Die Sambo heeft wel praatjes... Niet slim, krijgt ie straks nog een keer zo'n slidende lantaarnpaal op bezoek...
Goed zo PSV. Twee clubs in de groepsfase, mooi.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
beide eerste ronde eraus ben ik banggambieter schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 22:44:
Goed zo PSV. Twee clubs in de groepsfase, mooi.
Mbt Eiting
Zat ik toch erg in de buurt met m'n 800-900k @Player1SDe arbitragecommissie besloot vanavond dat FC Volendam hem moet laten gaan voor één miljoen euro.
@milotic Veel clubs in pot 4 moeten PSV en Feyenoord toch wel boven weten te blijven.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:03
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Heel mooi voor het Nederlandse voetbal deze avond
Vertessen, nu gaan we de oorlog winnen!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dit is goed voor PSV.
Straks serieus proberen om minimaal derde te worden in de poulefase, maar als je dan toch in de CL speelt, lijkt het me vrij normaal dat je gewoon voor de wereldcup gaat.
Bij Ajax doen ze dat ook.
Straks serieus proberen om minimaal derde te worden in de poulefase, maar als je dan toch in de CL speelt, lijkt het me vrij normaal dat je gewoon voor de wereldcup gaat.
Bij Ajax doen ze dat ook.
Feyenoord is pot 1 toch?Fleximex schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 22:46:
@milotic Veel clubs in pot 4 moeten PSV en Feyenoord toch wel boven weten te blijven.
gefeliciteerd aan de psvers
saibari teze en schouten de beste drie van de avond de rest was matig
saibari teze en schouten de beste drie van de avond de rest was matig
Dat dachten PSV'ers na het tweeluik Ajax-Rangers ook...Exocet schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 22:46:
Eigenlijk wel ongelooflijk dat je dit niveau tegenkomt in de tweede voorronde CL.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Na vorig jaar is mijn motto met PSV: a win is a winMaarten_E schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 22:47:
[...]
Dat dachten PSV'ers na het tweeluik Ajax-Rangers ook...
bel de uefa met hun achterlijke regels beginnen in juliExocet schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 22:46:
Eigenlijk wel ongelooflijk dat je dit niveau tegenkomt in de tweede voorronde CL.
Onvoorstelbaar dat PSV vorig jaar daar van verloor, zelfs Ajax won daar makkelijk vanMaarten_E schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 22:47:
[...]
Dat dachten PSV'ers na het tweeluik Ajax-Rangers ook...
Heerlijk om Saibari, Bakayoko en Teze zo te zien op de bank. Super waardevol geweest vandaag en allemaal eigen jeugd. Heerlijk!
Nou, in de 2e helft swingt PSV bij vlagen. Doet de matige 1e helft vergeten.
Verdiende overwinning al met al
Verdiende overwinning al met al
je vergeet schoutenElPaco schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 22:48:
Heerlijk om Saibari, Bakayoko en Teze zo te zien op de bank. Super waardevol geweest vandaag en allemaal eigen jeugd. Heerlijk!
Las bij de NOS dat Volendam de optie in z'n contract pas heeft gelicht nadat Twente had geïnformeerd naar Eiting, waardoor de clausule ook verviel.toolkist schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 22:45:
Mbt Eiting
[...]
Zat ik toch erg in de buurt met m'n 800-900k @Player1S
Best wel uitgekookt.
Goed dat Eiting zijn gelijk krijgt. Alleen denk ik niet dat hij de verlosser voor FC Twente zal zijn.
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
belachelijk ook + 5 minuten bij een 5-1 stand en op grond van wat precies? 1 gele kaart?
Er zit nog veel transfer geld in de pot met een Vertessen, Til,Ramalho
Moet toch zeker wel 125,= euro opleveren zo alles bij elkaar
Moet toch zeker wel 125,= euro opleveren zo alles bij elkaar
Meesterzet om Tillman te halen, kan je je de chaos voorstellen als je die opstelt samen met Til?
"DEK TILLMAN!"
"DAT DOE IK, IK DEK GUUS!"
"DEK TILLMAN!"
"DAT DOE IK, IK DEK GUUS!"
5 doelpunten?milotic schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 22:51:
belachelijk ook + 5 minuten bij een 5-1 stand en op grond van wat precies? 1 gele kaart?
5 goals en 6 wissels ofzo. En nog een blessure behandeling. Maar zo onnodig, alsof ze nu nog gelijk gaan maken.milotic schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 22:51:
fluit dan lekker af johElPaco schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 22:52:
[...]
