Dat was misschien ook het idee, maar als je dan 3x vrij op de keeper kan lopen krijg je toch een wat ander spel.sNielz123 schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 14:56:
Ik dacht echt dat Ajax zich zou ingraven zoals tegen Brighton
Zero.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 29-10-2023 15:06 ]
Zero.
[ Voor 7% gewijzigd door toolkist op 29-10-2023 15:03 ]
Verwijderd
Had het Ajax inderdaad wel gegund. Had een mooie basis voor een wederopstanding geweest.Miki schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 15:02:
Zul je zien dat PSV er nu overheen loopt terwijl ze (PSV) na een 0-3 de klap nooit te boven waren gekomen.
Hmm dit plaatst het voetbal toch weer in perspectief.
Hoop dat alles goed komt
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Pas geleden in Engeland moesten er fans het veld op lopen om het spel onderbroken te krijgen voor een vergelijkbare situatie. Scheids had niet door wat er aan de hand was ofzo.sNielz123 schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 15:07:
Met zoveel mensen is het raar dat dit niet veel vaker gebeurt eigenlijk
[ Voor 93% gewijzigd door Outerspace op 30-10-2023 15:03 . Reden: Dit is niet de plek voor dit soort zwartgallige humor ]
Toch wel respect als je dat ook op valt als scheids ik zou zelf echt niet zo letten op elk vaktoolkist schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 15:09:
[...]
Pas geleden in Engeland moesten er fans het veld op lopen om het spel onderbroken te krijgen voor een vergelijkbare situatie. Scheids had niet door wat er aan de hand was ofzo.
Verwijderd
Ik vermoed dat dit via zijn oortje binnen kwam.dglavimans schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 15:11:
[...]
Toch wel respect als je dat ook op valt als scheids ik zou zelf echt niet zo letten op elk vak
Het is op Brobbey he, dan is't geen overtredingNapo schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 15:12:
Flink vasthouden van Ramalho
Ik ken het maar al te goed met Luuk de Jong. Spitsen mag je gewoon vashouden aan hun shirtTerranova schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 15:13:
[...]
Het is op Brobbey he, dan is't geen overtreding
Zo dom ook altijd omdat hij toevallig stevig gebouwd is mogen verdedigers veel meer doenTerranova schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 15:13:
[...]
Het is op Brobbey he, dan is't geen overtreding
Daar is dat kleine haakje onder de nek voor uitgevonden toch?Napo schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 15:13:
[...]
Ik ken het maar al te goed met Luuk de Jong. Spitsen mag je gewoon vashouden aan hun shirt
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Knijp me…..
Knijp me…..
Lekker, BAM
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 10:05
Dat is echt een zwak punt van hem, PSV had voor kunnen staan en nu staat Ajax dat weer.dglavimans schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 15:16:
Ik haat echt hoe weinig oog Lozano heeft voor ze medespeler
Bijzondere wedstrijd dat wel.
Verdient en ook al verprutst je 2 kansen je speelt wel goed.
Hopelijk gaan de goals hierna weer komen zoals vroeger.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Maar nu is Ajax ineens ook wakker geworden? Ik weet niet hoe, maar dat kan me niet schelen. Hup Ajax.
Ze moeten hem gewoon nooit meer opstellen, maar ja ze hebben geen andere cv. Wat een armoede. Dan maar een speler uit jong psv, kan nooit slechter zijn.sNielz123 schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 15:19:
Ramalho wissel hem voor de rust
Zero.
Verwijderd
Ze hebben er in elk geval geen 20mln voor betaald zoals voor Sutalo.Pelox schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 15:22:
[...]
Ze moeten hem gewoon nooit meer opstellen, maar ja ze hebben geen andere cv. Wat een armoede. Dan maar een speler uit jong psv, kan nooit slechter zijn.
Wees blij dat je Feyenoord niet live hebt gekeken. Veel irritatie bij het spel dat niet lukte en dat in combinatie met Higler …LZ86 schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 15:21:
Nou, ik kom thuis en getverdemme. Feyenoord geen schim van zichzelf en Higler. Dacht al. Daar gaat de cup.
Maar nu is Ajax ineens ook wakker geworden? Ik weet niet hoe, maar dat kan me niet schelen. Hup Ajax.
Zero.
Teze centraal lijkt mij dan een betere optie, hij valt nu inderdaad wel heel erg door de mandPelox schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 15:22:
[...]
Ze moeten hem gewoon nooit meer opstellen, maar ja ze hebben geen andere cv. Wat een armoede. Dan maar een speler uit jong psv, kan nooit slechter zijn.
Steijn was een heel groot deel van het probleem.LZ86 schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 15:21:
Nou, ik kom thuis en getverdemme. Feyenoord geen schim van zichzelf en Higler. Dacht al. Daar gaat de cup.
Omdat echt alles en iedereen beter leek te zijn dan Wijndal..Miki schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 15:15:
Avilla… waarom hebben we die gekocht als je Wijndal had.
Blijkbaar op Avilla na
En het is dat Obispo geblesseerd is maar die heeft dezelfde soort fouten wedstrijd op wedstrijd gehad.Pelox schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 15:22:
[...]
Het geld wat in Pepi is gestoken hadden ze echt veel beter in een verdediger kunnen stoppen.
EEn verdediger had de prioriteit moeten zijn, In plaats van iets wat ze vlak voor het sluiten van de markt nog even proberen te doenNapo schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 15:25:
[...]
En het is dat Obispo geblesseerd is maar die heeft dezelfde soort fouten wedstrijd op wedstrijd gehad.
Het geld wat in Pepi is gestoken hadden ze echt veel beter in een verdediger kunnen stoppen.
Eh, achterafNapo schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 15:25:
[...]
