% gewijzigd door Agent47 op 20-09-2023 12:01 ]
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Tegen Fortuna stond Mikautadze toch op rechts? (niet dat die daar goed was) en tegen Excelsior was Kudus er nog en Forbs, weet je zeker dat je de juiste wedstrijden in je hoofd hebt?toolkist schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:49:
3e keer dat we met 2 spelers op 10 stonden met een open vleugel. Ook tegen Excelsior en Fortuna.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Daarom een echte tien op tien, niet Berghuis. En dan eventueel Berghuis vanaf rechts met Gaaei die er overheen komt. En wil dat niet dan gewoon Godts op rechts.Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:55:
Ik zou de goals & assists kiezen boven de creativiteit...
Bij Feyenoord moest die dat ook vrijwel in zijn eentje doen in zijn laatste jaar onder Advocaat.
Allemaal leuk en aardig dat die een leuke pass kan geven als 10 zijnde.
Maar als die ballen naar spelers gaan die er vervolgens helemaal niets mee doen heb je er nog niets aan.
Effectiviteit boven functionaliteit, lijkt mij.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Berghuis op 10 snap ik wel. Wie moet je daar anders ook neerzetten? De rest heeft helemaal weinig creativiteit.Gonadan schreef op woensdag 20 september 2023 @ 12:05:
[...]
Daarom een echte tien op tien, niet Berghuis. En dan eventueel Berghuis vanaf rechts met Gaaei die er overheen komt. En wil dat niet dan gewoon Godts op rechts.
Bergwijn komt nu tegen teveel tegenstanders zoals Ajax nu speelt, dat kan hij niet.
Waar ik mij meer bij hem aan erger, is alles naar zijn rechterbeen.
Als je 433 wilt spelen, met vleugelaanvallers die voorzetten vanaf de achterlijn, moet je als eerste daarom Bergwijn op rechts zetten. Mi.
[ Voor 33% gewijzigd door Harribo op 20-09-2023 12:11 ]
Akpom, Mikautadze, Hlynsson, eventueel Bergwijn. Mogelijkheden zat?Harribo schreef op woensdag 20 september 2023 @ 12:07:
Berghuis op 10 snap ik wel. Wie moet je daar anders neerzetten?
Daarom een back die er overheen komt en voorzetten geeft, dan moeten ze die ook verdedigen én de spitsen meer in de gaten houden.Bergwijn komt nu tegen teveel tegenstanders zoals Ajax nu speelt, dat kan hij niet.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Meer vleugelaanvallers en spitsen, geen creativiteit mi. Misschien Hlynsson maar krijg de indruk dat ze vinden dat hij tekort komt?Gonadan schreef op woensdag 20 september 2023 @ 12:10:
[...]
Akpom, Mikautadze, Hlynsson, eventueel Bergwijn. Mogelijkheden zat?
Is inderdaad ook een optie maar doet Rensch dat?[...]
Daarom een back die er overheen komt en voorzetten geeft, dan moeten ze die ook verdedigen én de spitsen meer in de gaten houden.
Ik vind met het fysiek en de snelheid van een Bergwijn moet hij toch alleen in staat zijn 1 of misschien 2 voorbij te komen. Alleen moet de pass naar hem wel snel komen, anders heeft hij alweer teveel tegenstanders.
Dat was en is nog steeds het euvel trouwens bij fc Groningen.
[ Voor 25% gewijzigd door Harribo op 20-09-2023 12:14 ]
Hlynsson is nog jong, maar wel een zeer talentvolle tien die je gewoon kansen moet geven. Van Akpom wordt juist geroepen dat het geen diepe spits is maar meer erachter. Mikautadze is gewoon een echte gevarieerde aanvaller, maar wel in de as. De enige die daar op papier minder past is Bergwijn.Harribo schreef op woensdag 20 september 2023 @ 12:12:
Meer vleugelaanvallers en spitsen, geen creativiteit mi. Misschien Hlynsson maar krijg de indruk dat ze vinden dat hij tekort komt?
