[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 187 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.230.718 views

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:55

knakworst

Get more sats!

Taro schreef op maandag 17 juli 2023 @ 12:44:
[...]

Inderdaad, zowel BTC als ETH short target gehit :)

Vlak onder de 30k:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Alles zwart opeens *O*

Jammer alleen die witte blokken op die zwarte site.

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-01 11:48

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Look van het forum is anders, ik houd niet van verandering.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-01 16:31
BTC100K2021 schreef op maandag 17 juli 2023 @ 13:21:
Look van het forum is anders, ik houd niet van verandering.
Ik moet ook echt even wennen..

Het eerste wat ik in Windows 11 moest doen was de startknop terug naar links verplaatsen

[ Voor 18% gewijzigd door Gelukszoekr op 17-07-2023 13:23 ]

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 19-01 13:26
Rekt. Dit komt nooit meer goed. Ik stop er mee.

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-01 22:36
I’m lovin’ it?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4fpkNTWsO_FE4WRjEVSI-kuHOYI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6EhX1u6cupMq8D0NQ3sEIlKQ.jpg?f=fotoalbum_large

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:55

knakworst

Get more sats!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-01 09:53
Welcome to the darkside! Eindelijk native dark mode…nice

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Pff zo donker. Meteen terug naar light.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:41

tja hebben we niks meer an.....

nog nooit getest hoor, Kraken heeft dit ook

nothing stops this train

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Standaard weekend PA.
Morgen moon dan maar 🌞😎

• Tominatie
  • Niet online
Het is toch wel erg stilletjes met de koersen nu

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 12-01 11:11
Tominatie schreef op maandag 17 juli 2023 @ 16:58:
Het is toch wel erg stilletjes met de koersen nu
En het is nochtans rustdag in de Tour. :X

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

https://www.telegraaf.nl/...ing-opnieuw-flink-duurder

Bullrun gedreven door de minima die hun laatste centjes niet meer op de bank kunnen houden omdat de kosten te hoog worden? :P

Benieuwd of het personeel op verjaardagsfeestjes nog durft te vertellen dat ze voor een bank werken. :w

CBDC gratis rekening ... kom er maar in :')

* sh4d0wman gaat weer verder vakantie vieren.Ik
check de koers over een maandje wel weer..

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-dlEKTV7lN4I5q_3J04qk8d7B0U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qtBnBiUVYVWK3FuCMs5rYK7c.jpg?f=fotoalbum_large

verstandig om je whitelistings te controleren en alle Binance routes gelijk te deleten.

nothing stops this train

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
De betere inflatie/ deflatie cijfers :)

Edit: Ethereum POS tijdens de bullrun wordt helemaal mooi. Meer transacties geeft oplopende deflatie, minder ETH in omloop geeft extra zetje omhoog terwijl de vraag ook aantrekt. Mes snijdt dan aan twee kanten :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DAApmOnH6AcwDnpTKYTomWd0AVg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iNb9g1SyvTQ0On4TKNfx0U9I.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NqOEuXLLKOLmwkzg2jo7KZk0D5E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DIBfqf7gQItB8G5UWCKNUL1N.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 11% gewijzigd door Numbers op 17-07-2023 18:07 ]

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 19-01 11:34
Numbers schreef op maandag 17 juli 2023 @ 18:02:

Edit: Ethereum POS tijdens de bullrun wordt helemaal mooi. Meer transacties geeft oplopende deflatie, minder ETH in omloop geeft extra zetje omhoog terwijl de vraag ook aantrekt. Mes snijdt dan aan twee kanten :*)

[Afbeelding]

[Afbeelding]
En als je je ETH staked krijg je op momenten van hogere netwerk activiteit ook een hogere APY :*)

• Gelukszoekr
Numbers schreef op maandag 17 juli 2023 @ 18:02:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Het mes snijdt aan drie kanten, Je vergeet nog dat het rente geeft.
[YouTube: ETH IS DEFLATIONARY SONG IVAN ON TECH - Bear Market Disco Mix 🎶 feat UACA]

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MB0t3qd_-IhT3B1c45uNv7PCi7w=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9UfPvdy1Xtm4KTkCHIAdoZWk.jpg?f=user_large

• Vis
  • Nu online

Vis

Zo, de Binance app maar helemaal van de telefoon verwijderd. Vond hem wel altijd de beste en meest accurate qua koersverloop tijdens volatiele momenten.