5 goals en 6 wissels ofzo. En nog een blessure behandeling. Maar zo onnodig, alsof ze nu nog gelijk gaan maken.
Hahaha Til wat een prutser ook zeg, pannekoek
Daar stond niks over in de uitspraak van de 1e zaak, terwijl daar volgens mij wel de complete passage over de contractverlenging in stond.Quad schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 22:50:
[...]
Las bij de NOS dat Volendam de optie in z'n contract pas heeft gelicht nadat Twente had geïnformeerd naar Eiting, waardoor de clausule ook verviel.
Best wel uitgekookt.
Goed dat Eiting zijn gelijk krijgt. Alleen denk ik niet dat hij de verlosser voor FC Twente zal zijn.
Enige voorwaarden waren Eredivisie en dat Jonk Jongkind en nog iemand nog bij Volendam in dienst waren, en als dat na maart 2024 nog veranderde dan verviel de contractverlenging.
en mbt z'n gelijk ben ik het alleen met je eens omdat 1m wel een redelijk bod voor hem is gezien de verdere afspraken in z'n contract.
[ Voor 8% gewijzigd door toolkist op 30-08-2023 22:55 ]
Naja, dat is natuurlijk niet helemaal waar, de club is gezond en heeft volgens mij best wel goed verkocht afgelopen seizoen en dit seizoen. Natuurlijk ook veel ingekocht, maar met de CL nu komen er ook heel wat miljoenen binnen. Ze hebben ook geïnvesteerd om nu wel CL te halen, en niet alleen maar om volgend jaar CL te behalen door een eerste of tweede plek in de competitie.Gonadan schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 22:35:
[...]
Ware het niet dat PSV investeert om dit jaar minimaal twee te worden in de Eredivisie, lukt dat niet dan wordt het financieel nog steeds billen knijpen. Dat is de gok waar iedereen het over heeft.
Gezien de statistieken van psv qua eindstand in de competitie moet overigens een eerste of tweede plek er wel in zitten natuurlijk, dus dat is i.m.o. de minder grote gok.
Maar mooi, extra geld naar de Eredivisie. UEFA coefficienten worden lekker aangevuld, en met mijn Toto winst kan ik een lekker pilsje kopen.
nggyu nglyd
PSV wordt eerste dit jaar, met 2 vingers in de neus denk ik.
Float like a butterfly, sting like a bee.
denk ik ookMartinusz schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 22:54:
Kan niet, Bosz pakt geen prijzenMartinusz schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 22:54:
Coëfficiëntenvolksfeest:
— Michel Abbink (@sportzeloot) 30 augustus 2023
✅️ PSV pakt moddervette bonus
✅️ 1 vol punt erbij
✅️ Bijna 3 punten meer dan Frankrijk
✅️ Bijna 7 (!) punten meer dan Portugal
✅️ 2 NL clubs in CL na 5 jaar
✅️ Duitsland kijkt al achterom
Maar gaan ze dat ook doen in de CL?Harribo schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 22:54:
Schouten erg goed deze wedstrijd achterin
Dat is wel even een ander niveau spitsen
Ik vond die scheids niet zo slechtElPaco schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 22:55:
Haha, in de 2e minuut geen geel, in de 2e minuut voor het eind wel. Lekker scheids, lekker gedaan!
Lahoz of Turpin eens gezien?
Ja ik snap verder ook niet zo van die opties van het contract zover bekend is, er staan allemaal voorwaarden in over 2024, maar dat speelt nu dus nog niet, zou je zeggen.toolkist schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 22:53:
[...]
Daar stond niks over in de uitspraak van de 1e zaak, terwijl daar volgens mij wel de complete passage over de contractverlenging in stond.
Enige voorwaarden waren Eredivisie en dat Jonk Jongkind en nog iemand nog bij Volendam in dienst waren, en als dat na maart 2024 nog veranderde dan verviel de contractverlenging.
Maar goed, soap is klaar, Eiting heeft z'n zin.
nggyu nglyd
tijd zal het lerenExocet schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 22:56:
[...]
Maar gaan ze dat ook doen in de CL?
Maar Twente moest normaal doenQuad schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 22:50:
[...]
Las bij de NOS dat Volendam de optie in z'n contract pas heeft gelicht nadat Twente had geïnformeerd naar Eiting, waardoor de clausule ook verviel.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ach maakt het uit. 6 leuke wedstrijden waarin psv veel geld krijgt, spelers zich kunnen laten zien en kunnen lerenExocet schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 22:56:
[...]
Maar gaan ze dat ook doen in de CL?
Ja deze had zijn kaarten de 1e helft aan Lahoz uitgeleend.Harribo schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 22:56:
[...]
Ik vond die scheids niet zo slecht
Lahoz of Turpin eens gezien?
Maar goed, boeit allemaal niet. PSV speelt CL en Rangers niet. Goede revanche voor vorig jaar lijkt me zo.
Wat zal PSV blij zijn dat ze een De Jong hebben.
Het is beide als je niet krap wilt zitten.jbdeiman schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 22:53:
[...]
Naja, dat is natuurlijk niet helemaal waar, de club is gezond en heeft volgens mij best wel goed verkocht afgelopen seizoen en dit seizoen. Natuurlijk ook veel ingekocht, maar met de CL nu komen er ook heel wat miljoenen binnen. Ze hebben ook geïnvesteerd om nu wel CL te halen, en niet alleen maar om volgend jaar CL te behalen door een eerste of tweede plek in de competitie.
De eindstand zegt niet zoveel. Feyenoord lijkt minder maar kan zo bij trekken en Ajax heeft ook aardig zijn best gedaan. Geen van de top drie clubs zou zich zomaar rijk moeten rekenen, dat is gewoon dom.Gezien de statistieken van psv qua eindstand in de competitie moet overigens een eerste of tweede plek er wel in zitten natuurlijk, dus dat is i.m.o. de minder grote gok.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
2018 - PSV have won a Champions League playoff match for the first time since 2018, seeing the Eindhoven side qualify for the group stages of the @ChampionsLeague for the first time since that win in 2018. Finally.#PSVRAN #UCL pic.twitter.com/sKbDoHN3tT
— OptaJohan (@OptaJohan) 30 augustus 2023
Wat is die Noa Lang toch een IQ-loze voetballer.
Weer ruzie zoeken, zoals hij dat altijd doet.
Huub Huub Barbatruc!
Daar hebben we niet lang op moeten wachtenDNA_Saint schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 23:01:
Wat is die Noa Lang toch een IQ-loze voetballer.
Boskamp blijft toch wel echt een mooie vent, leuk dat die bij de besprekingen zit
Dat zeg ik toch ook niet, natuurlijk kan psv er zomaar eens buiten vallen (lees buiten de top 2), maar de kans dat ze dit jaar CL niet zouden halen had ik vooraf groter geacht dan dat ze niet bij de eerste 2 zouden (kunnen) eindigen.Gonadan schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 22:59:
[...]
Het is beide als je niet krap wilt zitten.
[...]
De eindstand zegt niet zoveel. Feyenoord lijkt minder maar kan zo bij trekken en Ajax heeft ook aardig zijn best gedaan. Geen van de top drie clubs zou zich zomaar rijk moeten rekenen, dat is gewoon dom.
Gelukkig stond het vandaag achterin wel goed verder, als dat ook op hoger niveau zo blijkt en blijft dicht ik psv wel een goede kans op de eerste of tweede plaats.
Feyenoord lijkt niet perse minder maar is gewoon op dit moment nog niet zover / zo in vorm als psv dat wel is. Ajax lijkt momenteel in die zin ook minder maar dat kan ook zomaar veranderen. Het blijft koffiedik kijken, daarom noem ik ook de eindstand statistieken van psv over de laatste jaren, dat ik alleen daarom al ze een grote kans op de eerste 2 plaatsen geef. (M.a.w. niet heel veel zeggend, want statistisch gezien had Feyenoord dan vorig seizoen nooit kampioen geweest).
Maar de gok op een eerste/ tweede plaats lijkt mij normaliter gewoon niet een hele grote gok. Natuurlijk kan het mis gaan, maar zo kan Ajax, Feyenoord of Psv ook zomaar een keer degraderen en daar moet je niet vanuit willen gaan.
toolkist schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 15:40:
[...]
Gezien de uitspraak in de 1e zaak zo duidelijk was dat de Eitings verkeerd gehandeld hebben, kan ik me niet voorstellen dat ze nu ineens wel hun zin gaan krijgen.
Of Twente zou nu ineens 1.5m ofzo geboden moeten hebben en dat Volendam het nog steeds weigert.