Nee Rensch doet dat niet, daarom Gaaei, maar dat is op rechts. Op links moet je dus een Sosa hebben die dat wel degelijk kan. Alleen dan nog afwachten of die wel kan verdedigen.Harribo schreef op woensdag 20 september 2023 @ 12:12:
Is inderdaad ook een optie maar doet Rensch dat?
Ik vind met het fysiek en de snelheid van een Bergwijn moet hij toch alleen in staat zijn 1 of misschien 2 voorbij te komen. Alleen moet de pass naar hem wel snel komen, anders heeft hij alweer teveel tegenstanders.
Dat was en is nog steeds het euvel trouwens bij fc Groningen.
[ Voor 36% gewijzigd door Gonadan op 20-09-2023 12:16 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik verwacht dat Ajax volledig overhoop gespeeld gaat worden door Feyenoord. Feyenoord is stabiel en komt redelijk in vorm. Ajax is los zand en zonder zelfvertrouwen. Het maakt op dit moment ook niet zoveel uit wie je waar opstelt. Zonder cohesie wordt het niks.
De vraag is wat mij betreft of het 0-2 of 1-6 wordt.
Bergwijn is een speler voor de counter. Forbes ook. Speel dan ook op de counter.
Voor mij als Ajacied niet leuk om te zien, maar je moet je speelstijl vormen naar de spelers die je hebt. Andersom kan ook, maar dan moet je een hoop spelers de deur uit doen. Ajax heeft vrij weinig spelers in huis om Ajax-voetbal te spelen.
Voor mij als Ajacied niet leuk om te zien, maar je moet je speelstijl vormen naar de spelers die je hebt. Andersom kan ook, maar dan moet je een hoop spelers de deur uit doen. Ajax heeft vrij weinig spelers in huis om Ajax-voetbal te spelen.
Dat is mijn verwachting ook, wanneer heeft Feyenoord voor het laatste 2x op rij gewonnen in de Eredivisie in Amsterdam, is dat überhaupt al ooit voorgekomen?DeKever schreef op woensdag 20 september 2023 @ 12:24:
Ik verwacht dat Ajax volledig overhoop gespeeld gaat worden door Feyenoord. Feyenoord is stabiel en komt redelijk in vorm. Ajax is los zand en zonder zelfvertrouwen. Het maakt op dit moment ook niet zoveel uit wie je waar opstelt. Zonder cohesie wordt het niks.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
PSV heeft ook een periode gehad waar het ordinair countervoetbal speelde onder Cocu. Dat was ongehoord, maar effectief.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Nieuwe dag, nieuwe wedstrijd van de dag, kortom: tijd voor een nieuw polletje!
Poll: Aresnal vs PSV
• Winst Arsenal
• Winst PSV
• Gelijkspel
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Aresnal vs PSV
• Winst Arsenal
• Winst PSV
• Gelijkspel
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Het blijft een wedstrijd op zich, omgekeerd heeft Feyenoord in mindere seizoen ook wel eens gewonnen van Ajax.autje schreef op woensdag 20 september 2023 @ 12:24:
Bergwijn is een speler voor de counter. Forbes ook. Speel dan ook op de counter.
Tegen Excelsior deed ie dat geintje op links met Bergwijn die naar 10 ging, tegen Fortuna stond Mikautadze ook niet bepaald rechtsbuiten.Gonadan schreef op woensdag 20 september 2023 @ 12:04:
[...]
Tegen Fortuna stond Mikautadze toch op rechts? (niet dat die daar goed was) en tegen Excelsior was Kudus er nog en Forbs, weet je zeker dat je de juiste wedstrijden in je hoofd hebt?
Om het hier wat meer over actueel voetbal en wedstrijden te kunnen hebben heb ik een nieuw topic gestart over de onderwerpen die parallel veel zullen spelen (ben ik bang).
Ik zou het zonde vinden als PSV en Feyenoord niet de glans van de CL aandacht krijgen die ze verdienen.
