Over buiten gesproken: ik zag in de ABB werkschakelaar (die welbekende grijze met hendel aan de zijkant) dat er een klein rondje (3mm ofzo) binnenin zit met aanduiding erbij (icoontje van een schroevendraaier en druppels) om die eruit te tikken.
Is dat altijd nodig of bijv. alleen in bepaalde posities?
Ik had er ook eentje (moet er drie plaatsen ivm buitenunits airco’s) waar de opening onderop voor de wartels echt bizar moeilijk open te maken was. Met platte schroevendraaier eruit tikken ging nauwelijks, zo taai was het plastic daar. Heb geprobeerd met stapppenboor, maar volledig uitboren kon niet omdat je dan het schroefdraad gaat beschadigen. Uiteindelijk met een mesje de laatste restjes weg kunnen snijden.
Is dat altijd nodig of bijv. alleen in bepaalde posities?
Ik had er ook eentje (moet er drie plaatsen ivm buitenunits airco’s) waar de opening onderop voor de wartels echt bizar moeilijk open te maken was. Met platte schroevendraaier eruit tikken ging nauwelijks, zo taai was het plastic daar. Heb geprobeerd met stapppenboor, maar volledig uitboren kon niet omdat je dan het schroefdraad gaat beschadigen. Uiteindelijk met een mesje de laatste restjes weg kunnen snijden.
[ Voor 40% gewijzigd door ThinkPad op 11-11-2024 21:22 ]