[F1 2023] Race 6 GP van Emilia-Romagna Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 15.739 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
CAPSLOCK2000 schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 11:23:
Ik vrees voor een Australië-2020-Corona'tje.

Daarmee bedoel ik dat de beslissing tot het laatste moment wordt uitgesteld. F1 wil het zelf niet afzeggen want dan moeten ze voor de kosten opdraaien. Dus F1 zegt dat het doorgaat ténzij het niet mag van de lokale autoriteiten. De lokale autoriteiten hebben momenteel echter wel wat anders aan hun hoofd dan auto'tje rijden en willen ook niet verantwoordelijk worden gehouden voor financiële tegenvallers van F1.

F1 zal de beslissing dus zo lang mogelijk uitstellen in de hoop dat de autoriteiten de race verbieden (of het toch door kan gaan, natuurlijk).
Zolang de beslissing niet genomen is zullen tienduizenden fans die kant op reizen. Zelfs als je denkt dat de race niet doorgaat kun je maar beter je vakantie gebruiken ipv thuis op de bank blijven zitten.
Het laatste waar de lokale hulpdiensten op zitten te wachten is een leger aan toeristen die in het water vallen, met hun auto vast komen te zitten in de modder, wiens hotel overstroomt of die gewoon dronken en vervelend zijn. Touristen evacueren en elders onderbrengen is al helemaal niet wat ze daar nodig hebben. De lokale horeca zal momenteel ook wel geen tijd/capaciteit hebben om ze op te vangen.

Vanuit mijn kantoorstoel is het natuurlijk onmogelijk om echt in te schatten hoe het daar voor staat, maar ergens hoop dat de lokale burgemeester de knoop doorhakt en zegt dat het feest niet door gaat zodat het F1-circus weer kan vertrekken/thuis blijft. Ik zou het wel heel jammer vinden want dit is een van mijn favoriete banen.
Dat gevoel kreek ik gisteravond al.
Uiteindelijk lijkt hier ook gewoon geld weer een rol te spelen. Als de teams, FOM, FIA of de organisator zegt dat het niet door kan gaan, dan krijgen die de rekening gepresenteerd. Maar als de autoriteiten iets verbieden, dan zal iedereen waarschijnlijk zijn verlies moeten nemen. Teams de reis en vervoerskosten, FOM de premie die ze ontvangen van de organisator, organisator kaarten vergoeden en andere kosten moeten ze waarschijnlijk zelf afschrijven.

Dit terwijl het idee dat de race door kan gaan, eigenlijk alleen maar bezopener lijkt te zijn geworden.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-05 15:07
Hann1BaL schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 11:46:
[...]

Het topic is de “Imola” race, dus is het niet geheel offtopic lijkt me :)
Senna's ongeluk was tijdens de GP van San Marino niet de GP van Emilia-Romagna :+

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:09
De grote vraag is nu natuurlijk, valt een buitenboordmotor ook onder de motorpool (hahahah pool) voor dit jaar? Of heeft de FIA hier een uitzonderingsregel voor?

[ Voor 4% gewijzigd door FastFred op 17-05-2023 11:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:41
[...]

Ik had de titel al ingekort want de volledige naam van deze grand prix is 80 karakters lang en de foto daaronder staat er niet voor niets bij :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Nu online
basvn schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 10:00:
Dit zou bij het hotel zijn waar RBR verblijft
[Afbeelding]

bron
Scheelt dat RBR nu na de deal met Ford in die grote Ford pick-ups rijdt :+

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 29-05 22:49
d-vine schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 11:51:
Topic is net geopend en al gelijk 4 paginas wat is nu allemaal het probleem.
Links of rechtsom gaat het door de FIA heeft allang een oplossingen.

[Afbeelding]
Ik zie Haas er niet tussen staan, bij deze :+ :
Afbeeldingslocatie: https://pyxis.nymag.com/v1/imgs/87d/152/6bb8e6885b24c0466da8084ea33067c657-drive-to-survive-1.2x.rsocial.w600.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02:26

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

SnowDude schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 11:52:
[...]
Senna's ongeluk was tijdens de GP van San Marino niet de GP van Emilia-Romagna :+
...maar wel op het circuit Autodromo Enzo e Dino Ferrari in Imola, waar we nu ook zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YoupS
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-05 20:29

Ook vanuit andere hoeken ligt de druk er vast op om het niet door te laten gaan?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02:26

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

YoupS schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 12:10:
[Twitter]

Ook vanuit andere hoeken ligt de druk er vast op om het niet door te laten gaan?
Als hij 'oproept om' wil 'ie het dus niet zelf verbieden. Die kastanje mogen anderen dan uit het vuur gaan halen, en het is de vraag of dat gebeurt. Als niemand vanuit de autoriteiten zegt 'het mag niet' zal het vrees ik gewoon doorgaan, hoe absurd dat ook lijkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mimiix
  • Registratie: November 2012

Mimiix

Professioneel Prutser

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-05 00:01
Dat ziet er niet veelbelovend uit. Zou het een mogelijkheid zijn om de race door te laten gaan, maar dan zonder publiek? Dan hoef je minder op te bouwen en te herstellen van waterschade. Lijkt mij namelijk niet dat ze de hele paddock kunnen opbouwen op deze manier.

Als dat geen optie is, dan zie ik niet in hoe ze de race door kunnen laten gaan. De paddock zou morgen al opgebouwd moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
het dorp erachter ziet er ook droog uit. dweilen met die handel op het paddock :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Icephase schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 12:09:
[...]

...maar wel op het circuit Autodromo Enzo e Dino Ferrari in Imola, waar we nu ook zijn.
No way! :o :+

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvanham
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12:25
FastFred schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 11:52:
De grote vraag is nu natuurlijk, valt een buitenboordmotor ook onder de motorpool (hahahah pool) voor dit jaar? Of heeft de FIA hier een uitzonderingsregel voor?
En gelukkig heeft Honda ruim ervaring daarmee in tegenstelling tot de andere teams. Eindelijk een kans om te shinen voor RB en AT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 11:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

SnowDude schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 11:52:
[...]
Gelukkig zei ik Imola he? En niet San Marino. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:02

sjaool

Every life should have 9 cats

[...]

Gezien het om twee totaal verschillende gebeurtenissen en omstandigheden gaat vindt ik het niet geheel ontopic. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:24
Hatsjoe schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 12:18:
[...]

Dat ziet er niet veelbelovend uit. Zou het een mogelijkheid zijn om de race door te laten gaan, maar dan zonder publiek? Dan hoef je minder op te bouwen en te herstellen van waterschade. Lijkt mij namelijk niet dat ze de hele paddock kunnen opbouwen op deze manier.

Als dat geen optie is, dan zie ik niet in hoe ze de race door kunnen laten gaan. De paddock zou morgen al opgebouwd moeten zijn.
Als ze gaan racen zonder publiek dan is er niet zoveel tijdnood.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

sjaool schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 12:28:
[...]

Gezien het om twee totaal verschillende gebeurtenissen en omstandigheden gaat vindt ik het niet geheel ontopic. ;)
Begrijpend lezen is een kunde en dus maar even een serieuzere reactie… Het ging niet om de dood van Senna, maar om het verantwoordelijk worden gehouden bij ongelukken en gebeurtenissen waar de nasleep van de dood van Senna het voorbeeld was.

Daarmee ontopic, omdat de ramp, die op zich ook offtopic is als je het zo wilt, veiligheidsimpact zou kunnen hebben. Dat was de stelling en niet de mijne. (Als de veiligheid door gebrek aan materieel of personeel niet gewaarborgd kan worden, worden sessies of events gewoon afgeblazen.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rene44
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-05 17:44
"“At Imola we will be testing a new regulation that requires teams to use a different type of compound for each of the three sessions,” said Motorsport Director Mario Isola.

“[There will also be] a reduction – from 13 to 11 – of the sets of dry tyres that each driver has available for the entire event, therefore decreasing the environmental impact generated by the production and transport of the tyres.”"

Ik zit dus nu met dikke snotbriebels van het huilen he. Zoveel hart voor duurzaamheid, een beter leven, zonder grote natuurrampen als stortvloed regenbuien door klimaatverandering. Van 24900 naar 21800 banden per F1 seizoen! Is dat niet knap en geweldig? Men kan nog een hoop leren van F1 en hun prachtige daad.

(nee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraanwagen
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21-12-2023
TheBrut3 schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 11:22:
[...]

Vrijdag kunnen ze cancelen. Dan heb je op zaterdag FP1, Q en op zondag race. In een heel extreem geval kunnen ze zelfs zondag alleen Q en race doen, dus geen FP, maar ik denk niet dat de teams daar snel akkoord mee zullen gaan.
Op zondagochtend zou ook nog een VT kunnen plaatsvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Rene44 schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 12:32:
"“At Imola we will be testing a new regulation that requires teams to use a different type of compound for each of the three sessions,” said Motorsport Director Mario Isola.

“[There will also be] a reduction – from 13 to 11 – of the sets of dry tyres that each driver has available for the entire event, therefore decreasing the environmental impact generated by the production and transport of the tyres.”"

Ik zit dus nu met dikke snotbriebels van het huilen he. Zoveel hart voor duurzaamheid, een beter leven, zonder grote natuurrampen als stortvloed regenbuien door klimaatverandering. Van 24900 naar 21800 banden per F1 seizoen! Is dat niet knap en geweldig? Men kan nog een hoop leren van F1 en hun prachtige daad.

(nee)
Een marathon begint ook met 1 stapje. Duurzaam is een sportevenement eigenlijk nooit. Een evenement niet doen is altijd duurzamer.
Mijn commentaar is meer dat met de voorspelde regen er toch al heel wat setjes droog in de kast kunnen blijven staan en dat er een grote kans is dat er toch geen besparing is van banden vergeleken de situatie met 13 sets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastFred
Zelfs als het door gaat, waar haal je medewerkers vandaan?

Volgens mij is het meeste allemaal lokaal/regionaal volk, die zullen toch wel wat anders aan hun kop hebben
Politie/security
Verkeersregelaars
Lokale ambulance dienst
EHBO medewerkers (voor bezoekers)
Lokale brandweer
Marshals en fire marshals
Horeca medewerkers

Om nog maar niet te beginnen over Alpha Tauri die uit Faenza komen. Hun crew waarvan ik las dat veel van hen niet van het circuit/fabriek naar huis konden komen vanwege de omstandigheden.

[ Voor 3% gewijzigd door FastFred op 17-05-2023 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene44
Hann1BaL schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 12:34:
[...]

Een marathon begint ook met 1 stapje. Duurzaam is een sportevenement eigenlijk nooit. Een evenement niet doen is altijd duurzamer.
Mijn commentaar is meer dat met de voorspelde regen er toch al heel wat setjes droog in de kast kunnen blijven staan en dat er een grote kans is dat er toch geen besparing is van banden vergeleken de situatie met 13 sets.
En ik vind dit soort eco washing, wat de Engelsen mooi omschrijven als 'bollocks'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-05 06:41

(nee)
Maar, maar, https://scuderia.alphatau...ironmental-accreditation/

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred

(nee)
Iets is beter dan niets, je kunt niet verwachten dat ze zonder banden gaan rijden.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:02

JB

Cédric roelt!

FastFred schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 12:43:
[...]

Iets is beter dan niets, je kunt niet verwachten dat ze zonder banden gaan rijden.
Schept toch een band.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Rene44 schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 12:40:
[...]

En ik vind dit soort eco washing, wat de Engelsen mooi omschrijven als 'bollocks'.
Even ter bevestiging: Je weet dat het hier over autosport gaat he

Maar het lijkt mij belangrijker de lange termijnplannen te lezen en te vergelijken met de uitvoering en niet naar 1 stapje te kijken en conclusies te trekken.

Wat verwacht je dan dat ze doen? Wat zouden ze moeten doen?

Persoonlijk vind ik de F1 de laatste jaren redelijk progressief en welwillend om veranderingen te proberen, vergeleken met het verleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mef
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 30-05 08:50

Mef

FastFred schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 12:39:
Om nog maar niet te beginnen over Alpha Tauri die uit Faenza komen. Hun crew waarvan ik las dat veel van hen niet van het circuit/fabriek naar huis konden komen vanwege de omstandigheden.
Ik las zelfs ergens dat er een aantal werknemers zijn die hun huis onder water staat en dan maar in de fabriek zelf overnachten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-05 20:43

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Vicepremier van de regio vraagt om uitstel.

Programma GP Emilia-Romagna mogelijk aangepast, vicepremier wil uitstel race https://www.nu.nl/formule...ier-wil-uitstel-race.html

Dat zal niet makkelijk in de kalender te fietsen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene44
Hann1BaL schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 12:45:
[...]

Even ter bevestiging: Je weet dat het hier over autosport gaat he

Maar het lijkt mij belangrijker de lange termijnplannen te lezen en te vergelijken met de uitvoering en niet naar 1 stapje te kijken en conclusies te trekken.

Wat verwacht je dan dat ze doen? Wat zouden ze moeten doen?

Persoonlijk vind ik de F1 de laatste jaren redelijk progressief en welwillend om veranderingen te proberen, vergeleken met het verleden.
Mijn beste, dat is nu juist mijn punt. Dit is autosport! Motoren die 1:1 lopen en tot voor kort extra olie in mengsel kregen. Elke sessie nieuwe remmen, nieuwe olie, nieuwe uitlaten, nieuwe weetikwat, hele wereld over vliegen, elke race weer plus extra races elk jaar weer. 25.000 banden per jaar maar nu gaan ze mogelijk 2500 minder gebruiken. Wie denken ze dat ze hier voor de gek houden met hun 'beter voor sustainability"? Bollocks. Ga gewoon lekker racen, en veel nieuwe banden gebruiken maar bespaar me deze onzin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:05

basvn

Breezand - NHN

MikeyMan schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 12:49:

Programma GP Emilia-Romagna mogelijk aangepast, vicepremier wil uitstel race https://www.nu.nl/formule...ier-wil-uitstel-race.html

[Giuliano Duchessa] It's about finding a way that helps the territory as much as possible now, and later helps it not to lose other important income from the event. The solution may be a postponement, and I've heard that an interesting date could be August 4-6 after Spa
laatste race voor de zomerstop dus

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnowDude
uitstel is afstel in dit geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:02

IkWilbert

Het is mij!