Dus discussiëren, uithuilen en ramptoerisme graag hier: Het onderzoek naar Mislintat en de bestuurlijke chaos
Gratis popcorn als je geen Ajax seizoens-/supporters-/clubkaart hebt.
Ik zou het zonde vinden als PSV en Feyenoord niet de glans van de CL aandacht krijgen die ze verdienen.
Dus discussiëren, uithuilen en ramptoerisme graag hier: Het onderzoek naar Mislintat en de bestuurlijke chaos
[ Voor 7% gewijzigd door Gonadan op 20-09-2023 17:56 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Voor de wedstrijd van zondag inderdaad wel, maar mijn opmerking was meer algemeen.PolarBear schreef op woensdag 20 september 2023 @ 12:54:
[...]
Het blijft een wedstrijd op zich, omgekeerd heeft Feyenoord in mindere seizoen ook wel eens gewonnen van Ajax.
Dit moet een ontzettend mooie dag zijn voor veel vaste bezoekers van het voetbaltopic. Eindelijk een heus Ajac topicGonadan schreef op woensdag 20 september 2023 @ 12:56:
Om het hier wat meer over actueel voetbal en wedstrijden te kunnen hebben heb ik een nieuw topic gestart over de onderwerpen die parallel veel zullen spelen (ben ik bang).
Dus discussiëren, uithuilen en ramptoerisme graag hier: De uitzonderlijke puinhoop bij Ajax jaargang 2023
De aanleiding is minder mooi
/edit
Wat over Ajax mag hier en wat mag in het andere topic?
[ Voor 4% gewijzigd door ephymerous op 20-09-2023 15:19 ]
XXXVI
Los van de misère bij Ajax, maar vorig jaar werd alle misère van het vreemdelingenlegioen bij Feyenoord ook hier besproken terwijl Ajax CL speelde.
Alles gewoon hier behalve wat direct gerelateerd is aan het onderzoek naar Mislintat, de vermeende vete tussen hem en Steijn, de zwalkende RvC en die Kroes die er nog steeds niet is. De organisatorische en bestuurlijke puinbak zeg maar.ephymerous schreef op woensdag 20 september 2023 @ 15:17:
Wat over Ajax mag hier en wat mag in het andere topic?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Man, wat een omgedraaide wereld leven we nu in zegMegupe schreef op woensdag 20 september 2023 @ 15:21:
Los van de misère bij Ajax, maar vorig jaar werd alle misère van het vreemdelingenlegioen bij Feyenoord ook hier besproken terwijl Ajax CL speelde.
per aspera ad astra
Ik ben van mening dat die discussies prima naast elkaar kunnen in dit topic.LAD93 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 15:23:
[...]
Man, wat een omgedraaide wereld leven we nu in zeg
Los van dat hoop ik dat psv, Ajax en az gewoon lekker de polonaise gaan voortzetten en her en der nog wat Fransen en Portugezen sneuvelen.
Toevoeging:
Dit topic is voor mij wel een redelijk betrouwbare bron van voetbalnieuws en ik vind het ook tof dat supporters van diverse clubs elkaar doorgaans onderbouwd bediscussiëren of aanvullen.
Ik zou het dus erg jammer vinden als alles gefragmenteerd raakt.
[ Voor 25% gewijzigd door Megupe op 20-09-2023 16:19 ]
Ja eens, hoogstens dat de discussie Mislintat/Sosa naar het randzaken topic kan.Megupe schreef op woensdag 20 september 2023 @ 15:41:
[...]
Ik ben van mening dat die discussies prima naast elkaar kunnen in dit topic.
Los van dat hoop ik dat psv, Ajax en az gewoon lekker de polonaise gaan voortzetten en her en der nog wat Fransen en Portugezen sneuvelen.
per aspera ad astra
Verwijderd
Ik hoop dat PSV vanavond voor een verassing kan zorgen.
Maar bij Bosz blijf je toch altijd wel een beetje bang dat die alles vol op de aanval gaat gooien en doet alsof je tegen Excelsior speelt.
