nothing stops this train
Tussen januari en maart 2021AlterBridge schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 23:30:
[Afbeelding]
Mijn eerste Crypto!
Wanneer gaat deze nou eens x10?
[ Voor 4% gewijzigd door Chris.nl op 12-10-2023 23:45 ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/b0pRnGr7c5FKm8mIsX3vGjnp.png?f=user_large)
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
10% up. Organic growthDarrell schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 08:36:
Bifi pumperoni scampumpje
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
20 up
10 down
5 up
20 down
Zoiets. Je weet wel. The usual.
Doet me denken aan die eerdere post over de slak in de put. 9 Dagen was het antwoord.Darrell schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 08:50:
[...]
20 up
10 down
5 up
20 down
Zoiets. Je weet wel. The usual.
Ik moet m'n worsten maar weer op een CEX zetten om te kunnen reageren op deze fluctuaties
(oeh, moeilijk woord!)
[ Voor 3% gewijzigd door resusaapje op 13-10-2023 09:27 ]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Wat een topcoin!
Mijn beste buy deze bear! ($0,13).
Volg me voor meer financieel advies 🤡
Of toch niet, DOT op $20 gekocht.
Don Guacamole schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 09:59:
Ator hard op weg naar de $1.
Wat een topcoin!
Mijn beste buy deze bear! ($0,13).
Volg me voor meer financieel advies 🤡
Of toch niet, DOT op $20 gekocht.
We are excited to attend #btcamsterdam and showcase our Ator Relay. pic.twitter.com/6i7N28AilT
— ANyONe Protocol (@AnyoneFDN) 12 oktober 2023
Even heel simpel gezegd is het de HNT (helium) van de vorige run, hardware product etc.
:strip_exif()/f/image/mvvX3SP1gekQ3lBCvTmtH20T.jpg?f=fotoalbum_large)
Dus hodl, maar hodl niet te lang
Ah, die ging dus van 0,60 naar $53. Zal ze bij $50 eruit doen🙈Alpina schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 10:13:
[...]
[Twitter]
Even heel simpel gezegd is het de HNT (helium) van de vorige run, hardware product etc.
[Afbeelding]
Dus hodl, maar hodl niet te lang
Die van mij staan op een CEX alleen op de verkeerde. Cdc. Als ik daar een trade zou willen doen moet die 4 keer over de kop gaan om de spread en fees goed te maken.resusaapje schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 09:27:
[...]
Doet me denken aan die eerdere post over de slak in de put. 9 Dagen was het antwoord.
Ik moet m'n worsten maar weer op een CEX zetten om te kunnen reageren op deze fluctuaties
(oeh, moeilijk woord!)
Wen bifi op bitvavo.
Mijn worsten staan op de Ledger. BIFI $20k van zodra Glenn Hoddle hier terug opduikt.resusaapje schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 09:27:
[...]
Doet me denken aan die eerdere post over de slak in de put. 9 Dagen was het antwoord.
(oeh, moeilijk woord!)
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Sick! Wisten we het maar allemaal vooraf he...Don Guacamole schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 10:18:
[...]
Ah, die ging dus van 0,60 naar $53. Zal ze bij $50 eruit doen🙈

PS5
Dacuuu schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 12:22:
Bitcoin Amsterdam dag 2 livestream.
[YouTube: Bitcoin Amsterdam 2023 - Day 2]
:strip_exif()/f/image/MDeukepDHNjT5hCWEcVeTl1C.jpg?f=fotoalbum_large)
Meer info: https://beefy.com/articles/migration-implementation/
Is dat echt vandaag?Kol Nedra schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 13:39:
vandaag deadline voor spot bitcoin ETF.
niet vergeten he Gensler?
[Afbeelding]
Zal vast weer uitgesteld worden, Gerrie kennende.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Geloof dat er van uitstel geen sprake is, want ze moeten in verweer tegen het besluit van de rechter.Vis schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 14:11:
[...]
Is dat echt vandaag?
Zal vast weer uitgesteld worden, Gerrie kennende.
Zo niet dan gaat de rechter vertellen hoe de procedure verder gaat. En dit is mogelijk dus een pad waarin GBTC omgevormd mag worden naar een echte spot ETF.
Saturday saw the second day of 500 eh/s for the #Bitcoin hash rate.
— James Van Straten (@jvs_btc) 9 oktober 2023
Difficulty is expected to come in around 5%.
At this current run rate, the halving will take place between April 12 to April 18. pic.twitter.com/E7z8OxDCLQ
HYPED! Laatste station dames en heren, laatste station..de BTC trein vertrekt spoedig naar all time high's waarvan we nooit hebben durven dromen 🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀
15 september dus? Hoe laat denken we?Dacuuu schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 14:20:
[...]
HYPED! Laatste station dames en heren, laatste station..de BTC trein vertrekt spoedig naar all time high's waarvan we nooit hebben durven dromen 🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀
(paar maanden na halving en na zomerpauze)
Voordat het zover is verwacht ik een saaie koers tot minstens december. Lekker rangen tussen de 23k en 30k.Dacuuu schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 14:20:
[...]
En er is nog altijd kans op een flinke daling tot onder de 20k. Technische target van de head and shoulders op de weekly is 18.400 dollar.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Tussen 18 April '24 en EOY (zelf jaartal invullen)resusaapje schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 14:56:
[...]
15 september dus? Hoe laat denken we?
(paar maanden na halving en na zomerpauze)
Dit is persoonlijk ook mijn gevoel at het zo gaat. DCA netjes, en bij een flinke daling een extra fluf in de dca pot.zwembroek schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 14:57:
[...]
Voordat het zover is verwacht ik een saaie koers tot minstens december. Lekker rangen tussen de 23k en 30k.
En er nog altijd kans op een flinke daling tot onder de 20k. Technische target van de head and shoulders op de weekly is 18.400 dollar.
[ Voor 48% gewijzigd door Dacuuu op 13-10-2023 14:58 ]
18.4 BTC is een bloedende alt markt van jewelste dan, fijne koop kansjes als dat zo uitspeeltzwembroek schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 14:57:
[...]
Voordat het zover is verwacht ik een saaie koers tot minstens december. Lekker rangen tussen de 23k en 30k.
En er is nog altijd kans op een flinke daling tot onder de 20k. Technische target van de head and shoulders op de weekly is 18.400 dollar.
En ondertussen:Dacuuu schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 14:57:
[...]
Tussen 18 April '24 en EOY (zelf jaartal invullen)
[...]
Dit is persoonlijk ook mijn gevoel at het zo gaat. DCA netjes, en bij een flinke daling een extra fluf in de dca pot.
:strip_exif()/f/image/26I2mZQdh2DzLdlaVlbUhknM.png?f=user_large)
haha, ik weet dat een aantal mensen nu ont-zet-ten-de jeuk aan de vinger hebben

Niet alleen voor de alts.Vis schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 15:02:
[...]
18.4 BTC is een bloedende alt markt van jewelste dan, fijne koop kansjes als dat zo uitspeelt
Ik dacht ejaculeren te lezen en kreeg ont-zet-ten-de jeuk aan mijn handen.resusaapje schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 15:03:
[...]
En ondertussen:
[Afbeelding]
haha, ik weet dat een aantal mensen nu ont-zet-ten-de jeuk aan de vinger hebben![]()
Besloten er gewoon aan toe te geven. Collega's keken wel wat vreemd.
resusaapje schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 15:03:
[...]
En ondertussen:
[Afbeelding]
haha, ik weet dat een aantal mensen nu ont-zet-ten-de jeuk aan de vinger hebben![]()

Psies!
Moet opeens denken aan die mesterlijke scene uit BBT waar Sheldon onderbroken wordt in zijn betwetend verhaal en d'r bijna inblijft

[ Voor 21% gewijzigd door zwembroek op 13-10-2023 15:09 ]
Die glazen bollen toch hézwembroek schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 15:08:
Volgens Benjamin Cowen zullen de altcoins rond december uitbodemen tegenover hun usd pairs. Daarna gaat het bloeden tegenover Bitcoin nog een hele tijd door tot Q2 2024. Dat gaat over de totale altcoin markt btw. Individuele alts kunnen BTC outperformen uiteraard.
Ik noteer:zwembroek schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 15:08:
Volgens Benjamin Cowen zullen de altcoins rond december uitbodemen tegenover hun usd pairs. Daarna gaat het bloeden tegenover Bitcoin nog een hele tijd door tot Q2 2024.
- "Kerstgratificatie niet voor leuke dingen gebruiken"
- "Dertiende maand niet voor leuke dingen gebruiken"
- "Sinterklaas afschaffen"
- "Vrouw krijgt geen cadeau"
Heeft niets met een glazen bol te maken. Gewoon ervaring. Tenzij jij ook geloofd dat het deze keer anders is.
je weet dat je collega in de SC zit als hij dan roept: That's grest!YES schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 15:04:
[...]
Ik dacht ejaculeren te lezen en kreeg ont-zet-ten-de jeuk aan mijn handen.
Besloten er gewoon aan toe te geven. Collega's keken wel wat vreemd.
zwembroek schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 14:57:
[...]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/SuQY7yZTODFdvjTVqSWH5HjX.gif?f=user_large)
Heb ik ook voorbij zien komen, bij 18k is het all-in hier.,zwembroek schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 14:57:
[...]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
18K he, please let it be begin volgend jaar, dan probeer ik er weer bij te zijnzwembroek schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 15:04:
[...]
Niet alleen voor de alts.Dat zou wel het all in BTC signaal moeten zijn.
UberLurker Departement #GG.
Er werd meteen geroepen dat ze me gingen rapporteren, dus 100% zeker zitten er SC'ers tussen.resusaapje schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 15:17:
[...]
je weet dat je collega in de SC zit als hij dan roept: That's grest!
Dat heb ik al eens eerder gehoord van A87. Het stikt hier van de NSB'ers.YES schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 15:28:
[...]
Er werd meteen geroepen dat ze me gingen rapporteren, dus 100% zeker zitten er SC'ers tussen.
En wat zei je?YES schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 15:28:
[...]
Er werd meteen geroepen dat ze me gingen rapporteren, dus 100% zeker zitten er SC'ers tussen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DYreNcyAQt2P6J2XaP9o2SDp.jpg?f=user_large)
Ik heb een buy order klaar staan in die regionen. Maar toch gaat het meeste daarna met een fiat deposit. Ik ga niet 18k op een exchange neerzetten voor een buy order die wellicht nooit gevuld gaat worden.Skrunsies schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 15:37:
Vreemde vraag @zwembroek, maar ga je op zo'n moment schakelen of heb je het fiat al klaar staan? Kan me namelijk voorstellen als het zo raar gaat, dat een deposit van fiat bijna onmogelijk is op een exchange. Althans dat hebben we wel meer gezien in het verleden.
Dat was niet vanwege dat kleine piemeltje die niemand kon zien maar omdat je je tijd weer zat te verdoen op de slowchat.YES schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 15:28:
[...]
Present. Maar ik kijk naar wie het zegt. Bij jou verandert die jeuk dan in een glimlach, gelukkig. Ik weet dat jij weet...resusaapje schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 15:03:
[...]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Skrunsies schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 15:29:
[...]
Jij werkt samen met @Darrell![]()
[Afbeelding]
Hey, jij was toch weg?!
En ik heb daar verdomme nog voor betaald ook!
Fijn dat je er bent!

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Skrunsies is gewoon gegijzeld hier. Verkoopt ie al z'n crypto om hier weg te kunnen, plempen wij weer z'n wallet vol..MicroWhale schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 16:33:
[...]
![]()
Hey, jij was toch weg?!
En ik heb daar verdomme nog voor betaald ook!![]()
![]()
Fijn dat je er bent!
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
MicroWhale schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 16:33:
[...]
![]()
Hey, jij was toch weg?!
En ik heb daar verdomme nog voor betaald ook!![]()
![]()
Fijn dat je er bent!

HAHAHA!!
Klopt hoor. Volgende week start de medicatie en ben je van me ‘af’
zwembroek schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 15:41:
[...]
Ik heb een buy order klaar staan in die regionen. Maar toch gaat het meeste daarna met een fiat deposit. Ik ga niet 18k op een exchange neerzetten voor een buy order die wellicht nooit gevuld gaat worden.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/4l6QODiqGzMSeVhA0NPTSMAC.gif?f=user_large)
Koers doet een beetje lafjes op dit nieuws..
Saaaaai
Spot Bitcoin ETF approved???Vis schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 23:35:
Daar gaan we dan, Gensler heeft de handdoek in de ring gegooid. LFG of niet dan?
Koers doet een beetje lafjes op dit nieuws..
Saaaaai
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VKscQgnAABOeB30DYJfzwoNe.jpg?f=user_large)
Mooie verandering. Volgende keer mag het wel +6,9% zijn!
How aboutSkrunsies schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 19:17:
[...]
![]()
HAHAHA!!
NO.
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Hopelijk net ze weg uit dit topic als Verwijderd69.Skrunsies schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 19:17:
[...]
![]()
HAHAHA!!

Waar is die eigenlijk gebleven?knakworst schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 13:36:
[...]
Hopelijk net ze weg uit dit topic als Verwijderd69.
Dat moet je aan @Verwijderd vragen...Taro schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 14:50:
[...]
Tijd voor een nieuwe versie van deze?
[Afbeelding]
:fill(white):strip_exif()/f/image/2u7v8aePwOdo9mCvuc0kc5Es.png?f=user_large)
[ Voor 25% gewijzigd door Nopheros op 14-10-2023 16:01 ]
Taro schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 14:50:
[...]
Tijd voor een nieuwe versie van deze?
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Oh1158gy3q2zcg3b9PWZkv5E.jpg?f=user_large)
Maktub
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Omdat die ook gek is op een broodje kaassouffle met mayo.Verwijderd schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 15:26:
[...]
Hoezo zou ik moeten weten waar die geestelijk uitgedaagde kneus rondhangt?
Zal volgende keer in het nieuws topic posten.
Nu ben ik ook niet helemaal helder meer na de complete Sint Bernardus reeks hier weggewerkt te hebben in de Westhoek.
Gecombineerd met een WO1 trip uiteraard.
Zwaar respect en kippenvel…
:strip_exif()/f/image/cP0xDPDsxpKdq3YLAryfzcii.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/D88GfXO7PR6RruWBM1p5rs1N.jpg?f=fotoalbum_large)
Vanavond 20u weer de dagelijkse Last Post.
Aanrader!
Goeie! Ik vroeg het me ook al af. Nog een weekje toch?zenith schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 17:23:
Weet iemand een crypto gerelateerde website waar ik mijn vBAT's (brave browser) aan kan schenken?
[ Voor 9% gewijzigd door resusaapje op 14-10-2023 18:23 ]
Fantastisch, een verzoek om minder zinnige zooi te postenTaro schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 17:02:
[modbreak]Herhaling van een eerder bericht aangezien er dagelijks toch nog een aantal inhoudelijke berichten in SC ipv NK worden gepost:
:strip_exif()/f/image/29FkhVzTgN6HcRpNdT2m2HcW.jpg?f=fotoalbum_large)
Mooi voorbeeld van waarom deze stap zo nodig isresusaapje schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 18:21:
[...]
Fantastisch, een verzoek om minder zinnige zooi te posten
[Afbeelding]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
resusaapje schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 18:21:
[...]
Fantastisch, een verzoek om minder zinnige zooi te posten
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/OsyjIa1wszHaaXzr1V3ujxzM.jpg?f=user_large)
Maktub
Haha jazeker accepteren ze dat, net zoals dat ze graag contanten ontvangen ipv pintransacties, net zoals de kapper en de stucadoor.Khaelos schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 22:10:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Op de kermis in vianen, bullish!!
Zero.
Ok, ik koop één Ferrari zodra: 1/10 bitcoin = 1 Ferrari
(April 2025?)
Moiety schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 23:59:
[...]
Ok, ik koop één Ferrari zodra: 1/10 bitcoin = 1 Ferrari
(April 2025?)
Deze post kreeg een Ninja-edit van NK naar SC. Ik begin te begrijpen………
wut??? Safemoon accepted?Khaelos schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 22:10:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
nothing stops this train
Moiety schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 23:59:
[...]
Deze post kreeg een Ninja-edit van NK naar SC. Ik begin te begrijpen………

[ Voor 29% gewijzigd door Taro op 15-10-2023 00:20 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
En iemand vroeg zich in NK af of alts wel real life toepassingen hebben…Khaelos schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 22:10:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Satoshi zal trots zijn op de doorontwikkelingen van crypto. Zwart geld voor de kermis exploitanten in Vianen.
Maktub
Zat net te kijken, ff +720% in een maand. Dikke tech hoor.zenith schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 09:33:
[...]
Hij gaat nog steeds lekker, “had ik maar….” 😂
Dit topic is gesloten.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!