Tegen de klok van 14.00 uur meer nieuws of het wel of niet doorgaan van de race a.s. zondag.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:30
MikeyMan schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 12:49:

Voor de zomerstop na Spa of na de zomerstop voor Zandvoort aan zou kunnen. Nadeel is wel dat je na Zandvoort dan weer terug naar Italië moet voor Monza.

Of na Monza, maar dan moet je vervolgens direct door naar Singapore.

Maar er zijn vast nog wel wat opties. Lijkt mij realistischer dan dat ze dit weekend gaan rijden.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:08

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ik keek eens het journaal met de lokale verslaggever. De organisatie hoopt dat de race door kan gaan, terwijl de evacuaties ondertussen in volle gang zijn.

Daarnaast komen er 120.000 mensen dit weekend naar het circuit die ook veilig opgevangen moeten worden.

Zucht geld, de F1 en het moraal gaan niet samen.

Tweakers Discord

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

IkWilbert schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 12:56:
Tegen de klok van 14.00 uur meer nieuws of het wel of niet doorgaan van de race a.s. zondag.
Dus dan hebben we nog ruim een uur voor onzinnige speculaties hier :) ?

Het ziet er met elk nieuwsbericht slechter uit. Voorkom nu maar dat mensen die kant op gaan en annuleren die zooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

tweakduke schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 12:57:
Ik keek eens het journaal met de lokale verslaggever. De organisatie hoopt dat de race door kan gaan, terwijl de evacuaties ondertussen in volle gang zijn.

Daarnaast komen er 120.000 mensen dit weekend naar het circuit die ook veilig opgevangen moeten worden.

Moraal gaat prima samen met geld en F1, het is alleen een andere moraal dan die jij hanteert, maar nooit een gebrek aan. Er worden andere normen en waarden gehanteerd.

Ik zie ook niet hoe dit door zou moeten gaan, maar er zijn ook genoeg lokale partijen die economisch zeer afhankelijk zijn van dit jaarlijkse evenement. Dus ook lokaal zullen er genoeg mensen zijn die een bepaalde mate van afhankelijkheid hebben van dit evenement.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
kraanwagen schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 12:32:
[...]

Op zondagochtend zou ook nog een VT kunnen plaatsvinden.
Je bedoelt kwalificatie en race net als bij de afgelopen sprint zaterdag in Baku. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene44
Hann1BaL schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 12:58:
[...]

Dus dan hebben we nog ruim een uur voor onzinnige speculaties hier :) ?

Het ziet er met elk nieuwsbericht slechter uit. Voorkom nu maar dat mensen die kant op gaan en annuleren die zooi.
Helemaal eens. Annuleren en help die lokale bevolking. Zo niet zal het een nogal perverse vertoning worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Chocoball schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 13:01:
[...]

Je bedoelt kwalificatie en race net als bij de afgelopen sprint zaterdag in Baku. :)
Vergelijkbaar met ja. Er zijn vaker weekenden geweest waarbij kwalificatie en race op dezelfde dag waren. Ze gaan dan niet de kwali op zaterdag doen en nog een VT op zondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 30-05 10:15

Darkasantion

Just keep swimming!

tweakduke schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 12:57:

Denk dat nu het grote schaakspel begonnen is van wie gaat de stekker eruit trekken en dus de portemonee trekken.
Vice-premier doet nu "oproep", dus is ten alle tijden ingedekt, want hij gaaf wel aan dat het niet handig is. Echter verbiedt het niet.

Denk dat we tot vrijdag in spanning worden gehouden, dan alle poppetjes en financieen gedekt zijn en schuift alles gewoon op.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Lekker annuleren die race, niet eens verplaatsen er is toch nog een andere race in Italie in september.
Twee races in Italië is sowieso overbodig en echt nergens voor nodig.

hoi

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FwUz8rqXgAMtZ5K?format=jpg&name=large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
ReVision. schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 13:08:
Lekker annuleren die race, niet eens verplaatsen er is toch nog een andere race in Italie in september.
Ik zie liever deze twee races in Italie dan die drie in USA (okay okay CotA is nog wel tof om naar te kijken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

beste hoeveelheid wel..

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

ReVision. schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 13:08:
Niks is nodig. Annuleren is zeker een goed idee. Maar de 2 races in Italie zijn gewoon 2 topevents. Echte klassieke circuits die een toevoeging zijn op de kalender naast de toenemende straatcircuits en moderne banen. En dat het nu toevallig 2x in Italie is, is voor mij verder van compleet ondergeschikt belang.

Imola en Monza zijn gewoon geweldig voor de F1. (Mening he? )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:06
Darkasantion schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 13:02:
[...]

Denk dat nu het grote schaakspel begonnen is van wie gaat de stekker eruit trekken en dus de portemonee trekken.
Vice-premier doet nu "oproep", dus is ten alle tijden ingedekt, want hij gaaf wel aan dat het niet handig is. Echter verbiedt het niet.

Denk dat we tot vrijdag in spanning worden gehouden, dan alle poppetjes en financieen gedekt zijn en schuift alles gewoon op.
dan krijgen we net zoiets als Australië aan het begin van Covid, mensen die al aan de poort staan en dan te horen krijgen dat het afgelast word ik denk niet dat ze dat nog eens willen.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:24
GP is geschrapt.
The organisation decided not to run in order not to put pressure on the region hit by torrential rain. Sticchi Damiani, ACI president: 'At 99% it will be recovered in 2026'

The F1 GP at Imola on Sunday 21 May is cancelled. Given the weather conditions in the region, the damage and the casualties, the Formula 1 organisation has decided not to run the 2023 Emilia Romagna Grand Prix, Aci president and Fia vice-president Angelo Sticchi Damiani announced. 'At 99% this edition will be recovered in 2026, after the contract extension,' the Aci number 1 added to the LaPresse news agency.

UNSTABLE WEATHER
A decision matured in order not to put further pressure on the territory heavily hit by the bad weather. In these hectic hours there would also have been an attempt to move the race to another date, but it seems that the circuit calendar does not allow for postponement.
https://www.gazzetta.it/F...-causa-del-maltempo.shtml

[ Voor 154% gewijzigd door NotSoSteady op 17-05-2023 13:17 ]

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FwU3bEYXwAANm9_?format=png&name=large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
Nu.nl had het bericht ook al klaar staan:
https://www.nu.nl/formule...e-regenval-in-italie.html

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09:17
Terecht afgelast. En gelukkig is het besluit deze keer wél redelijk bijtijds genomen. Hopelijk is de ellende in de regio snel voorbij daar.

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Prima beslissing van de organisatie, en dit keer wel lekker op tijd.
Goed om te zien dat ze geleerd hebben van de vorige keer d:)b

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

FIA kent zijn verantwoordelijkheid dus wel. Toch geleerd van eerdere beslissingen. Hoe jammer ik het ook vind, het is een terechte beslissing.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Terecht en gelukkig ditmaal op tijd. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09:15
Had het ook wel heel raar gevonden als het wel kon doorgaan, het redden van lokale bevolking zou voor een GP moeten gaan (en doet het dus ook).

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 28-05 15:14
sjaool schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 13:20:
FIA kent zijn verantwoordelijkheid dus wel. Toch geleerd van eerdere beslissingen. Hoe jammer ik het ook vind, het is een terechte beslissing.
Precies dit! Ze konden niet anders.
Wel erg jammer. Het levert vaak wel mooie wedstrijd op. Op naar volgende week !

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Jasphur
Slotje er op? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Goede beslissing, wel jammer natuurlijk maar de mensen ter plekke zijn belangrijker.

Mercedes zal nu wel balen. Kunnen ze hun updates niet testen. Maar beter voor de andere teams. 1 race minder, minder slijtage en ze hadden een extra powerunit ivm de nieuwe sprint races extra gekregen.

Grootste verliezer (buiten de fans) is Mercedes.

[ Voor 13% gewijzigd door Chevy454 op 17-05-2023 13:23 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:08

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Gelukkig op tijd een verstandig besluit :)

Tweakers Discord

Acties:
  • +30 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Ik vind het zwaar onterecht dat ze bijna 3 kwartier aan onzinnige speculatie in dit topic hebben ontnomen van ons door al ver voor 14.00u dit aan te kondigen. Teleurstellend.

Verder de enige juiste beslissing uiteraard. Dit kon niet doorgaan.
Op naar Monaco!

Acties:
  • +25 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Modbreak:Topic blijft nu nog even open. Deze gaat vanavond dicht. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Chevy454 schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 13:23:
Goede beslissing, wel jammer natuurlijk maar de mensen ter plekke zijn belangrijker.

Mercedes zal nu wel balen. Kunnen ze hun updates niet testen. Maar beter voor de andere teams. 1 race minder, minder slijtage en ze hadden een extra powerunit ivm de nieuwe sprint races extra gekregen.

Met deze weersvoorspelling was het sowieso maar de vraag hoe effectief het testen van de updates zou zijn. Sowieso nat weer voorspeld en dat levert niet de data op die je wenst.

Daarnaast hebben de meeste teams behoorlijk wat updates gepland voor Imola en verliezen zij net zo goed. Mercedes had wat meer aan de marketing gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Hann1BaL schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 12:31:
[...]

Begrijpend lezen is een kunde en dus maar even een serieuzere reactie… Het ging niet om de dood van Senna, maar om het verantwoordelijk worden gehouden bij ongelukken en gebeurtenissen waar de nasleep van de dood van Senna het voorbeeld was.

Daarmee ontopic, omdat de ramp, die op zich ook offtopic is als je het zo wilt, veiligheidsimpact zou kunnen hebben. Dat was de stelling en niet de mijne. (Als de veiligheid door gebrek aan materieel of personeel niet gewaarborgd kan worden, worden sessies of events gewoon afgeblazen.)
Ik begrijp heel goed wat de bedoeling was alleen kun je de dood en het ongeval niet met een natuurramp vergelijking. De veiligheid van de teams en het publiek was bij het ongeval van Senna en ook Ratzenberger niet in gevaar. Dus qua verantwoordelijkheid en veiligheid lag de aanpak heel anders dan nu het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

sjaool schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 13:25:
[...]

Ik begrijp heel goed wat de bedoeling was alleen kun je de dood en het ongeval niet met een natuurramp vergelijking. De veiligheid van de teams en het publiek was bij het ongeval van Senna en ook Ratzenberger niet in gevaar. Dus qua verantwoordelijkheid en veiligheid lag de aanpak heel anders dan nu het geval is.
Je laat mij zien dat je de vergelijking dus niet begrijpt. Want het ging niet over natuurramp vs ongeval, maar om veiligheid en potentiele aanwezigheid van hulpdiensten en tekorten daar aan die een impact op de veiligheid zou kunnen zijn als het evenement door zou zijn gegaan. Als er dan een ongeval zou zijn, zou dat in Italie kunnen leiden tot strafrechtelijk onderzoek, zoals, … en nu komt ie.., ook het geval was na het ongeluk met Senna.

Ik ben hier iemand anders zn punt aan het maken, want ik kwam hier niet mee :)

[ Voor 14% gewijzigd door Hann1BaL op 17-05-2023 13:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 30-05 20:25
Heb medelijden met mensen uit de overstromingsgebieden, vooral in omgeving van Faenza waar het nu dus voor de tweede keer overstroomt in een korte periode.

Mooi dat FIA er een keer vroeg bij is met het annuleren van de race.

[ Voor 9% gewijzigd door NeverSettle op 17-05-2023 13:30 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Nouja laten we het positief zien, scheelt weer een paar uur binnen voor een scherm hangen met mooi weer buiten.
* PalingDrone gaat vitamine D boosten en is blij met eindelijk eens een duidelijke, verstandige en op tijd genomen beslissing van de FIA.
Hoewel ik gek ben op regenraces slaat het idd nergens op om een race te willen houden midden in een rampgebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

PalingDrone schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 13:30:
Nouja laten we het positief zien, scheelt weer een paar uur binnen voor een scherm hangen met mooi weer buiten.
* PalingDrone gaat vitamine D boosten en is blij met eindelijk eens een duidelijke, verstandige en op tijd genomen beslissing van de FIA.
Hoewel ik gek ben op regenraces slaat het idd nergens op om een race te willen houden midden in een rampgebied.
Regenrace is leuk, maar dit leek af te stevenen op een gevalletje Japan en dan zit je vooral naar een natte lege baan te kijken, Toch iets minder leuk :)

Ik ga een weekendje weg, maar had het graag achteraf gekeken.

Voor het kampioenschap is het wel spannender, omdat in Monaco Perez wel uit te voeten kan, maar in denk dat hij in Imola weer om zn oren gereden zou worden door Max.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:48
Hann1BaL schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 13:23:
Ik vind het zwaar onterecht dat ze bijna 3 kwartier aan onzinnige speculatie in dit topic hebben ontnomen van ons door al ver voor 14.00u dit aan te kondigen. Teleurstellend.

Verder de enige juiste beslissing uiteraard. Dit kon niet doorgaan.
Op naar Monaco!
Hoezo, we kunnen het toch over RB hebben die duidelijk de oorzaak van dit alles is om Mercedes dwars te zitten :? :
Chevy454 schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 13:23:

Maar serieus, jammer dat het niet doorgaat, maar de enige juiste beslissing en dit keer eens fatsoenlijk op tijd. Sowieso was het gezien de verwachtingen zeer waarschijnlijk een België '21 race geworden.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Komt er nu ook een stukje budget cut? Al zijn de meeste kosten voor deze race door de teams natuurlijk al gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
Het bericht over het aflasten ook op formule1.com

https://www.formula1.com/...xk8GLh2Lr8wBGdJqhxnO.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

TheBrut3 schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 13:34:
Komt er nu ook een stukje budget cut? Al zijn de meeste kosten voor deze race door de teams natuurlijk al gemaakt.
Best een goede vraag, maar een gegeven budget kun je niet zomaar weer afnemen denk ik. Teams maken planningen, dus ik denk dat ze niet tegen dat wespennest aan gaan trappen.
Net als de extra motor die toegestaan is, ook die wordt niet weer afgenomen, ook al rijden ze 2 races minder dan oorspronkelijk gepland. (Met wat we nu weten.)

