UberLurker Departement #GG.
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
https://adsgnz.notion.sit...9a5874eb1a87a7fec33172ad6Gelukszoekr schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 12:47:
Er schijnen nog wel wat mooie airdrops aan te komen, zkSync, $Mask, etc.
Heeft er hier nog iemand in gedoken? zou het de moeite waard zijn?
Deze staat al eventjes klaar om eens te volgen. Moet ik dringend eens werk van maken.
Bitcoin is nu eindelijk wat er al die jaren beloofd was, een stabiele digitale currency.Trackerfire schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 13:20:
Potverdikkeme, ik smeek u allen. Haal me uit deze rangealle marketmakers die meelezen. Dump, pump het interesseert me niet. Ik wil actie, ik wil spanning! Niet zo'n saaie stablecoin
Hoe langer we in een range zitten, des te explosiever de uitbraak. Vergelijk het met... Nevermind
Bitcoin - A weapon of mass disruption
kom maar op hoor, kan wel wat positiefs gebruiken op het moment!!!Tominatie schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 13:28:
Voelen jullie ook de enorme pump naar 35K in de lucht?!
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Zeker!Tominatie schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 13:28:
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Tominatie schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 13:28:
Het is zeker een gekloot omdat de coinbase wallet buggy as hell is, het Optinum netwerk lekker vol raakt, iedereen tegelijkertijd NFT loopt te minten en te kopen. Maargoed na een pending duur van 1 dag en 6u heb ik 30 ekkies in eth erbij. It's something.Gelukszoekr schreef op maandag 17 juli 2023 @ 22:02:
Het is dat ik weinig te doen heb, het is echt een gekloot. Dus eigenlijk geen aanrader, wel gratis geld.
Met die 20 euri van acs erbij hamster ik mij richting een gratisch ledger. Iets met spreid je kansen tussen een Trezor en Ledger Nano S.
Gratisch is goed, je bent een Nederlander of je bent het niet. En die S volstaat. Doe niet aan vuige shitcoins, eth en btc only hiero.
[ Voor 5% gewijzigd door Joosie200 op 18-07-2023 13:58 ]
Ik kom nog niet verder. Transacties van m'n Coinbase account naar de wallet zijn "halted for security reasons" Ook kan ik niet verder met de ETH op Optimum opdrachten, de wallet lijkt niet te herkennen dat er daadwerkelijk ETH aanwezig is.Joosie200 schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 13:57:
[...]
Het is zeker een gekloot omdat de coinbase wallet buggy as hell is, het Optinum netwerk lekker vol raakt, iedereen tegelijkertijd NFT loopt te minten en te kopen. Maargoed na een pending duur van 1 dag en 6u heb ik 30 ekkies in eth erbij. It's something.
Met die 20 euri van acs erbij hamster ik mij richting een gratisch ledger. Iets met spreid je kansen tussen een Trezor en Ledger Nano S.
Gratisch is goed, je bent een Nederlander of je bent het niet.
Daarnaast, wat je zegt, die Coinbase wallet is buggy as hell.
Ik snap het idee, geef mensen wat gratis geld om de functionaliteiten van hun wallet te leren kennen. Koop een NFT, abonneer je ergens op etc. Met het idee om mensen kennis te laten maken en deze wallet zodat ze dit in de toekomst blijven gebruiken.
Maar als je dit doet, zorg dan ook dat het werkt. Ik vind het onbegrijpelijk van z'n gerespecteerde toko dat ze zulke brakke software en instructie maken. Een ding weet ik zeker. Als ik ooit iets wil doen met NFT's, dan nooit meer met de Coinbase wallet...
Dat was iets wat Binance vaak wel goed heeft gedaan. Bedenk iets en zorg dat het werkt met een paar muisklikken. Dan willen mensen écht wel.
[ Voor 9% gewijzigd door Gelukszoekr op 18-07-2023 14:03 ]
Zulke meldingen heb ik nog niet gezien. Ben je from scratch begonnen met een nieuw account bij Coinbase? Maar same: ik flikker de wallet app er weer af: balans is leeg, NFT levert geen stuiver op en eth is weer binnen. Binance komt terug in 2024 wanneer ze aan 1 aanvraag in Frankrijk genoeg hebben om in heel de EU actief te mogen zijn conform mica. Is niet meer dan een tijdelijke pauze.Gelukszoekr schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 14:01:
[...]
Ik kom nog niet verder. Transacties van m'n Coinbase account naar de wallet zijn "halted for security reasons"
Een ding weet ik zeker. Als ik ooit iets wil doen met NFT's, dan nooit meer met de Coinbase wallet...
Dat was iets wat Binance vaak wel goed heeft gedaan. Bedenk iets en zorg dat het werkt met een paar muisklikken. Dan willen mensen écht wel.
Ik had al wel een Coinbase account. Heb de wallet aan m'n account gelinkt. Er zijn 2 ETH transacties van CB naar de wallet goed gegaan. Ik kan niet door met de opdrachten omdat ik de melding krijg dat ik moet top-uppen. Terwijl er dus genoeg aanwezig is.Joosie200 schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 14:06:
[...]
Zulke meldingen heb ik nog niet gezien. Ben je from scratch begonnen met een nieuw account bij Coinbase? Maar same: ik flikker de wallet app er weer af: balans is leeg, NFT levert geen stuiver op en eth is weer binnen. Binance komt terug in 2024 wanneer ze aan 1 aanvraag in Frankrijk genoeg hebben om in heel de EU actief te mogen zijn conform mica. Is niet meer dan een tijdelijke pauze.
Dan is er nog een opdracht voor $18 met die ACS token. Die worden niet verstuurd vanwege "security reasons"
Ach, ik was al maanden niet meer actief op Binance. Wat gratis geld betreft, zitten er dus nog wel wat airdrops aan te komen. Maar ik ben huiverig na dit gekloot op Coinbase om allerlei vage opdrachten uit te voeren
[ Voor 11% gewijzigd door Gelukszoekr op 18-07-2023 14:12 ]
[ Voor 99% gewijzigd door Gelukszoekr op 18-07-2023 14:12 ]
Dat heb ik opgelost door het minimale over te boeken en bij top up te kijken naar de minimale waarde. Geloof 0,001 eth als top up. Acs ging ook buggy maar is bij mij niet tegen gehouden door security reasons. Wel dook elke Sjonnie en Anita erop af door een melding via Pepper. En die toestroom / influx aan transacties kan de trigger geweest zijn om niet alles door te laten.Gelukszoekr schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 14:09:
[...]
Ik had al wel een Coinbase account. Heb de wallet aan m'n account gelinkt. Er zijn 2 ETH transacties van CB naar de wallet goed gegaan. Ik kan niet door met de opdrachten omdat ik de melding krijg dat ik moet top-uppen. Terwijl er dus genoeg aanwezig is.
Dan is er nog een opdracht voor $18 met die ACS token. Die worden niet verstuurd vanwege "security reasons"
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
De Sec heeft een nieuwe aanvraag in behandeling genomen. Als we het over Valkyrie hebben.ScuL schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 14:15:
Er is weer wat aan de hand, 4 uur geleden heeft de SEC een nieuw BTC ETF toegekend en nu gaat de prijs onder de 30k? Als de Amerikaanse markten openen zou er juist een boost moeten komen..
https://www.google.com/am...-volgt-blackrock/%3famp=1
Haha dit is toch prachtig. Troll to the max.knakworst schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 14:25:
[...]
De Sec heeft een nieuwe aanvraag in behandeling genomen. Als we het over Valkyrie hebben.
https://www.google.com/am...-volgt-blackrock/%3famp=1
Fijn, ik dacht al dat het aan mij lag. Alles is gelukt en ETH is binnen. behalve die laatste "Deposit & Yearn" kreeg ik niet voor elkaar.Gelukszoekr schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 14:01:
[...]
Ik kom nog niet verder. Transacties van m'n Coinbase account naar de wallet zijn "halted for security reasons" Ook kan ik niet verder met de ETH op Optimum opdrachten, de wallet lijkt niet te herkennen dat er daadwerkelijk ETH aanwezig is.
Ik moet het dan volgens mij bridgen? Alleen als ik dat probeer via https://bridge.arbitrum.io kan ik de token van BIFI niet vinden. Ook het adres van het contract erin plakken heeft geen zin.
Wat doe ik verkeerd (naast iets anders bezitten dan BTC)?
Kan je het niet via https://anyswap.exchange/#/router bridgen?YES schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 14:49:
Ik heb nog altijd wat BIFI (Beefy.finance)in mijn Metamask zitten, op het Arbitrum Mainnet. Ik wil dat graag daar weghalen om het op een andere chain te parkeren want daar zitten hogere APY pools en BIFI wordt ooit honderdmiljoenmiljard waard dus logisch.
Ik moet het dan volgens mij bridgen? Alleen als ik dat probeer via https://bridge.arbitrum.io kan ik de token van BIFI niet vinden. Ook het adres van het contract erin plakken heeft geen zin.
Wat doe ik verkeerd (naast iets anders bezitten dan BTC)?
Die bridge die gehacked is bedoel je? Zou ik niet doen op het moment. Ik zou het nu even laten staan en wachten tot de snapshot en migratie naar eth voor de nieuwe token.Gelukszoekr schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 14:51:
[...]
Kan je het niet via https://anyswap.exchange/#/router bridgen?
[ Voor 16% gewijzigd door keepitfrosty op 18-07-2023 14:53 ]
Ik krijg meteen twee grote waarschuwingstekens en wat uitroeptekens in mijn Metamask bij deze, ik zie nu ook @keepitfrosty's comment. Ik denk dat ik deze even overslaGelukszoekr schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 14:51:
[...]
Kan je het niet via https://anyswap.exchange/#/router bridgen?
Ja, true. Misschien dat je hier nog kan kijken https://defillama.com/bridgesYES schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 14:54:
[...]
Ik krijg meteen twee grote waarschuwingstekens en wat uitroeptekens in mijn Metamask bij deze, ik zie nu ook @keepitfrosty's comment. Ik denk dat ik deze even oversla
Oh thanks, ik ga daar even rondneuzen.Gelukszoekr schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 14:55:
[...]
Ja, true. Misschien dat je hier nog kan kijken https://defillama.com/bridges
Dit gedoe is ook meteen een reden waarom ik niet zoveel heb met deze tokens en al die verschillende chains. Ik ben al zo snel overprikkeld door alle verschillende opties haha.
Dus gauw die BiFi naar een andere chain, staken en die APY pakken om vervolgens over een maand of wat nog ees 12 verschillende andere tokens op te pikken want rijk moeten we toch op de één of andere manier worden hè
Ja, het is echt wel gekloot. Hoe meer L1's, L2's er zijn, hoe complexer het ook lijkt te worden. Dit gaat straks in de bullrun nog eindeloos veel gedoe opleveren al dat geschuif tussen de kettingenYES schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 14:58:
[...]
Oh thanks, ik ga daar even rondneuzen.
Dit gedoe is ook meteen een reden waarom ik niet zoveel heb met deze tokens en al die verschillende chains. Ik ben al zo snel overprikkeld door alle verschillende opties haha.
Dus gauw die BiFi naar een andere chain, staken en die APY pakken om vervolgens over een maand of wat nog ees 12 verschillende andere tokens op te pikken want rijk moeten we toch op de één of andere manier worden hè
Jep. En het stomme is dus nu dat veel van die bridges wel bepaalde chains ondersteunen maar weer niet alle tokens op die chain blijkbaarGelukszoekr schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 15:04:
[...]
Ja, het is echt wel gekloot. Hoe meer L1's, L2's er zijn, hoe complexer het ook lijkt te worden. Dit gaat straks in de bullrun nog eindeloos veel gedoe opleveren al dat geschuif tussen de kettingen
Ik krijg het vooralsnog niet voor elkaar mijn BiFi weer te verplaatsen. Ff blijven zoeken dan maar.
@mjoaris waar ben je als ik je nodig heb!?
[ Voor 6% gewijzigd door YES op 18-07-2023 15:10 ]
idd, is mijn tijd niet waard iigTherapy777 schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 15:13:
Als ik dit allemaal lees heb ik al geen eens zin meer om me te verdiepen in al die shitcoin chains. Laat die k*t airdrops maar lekker zitten en trade en HODL m'n winst wel bij elkaar.
Als je telegram hebt kan je het ook hier proberen: https://t.me/beefyfinanceYES schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 15:10:
[...]
Jep. En het stomme is dus nu dat veel van die bridges wel bepaalde chains ondersteunen maar weer niet alle tokens op die chain blijkbaar![]()
![]()
Ik krijg het vooralsnog niet voor elkaar mijn BiFi weer te verplaatsen. Ff blijven zoeken dan maar.
Dit is een goede, vraag daar gedropt en in no-time twee (waarschijnlijke) scammers in mijn DM en iemand die me 3 keer in een minuut tijd probeert te bellen via Telegram. Eén doet zich voor als admin maar slaat de meest warrige informele taal uit. Mooi clubje.Darrell schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 15:25:
[...]
