Dunne bifi??
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Ad3JgEMKk8m6PMEb9JnleXxj.jpg?f=user_large)
Wel gek, prijs op binance is nog $360.
Bug op cmc?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Ad3JgEMKk8m6PMEb9JnleXxj.jpg?f=user_large)
Bug op cmc?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Edit- is die swap zekerDon Guacamole schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 12:53:
Dunne bifi??
[Afbeelding]
Bug op cmc?
Ik heb bifi op een trust wallet staan.. moet ik iets doen nu?markisoke schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 13:34:
Let op, BIFI staat momenteel heel laag op CMC, reden hiervoor is de migratie, en vanochtend 00:00:00 UTC is er een snapshot genomen, waardoor de prijs op een DEX nu door het putje gaat omdat die coin dus niks meer waard is. Koop dus ook geen tokens meer via een DEX, want daar heb je niks aan, want is na de snapshot. Heb je wel BIFI op je eigen wallet, wacht dan met handelen totdat je je nieuwe tokens hebt 24 oktober (of verkoop je waardeloze tokens aan een onnozele die hier nog niet van op de hoogte is).
[Afbeelding]
Zero.
Dus mijn bag NLG gaat weer omhoog ooit?resusaapje schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 12:30:
[...]
Natuurlijk gaat ie ook ooit wel weer omhoog
Je bent sowieso te laat, maar als je ze op de BSC chain hebt staan, moet je gewoon wachten.Pelox schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 13:42:
Ik heb bifi op een trust wallet staan.. moet ik iets doen nu?
Wachten tot volgende week dinsdag tot je nieuwe bifi binnen komt, daarna kan je er weer mee traden of in een vault zetten, je kunt je wallet hier ingeven om te zien wat je krijgt: https://snapshot.beefy.finance/Pelox schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 13:42:
[...]
Ik heb bifi op een trust wallet staan.. moet ik iets doen nu?
nothing stops this train
Als je nu BIFI op BSC hebt staan, moet je ze dan verkopen via bijv. PSC (DEX), of juist houden? Krijg je dan over enige tijd op OP netwerk het oude aantal BIFI (mooBIFI) gedropt en dus nu snel de oude verkopen voor 50/stuk? Of verkoop je dan je BIFI te goedkoop en krijg je geen nieuwe via OP?markisoke schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 13:34:
Let op, BIFI staat momenteel heel laag op CMC, reden hiervoor is de migratie, en vanochtend 00:00:00 UTC is er een snapshot genomen, waardoor de prijs op een DEX nu door het putje gaat omdat die coin dus niks meer waard is. Koop dus ook geen tokens meer via een DEX, want daar heb je niks aan, want is na de snapshot. Heb je wel BIFI op je eigen wallet, wacht dan met handelen totdat je je nieuwe tokens hebt 24 oktober (of verkoop je waardeloze tokens aan een onnozele die hier nog niet van op de hoogte is).
[Afbeelding]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Daar staan ze op, maar dus wel op een trust wallet. Volgens mij is dat geen probleem en kan je optimism ontvangen op trust. Iemand die dat kan bevestigen?Slonzo schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 13:44:
[...]
Je bent sowieso te laat, maar als je ze op de BSC chain hebt staan, moet je gewoon wachten.
Zero.
Je hoeft zelf niks te doen, en ja, je zou je huidige BIFI kunnen verkopen op PCS en iemand anders opzadelen met je waardeloze token, dat is 1 van de weinige exchanges die het traden nog niet gestopt heeft voor BIFI.Taro schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 14:56:
[...]
Als je nu BIFI op BSC hebt staan, moet je ze dan verkopen via bijv. PSC (DEX), of juist houden? Krijg je dan over enige tijd op OP netwerk het oude aantal BIFI (mooBIFI) gedropt en dus nu snel de oude verkopen voor 50/stuk? Of verkoop je dan je BIFI te goedkoop en krijg je geen nieuwe via OP?
In de snapshot staat mijn hoeveelheid, maar ik heb ze via BSC op de Ledger staan, dus twijfel nu wat te doen omdat ik dan vast weer een grote wisseltruc moet uitvoeren naar Optimism op de Ledger...
Ik weet niet of tust wallet dit ook ondersteund (gebruik zelf MetaMask), maar je zou de onderstaande link kunnen proberen om OP toe te voegen aan trust wallet: https://chainid.link/?network=optimismPelox schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 14:57:
[...]
Daar staan ze op, maar dus wel op een trust wallet. Volgens mij is dat geen probleem en kan je optimism ontvangen op trust. Iemand die dat kan bevestigen?
Trustwallet ondersteunt gewoon optimism network.markisoke schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 15:15:
[...]
Je hoeft zelf niks te doen, en ja, je zou je huidige BIFI kunnen verkopen op PCS en iemand anders opzadelen met je waardeloze token, dat is 1 van de weinige exchanges die het traden nog niet gestopt heeft voor BIFI.
Over een week krijg je je nieuwe tokens op het OP netwerk.
De snapshot is vanochtend 00:00 UTC gemaakt, dus alles wat er nu op het netwerk gebeurd doet er niet meer toe.
[...]
Ik weet niet of tust wallet dit ook ondersteund (gebruik zelf MetaMask), maar je zou de onderstaande link kunnen proberen om OP toe te voegen aan trust wallet: https://chainid.link/?network=optimism
Bron: https://help.optimism.io/...-OP-Mainnet-to-my-wallet-
Dat is inderdaad wat ik nu doe, beetje jammer dat deze combinatie (Ledger + MetaMask) op Firefox niet meer werkt, dus ben tot ze dat gefixed hebben voor crypto even overgestapt op Brave.knakworst schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 15:44:
[...]
Trustwallet ondersteunt gewoon optimism network.
Maar trust ondersteunt geen hardwarewallet. Gauw migreren dus naar ledger icm metamask!
Dat is het enige waar ik edge voor gebruik. Chrome werkt ook.markisoke schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 15:46:
[...]
Dat is inderdaad wat ik nu doe, beetje jammer dat deze combinatie (Ledger + MetaMask) op Firefox niet meer werkt, dus ben tot ze dat gefixed hebben voor crypto even overgestapt op Brave.
Seems like #Ripple is getting ready for an IPO as they are hiring for Shareholder Communications Senior Manager 👀 pic.twitter.com/PyKHzHc5h9
— 𝓐𝓶𝓮𝓵𝓲𝓮 (@_Crypto_Barbie) 16 oktober 2023
[ Voor 33% gewijzigd door Gipsy King op 17-10-2023 16:58 ]
LOL, shit...NeoflexNL schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 12:44:
[...]
Dit is wel een hele serieuze vraag voor de slowchat.....
Dat snap ik, maar ik werd dan ook getriggerd door "probeerde ik de stack te redden door nog een aantal keer te middelen".Ik denk dat je voorbij gaat aan het feit dat er veelal een reden is waarom je je geld in een bepaald muntje stopt,
knip
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Verwijderd
Hier zojuist mijn (oude?) BIFI geswapped naar BNB.markisoke schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 15:15:
[...]
Je hoeft zelf niks te doen, en ja, je zou je huidige BIFI kunnen verkopen op PCS en iemand anders opzadelen met je waardeloze token, dat is 1 van de weinige exchanges die het traden nog niet gestopt heeft voor BIFI.
Over een week krijg je je nieuwe tokens op het OP netwerk.
De snapshot is vanochtend 00:00 UTC gemaakt, dus alles wat er nu op het netwerk gebeurd doet er niet meer toe.
[...]
Ik weet niet of tust wallet dit ook ondersteund (gebruik zelf MetaMask), maar je zou de onderstaande link kunnen proberen om OP toe te voegen aan trust wallet: https://chainid.link/?network=optimism
Bron: https://help.optimism.io/...-OP-Mainnet-to-my-wallet-
Doordat de snapshot vanochtend gemaakt is heb je zojuist je waardeloze muntjes omgeruild voor iets minder waardeloos. Dinsdag 24 oktober ontvang je de nieuwe muntjes in je OP wallet bij -80 BIFI of in je ETH wallet bij +80 BIFI, daar hoef je zelf niks voor te doen.Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 16:44:
[...]
Hier zojuist mijn (oude?) BIFI geswapped naar BNB.
Buy high, swap low.
Zal mij benieuwen of ik er nog iets van terug zie, ze stonden als BEP20 in Trustwallet op moment van de snapshot, dus ik zal ze kunnen claimen o.i.d?
Anders een kleine K down the drain, maargoed dat is niets nieuws onder de zon in crypto.
Verwijderd
markisoke schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 16:46:
[...]
