Persoonlijk zie ik een paar scenario’s die zich kunnen uitspelen.
Zoals je ook kan zien op de grafiek van @
Taro is 69k een belangrijk niveau, met 74k daar net boven als bijkomende weerstand. We zitten daar momenteel niet ver meer vanaf. Als we die zones gaan opzoeken, hou ik rekening met een paar mogelijke uitkomsten:
- Een stevige bounce, met een beweging richting nieuwe ATH’s. Dat kan veroorzaakt worden door oud/gerealloceerd kapitaal dat opnieuw instapt, gecombineerd met FOMO van mensen die denken de bodem gemist te hebben, waardoor de prijs verder wordt opgejaagd.
- De onzekerheid blijft in de markt en het spotvolume stelt voorlopig weinig voor. In dat geval kunnen we maanden blijven rangen. Ik verwacht dan wel een brede range, omdat dit voor whales zeer lucratief is, tot de liquiditeit geleidelijk opdroogt.
- Een ander logisch scenario is dat we verder zakken en de demand zones in de lage 60k regio gaan opzoeken.
Zoals altijd hangt alles af van de reacties en het volume op deze cruciale niveaus.
EDIT:
Toch nog een toevoeging, want ik snap dat sommigen deze tekst zullen lezen en denken: ja, zo kan ik het ook. Omhoog, omlaag of zijwaarts.
Maar zo werkt het nu eenmaal. Het verschil is dat ik een aantal duidelijke levels heb waar ik de prijsactie en het volume nauw opvolg, en vooral kijk naar de reactie van de markt op die punten. Op basis daarvan neem ik trades.
De trend is nog steeds neerwaarts, maar een reversal is mogelijk. Daarom zou ik nu ook niet blindelings in een short springen omdat iedereen 50k roept. Kan het naar 50k? Ja, dat kan. Maar dan wil ik daar eerst bevestiging van zien in de prijsactie.
[
Voor 23% gewijzigd door
kazzzdafke op 01-02-2026 17:25
]
Never ever financial advice...