Maar heb nu Kraken Pro als app daarvoor. Lijkt me ook een prima vervanger.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Beug
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 18-01 20:51
Pfoe, nieuw thema vind ik maar niets.

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10-01 19:53
Hoe vaak moet die 30K nu nog verdedigd worden zeg. :| Tijd voor een ouderwetse dump waarbij de koers met duizenden dollars tegelijk op en neer jojoot en de charts vastlopen.

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 19-01 15:20
Beug schreef op maandag 17 juli 2023 @ 19:37:
Pfoe, nieuw thema vind ik maar niets.
Ben er helemaal weg van, groene duimpjes. Mocht dit nu eens het kleur van de koers zijn :?

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
:7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jxitVarFLD4wvcleQZ5gd3rkfCo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1x2Ig9zvvs8lIBzqE5fNBeUC.png?f=fotoalbum_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:09
ja dat muntje houd het spannend.....

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Vis
  • Nu online

Vis

Gaan we weer terug naar 25k ? Of wat is dit voor gejengel.. hodl the line

• Tominatie
  • Niet online
Zak nou maar ff goed door, wat een gedoe dit
Moon, lambo soon.

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:19

tomtom901

Moderator General Chat
Weer afgeketst op de box :+

• Kol Nedra
Vis schreef op maandag 17 juli 2023 @ 19:56:
Gaan we weer terug naar 69k ? Of wat is dit voor gejengel.. hodl the line
ik denk het ook

nothing stops this train

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-01 08:38
Ik heb nog een zwik DOT bij Binance staan, die staan in bij de DOT actions. Is er manier om deze te verhuizen voor 17 augustus? Kreeg een mail dat 17-8 de account van Nederlandse gebruikers gesloten gaat worden.

Fellow Binancians,

As announced on June 16th 2023, we are leaving the Dutch market. Effective from today, July 17th 2023, purchases, trades and deposits are no longer possible and open positions for several Binance products are closed progressively. Dutch resident users are from now on only able to withdraw Digital Assets from the Binance platform or use the one click pop up to transfer all Digital Assets to Coinmerce in just a few clicks for free. You can do so by clicking here .

In this email we urge you to withdraw all your Digital Assets from your Binance account before August 17th 2023.

If you have not withdrawn your Digital Assets from your Binance account before August 17th 2023, Binance reserves all rights to take appropriate action required to leave the Netherlands, including closing your individual Binance wallet and deeming your Binance account as a dormant account (within the meaning of article IV.5 of the Binance Terms of Use).

If you have not withdrawn your Digital Assets from your Binance account before August 17th 2023, your individual Binance wallet will in any case be closed. As a result, you will have a contractual claim corresponding with the number and type of Digital Assets that were held in your Binance account on August 17th 2023, after which you can only log in to your Binance account for informational purposes.

Further details on how you can file your contractual claim with Binance will follow shortly.

We kindly ask you to proceed in emptying your Binance account, ensuring that you no longer have any Digital Assets on your account as of August 17th 2023. We thank you for your support over the years and hope you understand the direction we are taking.

[ Voor 80% gewijzigd door thierry1982 op 17-07-2023 20:18 ]

• BTC100K2021
  • Laatst online: 19-01 11:48

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Laatste kans om boven 30K te verkopen

• El Caballero
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07:58
Zojuist mijn bijdrage geleverd aan het schaarser maken van BTC. I.v.m. de recente ontwikkelingen mijn Binance saldo overgemaakt naar m'n Ledger wallet. Daarbij is 0.00000048 BTC (≈ €0.01280648) op Binance achtergebleven.

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:40
Crosspost vanuit binance topic, hulp gevraagd!

Ok, ik heb een stomme fout gemaakt met overschrijven. Ik heb een altcoin overgemaakt naar een ETH-address, wel een eth-address gekoppeld aan mijn account. Volgens binance is de transfer completed.

Enig idee wat te doen? Ontvangende exchange contacten met txID?

• Vis
  • Nu online

Vis

Ik hoop van harte dat het nog minimaal 1 jaar duurt voordat we de 69k weer mogen kussen.
Need more sats!

• JJ1984
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 18-01 13:02
Wil zojuist conform mijn wekelijkse DCA BTC kopen via Kraken (eerste keer). Fee van 0,89 euro bij een inleg van 60 euro. Lijkt me wat veel. Zie ik iets over het hoofd? Anders stap ik alsnog wel over naar Bitvavo.

Ik koop trouwens met euro’s. Wellicht ligt het daar aan.

[ Voor 12% gewijzigd door JJ1984 op 17-07-2023 20:28 ]

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:35

Darrell

Fiat moonboy

thierry1982 schreef op maandag 17 juli 2023 @ 20:10:
Ik heb nog een zwik DOT bij Binance staan, die staan in bij de DOT actions. Is er manier om deze te verhuizen voor 17 augustus? Kreeg een mail dat 17-8 de account van Nederlandse gebruikers gesloten gaat worden.

Fellow Binancians,

As announced on June 16th 2023, we are leaving the Dutch market. Effective from today, July 17th 2023, purchases, trades and deposits are no longer possible and open positions for several Binance products are closed progressively. Dutch resident users are from now on only able to withdraw Digital Assets from the Binance platform or use the one click pop up to transfer all Digital Assets to Coinmerce in just a few clicks for free. You can do so by clicking here .

In this email we urge you to withdraw all your Digital Assets from your Binance account before August 17th 2023.

If you have not withdrawn your Digital Assets from your Binance account before August 17th 2023, Binance reserves all rights to take appropriate action required to leave the Netherlands, including closing your individual Binance wallet and deeming your Binance account as a dormant account (within the meaning of article IV.5 of the Binance Terms of Use).

If you have not withdrawn your Digital Assets from your Binance account before August 17th 2023, your individual Binance wallet will in any case be closed. As a result, you will have a contractual claim corresponding with the number and type of Digital Assets that were held in your Binance account on August 17th 2023, after which you can only log in to your Binance account for informational purposes.

Further details on how you can file your contractual claim with Binance will follow shortly.

We kindly ask you to proceed in emptying your Binance account, ensuring that you no longer have any Digital Assets on your account as of August 17th 2023. We thank you for your support over the years and hope you understand the direction we are taking.
Dat is apart. Staan ze niet inmiddels gewoon in je spotwallet?

Communicatie is ook nogal tegenstrijdig. Eerst kon je bijv. je locked staking uitzitten tot einde termijn en vervolgens staan ze per 17/7 ineens in je spotwallet. Ook werd er nooit een einddatum voor withdrawal genoemd en zeker niet slechts binnen een maand.

Je zal een slapende hodler zijn en ineens is alles weg. Ik heb bijvoorbeeld nooit enig bericht gehad dat Binance Nederland verlaat en wat de gevolgen voor mij als nederlander zijn, maar het restje wat ik nog in staking had staan is in mijn spotwallet gedumpt.

Vreemde gang van zaken. Zowel van de toezichthouder als van Nance.

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:37
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AFWBv2eTGqJFvzTFWJWzJaCRGJc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZAxSTb2YIasRC6AbI11w1f7T.jpg?f=fotoalbum_large

Sta in Kroatië in de rij voor het leeggoed. Mevrouw voor mij gaat straks veel satjes kunnen indoen.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-01 15:34

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Onderste lijn nu echt geraakt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jo7yQVuPQTtL6kgS4qy0D21O7-w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RShUHv1fbtzsg4HlJiryerxX.png?f=fotoalbum_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• thierry1982
Darrell schreef op maandag 17 juli 2023 @ 20:28:
[...]

Dat is apart. Staan ze niet inmiddels gewoon in je spotwallet?

Communicatie is ook nogal tegenstrijdig. Eerst kon je bijv. je locked staking uitzitten tot einde termijn en vervolgens staan ze per 17/7 ineens in je spotwallet. Ook werd er nooit een einddatum voor withdrawal genoemd en zeker niet slechts binnen een maand.

Je zal een slapende hodler zijn en ineens is alles weg. Ik heb bijvoorbeeld nooit enig bericht gehad dat Binance Nederland verlaat en wat de gevolgen voor mij als nederlander zijn, maar het restje wat ik nog in staking had staan is in mijn spotwallet gedumpt.

Vreemde gang van zaken. Zowel van de toezichthouder als van Nance.
Bizar hè. Nee ze staan bij mij echt nog in earn. Kan er pas 24-10 bij.

• Gelukszoekr
Blik1984 schreef op maandag 17 juli 2023 @ 20:18:
Crosspost vanuit binance topic, hulp gevraagd!

Ok, ik heb een stomme fout gemaakt met overschrijven. Ik heb een altcoin overgemaakt naar een ETH-address, wel een eth-address gekoppeld aan mijn account. Volgens binance is de transfer completed.

Enig idee wat te doen? Ontvangende exchange contacten met txID?
En die coin zat toevallig niet op het Ethereum netwerk neem ik aan.

Het enige dat je inderdaad kan doen is de ontvangende exchange contact, het gebeurt wel vaker. Zij kunnen technisch de muntjes wel bridgen naar het juiste netwerk, maar ik geef je weinig succes. De meeste exchanges hebben geen zin in deze dienstverlening...

• Gelukszoekr
Als 2022 de ergste bearmarkt was, dan heb ik niks te klagen, ik heb dik geplust in 2022 :P

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Cruciaal leveltje:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SSDIq1yg3jDWcloEyDY99lMcQq0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uRrKVDqTvFhqPwun790ZPKnt.png?f=fotoalbum_large

• Hamscho
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 19-01 19:02
Voor dot action nog even wachten - 24 oktober 2023

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-D7AQ_-e3lmFzSwmjbDAMfwh4S4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/e0zbjJIy2cO5CqjhS63xNPvG.jpg?f=fotoalbum_large
thierry1982 schreef op maandag 17 juli 2023 @ 20:10:

Fellow Binancians,

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-01 11:42
Werd ook wel tijd.. :+ nu hopen dat 29.5k het gaat houden

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Blik1984
Gelukszoekr schreef op maandag 17 juli 2023 @ 20:47:
[...]

En die coin zat toevallig niet op het Ethereum netwerk neem ik aan.

Het enige dat je inderdaad kan doen is de ontvangende exchange contact, het gebeurt wel vaker. Zij kunnen technisch de muntjes wel bridgen naar het juiste netwerk, maar ik geef je weinig succes. De meeste exchanges hebben geen zin in deze dienstverlening...
Het is op het juiste netwerk verstuurd (vechain netwerk), maar naar het verkeerde deposit adres (mijn ETH deposit adres). Wijziging zou dus in principe een wijziging vh deposit address zijn

• Gelukszoekr
Blik1984 schreef op maandag 17 juli 2023 @ 20:55:
[...]

Het is op het juiste netwerk verstuurd (vechain netwerk), maar naar het verkeerde deposit adres (mijn ETH deposit adres). Wijziging zou dus in principe een wijziging vh deposit address zijn
Dus VeChain heeft nog steeds dezelfde indeling qua adres als Ethereum. Wel slecht dat bij het versturen niet even een belletje ging rinkelen dat het geen goed adres was.

Ik denk dat je dan helemaal fucked bent. Je hebt namelijk geen idee van wie dat adres is.

• Beug
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 18-01 20:51
sjorremans schreef op maandag 17 juli 2023 @ 20:52:
Werd ook wel tijd.. :+ nu hopen dat 29.5k het gaat houden
29500-29800 hou ik in de gaten

• thierry1982
Hamscho schreef op maandag 17 juli 2023 @ 20:49:
Voor dot action nog even wachten - 24 oktober 2023

[Afbeelding]

[...]
Ja dat werd net bevestigd door Binance support.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Blik1984 schreef op maandag 17 juli 2023 @ 20:55:
[...]

Bij een ERC-20 chain levert dezelfde private key dezelfde wallet adressen op. Mijn BSC en ERC-20/ETH adressen zijn bijv. hetzelfde. Als Vechain een ERC-20 clone is, dan kunnen ze erbij, maar Vechain heeft "chain" in de naam (Ja ja, Binance Smart Chain ook, maar die adverteerden niet met machines), dus vast een eigen chain en dan vermoed ik dat je pech hebt. Wel vaag dat er bij het versturen dan geen controle op plaatsvindt...

[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 17-07-2023 21:02 ]

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11-2025

troje

was here!

koopmomentje?

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

• Gelukszoekr
Taro schreef op maandag 17 juli 2023 @ 21:00:
[...]

Bij een ERC-20 chain levert dezelfde private key dezelfde wallet adressen op. Mijn BSC en ERC-20/ETH adressen zijn bijv. hetzelfde. Als Vechain een ERC-20 clone is, dan kunnen ze erbij, maar Vechain heeft "chain" in de naam, dus vast een eigen chain en dan vermoed ik dat je pech hebt. Wel vaag dat er bij het versturen dan geen controle op plaatsvindt...
VeChain was ooit een ERC20 token, ze zullen die standaard, wat adressen betreft dus wel behouden hebben

• Blik1984
Gelukszoekr schreef op maandag 17 juli 2023 @ 20:57:
[...]

Dus VeChain heeft nog steeds dezelfde indeling qua adres als Ethereum. Wel slecht dat bij het versturen niet even een belletje ging rinkelen dat het geen goed adres was.

Ik denk dat je dan helemaal fucked bent. Je hebt namelijk geen idee van wie dat adres is.
Jawel, het is mijn deposit address, alleen dan voor ETH

En ja, stom dat er niet direct al een belletje gaat rinkelen bij het verzenden. Maar nog stommer dat ik niet zelf even de dubbelcheck heb gedaan

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

Even controleren.... zit ik nu op de phishing versie van tweakers? Het domein lijkt te kloppen, toch is er iets anders.

29% van de satjes is kwijt! https://www.tradingview.c...ow-presumed-lost-forever/

[ Voor 39% gewijzigd door Coldcat op 17-07-2023 21:08 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Gelukszoekr
Blik1984 schreef op maandag 17 juli 2023 @ 21:04:
[...]
VeChain heeft z'n eigen blockchain. Blijkbaar hebben de adressen nog wel dezelfde opmaak als toen ze nog op Ethereum zaten als token. Maar je VET ontvangst adres is een ander adres geworden, toch?

Kijk anders eens op de explorer, zijn ze daar binnen gekomen https://explore.vechain.org/

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 18-01 20:53
Coldcat schreef op maandag 17 juli 2023 @ 21:06:
Even controleren.... zit ik nu op de phishing versie van tweakers? Het domein lijkt te kloppen, toch is er iets anders.
Nee hoor papa, dit is de legitieme Tweakers.

Maar ik heb even een vraagje. Mijn telefoon is in het water gevallen en dit is mijn nieuwe telefoon en nummer.
En KPN wil een aanbetaling. Net nu mijn auto stuk was, weet je nog?
Kan ik je even een Tikkie sturen voor 200 euro?

Maktub

• Blik1984
Gelukszoekr schreef op maandag 17 juli 2023 @ 21:08:
[...]

VeChain heeft z'n eigen blockchain. Blijkbaar hebben de adressen nog wel dezelfde opmaak als toen ze nog op Ethereum zaten als token. Maar je VET ontvangst adres is een ander adres geworden, toch?

Kijk anders eens op de explorer, zijn ze daar binnen gekomen https://explore.vechain.org/
Yep, transactie succesvol

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Blik1984 schreef op maandag 17 juli 2023 @ 21:04:
[...]

En ja, stom dat er niet direct al een belletje gaat rinkelen bij het verzenden. Maar nog stommer dat ik niet zelf even de dubbelcheck heb gedaan
De vraag is of zij ook dat specifieke deposit adres beheren, of dat het in een zwart gat of bij iemand anders in de wallet is beland.

Enige dat je kunt doen is de exchange benaderen met het verzoek je te helpen, hopelijk krijg je de funds terug...

• Blik1984
Taro schreef op maandag 17 juli 2023 @ 21:13:
[...]

De vraag is of zij ook dat specifieke deposit adres beheren, of dat het in een zwart gat of bij iemand anders in de wallet is beland.

Enige dat je kunt doen is de exchange benaderen met het verzoek je te helpen, hopelijk krijg je de funds terug...
Check, vraag staat uit bij crypto.com

Anders een dure les…

• Gelukszoekr
Blik1984 schreef op maandag 17 juli 2023 @ 21:12:
[...]

Yep, transactie succesvol
Ik denk dat dit een "dure les" gaat zijn dan...

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 18-01 21:15
De uitverkoop heeft wel weer lang genoeg geduurd. Nog een beetje extra ETH gekocht op 1877, hopelijk is de voorlopige bodem net geweest.

• Gelukszoekr
Je kan een paar tientjes verdienen door wat opdrachten uit te voeren.

Afbeeldingslocatie: https://miro.medium.com/v2/resize:fit:1100/format:webp/1*g6m02Im_JirUWh1OT_3bag.jpeg

Het is dat ik weinig te doen heb, het is echt een gekloot. Dus eigenlijk geen aanrader, wel gratis geld.

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-01 21:12

Chaes

#HODL

Gelukszoekr schreef op maandag 17 juli 2023 @ 22:02:
Je kan een paar tientjes verdienen door wat opdrachten uit te voeren.

[Afbeelding]

Het is dat ik weinig te doen heb, het is echt een gekloot. Dus eigenlijk geen aanrader, wel gratis geld.
Gek, ik zie niks staan bij Learning Rewards in de Coinbase app?

Oh nvm, is de Wallet app.

• Amstrike01
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 02-09-2025
Spannend nachtje ben ik bang 😦

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Amstrike01 schreef op maandag 17 juli 2023 @ 22:40:
[...]

Spannend nachtje ben ik bang 😦
Ja, al wordt dit niveau weer super netjes gerespecteerd:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-DX4m2Y-DKiY7fj37K4boLJv004=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hZQqMpjfLTF930i0RoE0kYxT.png?f=fotoalbum_large

• troje
  • Laatst online: 26-11-2025

troje

was here!

En weer terug in range van de hele maand Juli :z

[ Voor 4% gewijzigd door troje op 17-07-2023 23:56 ]

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:35

Darrell

Fiat moonboy

De bearbullrun van Linkie is begonnen.

• ScuL
  • Laatst online: 19-01 12:18
Taro schreef op maandag 17 juli 2023 @ 22:44:
[...]

Ja, al wordt dit niveau weer super netjes gerespecteerd:
[Afbeelding]
Tijd voor longs

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
MrMrq schreef op maandag 17 juli 2023 @ 21:09:
[...]

Nee hoor papa, dit is de legitieme Tweakers.

Maar ik heb even een vraagje. Mijn telefoon is in het water gevallen en dit is mijn nieuwe telefoon en nummer.
En KPN wil een aanbetaling. Net nu mijn auto stuk was, weet je nog?
Kan ik je even een Tikkie sturen voor 200 euro?
Mijn vader is dus een jaar geleden voor zo'n scam gevallen. Echt de laatste persoon bij wie ik het had verwacht. 500 euro. Hij durfde het bijna niet te vertellen, zo erg schaamde hij zich ervoor. Ik mocht het aan niemand vertellen, maar GoT telt niet zullen we maar zeggen :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 18-01 20:53
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 05:54:
[...]

Mijn vader is dus een jaar geleden voor zo'n scam gevallen. Echt de laatste persoon bij wie ik het had verwacht. 500 euro. Hij durfde het bijna niet te vertellen, zo erg schaamde hij zich ervoor. Ik mocht het aan niemand vertellen, maar GoT telt niet zullen we maar zeggen :)
Om toch een beetje on topic te blijven…
Ik heb er Pépé van gekocht.

Maktub

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

[...]

Een goede vriend ook voor een bankscam. Hij was druk en onderweg in de auto. Paniek! En alle gegevens doorsturen.

Kan iedereen overkomen! Oppassen, altijd!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:45
Coldcat schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 08:33:
[...]

Een goede vriend ook voor een bankscam. Hij was druk en onderweg in de auto. Paniek! En alle gegevens doorsturen.

Kan iedereen overkomen! Oppassen, altijd!
Daar zou ik dus nooit in trappen he.. En al zou ik er in trappen dan nog valt er bij mij niets te halen.. Al mijn geld gaat maandelijks al op transport naar Afrika om nou eens eindelijk die nigeriaanse prins deze kant op te halen. :+

Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Mijn ouders, zus en buren zijn er ook ingetrapt.. Maar dat durf ik ze ook niet te vertellen :$

UberLurker Departement #GG.

• Don Guacamole
[...]

Iedereen is wel eens in een scam gevallen, of het nou skimmen is van een bankpas, het kopen van een memecoin wat een rugpull blijkt te zijn of concert kaartjes op marktplaats..
En toch is het nog steeds een beetje taboe.. ik zeg, nieuw topic met scam confessions!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-01 15:34

• Tominatie
  • Niet online
De markt ziet er toch wel bad uit momenteel, geen HH voor bitcoin en weer onder de 30k.

• Tominatie
  • Niet online
69k soon.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-01 09:59
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SgEuuBZtqnAxW1VvVA0A_Amu0-E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wrU6VPqw4fZbeBjyPWXwiUjH.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

• anti elppa
Tominatie schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 09:58:
De markt ziet er toch wel bad uit momenteel, geen HH voor bitcoin en weer onder de 30k.
ziet er idd niet sterk uit. BTC dominance moet ff bouncen.

Maar aan de andere kant, het kan ook binnen een uur omslaan en dan roepen we weer moon. Het is niet alsof er nu iets veranderd is, en er is ook geen dik fud event gaande

Moon soon

[ Voor 3% gewijzigd door anti elppa op 18-07-2023 10:18 ]

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-01 06:55
anti elppa schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 10:15:
[...]

ziet er idd niet sterk uit. BTC dominance moet ff bouncen.

Maar aan de andere kant, het kan ook binnen een uur omslaan en dan roepen we weer moon. Het is niet alsof er nu iets veranderd is, en er is ook geen dik fud event gaande

Moon soon
Vandaag niet, mijn kooporder op 9K gaat geraakt worden echt hoor O-)

• anti elppa
JoebarRC schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 10:22:
[...]

Vandaag niet, mijn kooporder op 9K gaat geraakt worden echt hoor O-)
die 6 cent orders van mij staan ook al 10 jaar te verstoffen

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-01 11:42
Mini moon, boven de 30K nu :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Tominatie
  • Niet online
sjorremans schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 10:29:
[...]

Mini moon, boven de 30K nu :+
*O* oOo oOo :)F

• ScuL
  • Laatst online: 19-01 12:18
Er zitten nog genoeg mensen short aan de negatieve rente te zien.

En waarschijnlijk zitten er op het noordelijk halfrond een hoop mensen op het strand, dus trading volume is ook niet echt geweldig

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eapqTmS2_rLvXiRgTDcEtgXS0h8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yf8bPlUYO27uflUddFiG8Qmf.jpg?f=fotoalbum_large

• Don Guacamole
ScuL schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 11:36:

En waarschijnlijk zitten er op het noordelijk halfrond een hoop mensen op het strand, dus trading volume is ook niet echt geweldig
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PCmLa6_0P3NorpKXMaAy92AjtZo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Ge6RbCEd48ILeZDWWGy9tMa1.jpg?f=user_large

• anti elppa
ScuL schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 11:36:

klopt. Is ook wel mooi voer om omhoog te klappen en die hele bende rekt te laten gaan.

• Kol Nedra
verkoop je bag maar hoor, doe maar :Y

nothing stops this train

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Kol Nedra schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 11:44:
[...]

Reported for offensive language/hate speech/bigotry

[ Voor 4% gewijzigd door YES op 18-07-2023 11:59 ]

• Tominatie
  • Niet online
Kol Nedra schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 11:44:
[...]

De moeite om ‘t van m’n ledger af te halen is t me niet waard.
Ik kan mijn trade pot wel verkopen, maar daar zit voornamelijk ltc in en die is al zo goed als 0.

Ook de moeite niet waard :+

Hodl, moon, lambo.

• Gelukszoekr
Nu had je de kans om bij zo'n tekst de meest geile blote vrouw(en) als voorbeeld te posten, en in plaats daarvan kies je voor een stel huisvrouwen op leeftijd die waarbij enkel schouders ontbloot zijn

• Don Guacamole
Gelukszoekr schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 12:31:
[...]

Nu had je de kans om bij zo'n tekst de meest geile blote vrouw(en) als voorbeeld te posten, en in plaats daarvan kies je voor een stel huisvrouwen op leeftijd die waarbij enkel schouders ontbloot zijn
Beter kunnen is zelf uploaden..

Overigens, vrouwen op leeftijd zijn niet perse verkeerd: dit exemplaar is bijvoorbeeld al 56!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/62m0pg75OixYXbkxU-8KjZ39CjA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6ZAJuoH9qRekmueV7yzMEMmw.webp?f=user_large

• Gelukszoekr
Don Guacamole schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 12:36:
[...]

Overigens, vrouwen op leeftijd zijn niet perse verkeerd: dit exemplaar is bijvoorbeeld al 56!

[Afbeelding]
Salma, mooie actrice inderdaad. Toch ben ik meer van de wat jongere dames over het algemeen. En zal het daarbij laten, want offtopic

• Gelukszoekr
Er schijnen nog wel wat mooie airdrops aan te komen, zkSync, $Mask, etc.

Heeft er hier nog iemand in gedoken? zou het de moeite waard zijn?

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 07:57
Don Guacamole schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 12:36:
[...]

[Afbeelding]
Daar zitten wel stiekjes aan de boel wat naar achteren te trekken in het gezicht denk ik,
Maaaaarrrr.... Zou d'r wel doen, al stond m'n vrouw er naast te janken

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
elektriekert schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 12:50:
[...]

Daar zitten wel stiekjes aan de boel wat naar achteren te trekken in het gezicht denk ik,
Maaaaarrrr.... Zou d'r wel doen, al stond m'n vrouw er naast te janken
Ik zou dr ook doen als jou vrouw er naast stond te janken :X

On topic, wen moon :?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Erz5PlaJt2OiMDg8yEepAskvQzQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VzxGEUDRuzS6raMwpKUeSFbN.jpg?f=user_large

UberLurker Departement #GG.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 07:18
Huh niemand?

Sofia Vergara <3

Hee, toevallig.

https://www.nu.nl/achterk...moeilijke-beslissing.html

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03:08
_O- , o God/Allah/nirvana/leeg/iets/niets echt he.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Pagina: 1 ... 187 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!