Ben benieuwd wie er als eerst afglijdt.
Iedereen veel plezier!
Iedereen veel plezier!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik verwacht dat we niet klaar zijn met deze quali voor 23:30u.Robkazoe schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 21:58:
Hoeveel rode vlagen verwachten we deze sessie? Ik denk minimaal 2.
Ik ben benieuwd wat voor waterballet voorstelling gaat krijgen.MC_Sparkles schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 21:59:
Have fun allemaal met de qualy! Af en toe een buitje zou top zijn.
Kom op Max!!
Leclerc heeft niks te verliezen en Max wel.Robkazoe schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 22:00:
Als het echt tussen Leclerc en Verstappen gaat worden voor pole, dan zou Max verstandig moeten zijn en geen maximaal risco nemen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Daarom, Max moet geen dingen forceren. Dan maar een 2e plek om vanaf te starten.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Mooi kan ik ff sanitairRobkazoe schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 22:04:
Daar is ie, red flag.
Waarom?Verwijderd schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 22:05:
Meteen die Zhou een penalty geven.
Komt de biertaxi pas na middernacht bij jullie?mir4dor schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 22:05:
Nee he. Ik heb geen genoeg bier in huis tot 0:00 uur
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Morgen race afgelopen na 15 seconden?
shit, nouja rood is rood dan zal alles eerst binnen moeten komen
Dj-sannieboy schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 22:07:
Hopelijk wat verrassingen tijdens de kwalificatie!
Leuke verassingen*Dj-sannieboy schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 22:07:
Hopelijk wat verrassingen tijdens de kwalificatie!
Je wil Grosjean v2?
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Bizar toch? 80 man aan de pitlane en in de fabriek en Max moet zelf zeggen dat er iemand op de baan aan het hinken is…DaniëlWW2 schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 22:08:
Maar dit is ook weer een situatie zeg.
Eerst Zhou een hele tijd laten rijden, pas geel zodra hij stilstond en rood toen hij net weer ging rijden.![]()
Maar Max was wel lekker scherp. Ze hadden beter naar hem kunnen luisteren en even kunnen wachten.
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Ik weet niet eens hoe hij het zag. Want ik zag geen scherm waarop hij het kon zien?vliegnerd schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 22:09:
[...]
Bizar toch? 80 man aan de pitlane en in de fabriek en Max moet zelf zeggen dat er iemand op de baan aan het hinken is…
Hij zag het net toen ze zijn scherm weghaalden om naar buiten te gaan, denk ikDaniëlWW2 schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 22:10:
[...]
Ik weet niet eens hoe hij het zag. Want ik zag geen scherm waarop hij het kon zien?
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ik ben al blij als ie naar q2 gaat.
Hij had een foutje in S2. Kon nog beter.VidaR-9 schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 22:13:
Lekker clean max. Die zit wel goed.
Slecht van Verstappen zeg, gewoon een halve seconde trager dan Alonso.Tito129 schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 22:14:
Slecht van perez zeg.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Dat duurde niet lang hoorStefanVerkerk schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 22:15:
[...]
Slecht van Verstappen zeg, gewoon een halve seconde trager dan Alonso.
Als t droog blijftDarkSide schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 22:15:
track evo coming.
wordt leuk zo aan het eind van Q1
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Zie het nu. Stream loopt wat achter.Robkazoe schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 22:15:
PER heeft een chicane afgesneden. LEC idem.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Ook hij sneed een bocht af in S1 volgens mij.StefanVerkerk schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 22:17:
CAR 44 (HAM) TIME 1:27.179 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 4 LAP 6 16:15:05
17 Jun 2023, 22:16:30
Het circuit is gewoon hobbelig. Ik denk niet dat het porpoising is.ricardo246 schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 22:17:
Veel purpoising bij verschillende auto's......
"When you grow up your heart dies"
[ Voor 3% gewijzigd door DarkSide op 17-06-2023 22:18 ]
Ja, dat stuiteren doen ze niet on porpoise.sjaool schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 22:18:
[...]
Het circuit is gewoon hobbelig. Ik denk niet dat het porpoising is.
Ik had het idee dat het met grotere snelheden heftiger werd...sjaool schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 22:18:
[...]
Het circuit is gewoon hobbelig. Ik denk niet dat het porpoising is.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq