Mijn K7 van 2,5 maand oud springt de afgelopen weken af en toe in de H42 error (compressor lage druk) tijdens de SWW run. Op die momenten gaat hij enorm pendelen (<5 minuten aan/uit) en krijgt hij het water niet warm. Rode draad lijkt dat het alleen gebeurt op momenten dat het buiten 30+ graden is en de zon vol op de buitenunit staat (buitentemperatuur dan vaak 35+ graden in de software). Dit zou toch niet voor problemen moeten zorgen? Bedrijfsbereik verwarmen staat wel op -25-35 graden in de specs.
Ik heb al contact gehad met de installateur en die weer met de importeur. Volgens de importeur was de H42 error al meer dan een jaar niet gemeld. Ze weten niet zo goed wat ze ermee aan moeten. Uiteraard moeten ze het gewoon oplossen, want ik wil een 100% betrouwbare installatie.
Benieuwd of iemand ideeën of ervaringen heeft.
Ik heb al contact gehad met de installateur en die weer met de importeur. Volgens de importeur was de H42 error al meer dan een jaar niet gemeld. Ze weten niet zo goed wat ze ermee aan moeten. Uiteraard moeten ze het gewoon oplossen, want ik wil een 100% betrouwbare installatie.
Benieuwd of iemand ideeën of ervaringen heeft.
[ Voor 22% gewijzigd door mbrunek op 14-08-2024 10:01 ]