[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 189 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.230.637 views

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-01 21:12

Chaes

#HODL

Held? Dat land gaat naar de kloten als hij president wordt.

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-01 22:36
Chaes schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 09:54:
[...]

Ach, gun die democraten ook een eigen Trump.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:28
[...]

gelukkig hebben ze nu Biden, beste president ooit :D

nothing stops this train

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:22

Darrell

Fiat moonboy

YES schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 09:27:
[...]

Sorry, ik bedoelde het oprecht niet zo naar jou en @keepitfrosty, jullie hebben me wel echt geholpen dus dank daarvoor!

Dat ik er niet echt verder mee kom ligt meer aan dat hele Beefy wat mij betreft.

Maar goed, straks als ie voor honderd miljoen miljard over de toonbank gaat klaag ik natuurlijk niet meer over een miljoentje meer of minder.

Moon, lambo.
*;

• Mr. Unexist
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:41
De BDOT gelinkt aan parachain auctions is automatisch omgezet in DOT en inmiddels verzonden naar Kraken.
Nu heb ik alleen nog 30 BDOT die ik zelf had gekocht en waar ik nu helemaal niks mee kan :/
Dan toch maar de Coinmerce optie proberen 🤔

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Hebben mensen hier ervaring met Coinmerce? Volgens de email van Binance zijn al (10) duizenden mensen overgestapt maar ik lees weinig ervaringen.
As all users residing in the Netherlands are currently in withdrawal only mode, we urge you to withdraw all your Digital Assets from your Binance account before 2023-08-17. Tens of thousands of users already accepted the asset transfer to Coinmerce

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8JY2BCxFV-5MLifsSUT_1c1yLHA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MIpXbVsDx2UJToliq4qs7C6p.jpg?f=fotoalbum_large

Durf te wedden dat er na die tijd nog wel mensen langs zullen komen die in eerste instantie niet meer bij hun muntjes kunnen.

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:04
Ik laat mijn dustcoins ook naar Coinmerce overzetten. Support reageert iig wel snel, ook in de avonduren, maar krijg niet echt concrete antwoorden. Specifiek heb ik gevraagd wat ze met OGV zouden doen en wat eventuele withdrawal fees zouden zijn.

Mijn indruk is dat het een soort van middle man tussen Binance is waarbij je dus hogere fees betaalt, minder rewards krijgt bij staking etc., maar dat het verder wel zal werken.

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 16-01 15:37
Interessant, ik zou zweren dat mijn binance account leeg was, maar voor de zekerheid net toch nog een keer gekeken, kom ik erachter dat er ineens een tientje aan luna in staat.. wellicht is dit de airdrop na het debacle van de crash- toch net even verzonden, mooi een traytje schultenbrau..

Dus tip: check voor de zekerheid je Wallet nog een keer als je destijds luna had of ust in je pf had voor de crash.

Verwijderd

Don Guacamole schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 10:31:
Interessant, ik zou zweren dat mijn binance account leeg was, maar voor de zekerheid net toch nog een keer gekeken, kom ik erachter dat er ineens een tientje aan luna in staat.. wellicht is dit de airdrop na het debacle van de crash- toch net even verzonden, mooi een traytje schultenbrau..

Dus tip: check voor de zekerheid je Wallet nog een keer als je destijds luna had of ust in je pf had voor de crash.
Tnx voor deze tip! _/-\o_

Vond ook nog een stuk of 6 verdwaalde Bitcoin, en enkele tienduizenden Litecoin.

Toch geinig dat je die restjes soms over het hoofd ziet. :9

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 16-01 13:58
Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 10:30:
[Afbeelding]

Durf te wedden dat er na die tijd nog wel mensen langs zullen komen die in eerste instantie niet meer bij hun muntjes kunnen.
Als je je zooi nu nog steeds niet weggehaald hebt bij Binance, dan verdien je het ook gewoon om genaaid te worden.

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Mr Ronman schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 10:39:
[...]

Als je je zooi nu nog steeds niet weggehaald hebt bij Binance, dan verdien je het ook gewoon om genaaid te worden.
Ik moet 12 local wallets downloaden (heb daar een extra PC voor gekocht) om alles naar toe te sturen inclusief alle XX/12/24 woordjes netjes opslaan.. Heb nog tot 18 augustus, waarom verdien ik het?

[ Voor 4% gewijzigd door souljah1h op 19-07-2023 10:45 ]

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cmrm-iMPVfpgT78VgwTe1OR87Xw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TSCpHOtyOc19zWCKJNWDMz0J.jpg?f=fotoalbum_large

Zo, deze binnen gekregen, kan die mooi bij mijn collectie!

when BTC $50k+?
mooi kaartje om die ''winsten'' te offrampen :9

nothing stops this train

• Mr. Unexist
[...]

Nou Ronnie, iets rustiger mag wel hoor :?
De deadline is 17 augustus...

Verwijderd

[...]

En toch gok ik dat er mensen zullen zijn die niet op de hoogte zijn.

Er kwam vorige bullrun ook een verdwaalde forumgast langs die tot zijn schrik ineens een ton aan BNB had. _O-

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

[...]

De communicatie verandert met de dag. Eerst zou je bijv na 17 juli gewoon nog kunnen withdrawen en je bdot aan kunnen houden tor einde periode.

De Henk en Ingrids die niet 24/7 met crypto bezig zijn slapen rustig verder en worden na 17 augustus wakker. En dat kunnen er best veel zijn.

Verwijderd

Kol Nedra schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 10:46:
[Afbeelding]

Zo, deze binnen gekregen, kan die mooi bij mijn collectie!

when BTC $50k+?
mooi kaartje om die ''winsten'' te offrampen :9
Zou mooi zijn als je bij het afrekenen van de boodschappen ook leverage kunt gebruiken.

Nog snel bij de kassa even een alles of nietsje.

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 16-01 15:37
Darrell schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 10:46:
[...]

De communicatie verandert met de dag. Eerst zou je bijv na 17 juli gewoon nog kunnen withdrawen en je bdot aan kunnen houden tor einde periode.

De Henk en Ingrids die niet 24/7 met crypto bezig zijn slapen rustig verder en worden na 17 augustus wakker. En dat kunnen er best veel zijn.
Dat verwacht ik ook, van de duizenden gebruikers door de landen heen zal vast veel dust en grotere dust blijven staan. En wie gaat daar van profiteren?

• Kol Nedra
Don Guacamole schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 10:48:
[...]

Dat verwacht ik ook, van de duizenden gebruikers door de landen heen zal vast veel dust en grotere dust blijven staan. En wie gaat daar van profiteren?
zowel de exchange als de hodler, zo worden die gure muntjes schaarser :)

nothing stops this train

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:04
[...]

Ik had dit dus graag anders gezien. Dit is niet per se een klacht en iedereen is verantwoordelijk voor de keuzes die hij maakt, maar voor mij is het wel nog een bevestiging dat de altcoins en exchanges in een cowboy wereld bevinden. Ik ben laatst dus ontwaakt uit winterslaap en ben eens gaan kijken wat ik allemaal aan token swaps met harde deadlines, opt-in airdrops, delistings en andere grappen heb gemist, zowel op lokale wallets als bij exchanges. Zo word je eigenlijk gedwongen om de ontwikkelingen met enige regelmaat bij te houden.

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:33
[...]

Held? Dat land gaat nog verder naar de kloten als hij president wordt.
FTFY

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 10:47:
[...]

Zou mooi zijn als je bij het afrekenen van de boodschappen ook leverage kunt gebruiken.

Nog snel bij de kassa even een alles of nietsje.
Kan mij ook iemand herinneren die nooit naar zijn UNI airdrop gekeken had, terwijl hij volgens mij 400 muntjes gehad had, die prijs stond toen op 20 euro p/s ofzo _O-

Hoezo heeft Skrunsies dat nooit :'(

UberLurker Departement #GG.

Verwijderd

Skrunsies schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 10:53:
[...]

Kan mij ook iemand herinneren die nooit naar zijn UNI airdrop gekeken had, terwijl hij volgens mij 400 muntjes gehad had, die prijs stond toen op 20 euro p/s ofzo _O-

Soms denk ik wel eens dat je het beste gewoon wat muntjes kunt kopen om vervolgens 5 jaar andere dingen te gaan doen.

En dan toevallig op een maandagmorgen bij de koffie van een collega te horen krijgen dat land X je muntje heeft geadopteerd als nationale valuta.

Naar het werk op de fiets, terug naar huis in een lambo.

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-01 15:34
Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 11:02:
[...]

Soms denk ik wel eens dat je het beste gewoon wat muntjes kunt kopen om vervolgens 5 jaar andere dingen te gaan doen.

En dan toevallig op een maandagmorgen bij de koffie van een collega te horen krijgen dat land X je muntje heeft geadopteerd als nationale valuta.

Naar het werk op de fiets, terug naar huis in een lambo.
Er is altijd een middenweg tussen fiets en lambo.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zZ1kStPfw7PFUMMLT3yZEsOrPcg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uwi6VvppJmMjGLOu0CWj1Wfm.webp?f=fotoalbum_large

Verwijderd

Gipsy King schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 11:13:
[...]

[Afbeelding]
Wat de fuck is dat voor wangedrocht?

Lijkt wel 1 of andere Aliexpress sextoy.

Verwijderd

Als we trouwens de bullrun starten dan is het eerste wat ik koop een nieuw koffiezet apparaat.

Ik zweer het jullie, heb hier een Philips ding staan die ik mijn ergste vijand nog niet zou toewensen.

Komt bijna geen water meer uit, moet 3x de stekker eruit trekken zodat hij opnieuw opstart en gaat spoelen, dan perst ie nog wat skere druppels uit zijn prostaat.

Schoonmaken, spoelen, schoonmaken... Laatst de hele bende met azijn gespoeld, anderhalf uur bezig geweest en daarna heeft ie 3 kopjes koffie weten te zetten.