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/coc3c2d5md0b1.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&v=enabled&s=fa873aea8ca01f8e5c720bad45f5f9bb2509e97e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:24

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Snel met zn alle naar Spanje toe dan. En dan dat weekend (4 juni) Imola houden.. 👍

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 15:09
basvn schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 12:54:
[...]

[Twitter]

[...]

laatste race voor de zomerstop dus
Met de verplichte sluiting van de fabrieken in de zomerstop is een race de week voor of na de zomerstop ook niet (zomaar) te doen. Dan zouden ze weer een noodgreep moeten doen waarbij ze de zomerstop aanpassen en dat is ook "gevaarlijk".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Hann1BaL schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 13:25:
Met deze weersvoorspelling was het sowieso maar de vraag hoe effectief het testen van de updates zou zijn. Sowieso nat weer voorspeld en dat levert niet de data op die je wenst.
Geen data vs beperkte hoeveelheid data. Dat is een wereld van verschil. Het geeft een indicatie van de inzet die men heeft gedaan en nu weten ze het nog niet.
Daarnaast hebben de meeste teams behoorlijk wat updates gepland voor Imola en verliezen zij net zo goed. Mercedes had wat meer aan de marketing gedaan :)
Klopt maar Mercedes ging hier terug aan de top komen1111!!!!! ;)
Bij de meeste teams ging het om een normale evolutie terwijl Mercedes van hun zero pod ontwerp weg gaat en dus een revolutie tov de huidige W14 (al natuurlijk beperkt qua tijd en dus mogelijkheden). Voor hun is dit natuurlijk een groter verlies.

Maar dan vraag ik me af wat ze in Monaco gaan doen. Zero pod of niet?

[ Voor 4% gewijzigd door Chevy454 op 17-05-2023 13:44 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Chevy454 schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 13:43:
[...]

Geen data vs beperkte hoeveelheid data. Dat is een wereld van verschil.

[...]

Klopt maar Mercedes ging hier terug aan de top komen1111!!!!! ;)
Bij de meeste teams ging het om een normale evolutie terwijl Mercedes van hun zero pod ontwerp weg gaat en dus een revolutie tov de huidige W14 (al natuurlijk beperkt qua tijd en dus mogelijkheden). Voor hun is dit natuurlijk een groter verlies.

Maar dan vraag ik me af wat ze in Monaco gaan doen. Zero pod of niet?
De berichten vanuit Mercedes waren wel behoorlijk wat gematigder hoor :)
Elke tijd op de baan minder is een groot verlies, maar nogmaals: zo ook voor de andere teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-05 16:29

psy

Volgens mij was @Chevy454 de /s tag vergeten ;)

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:19

Bloodclot

Jawier!

Helaas, maar begrijplijk natuurijk.
Zal wel volledig geschrapt worden, ik zie geen plekje in agenda waar ze hem kunnen plaatsen. Volgende race monaco>canada>oostenrijk (mooie onzin).

Je kan ook geen 5 weekenden achterelkaar doen (oostenrijk > spa zit 1 vrij weekend tussen)
Zomerstop moet je niet aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:00
Checo zal hier wel blij van worden, toch 1 circuit minder waar Max dominant is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:52
Nickrsd schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 13:42:
Snel met zn alle naar Spanje toe dan. En dan dat weekend (4 juni) Imola houden.. 👍
Die baan is al bezet dit weekend :P

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:48
Jammer, keek er wel naar uit dit weekend. Aan de andere kant, mooi weer dit weekend en veel evenementen in de buurt. Dus zou toch niet veel kunnen kijken

[ Voor 80% gewijzigd door Kenhas op 17-05-2023 14:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-05 07:41

Mad-Matt

TheDoctor#2181

En hoe zit het met Monaco volgende week? Krijgen ze alle spullen wel op tijd uit het rampgebied?

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Weet iemand of de Ferrari musea open zijn. [Edit heb geld en ja ze zijn open) Die liggen ook in/of tegen het het getroffen gebied aan. Ik kan het zo niet vinden. Was van plan morgen te gaan, maar ik verleng mijn verblijf in florance wel ipv morgen naar de.musea te gaan. Maar ik moet nu een aantal.dagen in Bologna opvullen

Ik heb de kaartjes bij het circuit gekocht maar ik.heb nog geen melding via email ontvangen....

[ Voor 4% gewijzigd door jeanj op 17-05-2023 19:11 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Complimenten aan F1 dat ze hun eigen verantwoordelijkheid hebben genomen.
Balen dat het niet door gaat.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

"the competent authorities"
Bijzondere formulering. Is dat een onhandige vertaling of een steek onderwater?

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene44
Racetechnisch gezien vind ik het geen aderlating. Voor Senna's klapper was dit een laag/mid downforce level baantje met geweldige Tamburello en die coole hele snelle combinatie voor S/F. Beiden verdwenen. Omdat ze allemaal nu high downforce rijden en het gestuiter over is was het in droog weer vaak een treintje autos, meer niet. Onwards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-05 16:29

psy

Mad-Matt schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 14:07:
En hoe zit het met Monaco volgende week? Krijgen ze alle spullen wel op tijd uit het rampgebied?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Ik vermoed dat ook Monaco hier last van gaat krijgen.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 30-05 20:43

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Mad-Matt schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 14:07:
Zal toch wel. Normaal gesproken vertrekken ze zondagavond. Spul is nog ingepakt, dus neem zomaar aan dat dat wel lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johri
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-05 21:08
CAPSLOCK2000 schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 14:21:
[...]

Volgens mij een Engelstalige juridische term, in het Nederlands iets als 'relevante autoriteiten' of 'autoriteiten met zeggenschap' (over dit onderwerp). Of zoals hieronder, 'bevoegd' is het best ja.

[ Voor 5% gewijzigd door Johri op 17-05-2023 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

[...]

Dat is gewoon de Engelse term voor 'de bevoegde autoriteiten'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• upclocker
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:45
[...]

Nee hoor is een hele normale term. Voor bijv luchtvaart is Ilent de competent authority in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Nu online

AvK

Ready Set Go

Bijzonder jammer maar gezien de bijzondere omstandigheden het enig verstandige wat de F1 kan beslissen. En nog mooi op tijd ook. Dat is wat ik er van vind. Wat zou men anders moeten.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Rene44 schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 14:23:
Racetechnisch gezien vind ik het geen aderlating. Voor Senna's klapper was dit een laag/mid downforce level baantje met geweldige Tamburello en die coole hele snelle combinatie voor S/F. Beiden verdwenen. Omdat ze allemaal nu high downforce rijden en het gestuiter over is was het in droog weer vaak een treintje autos, meer niet. Onwards.
Op naar de treinenparade van volgende week :Y)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

YakuzA schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 15:00:
[...]

Charles en muren. Nyck zal het daar een stuk beter doen. Die is het wel gewend om door smalle gangetjes te racen. Enige nadeel voor hem is wel dat die elektrisch botswagens wat beter tegen een stootje kunnen. :+

of /s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-05 07:41

Mad-Matt

TheDoctor#2181

MikeyMan schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 14:30:
[...]

Zal toch wel. Normaal gesproken vertrekken ze zondagavond. Spul is nog ingepakt, dus neem zomaar aan dat dat wel lukt.
Ben niet zo bang voor het inpakken, maar het daadwerkelijk logistieke stukje van het vertrekken uit dat gebied. De regen houdt voorlopig aan, dus ik zie de situatie niet op korte termijn verbeteren.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Laatst online: 13:20
Iemand de weersvoorspelling van Monaco al gezien? 😂🌧️🌧️🌧️

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene44
YakuzA schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 15:00:
[...]

Ahh, zeker waar maar Monaco heeft als fijne bijkomstigheid dat het bij elke fout ook echt over en uit is. Dat was in de recente jaren waar ze soms meer dan 10-15 seconde per rondje langzamer reden dan in kwalificatie inmiddels wel dusdanig buiten risicogebied van de auto dat het eigenlijk geen racen meer genoemd zou mogen worden maar lo & behold, tegenwoordig rijden ze de race pace weer wat je als zodanig mag noemen.

(Overigens was dat nul tolerantie ook een kenmerk van Imola, waar met name Jos Verstappen zn bijnaam al dan niet terecht, van kreeg. Geen idee of die grindbakken daar nu ook verdwenen zijn zoals bv op Silverstone.) Hoe dan ook, je punt staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 15:09
Rene44 schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 15:32:
(Overigens was dat nul tolerantie ook een kenmerk van Imola, waar met name Jos Verstappen zn bijnaam al dan niet terecht, van kreeg. Geen idee of die grindbakken daar nu ook verdwenen zijn zoals bv op Silverstone.) Hoe dan ook, je punt staat.
Verstappen heeft in 2020 nog in de grindbak gestaan in Imola ;) En Hamilton in 2021 natuurlijk ook. En Sainz vorig jaar. Dus grindbakken zijn er zeker nog in Imola.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidov
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
RobertMe schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 15:48:
[...]

Verstappen heeft in 2020 nog in de grindbak gestaan in Imola ;) En Hamilton in 2021 natuurlijk ook. En Sainz vorig jaar. Dus grindbakken zijn er zeker nog in Imola.
In Nederland is asfalt/tegels wippen en vervangen door bijv grind in de tuin het devies voor betere afwatering.
Spijtig dat die grindbakken in Imola geen zoden aan de dijk zetten :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

jdiezrequejo schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 15:29:
Iemand de weersvoorspelling van Monaco al gezien? 😂🌧️🌧️🌧️
-O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0zb6x_Tc00RF213SjFW5SkjcewA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Uac5KjTnSlqzmUhjS33KfHAv.png?f=fotoalbum_large

ik kijk over anderhalve week wel nog een keer..

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord