Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ergens in september voor 100 eurotjes Loom gekocht. Verkocht voor 120.. 20 euro winst!zenith schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 09:33:
[...]
Hij gaat nog steeds lekker, “had ik maar….” 😂
Had ik die 100 euro inleg erin gehouden dan was het nu 8 a 900 waard.
Maar goed, uiteindelijk toch maar de gok genomen en onlangs 500 euro erin gestopt. Tot zonet een flinke stijging en toch nog een paar 100 winst eruit gehaald.
Ik had als wens om een Lenovo m10 3th gen te kopen voor aan de muur met Home Assistant erop. Die wens ga ik maar eens realiseren
Lijkt me verstandig. Toch is dit wel organische groei, zou ze lekker houden 🤡technoaddict schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 15:34:
[...]
Ergens in september voor 100 eurotjes Loom gekocht. Verkocht voor 120.. 20 euro winst!
Had ik die 100 euro inleg erin gehouden dan was het nu 8 a 900 waard.
Maar goed, uiteindelijk toch maar de gok genomen en onlangs 500 euro erin gestopt. Tot zonet een flinke stijging en toch nog een paar 100 winst eruit gehaald.
Ik had als wens om een Lenovo m10 3th gen te kopen voor aan de muur met Home Assistant erop. Die wens ga ik maar eens realiseren
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/X2ShFXVsFUCx6uxBob6UwLLv.jpg?f=user_large)
Heb het idee dat je 'm de laatste tijd stiekem wel een beetje waardeert!zwembroek schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 15:08:
Volgens Benjamin Cowen zullen de altcoins rond december uitbodemen tegenover hun usd pairs. Daarna gaat het bloeden tegenover Bitcoin nog een hele tijd door tot Q2 2024. Dat gaat over de totale altcoin markt btw. Individuele alts kunnen BTC outperformen uiteraard.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Bedacht ik me zo maar even.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
[ Voor 91% gewijzigd door Taro op 15-10-2023 17:54 ]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Is dit Mooody als Casper moon gaat?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Klopt idd.Jedi_Pimp schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 17:30:
[...]
Heb het idee dat je 'm de laatste tijd stiekem wel een beetje waardeert!
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
dit gifje blijft koning!
nothing stops this train
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
zwembroek schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 09:39:
Lower high.......downtrend gewoon intact. Mooie short kans.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Ntaw5cK1Pa9Om28SFc2kq0fW.gif?f=user_large)
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
ik ga met je mee als het op de daily zo sluit, maar weet redelijk zeker dat dat niet het geval gaat zijn. We hangen nu mooi boven de 100dma, en dicht tegen de 200dma. 1 tikje en we zijn los.zwembroek schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 09:39:
Lower high.......downtrend gewoon intact. Mooie short kans.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
469k incoming!!
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
kan ik al mijn baan opzeggen?
nothing stops this train
haha en bepaalde lui wisten dit dus al paar uur eerder als je de pomp bekijkt.sjorremans schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 15:32:
i-shares ETF approved, daar zal deze pump wel door komen
De timing is ook zo mooi, rond het openen van de markt.keepitfrosty schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 15:36:
[...]
haha en bepaalde lui wisten dit dus al paar uur eerder als je de pomp bekijkt.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
aan de onderkantDacuuu schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 15:49:
We gaan pompuuuuuuuhhhhh
meer satjes, happy
Kraken houdt het mooi bij met die rode (sell orders) en groene (buy orders) in grafiek
:strip_exif()/f/image/M6TxkGyk2kLMp3TuqSZBSxsJ.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 99% gewijzigd door Kol Nedra op 16-10-2023 16:05 ]
nothing stops this train
Even op adem komen, naar de grafiek kijken en limit buy zetten op 26450.
We zijn weer wat satjes rijker geworden vandaag
Toch weer even 2017 gevoel terug, mooie tijden.
reported, euro'sAcidrain schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 16:09:
Toch mooi, chart checken, wtf momentje hebben, keertje in de ogen wrijven. Tweakers checken, iets met fake lezen. Na 2 te hoge limit sells maar op de market sell knop rammen en verkopen bij 27408 (BTC/EUR).

Ik lees nergens dat de ETF fake is?Acidrain schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 16:09:
Toch mooi, chart checken, wtf momentje hebben, keertje in de ogen wrijven. Tweakers checken, iets met fake lezen. Na 2 te hoge limit sells maar op de market sell knop rammen en verkopen bij 27408 (BTC/EUR).
Is overal al terug te zien, nieuws was fake
Hep op Tweakers gestaan!
Sorry
Ik zet het er tenminste bij..

Helpt het als ik er bij vertel dat het bitvavo was waar BTC/EUR eigenlijk de standaard is. En dat het met een klein potje was en de rest gewoon in BTC vast zit op de Ledger?
Cointelegraph’s fake news that the SEC approved iShares Bitcoin Spot #ETF has caused many users to #FOMO and lose money.
— Lookonchain (@lookonchain) 16 oktober 2023
A whale spent 613,201 $USDC to buy 20.5 $WBTC and quickly sold for 563,970 $USDC after it was confirmed fake news.
The whale lost $49K in just 10 minutes! pic.twitter.com/8YSPPjCvbr
Au. Kost dus mensen ook wel echt geld zoiets.

Het is maar fiatDon Guacamole schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 16:16:
[Embed]
49k? in 10min is niets. Een echte whale heeft zelfs in het weekend als btc amper beweegt 100k schommelingen in zijn pf. 49k tijdens zo'n actie is een kikkervisjeDon Guacamole schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 16:16:
[Embed]
Idd, het is goed opletten tegenwoordig:-)Acidrain schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 16:16:
[...]
Staat in het andere draadje
Th1x4nG in "[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3"
Die noob had niet moeten verkopen. Hier noemen we dat gewoon 'uitgestelde winst'.Don Guacamole schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 16:16:
[Embed]
Die verschillende topics is wel misleidend vind ik.NeoflexNL schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 16:22:
[...]
Idd, het is goed opletten tegenwoordig:-)
helaas niet dusKol Nedra schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 15:35:
zozo dat is pas een stijger!
kan ik al mijn baan opzeggen?
nothing stops this train
Niet echt medelijden met mensen die zich zulke trades kunnen veroorlovenDon Guacamole schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 16:16:
[Embed]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
:strip_exif()/f/image/Vkwy8icZ0eRUUGKbWVZQVcHm.png?f=user_large)
https://www.google.nl/url...Vaw3KG3JAQkyxWkdLtKcE38CF
New shitcoin.
[ Voor 19% gewijzigd door Gipsy King op 16-10-2023 17:08 ]
raket op zwembroek, bullish!Pelox schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 17:05:
Its the most wonderful time of the year!
[Afbeelding]
nothing stops this train
Is er wat gebeurd dan? Moon soon!Joosie200 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 17:36:
Ik login op werk met 28k en check de koers nu. Geinig wat fake news kan doen.
[Afbeelding]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
No milfs?Pelox schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 17:05:
[Afbeelding]
Die benen zijn anders behoorlijk bearishPelox schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 17:05:
[Afbeelding]
Stack Sats
Ging die laatst niet al constant omhoog toen BTC zijwaarts ging?Stovirpi schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 20:22:
ASTR blijft wel flink achter ten opzichte van andere coins.
Heeft zn run dus al gehad, typische shitcoin moves.
Lijkt erop dat een approval toch nog niet was ingecalculeerd. Vandaar de stijging nu…… denk ik…..misschien.knakworst schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 20:39:
Btc begint er wel sterk uit te zien. Snel weer op 30k hopelijk. En bij de echte approval 69k.
[ Voor 12% gewijzigd door Da_maniaC op 16-10-2023 21:00 ]
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Da_maniaC schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 20:58:
Mooie correctie dadelijk nog na deze snelle (incorrecte) pump verwacht ik (naar 23-24K).
:strip_exif()/f/image/SgEMHbPgXHfjTjFrMYxccSxv.png?f=user_large)
Zeker waar, maar van deze kansparel had ik wel meer verwacht. Om maar te zwijgen over de geweldige glimmers.Vis schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 20:30:
[...]
Ging die laatst niet al constant omhoog toen BTC zijwaarts ging?
Heeft zn run dus al gehad, typische shitcoin moves.
Stack Sats
Zal het over een jaar wellicht tijdens de echte bullrun vast wel oke doen, maar denk eerder dat er tegen die tijd weer andere nieuwe meuk uit shitcoinparadijs zal worden gestampt voor een hype run.Stovirpi schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:12:
[...]
Zeker waar, maar van deze kansparel had ik wel meer verwacht. Om maar te zwijgen over de geweldige glimmers.
We zitten nog lang niet in alt territorium. Er komt geen nieuw geld bij. Het enige wat je ziet is het rondpompen van liquiditeit. Je kan een alt niet afschrijven als de bull nog niet is begonnen. Slechts een handjevol alts outperformed Bitcoin in pre halving jaren.Stovirpi schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:12:
[...]
Zeker waar, maar van deze kansparel had ik wel meer verwacht. Om maar te zwijgen over de geweldige glimmers.
ATOR in dit geval. En ARB volgt exact de BTC.zwembroek schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:46:
[...]
We zitten nog lang niet in alt territorium. Er komt geen nieuw geld bij. Het enige wat je ziet is het rondpompen van liquiditeit. Je kan een alt niet afschrijven als de bull nog niet is begonnen. Slechts een handjevol alts outperformed Bitcoin in pre halving jaren.
Ik laat de ASTR rustig in staking staan. Al zou ik graag mijn positie willen vergroten met wat trades de komende periode.
Stack Sats
Nog geen bull cycle.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Volgens mij is een ledger het veiligst (maar support niet kleinere coins), zijn de andere opties ook veilig of niet aan te bevelen? En klopt het dat coinbase wallet weer veiliger is dan coinbase exchange?
JaPonk123 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 23:56:
Hi, wat raden jullie aan qua veiligheid om je crypto te bewaren, coinbase exchange, bitvavo, coinbase wallet of toch een ledger nano X?
Volgens mij is een ledger het veiligst (maar support niet kleinere coins), zijn de andere opties ook veilig of niet aan te bevelen? En klopt het dat coinbase wallet weer veiliger is dan coinbase exchange?
Zero.
De belangrijkste veiligheidsregel is dat je weet wat je aan het doen bent en wat de risico's zijnPonk123 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 23:56:
Hi, wat raden jullie aan qua veiligheid om je crypto te bewaren, coinbase exchange, bitvavo, coinbase wallet of toch een ledger nano X?
Een hardware wallet is daarna het veiligste. Bijvoorbeeld een Ledger idd.
Dat een Ledger geen kleine coins support maakt praktisch niet uit, want kleine coins zijn zelf al een aanzienlijk groter risico dan grote coins.
Je kan eventueel ook een combinatie overwegen (10 euro aan Doge, daar zou ik überhaupt geen Ledger voor kopen)
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Goed aangekocht en al meerdere pumps weer gehadAlterBridge schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 23:30:
[Afbeelding]
Mijn eerste Crypto!
Wanneer gaat deze nou eens x10?
Dit hangt af van je investering wijze. Ga je voor meer dan 100 euro aan crypto (BTC) kopen en wegzetten voor later? En doe je dit iedere maand? DCA?Ponk123 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 23:56:
Dan sowieso een hardware wallet, want je wilt geen paper Bitcoin bezitten tenslotte. Je wilt je eigen keys hebben.
Er zijn al instap wallets van Trezor en Ledger vanaf 70 a 80 euro.
Die Ledger X is helemaal niet nodig tenzij je persee bluetooth wilt.
Besef wel dat je je keys dan zelf moet bewaren maar dat maakt het juist zo mooi imo.
Als je ter waarde van een Ledger X een wallet wilt kopen zou ik zelfs overwegen om de basis versies van zowel de Trezor als de Ledger te kopen (kosten zijn nagenoeg hetzelfde) zo spreid je je risicos, maar zit je wel weer met 2x bewaren van een seed.
Maar ga je Doge enzo kopen, kun je dat het beste op een exchange laten staan zodat je ook snel kunt verkopen na een tweet van Elon.
Die 60% is alleen BTC en ETH.
Die 40% gebruik ik om te traden, dus dat is elke x iets andere
Puur toeval, maar ik moet nog even hoor. Gaat nooit meer goedkomen… ik gooide er €500 in op €0,0165 en later probeerde ik de stack te redden door nog een aantal keer te middelen.Pinsa schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 05:50:
[...]
Goed aangekocht en al meerdere pumps weer gehadWist je dat de pumps er gingen aankomen of puur toeval ? Grtz
Ik sta op het huidige BTC level precies break-even met BTC, maar door fratsen als HOT moeten we nog +30% voor ik helemaal break-even sta
KOOP BTC 😋
[ Voor 15% gewijzigd door AlterBridge op 17-10-2023 09:57 ]
Voor kleine coins een software-wallet a-la Metamask? En een hardware-wallet voor het echte werk?Richh schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 01:02:
[...]
De belangrijkste veiligheidsregel is dat je weet wat je aan het doen bent en wat de risico's zijn![]()
Een hardware wallet is daarna het veiligste. Bijvoorbeeld een Ledger idd.
Dat een Ledger geen kleine coins support maakt praktisch niet uit, want kleine coins zijn zelf al een aanzienlijk groter risico dan grote coins.
Je kan eventueel ook een combinatie overwegen (10 euro aan Doge, daar zou ik überhaupt geen Ledger voor kopen)
Staat het toch niet op een exchange... maar kan je het toch bewaren. En voor het echte werk dan een hardware-wallet.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Dat middelen hè, dat deed ik ook. Maar ik vraag me af of dat werkt.AlterBridge schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 09:47:
en later probeerde ik de stack te redden door nog een aantal keer te middelen.
Ik bedoel, de prijs gaat onverhoopt omlaag. Natuurlijk gaat ie ook ooit wel weer omhoog, maar dat geldt ook voor andere munten.
Dus middelen "om te redden wat er te redden valt" lijkt mij als strategie niet beter dan "ik laat staan wat ik heb", "ik verkoop alles om niet nog slechter af te worden" of "ik stop mijn fiat in verse munten".
Oprecht benieuwd naar jullie visie
Waarom meer geld stoppen in een slechte aankoop als je dat geld ook kunt kunt investeren in iets wat wel goed loopt en dus daadwerkelijk geld oplevert.
resusaapje schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 12:30:
[...]
Dat middelen hè, dat deed ik ook. Maar ik vraag me af of dat werkt.
Ik bedoel, de prijs gaat onverhoopt omlaag. Natuurlijk gaat ie ook ooit wel weer omhoog, maar dat geldt ook voor andere munten.
Dus middelen "om te redden wat er te redden valt" lijkt mij als strategie niet beter dan "ik laat staan wat ik heb", "ik verkoop alles om niet nog slechter af te worden" of "ik stop mijn fiat in verse munten".
Dit is wel een hele serieuze vraag voor de slowchat.....resusaapje schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 12:30:
[...]
Dat middelen hè, dat deed ik ook. Maar ik vraag me af of dat werkt.
Ik denk dat je voorbij gaat aan het feit dat er veelal een reden is waarom je je geld in een bepaald muntje stopt, bijvoorbeeld omdat je na je DYOR verwacht dat er een bepaalde potentie in zit. Middelen bij prijsdaling zal je dan logischerwijs alleen doen als het geloof in een prijsstijging ondanks de prijsdaling nog in stand is. De prijsdaling kan dan zijn ontstaan door macro-invloeden, of gewoon rooie-candle-donderdag, zonder dat er daadwerkelijk schade zou zijn aan de utility van de token, of de potentie ervan. Als je echt geloof hebt in een bepaalde usecase of iets, dan kan het middelen gewoon mooi je GAK verlagen. Bij aandelen is dat wat gebruikelijker omdat de usecases zich vaak al bewezen hebben.
Investeren in alternatieven zou je dan doen als je daarbij weer een bepaald geloof hebt, dat misschien overtuigender is dan je huidige bag te middelen. Dat dat vervolgens weer een illusie blijkt is weer evident aan de cryptomarkt
Dit topic is gesloten.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!