Zo gek had ik dat dus nog niet gezien dat het de kant van Eiting op zou vallen. Hoewel ik nu wel nieuwsgierig ben naar wat er in het vonnis staat en het helpt natuurlijk ook mee dat Twente aan heeft gegeven bereid te zijn om 1 mln te betalen. Dat maakt ogenschijnlijk toch FC Volendam die niet mee wil werken aan de transfer en dus het addendum op de overeenkomst (intentie van beide partijen om één jaar met elkaar in zee te gaan).bazzemans schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 15:56:
@toolkist ik vermoed dat de eis die Eiting zal stellen heel anders is. Onderdeel daarvan zal de verstoorde werkrelatie tussen hem en Volendam zijn. Door dit i.c.m. de intentie van de overeenkomst voor één seizoen (m.n. bekrachtigd in het addendum) en de bepaling dat vastgesteld is dat Volendam minimaal akkoord zou moeten gaan met het scenario kosteloos gesteld worden, zie ik de schaal wel de kant van Eiting uitslaan.
Edit: en wat @JoteW aangeeft geldt natuurlijk ook. Volendam zet nu ook de hakken in het zand en dat gaat evengoed tegen de overeenkomst in.
Alles veroorzaakt door een matig opgestelde overeenkomst als je het mij vraagt. Dat is beide partijen aan te rekenen.
Ben op reis dus niets gezien. Maar congrats aan onze Eindhovense vrienden. Super om een tweede club in de CL te hebben en wat ik lees zwaar verdiend.
Mag het?
[ Voor 24% gewijzigd door Outerspace op 31-08-2023 00:16 ]
PSN: bollsie
denk dat ajax gewoon 3e word die moeten nog een heel team gaan inpassen. feyenoord staat stond en is in de breedte allemaal sterker geworden. en psv is al veel langer bezig met het team opbouwen.
we gaan het allemaal wel zien tijd voor een biertje leuk dat we (weer) een beetje meedoen
we gaan het allemaal wel zien tijd voor een biertje leuk dat we (weer) een beetje meedoen
Na 5 jaar weer CL vieren mag NIET gevierd worden
TARTPREMIE VOOR DEELNAME AAN DE CHAMPIONS LEAGUE
De startpremie voor deelname aan de groepsfase van de Champions League bedraagt € 15.640.000 per team.
VASTE BEDRAGEN PER RONDE
Het prijzengeld van de Champions League bestaat uit een vast bedrag per ronde.
Ronde Prijzengeld
Groepsfase (overwinning) € 2.800.000
Groepsfase (gelijkspel) € 930.000
Achtste finale € 9.600.000
Kwartfinale € 10.600.000
Halve finale € 12.500.000
Tweede plaats € 15.500.000
Kampioen € 20.000.000
dan nog inkomsten sponsors, kaarten, horeca !
De startpremie voor deelname aan de groepsfase van de Champions League bedraagt € 15.640.000 per team.
VASTE BEDRAGEN PER RONDE
Het prijzengeld van de Champions League bestaat uit een vast bedrag per ronde.
Ronde Prijzengeld
Groepsfase (overwinning) € 2.800.000
Groepsfase (gelijkspel) € 930.000
Achtste finale € 9.600.000
Kwartfinale € 10.600.000
Halve finale € 12.500.000
Tweede plaats € 15.500.000
Kampioen € 20.000.000
dan nog inkomsten sponsors, kaarten, horeca !
[ Voor 5% gewijzigd door milotic op 30-08-2023 23:18 ]
De indelingen van de potten zijn nu ook bekend, dus kom maar op met de gewenste/verwachte groepsindelingen voor PSV en Feyenoord..