Maar bij Bosz blijf je toch altijd wel een beetje bang dat die alles vol op de aanval gaat gooien en doet alsof je tegen Excelsior speelt.
Ik hoop dat ze kunnen gaan stunten daar. Ik ben echt wel benieuwd.Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2023 @ 15:56:
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Verwijderd
Volgens mij heb jullie een fijn voetballend team met goede voetballers en ik denk dat de meeste spelers wat minder nerveus zijn dan bij Feyenoord gisteren, dus gelijkspel of meer moet kunnen!Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2023 @ 15:56:
Hopen maar. I de 2e helft speelde Feyenoord wel een heel stuk beter. Maar de eerste helft was inderdaad ondermaatsVerwijderd schreef op woensdag 20 september 2023 @ 16:37:
[...]
Volgens mij heb jullie een fijn voetballend team met goede voetballers en ik denk dat de meeste spelers wat minder nerveus zijn dan bij Feyenoord gisteren, dus gelijkspel of meer moet kunnen!
Zondag wordt het gewoon 1-4. Gimenez schiet de frustraties van het missen van de CL van zich af. In Amsterdam worden de supporters gek van het spel van Ajax en tegen het einde aan krijgen een aantal Ajacieden rood, omdat ze zich laten opnaaien door het publiek.
Vanavond Arsenal-PSV 4-1 denk ik. Heb veel vertrouwen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Hoe moet je je op laten naaien als je geen NL spreekt met dat vreemdelingen legioenRussel88 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 17:25:
Zondag wordt het gewoon 1-4. Gimenez schiet de frustraties van het missen van de CL van zich af. In Amsterdam worden de supporters gek van het spel van Ajax en tegen het einde aan krijgen een aantal Ajacieden rood, omdat ze zich laten opnaaien door het publiek.
Verwijderd
Ik bedoel, Berghuis heeft al bewezen dat die niet zo heel erg goed met zijn frustratie kan omgaan op momenten.LZ86 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 17:43:
[...]
Hoe moet je je op laten naaien als je geen NL spreekt met dat vreemdelingen legioen
Bij Feyenoord gingen de lichten meerdere malen bij hem uit omdat hij zich te goed vond voor het team en niemand hem begreep in het veld.
En, nu? Nu komt die toch een klein beetje in dezelfde situatie.
Hoop dat die zich nu wel kan inhouden.
Ik vind het helemaal niet leuk hoe realistisch dit klinkt.Russel88 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 17:25:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zondag wordt.... geen idee, maar Gimenez zit in de broekzak van Sutalo en Hato en scoort nietRussel88 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 17:25:
Aan mij gaat het niet liggen. Op naar het stadion!Maarten_E schreef op woensdag 20 september 2023 @ 17:38:
Vanavond Arsenal-PSV 4-1 denk ik. Heb veel vertrouwen.
Valt me juist op dat veel spelers niet zozeer gefrustreerd, maar eerder apathisch zijn. Geen goed teken.Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2023 @ 17:54:
[...]
Ik bedoel, Berghuis heeft al bewezen dat die niet zo heel erg goed met zijn frustratie kan omgaan op momenten.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Dit is toch genieten: Duistere zaakjes, miskopen en wanprestaties. De titel strijd wordt stevig met Feyenoord maar ik hoop dat ze Ajax met 0-5 van de mat aftrappen daar. En vanavond vol in de aanval Arsenal over de knie
1908: "De uitslag van de MRI-scan is binnen: Ivanušec heeft zijn enkelband licht verrekt en is enkele weken niet inzetbaar. De verwachting is dat de Kroatisch-international rond de interlandperiode van 12 oktober weer kan aansluiten op het (trainings)veld."
Dat valt mee
Dat valt mee
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Mooi om heen te gaan, veel plezier!outduke schreef op woensdag 20 september 2023 @ 18:10:
[...]
Aan mij gaat het niet liggen. Op naar het stadion!
Ik hoop dat psv een resultaat haalt, maar vrees toch gewoon 3-0 voor Arsenal.Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2023 @ 16:37:
[...]
