[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 185 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.230.741 views

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:28

YES

Moderator General Chat
Trackerfire schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 23:16:
[...]

Je weet nooit wanneer ie precies start, maar doelde meer op het feit dat zo’n beetje iedereen en z’n moeder riepen dat de bullmarket officieel was gestart. Keep on lurking Hopium :Y)

Ps. Ik zie weer wat kleine plusjes ontstaan. Was dit m jongens en meisjes?

[Afbeelding]
Eens, het sentiment blijkt vaak een valkuil. Toen Taro de vorige bullrun over een double top begon en voorzichtig zei dat hij dacht dat die double top wel eens het einde van de bullrun kon betekenen is ie denk ik zo vaak gereport dat andere mods zich afvroegen of ie iemand iets heel ergs had toegewenst of zo :+

Kleine plusjes zegt u?? 🚀🚀🚀 BULLRUN CONFIRMED!! TO THA MOOOOOOOON!!11 🚀🚀🚀

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 18-01 21:15
Trackerfire schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 22:52:
Zijn we hele week een opmars naar de 32k aan t maken. Is t in 1 4h candle weg. Only in crypto *O*
Inderdaad en morgen op dit tijdstip in de 24h uur chart weer zware groene getallen. Dan is de fomo weer real. Only in crypto 8)

• YES

YES

Moderator General Chat
_Gast_ schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 22:46:
[...]

Haha ik weet het nog niet. 60 cent lijkt me wel een goed moment om er wat in te stoppen. Maar het is idd ook de vraag wat BTC gaat doen. De bounce is nog niet echt overtuigend....
Ik dacht serieus dat je liep te ouwehoeren haha. Maar goed, jij bent de memecoin-koning volgens mij dus je weet denk ik wel raad met het meevaren op de golven van een hype :)

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:56
CoinMarketCap toont schijnbaar de prijzen van Q2 2025... zovaak bezocht/ refreshed dat ik de diamond subscription heb verkregen.

Nice! ASTR moon!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/61HwXpOGuThDuCqYnikOKvcJG1w=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/hjSh9Xyj7rWmGNXmY9eDfurp.jpg?f=user_large

Excellence does not require perfection.

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Ryderr schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 07:01:
CoinMarketCap toont schijnbaar de prijzen van Q2 2025... zovaak bezocht/ refreshed dat ik de diamond subscription heb verkregen.

Nice! ASTR moon!!

[Afbeelding]
Oehhh kan je DOT en dikke GLMR ook al zien ? oOo

UberLurker Departement #GG.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:48
Ryderr schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 07:01:

Nice! ASTR moon!!

[Afbeelding]
oh yes please! my bag ASTR is ready :9~

nothing stops this train

Verwijderd

_Gast_ schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 22:38:
Wat is een goed moment om (alsnog) in XRP te stappen? :+
Morgen.

Altijd morgen.

• Beug
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 18-01 20:51
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gDiE-uAqKHMPmVWvHZVbdOxU9U0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X4WMXFaeDJzEh6IkGamUglwR.jpg?f=fotoalbum_large

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Afgeketst op de onderste lijn, nieuwe poging gaande.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z2d4xUTkWrw51YXGC8L665NYBgY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wUs0AZV5NmyfH4KcK5uyVIji.png?f=fotoalbum_large

Als dit na meerdere pogingen faalt, dan is 26-27k next. Persoonlijk verwacht ik wel dat Bitcoin weer in de range gaat en het de komende dagen spannend maakt.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:54
Taro schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 09:09:
[Afbeelding]

Als dit na meerdere pogingen faalt, dan is 26-27k next. Persoonlijk verwacht ik wel dat Bitcoin weer in de range gaat en het de komende dagen spannend maakt.
ik teken hem al weken net anders en daar zit ie er nog perfect in op eigenlijk alle timeframes

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:21

Darrell

Fiat moonboy

[Afbeelding]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/toTg0gHEQpDAuWiLjVplbIC9kio=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2GHoGla10c4VKLMDUMvSYeg4.jpg?f=fotoalbum_large

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 09:23:
[...]

ik teken hem al weken net anders en daar zit ie er nog perfect in op eigenlijk alle timeframes
Hoe heb jij hem ook alweer staan?

• Skrunsies
  • Niet online
YES schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 09:26:
[...]

Beetje schuin naar links

• Beug
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 18-01 20:51
Zou zo ook niet kunnen @Taro ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pfZXMWR1xQRRvoyHIYoTsEVPnkU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WIojYtFWYMgR45y5IKA5ugRz.jpg?f=fotoalbum_large

• anti elppa
YES schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 09:26:
[...]

voor 1 september uitbraak. Heb ff geen computer bij de hand, maar ding staat paar pagina's terug nog wel

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 09:29:
[...]

voor 1 september uitbraak. Heb ff geen computer bij de hand, maar ding staat paar pagina's terug nog wel
Ja moet ik gaan lopen zoeken zeker.. Heb ook weekend mafkees.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
anti elppa schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 09:23:
[...]

Op welk timeframe?

Deze horizontale lijn past op zich ook prima:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qGeAmTxEBrUWjagG-QFTUeIEXQE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GTwghvO8IiETucW0EwCTZZuh.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RqOx43q0bHNEP1PBtm9E23aGvR0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YwSWTkKPC7JoYKDPXj2DuWUD.png?f=fotoalbum_large

En niet omdat het nou allemaal perfect moet passen, maar ik trade al enige tijd in deze range en wil dat graag nog even blijven doen :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• 10mil.btc
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 11-06-2025
Thanks, dat zie je alleen op je mobiel blijkbaar, vandaar.

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 19-01 15:20
Taro schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 09:30:
[...]

Op welk timeframe?

Deze horizontale lijn past op zich ook prima:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

En niet omdat het nou allemaal perfect moet passen, maar ik trade al enige tijd in deze range en wil dat graag nog even blijven doen :)
Ik versta het, je hebt ook weekend en wil geen tijd besteden in lijntjes trekken >:)

• anti elppa
rente bybit aardig negatief, iedereen en zijn moeder zit short nu maar de prijs doet niet veel. Mooi moment om nog maar eens een slachtfeest te maken. Gok sowieso dat er weer heel wat mensen volledig rekt op leverage gegaan zijn met die move up en daarna down.

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:11

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 10:26:
rente bybit aardig negatief, iedereen en zijn moeder zit short nu maar de prijs doet niet veel. Mooi moment om nog maar eens een slachtfeest te maken. Gok sowieso dat er weer heel wat mensen volledig rekt op leverage gegaan zijn met die move up en daarna down.
Moest wel lachen om die aggr.trade inderdaad, de rekt counter ging hard. Ik heb een deel van mijn positie long gesloten op 30.4. Nu weer ff aankijken.

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 19-01 13:26
Masstje schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 09:56:
[...]

Ik versta het, je hebt ook weekend en wil geen tijd besteden in lijntjes trekken >:)
Hangt natuurlijk ook af van wat voor lijntjes, soms kan je zaken prima combineren..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C3fVOvWwL0QY1C6NZlfJsL0jyiM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rqz79QzHKzStcrFu2HVO6zUi.jpg?f=fotoalbum_large

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-01 09:59
Don Guacamole schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 10:28:
[...]

Hangt natuurlijk ook af van wat voor lijntjes, soms kan je zaken prima combineren..

[Afbeelding]
Ik zou wat aan die vochtophoping in je knieën doen.. ziet er slecht uit.

Zero.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

YES schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 09:30:
[...]

Ja moet ik gaan lopen zoeken zeker.. Heb ook weekend mafkees.
Ik stuur je mn bitcoin adres per dm voor de gedane moeite.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 17:37
Don Guacamole schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 10:28:
[...]

[Afbeelding]
Is er een andere manier om ZE ALTCOINS aan te kopen dan? :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BV9lcEWjEM4jyAc5XtjzDjEVnmA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zwhJDLrTxIWvwywWbZMTbI2J.jpg?f=user_large

• YES

YES

Moderator General Chat
Darrell schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 10:39:
[...]

[...]

Ik stuur je mn bitcoin adres per dm voor de gedane moeite.
Stuur me je seedphrase even, zet ik het direct over voor je d:)b

• Kol Nedra
Alpina schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 10:55:
[...]

Is er een andere manier om ZE ALTCOINS aan te kopen dan? :+

[Afbeelding]
gewoon altcoins kopen en HODL

[ Voor 28% gewijzigd door Kol Nedra op 15-07-2023 11:18 ]

nothing stops this train

• Alpina
Kol Nedra schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 11:08:
[...]

gewoon altcoins kopen, ik dca elke week €10 in ASTR, omdat het kan :P
Moon of Rekt muntje, HODL naar next halving van BTC d:)b

Ik rook niet, €10 in ASTR kopen (per week) is voortaan zelfs goedkoper dan een pakje sigaretten per week
Heb met een paar miljoen Dione genoeg aan 1 altcoin. Moon of rekt inderdaad :Y

Vast DCA doe ik niet, koop wel af en toe BTC en ETH bij.

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-01 12:18
[Afbeelding]

Typerende fake-outs naar zowel de upside als de downside. Meestal springt de koers dan weer terug het patroon in

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
ScuL schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 11:30:
[...]

Typerende fake-outs naar zowel de upside als de downside. Meestal springt de koers dan weer terug het patroon in
Daar ga ik idd ook van uit.

• Kol Nedra
De ene stacked Bitcoin, de andere weer gure altcoins, maar zo kan het ook
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tGzXkbMkg_QusX8ZFzVt63TAccU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zzUHKPPOnz16E0OlSFix0dZa.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-01 15:34
Kol Nedra schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 12:17:
[Afbeelding]
In 2030 statiegeld machines met conversie naar cbdc.

• 10mil.btc
Gipsy King schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 12:21:
[...]

In 2030 statiegeld machines met conversie naar cbdc.
En als je je blikjes, zakjes, flesjes, whatever niet binnen een maand terug ingeleverd heb direct -100 CBDC boete.

Totale controle _/-\o_

• Don Guacamole
Kol Nedra schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 12:17:
[Afbeelding]
Mag hopen dat dit een supermarkt medewerker is die de stack verplaatst..

Of het is @Gelukszoekr die vorige week blikjes in de aanbieding heeft gekocht en z’n voordeel eruit heet gedronken.

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 18-01 20:53
Don Guacamole schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 12:36:
[...]

Mag hopen dat dit een supermarkt medewerker is die de stack verplaatst..

Of het is @Gelukszoekr die vorige week blikjes in de aanbieding heeft gekocht en z’n voordeel eruit heet gedronken.
Ik herinner me dat zijn vader zo’n schrale atser was die al jaren blikjes bewaarde voor dit moment.

Los daarvan; zijn dit allemaal al nieuwe blikjes met statiegeld? Of komt deze atser er zo achter dat 95% wordt uitgetuft door de wisselautomaat?

Maktub

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17:52

NeoflexNL

Forever young

MrMrq schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 12:39:
[...]

Ik herinner me dat zijn vader zo’n schrale atser was die al jaren blikjes bewaarde voor dit moment.

Los daarvan; zijn dit allemaal al nieuwe blikjes met statiegeld? Of komt deze atser er zo achter dat 95% wordt uitgetuft door de wisselautomaat?
Gewoon met de AH bezorger meegeven aan de deur, die kijkt niet op de etiketjes en het scheelt een hoop sjouwen met die zooi...

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Don Guacamole
De memecoins doen het mij ook net even iets te goed, das nooit een goed voorteken.
$JIM ook alweer +200% op de weekly.. die zou je maar net verkocht hebben..

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Waarom zou Binance niet meer in Nederland actief mogen zijn? Zou dat ook met CBDC te maken hebben?
Want Henk und Ingrid hebben hoogstwaarschijnlijk hun shitcoins verkocht en terug in de “fake fiat” van Rabobank zitten.

Als je einde van het jaar 100 CBDC coins gratis krijg bij het aanvragen van een digital-jail-pasje is het systeem in één klap ingevoerd. -O-

Ben ik de enige die zich zorgen maakt?

Om on-topic te blijven, daarom hou ik ook van crypto. Eigen verantwoording en bang voor boormachines. ;(

Voorheen was ik meer actief onder andere op Binance, maar helaas is die niet meer dus staat nu alles op de Ledger en wacht ik rustig af.

Best wel saai, eigenlijk idioot saai! Al moet ik eerlijk toegeven, het is ook wel relaxed rustig. O-)

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:09
Vanmorgen ging weer lekker :)
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/bL7rW0n/Screenshot-20230715-124314-Twitter.jpg

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• MrMrq
Martine schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 12:46:

Als je einde van het jaar 100 CBDC coins gratis krijg bij het aanvragen van een digital-jail-pasje is het systeem in één klap ingevoerd. -O-
El Salvador style.

Iedereen heeft daar wel een kip of een hond.
En er is één intens spotgoedkope dierenarts keten… waar je alleen met sats kan betalen.

Maktub

• 10mil.btc
Waarom zou Binance niet meer in Nederland actief mogen zijn? Zou dat ook met CBDC te maken hebben?
Want Henk und Ingrid hebben hoogstwaarschijnlijk hun shitcoins verkocht en terug in de “fake fiat” van Rabobank zitten.

Om on-topic te blijven, daarom hou ik ook van crypto. Eigen verantwoording en bang voor boormachines. ;(

Voorheen was ik meer actief onder andere op Binance, maar helaas is die niet meer dus staat nu alles op de Ledger en wacht ik rustig af.

Best wel saai, eigenlijk idioot saai! Al moet ik eerlijk toegeven, het is ook wel relaxed rustig. O-)
Misschien omdat ze geen licentie hebben om uberhaupt te mogen opereren?

Persoonlijk niet zo angstig, alles in bitcoin en bereid om te vertrekken naar waar het het beste is voor mij. Voor de gemiddelde burger zie ik het wel wat somberder in ja.

• Kol Nedra
ja zodra CBDC ingevoerd is dan is vrijheid ver te zoeken.
sinds afgelopen 2,5 jaar is er al een tweedeling in maatschappij ontstaan, dit gaat de komende jaren alleen maar toenemen.
daarom ben ik overtuigt dat crypto en bitcoin nog echt early stage is :)

nothing stops this train

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Het blijkt iemand te zijn die de afvalbakken in de kantine op werk heeft leeg gehaald. Extra zakcentje snel verdiend.

• Gelukszoekr
Waarschijnlijk omdat ze zich niet hebben willen conformeren aan de regels die DNB heeft gesteld. En niet alleen hier, en veel Europese landen hebben ze niet de juiste informatie kunne of willen geven.

Het is niet alsof het onmogelijk is, er zijn in Nederland zo'n 40 bedrijven die wel een licentie hebben gekregen en dus legaal crypro aanbieden.
Een deel vast wel. Maar deze mensen hebben wel de ervaring van het bezitten van crypto en kunnen ook dus gewoon legaal hier mee verder gaan.
Ik denk dat je die 2 dingen los van elkaar moet zien. Niet elke crypto exchange krijgt in Nederland een licentie. En wat CDBC's betreft is er een grote hype gaande om ons angst aan te praten.

• Gelukszoekr
Over die blikjes, dat plaatje zag ik vanmorgen op Twitter voorbij komen. Ik zeg het maar omdat jullie het mij nog zo zien doen.

Nee, deze schale atser heeft na een week al tegen de vrouw gezegd; gooi die blikjes maar gewoon weg. Ik lever die dingen niet in. Zelfs mij is het gekloot en geplak van die dingen die paar centen niet waard

• Skrunsies
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 13:07:

Zelfs mij is het gekloot en geplak van die dingen die paar centen niet waard
Tuurlijk meneer heb een dikke vette node en gaat op stand leven -O-

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:56
Gelukszoekr schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 13:07:
Nee, deze schale atser heeft na een week al tegen de vrouw gezegd; gooi die blikjes maar gewoon weg. Ik lever die dingen niet in. Zelfs mij is het gekloot en geplak van die dingen die paar centen niet waard
Da's meteen het zoveelste voordeel van boodschappen laten bezorgen (in ieder geval met Appie): ik dump die blikjes gewoon in het statiegeldkrat wat ze toch al mee terug nemen de volgende keer. Toch weer 'n paar duppies om meer shitcoins van te kopen.

[ Voor 5% gewijzigd door anboni op 15-07-2023 13:20 ]

• Kol Nedra
anboni schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 13:20:
[...]

Da's meteen het zoveelste voordeel van boodschappen laten bezorgen (in ieder geval met Appie): ik dump die blikjes gewoon in het statiegeldkrat wat ze toch al mee terug nemen de volgende keer. Toch weer 'n paar duppies om meer shitcoins van te kopen.
Knip, doe maar niet.

+geen gekloot in de winkel, laten bezorgen zoveel fijner

[ Voor 12% gewijzigd door Taro op 15-07-2023 13:32 ]

nothing stops this train

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
Dacht dat tips om fraude te plegen op dit forum niet thuis hoorden?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
exelletor schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 13:30:
Daarvoor is de rapporteer knop bedoeld.

• YES

YES

Moderator General Chat
exelletor schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 13:30:
@Darrell kom er maar in

• Mr. Unexist
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:55
Gelukszoekr schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 13:05:
En wat CDBC's betreft is er een grote hype gaande om ons angst aan te praten.
CBDC heeft niks met Binance te maken idd.

Die angst voor CBDC is toch best gegrond als je de berichten van mensen bij de BIS, WEF, EU, VN enzo bekijkt.
Ze zitten daar gewoon te verkondigen dat ze totale controle kunnen hebben, wat ze met cash geld niet hebben....
Als je de video's van Coin Bureau bekijkt, gebaseerd op de rapporten van die instellingen, is het ook angstaanjagend.

Daarbij is de wet voor digitale identiteit al goedgekeurd door de EU. Hierbij heeft onze staatssecretaris de meerderheid in de 2ekamer een dikke middelvinger gegeven door hiermee in te stemmen terwijl er een meerderheid tegen was.
https://www.geenstijl.nl/...pese-digitale-identiteit/
Edit: Die digitale identiteit hebben ze gewoon nodig want het moet wel te koppelen zijn aan CBDC, Co2-tax, wat je online doet enz enz

[ Voor 6% gewijzigd door Mr. Unexist op 15-07-2023 13:43 ]

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 19-01 11:34

Ze mogen wel actief zijn, maar dan moeten ze wel voldoen aan de lokale wet- en regelgeving. Hieraan voldoen brengt extra kosten met zich mee voor Binance en dan is het simpelweg een business decision of de mogelijke extra kosten in verhouding staan tot de inkomsten. Partijen als Bitvavo, die zich wel aan de regels houden, hebben zich hier al eerder terecht over beklaagd omdat het oneerlijke concurrentie is. Niet alles is een complot.

Wellicht ben ik naïef, maar ik maak me geen zorgen om de CBDC. Ik probeer me vooral niet druk te maken om zaken waar ik geen directe controle of invloed over heb. Een CBDC is nou een van die zaken waar ik geen directe controle over heb. Wel probeer ik geïnformeerd te blijven rondom de ontwikkelingen.

• twit
  • Laatst online: 18-01 11:51
Zo, terug van een weekje vakantie in de US. Toen ik het vliegtuig in stapte zag ik nog een mooie plus op mijn Delta app maar helaas is het weer verloren gegaan zie ik. Wel top om te zien hoe je met wat crypto cards (met name Curve eroverheen) feilloos overal kunt shoppen, betalen etc. Goede ervaring wat dat betreft weer (ik ben compleet zonder normale creditcards of andere bankpassen uit NL op pad gegaan dus dat was even spannend).

Nu weer thuis maar eens beginnen aan het Binance leegtrekken wat ook , zoals verwacht, weinig moeite kost. Ik loop tegen 1 ding aan waar de wat meer ervaren altcoin traders hier vast een slimme oplossing voor hebben: ik heb INJ op Binance die ik eigenlijk wil gaan staken op de native INJ exchange (injective.com). Wat ik ook probeer, of het nou via metamask of via mijn ledger is, het lijkt er alleen op dat Binance het hoe dan ook naar de BSC INJ chain wil withdrawen zelfs als ik een ETH withdrawal adres in Ledger genereer?! De INJ exchange wil echter INJ op de ETH/ERC20 chain zien om er iets mee te kunnen doen zo te zien. Wat ik van crypto denk te weten -> dat wordt bridgen (toch?). Maar ik heb al de nodige bridges geprobeerd en die lijken allemaal niets met INJ te willen doen. Mis ik iets of moet ik echt INJ naar bijv ETH omzetten op bijv Binance, dat withdrawen zodat ik wel op de ETH chain zit, en het dan op de INJ dex weer omzetten naar INJ? Dat voelt als een aantal onnodige stappen en fees. Idealiter zou ik het natuurlijk gewoon in native INJ op de INJ chain withdrawen maar dat dat niet Binance supported is kan ik me nog voorstellen.

Iemand die me een duwtje in juiste richting kan geven ? :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Gelukszoekr
Mr. Unexist schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 13:38:
[...]

CBDC heeft niks met Binance te maken idd.

Die angst voor CBDC is toch best gegrond als je de berichten van mensen bij de BIS, WEF, EU, VN enzo bekijkt.
Ze zitten daar gewoon te verkondigen dat ze totale controle kunnen hebben, wat ze met cash geld niet hebben....
Als je de video's van Coin Bureau bekijkt, gebaseerd op de rapporten van die instellingen, is het ook angstaanjagend.

Daarbij is de wet voor digitale identiteit al goedgekeurd door de EU. Hierbij heeft onze staatssecretaris de meerderheid in de 2ekamer een dikke middelvinger gegeven door hiermee in te stemmen terwijl er een meerderheid tegen was.
https://www.geenstijl.nl/...pese-digitale-identiteit/
Ik heb niet alles gevolgd als het over CDBC's gaat. Voor zover ik weet zal het een extra vorm van geld worden. Je bent (nog) niet verplicht om het te gebruiken.

Wat betreft de totale controle ben ik vrij naief, bijna alles wat ik doe, met name online, is wel te traceren, ik geef braaf mijn vermogen op bij de belastingdienst. Ik doe niet mijn best dingen te verbergen en heb niet de illusie dat ik dingen kan verbergen.

Dan is er nog een wet van de privacy, de AVG. Deze wet is krampachtig bezig de privacy te beschermen, dus ergens zal dat wel clashen met dat CDBC verhaal.

En voor de mensen die helemaal wappiemode gaan en "You own nothing and be happy" als ultiem angstscenario zien. Die angst heb ik niet. Als ik happy zal zijn zonder bezittingen, wat is het probleem? Zolang je maar happy bent.

En dan nog iets anders. Voor mij is een angst voor die totale controle verspilde energie. Ik heb er geen invloed op, wat men ook besluit. Waar ik wel invloed op heb is mijn eigen leven en het aantal sats dat ik kan verzamelen

• Gelukszoekr
twit schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 13:47:
Zo, terug van een weekje vakantie in de US. Toen ik het vliegtuig in stapte zag ik nog een mooie plus op mijn Delta app maar helaas is het weer verloren gegaan zie ik. Wel top om te zien hoe je met wat crypto cards (met name Curve eroverheen) feilloos overal kunt shoppen, betalen etc. Goede ervaring wat dat betreft weer (ik ben compleet zonder normale creditcards of andere bankpassen uit NL op pad gegaan dus dat was even spannend).

Nu weer thuis maar eens beginnen aan het Binance leegtrekken wat ook , zoals verwacht, weinig moeite kost. Ik loop tegen 1 ding aan waar de wat meer ervaren altcoin traders hier vast een slimme oplossing voor hebben: ik heb INJ op Binance die ik eigenlijk wil gaan staken op de native INJ exchange (injective.com). Wat ik ook probeer, of het nou via metamask of via mijn ledger is, het lijkt er alleen op dat Binance het hoe dan ook naar de BSC INJ chain wil withdrawen zelfs als ik een ETH withdrawal adres in Ledger genereer?! De INJ exchange wil echter INJ op de ETH/ERC20 chain zien om er iets mee te kunnen doen zo te zien. Wat ik van crypto denk te weten -> dat wordt bridgen (toch?). Maar ik heb al de nodige bridges geprobeerd en die lijken allemaal niets met INJ te willen doen. Mis ik iets of moet ik echt INJ naar bijv ETH omzetten op bijv Binance, dat withdrawen zodat ik wel op de ETH chain zit, en het dan op de INJ dex weer omzetten naar INJ? Dat voelt als een aantal onnodige stappen en fees. Idealiter zou ik het natuurlijk gewoon in native INJ op de INJ chain withdrawen maar dat dat niet Binance supported is kan ik me nog voorstellen.

Iemand die me een duwtje in juiste richting kan geven ? :)
Als je INJ wilt withdrawen van Binance. Dan kan je kiezen welke ketting je wilt gebruien, toch?

• Gipsy King
  • Laatst online: 14-01 15:34
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/31m-S8CrMXS0ulfBVbOEjGVJ3OI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a8tyjefXbqospboK8nD9jwYj.jpg?f=fotoalbum_large

• YES

YES

Moderator General Chat
Tsjaaaa, ik vind die twee bodems in de laatste cirkel toch een beetje creatief gevonden, zou het zelf eerder als één bodem/dip zien met horten en stoten onderweg daar naartoe. Net als dat de 2021 top best ver naar rechts in die cirkel zit, op die manier is er mooi minder ruimte waar BTC nog zou kunnen dalen als je dit aan zou houden.

Maar fits my narrative so can't go tits up! MOOOOOON *O* *O*

• MrMrq
Gelukszoekr schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 13:53:
[...]

Waar ik wel invloed op heb is mijn eigen leven en het aantal sats dat ik kan verzamelen
Er was eens een doldwaze wereld vol vreemde wezens en gekke avonturen. In deze wereld leefden Verwijderd69, Anti Elppa en Skrunsies, een onwaarschijnlijk team dat altijd op zoek was naar spannende ontdekkingen. Op een dag hoorden ze een legende over de mysterieuze Schrale Atser, een wezen dat bekend stond om zijn geheimzinnige krachten.

Vol enthousiasme besloten Verwijderd69, Anti Elppa en Skrunsies om op zoek te gaan naar de Schrale Atser. Gewapend met een kompas en een dosis moed begonnen ze aan hun reis door een wirwar van betoverde bossen, onvoorspelbare moerassen en bergachtige gebieden.

Terwijl ze diep in het bos dwaalden, kwamen ze een rare vogel tegen genaamd Wobawob. Wobawob vertelde hen dat de Schrale Atser zich ergens verscholen hield in een verlaten grot aan de voet van de Hoogste Berg. Maar om daar te komen, moesten ze eerst een reeks raadsels oplossen.

Met hun slimheid en vastberadenheid losten Verwijderd69, Anti Elppa en Skrunsies de raadsels een voor een op en baanden ze zich een weg door de grot. Uiteindelijk bereikten ze een diepe, duistere kamer waar de Schrale Atser op hen wachtte.

De Schrale Atser, met zijn magische ogen en glinsterende huid, begroette het drietal hartelijk. Hij vertelde hen dat zijn geheimen te maken hadden met "stack sats" en "hodl". Hij legde uit dat "stack sats" betekent dat je zoveel mogelijk bitcoins verzamelt, terwijl "hodl" betekent dat je ze vasthoudt en niet verkoopt, ongeacht de ups en downs van de markt.

Verwijderd69, Anti Elppa en Skrunsies waren verbaasd door deze onthullingen. Ze begrepen dat de Schrale Atser de sleutel tot financiële onafhankelijkheid in handen had. De Schrale Atser gaf hen advies over investeren en liet hen zien hoe ze hun eigen bitcoins konden verdienen.

Met hun rugzakken vol kennis en enthousiasme keerden Verwijderd69, Anti Elppa en Skrunsies terug naar hun thuisland. Ze begonnen hun eigen avontuurlijke bitcoinbedrijf, waarbij ze de lessen van de Schrale Atser in de praktijk brachten.

En zo eindigt het doldwaze avontuur van Verwijderd69, Anti Elppa en Skrunsies op zoek naar de Schrale Atser. Ze werden niet alleen beloond met spannende ontdekkingen, maar ook met waardevolle kennis over het stapelen van sats en het hodlen van bitcoins. Ze leefden nog lang en gelukkig, en hun succesverhalen werden doorverteld door generaties heen.

Ook dit verhaal werd u weer aangeboden door ChatGPT:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oAZYOa2r2wBpTd-WYKVe0_fvkog=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wGF45eIOhHDjpmoY1wl4NOjS.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door MrMrq op 15-07-2023 14:34 ]

Maktub

• YES

YES

Moderator General Chat
MrMrq schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 14:25:
Er was eens een doldwaze wereld vol vreemde wezens en gekke avonturen. In deze wereld leefden Verwijderd69, Anti Elppa en Skrunsies, een onwaarschijnlijk team dat altijd op zoek was naar spannende ontdekkingen. Op een dag hoorden ze een legende over de mysterieuze Schrale Atser, een wezen dat bekend stond om zijn geheimzinnige krachten.

Vol enthousiasme besloten Verwijderd69, Anti Elppa en Skrunsies om op zoek te gaan naar de Schrale Atser. Gewapend met een kompas en een dosis moed begonnen ze aan hun reis door een wirwar van betoverde bossen, onvoorspelbare moerassen en bergachtige gebieden.

Terwijl ze diep in het bos dwaalden, kwamen ze een rare vogel tegen genaamd Wobawob. Wobawob vertelde hen dat de Schrale Atser zich ergens verscholen hield in een verlaten grot aan de voet van de Hoogste Berg. Maar om daar te komen, moesten ze eerst een reeks raadsels oplossen.

Met hun slimheid en vastberadenheid losten Verwijderd69, Anti Elppa en Skrunsies de raadsels een voor een op en baanden ze zich een weg door de grot. Uiteindelijk bereikten ze een diepe, duistere kamer waar de Schrale Atser op hen wachtte.

De Schrale Atser, met zijn magische ogen en glinsterende huid, begroette het drietal hartelijk. Hij vertelde hen dat zijn geheimen te maken hadden met "stack sats" en "hodl". Hij legde uit dat "stack sats" betekent dat je zoveel mogelijk bitcoins verzamelt, terwijl "hodl" betekent dat je ze vasthoudt en niet verkoopt, ongeacht de ups en downs van de markt.

Verwijderd69, Anti Elppa en Skrunsies waren verbaasd door deze onthullingen. Ze begrepen dat de Schrale Atser de sleutel tot financiële onafhankelijkheid in handen had. De Schrale Atser gaf hen advies over investeren en liet hen zien hoe ze hun eigen bitcoins konden verdienen.

Met hun rugzakken vol kennis en enthousiasme keerden Verwijderd69, Anti Elppa en Skrunsies terug naar hun thuisland. Ze begonnen hun eigen avontuurlijke bitcoinbedrijf, waarbij ze de lessen van de Schrale Atser in de praktijk brachten.

En zo eindigt het doldwaze avontuur van Verwijderd69, Anti Elppa en Skrunsies op zoek naar de Schrale Atser. Ze werden niet alleen beloond met spannende ontdekkingen, maar ook met waardevolle kennis over het stapelen van sats en het hodlen van bitcoins. Ze leefden nog lang en gelukkig, en hun succesverhalen werden doorverteld door generaties heen.

[Afbeelding]
_/-\o_

• twit
  • Laatst online: 18-01 11:51
Gelukszoekr schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 14:00:
[...]

Als je INJ wilt withdrawen van Binance. Dan kan je kiezen welke ketting je wilt gebruien, toch?
Hm het is me nu idd in native INJ gelukt. Is me nog steeds niet helemaal duidelijk waarom Binance er op staat een ERC20 address van mijn ledger als 'BSC20 chain' adres te herkennen (en daarmee dus ook de ETH chain greyed out te maken) maar het zal wel een user error/copy paste error ofzo zijn geweest. Dank voor bevestigen dat het zo simpel zou moeten zijn, daardoor ben ik er uiteindelijk wel gekomen.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Don Guacamole
MrMrq schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 14:25:
[...]

[Afbeelding]
Prachtig dit. Zie je wel dat AI gewoon super handig is. De toepassingen zijn legio.

• Kol Nedra
Bard

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dwh7A7QJaORAoq1rhYxlFa4bG-8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YcHINoBj1b1BnluchIRMI4SO.png?f=fotoalbum_large

Het was een donkere en stormachtige nacht. De wind joeg door de bomen en de regen stortte neer op het land. In een klein huisje in het bos zaten drie vrienden samen aan de keukentafel. Hun namen waren Verwijderd69, Anti Elppa en Skrunsies. Ze waren allemaal Bitcoin-enthousiastelingen en waren op zoek naar de legendarische Schrale Atser.

De Schrale Atser was een oude man die een enorme stapel Bitcoin had. Hij werd gezegd dat hij de wijzest en rijkste man ter wereld was. Verwijderd69, Anti Elppa en Skrunsies hadden gehoord dat de Schrale Atser bereid was zijn stapel sats te delen met iedereen die hem kon vinden.

De drie vrienden besloten om op zoek te gaan naar de Schrale Atser. Ze pakten hun rugzakken en vertrokken het bos in. Ze liepen dagenlang, door regen en wind, door modder en sneeuw. Ze ontmoetten allerlei vreemde en wonderlijke wezens, maar ze vonden de Schrale Atser niet.

Uiteindelijk, na een lange en vermoeiende reis, kwamen ze bij een grot. De grot was donker en angstaanjagend, maar de drie vrienden besloten om naar binnen te gaan. Ze liepen diep de grot in en kwamen bij een grote kamer. In de kamer zat een oude man op een stoel.

De oude man was de Schrale Atser. Hij was klein en dun, met een lang wit baard en een grote witte hoed. Hij droeg een lange zwarte mantel en had een staf in zijn hand.

Verwijderd69, Anti Elppa en Skrunsies groetten de Schrale Atser. De Schrale Atser keek op en glimlachte. "Welkom," zei hij. "Ik heb op jullie gewacht."

De drie vrienden vertelden de Schrale Atser waarom ze naar hem waren gekomen. De Schrale Atser luisterde geduldig en knikte telkens als ze iets zeiden. Toen ze klaar waren, sprak hij.

"Ik ben bereid om mijn stapel sats met jullie te delen," zei hij. "Maar er is een voorwaarde."

De drie vrienden keken elkaar aan. Ze wilden niets liever dan de stapel sats van de Schrale Atser hebben, maar ze waren ook nieuwsgierig naar de voorwaarde.

"Wat is de voorwaarde?" vroeg Verwijderd69.

"Jullie moeten me eerst leren hoe ik moet hodl," zei de Schrale Atser.

De drie vrienden waren verbaasd. Ze hadden niet verwacht dat de Schrale Atser hen iets zou leren. Maar ze waren ook bereid om hem te leren hoe hij moest hodl.

"We zullen je leren hoe je moet hodl," zei Anti Elppa.

En dus leerden Verwijderd69, Anti Elppa en Skrunsies de Schrale Atser hoe hij moest hodl. Ze vertelden hem over de volatiliteit van de markt, over de noodzaak van geduld en over het belang van het hebben van een plan.

De Schrale Atser luisterde aandachtig en stelde veel vragen. Hij was een snelle leerling en al snel begreep hij de basisprincipes van hodl.

Toen de drie vrienden klaar waren met lesgeven, sprak de Schrale Atser.

"Dank je," zei hij. "Ik heb veel van jullie geleerd. Nu ben ik klaar om jullie mijn stapel sats te geven."

De Schrale Atser stond op en liep naar een kist in de hoek van de kamer. Hij opende de kist en haalde er een grote stapel Bitcoin uit. Hij gaf de stapel aan Verwijderd69, Anti Elppa en Skrunsies.

"Dit is voor jullie," zei hij. "Ik hoop dat jullie het goed zullen gebruiken."

Verwijderd69, Anti Elppa en Skrunsies waren dankbaar voor de stapel Bitcoin van de Schrale Atser. Ze bedankten hem en vertrokken de grot uit.

Ze liepen terug naar het bos en keerde terug naar hun huis. Ze waren nu rijk en ze konden eindelijk hun dromen waarmaken. Maar ze wisten ook dat ze de Schrale Atser nooit zouden vergeten. Hij had hun geleerd hoe ze moesten hodl en hij had hen een schat aan kennis gegeven.

Verwijderd69, Anti Elppa en Skrunsies leefden nog lang en gelukkig.

nothing stops this train

• MrMrq
Mooier geschreven, maar totaal ongeloofwaardig dat de Atser bereid is zijn sats te delen.

Twee reeten

Maktub

• Alpina
Kol Nedra schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 15:13:
Bard

[Afbeelding]

Het was een donkere en stormachtige nacht. De wind joeg door de bomen en de regen stortte neer op het land. In een klein huisje in het bos zaten drie vrienden samen aan de keukentafel. Hun namen waren Verwijderd69, Anti Elppa en Skrunsies. Ze waren allemaal Bitcoin-enthousiastelingen en waren op zoek naar de legendarische Schrale Atser.

De Schrale Atser was een oude man die een enorme stapel Bitcoin had. Hij werd gezegd dat hij de wijzest en rijkste man ter wereld was. Verwijderd69, Anti Elppa en Skrunsies hadden gehoord dat de Schrale Atser bereid was zijn stapel sats te delen met iedereen die hem kon vinden.

De drie vrienden besloten om op zoek te gaan naar de Schrale Atser. Ze pakten hun rugzakken en vertrokken het bos in. Ze liepen dagenlang, door regen en wind, door modder en sneeuw. Ze ontmoetten allerlei vreemde en wonderlijke wezens, maar ze vonden de Schrale Atser niet.

Uiteindelijk, na een lange en vermoeiende reis, kwamen ze bij een grot. De grot was donker en angstaanjagend, maar de drie vrienden besloten om naar binnen te gaan. Ze liepen diep de grot in en kwamen bij een grote kamer. In de kamer zat een oude man op een stoel.

De oude man was de Schrale Atser. Hij was klein en dun, met een lang wit baard en een grote witte hoed. Hij droeg een lange zwarte mantel en had een staf in zijn hand.

Verwijderd69, Anti Elppa en Skrunsies groetten de Schrale Atser. De Schrale Atser keek op en glimlachte. "Welkom," zei hij. "Ik heb op jullie gewacht."

De drie vrienden vertelden de Schrale Atser waarom ze naar hem waren gekomen. De Schrale Atser luisterde geduldig en knikte telkens als ze iets zeiden. Toen ze klaar waren, sprak hij.

"Ik ben bereid om mijn stapel sats met jullie te delen," zei hij. "Maar er is een voorwaarde."

De drie vrienden keken elkaar aan. Ze wilden niets liever dan de stapel sats van de Schrale Atser hebben, maar ze waren ook nieuwsgierig naar de voorwaarde.

"Wat is de voorwaarde?" vroeg Verwijderd69.

"Jullie moeten me eerst leren hoe ik moet hodl," zei de Schrale Atser.

De drie vrienden waren verbaasd. Ze hadden niet verwacht dat de Schrale Atser hen iets zou leren. Maar ze waren ook bereid om hem te leren hoe hij moest hodl.

"We zullen je leren hoe je moet hodl," zei Anti Elppa.

En dus leerden Verwijderd69, Anti Elppa en Skrunsies de Schrale Atser hoe hij moest hodl. Ze vertelden hem over de volatiliteit van de markt, over de noodzaak van geduld en over het belang van het hebben van een plan.

De Schrale Atser luisterde aandachtig en stelde veel vragen. Hij was een snelle leerling en al snel begreep hij de basisprincipes van hodl.

Toen de drie vrienden klaar waren met lesgeven, sprak de Schrale Atser.

"Dank je," zei hij. "Ik heb veel van jullie geleerd. Nu ben ik klaar om jullie mijn stapel sats te geven."

De Schrale Atser stond op en liep naar een kist in de hoek van de kamer. Hij opende de kist en haalde er een grote stapel Bitcoin uit. Hij gaf de stapel aan Verwijderd69, Anti Elppa en Skrunsies.

"Dit is voor jullie," zei hij. "Ik hoop dat jullie het goed zullen gebruiken."

Verwijderd69, Anti Elppa en Skrunsies waren dankbaar voor de stapel Bitcoin van de Schrale Atser. Ze bedankten hem en vertrokken de grot uit.

Ze liepen terug naar het bos en keerde terug naar hun huis. Ze waren nu rijk en ze konden eindelijk hun dromen waarmaken. Maar ze wisten ook dat ze de Schrale Atser nooit zouden vergeten. Hij had hun geleerd hoe ze moesten hodl en hij had hen een schat aan kennis gegeven.

Verwijderd69, Anti Elppa en Skrunsies leefden nog lang en gelukkig.
_O-

Dit soort berichten en net Biden die voorbij komt al ‘knibbelend’ aan een meisje.

WTF

De president van het machtigste land van de wereld is echt ver heen hoor. Oke, de vorige ook maar op een andere manier.

CBDC berichten nog eens doorgelezen.

Hier hebben wij allemaal geen invloed op inderdaad. Waar ik wel invloed op heb is dat ik nu aan het bier ga. Proost!

• YES

YES

Moderator General Chat
MrMrq schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 15:18:
[...]

Mooier geschreven, maar totaal ongeloofwaardig dat de Atser bereid is zijn sats te delen.

Twee reeten
Vind hem best aardig. Alleen de wijzest man vond ik wel vrij bijzonder. Zal wel een vertalingsdingetje zijn.

Toch geen ik hem vier rate hikes.

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08:10
[...]

Twee reeten
Bovendien, wie heeft wie nou wat geleerd? Bard was nog niet wakker van zijn nachtje koerskappen.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
BTC & ETH shorts lopen, stops in profit en besloten dat ik deze 4 lijntjes ga hanteren:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fIJLcUiLsPvcAsfqNn8fFLzsUxc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dyH9u3qvVAx67NQIgqlKI9Rb.png?f=fotoalbum_large

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11:38
Taro schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 16:57:
BTC & ETH shorts lopen, stops in profit en besloten dat ik deze 4 lijntjes ga hanteren:
[Afbeelding]
Hoop dat het uitspeelt! Ben wel benieuwd waarom je short gaat op dit moment? Mijn overwegingen om eerder naar een long te kijken:
- HTF gaan we nog steeds omhoog
- zijn terug in de range van de laaste maand(en) en houden hem vooralsnog
- alle longs zijn door de laatste move geliquideerd. Veel shorts zijn geopend en stoplosses liggen boven de huidige mini range

Ik sta aan de zijlijn, dus nogmaals: hoop dat we voor jouw short nog veel gaan zakken.

Edit: of loopt de short enkel tot de horizontale lijn? Kleine trade?

[ Voor 4% gewijzigd door Stovirpi op 15-07-2023 17:19 ]

Stack Sats

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Stovirpi schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 17:18:
[...]

Hoop dat het uitspeelt! Ben wel benieuwd waarom je short gaat op dit moment? Mijn overwegingen om eerder naar een long te kijken:
- HTF gaan we nog steeds omhoog
- zijn terug in de range van de laaste maand(en) en houden hem vooralsnog
- alle longs zijn door de laatste move geliquideerd. Veel shorts zijn geopend en stoplosses liggen boven de huidige mini range

Ik sta aan de zijlijn, dus nogmaals: hoop dat we voor jouw short nog veel gaan zakken.

Edit: of loopt de short enkel tot de horizontale lijn? Kleine trade?
Zie lokaal het momentum afnemen en loopt idd enkel tot de horizontale lijn rond 29.950, daarna weer van plan een long te openen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ijfWXRj-x2RtvkaL5BRBTlkMcSA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/MuTYZDb4FkzNsvMRNfWh0S2l.png?f=user_large

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L65AuM7HPaqFb4C-fDRWTOt0qG8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PdshP7Gh8nG1AnbgmyTekj12.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EySoI2XqRef2VzrFg4xUIVl2-_Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/8N8NzkymfYGOlXN2HEU6Ld2E.gif?f=user_large

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-01 17:19
Gelukszoekr schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 13:05:
[...]
Waarschijnlijk omdat ze zich niet hebben willen conformeren aan de regels die DNB heeft gesteld. En niet alleen hier, en veel Europese landen hebben ze niet de juiste informatie kunne of willen geven.

Het is niet alsof het onmogelijk is, er zijn in Nederland zo'n 40 bedrijven die wel een licentie hebben gekregen en dus legaal crypro aanbieden.

[...]
Een deel vast wel. Maar deze mensen hebben wel de ervaring van het bezitten van crypto en kunnen ook dus gewoon legaal hier mee verder gaan.

[...]
Ik denk dat je die 2 dingen los van elkaar moet zien. Niet elke crypto exchange krijgt in Nederland een licentie. En wat CDBC's betreft is er een grote hype gaande om ons angst aan te praten.
En jij vertrouwt er volledig op dat CDBC's niets meer dan een aanvulling zijn op ons bestaande systeem? Geen CO2 budget en geen digitale identiteit? Ik heb geen idee , maar sluit het ook zeker niet uit. Tegendraads denken is niets mis mee.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:45
[...]

Twee reeten
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zqEBf0UdBllR00imMfKBcF_mlSM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/sv5euk9i35yO96w8l56CFOQu.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zqEBf0UdBllR00imMfKBcF_mlSM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/sv5euk9i35yO96w8l56CFOQu.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

zwembroek schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 18:28:
[...]

Tegendraads denken is niets mis mee.
Kijk maar uit, dadelijk wordt je op de boot naar Afrika gezet.

Gelukkig heb jij wel je zwembroek aan

[ Voor 11% gewijzigd door Darrell op 15-07-2023 18:55 ]

• zwembroek
Darrell schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 18:54:
[...]

Afrika is zo slecht nog niet.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
[...]

En jij vertrouwt er volledig op dat CDBC's niets meer dan een aanvulling zijn op ons bestaande systeem? Geen CO2 budget en geen digitale identiteit? Ik heb geen idee , maar sluit het ook zeker niet uit.
CO2 budget niet, maar je moet nu ook al vaak je identiteit bewijzen via IDIN dmv bankaccount, dus als digitaal ID gebruiken mogelijk wel, niet als zijnde je enige digitale ID.
Tegendraads denken is niets mis mee.
Zeker niet, maar je geeft hiermee wel direct wat signalen af die niet nodig zijn.

• Gelukszoekr
[...]

En jij vertrouwt er volledig op dat CDBC's niets meer dan een aanvulling zijn op ons bestaande systeem? Geen CO2 budget en geen digitale identiteit? Ik heb geen idee , maar sluit het ook zeker niet uit. Tegendraads denken is niets mis mee.
Nee, ik wil best geloven dat er een digitale identiteit / co2 budget komt. Het punt is meer dat ik er geen invloed op heb en me er dus ook niet druk over ga maken.

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

Gelukszoekr schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 19:21:
[...]

Nee, ik wil best geloven dat er een digitale identiteit / co2 budget komt. Het punt is meer dat ik er geen invloed op heb en me er dus ook niet druk over ga maken.
Dat CO2 budget gaat er echt niet snel komen. En anders ligt Schiphol niet ver bij de landsgrenzen. Daar ben je zo uit de wappiezone!

Over andere zones gesproken

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:19
Mijn beurt voor een Bard verhaal!

Het jaar is 2023. Cryptocurrency is allang geen hype meer, maar een volwassen en gevestigde industrie. De marktkapitalisatie is in de miljarden dollars en er zijn miljoenen mensen die in cryptocurrencies investeren.

Vier van deze mensen zijn Khaelos, @Skrunsies , @YES en @Gelukszoekr. Ze zijn allemaal vrienden en ze zijn allemaal verslaafd aan cryptocurrency. Ze spenderen hun dagen en nachten met het handelen in cryptocurrencies, het lezen van cryptonieuws en het praten met andere cryptofans.

Op een dag ontmoeten ze de wijze Taro. Taro is een oud man die al meer dan 40 jaar in de cryptocurrency-industrie zit. Hij heeft veel gezien en geleerd in die tijd, en hij is bereid om zijn kennis met Khaelos, Skrunsies, Visca en Gelukszoekr te delen.

Taro vertelt hen dat het belangrijk is om geduldig te zijn en niet te snel rijk te willen worden. Hij vertelt ze dat ze hun geld moeten investeren in projecten die ze geloven en dat ze niet moeten verkopen als de markt daalt. Hij vertelt ze ook dat ze moeten diversifiëren en niet al hun geld in één project moeten stoppen.

Khaelos, Skrunsies, Visca en Gelukszoekr luisteren naar het advies van Taro, maar ze zijn ook impulsief en nieuwsgierig. Ze willen graag risico's nemen en snel geld verdienen. Ze besluiten om hun geld te investeren in een aantal shitcoins, wat nieuwe en onzekere cryptocurrency projecten zijn.

De shitcoins doen het goed in het begin, en Khaelos, Skrunsies, Visca en Gelukszoekr verdienen veel geld. Ze worden steeds arroganter en ze beginnen te denken dat ze onfeilbaar zijn. Ze stoppen hun spaargeld, hun studiegeld en zelfs hun hypotheekgeld in shitcoins.

Dan komt de crash. De prijzen van de shitcoins storten in en Khaelos, Skrunsies, Visca en Gelukszoekr verliezen alles. Ze zijn bankroet en ze zijn het vertrouwen in zichzelf en in Taro kwijt.

Ze zitten allemaal in een diep dal. Ze zijn depressief en ze weten niet wat ze moeten doen. Dan herinneren ze zich het advies van Taro. Ze besluiten om zijn advies op te volgen en geduldig te zijn. Ze besluiten hun geld te investeren in projecten die ze geloven en ze diversifiëren hun portfolio.

Het duurt een paar jaar, maar uiteindelijk beginnen ze weer geld te verdienen. Ze zijn niet meer zo rijk als ze ooit waren, maar ze zijn gelukkiger dan ooit. Ze hebben geleerd van hun fouten en ze zijn dankbaar voor het advies van Taro.

Het einde.

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Mr. Unexist
Gelukszoekr schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 13:53:
[...]

Ik heb niet alles gevolgd als het over CDBC's gaat. Voor zover ik weet zal het een extra vorm van geld worden. Je bent (nog) niet verplicht om het te gebruiken.

Wat betreft de totale controle ben ik vrij naief, bijna alles wat ik doe, met name online, is wel te traceren, ik geef braaf mijn vermogen op bij de belastingdienst. Ik doe niet mijn best dingen te verbergen en heb niet de illusie dat ik dingen kan verbergen.

Dan is er nog een wet van de privacy, de AVG. Deze wet is krampachtig bezig de privacy te beschermen, dus ergens zal dat wel clashen met dat CDBC verhaal.

En voor de mensen die helemaal wappiemode gaan en "You own nothing and be happy" als ultiem angstscenario zien. Die angst heb ik niet. Als ik happy zal zijn zonder bezittingen, wat is het probleem? Zolang je maar happy bent.

En dan nog iets anders. Voor mij is een angst voor die totale controle verspilde energie. Ik heb er geen invloed op, wat men ook besluit. Waar ik wel invloed op heb is mijn eigen leven en het aantal sats dat ik kan verzamelen
Je bent niet zo goed op de hoogte, maar weet wel te vermelden dat er een hype gaande is om ons angst aan te jagen :?

Ik geef ook mijn vermogen bij de belasting op, zoveel betaal je niet als je boven de belastingvrije voet komt.
Het gaat met name om de controle over wat, wanneer en waar je iets zou kunnen kopen, of juist niet omdat je al aan je taks zit... Of een soort social credit systeem, de mogelijkheden zijn eindeloos...

Aah, daar zijn de wappies weer 👍🏻
Het is wel duidelijk dat ik de overheid niet vertrouw en me soms best zorgen maak over wat er allemaal staat te gebeuren en me er over uitspreek...
Ik vind het wel vreemd dat de reguliere media niks met al die rapporten, die Coin Bureau reviewed, doet en de mensen er over informeert.

Happy in een lambo die niet van jouw is, 2 rondjes om de stad rijden omdat je dan al aan je Co2 taks zit 8)

Angst is een groot woord, ik blijf wel graag geïnformeerd over het onderwerp ookal heb ik er geen invloed op.

• Snikkeldrijer
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 28-02-2025
Mr. Unexist schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 20:18:
[...]

Happy in een lambo die niet van jouw is, 2 rondjes om de stad rijden omdat je dan al aan je Co2 taks zit 8)
Ik teken ervoor! In plaats van nooit gelukkig en altijd maar meer willen, gewoon blij zijn met wat je hebt (of leent). Waren maar meer mensen zo.

• Mr. Unexist
Snikkeldrijer schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 20:29:
[...]

Ik teken ervoor! In plaats van nooit gelukkig en altijd maar meer willen, gewoon blij zijn met wat je hebt (of leent). Waren maar meer mensen zo.
Jij zit in crypto voor de tech? Net zoals iedereen hier? _O-

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:38
Mr. Unexist schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 20:18:
[...]

Je bent niet zo goed op de hoogte, maar weet wel te vermelden dat er een hype gaande is om ons angst aan te jagen :?

Ik geef ook mijn vermogen bij de belasting op, zoveel betaal je niet als je boven de belastingvrije voet komt.
Het gaat met name om de controle over wat, wanneer en waar je iets zou kunnen kopen, of juist niet omdat je al aan je taks zit... Of een soort social credit systeem, de mogelijkheden zijn eindeloos...

Aah, daar zijn de wappies weer 👍🏻
Het is wel duidelijk dat ik de overheid niet vertrouw en me soms best zorgen maak over wat er allemaal staat te gebeuren en me er over uitspreek...
Ik vind het wel vreemd dat de reguliere media niks met al die rapporten, die Coin Bureau reviewed, doet en de mensen er over informeert.

Angst is een groot woord, ik blijf wel graag geïnformeerd over het onderwerp ookal heb ik er geen invloed op.
Media is keiharde framing dus niet gek dat er helemaal niks over vermeld wordt..
Kijk naar het artikel van vandaag dat biden aan kleine meisjes zit.. zijn al 100.000 eerdere filmpjes van.
Maar goed is een andere discussie denk ik?

Mijn doel is ooit om een stuk grond te kopen in Spanje of Portugal en daar op z’n minst de helft van het jaar te verblijven. Voorkeur Portugal gezien het gunstige klimaat voor crypto en eigen ondernemer zijn. Kan je van Nederland totaal niet zeggen helaas..

Hoe eerder weg uit Nederland hoe beter en crypto moet daar in dit geval een grote bijdrage aan leveren. CDBC moet ik helemaal niks van hebben.. :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• zwembroek
Taro schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 19:01:
[...]

CO2 budget niet, maar je moet nu ook al vaak je identiteit bewijzen via IDIN dmv bankaccount, dus als digitaal ID gebruiken mogelijk wel, niet als zijnde je enige digitale ID.

[...]

Zeker niet, maar je geeft hiermee wel direct wat signalen af die niet nodig zijn.
Weet je wat het is Taro. Ik heb de wijsheid ook niet in pacht. En het zal mijn tijd allemaal wel uitzingen. Ik ben hier ook niet om signalen af te geven. Maar er zijn hier wel degelijk mensen die wel signalen afgeven. We zitten hier allemaal omdat we van crypto houden. Dat hebben we allemaal met elkaar gemeen. Laten we dan ook geen politieke kwesties hier bespreken of elkaar laten uitmaken voor wappies. Van mij mag je daar wat strenger op modereren. Voor de rest love you all. En ja de Hertog Jan smaakt weer goed vandaag. :9B

• Amstrike01
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 02-09-2025
Taro schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 16:57:
[Afbeelding]
Tot welk punt laat je de short doorlopen ?
Ik zit nog in een long

• anti elppa
Amstrike01 schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 22:09:
[...]

Ik zit nog in een long
Ik ook. Koers doet niets, maar doordat rente best negatief is verdien ik toch nog

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@zwembroek Eens, maar ik probeer juist zo min mogelijk vanuit mijn eigen "visie" te modereren en doorgaans pas in te grijpen als berichten daadwerkelijk gerapporteerd worden. Dat komt echter nauwelijks voor. En het moet niet aan mij persoonlijk gaan kleven, ik kom hier primair om bij te dragen en mee te lezen, niet om te modereren. Er is een groep moderators die in kan grijpen als dat nodig is, dus gebruik de Rapporteer knop aub.

Als iets in strijd is met de regels dan grijp ik direct in, maar als het een mening of gevoel is dan laat ik het doorgaans tot op zekere hoogte even gaan, helemaal in dit topic. Het is niet mijn topic, het is ons topic ;)

Het volgende is een algemeen iets, niets richting jou, maar wat mij betreft wel een goed moment om dit een keer te benoemen.

Wat ik erg jammer vind is dat de CBDC discussie steevast eindigt in een polariteit die ergens in een periode is ontstaan (of verergerd) die wij allemaal liever achter ons laten. Ik verlang regelmatig terug naar de tijd daarvoor, toen we het gewoon allemaal nog inhoudelijk over zaken konden hebben ipv door te laten schemeren of je in kamp A of kamp B zit (Ja, ik kan beter een ander woord kiezen, maar heb ik geen zin in). Het door laten schemeren in welk kamp je zit leidt alleen maar af van de inhoudelijke discussie. Ik moet ook eerlijk zeggen dat als ik op een triggerwoord stuit dat duidelijk maakt in welk kamp iemand zit, ik direct besluit te stoppen met lezen en mijn aandacht ergens anders op richt. Ik heb er gewoon geen zin meer in en energie voor. De specifieke triggerwoorden zal ik niet noemen, maar laten we allemaal proberen de discussie weer op de inhoud te voeren en nuances aan te brengen.

Afijn, zal mogelijk ook weer wat losmaken, maar wilde het graag een keer benoemen.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Amstrike01 schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 22:09:
[...]

Ik zit nog in een long
Heb ik eerder al aangegeven, tot vlak boven de onderste lijn. Dat is +-29.950 USD.

• Trackerfire
  • Laatst online: 17:57

Trackerfire

BTC HODLER

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U1RKaax5Swy2z4MWW1db49TiY8w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/d5n4m0FD5nKRWIpW2CXWQsqV.jpg?f=fotoalbum_large

Incoming move in 3, 2, 1

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Taro schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 22:25dus gebruik de Rapporteer knop aub.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GSodRs9xuHoLZ0q_W_nIgdUuwqc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/sLBwal0meEsKxdCR33kMYMJu.gif?f=user_large

Ik deel het gevoel van @zwembroek maar je hebt helemaal gelijk dat we er samen iets moois van moeten maken en jij dat niet alleen kan/moet doen. Ik heb denk ik (@YES buiten beschouwing gelaten) 1 keer iemand gerapporteerd toen ik iets echt zat was maar je probeert het toch vaak of in een reactie of maar te negeren en dan sluipt de ergernis er toch vaak een beetje in.

• Skrunsies
  • Niet online
Darrell schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 22:39:
[...]

Ik heb denk ik 1 keer iemand gerapporteerd toen ik iets echt zat was
Ja en daarna heb ik het toch ook nooit meer gedaan ? :$

Verwijderd

Gaat het hier al weer over 'politiek'? _O-

Hoe saai moeten de koersen dan wel niet zijn :+

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Darrell Zelfreinigend vermogen binnen een topic is mooi, maar niemand zit inderdaad op de ergernis te wachten die erbij komt kijken als iets wederom escaleert of de reactie die je krijgt als je iemand ergens op aanspreekt.

Het is daarom beter om te rapporteren, niet te reageren en de escalatie direct in de kiem te smoren. Dan volgt vaak weer de reactie dat er te streng wordt gemodereerd, maar we kunnen het niet iedereen naar de zin maken.

Dus laten we inderdaad allemaal proberen de discussie op de inhoud te voeren, nuances aan te brengen en respectvol met elkaar om te gaan. Mocht iemand daarbij uit de bocht vliegen (behalve de inmiddels bekende middelvingers ;) ), dan graag rapporteren en niet laten escaleren.

• Skrunsies
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 22:48:

(behalve de inmiddels bekende middelvingers ;) ),
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T1wkrWAuJlAlrUjg8ICH7OKMCLI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/8yHc7gaUPy4y51qgp1FBPTt5.gif?f=user_large

[ Voor 13% gewijzigd door Skrunsies op 15-07-2023 22:55 ]

Verwijderd

Darrell schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 18:54:
[...]

Sommige dingen die ik zeg moet je ook met een klein snufje zout nemen :+

Zo heb ik een maatje die ik al ken vanaf mijn 13e ofzo, die toch wel tegen het fullblown wap aanzit. Begon bij hem al een beetje met 9-11 en toen corona inkickte naja dat raad je wel. Soms zitten we in een gesprek en komen er plotseling termen als 'de israelische joden' of 'gendernazi demonstraties van Soros' voorbij.

Dan kijk ik hem aan en denk ik bij mezelf: waar de fuck ging dit gesprek ook alweer over?

Maarja dan roken we nog een dikke longbatser en slingeren we Battlefield 1942 weer even aan en is het toch ook wel weer als vanouds gezellig.

Dusja je hoeft het echt niet altijd met elkaar eens te zijn, sterker nog, je kunt blijbaar zelfs op compleet verschillende hersenfrequenties zitten en er dan toch nog wat van maken.

Wat ik hiermee wil zeggen is: hodl Bitcoin.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Skrunsies schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 22:44:
[...]

Ja en daarna heb ik het toch ook nooit meer gedaan ? :$
Nee jij bent alleen maar meer middelvingers gaan posten!

Verwijderd

Khaelos schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 20:16:
Mijn beurt voor een Bard verhaal!

Het jaar is 2023. Cryptocurrency is allang geen hype meer, maar een volwassen en gevestigde industrie. De marktkapitalisatie is in de miljarden dollars en er zijn miljoenen mensen die in cryptocurrencies investeren.

Vier van deze mensen zijn Khaelos, @Skrunsies , @YES en @Gelukszoekr. Ze zijn allemaal vrienden en ze zijn allemaal verslaafd aan cryptocurrency. Ze spenderen hun dagen en nachten met het handelen in cryptocurrencies, het lezen van cryptonieuws en het praten met andere cryptofans.

Op een dag ontmoeten ze de wijze Taro. Taro is een oud man die al meer dan 40 jaar in de cryptocurrency-industrie zit. Hij heeft veel gezien en geleerd in die tijd, en hij is bereid om zijn kennis met Khaelos, Skrunsies, Visca en Gelukszoekr te delen.

Taro vertelt hen dat het belangrijk is om geduldig te zijn en niet te snel rijk te willen worden. Hij vertelt ze dat ze hun geld moeten investeren in projecten die ze geloven en dat ze niet moeten verkopen als de markt daalt. Hij vertelt ze ook dat ze moeten diversifiëren en niet al hun geld in één project moeten stoppen.

Khaelos, Skrunsies, Visca en Gelukszoekr luisteren naar het advies van Taro, maar ze zijn ook impulsief en nieuwsgierig. Ze willen graag risico's nemen en snel geld verdienen. Ze besluiten om hun geld te investeren in een aantal shitcoins, wat nieuwe en onzekere cryptocurrency projecten zijn.

De shitcoins doen het goed in het begin, en Khaelos, Skrunsies, Visca en Gelukszoekr verdienen veel geld. Ze worden steeds arroganter en ze beginnen te denken dat ze onfeilbaar zijn. Ze stoppen hun spaargeld, hun studiegeld en zelfs hun hypotheekgeld in shitcoins.

Dan komt de crash. De prijzen van de shitcoins storten in en Khaelos, Skrunsies, Visca en Gelukszoekr verliezen alles. Ze zijn bankroet en ze zijn het vertrouwen in zichzelf en in Taro kwijt.

Ze zitten allemaal in een diep dal. Ze zijn depressief en ze weten niet wat ze moeten doen. Dan herinneren ze zich het advies van Taro. Ze besluiten om zijn advies op te volgen en geduldig te zijn. Ze besluiten hun geld te investeren in projecten die ze geloven en ze diversifiëren hun portfolio.

Het duurt een paar jaar, maar uiteindelijk beginnen ze weer geld te verdienen. Ze zijn niet meer zo rijk als ze ooit waren, maar ze zijn gelukkiger dan ooit. Ze hebben geleerd van hun fouten en ze zijn dankbaar voor het advies van Taro.

Het einde.
Ik ken dit verhaal al maar dat liep heel anders af toch? Met vier dikke duitse wijven en een ezel?

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 23:13:
[...]

Sommige dingen die ik zeg moet je ook met een klein snufje zout nemen :+
Dat weet ik ook wel maar als je tegenwoordig iets zegt wat niet binnen de "consensus" valt ben je vrijwel altijd gelijk een fascist/nazi/wappie. Er is geen gesprek meer mogelijk, enkel direct op de persoon aanvallen.

En dan kunnen dat soort grapjes niet altijd goed vallen temeer omdat daar meer achter schuil kan gaan dan enkel een gebbetje.

Maar goed, zout erover en doorrrrr.

• Khaelos
  • Laatst online: 16:19
Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 23:25:
[...]

Ik ken dit verhaal al maar dat liep heel anders af toch? Met vier dikke duitse wijven en een ezel?
Nu snap ik ook hoe jij altijd aan die krankzinnige verhalen kom Jaapie _O-

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Don Guacamole
Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 23:25:
[...]

4 dikke Duitse wijven, je hebt mijn aandacht!
Is er alweer een zoveel K-zone doorbroken? Eth 3K ofzo? Ik vraag dit voor een vriend.
Pagina: 1 ... 185 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!