Pot 1
Manchester City (Eng)
Sevilla (Spa)
Napoli (Ita)
Bayern München (Dui)
Paris Saint-Germain (Fra)
Benfica (Por)
Feyenoord (Ned)
Pot 2
Real Madrid (Spa)
Manchester United (Eng)
Internazionale (Ita)
Borussia Dortmund (Dui)
Atlético Madrid (Spa)
RB Leipzig (Dui)
FC Porto (Por)
Arsenal (Eng)
Pot 3
Shakhtar Donetsk (Oek)
Red Bull Salzburg (Oos)
AC Milan (Ita)
Sporting Braga (Por)
PSV (Ned)
Lazio (Ita)
Rode Ster Belgrado (Ser)
FC Kopenhagen (Den)
Pot 4
Young Boys (Zwi)
Real Sociedad (Spa)
Galatasaray (Tur)
Celtic (Sch)
Newcastle United (Eng)
Union Berlin (Dui)
Antwerp FC (Bel)
RC Lens (Fra)
Pot 1
Manchester City (Eng)
Sevilla (Spa)
Napoli (Ita)
Bayern München (Dui)
Benfica (Por)
Feyenoord (Ned)
Pot 2
Real Madrid (Spa)
Manchester United (Eng)
Internazionale (Ita)
Borussia Dortmund (Dui)
Atlético Madrid (Spa)
RB Leipzig (Dui)
FC Porto (Por)
Arsenal (Eng)
Pot 3
Shakhtar Donetsk (Oek)
Red Bull Salzburg (Oos)
AC Milan (Ita)
Sporting Braga (Por)
PSV (Ned)
Lazio (Ita)
Rode Ster Belgrado (Ser)
FC Kopenhagen (Den)
Pot 4
Young Boys (Zwi)
Real Sociedad (Spa)
Galatasaray (Tur)
Celtic (Sch)
Newcastle United (Eng)
Union Berlin (Dui)
Antwerp FC (Bel)
RC Lens (Fra)
goede kans in de europa leaugetoolkist schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 23:19:
De indelingen van de potten zijn nu ook bekend, dus kom maar op met de gewenste/verwachte groepsindelingen voor PSV en Feyenoord..
Pot 1
Manchester City (Eng)
Sevilla (Spa)
Napoli (Ita)
Bayern München (Dui)
Benfica (Por)
Feyenoord (Ned)
Pot 2
Real Madrid (Spa)
Manchester United (Eng)
Internazionale (Ita)
Borussia Dortmund (Dui)
Atlético Madrid (Spa)
RB Leipzig (Dui)
FC Porto (Por)
Arsenal (Eng)
Pot 3
Shakhtar Donetsk (Oek)
Red Bull Salzburg (Oos)
AC Milan (Ita)
Sporting Braga (Por)
PSV (Ned)
Lazio (Ita)
Rode Ster Belgrado (Ser)
FC Kopenhagen (Den)
Pot 4
Young Boys (Zwi)
Real Sociedad (Spa)
Galatasaray (Tur)
Celtic (Sch)
Newcastle United (Eng)
Union Berlin (Dui)
Antwerp FC (Bel)
RC Lens (Fra)
pot 2 sterker als pot 1 lmaotoolkist schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 23:19:
Pot 1
Manchester City (Eng)
Sevilla (Spa)
Napoli (Ita)
Bayern München (Dui)
Benfica (Por)
Feyenoord (Ned)
Pot 2
Real Madrid (Spa)
Manchester United (Eng)
Internazionale (Ita)
Borussia Dortmund (Dui)
Atlético Madrid (Spa)
RB Leipzig (Dui)
FC Porto (Por)
Arsenal (Eng)
Pot 3
Shakhtar Donetsk (Oek)
Red Bull Salzburg (Oos)
AC Milan (Ita)
Sporting Braga (Por)
PSV (Ned)
Lazio (Ita)
Rode Ster Belgrado (Ser)
FC Kopenhagen (Den)
Pot 4
Young Boys (Zwi)
Real Sociedad (Spa)
Galatasaray (Tur)
Celtic (Sch)
Newcastle United (Eng)
Union Berlin (Dui)
Antwerp FC (Bel)
RC Lens (Fra)
Best veel goede teams in pot 4toolkist schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 23:19:
Pot 1
Manchester City (Eng)
Sevilla (Spa)
Napoli (Ita)
Bayern München (Dui)
Benfica (Por)
Feyenoord (Ned)
Pot 2
Real Madrid (Spa)
Manchester United (Eng)
Internazionale (Ita)
Borussia Dortmund (Dui)
Atlético Madrid (Spa)
RB Leipzig (Dui)
FC Porto (Por)
Arsenal (Eng)
Pot 3
Shakhtar Donetsk (Oek)
Red Bull Salzburg (Oos)
AC Milan (Ita)
Sporting Braga (Por)
PSV (Ned)
Lazio (Ita)
Rode Ster Belgrado (Ser)
FC Kopenhagen (Den)
Pot 4
Young Boys (Zwi)
Real Sociedad (Spa)
Galatasaray (Tur)
Celtic (Sch)
Newcastle United (Eng)
Union Berlin (Dui)
Antwerp FC (Bel)
RC Lens (Fra)
Verdiende overwinning en toelating tot de CL.
Het was Lang geen vervelende pot om te kijken.
En Dest-e verdiender als je Schotse tegenstander je een doelpunt cadeau doet.
En nou houd ik op met flauwe woordgrapjes.
Het was Lang geen vervelende pot om te kijken.
En Dest-e verdiender als je Schotse tegenstander je een doelpunt cadeau doet.
En nou houd ik op met flauwe woordgrapjes.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
PSV gaat het dus sowieso enorm zwaar krijgen qua loting.
Worst case wordt dat iets als Bayern, Real, PSV, Newcastle.
Makkelijkst wordt iets als Sevilla, Porto, Young Boys.
Voor Feyenoord het moeilijkste (wederom mijn mening) Real, Milan, Newcastle.
Makkelijkst voor Feyenoord zou zijn Porto, Rode Ster, Young Boys. Maar dat geluk gaan ze vast niet hebben.
Worst case wordt dat iets als Bayern, Real, PSV, Newcastle.
Makkelijkst wordt iets als Sevilla, Porto, Young Boys.
Voor Feyenoord het moeilijkste (wederom mijn mening) Real, Milan, Newcastle.
Makkelijkst voor Feyenoord zou zijn Porto, Rode Ster, Young Boys. Maar dat geluk gaan ze vast niet hebben.
Even simpel geredeneerd is Rangers minder dan Ajax en Feyenoord en daarmee is kwalificatie CL dus makkelijker dan bij de eerste twee eindigen.jbdeiman schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 23:07:
[...]
Dat zeg ik toch ook niet, natuurlijk kan psv er zomaar eens buiten vallen (lees buiten de top 2), maar de kans dat ze dit jaar CL niet zouden halen had ik vooraf groter geacht dan dat ze niet bij de eerste 2 zouden (kunnen) eindigen.
Gelukkig stond het vandaag achterin wel goed verder, als dat ook op hoger niveau zo blijkt en blijft dicht ik psv wel een goede kans op de eerste of tweede plaats.
Feyenoord lijkt niet perse minder maar is gewoon op dit moment nog niet zover / zo in vorm als psv dat wel is. Ajax lijkt momenteel in die zin ook minder maar dat kan ook zomaar veranderen. Het blijft koffiedik kijken, daarom noem ik ook de eindstand statistieken van psv over de laatste jaren, dat ik alleen daarom al ze een grote kans op de eerste 2 plaatsen geef. (M.a.w. niet heel veel zeggend, want statistisch gezien had Feyenoord dan vorig seizoen nooit kampioen geweest).
Maar de gok op een eerste/ tweede plaats lijkt mij normaliter gewoon niet een hele grote gok. Natuurlijk kan het mis gaan, maar zo kan Ajax, Feyenoord of Psv ook zomaar een keer degraderen en daar moet je niet vanuit willen gaan.
Daarnaast was dit de eerste echt soepele wedstrijd van PSV dus die vorm kijk ik nog even aan.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Leipzig is denk ik echt 10x vervelender dan Porto. Of wil je gewoon graag tegen Xavi Simons loten?Zingo schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 23:28:
Ik wil mij graag inschrijven voor:Maar zal wel een mixje worden.
- Sevilla
- RB Leipzig
- PSV
- Young Boys
Als je het artikel op VI leest heeft Eiting veel gedaan om het mogelijk te maken. Geen 250k tegengeld en geen 10% toekomstige transfersom (bij verkoop door Twente), die bedragen heeft Twente dan weer richting Volendam doorgezet...bazzemans schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 23:09:
[...]
[...]
Zo gek had ik dat dus nog niet gezien dat het de kant van Eiting op zou vallen. Hoewel ik nu wel nieuwsgierig ben naar wat er in het vonnis staat en het helpt natuurlijk ook mee dat Twente aan heeft gegeven bereid te zijn om 1 mln te betalen. Dat maakt ogenschijnlijk toch FC Volendam die niet mee wil werken aan de transfer en dus het addendum op de overeenkomst (intentie van beide partijen om één jaar met elkaar in zee te gaan).
Als de beroepscommissie dan nog in het voordeel van Volendam had geoordeeld zou het wel heel krom zijn geweest.
Ja.
Ik heb geen kritiek op een pyrrusoverwinning. Het kan wel net dat duwtje in de rug meegeven.
https://www.vi.nl/nieuws/...ng-naar-twente-laten-gaan
Eiting alsnog naar Twente. Het lijkt alsof hij concessies gedaan heeft maar er alsnog niet verkeerd vanaf komt. Ben wel benieuwd naar de exacte geldstromen.
Eiting alsnog naar Twente. Het lijkt alsof hij concessies gedaan heeft maar er alsnog niet verkeerd vanaf komt. Ben wel benieuwd naar de exacte geldstromen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Spuit 11Gonadan schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 23:40:
https://www.vi.nl/nieuws/...ng-naar-twente-laten-gaan
De eerste met het daadwerkelijke nieuws.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ehm nee? 10-15 minuten geleden alGonadan schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 23:47:
[...]
De eerste met het daadwerkelijke nieuws.
[edit] maak daar maar anderhalf uur geleden van
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/76374744
[ Voor 22% gewijzigd door toolkist op 30-08-2023 23:56 ]
Ah die had ik wel gemist inderdaad, dat was inderdaad nieuws en geen discussie.toolkist schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 23:53:
[...]
Ehm nee? 10-15 minuten geleden al
[edit] maak daar maar anderhalf uur geleden van
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/76374744
Nou ja, met al die slowchat rondom dit soort wedstrijden is herhaling wel handig toch?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Oke duidelijk. Eiting heeft daarmee dus wel voldaan aan de intentie om een gunstige tranfersom te waarborgen (waar hij eerder door zijn handelen de onderhandelingen in de weg had gestaan). Waarna FC Volendam dus kennelijk nog niet akkoord ging en (ook) niet meer handelde naar de geest van de overeenkomst. Dat klinkt dan als een logisch besluit van de arbitragecommissie.toolkist schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 23:33:
[...]
Als je het artikel op VI leest heeft Eiting veel gedaan om het mogelijk te maken. Geen 250k tegengeld en geen 10% toekomstige transfersom (bij verkoop door Twente), die bedragen heeft Twente dan weer richting Volendam doorgezet...
Als de beroepscommissie dan nog in het voordeel van Volendam had geoordeeld zou het wel heel krom zijn geweest.
Zul je ook nog zien dat ze alles thuis lotentoolkist schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 23:26:
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Transfer deadline day vandaag. Benieuwd wie vannacht om 0:01 de sjaak is omdat de papieren net 1 minuut te laat bij de bonden binnen komen.
Edit: kan het alleen kloppen dat de grote competities tot en met 1 september hebben ipv 31 augustus?
Edit: kan het alleen kloppen dat de grote competities tot en met 1 september hebben ipv 31 augustus?
[ Voor 27% gewijzigd door Quad op 31-08-2023 08:27 ]
nggyu nglyd
Verwijderd
https://www.transfermarkt...s&kontinent_id=6&option=0Quad schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 08:25:
Transfer deadline day vandaag. Benieuwd wie vannacht om 0:01 de sjaak is omdat de papieren net 1 minuut te laat bij de bonden binnen komen.
Dan geldt m'n post iig voor oa Gibraltar.
Spannend!
nggyu nglyd
https://www.vi.nl/nieuws/...n-de-europese-competitiesQuad schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 08:25:
Bijna allemaal 1 september, Nederland incluis. Paar opvallende afwijkingen, zoals België (6 september). Wat is de gedachte daar achter?
Edit: de lijst van transfermarkt.com gepost door @Verwijderd is veel completer.
[ Voor 6% gewijzigd door bazzemans op 31-08-2023 08:38 ]
En de belangrijkste (maar niet voor NL gok ik): Saudi Arabie sluit pas over 3 wekenbazzemans schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 08:36:
[...]
https://www.vi.nl/nieuws/...n-de-europese-competities
Bijna allemaal 1 september, Nederland incluis. Paar opvallende afwijkingen, zoals België (6 september). Wat is de gedachte daar achter?
Edit: de lijst van transfermarkt.com gepost door @Verwijderd is veel completer.
Brr dat we überhaupt aandacht moeten besteden aan de deadline in SA. Dat kan inderdaad nog weleens interessant worden.toolkist schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 08:39:
[...]
En de belangrijkste (maar niet voor NL gok ik): Saudi Arabie sluit pas over 3 weken
Die hebben voor de bühne een sluitingsdatum.toolkist schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 08:39:
[...]
En de belangrijkste (maar niet voor NL gok ik): Saudi Arabie sluit pas over 3 weken
Als ze met 400 miljoen aankomen kloppen, ben je gewoon je speler kwijt. Dan moet je een strik om je speler doen en eigenhandig afleveren in die zandbak.
Gefeliciteerd aan alle psv-supporters (en neutrale 'we willen het beste voor Nederland'-Tweakers)! Prachtig resultaat en indrukwekkend hoe het psv van Bosz lijkt te swingen. Belooft een mooi seizoen te worden voor iedereen die psv een warm hart toedraagt (of neutraal kan genieten van spectaculair voetbal). Schijnt dat psv vandaag/morgen ook nog voor Sánchez wil gaan. Als dat lukt staat er echt een goed team. Dan zie ik ze ook nog wel een rondje overleven in de Champions League, wat pas echt goed nieuws zou zijn voor het Nederlandse voetbal.
Overigens doet het voor mij als Ajacied wel een klein beetje pijn om dit psv te zien. Gebeurt veel in Eindhoven wat voor je gevoel ook in Amsterdam had gekund. Wat dat betreft heeft Van der Sar (naar verluid) toch best veel kapotgemaakt in zijn laatste jaar bij Ajax. Aantrekken van Alez Kroes als TD tegengehouden, samen met Huntelaar en Hamstra (en de zaakwaarnemer van Schreuder) een selectie samengesteld waarin elke balans ontbrak (en die mentaal een flinke stap terug bleek) en als kers op de taart ook Bosz buiten de deur gehouden. Allemaal onderbuikgevoel natuurlijk en niet per definitie bewezen ook, maar het 'wat als'-scenario zal voor mij de revue nog wel eens passeren als dit seizoen met Mislintat en Steijn geen succes wordt.
Overigens doet het voor mij als Ajacied wel een klein beetje pijn om dit psv te zien. Gebeurt veel in Eindhoven wat voor je gevoel ook in Amsterdam had gekund. Wat dat betreft heeft Van der Sar (naar verluid) toch best veel kapotgemaakt in zijn laatste jaar bij Ajax. Aantrekken van Alez Kroes als TD tegengehouden, samen met Huntelaar en Hamstra (en de zaakwaarnemer van Schreuder) een selectie samengesteld waarin elke balans ontbrak (en die mentaal een flinke stap terug bleek) en als kers op de taart ook Bosz buiten de deur gehouden. Allemaal onderbuikgevoel natuurlijk en niet per definitie bewezen ook, maar het 'wat als'-scenario zal voor mij de revue nog wel eens passeren als dit seizoen met Mislintat en Steijn geen succes wordt.
*knip*mefjoew schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 09:02:
Gefeliciteerd aan alle psv-supporters (en neutrale 'we willen het beste voor Nederland'-Tweakers)! Prachtig resultaat en indrukwekkend hoe het psv van Bosz lijkt te swingen. Belooft een mooi seizoen te worden voor iedereen die psv een warm hart toedraagt (of neutraal kan genieten van spectaculair voetbal). Schijnt dat psv vandaag/morgen ook nog voor Sánchez wil gaan. Als dat lukt staat er echt een goed team. Dan zie ik ze ook nog wel een rondje overleven in de Champions League, wat pas echt goed nieuws zou zijn voor het Nederlandse voetbal.
[ Voor 13% gewijzigd door tweakduke op 31-08-2023 10:54 . Reden: We blijven niet aan het trollen. ]
Waarom vind je het een pyrrusoverwinning?mavaros schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 23:38:
[...]
Ja.
Ik heb geen kritiek op een pyrrusoverwinning. Het kan wel net dat duwtje in de rug meegeven.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Waarschijnlijk omdat ie niet weet wat een pyrrusoverwinning betekend...ST10©DE schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 09:39:
[...]
Waarom vind je het een pyrrusoverwinning?
Verwijderd
Een juridische reden. Het Belgisch voetbal valt sinds de zomer van 2021 onder de antiwitwaswet. De verschuiving van een week geeft ze meer tijd om de geldstromen te onderzoeken.bazzemans schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 08:36:
Volgens mij sluit de transfermarkt pas op 1 september.Quad schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 08:25:
Dan kunnen ze toch ook hun transfermarkt per 6 dagen vóór 1 september leggen, hebben ze net zoveel dagen e.e.a. te onderzoeken tot 1 september. Maar zonder gekheid, dan is België toch gewoon in het voordeel als ze nog langer kunnen transfereren (of zouden er een voordeel van kunnen maken?Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 11:51:
[...]
Een juridische reden. Het Belgisch voetbal valt sinds de zomer van 2021 onder de antiwitwaswet. De verschuiving van een week geeft ze meer tijd om de geldstromen te onderzoeken.
Klinkt i.m.o. ook een beetje als 'vanwege die wet moeten we wel de markt wat langer openhouden', wat wij natuurlijk heel vervelend vinden, maar het is niet anders.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024
:strip_exif()/f/image/kzZyC7eXQGNDCY5aECOobkYx.jpg?f=fotoalbum_large)