En het is dat Obispo geblesseerd is maar die heeft dezelfde soort fouten wedstrijd op wedstrijd gehad.
Pepi hadden we echt wel nodig ware het niet dat opa Luuk opeens een 3e leven heeft gekregen
Wedstrijd werd stilgelegd en de tijd loopt dan niet door.Grotespeler schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 15:25:
Hoe kan er nou 2 minuten bij komen als het spel minimaal 5 minuten heeft stil gelegen door dat medische geval.
Verwijderd
Voor de toekomst is Pepi geen verkeerde aankoop maar het was bekend dat Ramalho en Obispo vooral onzekerheden zijn achterin. Daar kom je veel wedstrijden mee weg maar dat breekt het team toch wel op in wedstrijden als er altijd wel minimaal één grote fout is.dglavimans schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 15:27:
[...]
Eh, achteraf
Pepi hadden we echt wel nodig ware het niet dat opa Luuk opeens een 3e leven heeft gekregen
Met beperkte middelen moet je keuzes maken en ik denk niet dat de staat van de defensie van PSV de keuze voor meer aanvallers toelaat.
Altijd een opleving nadat een trainer de laan uit gestuurd wordt.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Altijd? FC Utrecht laat dat niet echt zienRubman schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 15:29:
Wat de wissel van een trainer al niet kan doen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/GaWq2PxNaucdYzU8NHJXIsdk.png?f=user_large)
Gewoon nog met winst verkocht ook
Maar hoeveel heeft hij gekost de afgelopen jaren door zijn fouten? Volgens mij zijn ze bv tegen Rangers CL misgelopen door zijn fout wat toch zo'n 35 miljoen is.Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 15:23:
[...]
Ze hebben er in elk geval geen 20mln voor betaald zoals voor Sutalo.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Dit is geen opleving dit is opeens gewoon beweging op het middenveld en gegroepeerd druk zetten.Rubman schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 15:29:
Wat de wissel van een trainer al niet kan doen.
Dat krijg je, met je 5-1Typhone schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 15:29:
Waar is Ajax gebleven? Ik weet niet wat ik zie.
Avilla kan er echt geen ene klote van. Voorzetten lijken helemaal nergens op, staat meerdere keren te slapen als met een steekbal zijn man in z’n rug wegloopt en lijkt ook nog klapschaatsen aangetrokken te hebben want hij glijdt op de cruciale momenten onderuit.toolkist schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 15:25:
[...]
Omdat echt alles en iedereen beter leek te zijn dan Wijndal..
Blijkbaar op Avilla na
Voor dat geld hadden er echt betere spelers gehaald kunnen worden. Gijppie zal er maandagavond wel weer lol in beleven, die heeft zijn Manolevje weer te gevonden.
[ Voor 8% gewijzigd door Miki op 29-10-2023 15:31 ]
Met dank aan psv natuurlijk. Die begonnen alsof ze een benefietwedstrijd speeldenTyphone schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 15:30:
[...]
Dit is geen opleving dit is opeens gewoon beweging op het middenveld en gegroepeerd druk zetten.
Zero.
Als Feyenoorder ben ik stiekem toch een beetje voor Ajax, dan is ons verlies niet zo erg
@Napo bijna altijd dan
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
De meeste eredivisie clubs zijn te afwachtend tegen psv. Psv is kwetsbaar als je maar genoeg druk op de achterste linies zet.Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 15:28:
Beter voetbal gezien dan alle voorgaande wedstrijden onder Steijn. En wat is PSV achterin een open huis. Net als Ajax, maar zij staan bovenaan. Had ze sterker verwacht.
Het is wel “Ajax” waar ze tegen spelen he. Die verloren nog met 2-0 van die gele poppen waarmee ze vrije trappen oefenen afgelopen vrijdag.Pelox schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 15:31:
[...]
Met dank aan psv natuurlijk. Die begonnen alsof ze een benefietwedstrijd speelden
Het Bosz probleemKist schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 15:32:
[...]
De meeste eredivisie clubs zijn te afwachtend tegen psv. Psv is kwetsbaar als je maar genoeg druk op de achterste linies zet.
Dit denk ik ook.AMARONE schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 15:37:
Uiteindelijk heeft ajax gewoon prima spelers maar klopte er gewoon geen reet van de taktiek. Het valt vanzelf inelkaar.
Zero.
Yup, daarom faalt die altijd in het buitenland. Daar zijn betere trainers en spelers. Dus de kleintjes durven dan meer te doen om zijn zwaktes uit te buiten. Eigenlijk bizar dat de beste man dat probleem niet op kan lossen.
Verwijderd
Nee hoor, PSV heeft alleen nog maar tegen kleintjes gespeeld dit seizoendglavimans schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 15:29:
Toch een terugkomend probleem dat we het laten liggen tegen de kleintjes
Ajax is de eerste die er druk op zet (die spelen gewoon degelijk vandaag) En een PSV dat onder druk staat krijgt goals tegen. Dat hebben we in de CL gezien.
Schouten een linie terug?Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 15:40:
Ramalho blijft staan?
Veerman en Tilman wissel... wow...Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 15:40:
Ramalho blijft staan?
Zero.
Veerman was niet heel geweldig, Tillman blijft wisselvallig.
Blijft bijzonder dat Ramalho blijft staan.
Verwijderd
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Verwijderd
U zei?alexbl69 schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 15:45:
Volendam 2-1. Als PSV nu scoort is Ajax virtueel laatste.
⏩⏩Player1S schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 15:44:
Volendam buigt eventjes achterstand om. Letten we op psv?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024
:strip_exif()/f/image/KUwGZe8adCSPwVd4GwH478XQ.gif?f=fotoalbum_large)