Volgens mij heb jullie een fijn voetballend team met goede voetballers en ik denk dat de meeste spelers wat minder nerveus zijn dan bij Feyenoord gisteren, dus gelijkspel of meer moet kunnen!
Respect 🫡
Lang in de basis, Lozano op de bank. Ben benieuwd vanavond!
Benieuwd of de PSV supports het stadion nu wel heel kunnen houden.
Is toch wel balen, die mis je een flink aantal wedstrijden. Of vreesde je veel erger nog?ph4ge schreef op woensdag 20 september 2023 @ 19:10:
1908: "De uitslag van de MRI-scan is binnen: Ivanušec heeft zijn enkelband licht verrekt en is enkele weken niet inzetbaar. De verwachting is dat de Kroatisch-international rond de interlandperiode van 12 oktober weer kan aansluiten op het (trainings)veld."
Dat valt mee
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Het zag er vrij lelijk uit, dus een week of 4 valt mee.Gonadan schreef op woensdag 20 september 2023 @ 20:27:
[...]
Is toch wel balen, die mis je een flink aantal wedstrijden. Of vreesde je veel erger nog?
Feyenoord kan het ook prima opvangen momenteel.
Dat je niet past in het team en dat daardoor de speeltijd beperkt zal zijn is niet een oneerlijk bericht dat je aan een speler kan delen, bank of tribune als er beter passende spelers in de selectie zitten. Daar is in essentie niets mis mee. Als je hem naar buiten wil werken en dat bewust doet dan kom je op een heel ander vlak. Keuzes als uit de selectie zetten, niet mee laten trainen etc is gewoon onwenselijk.Gonadan schreef op woensdag 20 september 2023 @ 20:35:
Nou ja, ze hadden net als bij Bassey herhaaldelijk heel duidelijk kunnen vertellen dat hij op de tribune zou belanden. Dan heb je best een kans dat hij vertrekt. Maar om nu te zeggen dat ik dat een chique handelswijze vind.
Het gaat om de achterliggende argumentatie. Bij Bassey paste hij gewoon niet en zou hij sportief gezien geen kans krijgen, maar salaris was ook zeker een ding. Bij Bergwijn is salaris een ding, maar hij lijkt ook niet heel erg te passen. Het ligt niet zo heel ver uit elkaar die twee, ook lijkt dat gevoelsmatig niet zo.Napo schreef op woensdag 20 september 2023 @ 20:49:
Dat je niet past in het team en dat daardoor de speeltijd beperkt zal zijn is niet een oneerlijk bericht dat je aan een speler kan delen, bank of tribune als er beter passende spelers in de selectie zitten. Daar is in essentie niets mis mee. Als je hem naar buiten wil werken en dat bewust doet dan kom je op een heel ander vlak. Keuzes als uit de selectie zetten, niet mee laten trainen etc is gewoon onwenselijk.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Er zijn meer interessante potten, dus ga ik de Switch kijken vanavond bij Ziggo.
Hup PSV!
Hup PSV!
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Het zag er slecht uit, en de eerste berichten waren ook slecht. Dat het dan slechts een verrekking is is een flinke meevaller.Gonadan schreef op woensdag 20 september 2023 @ 20:27:
[...]
Is toch wel balen, die mis je een flink aantal wedstrijden. Of vreesde je veel erger nog?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ah die berichten had ik niet meegekregen. Ik was al blij dat hij zijn voet nog redelijk snel weg kon trekken in plaats van echt met het volle gewicht doorzakken.ph4ge schreef op woensdag 20 september 2023 @ 21:03:
Het zag er slecht uit, en de eerste berichten waren ook slecht. Dat het dan slechts een verrekking is is een flinke meevaller.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Scheelt je weer tot diep na middernacht opblijven en zevenendertig reclameblokken uitzitten om de doelpunten te zien, die krijg je dan nu vast mee.Quad schreef op woensdag 20 september 2023 @ 20:58:
Er zijn meer interessante potten, dus ga ik de Switch kijken vanavond bij Ziggo.
