“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
[ Voor 94% gewijzigd door Gipsy King op 19-07-2023 20:33 ]
Alleen teveel bier wordt hier geaccepteerd als geldig excuuspletter schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 20:22:
OK boys sorry, nummer 2 dan?🤣
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
pletter schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 20:22:
OK boys sorry, nummer 2 dan?🤣
[ Voor 27% gewijzigd door Skrunsies op 19-07-2023 20:34 ]
UberLurker Departement #GG.
Dat lijken me zware tassen...pletter schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 20:28:
Pff je zal maar BTC holder zijn,
[Afbeelding]
Niks persoonlijks aan allen hier.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Don Guacamole schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 20:50:
En nu we toch met gifjes bezig zijn, deze is ook wel mooi:
[Afbeelding]
Damn, ik zoom in en doet pijn aan de ogen.Don Guacamole schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 20:50:
En nu we toch met gifjes bezig zijn, deze is ook wel mooi:
[Afbeelding]
Moest al evengoed inzoomen op die flatline van BTC
Ergens ging het fout in deze post...
[ Voor 7% gewijzigd door Trackerfire op 19-07-2023 21:03 ]
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Sja het is nog niet te laat voor?Trackerfire schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 21:03:
Lekkere pump jongens en meisjes, wat een markt. Bij worden van +$100. Potver....
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Zou super zijn , hengeltje mee , paar blikken pils. Hoedje op. Fuck de rest.
Pils drink ik hier:Gipsy King schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 21:13:
[...]
Zou super zijn , hengeltje mee , paar blikken pils. Hoedje op. Fuck de rest.
Vorige bear kon je Ada oppikken voor $0,03 en ging je naar $3,-. Nu is ie $0,32, wordt ie dan komende bull $32 per stuk?Gipsy King schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 21:21:
@Kol Nedra
Komti dan he , als ze over xrp gaan , gooien wij de andere bull erin
[Afbeelding]
Zet dit aan op de achtergrond en voel de hopium door je aderen stromen...
Nope.Don Guacamole schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 21:34:
[...]
Vorige bear kon je Ada oppikken voor $0,03 en ging je naar $3,-. Nu is ie $0,32, wordt ie dan komende bull $32 per stuk?
Ada moet deze bear nog even 90% zakken.
320€Don Guacamole schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 21:34:
[...]
Vorige bear kon je Ada oppikken voor $0,03 en ging je naar $3,-. Nu is ie $0,32, wordt ie dan komende bull $32 per stuk?
Waarom dan. Wat doet Cardano zoveel beter dan de rest?Don Guacamole schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 21:34:
[...]
Omdat ik mijn 5 eth ingeruild heb voor 60k adaGelukszoekr schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 21:47:
[...]
Waarom dan. Wat doet Cardano zoveel beter dan de rest?
Charles!Gelukszoekr schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 21:47:
[...]
En de tech natuurlijk. Iets met ghost chain
[ Voor 11% gewijzigd door keanu_ op 19-07-2023 22:08 ]
Dat is serieus geld. Dat maakt mij dan helemaal nieuwsgierig waarom jij denkt dat Cardano een betere investering is dan Ethereum
Verwijderd
Even chill.Gelukszoekr schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 21:47:
[...]
Ze hebben wel een whitepaper en een werkende website.
Hai, lurker hier.souljah1h schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 10:21:
Hebben mensen hier ervaring met Coinmerce? Volgens de email van Binance zijn al (10) duizenden mensen overgestapt maar ik lees weinig ervaringen.
[...]
Ik lees hier al een tijdje mee en like soms een grappige meme. Ben dus meer een beetje zoals een creepy gluurbuur.
Maar ik heb dus wel wat ervaring met Coinmerce (al is die wel van 7 maanden geleden) en wil die wel met jullie delen.
1. Je euros worden 1 op 1 omgezet naar Coinmercecoins waarmee je weer cryptomunten koopt.
2. Ik heb er een jaartje dca gedaan maar betaalde me steeds blauw aan transactiekosten die ze verrekenen in de koers. Je kan dus ook niet zien hoeveel je precies aan transactiekosten betaalt of gaat betalen, want je koopt je coins en krijgt daarna pas de (hogere) koers te zien waarvoor je gekocht hebt.
