Ik vul dat aan met Rensch en Wijndal.Quad schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 20:27:
Forbs kan hard lopen, maar ik heb het idee dat hij geen techniek heeft.
Ajax begon echt prima. Maar na de 1e 10 minuten is het echt helemaal niets meer.
Echt nog minder dan dat!Terranova schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 20:34:
Ajax begon echt prima. Maar na de 1e 10 minuten is het echt helemaal niets meer.
Echt scheids wat is dit, geen hoofdblessure, hoef je niet te fluiten man
Verwijderd
Wijndal doet in elk geval zijn best om gewisseld te wordenephymerous schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 20:32:
Ajax wordt zoveel beter als Rensch en Wijndal niet meer worden opgesteld.
Verwijderd
Feyenoord speelt zondag om 12:15 pas weerSuperkiwi schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 20:04:
*geen Retteketet-updates meer vanuit hier; ik ga de beste club van Nederland kijken
Kan Sierd zich focussen op de wedstrijd in plaats van ongepaste dingen over Maduro te zeggen die niks met voetbal te maken hebben? Het helpt ook niet dat de wedstrijd zo rustig is, want dat in combinatie met zijn commentaar doet mij bijna in slaap vallen.
"hij kan het hebben" is denk ik de reden. Ik snap dat het erg veel moeite kost voor verdedigers om Brobbey van de bal te krijgen, maar het gaat inderdaad echt vaak te ver.Exocet schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 20:39:
Waarom mag iedereen constant overtredingen op Brobbey maken?
Ajax is echt heel slordig in de passing, vooral voorin. Dan wordt het moeilijk om iets te creëren.
Flickr PSN ID= cheironnl
Het is niet best, zo veel foute passen en misverstanden.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Pff AZ gaat nog tegen een rode kaart + 2 tegengoals aanlopen.
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Verwijderd
Het is compleet geen team. Er zit geen lijn in het spel. Nog totaal niet ingespeeld so far.
Hato speelt wel echt heel goed, onverslaanbaar in de duels en passt Ajax regelmatig goed onder de druk uit.
Pff, there i jynxed it.
nggyu nglyd
3-3 inmiddelsQuad schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 20:44:
Pff AZ gaat nog tegen een rode kaart + 2 tegengoals aanlopen.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ja en dit gaat nog 4-3 worden, AZ speelt zichzelf in de kaart.
nggyu nglyd
Wat een slechte avond voor het NL voetbal zo. Twente achter dus ook niet na uitschakeling vorige week nog wat NL puntjes sprokkelen. Ajax nog 0-0 en AZ nu op 3-3 met een veel beter Brann Bergen en nog 6 min te gaan.
Vooralsnog zorgt alleen Twente voor een slechte avond. AZ is nog steeds in de race voor groepsfase UCL en Ajax staat overall 4-1 voorsilmaril8 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 20:47:
Wat een slechte avond voor het NL voetbal zo. Twente achter dus ook niet na uitschakeling vorige week nog wat NL puntjes sprokkelen. Ajax nog 0-0 en AZ nu op 3-3 met een veel beter Brann Bergen en nog 6 min te gaan.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Wel terecht wat vd Vaart nu zegt: er is geen leider in het veld die zorgt dat iedereen samen druk zet. Bergwijn lijkt dat als aanvoerder in ieder geval niet te kunnen.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Winst in de wedstrijd is nog steeds 0,2 punt. Dat had wel prettig geweest..
nggyu nglyd
echt man, deze scheids. Waar hebben ze die gevonden?
Had liever die nieuwe Deense rechtsback als wissel willen zien, veel slechter dan Rensch kan hij het op het moment niet doen.
Zet die Forbs aub eens links ipv rechts. Hij kan meer dan een een Bergwijn maar icm Rensch kan hij niets. Aanvallend is een wijndal beter om iets te combineren. Dan kun je je rechterkant gewoon afserveren voor deze wedstrijd
Dat moet rood zijn, noppen naar voren.
Dat had ook wel een andere kaart kunnen zijn?
Poh, vol op het knietje 
Dat was een stevige.
Dat was een stevige.
Gestrekt been op de knie. Dat is niet fijn
Flickr PSN ID= cheironnl
HelaasDeadsy schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:17:
Berghuis voor Bergwijn aub niet Forbs
Bergwijn heeft met die aanvoerdersband wisselbescherming helaasDeadsy schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:17:
Berghuis voor Bergwijn aub niet Forbs
Wat een vertoning..
Flickr PSN ID= cheironnl
man man man
Medic ook geen idee wat hij staat te doen daar.
Flickr PSN ID= cheironnl
Misschien dat Medic dit na afloop even uitgebreid wil uitleggen als zn doelpunt laatst, staat gewoon eerste rang te kijken.
Schakel net in bij Ajax.
Wat slecht verdedigd zeg
Az is aan het vechten tegen Brann.
Wat slecht verdedigd zeg
Az is aan het vechten tegen Brann.
Was dat Wijndal of Hato die daar die speler op de zijlijn op 5 meter afstand stond te dekken in aanloop naar de goal? Kon het niet goed zien.
Hahaha, ik moest even gniffelen. Deze pot ziet er niet uit. Als ik zag hoe PSV, tegen een Rangers notabene, stond te swingen.... Dan houdt ik mijn hart vast voor de competitie (als Ajacied zijnde)
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Een team dat zich al in de volgende ronde heeft weten te spelen (Ajax) vergelijken met een team dat nog moet winnen om door te gaan in de gewenste competitie (PSV)Outerspace schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:22:
[...]
Hahaha, ik moest even gniffelen. Deze pot ziet er niet uit. Als ik zag hoe PSV, tegen een Rangers notabene, stond te swingen.... Dan houdt ik mijn hart vast voor de competitie (als Ajacied zijnde)
Vooraf had je al kunnen verwachten dat deze wedstrijd van Ajax niet heel geweldig zou worden.
Ajax doet echt niet mee voor de titel, dit niveau is echt heel erg zorgwekkend. Derde worden wordt nog lastigOuterspace schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:22:
[...]
Rensch en Taylor steken er zo weinig energie in. Alsof ze op een training lopenKist schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:24:
Hoe slecht zou die Deense back eigenlijk zijn dat Rensch hier nog in de basis staat?
Een van de vele redenen waarom Bergwijn aanvoerder maken een mega domme actie was. Echt wat een ongekende miskoop.Sempy schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:18:
[...]
Bergwijn heeft met die aanvoerdersband wisselbescherming helaas
Volgens mij iets met niet speelgerechtig. Ze lieten straks tribune zien met 5 a 6 nieuwkomers. Dit weekend mogen ze allemaal meedoen volgens mijKist schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:24:
Hoe slecht zou die Deense back eigenlijk zijn dat Rensch hier nog in de basis staat?
Medic is ook niet wat er van verwacht wordt volgens mij
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Die zit gewoon op de bankCrysania schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:26:
[...]
Volgens mij iets met niet speelgerechtig. Ze lieten straks tribune zien met 5 a 6 nieuwkomers. Dit weekend mogen ze allemaal meedoen volgens mij
Jawel, een backup voor Satulo.Agent47 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:27:
Medic is ook niet wat er van verwacht wordt volgens mij
Zwaar irritant inderdaad
Wil je alsjeblieft niet mijn wachtwoord open en bloot posten? Alvast bedankt.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dat was Aertsen en die was echt niet goed genoegVerwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:29:
[...]
Dit niveau zit toch hopelijk ook in jong Ajax.
Bij AZ of bij Ajax?Exocet schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:33:
Die scheids is heel slecht
Heb het gevoel dat de meeste scheidsrechters bij de CL, EL etc onderdeel zijn van een project om bepaalde figuren s'avonds van de straat te houden.
Hier hebben we nou het hele weekend op geoefend. @knvb: in het vervolg hoeft extra rust- en voorbereidingstijd niet gehonoreerd te worden hoor.
Bij Ajax dan alleen heSuperkiwi schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:34:
Hier hebben we nou het hele weekend op geoefend. @knvb: in het vervolg hoeft extra rust- en voorbereidingstijd niet gehonoreerd te worden hoor.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
mijn ziggo stream blijft nu al een tijdje op 360p steken
Anders hadden ze nu allemaal op de grond gelegen met kramp.Superkiwi schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:34:
Wat denk je?
Men is hier alleen geïnteresseerd in ajax
Dit had 0-2 moeten zijn.
Ondertussen rood, maar er is geen tijd meer voor AZ.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dan zie je gelukkig niet hoe slecht het isDeadsy schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:36:
mijn ziggo stream blijft nu al een tijdje op 360p steken
Als ze die penalty's ook al liggend op de grond nemen, dan heeft AZ nog een goede kans.
Had wel verwacht dat men meer interesse zou hebben in een wedstrijd die nog wel ergens om gingHarribo schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:38:
[...]
Wat denk je?
Men is hier alleen geïnteresseerd in ajax
Penalty's bij AZ...
nggyu nglyd
Az heeft het over zichzelf heen geroepen. Je kunt die bal er in pompen en ze doen het niet
Heb het hier ook op staan, Ajax zie ik wel via Sofascore.Napo schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:40:
[...]
Had wel verwacht dat men meer interesse zou hebben in een wedstrijd die nog wel ergens om ging
nggyu nglyd
Die AZ uitshirts lijken ook wel erg op de NBA umpire shirts. Hopelijk nemen ze de penalties wel beter dan Brann
De toss is al verloren.
nggyu nglyd
Zonde
Wat staat Ajax op afstand te verdedigen steeds.
Taylor bijvoorbeeld staat gewoon standaard 2 a 3 meter van zijn man. Moet veel strakker.
Sierd "Ajax is de thuisploeg he?"
Taylor bijvoorbeeld staat gewoon standaard 2 a 3 meter van zijn man. Moet veel strakker.
[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 31-08-2023 21:47 ]
Eén voordeel: slechter kan het in elk geval niét.
Oef dat thuispubliek is best heftig om zo als tegenstander de penalty te moeten nemen.
nggyu nglyd
Even genoteerd voor toekomstig gebruik.Superkiwi schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:47:
Eén voordeel: slechter kan het in elk geval niét.
nggyu nglyd
Die penalty’s met een stop er tussen moeten structureel verboden worden
Bij Ajax is eigenlijk al vanaf het laatste half jaar Ten Hag het probleem dat bepaalde spelers gewoon te gemakzuchtig en lui zijn om meer dan een halve stap te zetten. Taylor is daar absoluut een van de vaandaldragers in. Samen met Wijndal, Klaassen, Rensch en Bergwijn. Die zou je in ieder ander bedrijf gewoon direct eruit flikkeren. Mja ze representeren nu eenmaal papieren waarde.Harribo schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:46:
Wat staat Ajax op afstand te verdedigen steeds.
Eens, behalve met Klaassen, die werkt er wel voor, alleen die heeft het niveau niet meerKist schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:49:
[...]
Bij Ajax is eigenlijk al vanaf het laatste half jaar Ten Hag het probleem dat bepaalde spelers gewoon te gemakzuchtig en lui zijn om meer dan een halve stap te zetten. Taylor is daar absoluut een van de vaandaldragers in. Samen met Wijndal, Klaassen, Rensch en Bergwijn. Die zou je in ieder ander bedrijf gewoon direct eruit flikkeren. Mja ze representeren nu eenmaal papieren waarde.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024