de planning was om over te gaan naar een 3 fase aansluiting, maar helaas kreeg ik een mail van Liander dat het (nog) niet mogelijk is.
Beste ,
U heeft een zwaardere stroomaansluiting aangevraagd. Helaas is de meter die hiervoor nodig is op dit moment niet beschikbaar. Hierdoor kunnen wij de werkzaamheden niet inplannen en uitvoeren. Wij begrijpen dat dit vervelend voor u is. Onze excuses voor het ongemak.
Uw meter is niet op voorraad
Onze belangrijkste leveranciers kunnen de meter die wij nodig hebben niet leveren. Dat komt door het wereldwijde tekort aan materiaal om de meters te maken. Denk bijvoorbeeld aan chips en andere onderdelen. Onze leveranciers kunnen ons hierdoor ook niet garanderen dat de leveringen die gepland staan wel op tijd zullen zijn. Jammer genoeg hebben wij geen oplossing voor dit probleem.
U ontvangt een e-mail zodra uw meter beschikbaar is
Wij hebben uw aanvraag goed ontvangen. U hoeft dus geen nieuwe aanvraag te doen. Zodra uw meter bij ons binnenkomt, ontvangt u een e-mail. Daarmee kunt u online een afspraak inplannen om de werkzaamheden uit te laten voeren en kunt u direct betalen.
Wilt u meer weten? Ga dan naar
www.liander.nl/metertekort.
intussen ben ik aan het praktiseren of het mogelijk is om mijn auto op te laden met een 1 fase aansluiting icm 32ampere. Echter heb ik nog een vraag of het mag wat ik heb uitgevoerd. opstelling wat ik paar jaar geleden geinstalleerd heb is, 3 aardlekschakelaars met daarop 12 flexomaten (per aardlekschakelaar 4 flexomaten) Meest rechtse is ook een aardlekschakelaar die ik heb geïnstalleerd voor m'n zonnepanelen. Mijn recent uitgevoerde actie is, dat ik 1 flexomaat van 16a te vervangen voor een sn201m 32 automaat, maar om deze truc aan te sluiten, heb ik een aparte L en N draad (6mm) gebruikt vanuit de eerst aardlekautomaat naar de sn201M 32a automaat (waar al een L en en N gebruikt wordt voor de 4 eerste flexomaten). De aardlekschakelaar heeft 2 aansluitingen voor L en 2 aansluitingen voor N, maar mag ik dat zo installeren? het blijft overigens 4 automaten op 1 aardschakelaar.