Zo had ik bijvoorbeeld een btc spotorder op €37200 en dan krijg je je sats voor een koers van €38153.
Ik had dit met de klantenservice besproken (die wel snel en netjes reageerd) maar kreeg alleen loze beloftes dat ze dat "binnenkort" zouden veranderen en transparanter zouden maken. Na 12 maanden was er nog steeds niks veranderd en heb ik er alles weggehaald. Wat een geitenbende
Dit soort shit komt in mijn feed, maar misschien mis ik vanuit mijn bubbel waarom Cardano beter is...
Welkom creepy gluurbuurBen-i schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 22:10:
[...]
Hai, lurker hier.![]()
Ik lees hier al een tijdje mee en like soms een grappige meme. Ben dus meer een beetje zoals een creepy gluurbuur.![]()
Maar ik heb dus wel wat ervaring met Coinmerce (al is die wel van 7 maanden geleden) en wil die wel met jullie delen.
1. Je euros worden 1 op 1 omgezet naar Coinmercecoins waarmee je weer cryptomunten koopt.![]()
2. Ik heb er een jaartje dca gedaan maar betaalde me steeds blauw aan transactiekosten die ze verrekenen in de koers. Je kan dus ook niet zien hoeveel je precies aan transactiekosten betaalt of gaat betalen, want je koopt je coins en krijgt daarna pas de (hogere) koers te zien waarvoor je gekocht hebt.
Zo had ik bijvoorbeeld een btc spotorder op €37200 en dan krijg je je sats voor een koers van €38153.
Ik had dit met de klantenservice besproken (die wel snel en netjes reageerd) maar kreeg alleen loze beloftes dat ze dat "binnenkort" zouden veranderen en transparanter zouden maken. Na 12 maanden was er nog steeds niks veranderd en heb ik er alles weggehaald. Wat een geitenbende
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/WATAAyn2jYG7BIutuUonpApN.gif?f=user_large)
En bedankt voor het delen van je ervaringen
This time it will be different:Trackerfire schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 21:11:
Het wordt weer drukker in dit topic, volgens mij komt er een bullmarkt aan![]()
“Kan iemand mij uitleggen hoe ik mijn geld het best VAN BINANCE AF kan halen…?”
Maktub
[ Voor 100% gewijzigd door YES op 19-07-2023 22:53 ]
Maar buurman wat doet u nu?Skrunsies schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 22:24:
[...]
Welkom creepy gluurbuur![]()
[Afbeelding]
En bedankt voor het delen van je ervaringen
Hng, je wind me zo op.
Maar u vrouw.....
XRP = trash
Ah, Root. Volg ik al een tijd op Twitter. Wist niet dat hij Nederlands was, leuke podcastGelukszoekr schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 21:39:
Dit is ook wel een leuke. Met https://twitter.com/therationalroot als gast. Hij maakt hele interessante plaatjes/grafiekjes over Bitcoin gericht op hodlers. Onderwerp van gesprek is de halving.
[YouTube: 💡 Bitcoins schaarste komende jaren pas écht zichtbaar | Cryptocast 281]
Als het zo makkelijk gaat moet je je dus afvragen waarom. Ik heb wat reviews bekeken (volgens mij de play store) en dan vooral de niet 5 sterren. Daar ging het veel over hoge trade en withdrawal fees en onduidelijke kostenstructuur. Typisch iets voor een broker, wat Coinmerce is.souljah1h schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 10:21:
Hebben mensen hier ervaring met Coinmerce? Volgens de email van Binance zijn al (10) duizenden mensen overgestapt maar ik lees weinig ervaringen.
[...]
Mijn vermoeden is dan ook dat Coinmerce een mooie deal met Binance heeft gemaakt. De winst zal dan oa zitten in je coins daar weghalen.
In elk geval heb ik alle Coinmerce voorstellen genegeerd en geweigerd.
[ Voor 3% gewijzigd door oNo op 20-07-2023 05:51 ]
Hai lurkerBen-i schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 22:10:
[...]
Hai, lurker hier.![]()
Ik lees hier al een tijdje mee en like soms een grappige meme. Ben dus meer een beetje zoals een creepy gluurbuur.![]()
1. Je euros worden 1 op 1 omgezet naar Coinmercecoins waarmee je weer cryptomunten koopt.![]()
Dat klinkt niet echt hoopvol. Dan maar eens bij Bitvavo aankloppen.
Beterderderder... Nah ..Gelukszoekr schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 21:47:
[...]
Maar als zelfs eth news sites bullish gaan doen over ada dan krijg je dat soort idioterie.
https://www.ethnews.com/u...uld-propel-value-to-0-40/Unlocking Cardano’s Bullish Reversal: How Two Billion ADA Support Could Propel Value to $0.40
[YouTube: $7.50 CARDANO]
[ Voor 5% gewijzigd door Gipsy King op 20-07-2023 07:09 ]
Gisteren was een interview met de CEO van Coinmerce op RTLz. Hij sprak al over meer dan 100.000 overstappers en ja hij gaf toe dat er een deal was dat ze geld krijgen bij iedere overstap. Zaten wel wat voorwaarden aan maar goed het belang is duidelijk.oNo schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 05:48:
[...]
Als het zo makkelijk gaat moet je je dus afvragen waarom. Ik heb wat reviews bekeken (volgens mij de play store) en dan vooral de niet 5 sterren. Daar ging het veel over hoge trade en withdrawal fees en onduidelijke kostenstructuur. Typisch iets voor een broker, wat Coinmerce is.
Mijn vermoeden is dan ook dat Coinmerce een mooie deal met Binance heeft gemaakt. De winst zal dan oa zitten in je coins daar weghalen.
In elk geval heb ik alle Coinmerce voorstellen genegeerd en geweigerd.
Mij niet gezien, binance was mijn eerste exchange en daarnaast alleen kraken, nu alleen kraken dus.
Ik denk dat je met ada meer geld pakt als eth.Gelukszoekr schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 22:06:
[...]
Dat is serieus geld. Dat maakt mij dan helemaal nieuwsgierig waarom jij denkt dat Cardano een betere investering is dan Ethereum
Bijvoorbeeld 5 eth laat dat eens 10k worden in de bullrun dat is 50k
Nu is dat bij mij ada 90 cent om die 50k te halen
Dus je hebt 5 ETH verkocht voor grofweg $ 9.5k en er 60k ADA voor weergekocht die in totaat (60.000 x 0,32) $ 19.2k kost.
Flink bij geïnvesteerd dan.
Ada moet om 0,90 waard te worden minder dan 3 keer over de kop. Eth om 10k waard te worden meer dan 5 keer. Dit is echt een hele rare vergelijking.r6aw schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 07:11:
[...]
Ik denk dat je met ada meer geld pakt als eth.
Ik heb het gevoel/ik hoop dat je gewoon loopt te trollen.
[ Voor 29% gewijzigd door YES op 20-07-2023 07:34 ]
Met 60K ADA is hij wel een ADA whale in ons midden, beetje respectYES schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 07:17:
[...]
Dus je hebt 5 ETH verkocht voor grofweg $ 9.5k en er 60k ADA voor weergekocht die in totaat (60.000 x 0,32) $ 19.2k kost.
Flink bij geïnvesteerd dan.
[...]
Ada moet om 0,90 waard te worden minder dan 3 keer over de kop. Eth om 10k waard te worden meer dan 5 keer. Dit is echt een hele rare vergelijking.
De formule ligt er maar net aan hoeveel muntjes je onderweg heb gecollected , zo moeilijk is het allemaal niet. Vermoed alleen wel dat de kans groter is dat Ada sneller 0.90 is, dan eth 10k. in this story.
Anyway genoeg Ada gewaffel , BTC Moon NU !
[ Voor 4% gewijzigd door Gipsy King op 20-07-2023 08:10 ]
Ada was een maand geleden 22ct ofzo (-33%), eth schommelde veel minder.YES schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 07:17:
[...]
[...]
Ada moet om 0,90 waard te worden minder dan 3 keer over de kop. Eth om 10k waard te worden meer dan 5 keer. Dit is echt een hele rare vergelijking.
Moonboy als ik hoopt overigens op meer dan 10k per eth.
[ Voor 6% gewijzigd door exelletor op 20-07-2023 08:21 ]
Heb rond de 22/27 cent gekocht inderdaad en oh ja had nog 10k ada dus 50k ongeveer van eth gekochtexelletor schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 08:12:
[...]
Ada was een maand geleden 22ct ofzo (-33%), eth schommelde veel minder.
Moonboy als ik hoopt overigens op meer dan 10k per eth.
Tot nu toe geen verkeerde keuze geweest 😀
[ Voor 6% gewijzigd door r6aw op 20-07-2023 08:34 ]
Ik zou toch ook wel zenuwachtig worden met een 60K ADA bag in mijn walletYES schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 08:30:
@Gipsy King en @exelletor ja dat kan inderdaad zo zijn, lager ingekocht. Werd mij alleen totaal niet duidelijk uit zijn posts. Maar goed, dat is misschien onvermogen van mijn kant, geen idee
Uiteraard gun ik @r6aw Moon , Lambo's , Chicks , Cocktails , Dan Bilzarian Lifestyle
Valt mee toch is maar rond de 20kGipsy King schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 08:37:
[...]
Ik zou toch ook wel zenuwachtig worden met een 60K ADA bag in mijn walletCould go either way.
Uiteraard gun ik @r6aw Moon , Lambo's , Chicks , Cocktails , Dan Bilzarian Lifestyle
Heb wel dikkere bags. Gewoon long term denken
Voor sommigen onder ons is 20K een aardig zakje geldr6aw schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 08:47:
[...]
Valt mee toch is maar rond de 20k
Heb wel dikkere bags. Gewoon long term denken
[ Voor 10% gewijzigd door Therapy777 op 20-07-2023 09:07 ]
YES schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 08:49:
Ben zo terug hoor, ff boormachine zoeken.
Ik heb 69% van mijn 420k aan BTC op mijn Ledger staan.Therapy777 schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 09:07:
Het is ook verstandiger om dit soort zaken (de grootte van je portfolio) niet te delen. Alleen in procenten werken. Je weet maar nooit wie er mee kijkt.
Interessante podcast.Gelukszoekr schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 21:39:
Dit is ook wel een leuke. Met https://twitter.com/therationalroot als gast. Hij maakt hele interessante plaatjes/grafiekjes over Bitcoin gericht op hodlers. Onderwerp van gesprek is de halving.
[YouTube: 💡 Bitcoins schaarste komende jaren pas écht zichtbaar | Cryptocast 281]
Op 29:30 stelt 'TheRationalRoot' dat het nieuws dat meer wordt opgepikt, komt door de markt cycle waar we inzitten. Slecht vs goed nieuws en Bear vs Bull market.
Het slechte nieuws van TerraLuna, Celsius, FTX etc. werd meer opgepikt, omdat we in een Bear market zaten.
Dit lijkt me toch iets te eenvoudig, omdat Celsius en FTX toch echt wel hele grote impact op de markt hadden.
Ik denk dat de markt inderdaad cycles kent: bear -> bull -> bear -> bull.
En tijdens een Bull market gaat het voor alle innovaties en nieuwe bedrijven goed.
Echter de onvermijdelijke Bear market zorgt ervoor dat de rotte appels (TerraLuna / Celsius / FTX), onderuit gaan, en dat die vervolgens de Bear market verergeren, de bodem ligt lager.
Tijdens het begin van de Bull market is het voor 'serieuze' bedrijven met doordachte fundamentele innovaties en business cases het beste moment om te starten.
Natuurlijk is dit dan ook vervolgens het nieuws dat overheerst.
[ Voor 5% gewijzigd door Dark Matter op 20-07-2023 09:23 ]
Kan je iets specifieker zijn? Heb je 420.000 bitcoins? Of heeft het een waarde van 420k..YES schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 09:16:
[...]
Ik heb 69% van mijn 420k aan BTC op mijn Ledger staan.
dan weet ik hoeveel gereedschap ik moet meenemen.
Ik heb 420.000 keer 69% van een Bitcoin.Don Guacamole schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 09:19:
[...]
Kan je iets specifieker zijn? Heb je 420.000 bitcoins? Of heeft het een waarde van 420k..
dan weet ik hoeveel gereedschap ik moet meenemen.
Verwijderd
Dat is een reciprozaag.
Uit ervaring weet ik dat deze erg slecht werken om wachtwoorden/keys/seedphrase te bemachtigen.
Zo'n zaag is behoorlijk lomp, je schiet al snel uit waardoor je veel te grote stukken uit je slachtoffer haalt en deze binnen no time buiten bewustzijn is door bloedverlies.
Een boormachine werkt nog altijd het beste voor mij. Diameter 5.5 voor in de romp, 9 a 10 voor ledematen.
Dark Matter schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 09:17:
[...]
Interessante podcast.![]()
Op 29:30 stelt 'TheRationalRoot' dat het nieuws dat meer wordt opgepikt, komt door de markt cycle waar we inzitten. Slecht vs goed nieuws en Bear vs Bull market.
Het slechte nieuws van TerraLuna, Celsius, FTX etc. werd meer opgepikt, omdat we in een Bear market zaten.
Dit lijkt me toch iets te eenvoudig, omdat Celsius en FTX toch echt wel hele grote impact op de markt hadden.
En tijdens een Bull market gaat het voor alle innovaties en nieuwe bedrijven goed.
Echter de onvermijdelijke Bear market zorgt ervoor dat de rotte appels (TerraLuna / Celsius / FTX), onderuit gaan, en dat die vervolgens de Bear market verergeren, de bodem ligt lager.
Aha, mooie tijden toen ik een gemiddelde aankoop prijs van 6 cent had en veel te vroeg verkochtGipsy King schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 08:09:
[...]
Met 60K ADA is hij wel een ADA whale in ons midden, beetje respect!
De formule ligt er maar net aan hoeveel muntjes je onderweg heb gecollected , zo moeilijk is het allemaal niet. Vermoed alleen wel dat de kans groter is dat Ada sneller 0.90 is, dan eth 10k. in this story.
Anyway genoeg Ada gewaffel , BTC Moon NU !
Nog even wachten, dan kan je het weer aanschaffen voor 6 centelektriekert schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 09:54:
[...]
Aha, mooie tijden toen ik een gemiddelde aankoop prijs van 6 cent had en veel te vroeg verkocht
Bedankt voor de link. Het is een puur technisch verhaal. Er staat helemaal niks in waarom Cardano fundamenteel waarde heeft. Dat vind ik veel interessanterGipsy King schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 06:29:
[...]
Beterderderder... Nah ..
Maar als zelfs eth news sites bullish gaan doen over ada dan krijg je dat soort idioterie.
[...]
https://www.ethnews.com/u...uld-propel-value-to-0-40/
[YouTube: $7.50 CARDANO]
Hij heeft Ada gekocht, dan weet je genoeg toch.YES schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 07:17:
Dat snap ik. Hoe lager de marketcap van een coin, hoe makkelijker het is deze in beweging te krijgen. Maar waarom zou Cardano zoveel omhoog gaan. Puur op basis van hype? Want fundamenteel zie ik het nietr6aw schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 07:11:
[...]
Ik denk dat je met ada meer geld pakt als eth.
Fair enoughmannowlahn schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 10:01:
[...]
Hij heeft Ada gekocht, dan weet je genoeg toch.
Ja, het klink wat te simpel. Tegelijkertijd liegen de cijfers er niet om. De pieken en dalen worden elke keer bijna op de week nauwkeurig gezet. Opmerkelijk welDark Matter schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 09:17:
[...]
Interessante podcast.![]()
Tijdens het begin van de Bull market is het voor 'serieuze' bedrijven met doordachte fundamentele innovaties en business cases het beste moment om te starten.
Zag er een mooi duidelijk filmpje over en helpt me wel om wat minder blind te traden.
https://youtu.be/Yj0yEBxwLVw
Edit: in USD. In EUR nog niet.
[ Voor 34% gewijzigd door Darrell op 20-07-2023 10:14 ]
Ik trade er wel eens wat euro's voor een hamburgerMasstje schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 10:10:
Nog mensen die traden met behulp macd indicator?
Zag er een mooi duidelijk filmpje over en helpt me wel om wat minder blind te traden.
https://youtu.be/Yj0yEBxwLVw
Maar zonder gekheid. Indicatoren zijn er meer om jouw targets een bevestiging te geven. Macd is een lagging indicator dus geeft je een ander visueel beeld van wat reeds geweest is.
Hier bijna, nog even 1 dollar extra stijgen graagDarrell schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 10:13:
Dikke Link. Eindelijk breakeven.
Edit: in USD. In EUR nog niet.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Correct, maar het kan je al je vergelijkt op verschillende timeframes toch een indicatie van richting/trend geven.Gelukszoekr schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 10:19:
[...]
Ik trade er wel eens wat euro's voor een hamburger
Maar zonder gekheid. Indicatoren zijn er meer om jouw targets een bevestiging te geven. Macd is een lagging indicator dus geeft je een ander visueel beeld van wat reeds geweest is.
Tuurlijk blijft het gokken maar liever wat berekend dan in het wilde weg denk ik dan.
Wat ik bedoel te zeggen is, het mooiste is als je zelf targets kan intekenen, de entry, sl en tp. En daarna indicatoren gebruikt om ze te bevestigenMasstje schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 10:30:
[...]
Correct, maar het kan je al je vergelijkt op verschillende timeframes toch een indicatie van richting/trend geven.
Tuurlijk blijft het gokken maar liever wat berekend dan in het wilde weg denk ik dan.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
sOOnsjorremans schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 10:27:
[...]
Hier bijna, nog even 1 dollar extra stijgen graag
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
En eventjes mooi de openingswedstrijd op het WK winnen
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
30.4k moet er toch eerst aan geloven vrees ikScuL schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 11:28:
Er zit een stijgende lijn in op de 4H, breakout
En eventjes mooi de openingswedstrijd op het WK winnen![]()
Darrell schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 01:03:
De bearbullrun van Linkie is begonnen.
Linky or stinkyDon Guacamole schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 11:44:
🚨🚨🚨🚨BITCOIN IS COILING UP!!!!🚨🚨🚨🚨🚨
ik had het op Binance staan maar alles getrade tegen BTC
geitenbende!
nothing stops this train
Ach, dan heb je nu ook niet de stress van wen sell linkKol Nedra schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 12:26:
mijn pf% in LINK = 0%
ik had het op Binance staan maar alles getrade tegen BTC
geitenbende!
Bron : https://newsbit.nl/bitboy...etimede-ripple-beursgang/BitBoy Voorspelt XRP Stijging naar $35 bij Goed Getimede Ripple Beursgang
$15 is reasonable I believe over 18 months or so.
— Bitboy Crypto (@Bitboy_Crypto) 19 juli 2023
If they IPO and time it correctly, could be up to $35 imo.
Make no mistake… it may not go that high… but $XRP IS breaking an all time high this cycle save some sort of pointless, vindictive SEC appeal. (Low chance) https://t.co/rrMCuOacrE
ik denk van niet
[ Voor 9% gewijzigd door Gipsy King op 20-07-2023 13:12 ]
Gokje op opleving lijkt mij?Gelukszoekr schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 10:02:
[...]
Dat snap ik. Hoe lager de marketcap van een coin, hoe makkelijker het is deze in beweging te krijgen. Maar waarom zou Cardano zoveel omhoog gaan. Puur op basis van hype? Want fundamenteel zie ik het niet
:strip_exif()/f/image/ycM3zucw1yB3SNDFvPWey1Zh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9FsetLoAox8ptTJyLI7zmAla.jpg?f=fotoalbum_large)
ADA en LINK (en DOT) waren de altcoins van de vorige run. Je kan er een gokje mee wagen dat deze weer een mooie run gaan maken maar weer boven ath? Ik weet het niet, zou persoonlijk zelf liever 5 eth in de pf hebben en ergens een nieuwe blue chip zoeken (lastig)
Je wil in ieder geval niet de nieuwe EOS en NEO van de vorige run nu nog hebben en blijven dromen van een nieuwe ath.
:strip_exif()/f/image/yqWvGlxa5vxFDxeAGX0ssf9a.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rV24cOc90loG83E6ciqomrjQ.jpg?f=fotoalbum_large)
Tot zover mijn bescheiden chart analyse.
Dit topic is gesloten.
![]()
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/3vhBUa43Aqd2s4rzKdLgyYHJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pdDAuj16rl0QS3zfTFi4BbEY.jpg?f=user_large)
/f/image/QxY6Z0S3QN0z6nomjI22J03J.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vqIMmDvAzkwET6JDLoLHvMAC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/snZtWCZ0GQiZKh4puLxOZy3i.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/slRo7PtH6J7EosUkXxSyme6v.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/FZb0ZxbfxkwziGY7eWXF7tp1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CUiNVaOwQzww8owXKmbhhuUR.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/VXEM9J4s724HSIGjvcl2kYwp.png?f=fotoalbum_large)