Als je telegram hebt kan je het ook hier proberen: https://t.me/beefyfinance
Veel vertrouwen in Beefy zo
Misschien kan ik beter die hele Bridge zooi laten voor wat het is een een swap doen naar ETH om die vervolgens te bridgen naar de ETH chain of direct naar mijn Ledger te sturen.
Multichain is / was je enige optie voor BIFI. Ik zou gewoon de snapshot even afwachten en krijg je straks je nieuwe BIFI op ethYES schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 15:37:
[...]
Dit is een goede, vraag daar gedropt en in no-time twee (waarschijnlijke) scammers in mijn DM en iemand die me 3 keer in een minuut tijd probeert te bellen via Telegram. Eén doet zich voor als admin maar slaat de meest warrige informele taal uit. Mooi clubje.
Misschien kan ik beter die hele Bridge zooi laten voor wat het is een een swap doen naar ETH om die vervolgens te bridgen naar de ETH chain of direct naar mijn Ledger te sturen.
For anyone looking for instructions on what to do with their $BIFI positions:
* if you hold plain unstaked $BIFI tokens on any chain => Nothing to do, wait for snapshot and distribution;
* if you have funds in a $BIFI liquidity pool or vault (e.g. BIFI-ETH LP), whether on Beefy or on any of our partner DEXs => Break the LP to avoid risk of impermanent loss;
* if you have staked $BIFI tokens in a BIFI Maxi vault => Earnings for these vaults will stop as liquidity is removed, so move to Earnings Pool to keep earning on your $BIFI;
* if you have staked $BIFI tokens in a BIFI Earnings Pool => Nothing to do, wait for snapshot and distribution;
* if you have other assets on Beefy that are unconnected with $BIFI => Happy compounding, nothing for you to do; and
* if you hold $BIFI custodied on platforms/centralised exchanges (e.g. Binance) => Nothing to do, we are working with platforms to ensure seamless distribution to users.
[ Voor 39% gewijzigd door keepitfrosty op 18-07-2023 15:41 ]
Haha ja dat is telegram. Ff je settings aanpassen dat alleen je contacten je kunnen dm-en.YES schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 15:37:
[...]
Dit is een goede, vraag daar gedropt en in no-time twee (waarschijnlijke) scammers in mijn DM en iemand die me 3 keer in een minuut tijd probeert te bellen via Telegram. Eén doet zich voor als admin maar slaat de meest warrige informele taal uit. Mooi clubje.
Admins en mods zullen jou nooit als eerste dm-en.
Oh dat gaat automatisch goed, ongeacht op welke chain je zit met je BIFI? Nou ja dan is dat wellicht makkelijker inderdaad.keepitfrosty schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 15:40:
[...]
Multichain is / was je enige optie voor BIFI. Ik zou gewoon de snapshot even afwachten en krijg je straks je nieuwe BIFI op eth
Ja de snapshot is voor elke chain waarop je de token hebtYES schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 15:42:
[...]
Oh dat gaat automatisch goed, ongeacht op welke chain je zit met je BIFI? Nou ja dan is dat wellicht makkelijker inderdaad.
Heb daarnet geprobeerd @YES te bellen middels Telegram, maar hij nam niet op.
Ik ben namelijk sinds kort admin bij Beefy en zag wat problemen aan zijn kant..
Nou ja dan niet, fijne avond alvast!
Tja, jij reageert inmiddels ook niet meer..Skrunsies schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 16:11:
Vreemd..
Ik heb het via dm geprobeerd, hij vroeg me of ik echt een admin ben waarop ik ja zei maar die noob snapte het allemaal niet en wist ook niet wat een seedphrase was.Skrunsies schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 16:11:
Vreemd..
Zou je er in het vervolg moon en lambo bij willen zeggen want dit wekt niet echt vertrouwen zo..
Heb zojuist de buren ingelicht om het huis te verkopen en all in te gaan op bitcoin.YES schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 16:34:
[...]
Zou je er in het vervolg moon en lambo bij willen zeggen want dit wekt niet echt vertrouwen zo..
69k soon.
Ja kom zeg. Ik leg het toch duidelijk uit?YES schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 16:33:
[...]
Tja, jij reageert inmiddels ook niet meer..
[Afbeelding]
Neem alle tijd voor je, leg je zelf nog uit dat je je rewards moet validaten enzo.. Wanneer je het dan nog niet snapt, ga ik andere mensen helpen.
En je gelooft me toch niet met je:
:strip_exif()/f/image/C9FfNRtdjaEnZmdEHM8iLA7J.jpg?f=fotoalbum_large)
Doei!
[ Voor 27% gewijzigd door Skrunsies op 18-07-2023 16:46 ]
Dit is gewoon de simpelste legit-check die bekend is in cryptoland. Stuur je het "I don't believe you" gifje, dan weet elke legit admin van welke coin dan ook dat je reageert met een middelvinger gifje. Juist jij zou dat moeten weten.Skrunsies schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 16:43:
[...]
Ja kom zeg. Ik leg het toch duidelijk uit?
Neem alle tijd voor je, leg je zelf nog uit dat je je rewards moet validaten enzo.. Wanneer je het dan nog niet snapt, ga ik andere mensen helpen.
Doei!
Nu vertrouw ik het al helemaal niet meer.
Nou dan niet!YES schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 16:45:
[...]
dat je reageert met een middelvinger gifje. Juist jij zou dat moeten weten.
Ah zo ken ik je weer!
Mijn seed phrase:
FAKE ADMINS DONT GETT MYYY BEEFY SAUSAGE MOON LAMBO HODL THICK TECH
Het verandert met de dag.Pelox schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 17:05:
Voor de tweakers met dot in parachains op binance:
[Afbeelding]
Morgen: sorry, your DOT are now belong to us.
Dat werd gisteren ook al door iemand gepost en heb vandaag zelf ook die mail gekregen.Pelox schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 17:05:
Voor de tweakers met dot in parachains op binance:
[Afbeelding]
Ik heb nog een aanzienlijke hoeveelheid BDOT staan waar ik niks mee kan
Heeft iemand al de overstap naar Coinmerce gemaakt? En zo ja, zijn de DOTjes automatisch meeverhuisd?
Edit: niet goed gelezen en dacht dat het over totaal opheffen van account gaat voor 17 augustus....
[ Voor 7% gewijzigd door Mr. Unexist op 18-07-2023 17:27 ]
Zero.
Ik had ook wat DOT gelocked bij binance d.m.v. parachain auctions en heb de boel al een maand geleden verkocht? Kan dus wel blijkbaar.Mr. Unexist schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 17:25:
[...]
Dat werd gisteren ook al door iemand gepost en heb vandaag zelf ook die mail gekregen.
Ik heb nog een aanzienlijke hoeveelheid BDOT staan waar ik niks mee kan![]()
Heeft iemand al de overstap naar Coinmerce gemaakt? En zo ja, zijn de DOTjes automatisch meeverhuisd?
Edit: niet goed gelezen en dacht dat het over totaal opheffen van account gaat voor 17 augustus....
En wat een tijdrit van Vingegaard. Echt met open mond naar zitten kijken.
DOT kon je gewoon verkopen, BDOT volgens mij niet, althans niet 1 op 1...Nopheros schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 17:44:
[...]
Ik had ook wat DOT gelocked bij binance d.m.v. parachain auctions en heb de boel al een maand geleden verkocht? Kan dus wel blijkbaar.
Volgens mij zat BDOT op zo'n 70% van de DOT prijs.
Nou ik wacht het komende dagen wel af of ze automatisch gewisseld worden in m'n pf. En anders de Coinmerce optie maar proberen.
JUST IN: 🇺🇸 US Congressman Ritchie Torres asks SEC Chair Gary Gensler to stop its assault on crypto, says cryptocurrencies are not securities.
Moon, lambo.
Daar staan al mijn DOT'jes ook inderdaad, 21% wanneer je aan bonding staking doet van 28 dagen.Chaes schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 18:11:
Zodra je DOT unlocked is kan je het prima naar Kraken sturen, redelijke schappelijke 15-21% aan staking rewards.
Mijn DOT'jes gaan toch pas de deur uit wanneer ze op zn minst de 8-9 dollar voorbij zijn en ik er geen verlies meer mee sta
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Om precies te zijn, rewards fluctueren tussen de 15-21% wanneer je voor bonding kiest. Nog steeds prima natuurlijk.sjorremans schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 18:14:
[...]
Daar staan al mijn DOT'jes ook inderdaad, 21% wanneer je aan bonding staking doet van 28 dagen.
Mijn DOT'jes gaan toch pas de deur uit wanneer ze op zn minst de 8-9 dollar voorbij zijn en ik er geen verlies meer mee sta
Heb het even nagekeken. Heb m'n BDOT verkocht voor een prijs van 0.90 dus 90% een maand geleden. Huidige prijs is 0.935.Mr. Unexist schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 18:04:
[...]
DOT kon je gewoon verkopen, BDOT volgens mij niet, althans niet 1 op 1...
Volgens mij zat BDOT op zo'n 70% van de DOT prijs.
Nou ik wacht het komende dagen wel af of ze automatisch gewisseld worden in m'n pf. En anders de Coinmerce optie maar proberen.
Kijkend naar val van DOT in prijs en het punt dat Binance sluit voor Nederlanders heb ik daar niet moeilijk over gedaan.
[ Voor 3% gewijzigd door Nopheros op 18-07-2023 18:39 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Opzich prima als je je DOT wilde verkopen... Ik sta 39% verlies omdat ik zo slim was om op $50 bij te kopen, want DOT zou naar $100 gaan...Nopheros schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 18:38:
[...]
Heb het even nagekeken. Heb m'n BDOT verkocht voor een prijs van 0.90 dus 90% een maand geleden. Huidige prijs is 0.935.
Kijkend naar val van DOT in prijs en het punt dat Binance sluit voor Nederlanders heb ik daar niet moeilijk over gedaan.
Dus verkopen doe ik voorlopig niet.
Ik wacht het wel ff af met Binance
Ga alvast wat buy orders klaarzetten
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Haha op de Telegram (of Discord) waar ze je proberen te scammen!YES schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 15:10:
[...]
Jep. En het stomme is dus nu dat veel van die bridges wel bepaalde chains ondersteunen maar weer niet alle tokens op die chain blijkbaar![]()
![]()
Gelukkig heeft @keepitfrosty je al geholpen en heeft @Darrell je gewezen op de settings die je kan aanpassen.
Op de DAO voting pagina staat bij de meest recente votes wat meer info over wat er voor de BIFI token te wachten staat: https://snapshot.org/#/beefydao.eth
:strip_exif()/f/image/ifapa0tczCrrFbsIGYbfdThC.jpg?f=fotoalbum_large)
2962m op precies te zijn
We zijn een dagje naar Oostenrijk geweest en hebben de Zugspitze beklommen met de lift bedwongen
insert die meme van Bergen die dalende crypto moeten voorstellen
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Psies. Ik wilde ze eigenlijk houden, maar blij dat ik ze een paar weken terug allemaal naar DOT heb overgezet. Zoals al eerder geschreven, staan ze nu als LDOT te hangen op Acala. Met hetzelfde doel als eerst op Nance: in October gaan ze 1op1 naar DOT.Nopheros schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 18:38:
[...]
Heb het even nagekeken. Heb m'n BDOT verkocht voor een prijs van 0.90 dus 90% een maand geleden. Huidige prijs is 0.935.
BDOT idd verkocht voor 0,92 en LDOT gekocht voor 0,87. Effectief 30% APR. Daarna zie ik wel wat ik ga doen. Staken op Kraken oid.
[ Voor 3% gewijzigd door resusaapje op 18-07-2023 20:17 ]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Eens, maar aan de andere kant had ik daardoor misschien ook wel teveel afleiding en was ik dagelijks teveel met crypto bezig.Darrell schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 21:00:
Zo Binance is leeg. Erg jammer dat het zo moet. Was een fijne exchange.
Heb al zo'n 6 jaar lang van eerst andere exchanges en daarna Binance altijd zo'n +-10 browser tabs open gehad met allemaal verschillende coins, regelmatig het rijtje af en de koersen checken, etc. en nu heb ik alles op de Ledger staan en alleen nog Tradingview, ByBit BTC/USD en ByBit ETH/USD open staan om te leverage traden.
Geeft wel heel veel rust. HODL.
Don Guacamole schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 21:36:
Ok, welke tweaker heeft toch verkocht?!
[Afbeelding]

OT: hodl
Ik heb iets gevonden dat wat minder saai is dan een SC BBQ, een Lambo beschieten vanuit een helikopter:Don Guacamole schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 21:36:
Ok, welke tweaker heeft toch verkocht?!
[Afbeelding]
[YouTube: Destroying a Lamborghini With Fireworks]
Doen?
Edit: Er komt trouwens ook een middelvinger in voor...
[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 18-07-2023 22:34 ]
Taro schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 22:30:
[...]
Poah!Taro schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 22:30:
[...]
Ik heb iets gevonden dat wat minder saai is dan een SC BBQ, een Lambo beschieten vanuit een helikopter:
[YouTube: Destroying a Lamborghini With Fireworks]
Doen?
Ik zag deze trouwens net voorbij komen.
Erg rustgevend om te kijken.
Had er nog nooit van gehoord, kan ook met Lambo uiteraard!
[YouTube: CAR LAUNCH 2023 COMPILATION ! #carlaunch #alaska #4thofjuly]
de ultimate pump richting 35k. Ik heb het bier al koud gezet. De babes heb ik klaar en staat in de hot wallet om snel op het forum geplaatst te worden. Op verzoek van @Verwijderd die met pensioen is gegaan.
nee ik lees hierboven dat btc naar 35 gaat, dan gaat cripple naar 1 centroflexx schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 07:28:
Xrp run naar de 1dollar soon?
Mooi!anti elppa schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 07:48:
[...]
nee ik lees hierboven dat btc naar 35 gaat, dan gaat cripple naar 1 cent
[ Voor 28% gewijzigd door Mr Ronman op 19-07-2023 08:34 ]
Gaat lekker!Mr Ronman schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 08:28:
Gisteren nog wat relatief lage posities in kunnen nemen, had verwacht dat vannacht alles wel weer ingezakt zou zijn. Maar valt mee, ben benieuwd of het nog verder herstelt
[Afbeelding]
Wel even je referral eruit knippen...
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ada en XRP gaan vanzelf naar 1 USD als Bitcoin doorpompt , alles word meegezogen, no stress. Just load that fucking baggs !roflexx schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 07:28:
Xrp run naar de 1dollar soon?
Ohja, heb het er afgekniptNeoflexNL schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 08:32:
[...]
Gaat lekker!
Wel even je referral eruit knippen...
Nou, geholpen. Ze hebben me wel wijzer gemaakt inderdaad. Conclusie is dat ik dat spul daar beter kan laten staan. Ik heb inmiddels een bridge gevonden waarmee ik het evt naar de ETH chain kan overzetten maar dan raak ikzo'n 30% van mijn tokens kwijt. Als ik het omzet naar ETH of andere coin raak ik in $ waarde ongeveer 20% kwijt.mjoaris schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 19:54:
[...]
Haha op de Telegram (of Discord) waar ze je proberen te scammen!![]()
Gelukkig heeft @keepitfrosty je al geholpen en heeft @Darrell je gewezen op de settings die je kan aanpassen.
Op de DAO voting pagina staat bij de meest recente votes wat meer info over wat er voor de BIFI token te wachten staat: https://snapshot.org/#/beefydao.eth
Volgens die bridges is mijn BIFI ook een stuk minder waard dan het op exchanges nu voor verhandeld wordt.
Hoe het zit weet ik niet maar echt fijn is het niet. Ik wacht de snapshot/migration wel af en dan kijk ik dan wel weer hoeveel het me kost om er iets mee te kunnen doen.
Sorry, ik bedoelde het oprecht niet zo naar jou en @keepitfrosty, jullie hebben me wel echt geholpen dus dank daarvoor!
Dat ik er niet echt verder mee kom ligt meer aan dat hele Beefy wat mij betreft.
Maar goed, straks als ie voor honderd miljoen miljard over de toonbank gaat klaag ik natuurlijk niet meer over een miljoentje meer of minder.
Moon, lambo.
Maktub
Dit topic is gesloten.
![]()
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/slpcNeryPHWd5XlLMmLYQQie.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/Oggq8Cb78NmTDgzRIseQgFmw.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hArvVMPuezpADBRrbLER27h3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wexsivmqQ4k2RV0qmoUPJvbP.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/6DoAbWo5ztvBmUjcRNvgjcap.png?f=user_large)
/f/image/lpvxf9I52x5eQjDIr9KxVurV.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XcWeFjbttQb7sj95SFUXj5rc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/m4q0tXD9N9WE6SB1qABeZfz3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Xk1eKkCn4WvNSa0VqNdBB0Oc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4vwq8J7WRy3fZaI0i8RYyEDn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JZCB6h5y3b6rwhQgZOQ09HO1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2gTtm7OVHEXIx60pyHMDQOG6.jpg?f=fotoalbum_large)