Echt waar, de meest kutte machine die ik ooit gezien heb in mijn leven. Is al een keer teruggestuurd binnen de garantie termijn en daarna heeft hij het 2 maanden gedaan.

'Koop een bonenmaler, super lekkere koffie.' Zeggen ze dan.

1 bult ergernis. Sta weer eens op het punt dat ding over de schutting te smijten met mach 3.

Als ik straks weekend heb schroef ik hem helemaal open om te kijken of ik nog iets kan vinden, maar ik denk dat het eindigt met een voorhamer.

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09:18
@Taro of een andere admin: wellicht TS aanpassen, met name het kopje Binance maar misschien op details ook de andere referenties aan Binance.

Van:
Binance
Binance ondersteunt veel verschillende cryptocurrency, heeft een erg hoog handelsvolume, lanceert ICO's (Initial Coin Offerings), heeft lage fee's (Koop direct wat BNB coins, dan krijg je korting!) en de support is prima. Binance.com ondersteunt naast veel verschillende cryptocurrency ook stablecoins (1 USD = +-1 stablecoin) zoals USDT, USDC, DAI, PAX en anderen, maar, USD (Dollar) wordt niet ondersteund. Binance.com heeft sinds enige tijd ook ondersteuning voor de Euro en het was voorheen mogelijk er via iDeal en SEPA geld te storten. Deze mogelijkheid is echter (tijdelijk) uitgeschakeld ivm verscherpt toezicht op Binance. Binance is druk bezig te voldoen aan strengere eisen en zal op termijn waarschijnlijk wel weer iDeal mogen ondersteunen.
naar
Binance
Vanaf 17 juli 2023 is Binance niet meer beschikbaar voor Nederlanders. Daarover heeft Binance veel e-mails verstuurd aan gebruikers uit Nederland. Kijk in dit topic voor bijdragen daarover.

Ben je geen inwoner van Nederland of een ander land waaruit Binance zich heeft teruggetrokken, dan geldt onderstaande nog (steeds).

Binance ondersteunt veel verschillende cryptocurrency, heeft een erg hoog handelsvolume, lanceert ICO's (Initial Coin Offerings), heeft lage fee's (Koop direct wat BNB coins, dan krijg je korting!) en de support is prima. Binance.com ondersteunt naast veel verschillende cryptocurrency ook stablecoins (1 USD = +-1 stablecoin) zoals USDT, USDC, DAI, PAX en anderen, maar, USD (Dollar) wordt niet ondersteund. Binance.com heeft sinds enige tijd ook ondersteuning voor de Euro en het was voorheen mogelijk er via iDeal en SEPA geld te storten. Deze mogelijkheid is echter (tijdelijk) uitgeschakeld ivm verscherpt toezicht op Binance. Binance is druk bezig te voldoen aan strengere eisen en zal op termijn waarschijnlijk wel weer iDeal mogen ondersteunen.
Dan kunnen we de verwachte toekomstige vragen van niet-reguliere-reaguurders makkelijk beantwoorden met de OG high five "DYOR in de TS"

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• YES
  • Laatst online: 17-01 09:33

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 11:27:
Als we trouwens de bullrun starten dan is het eerste wat ik koop een nieuw koffiezet apparaat.

Ik zweer het jullie, heb hier een Philips ding staan die ik mijn ergste vijand nog niet zou toewensen.

Komt bijna geen water meer uit, moet 3x de stekker eruit trekken zodat hij opnieuw opstart en gaat spoelen, dan perst ie nog wat skere druppels uit zijn prostaat.

Schoonmaken, spoelen, schoonmaken... Laatst de hele bende met azijn gespoeld, anderhalf uur bezig geweest en daarna heeft ie 3 kopjes koffie weten te zetten.

Echt waar, de meest kutte machine die ik ooit gezien heb in mijn leven. Is al een keer teruggestuurd binnen de garantie termijn en daarna heeft hij het 2 maanden gedaan.

1 bult ergernis. Sta weer eens op het punt dat ding over de schutting te smijten met mach 3.

Als ik straks weekend heb schroef ik hem helemaal open om te kijken of ik nog iets kan vinden, maar ik denk dat het eindigt met een voorhamer.
Ik heb een filter koffiezetapparaat, gewoon simpel en prima bakkie om 's ochtends de kater een opdonder mee te geven.

Voor de lekkere trek heb ik een percolator, mega simpel ding voor een goed bakkie espresso, geen slangetjes, buisjes, pompjes en dergelijk. Water, gemalen koffie, de boel op het fornuis en de fik erin. En als je hem sterk genoeg zet zie je daarna geuren en ruik je geluid.

• Domino
[...]

[Afbeelding]
Mooi triathlon fietsie, maar rijd voor woon-werk verkeer zo mogelijk nog beroerder dan de lambo. Met een beetje zijwind lig je zo een weiland of vier verder te kieken.
Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 11:14:
[...]

Wat de fuck is dat voor wangedrocht?

Lijkt wel 1 of andere Aliexpress sextoy.
Meer een anti conceptie middel, weinig zin in sex als je een uurtje op dat monster hebt gezeten.

Nespresso. punt. uit.

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

resusaapje

h less

Mr. Unexist schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 10:16:
De BDOT gelinkt aan parachain auctions is automatisch omgezet in DOT en inmiddels verzonden naar Kraken.
Nu heb ik alleen nog 30 BDOT die ik zelf had gekocht en waar ik nu helemaal niks mee kan :/
Dan toch maar de Coinmerce optie proberen 🤔
Zie eerdere posts van mij

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Kol Nedra
[...]

[Afbeelding]
Ik heb op een vanmoof fiets gekocht op marktplaats, normaal gesproken zijn die dingen extreem duur, maar nu voor een zacht prijsje kunnen halen.

echt mazzel mee gehad hoor, die mensen die het verkocht aan mij hebben zullen vast spijt krijgen!

nothing stops this train

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:21
Kol Nedra schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 12:01:
[...]

Ik heb op een vanmoof fiets gekocht op marktplaats, normaal gesproken zijn die dingen extreem duur, maar nu voor een zacht prijsje kunnen halen.

echt mazzel mee gehad hoor, die mensen die het verkocht aan mij hebben zullen vast spijt krijgen!
Vanmoof heeft ook een mooie rugpull gedaan ja..

Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online

Waarom wachten. Filterkoffie is ook lekker. Koop een V60 set + handmatige koffiemolen. Koop goede koffiebonen, maal ze niet al te fijn. En opgieten maar met water.

Ben je tegen de 100 euri kwijt en je hebt een beter bakkie leut dan uit Senseo of Nespresso. Kost wel meer werk maar dan heb je ook wat. Gewoon bij elkaar verdienen met gratis air drops en learn and earn.

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-01 21:01

Therapy777

Metal!

exelletor schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 10:51:
[...]

Ik had dit dus graag anders gezien. Dit is niet per se een klacht en iedereen is verantwoordelijk voor de keuzes die hij maakt, maar voor mij is het wel nog een bevestiging dat de altcoins en exchanges in een cowboy wereld bevinden. Ik ben laatst dus ontwaakt uit winterslaap en ben eens gaan kijken wat ik allemaal aan token swaps met harde deadlines, opt-in airdrops, delistings en andere grappen heb gemist, zowel op lokale wallets als bij exchanges. Zo word je eigenlijk gedwongen om de ontwikkelingen met enige regelmaat bij te houden.
Als je bezig bent in een risicovolle omgeving als crypto lijkt het me sowieso verstandig om op zijn allerminst enigszins de nieuwsberichten hierover bij te houden. Crypto = risico. Dus is gewoon boerenverstand lijkt mij.

• Kol Nedra
voor lekkere koffie moet je toch ff goed voor zitten ;)

nothing stops this train

• Wiley99
Acidrain schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 12:04:
[...]

Vanmoof heeft ook een mooie rugpull gedaan ja..
En ook vrij letterlijk, not your keys, not your ride! Vergt kennelijk wat trucjes om het ding te laten rijden zonder VanMoof servers.

(snel weer on topic)
Dus daarom: altijd zorgen dat je zonder tussenpartij bij je fiets crypto kan.
Kol Nedra schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 12:01:
[...]
Of je was hun uitstapliquiditeit en nu ben je bike bag holder.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Verwijderd

Wiley99 schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 12:46:
[...]

En ook vrij letterlijk, not your keys, not your ride! Vergt kennelijk wat trucjes om het ding te laten rijden zonder VanMoof servers.

(snel weer on topic)
Dus daarom: altijd zorgen dat je zonder tussenpartij bij je fiets crypto kan.

[...]

Of je was hun uitstapliquiditeit en nu ben je bike bag holder.
Ach zelfs voor een spartamet zijn nog zat onderdelen te krijgen. Zo heb ik er afgelopen week nog een nieuw uitlaatje onder geprakt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QLe_mOA7sXBBWJeV_KwHKLHnfqU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vwURPGek121fSsdehNTY3iUX.jpg?f=user_large

30 eurie zo'n uitlaatje. Moet alleen nog even wat natuurlijk patina ontwikkelen.

Zal dus vast goed komen met die VanMoof!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 11:52
Skrunsies schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 10:53:
[...]

8K???
Pfff waar praten we over ..

Verwijderd

elektriekert schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 12:54:
[...]

8K???
Pfff waar praten we over ..
Shitcoins.

• elektriekert
[...]

[Afbeelding]
Een Flambo?

• elektriekert

Als je nou op een tweakers forum onderzoek had gedaan dan had je geweten dat je geen Philips/Saeco moest koPen :(:)

Voor een low budget die redelijk instelbaar is moet je de Magnifica S hebben :9

[ Voor 3% gewijzigd door elektriekert op 19-07-2023 19:27 ]

• Gipsy King

https://www.amazon.nl/dp/...N=B07B2X1VXZ&linkCode=asn

Maat van me heeft bij een local bonen brander deze net gekocht iincl. een gratis cursusje bla bla bla.

Nou ik daarheen , potverdrie tering lekker !

Ik heb zelf nu ook al 3 jaar die Philps 2200 serie , en ik ga hem met Mach 4 gooien binnenkort , dus wellicht zieje hem nog voorbij vliegen , MOON !

• Kol Nedra
Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 12:53:
[...]

Ach zelfs voor een spartamet zijn nog zat onderdelen te krijgen. Zo heb ik er afgelopen week nog een nieuw uitlaatje onder geprakt:

[Afbeelding]

30 eurie zo'n uitlaatje. Moet alleen nog even wat natuurlijk patina ontwikkelen.

Zal dus vast goed komen met die VanMoof!
FTFY
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K9kzxIVAzIKNJ3xgIAfrG__z52s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/wouZldmjk1fieK8eFby6pbmq.png?f=user_large

[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 19-07-2023 13:06 ]

nothing stops this train

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-01 22:32
ftfy...met ms Paint. -edit Ah haha, ik dacht oprecht dat je er satos van had gemaakt

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/5YwFgvL/623626.png

[ Voor 7% gewijzigd door Gelukszoekr op 19-07-2023 13:12 ]

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Gipsy King
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B2ZOB5hH1LIPG_OemIPY95zWv5E=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BrHr90J1lpia0o0WawTrWglB.jpg?f=user_large

• Gelukszoekr
Be like Bill.

Vergeet dat. Je gaat zoveel pumps missen. Misschien had Bill wel voor $3.50 gekocht en heeft ie gewoon z'n inleg verdubbeld. Als je er uit bent dan moet je het loslaten

• Mr. Unexist
Ja, ik ben aan het wachten op 2022 voor de $100 per DOT :+

Kan niks met die BDOT, niet verzenden, niet (meer) verhandelen enz, dus heb de Coinmerce optie gedaan... Ff kijken wat er mee gaat gebeuren.

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 11:14
Vervolg verhaal;

Bill thought the token would go to 50 and he would be a billionaire.

People started to dump the token and is now worth 2 USD.

Bill is now a bag holder. Don’t be like bill.

• Mr. Unexist
Be like Bill, maar slimmer en verkoop 50% ofzo :)

• Ray_
  • Laatst online: 17-01 11:42
Haha.

Verkopen.

Tsk tsk tsk.

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:21
elektriekert schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 12:56:
[...]

Als je nou op een tweakers forum onderzoek had gedaan dan had je geweten dat je geen Philips/Saeco moest komen :(:)

Voor een low budget die redelijk instelbaar is moet je de Magnifica S hebben :9
En dan wel specifiek de ECAM220.21.BG die is echt top O-)
Andere types hebben soms ook weer kuren..

9 jaar een Saeco gehad en die was nu echt op maar werd mij echt afgeraden om weer voor Saeco te gaan.. De Saeco van nu is blijkbaar niet meer de Saeco van vroeger.

Goed weer ontopic.. Is er al iemand die Coinmerce geprobeerd heeft? Is het nou een exchange of gewoon een ordinaire broker?

[ Voor 25% gewijzigd door Acidrain op 19-07-2023 14:05 ]

Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant

• Gipsy King
jvel92 schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 13:44:
[...]

Vervolg verhaal;

Bill thought the token would go to 50 and he would be a billionaire.

People started to dump the token and is now worth 2 USD.

Bill is now a bag holder. Don’t be like bill.
Ai ai ai dit is niet goed zie ik die MR bill :

https://www.google.nl/sea...B&biw=2560&bih=1297&dpr=1

Nu mis ik alleen de Bill Clinton Scene

• Gelukszoekr
Voor mensen die interesse hebben in het staken van Ethereum, of in een moonshot..

Iedereen kent LIDO, een liquide staking service waar je elk gewenst aantal ETH kan staken. Ontzettend populair omdat je hier niet een vast aantal voor nodig hebt. Nadeel is dat je een 10% van je reward moet afstaan aan het protocol.

Dan is er RocketPool. Een service waarbij je geen rewards hoeft af te staan. Maar een aantal van hun eigen shitcoin moet hebben. Dan kan je wel een node draaien met 16 of 8 ETH. Een stuk betaalbaarder dus dan zelf een fullnode zelf draaien, dat kost 32 ETH.

Dan is er sinds kort een nieuwe oplossing; Stader. Deze werkt hetzelfde als RocketPool, behalve dat je hier maar 4 ETH nodig hebt, en wat van hun shitcoin: (SD) https://coinmarketcap.com/currencies/stader/ Ze zijn pas kort live, ik zag ze toevallig omdat ze gepartnered zijn met Allnodes.com. Hier ben ik ook een tevreden klant. Er is momenteel een aanmeldbonus (nog 21 dagen) waarbij je een jaar lang 2% extra rewards krijgt op hun shitcoin.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/HVPyzMH/31621727.png
Ik zie kansen.

1. Je kan dus nu met slechts 4 ETH een node aanslingeren waarbij je geen percentage van de reward inlevert maar risico neemt met de shitcoin. Vergelijk het met RocketPool maar dan toegankelijker. Je hebt immers maar 4 ETH nodig in plaats van de minimale 8 bij RocketPool

2. Ook als je niks met Ethereum of staking hebt. Als dit een beetje aanslaat dan zou dit muntje misschien wel een leuke moonshot kunnen doen. Om het weer met Rocketpool te vergelijken, deze shitcoin staat op plek 63 op CMC. Stader rond de 520. (Nog onder BiFi dus)

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 16-01 13:58
Mr. Unexist schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 10:46:
[...]

Nou Ronnie, iets rustiger mag wel hoor :?
De deadline is 17 augustus...
Ik verwoordde het misschien wat lomp was niet zo bedoeld. Bedoel meer dat Binance al weken geleden heeft aangekondigd dat ze weggaan uit Nederland. Dan transfer je je coins toch naar een andere exchange of lokale wallets.

Ik snap niet waarom je tot het laatste moment zou wachten, dat is vragen om problemen.
souljah1h schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 10:43:
[...]

Ik moet 12 local wallets downloaden (heb daar een extra PC voor gekocht) om alles naar toe te sturen inclusief alle XX/12/24 woordjes netjes opslaan.. Heb nog tot 18 augustus, waarom verdien ik het?
Je kunt het ook gewoon op een andere exchange zetten, meer dan genoeg opties. Het hoeft niet per se op 12 local wallets.

[ Voor 30% gewijzigd door Mr Ronman op 19-07-2023 14:26 ]

• Wiley99
Gelukszoekr schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 14:06:
Dan is er sinds kort een nieuwe oplossing; Stader. Deze werkt hetzelfde als RocketPool, behalve dat je hier maar 4 ETH nodig hebt, en wat van hun shitcoin: (SD) https://coinmarketcap.com/currencies/stader/ Ze zijn pas kort live, ik zag ze toevallig omdat ze gepartnered zijn met Allnodes.com.
Ik denk, ik kijk uit interesse even op hun site, maar de drie blogs die hierover gaan geven ofwel een 404 of zijn 'leeg' / wit in mijn Firefox met PiHole. Zijn ze zó nieuw dat we website nog niet goed werkt, of ligt het aan mijn setup?

https://www.staderlabs.co...ks-with-allnodes-a-recap/
https://www.staderlabs.co...ore-accessible-rewarding/
https://www.staderlabs.co...ethx-now-live-on-mainnet/

• Gelukszoekr
Wiley99 schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 14:58:
[...]

Ik denk, ik kijk uit interesse even op hun site, maar de drie blogs die hierover gaan geven ofwel een 404 of zijn 'leeg' / wit in mijn Firefox met PiHole. Zijn ze zó nieuw dat we website nog niet goed werkt, of ligt het aan mijn setup?

https://www.staderlabs.co...ks-with-allnodes-a-recap/
https://www.staderlabs.co...ore-accessible-rewarding/
https://www.staderlabs.co...ethx-now-live-on-mainnet/
De eerste link geeft hier ook een 404, de andere 2 doen het wel

• Wiley99
Gelukszoekr schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 15:01:
[...]

De eerste link geeft hier ook een 404, de andere 2 doen het wel
Blog werkt niet in Firefox, wel in Chrome. Meh.

• Mr. Unexist
Mr Ronman schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 14:23:
[...]

Ik verwoordde het misschien wat lomp was niet zo bedoeld. Bedoel meer dat Binance al weken geleden heeft aangekondigd dat ze weggaan uit Nederland. Dan transfer je je coins toch naar een andere exchange of lokale wallets.

Ik snap niet waarom je tot het laatste moment zou wachten, dat is vragen om problemen.
Omdat 75% wat ik daar had staan in locked staking stond. Dat zou eerst gewoon doorlopen tot einde van de stakingperiode, maar gaandeweg veranderde het beleid van Binance...
Ze hebben onlangs dus alles vervroegd beëindigd en zelfs een deadline gegeven dat alles 17 augustus weg moet zijn, terwijl er eerst werd gezegd dat je ten alle tijden zou kunnen blijven withdrawal-en.

Als het beleid dagelijks veranderd kun je daar moeilijk op inspelen.

• Mr. Unexist
Daarbij is de dagelijkse withdrawal limit ook wel erg laag 8)7, ik hoop dat ik alles daar voor 17 augustus weg krijg :+

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Goedemiddag strijders. Lotgenoten. Toekomstige elite van Nederland. Vandaag is de dag. Moon, lambo 🚀

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XDx2SmreH98SGcrUVQKHKcMJELU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zNQDByZVUm3YApaapY9yeusS.jpg?f=fotoalbum_large

Verwijderd

Tominatie schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 15:46:
Goedemiddag strijders. Lotgenoten. Toekomstige elite van Nederland. Vandaag is de dag. Moon, lambo 🚀

[Afbeelding]
Nu weet ik hoe miljardairs zich voelen. Genieten van babes zonder enige effort.

Een realisatie waarbij ik toch ook even een traantje wegpink als oude man die de vlag heeft doorgegeven, waarbij het besef dat de jeugd de toekomst heeft toch even binnenkomt.

#voltooidleven

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 17-01 14:02
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C9RaC3Ek-oO40hZ8-nt-degx1WI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Lj9WNmHAlKPDeQtSl6DcFqll.jpg?f=fotoalbum_large

Op zoek naar wat info over Highland stuit ik op deze Tweet.

Die avatar.
Die gebruikersnaam.
Die bovengemiddelde interesse in Tesla.

Taro heeft een doppelgänger.

Maktub

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:59

Trackerfire

BTC HODLER

Wanneer crasht of moont die hele zooi nou een beetje?

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

• Masstje
  • Laatst online: 07-01 09:54
Trackerfire schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 16:02:
Wanneer crasht of moont die hele zooi nou een beetje?

• Kol Nedra

nothing stops this train

• YES

YES

Moderator General Chat
Ja, tot die zoon van 'm een dikke rugpull voor zijn bakkes krijgt of BTC aan zijn bullrun begint en al het andere weer degradeert tot gerommel in de marge.

• Gipsy King

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17-01 17:03
hahahahha prachtig. Dat die schiff uberhaubt nog aandacht krijgt

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• elektriekert
Acidrain schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 14:03:
[...]

En dan wel specifiek de ECAM220.21.BG die is echt top O-)
Andere types hebben soms ook weer kuren..

9 jaar een Saeco gehad en die was nu echt op maar werd mij echt afgeraden om weer voor Saeco te gaan.. De Saeco van nu is blijkbaar niet meer de Saeco van vroeger.

Goed weer ontopic.. Is er al iemand die Coinmerce geprobeerd heeft? Is het nou een exchange of gewoon een ordinaire broker?
Geen idee welke wij hebben.
Ik had op een website een oude versie besteld, scheelde 80€, vervolgens kreeg ik gewoon de nieuwste versie thuis gestuurd O-)

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:02

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Verwijderd daar heb ik wel een pilletje voor.... PM maar even. Onder de geraniums begraven maar? Die heb je ten slotte met liefde opgekweekt.

Als die moon niet snel komt klim ik ook niet meer uit de lambo :-( Gelukkig zijn er nog blauwe pillen voor Bitcoin golddiggers O-)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• resusaapje
  • Nu online

resusaapje

h less

Mr. Unexist schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 13:31:
[...]

Ja, ik ben aan het wachten op 2022 voor de $100 per DOT :+

Kan niks met die BDOT, niet verzenden, niet (meer) verhandelen enz, dus heb de Coinmerce optie gedaan... Ff kijken wat er mee gaat gebeuren.
Ik heb d'r eerder wat zinniger berichten aan geweid, maar oké, als je ze niet kan versturen en niet kan omzetten wordt het lastig.
Voor het geval je ze er toch wegkrijgt, hier een handleiding van coinbase die je misschien achterstevoren kan uitvoeren:
https://www.coinbase.com/nl/how-to-buy/binance-wrapped-dot

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Kol Nedra

nothing stops this train

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Daarnet maar even flexibel mijn DCA gedaan, zoals Roellie dat altijd deed.

Anders ‘moest’ ik wachten tot morgen.

Aangezien ik niet meer DCA en wil boven de BTC 30k en ETH 2k, heb ik maar niet op morgen gewacht. @Tominatie heeft mij overtuigd *O*

UberLurker Departement #GG.

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

PAMP ITTTTTTTT

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

• Domino
Skrunsies schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 17:50:
Daarnet maar even flexibel mijn DCA gedaan, zoals Roellie dat altijd deed.

Anders ‘moest’ ik wachten tot morgen.

Aangezien ik niet meer DCA en wil boven de BTC 30k en ETH 2k, heb ik maar niet op morgen gewacht. @Tominatie heeft mij overtuigd *O*
Gewoon kopen op EUR koers. Dan heb je nog wat flexibiliteit /s

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VbieW-50Dzk0edU3X0CxOhpV6aw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ilg5q44krS4g5nEd9huf9n2m.jpg?f=fotoalbum_large

Verwijderd

When EURO $1,50?

• J27
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-01 08:52

J27

Vlak over de grens in Duitsland kan je nog EURO voor onder de $1.50 krijgen

• anti elppa
Rente leverage extreem negatief. Dit is toch een buitenkansje voor de bulls om een gigantische lading shorters rekt te laten gaan

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Jeeez man! Van mijn part pleuren we ff naar 28k ofzo, maar komop even wat actie in de tent

Boring !

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

anti elppa schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 18:49:
Rente leverage extreem negatief. Dit is toch een buitenkansje voor de bulls om een gigantische lading shorters rekt te laten gaan
Ik zie alleen maar positieve funding overal? -O-

https://nl.coinalyze.net/bitcoin/funding-rate/

[ Voor 8% gewijzigd door Trackerfire op 19-07-2023 18:57 ]

• anti elppa
kijk ff bij bybit en dat is op dit moment de grootste kwa volume volgens mij (met leverage). Rest is neutraal. 0,01 is de basis bij veel sites. En daar zit zelfs binance nu onder
En -0,0191 is stevig

[ Voor 5% gewijzigd door anti elppa op 19-07-2023 19:02 ]

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

anti elppa schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 19:00:
[...]

kijk ff bij bybit en dat is op dit moment de grootste kwa volume volgens mij (met leverage). Rest is neutraal. 0,01 is de basis bij veel sites. En daar zit zelfs binance nu onder
En -0,0191 is stevig
Yes, kijk naar ByBit (trade ik zelf op) staat nog positief, maar coin margined idd een klein minnetje. Binance is by far de grootste ter wereld. Geeft meestal ook een goede indicatie voor een flinke squeeze.

Wil ook graag een squeeze hoor, daar niet van. Long sinds half juni. Fees beginnen me op te breken -O-

[ Voor 9% gewijzigd door Trackerfire op 19-07-2023 19:04 ]

• Kol Nedra
MNT gaat ook lekker, iedereen die BIT had heeft nu MNT.

sta nog wel verlies ermee, maar who knows als de bullrun er is, een x10? :)

nothing stops this train

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 10:36
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_3hHmGntvnveUFFOjtUmpkrUBYQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xQ2o6vUpL2NhD09WPqelqBcC.jpg?f=fotoalbum_large

Niets aan de hand dus.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Heujjj 30k weer

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-01 14:56

Malarky

Wils voor wat ieder

Alpina schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 14:14:
Over @malarkan gesproken. Hoe is het met @Malarky ? Waren ook altijd interessante inzichten.
Ik zit short en de gele dots zijn mijn targets. Dus zeg maar even 28K en 26,5K op de BTC/USDT. Die zijn simpelweg nog niet teruggetest.

Al maakt het ook zeker sense dat we 29,6K gewoon gaan houden, dat zou een logische bodem zijn, maar dat is een erg bullish scenario want dan ligt er nog veel om terug te testen aan de onderkant.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xcWjqzN4Q7AcScsRRMGgcOiQQEc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ja7ttX6MEO1e1KLSmdhgFwlI.png?f=fotoalbum_large

In een zwarte week kan 22K ook nog steeds hoor, daar ligt ook nog heel veel.

[ Voor 4% gewijzigd door Malarky op 19-07-2023 19:20 ]

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QwQkmSh4FyD4GsH7LbvBKYD7bkg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UzJ7PDI2uwfZQSdS9TS1Mp4q.jpg?f=fotoalbum_large

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
Geen commentaar. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x4D_5ZNk6DE7upsmvEcPpmrv_Go=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lAZKgJOx7FbFMZfLpoXuWXeQ.jpg?f=user_large

Just me, 👍🥃🍺😋

• Alpina
pletter schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 19:40:
Geen commentaar. [Afbeelding]

Just me, 👍🥃🍺😋
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c8Mp2frkaqfp6xf8b-e4IiOGHuk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/pIcU9FSs7e9QlLqteQtCGyt7.gif?f=user_large

• YES

YES

Moderator General Chat
pletter schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 19:40:
Geen commentaar. [Afbeelding]

Just me, 👍🥃🍺😋
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f4N0EoC6LkXFCbM3FwuCdyQEylc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/O7WcwicNUDMth4TDsvYouDPq.gif?f=user_large

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IOaLBBFWndH8Jc-wEykX8EzT07I=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/PsXOGR8FKAtVcXYPpnRwe8Cz.gif?f=user_large

nothing stops this train

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:23
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y3Cuo_VrrC3YfCcAN4bdXfS7LQs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/4JVpGnhH02hCN4Xx1zS9G5a0.gif?f=user_large

• YES

YES

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3Sqh4qCVZnaNiV1nPqLmMcYUEa0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/LsCUVcp1uZzIhdulR6YrvHvD.gif?f=user_large

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Wiley99 schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 11:30:
@Taro of een andere admin: wellicht TS aanpassen, met name het kopje Binance maar misschien op details ook de andere referenties aan Binance.

Van:

[...]

naar

[...]

Dan kunnen we de verwachte toekomstige vragen van niet-reguliere-reaguurders makkelijk beantwoorden met de OG high five "DYOR in de TS"
d:)b

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Alpina
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ld9Y05XjqvJBh67OB8wmw9oKJlE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/nYDvUF3jv8ZmRObyFVNCQtVg.gif?f=user_large

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MI6N3SGH0ihAaeYf_sWpB1vB5Ks=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/4dn9tRu3PlGyNUVxu5G3tnmU.gif?f=user_large

nothing stops this train

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e5nQu3evCWk8b1AvVmYTPZnJtC4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/VnqzP5aZFvOoj5lVcNxQLRU7.gif?f=user_large

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
OK boys sorry, nummer 2 dan?🤣
Pagina: 1 ... 189 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!