I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik pak maar wat een pintjes extra. Heb de tranen van AZ nog in mijn ogen staan maar dit gaat niet beter worden ben ik bang.DeKever schreef op donderdag 30 november 2023 @ 20:56:
Nou, pintje erbij en weer klaar voor een avondje foeteren op Ajax. Ik hoop dat ze me verrassen.
Edit:
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Fijn voor Brobbey.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
BAM!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Gaat het weer zo'n avond worden?Terranova schreef op donderdag 30 november 2023 @ 21:11:
scheids zal wel balen nu
Bergwijn graag wisselen en per direct naar de zandbak .
Brobbeast!
De wedstrijd is nog niet over. Misschien krijg je ook nog wel een penaltyTerranova schreef op donderdag 30 november 2023 @ 21:11:
scheids zal wel balen nu
Hoop echt dat hij in de winter vertrekt.Megupe schreef op donderdag 30 november 2023 @ 21:11:
Berghuis weer assist.
Bergwijn graag wisselen en per direct naar de zandbak .
Brobbeast!
Je hebt er zo weinig aan
Inderdaad, dit neigt naar belchinezenTerranova schreef op donderdag 30 november 2023 @ 21:11:
scheids zal wel balen nu
Maar serieus. Het ligt toch niet aan mijn licht gekleurde mening dat dit een belachelijke penalty was en dat het onbegrijpelijk was dat de var niet ingreep??Terranova schreef op donderdag 30 november 2023 @ 21:09:
het feit dat de VAR hier niet eens naar gekeken lijkt te hebben, of iig veel te kort doet mij toch echt twijfelen over het nut van een VAR
Haha. En wat een verrassing is dit. Brobbey schiet hem erun alsof hij dit dagelijks doet. Wat een goede aanval en vooral, wat rustig afgerond.Gonadan schreef op donderdag 30 november 2023 @ 21:09:
[...]
Ik pak maar wat een pintjes extra. Heb de tranen van AZ nog in mijn ogen staan maar dit gaat niet beter worden ben ik bang.
Edit:![]()
Flickr PSN ID= cheironnl
Wat speelt Ajax toch soms best goed.
Het is niet onbegrijpelijk dat de VAR niet ingreep, dat is eigenlijk vrij logisch op basis van de middelen die de VAR heeft.Henkie_NtA schreef op donderdag 30 november 2023 @ 21:13:
[...]
Maar serieus. Het ligt toch niet aan mijn licht gekleurde mening dat dit een belachelijke penalty was en dat het onbegrijpelijk was dat de var niet ingreep??
Er is vrijwel niets aan de hand maar als je er een strafschop voor kan geven kan je als VAR bijzonder weinig. De arm van Hato helpt daar niet in mee, zo instappen is niet bijzonder slip. Zelfs als het vrijwel niets is, vanuit de hoek van de scheidsrechter kan het meer lijken dan het was.
[ Voor 65% gewijzigd door Outerspace op 30-11-2023 21:52 ]
Er is contact en dus geen overduidelijke fout. Andersom was beter geweest; niet fluiten en aan de VAR vragen. Maarja.Henkie_NtA schreef op donderdag 30 november 2023 @ 21:13:
[...]
Maar serieus. Het ligt toch niet aan mijn licht gekleurde mening dat dit een belachelijke penalty was en dat het onbegrijpelijk was dat de var niet ingreep??
Flickr PSN ID= cheironnl
Zoals die prima steekbal net?Agent47 schreef op donderdag 30 november 2023 @ 21:13:
Forbs is een beetje hetzelfde als Minteh bij ons. Razendsnel maar daar houdt het ook bij op.
Ik heb niks met Ajax. Of met welke topclub dan ook. Veel te massaal. Dus ik ben neutraal.Henkie_NtA schreef op donderdag 30 november 2023 @ 21:13:
[...]
Maar dit was geen pingel uiteraard.
En daarvoor die bal naar niemand, precies.
[ Voor 93% gewijzigd door Outerspace op 30-11-2023 21:52 ]
[ Voor 95% gewijzigd door Outerspace op 30-11-2023 21:52 ]
Correct.Napo schreef op donderdag 30 november 2023 @ 21:15:
Het is niet onbegrijpelijk dat de VAR niet ingreep, dat is eigenlijk vrij logisch op basis van de middelen die de VAR heeft.
Er is vrijwel niets aan de hand maar als je er een strafschop voor kan geven kan je als VAR bijzonder weinig. De arm van Hato helpt daar niet in mee, zo instappen is niet bijzonder slip. Zelfs als het vrijwel niets is, vanuit de hoek van de scheidsrechter kan het meer lijken dan het was.
Het is pas minimaal maxint keer uitgelegd in dit topic maar blijft een lastig concept. Een VAR 'overruled' alleen als hij een zeker weten een fout ziet. Aangezien Hato gewoon duwt is het wellicht makkelijk gegeven, maar zeker niet 100% een foute beslissing. Lijkt toch een lastig te begrijpen concept te zijn.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zo is ie niet echt aanspeelbaar.
Legia helaas alweer gelijk...
Flickr PSN ID= cheironnl
Misschien niet zo rondspelen maar meer de diepte zoeken. Ze zijn uit te tikken zoals we zagen en in de diepte is het minder risico als je dat de bal verliest.
Mijn analyse
Edit: jammer
Flickr PSN ID= cheironnl
Jammer
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Bam
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Flickr PSN ID= cheironnl
BAM!
Nu eens een keer de voorsprong nemen aub
Flickr PSN ID= cheironnl
Inderdaad, veel meer de diepte in als het kancheiron schreef op donderdag 30 november 2023 @ 21:31:
Aanval komt wel weer tot stand doordat er een linie wordt overgeslagen. Misschien brengt dat Ajax op ideeën
Niet breed rond tikken
Vermakelijk tot nu toe
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Of is die er gewoon niet?
Heeft ie iemand geschopt?Agent47 schreef op donderdag 30 november 2023 @ 21:34:
Berghuis doet weer een Berghuisje
Hlynson?Harribo schreef op donderdag 30 november 2023 @ 21:34:
Is er een goede vervanger voor Bergwijn?
Of is die er gewoon niet?
Dat is een aanvallende middenvelder toch?
Volgens mij heeft Ajax ook geen betere op de positie van Bergwijn?
Reden dat hij daar dan nog staat denk ik
Een week of twee rust doet wonderenMiki schreef op donderdag 30 november 2023 @ 21:31:
Wat de n**k, welk spul heeft Brobbey genomen? Niet normaal hoe hij vanavond aan het voetballen is. In FIFA (FC24) zou hij +20 in stats omhoog gegaan zijn.
Ik schat Hlynson hoger in dan Bergwijn. Kan Forbs naar links, Berghuis rechts en Hlynson op 10.Harribo schreef op donderdag 30 november 2023 @ 21:39:
[...]
Kan nooit slechter dan Bergwijn.
Lastig. Forbs kan ook linksbuiten zoals die vaak in Engeland heeft gespeeld. Godts zou ook nog kunnen op links. Mikautadze ook, die kan ook meer meters maken dan Bergwijn. Zou hem wel willen zien i.c.m. Sosa op links.Harribo schreef op donderdag 30 november 2023 @ 21:39:
[...]
Bergwijn brengt weinig.
Vind ik toch wel zonde, hij was ooit snel en sterk, liep zo makkelijk mensen voorbij maar tegenwoordig lijkt het weg bij hem.
Weet je al waar je je Valentijn Driessen award neer gaat zetten?Kist schreef op donderdag 30 november 2023 @ 20:35:
Jammer toch weer Brobbey. Ik weet dat er ook hier mensen zijn die hem goed vinden spelen. Maar ik blijf het niks vinden. Hard werken doet die, maar rendement van niks.
Only fools are enslaved by time and space.
Hetzelfde als met Depay.Harribo schreef op donderdag 30 november 2023 @ 21:48:
Dat zijn wel twee góede ideeën denk ik.
Bergwijn brengt weinig.
Vind ik toch wel zonde, hij was ooit snel en sterk, liep zo makkelijk mensen voorbij maar tegenwoordig lijkt het weg bij hem.
Beide vergeten wat hun sterke wapen was
Dan moet je bij de scheids zijn, in de studio werd ook al geopperd dat het misschien wel zo was.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Niet leuk, maar wel erg mooi!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Flickr PSN ID= cheironnl
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Kom er maar weer in Brobbey
Gaat op alle fronten mis daar.
onzettend mooie goal helaas...
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024