Hup PSV!
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Aan de PSV'ers: succes gewenst!
Twente komt eraan!
Dat valt met 6 wedstrijden wel mee. Morgenavond is zoiets wel andere koek, ESPN gaat dan ook schakelen heb ik begrepen. Als je de samenvattingen daarvan alles gaat zien wordt het idd half 1.Gonadan schreef op woensdag 20 september 2023 @ 21:05:
[...]
Scheelt je weer tot diep na middernacht opblijven en zevenendertig reclameblokken uitzitten om de doelpunten te zien, die krijg je dan nu vast mee.
Vaak pak ik van CL westrijden de samenvattingen anders, maar wil Bayern United en PSV Arsenal zoveel mogelijk (semi) live zien.
nggyu nglyd
Dat dacht je, ook vandaag is het gewoon tot na middernacht hoor. Dat tijdrekken gebeurt niet alleen op het veld.Quad schreef op woensdag 20 september 2023 @ 21:07:
[...]
Dat valt met 6 wedstrijden wel mee. Morgenavond is zoiets wel andere koek, ESPN gaat dan ook schakelen heb ik begrepen. Als je de samenvattingen daarvan alles gaat zien wordt het idd half 1.
Vaak pak ik van CL westrijden de samenvattingen anders, maar wil Bayern United en PSV Arsenal zoveel mogelijk (semi) live zien.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nou, dat is snel.. Ook niet heel lekker gekeept
[ Voor 44% gewijzigd door JoteW op 20-09-2023 21:10 ]
Twente komt eraan!
En dan nog boos op je verdedigers zijn. Gewoon kut gekeept
Niks aan de hand, we hebben nog 80 minuten om Luukinho een keer goed in stelling te brengen. We hebben nog nooit met meer dan 1-0 van Arsenal verloren dus ze scoren sowieso geen tweede.
Ai die bal moet je of hebben of ver weg zien te krijgen.
Staat wel eentje van PSV een mogelijk buitenspel enorm op te heffen.
Staat wel eentje van PSV een mogelijk buitenspel enorm op te heffen.
nggyu nglyd
Veerman wil Dest helpen als backup maar daardoor komen er 2 spelers van Arsenal helemaal vrij te staan.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Blijkt maar weer dat het in Nederland bij de topclubs droevig gesteld is met de keepers.. Benitez, Gorter, Rulli, een Bijlow die chronisch geblesseerd is. Eeuwig zonde allemaal.
Twente komt eraan!
Als we hier pingels voor gaan geven…. is natuurlijk nooit een strafschop
Sowieso raar dat je buitenlandse keepers gaat halen terwijl er voldoende prima NL keepers zijn.JoteW schreef op woensdag 20 september 2023 @ 21:13:
Blijkt maar weer dat het in Nederland bij de topclubs droevig gesteld is met de keepers.. Benitez, Gorter, Rulli, een Bijlow die chronisch geblesseerd is. Eeuwig zonde allemaal.
Welke dan?FreakNL schreef op woensdag 20 september 2023 @ 21:15:
[...]
Sowieso raar dat je buitenlandse keepers gaat halen terwijl er voldoende prima NL keepers zijn.
Lang doet wel veel zelf zeg
Olij
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit inderdaad. Met de toevoeging dat de speler van Arsenal vrijkomt op rand 16 en dus op een gevaarlijkere plek dan waar Veerman dubbelt. Dat is echt heel matig verdedigd.gws24 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 21:13:
Veerman wil Dest helpen als backup maar daardoor komen er 2 spelers van Arsenal helemaal vrij te staan.
Blij, blij, blij, gelukkig is daar nog..?
nggyu nglyd
Genoeg keepers betekend niet dat ze ook daadwerkelijk geschikt zijn voor de top-3Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2023 @ 21:16:
[...]
Olij, Noppert, Cillessen, Van Gassel.
Twente komt eraan!
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024
:strip_exif()/f/image/J7TpqEz7LT9FoZNLwPHJOdST.jpg?f=fotoalbum_large)