• JeroenH
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:26
Wuursj schreef op maandag 22 juni 2026 @ 22:55:
Verhuizen! Hier in Haarlem komt een uitstootvrije zone voor brommers waar mijn huisje net in valt. Wel helaas weer een jaartje uitgestelt om wat regelingen voor minima op orde te krijgen en een hoop gemopper op de 'linkse elite' natuurlijk.
DAT is een goed initiatief zeg! Zie ik er in mijn woonplaats (Hilversum) niet van komen, want VVD.

Maar fossiele scooters kunnen toch niet heel lang meer toegelaten blijven worden? Landelijk bedoel ik?

Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 4x HomeWizard plug-in batterij, totaal 10,8 kWh / 3200 watt / 3200 watt, aansturing met Home Assistant - Renault Twizy ± 10000 km per jaar

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Wuursj schreef op maandag 22 juni 2026 @ 22:55:
[...]

Verhuizen! Hier in Haarlem komt een uitstootvrije zone voor brommers waar mijn huisje net in valt. Wel helaas weer een jaartje uitgestelt om wat regelingen voor minima op orde te krijgen en een hoop gemopper op de 'linkse elite' natuurlijk.
Mwah ik heb nu ook het raam voor in de kamer open en de wasemkap achter in de keuken aan om de warmte eruit te pompen, duurzaam want dan hoeft de airco dat niet weg te koelen. Morgenochtend alles weer potdicht en dan kan de airco het rustig wat koel houden.
Maargoed het ging over de herrie van die stink brommers en scooters en ja die hebben we hier ook. Maar wat ook opvalt met dit weer is de luide autoradio's en auto's met van die rochel uitlaten. Ik vermoed dat het een soort van aangepaste lokroep om aandacht is nu de temperaturen weer oplopen en de kleding dunner en korter wordt.

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02:24

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

niet meer relevant

[ Voor 83% gewijzigd door MueR op 23-06-2026 02:24 ]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:45

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Topicstarter
en weer open, de kroeg is en blijft moderatie arm

Wise enough to play the fool

• phicoh
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08:06
Andrehj schreef op maandag 22 juni 2026 @ 17:59:
Ehm, van die windmolenparken komt stroom. Daarmee kun je niet zomaar een hoogoven stoken. Als het zo simpel was als jij schetst was het probleem Tata al lang opgelost.
Als de energietransitie eenvoudig is dan waren we allang klaar. Daarom heeft Tata natuurlijk een proeffabriek gebouwd. Oh nee, dat hebben ze natuurlijk niet gegaan.

Tata is een bedrijf dat zich al niet aan de huidige millieuregels kan houden. De energietransitie is voor hun gewoon kansloos. Dan kan de overheid er wel miljarden in gaan steken dat ze met gas i.p.v. kolen staal kunnen produceren, maar dan gaan ze daarna toch gewoon failliet.

Tata produceert met enome vervuiling staal wat dan naar Amerika gaat waar Trump het weer belast met invoerheffingen. Idioter kan je het gewoon niet hebben.

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:46

Termy

valt er nog wat te fragge?

gtv6 schreef op maandag 22 juni 2026 @ 21:38:
[...]

Weet je wat fabeltjeskrant is, dat is wind op zee en uit zon dat is fabeltjeskrant, dat gaat niet, economie naar de klote enz. en je gaat het zien. Helaas gaat dat ook over mijn AOW
Dat gaat niet, want? Dat is zeker waarom wind als bron van elektriciteit hard stijgt en zon zelfs nog harder (en exponentieel)? Is dit ook waarom 75% van al het nieuw geinstalleerde vermogen in de wereld zon is? Is dat waarom olie-staat Texas nu voorloper is in de VS op het gebied van hernieuwbare energie? In Texas wonen zeker alleen maar geitewollensokkentypes die subsidie vangen?

Liever 'het kan wél' dan zuur gezeik over wat allemaal zg niet kan. Data spreekt voor zich, meningen van random henken in een podcast die een mening willen verkondigen interesseren me niet.

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Pagina: 1 ... 96 97 Laatste