Doordat de snapshot vanochtend gemaakt is heb je zojuist je waardeloze muntjes omgeruild voor iets minder waardeloos. Dinsdag 24 oktober ontvang je de nieuwe muntjes in je OP wallet bij -80 BIFI of in je ETH wallet bij +80 BIFI, daar hoef je zelf niks voor te doen.
https://beefy.com/articles/migration-implementation/
Verwijderd
Aangezien jij blijkbaar kennis beschikt over de eeuwenoude school van de salami:markisoke schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 16:46:
[...]
Doordat de snapshot vanochtend gemaakt is heb je zojuist je waardeloze muntjes omgeruild voor iets minder waardeloos. Dinsdag 24 oktober ontvang je de nieuwe muntjes in je OP wallet bij -80 BIFI of in je ETH wallet bij +80 BIFI, daar hoef je zelf niks voor te doen.
https://beefy.com/articles/migration-implementation/
ETH, de salamichain bij uitstek.Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 17:29:
Wat wordt nu straks de native chain voor BIFI?
Ultrasound money.Slonzo schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 17:35:
[...]
ETH, de salamichain bij uitstek.
Volgens mij hebben die worstenmannetjes ook een ETH node draaien, lekker BIFI én ETH fees cashen.
Je hebt lekkere tietahhh!!! Meer niet! (Mastermovies)
Duimpje voor de Mastermoviesquote. Mij begrijpt niemand als ik die in het wild roep. Paar weken geleden halve dag geroepen dat Born to be alive van de Village People was. Niemand...elektriekert schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 18:22:
[...]
Je hebt lekkere tietahhh!!! Meer niet! (Mastermovies)
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Weet dat je niet alleen bentWiley99 schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 19:34:
[...]
Duimpje voor de Mastermoviesquote. Mij begrijpt niemand als ik die in het wild roep. Paar weken geleden halve dag geroepen dat Born to be alive van de Village People was. Niemand...
Michael nicht. klootviool. maar bats wel met je moederWiley99 schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 19:34:
[...]
Duimpje voor de Mastermoviesquote. Mij begrijpt niemand als ik die in het wild roep. Paar weken geleden halve dag geroepen dat Born to be alive van de Village People was. Niemand...
[ Voor 4% gewijzigd door anti elppa op 17-10-2023 19:43 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
kan nog wel een keer 99% af hoor, geen probleem. Lekker laten liggen die troep.exelletor schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 19:43:
Moons -75% vandaag. Ik heb ze niet, maar probeer te achterhalen of het een koopmomentje is, maar echt duidelijker wordt het er niet op.
insert bekende flowchart......ik dacht dat iedereen nu hier ondertussen wel BTC maxi was geworden....anti elppa schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 19:50:
[...]
kan nog wel een keer 99% af hoor, geen probleem. Lekker laten liggen die troep.
nothing stops this train
Heb mij inmiddels ingelezen in de drama op reddit, bij -99% in een dag haal ik wel een tasje. Anders is het idd het risico niet waard.anti elppa schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 19:50:
[...]
kan nog wel een keer 99% af hoor, geen probleem. Lekker laten liggen die troep.
zwembroek schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 19:22:
[...]
Er komt eerst nog een final scare. 18k head and shoulders op de weekly.
Ik zit hardop te lachen in de hoek van de keuken.
Maktub
anti elppa schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 19:42:
[...]
Michael nicht. klootviool. maar bats wel met je moeder
heerlijk. Toevallig paar maanden terug alles nog weer gekeken.
wc's 50 eurocent.....
Ik ga zometeen deze bloemen op je schouders kapot slaan....
Zwevende tijger!
NOU IK KAN WEL IETS MET JOUW VRIENDIN HOORMrMrq schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 20:57:
[...]
Deels juist omdat ik weet dat mijn vriendin helemaal niks met deze plaatjes kan. Ik heb hem dan ook aan haar voorgelegd en ze bevestigt dat ze hem niet snapt.
Dit is iets tussen jullie en mij, kameraden, en daar komt niemand tussen!
X dat ook even naar MuskWhySoSerious schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 07:14:
Vannacht eens in de Tesla slapen. Als dat bevalt gaat het huis op Funda en ga ik all-in...
... op XRP!
Mooi, dan kan ik vanavond zorgeloos naar Moderat in de 013.WhySoSerious schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 07:16:
[...]
NOU IK KAN WEL IETS MET JOUW VRIENDIN HOOR
Maktub
Ha, mooi. Ik had er 1200, voor $0.50 per stuk verkocht. Soms is crypto zo makkelijkexelletor schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 19:43:
Moons -75% vandaag. Ik heb ze niet, maar probeer te achterhalen of het een koopmomentje is, maar echt duidelijker wordt het er niet op.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Sooner dan in dachtDon Guacamole schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 17:44:
[...]
Het is een privacy coin dus dat zit wel goed dan.
$1 soon.
Thanks voor de tip, hier ook een zakje gekocht nav je post 😀Don Guacamole schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 20:47:
[...]
Sooner dan in dacht
Overigens, heb sinds een tijdje weer een nieuwe parel toegevoegd, $PAAL.
Heeft wel wat leuke samenwerkingen (o.a. NVDA). Intussen al x2 sinds aanschaf, maar verwacht dat daar nog wel wat meer in het vat zit.
Hoop het grapje te herhalen, 1$ soon. Nfa.
Graag gedaan, maar pas wel op met dit soort shitcoins, staat deze week al 80% in de plus dus kans op een retrace is enorm. Zit op 32M mc dus verwacht echt wel dat er nog rek in zit op de iets langere termijn, maar weet niet of nu het beste koopmoment is.zenith schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 21:08:
[...]
Thanks voor de tip, hier ook een zakje gekocht nav je post 😀
Ik heb ervaring met shitcoins, ben al te laat met deze maar geloof wel in AI coins. Met ocean ook een leuk ritje gemaakt.. we gaan het meemaken en als die zakt koop ik wat bij 😂Don Guacamole schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 21:18:
[...]
Graag gedaan, maar pas wel op met dit soort shitcoins, staat deze week al 80% in de plus dus kans op een retrace is enorm. Zit op 32M mc dus verwacht echt wel dat er nog rek in zit op de iets langere termijn, maar weet niet of nu het beste koopmoment is.
Mij gak zit op $0,25, heb m 2 dagen daarna zien dalen tot onder de 0,20, dus wees bereid er ook fors op te verliezen.
Ik koop vaker dit soort zaken, als er 3 van de 10 het goed doen is het mooi, maar er gaan er ook een aantal harder naar 0 dan je kan bijhouden.
Anyway, hoop voor je dat het goed uitpakt👊🏻
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Voor niets gewerkt /(trade) dusMasstje schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 23:24:
Klein gelukje delen…
Long gaan op een slecht moment ergens medio augustus, drop en hold tot op -2000$ en net kunnen sluiten met wat winst.
Damn, moet toch wat risico beheersing aanleren bij mezelf
Zijn staart staat al omhoog en het beest heeft zich van ons afgekeerd ........
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Ja zoiets, of les geleerd om stoploss te zetten ipv te laten oplopen.
Of waarom je hem met die fake news actie niet op 30k had verkocht? 😜Masstje schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 06:32:
[...]
Ja zoiets, of les geleerd om stoploss te zetten ipv te laten oplopen.
Tis hoe je het bekijkt
Was n altcoin die, zoals velen, zo maar eventjes een -35% neerzette.zenith schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 07:43:
[...]
Of waarom je hem met die fake news actie niet op 30k had verkocht? 😜
[ Voor 11% gewijzigd door Masstje op 19-10-2023 08:27 ]
Rookworst zonder r is ook worst.
MrMrq schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 20:57:
[...]
Deels juist omdat ik weet dat mijn vriendin helemaal niks met deze plaatjes kan. Ik heb hem dan ook aan haar voorgelegd en ze bevestigt dat ze hem niet snapt.
Dit is iets tussen jullie en mij, kameraden, en daar komt niemand tussen!
En in gedachten Ethereum niet kan spellen.BootjeVaren schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 10:06:
[...]
[Afbeelding]
Duidelijk dat deze 'memmen' maker weinig kaas heeft gegeten van crypto aangezien ie LTC in dat rijtje zet maar kom.
Geen ochtendmens hier
CHRlS schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 12:48:
Na bijna 1 jaar lang wekelijks DCA-en heeft de fomo met toch te pakken gekregen. Mede veroorzaakt door de stijging na het fake ETF nieuws van de week. Dus gisteravond een spot aankoop BTC gedaan waardoor de tassen nu gevuld zijn met de hoeveelheden BTC en ETH die ik me als doel had gesteld om een komende bull run in te gaan. Zakken we nog een keer onder de 20K ook allemaal prima. Ik blijf verder gaan met de wekelijkse DCA tot einde jaar en zolang de koers niet boven de 35K uit komt.
Maar wat mij betreft kunnen de motoren gestart worden 🚀
My body and bags are ready
Das bijna om de hoek hiero, komt wel dichtbij, cryptobroers
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
RustaaghMrFX schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 14:05:
CRYPTO PLATFORM GEMINI & DCG HAVE BEEN SUED FOR DEFRAUDING INVESTORS FOR OVER $1 BILLION DOLLARS BY NEW YORK’S ATTORNEY GENERAL
Aandoenlijk die laatste stuiptrekkingen om te voorkomen dat BTC de dollar van de troon stoot.MrFX schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 14:05:
CRYPTO PLATFORM GEMINI & DCG HAVE BEEN SUED FOR DEFRAUDING INVESTORS FOR OVER $1 BILLION DOLLARS BY NEW YORK’S ATTORNEY GENERAL
dit dus vooral. Boeit de wereld ook gewoon niets. BTC gaat rustig verder omhoog as we speakBTC100K2021 schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 14:21:
[...]
Aandoenlijk die laatste stuiptrekkingen om te voorkomen dat BTC de dollar van de troon stoot.
Voor iedereen die een beetje verder kijkt dan zijn neus lang is, is dit juist goed nieuws voor BTC (en serieuze crypto gerelateerde zaken). Licht je de boel op, dan draai je de bak in en ga je financieel kapot. Prima.anti elppa schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 14:23:
[...]
dit dus vooral. Boeit de wereld ook gewoon niets. BTC gaat rustig verder omhoog as we speak
ja idd. Aanpakken die bendeYES schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 14:30:
[...]
Voor iedereen die een beetje verder kijkt dan zijn neus lang is, is dit juist goed nieuws voor BTC (en serieuze crypto gerelateerde zaken). Licht je de boel op, dan draai je de bak in en ga je financieel kapot. Prima.
Oké, heb je een punt. Maar is deze reactie niet te inhoudelijk voor het meme topic?YES schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 14:30:
[...]
Voor iedereen die een beetje verder kijkt dan zijn neus lang is, is dit juist goed nieuws voor BTC (en serieuze crypto gerelateerde zaken). Licht je de boel op, dan draai je de bak in en ga je financieel kapot. Prima.
was 3 dagen terug al ff 52,45%BTC100K2021 schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 15:00:
[Afbeelding]
BTC dominance met een nieuwe high! 52,30%
This is crazy... pic.twitter.com/HEgiVDFO8P
— Simply Bitcoin (@SimplyBitcoinTV) 19 oktober 2023
nothing stops this train
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
De volgende helft van dezeNumbers schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 21:56:
[...]
De grote vraag is dan hoeveel cyclussen je nog nodig hebt?
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Dat doe je goed. Time in the market beats timing the market. In crypto een cyclus (of 2 voor sommigen hier) eerder ingestapt zijn, is als een andere wereld. Heb zelf nog wat meer geduld nodig
Afhankelijk vd top van aankomende cycle is dat genoeg voor mij. Moet de top niet 69.1k worden natuurlijkNumbers schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 21:56:
[...]
De grote vraag is dan hoeveel cyclussen je nog nodig hebt?
Nee, dan ben ik niet binnen, maar 45
Ik zit al in de ETF's. Maar, ik heb een half jaar geleden een deel van de crypto in een nieuwe auto gedrukt (door omstandigheden ongepland de lease auto moeten inleveren), daarnaast meerdere mooie vakanties en andere zaken mee betaald. Ik heb dus niet zo heel veel crypto meer. Laten we het erop houden dat het nog steeds >1 BTC is, maar Bitcoin moet wel erg ver stijgen totdat ik ervan met pensioen kan. Heb wel een en ander paraat staan om met een gezonde leverage met wat extra mee te liften.Time in the market beats timing the market. In crypto een cyclus (of 2 voor sommigen hier) eerder ingestapt zijn, is als een andere wereld. Heb zelf nog wat meer geduld nodig
Wellicht heb je er al over nagedacht, maar stap je dan helemaal uit crypto en ga je voor stabielere ETF's of met een deel day traden voor de uitdaging?
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq