Don Guacamole schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 23:27:
[...]
4 dikke Duitse wijven, je hebt mijn aandacht!
Is er alweer een zoveel K-zone doorbroken? Eth 3K ofzo? Ik vraag dit voor een vriend.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Don Guacamole schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 23:27:
[...]
4 dikke Duitse wijven, je hebt mijn aandacht!
Is er alweer een zoveel K-zone doorbroken? Eth 3K ofzo? Ik vraag dit voor een vriend.
Darrell schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 23:14:
[...]
Nee jij bent alleen maar meer middelvingers gaan posten!
UberLurker Departement #GG.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MuIFAe4UV9na0RlvA6GvpFCe.jpg?f=user_large)
[ Voor 12% gewijzigd door Pelox op 15-07-2023 23:52 ]
Zero.
[ Voor 54% gewijzigd door Mr. Unexist op 15-07-2023 23:57 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
TopGelukszoekr schreef op zondag 16 juli 2023 @ 00:03:
Je hebt gelijk hoor @Mr. Unexist . Het onderwerp CBDC's is in theorie best interessant. Ik heb alleen niet zoveel met de vervolgvraag, of de overheid te vertrouwen is.
Ook bij deze mijn excuus voor eventueel polariseren, hodl, en drink er nog eentje!
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Wat is er gisteren gebeurd dat dit soort posts voorbij komen? Keiharde ruzie? Leuk!Darrell schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 22:39:
[...]
[Afbeelding]
Ik deel het gevoel van @zwembroek maar je hebt helemaal gelijk dat we er samen iets moois van moeten maken en jij dat niet alleen kan/moet doen. Ik heb denk ik (@YES buiten beschouwing gelaten) 1 keer iemand gerapporteerd toen ik iets echt zat was maar je probeert het toch vaak of in een reactie of maar te negeren en dan sluipt de ergernis er toch vaak een beetje in.
Gerapporteerd!YES schreef op zondag 16 juli 2023 @ 07:56:
[...]
Wat is er gisteren gebeurd dat dit soort posts voorbij komen? Keiharde ruzie? Leuk!
Ik heb me in de vorige bullerun oprecht een slag in de rondte gerapporteerd. Iedereen die het niet leuk vond dat mensen iets over verstandig investeren zeiden kreeg een report aan zijn broek. Van die figuren die begonnen over misgunnen en jaloezie als je een bepaalde shitcoins niet zo gaaf vind. Report aan je broek kan je krijgen! Ik hoop dat ze er nog slecht van slapen, stelletje minkukels.
Maar verder ben ik er echt niet van hoor, om mensen erbij te lappen.
Gerapporteerd!Darrell schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 23:25:
[...]
Dat weet ik ook wel maar als je tegenwoordig iets zegt wat niet binnen de "consensus" valt ben je vrijwel altijd gelijk een fascist/nazi/wappie. Er is geen gesprek meer mogelijk, enkel direct op de persoon aanvallen.
En dan kunnen dat soort grapjes niet altijd goed vallen temeer omdat daar meer achter schuil kan gaan dan enkel een gebbetje.
Maar goed, zout erover en doorrrrr.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Dat was rond het moment van mijn eerste aankopen en als je het zo bekijkt is het best knap wat ik in de tussentijd voor elkaar heb gekregenDon Guacamole schreef op zondag 16 juli 2023 @ 09:14:
Vandaag, 2 jaar geleden zagen de koersen er zo uit.. zijn we dus eigenlijk geen reet opgeschoten!
[Afbeelding]
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2023 11:30 ]
Goed betoog, en zo te lezen zelfs zonder AI.Verwijderd schreef op zondag 16 juli 2023 @ 10:04:
Dusja hodl Bitcoin en koop een privé vliegtuig voordat de teringbende het ravijn instort.
Verwijderd
Hangt er vanaf, je hebt ook zweefvliegtuigen.Don Guacamole schreef op zondag 16 juli 2023 @ 10:11:
[...]
Goed betoog, en zo te lezen zelfs zonder AI.
Maarre, weet je wel niet hoe slecht dat is voor het milieu?
Dat vliegtuig dan natuurlijk hè 🤡
Zoals ik het her en der heb gelezen blijft de mogelijkheid om je coins/tokens te versturen. Je kan alleen niet meer kopen, verkopen of omzetten naar een andere currency.elektriekert schreef op zondag 16 juli 2023 @ 10:23:
Ik zat gisteren ff in mijn Binance te kijken die ik net een paar maandjes heb.
Is het nog wel mogelijk om na 17 Juli je coins naar een price wallet te sturen?
Uit het verhaal maakte ik op dat je na 17 Juli nog steeds voor coinmerce kan kiezen, niet dat je het naar een privé wallet kan sturen.
We staan dichter bij de $6400 dan de $64000...CornermanNL schreef op zondag 16 juli 2023 @ 08:00:
Good mooning! Staan we al op 64k?
Hanlon's Razor: Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity. (Ik zou daar zelf nog 'incompetence' aan toevoegen)Verwijderd schreef op zondag 16 juli 2023 @ 10:04:
Maar ik geloof er simpelweg niet in dat het voortkomt uit clubjes met kwade intentie of uit ultieme drang naar controle. Eerder uit incompetentie en het eindeloos reactief korte termijn handelen.
[ Voor 188% gewijzigd door exelletor op 16-07-2023 10:47 . Reden: Verkeerde topic. ]
Verwijderd
July 17th, 2023:elektriekert schreef op zondag 16 juli 2023 @ 10:23:
Ik zat gisteren ff in mijn Binance te kijken die ik net een paar maandjes heb.
Is het nog wel mogelijk om na 17 Juli je coins naar een price wallet te sturen?
Uit het verhaal maakte ik op dat je na 17 Juli nog steeds voor coinmerce kan kiezen, niet dat je het naar een privé wallet kan sturen.
[ Voor 19% gewijzigd door Pelox op 16-07-2023 12:54 ]
Zero.
Heb chatgpt gevraagd voor reen samenvatting, want niemand heeft tijd om zo'n lap tekst te lezen over een shitcoin:Pelox schreef op zondag 16 juli 2023 @ 12:52:
@Kol Nedra 200 usd aldus chat gpt.
🚀 Exciting News: Polkadot Upgrade to Version 2.0!
Attention all cryptocurrency enthusiasts! We have some thrilling news to share with you today. Polkadot, the innovative blockchain platform, is undergoing a major upgrade to version 2.0, and it's expected to have a significant impact on the price of DOT tokens.
Polkadot has already gained a reputation as a powerful and versatile blockchain platform, allowing for seamless interoperability between different blockchains. With its unique architecture, Polkadot enables various blockchain networks to connect, communicate, and share information in a secure and efficient manner.
The upcoming upgrade, version 2.0, is set to introduce several groundbreaking features that will further enhance Polkadot's capabilities.
With these game-changing upgrades, it's no surprise that the market sentiment around Polkadot is incredibly positive. Many experts and enthusiasts predict that the price of DOT tokens will experience a significant rise following the implementation of version 2.0.
While we cannot guarantee any specific price predictions, some analysts have suggested that DOT could potentially reach $200 USD or more in the future. However, it's important to remember that cryptocurrency markets are highly volatile, and prices can fluctuate rapidly.
As always, it's crucial to conduct your own research and make informed investment decisions. Stay up to date with the latest news and developments regarding Polkadot's upgrade, as well as any other factors that may influence the cryptocurrency market.
In conclusion, Polkadot's upgrade to version 2.0 is an exciting milestone for the blockchain platform. The introduction of parachains, XCMP, and EVM compatibility will undoubtedly enhance Polkadot's functionality and attract more developers and users to its ecosystem. While the future price of DOT tokens is uncertain, the anticipation surrounding this upgrade is undeniably positive.
Let's keep a close eye on Polkadot's progress and see how it continues to revolutionize the world of blockchain technology! 🌐💫
lol stel je voor dat je denkt dat het naar 200 gaatPolkadot, the blockchain platform known for its interoperability, is undergoing a major upgrade to version 2.0. The upgrade introduces parachains, independent blockchains that can connect to Polkadot, enabling specialized projects to benefit from Polkadot's security and scalability. Cross-Chain Message Passing (XCMP) allows parachains to communicate and exchange data, promoting collaboration across different blockchains. Furthermore, Polkadot 2.0 will be compatible with the Ethereum Virtual Machine (EVM), making it easier for Ethereum projects to transition to Polkadot. Market sentiment is positive, with experts speculating a potential rise in the price of DOT tokens, reaching $200 USD or more. However, it's important to consider the volatility of cryptocurrency markets and conduct thorough research before making investment decisions. Overall, the upgrade marks a significant milestone for Polkadot, attracting more developers and users to its ecosystem.
Stel je voor dat het wel gebeurt. Looking @Skrunsies .jvel92 schreef op zondag 16 juli 2023 @ 13:01:
[...]
Heb chatgpt gevraagd voor reen samenvatting, want niemand heeft tijd om zo'n lap tekst te lezen over een shitcoin:
[...]
lol stel je voor dat je denkt dat het naar 200 gaat
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
[ Voor 96% gewijzigd door Pelox op 16-07-2023 13:32 ]
Zero.
nothing stops this train
Verwijderd
Deze post is 100% zeker gegenereerd door AI.Gelukszoekr schreef op zondag 16 juli 2023 @ 13:28:
Waar anderen klaar zijn met politiek, ben ik eigenlijk wel weer klaar met alle AI gegenereerde lappen tekst. Ik waardeer een eigen inbreng, of ik het er mee eens ben of niet, veel meer
Stel je voor dat het ‘maar’ de helft waard wordtjvel92 schreef op zondag 16 juli 2023 @ 13:01:
[...]
Heb chatgpt gevraagd voor reen samenvatting, want niemand heeft tijd om zo'n lap tekst te lezen over een shitcoin:
[...]
lol stel je voor dat je denkt dat het naar 200 gaat
[ Voor 10% gewijzigd door Skrunsies op 16-07-2023 13:45 ]
Tether nog steeds 1 dollar. Vreselijk.Don Guacamole schreef op zondag 16 juli 2023 @ 09:14:
Vandaag, 2 jaar geleden zagen de koersen er zo uit.. zijn we dus eigenlijk geen reet opgeschoten!
[Afbeelding]
Staking is ideaal tegen emotionele sell orders. Stel je voor dat je in volle euforie verkoopt bij $50 zeg. /sSkrunsies schreef op zondag 16 juli 2023 @ 13:42:
[...]
Stel je voor dat het ‘maar’ de helft waard wordt
Kan chatgpt ook aangeven wanneer ? Dan haal ik de DOT jes vast uit staking
Eventuele staking rewards buiten beschouwing gelaten, lijkt XRP het beste rendement gegeven te hebben.Don Guacamole schreef op zondag 16 juli 2023 @ 09:14:
[Afbeelding]
Proost uit Brabant !Darrell schreef op zondag 16 juli 2023 @ 14:51:
[Afbeelding]
Proost uut Drenthe. (Aanrader dit pilske)
Verwijderd
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lr44jhto0UI51rFBkwfzWOln.jpg?f=user_large)
Hahahah!Verwijderd schreef op zondag 16 juli 2023 @ 15:39:
Proost út Fryslân!![]()
[Afbeelding]
Maargoed straks wel ff lekker snacken, die kouwe kletser komt vanavond wel
Verwijderd
Wow... Je kunt wel zien waar de welvaart zit. Je tafel roest niet eens!Skrunsies schreef op zondag 16 juli 2023 @ 15:59:
[...]
Hahahah!
Ik zit aan de rijke kant van Fryslan!
Ik heb echte Ikea mokken![]()
[Afbeelding]
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Roken kost geld, Friezen hebben geld, kijk maar naar de retro broek van @Verwijderd en naar mijn niet roestende tafelBad Brains schreef op zondag 16 juli 2023 @ 16:17:
Roken, doen ze zeker alleen nog in Friesland of wat?
Nou heb ik het afraffelde tafeltje niet voor niks ingezoomdVerwijderd schreef op zondag 16 juli 2023 @ 16:12:
[...]
Wow... Je kunt wel zien waar de welvaart zit. Je tafel roest niet eens!
[ Voor 32% gewijzigd door Skrunsies op 16-07-2023 16:32 ]
En ik mn pakje shag nog even een stukje opzij gelegd voor de foto. Barbaren.Skrunsies schreef op zondag 16 juli 2023 @ 16:30:
[...]
Roken kost geld, Friezen hebben geld, kijk maar naar de retro broek van @Verwijderd en naar mijn niet roestende tafel
[...]
Nou heb ik het afraffelde tafeltje niet voor niks ingezoomd
WaaromDarrell schreef op zondag 16 juli 2023 @ 16:36:
[...]
En ik mn pakje shag nog even een stukje opzij gelegd voor de foto. Barbaren.
Verwijderd
Is plan B als onderdeel van mijn FIRE, mocht het financieel niet lukken. Werken tot 67? Mij vangen ze niet.Bad Brains schreef op zondag 16 juli 2023 @ 16:17:
Roken, doen ze zeker alleen nog in Friesland of wat?
Verwijderd schreef op zondag 16 juli 2023 @ 16:41:
[...]
Is plan B als onderdeel van mijn FIRE, mocht het financieel niet lukken. Werken tot 67? Mij vangen ze niet.
Verder weet ik niet of men buiten Friesland nog rookt, daar kom ik liever niet.
Overigens rook ik geen tabak maar pure wiet, maakt het werken ook wat gezelliger.
Kwam hier net iemand tussen een muur en een heftruck, in plaats van paniek en zure gezichten heb je dan gewoon een enorme lachkick.
Retro broek? Lijkt op een overall.Skrunsies schreef op zondag 16 juli 2023 @ 16:30:
[...]
Roken kost geld, Friezen hebben geld, kijk maar naar de retro broek van @Verwijderd en naar mijn niet roestende tafel
[...]
Nou heb ik het afraffelde tafeltje niet voor niks ingezoomd
:fill(white):strip_exif()/f/image/y60XiWFMxbN7e3t8UNIq7ZfW.png?f=user_large)
[ Voor 23% gewijzigd door souljah1h op 16-07-2023 16:48 ]
LekkahVerwijderd schreef op zondag 16 juli 2023 @ 16:41:
[...]
Overigens rook ik geen tabak maar pure wiet, maakt het werken ook wat gezelliger.
Maar die hebben ze dan niet alleen in Friesland maar overallsouljah1h schreef op zondag 16 juli 2023 @ 16:45:
[...]
Retro broek? Lijkt op een overall.
[Afbeelding]
Friezen werken hard.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Ach, het zijn maar euro's hè, nepgeldBad Brains schreef op zondag 16 juli 2023 @ 16:52:
20.80 mijn god wat een geld.
Laatste pakje Shag wat ik heb gekocht was 75gr? American Spirit voor iets minder dan 7 euro.
Das waar.
WTF 21€ voor een pakkie shag????Skrunsies schreef op zondag 16 juli 2023 @ 16:40:
[...]
Waarom![]()
Welvaart mag weer gezien worden![]()
We zitten tenslotte op een forum, waarbij wij allemaal euro’s in virtuele-gouden-eenhoorn munten gooien![]()
[Afbeelding]
Verwijderd
Ik hoor het me nog zeggen.
Yep #metooVerwijderd schreef op zondag 16 juli 2023 @ 16:56:
[...]
'Als een pakkie shag duurder wordt dan 10 gulden dan kap ik ermee!'
Ja maar ik heb net over de grens Rancho shag gescoord. 40 gram voor 5,50 en blikken Schultenbrau voor 0,65. Ben dan ook geen Fries.Skrunsies schreef op zondag 16 juli 2023 @ 16:40:
[...]
Waarom![]()
We zitten tenslotte op een forum, waarbij wij allemaal euro’s in virtuele-gouden-eenhoorn munten gooien![]()
[Afbeelding]
ja zo ken ik het ook, die gulden is niks meer waard, een fiat die letterlijk naar zero is gegaan!Verwijderd schreef op zondag 16 juli 2023 @ 16:56:
[...]
'Als een pakkie shag duurder wordt dan 10 gulden dan kap ik ermee!'
:strip_exif()/f/image/Krwh1mCDx02SaDt91wNzRbu7.jpg?f=fotoalbum_large)
nothing stops this train
“Bitcoin is a waste of energy”
— Richard “Dick” Whitman (🌎/21M) (@GhostofWhitman) 16 juli 2023
Good use of energy: pic.twitter.com/qOfjBorObY
nothing stops this train
gvd wat heb je toch een idioten op deze wereld zeg.Gelukkig krijg ik maar weinig mee van dit soort shitcoins onder het menselijke ras.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Wat een prijzen idd. Mijn laatste shag was, ik denk, 5,35€ voor 40gram in 2014.Bad Brains schreef op zondag 16 juli 2023 @ 16:52:
20.80 mijn god wat een geld.
Laatste pakje Shag wat ik heb gekocht was 75gr? American Spirit voor iets minder dan 7 euro.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Rol je ze met 5 euro biljetten toch, kun je zo 2 uithalen! Geen idee of dat wat plakt verder maar voor die prijs kan er wel een rolletje tape bij denk ikSkrunsies schreef op zondag 16 juli 2023 @ 16:59:
[...]
Yep #metoo
Heb nu met mezelf afgesproken als het een tientje per vloeitje wordt kap ik ermee.
Kan ik mooi nog een paar weken doorroken
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
NeeTaro schreef op zondag 16 juli 2023 @ 20:57:
Kan ik dan zo eindelijk de 20x shorts sluiten op de onderste lijn...
[Afbeelding]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Ik niet heur. Ik kom hier voor de memes.Skrunsies schreef op zondag 16 juli 2023 @ 16:40:
[...]
Waarom![]()
We zitten tenslotte op een forum, waarbij wij allemaal euro’s in virtuele-gouden-eenhoorn munten gooien
[ Voor 3% gewijzigd door resusaapje op 17-07-2023 10:51 ]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Morgen in de middag wel wat flinke kaarsen denk ik, alleen even de vraag of ze groen of rood zijn.Masstje schreef op zondag 16 juli 2023 @ 21:42:
Bwah, driehoekjes trekken op deze koers is echt niet easy. De pump naar 31K maakt dat we alle kanten op kunnen lijkt het me en we zitten weer akelig dicht aan de onderzijde te bengelen.
Geen zin in bearish gedoen, @Tominatie roep die bull nog eens!!!
Volgende week nieuwe ronde nieuwe kansen.Darrell schreef op maandag 17 juli 2023 @ 00:16:
69k weekly close begint iig weer krapjes te worden
was het niet tot 17 juli en dus niet tot en met 17 juli?HollovVpo1nt schreef op maandag 17 juli 2023 @ 08:28:
Zoals gewoonlijk heb ik tot de laatste dag gewacht omdat ik 't flufje Binance Launchpool wilde meepakken.. maar ik kan mijn BNB Vault niet redeemen/unstaken... wtf is dit
nothing stops this train
Tot 17 juli inderdaad, al mijn assets worden nu geredeemed, vandaar dat ik het niet zelf nog eens kon redeemenKol Nedra schreef op maandag 17 juli 2023 @ 08:40:
[...]
was het niet tot 17 juli en dus niet tot en met 17 juli?
[ Voor 11% gewijzigd door HollovVpo1nt op 17-07-2023 09:26 ]
Had ik ook, maar kan inmiddels weer. Withdrawel werkte ook niet, en dat is ook gefixt.HollovVpo1nt schreef op maandag 17 juli 2023 @ 08:28:
Zoals gewoonlijk heb ik tot de laatste dag gewacht omdat ik 't flufje Binance Launchpool wilde meepakken.. maar ik kan mijn BNB Vault niet redeemen/unstaken... wtf is dit
SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier
[ Voor 18% gewijzigd door UniMatrix op 17-07-2023 09:55 ]
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
We thought ‘13 was crazy, until we saw ‘17
— Chris Burniske (@cburniske) 14 juli 2023
We thought ‘17 was crazy, until we saw ‘21
We thought ‘21 was crazy, until we saw ‘25
[ Voor 57% gewijzigd door resusaapje op 17-07-2023 10:30 ]
Deze week is er weer een crypto conferentie, ETHcc in Parijs, dat is meestal een garantie voor een mooie dump.anti elppa schreef op maandag 17 juli 2023 @ 10:57:
wat een saaiheid zeg.....om gek van te worden. Ben nu op het punt dat het me niet meer uit maakt welke kant uit, als er maar weer beweging komt
Beetje omlaag mag wel, ff kort onder die 30k duikenanti elppa schreef op maandag 17 juli 2023 @ 10:57:
wat een saaiheid zeg.....om gek van te worden. Ben nu op het punt dat het me niet meer uit maakt welke kant uit, als er maar weer beweging komt
[ Voor 56% gewijzigd door Darrell op 17-07-2023 11:17 ]
idd eindelijk! Welcome to the dark sideDarrell schreef op maandag 17 juli 2023 @ 11:16:
Hey, forum is nu ineens in dark mode bij mij. Eindelijk...
nothing stops this train
Verademing!!!Darrell schreef op maandag 17 juli 2023 @ 11:16:
Believe, maximaal sats vergaren!
[ Voor 40% gewijzigd door kernie op 17-07-2023 11:18 ]
PS5
Verwijderd
Ik schrok me kapot, alles weer licht gezet maar moet nog ff wennen aan de nieuwe layout.Darrell schreef op maandag 17 juli 2023 @ 11:16:
Edit: https://tweakers.net/plan...k-mode-voor-tweakers.html
![]()
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door Kol Nedra op 17-07-2023 12:33 ]
nothing stops this train
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Yeah thats the way, al die wannabe bears hier
nothing stops this train
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq