Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Goeie SL is wel handig en tegelijk lastig nu, niet te strak anders wordt je snel uitgestopt maar je wil ook niet geliquideerd wordenMr Ronman schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 20:41:
Net een long geopend op 30100, hopelijk verstandige keuze. Wel te veel potentiële winst laten verdampen vandaag, maar ja greed toch weer groter dan gezond verstand.
thanks.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Withdraw en het juiste adres in je wallet adressenlijst kiezen.Bad Brains schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 20:43:
Ik mis 2 delen en 80.000 posts, maar wat is de makkelijkste / goedkoopste manier om mijn vriendin's munten van Binance naar Kraken te krijgen?
thanks.
Kan overigens ook gewoon nog na de 17e.
[ Voor 5% gewijzigd door YES op 14-07-2023 20:44 ]
Bad Brains schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 20:43:
Ik mis 2 delen en 80.000 posts, maar wat is de makkelijkste / goedkoopste manier om mijn vriendin's munten van Binance naar Kraken te krijgen?
thanks.
UberLurker Departement #GG.
Haha jezus, does lief joh
Ja sorry, was grappig bedoeld maar ook wel met een beetje ondertoon..
We hebben een search functie. En hij geeft het zelf al aan, dat hij veel info mist. Beetje eigen initiatief kan toch nog wel ?
Zo niet dan sorry! Maar het is niet mijn dag, ik kruip wel weer onder een steen
Ja hij lijkt het te houden, maar ik juich nog niet te vroegYES schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 20:42:
[...]
Goeie SL is wel handig en tegelijk lastig nu, niet te strak anders wordt je snel uitgestopt maar je wil ook niet geliquideerd worden
Oh is mijn reactie ook al niet goed??Skrunsies schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 20:47:
[...]
Ja sorry misschien was grappig bedoeld maar ook wel met een beetje ondertoon..
We hebben een search functie. En hij heeft het zelf al aan, dat hij veel info mist. Beetje eigen initiatief kan toch nog wel ?
Nou dan, deze voor je:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8RtbZOmCqAqf3Nt9EhFszXlF.jpg?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/uL1UQKCyH9n5gJoAEudmqP8d.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/XkL8CpnSfSOCx1GWeAJ4BwMg.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/dllCLV5qLKhMOxp9G1J8YodO.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/cSdsuW9p15Re7tSxISUDQyQ7.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/vPoqfu9RfLsnyjl7iohyovBi.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/s7KOhIUzn8MSevS9xRVQrFXZ.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/h4gX5Lpi2CBY7PbzKeEbA7KW.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Go3InOTanv0vSKQI72FzFFw4.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/mits4s5X332WxICYSUssNd0l.gif?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/FIA7RwRCLUtOFxpDx9n4Zgaz.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/qPiOOrQFBjijNlmzNQJ3ITg0.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/BWER84t559Ja83S6TbhosikN.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/36mGj3KEbHkhko1t7mwM9ENn.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/bOjEXsbtxf240daleoSeik8R.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/I1YhCHutj5y0a9nJb80v5cmO.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/IqpWhU0QNHkxn7fG0Bx0pyUs.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/CPemNnsSiqamyHvvz35ya6Jl.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/wga31HeUxsGDnOXaRK3F1wrc.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Z31uDFgtppoY6l7wCe51Hrjw.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/I7iZg3GRAlHdMTrXvFgafCzl.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/S4Z4f6pWzoqj0aLn2WfiCcrc.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/1HboD01zk46LZxSyzPqVs9gF.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/P4sdetk97frFM3Nmyn0UcDrh.gif?f=user_large)
Mods als dit niet mag, of @Darrell me weer eens rapporteert, dan:
YES schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 20:49:
[...]
Oh is mijn reactie ook al niet goed??
Nou dan, deze voor je:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Wat een uitzonderlijke collectie gifjesYES schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 20:49:
[...]
Nou dan, deze voor je:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
BTC €94.837,08
Ik juich zeker niet te vroeg want ik zit mooi met mijn satjes aan de kant toe te kijkenMr Ronman schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 20:47:
[...]
Ja hij lijkt het te houden, maar ik juich nog niet te vroeg
Ja hè @Ngangatar …YES schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 20:52:
[...]
Speciaal voor @Skrunsies gespaard, die is er dol op.
Eerder @Ngangatar ook wel maar die is hier nog maar weinig
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Hey, no pun intended. Maar je mag mijn vriendin overnemen voor de goeie info.Skrunsies schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 20:47:
[...]
Ja sorry, was grappig bedoeld maar ook wel met een beetje ondertoon..
We hebben een search functie. En hij geeft het zelf al aan, dat hij veel info mist. Beetje eigen initiatief kan toch nog wel ?
58 en altijd in de schuur gestaan.
Als nieuw.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Zo goed was het nieuws eigenlijk niet. Het was een gedeeltelijk gelijk voor Ripple en dat is voor crypto an sich niet eens per se heel goed nieuws.Berry powel schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 20:56:
dit is toch behoorlijk zorgwekkend. Zoveel goed nieuws en dan zo'n daling
Als BTC echt uit zijn range gebroken was en dat bevestigd had/erboven gebleven was, had je kunnen zeggen dat dit nieuws daar wellicht aan meegeholpen had, maar momenteel wordt dat nieuws dus ingehaald door de werkelijkheid, namelijk dat het in essentie nog helemaal niet zoveel zegt.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Idd, en ik riep dit gisteren al 10x maar word dan weg gezet als verstokte bitcoin maxi (wat ik ook ben uiteraard)YES schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 21:05:
[...]
Zo goed was het nieuws eigenlijk niet. Het was een gedeeltelijk gelijk voor Ripple en dat is voor crypto an sich niet eens per se heel goed nieuws.
Als BTC echt uit zijn range gebroken was en dat bevestigd had/erboven gebleven was, had je kunnen zeggen dat dit nieuws daar wellicht aan meegeholpen had, maar momenteel wordt dat nieuws dus ingehaald door de werkelijkheid, namelijk dat het in essentie nog helemaal niet zoveel zegt.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Maar je bent wel onze verstokte bitcoin maxianti elppa schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 21:07:
[...]
Idd, en ik riep dit gisteren al 10x maar word dan weg gezet als verstokte bitcoin maxi (wat ik ook ben uiteraard)
WillemdeZijger schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 21:09:
Hey klootviolen, doe eens even niet allemaal kopen en verkopen. Daarom hebben we nu dus weer die schommelingen. Alleen maar kopen aub. Dank u!
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Ik vind dat dit dus los staat van of je nou een maxi bent of niet. Dat BTC de dominante factor in crypto is, is gewoon een feit. Zodra alts de markt beginnen te sturen/bepalen is het gewoon oppassen geblazen.anti elppa schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 21:07:
[...]
Idd, en ik riep dit gisteren al 10x maar word dan weg gezet als verstokte bitcoin maxi (wat ik ook ben uiteraard)
Ik ben niet vies van smerig winst maken met alts (al doe ik er al een hele tijd helemaal niets meer mee, maar dat komt vooral doordat de markt gewoon niet aantrekkelijk is voor alts, teveel risico) of door BTC te shorten (zij het om meer sats te pakken) maar er zijn gewoon zekerheden in crypto die mij in 2,5 jaar tijd wel duidelijk zijn geworden. BTC is king en als die een scheet laat vergast het hele landschap.
wat ik heb gelezen is dat het een big deal is omdat de SEC nu veel moelijker het verhandelen van al coins kan verbieden. als ripple al geen securities is dan zal dat voor veel altcoins gelden en dan wordt de handel verbieden een stuk lastiger. Maarja mogelijk klopt mijn interpretatie nietYES schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 21:05:
[...]
Zo goed was het nieuws eigenlijk niet. Het was een gedeeltelijk gelijk voor Ripple en dat is voor crypto an sich niet eens per se heel goed nieuws.
YES schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 20:49:
[...]
Nou dan, deze voor je:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dat klopt denk ik ook aardig. Maar welk effect heeft dat op de markt dan? Het verhandelen kon al en blijft dus zeer waarschijnlijk voor het grote deel gewoon kunnen (al was dit nog niet helemaal definitief/compleet dacht ik). De angst dat het helemaal kapotgemaakt werd door de SEC was ook niet mega groot want anders waren vrijwel alle alts echt al volledig rekt gegaan. Dus het positieve effect van die uitspraak moet ook niet overschat worden.Berry powel schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 21:11:
[...]
wat ik heb gelezen is dat het een big deal is omdat de SEC nu veel moelijker het verhandelen van al coins kan verbieden. als ripple al geen securities is dan zal dat voor veel altcoins gelden en dan wordt de handel verbieden een stuk lastiger. Maarja mogelijk klopt mijn interpretatie niet
Ten minste, zo kijk ik er naar. Ik heb gelukkig per saldo vooralsnog prima geprofiteerd van de volatiliteit die deze uitspraak met zich mee bracht
Bitcoin - A weapon of mass disruption
tsja wel effect het heeft vind ik ook lastig, misschien relateer ik het ook meer aan de problemen van Binance in de VS, als de SEC dan op termijn ook de handel in altcoins kan verbieden zou dat niet best zijn. Ik ben in ieder geval niet bij machte er iets zinnigs over te zeggen..YES schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 21:13:
[...]
Dat klopt denk ik ook aardig. Maar welk effect heeft dat op de markt dan? Het verhandelen kon al en blijft dus zeer waarschijnlijk voor het grote deel gewoon kunnen (al was dit nog niet helemaal definitief/compleet dacht ik). De angst dat het helemaal kapotgemaakt werd door de SEC was ook niet mega groot want anders waren vrijwel alle alts echt al volledig rekt gegaan. Dus het positieve effect van die uitspraak moet ook niet overschat worden.
Ten minste, zo kijk ik er naar. Ik heb gelukkig per saldo vooralsnog prima geprofiteerd van de volatiliteit die deze uitspraak met zich mee bracht
Ja eens hoor. Heeft er ook geen kloot mee te maken. Ik heb zelf zelfs shitcoins. Ik weet na meer dan 10 crypto gewoon aardig wat goed is en niet op bepaalde momenten in de cycle. En dit was gewoon niet goed.YES schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 21:10:
[...]
Ik vind dat dit dus los staat van of je nou een maxi bent of niet. Dat BTC de dominante factor in crypto is, is gewoon een feit. Zodra alts de markt beginnen te sturen/bepalen is het gewoon oppassen geblazen.
Ik ben niet vies van smerig winst maken met alts (al doe ik er al een hele tijd helemaal niets meer mee, maar dat komt vooral doordat de markt gewoon niet aantrekkelijk is voor alts, teveel risico) of door BTC te shorten (zij het om meer sats te pakken) maar er zijn gewoon zekerheden in crypto die mij in 2,5 jaar tijd wel duidelijk zijn geworden. BTC is king en als die een scheet laat vergast het hele landschap.
Cripple staat over een week ook gewoon weer op 40 cent of lager
🙋Berry powel schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 21:24:
hebben mensen hier INJ? een van de alts die het al tijden goed doet, ook tov BTC.
Maar wel met een nieuwe generatie bag holdersanti elppa schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 21:21:
[...]
Ja eens hoor. Heeft er ook geen kloot mee te maken. Ik heb zelf zelfs shitcoins. Ik weet na meer dan 10 crypto gewoon aardig wat goed is en niet op bepaalde momenten in de cycle. En dit was gewoon niet goed.
Cripple staat over een week ook gewoon weer op 40 cent of lager
Berry powel schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 21:24:
hebben mensen hier INJ? een van de alts die het al tijden goed doet, ook tov BTC.
Over 2 marktcycles begrijpt hij het hopelijk ook.jvel92 schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 21:27:
[...]
Maar wel met een nieuwe generatie bag holders
[Afbeelding]
Hahaha ook daar waarschuwde ik gisteren en eerder vandaag nog voor. Zooooo voorspel allemaal. Sorryjvel92 schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 21:27:
[...]
[Afbeelding]
jvel92 schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 21:27:
[...]
[Afbeelding]
INJ wordt op CT wel echt maximaal geshilled. Mogelijk dat het mijn bubbel is, maar dat is juist de reden dat ik het (nog) niet heb.Berry powel schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 21:24:
Stack Sats
Niet de groene kaarsen najagen!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
HihiRichh schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 21:36:
Sjongejonge zitten we nu weer rond de 30k te kutten? 😂
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Dat is geen voorspellen. Tegenover iedere verkoper is er sowieso een koper.anti elppa schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 21:32:
[...]
Hahaha ook daar waarschuwde ik gisteren en eerder vandaag nog voor. Zooooo voorspel allemaal. Sorry
Als iemand zo'n bericht post, dan is hij met teveel geld ingestapt en is het ook gewoon een erg domme actie. Het is dat ik een voorbeeldfunctie heb, anders zou ik zeggen dat er prima om gelachen mag wordenanti elppa schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 21:32:
[...] Sorry
Plaatsvervangend - er mag prima om gelachen wordenTaro schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 21:38:
[...]
Als iemand zo'n bericht post, dan is hij met teveel geld ingestapt en is het ook gewoon een erg domme actie. Het is dat ik een voorbeeldfunctie heb, anders zou ik zeggen dat er prima om gelachen mag worden
Ach wat maakt jou die voorbindfunctie nou uit!Taro schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 21:38:
[...]
Als iemand zo'n bericht post, dan is hij met teveel geld ingestapt en is het ook gewoon een erg domme actie. Het is dat ik een voorbeeldfunctie heb, anders zou ik zeggen dat er prima om gelachen mag worden
anti elppa schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 21:32:
[...]
Hahaha ook daar waarschuwde ik gisteren en eerder vandaag nog voor. Zooooo voorspel allemaal. Sorry
Idem hier.Kol Nedra schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 21:38:
mooie daling!
ik heb zojuist een Bitvavootje gedaan![]()
[Afbeelding]
Die ETH babes moeten terug!
Deed de website het gewoon? 😆Kol Nedra schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 21:38:
mooie daling!
ik heb zojuist een Bitvavootje gedaan![]()
[Afbeelding]
Dat je zelf concludeert dat je er weinig zinnigs over kan zeggen is denk ik meer dan genoeg. Het is onvoorspelbaar en het eerste effect heeft een boel mensen doen denken dat we al in één of andere bullrun/altseason beland waren, wat nu nog wel wat blijkt mee (of tegen) te vallen.Berry powel schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 21:19:
[...]
tsja wel effect het heeft vind ik ook lastig, misschien relateer ik het ook meer aan de problemen van Binance in de VS, als de SEC dan op termijn ook de handel in altcoins kan verbieden zou dat niet best zijn. Ik ben in ieder geval niet bij machte er iets zinnigs over te zeggen..
Tenminste, als je na die conclusie besluit even op de handjes te blijven zitten (of wellicht op de golven mee kan traden) dan doe je het toch goed?
Ik log weer uit, ga er wel van uit dat ik morgen ochtend wakker word met de koersen van pak m beet een uur of 4 geleden..
[ Voor 101% gewijzigd door YES op 14-07-2023 22:16 ]
Dat is ie zeker, alleen voor het mooie wel iets te vaak getest
Ah, jij ook. Ik ga morgen op vakantie. De crypto laat ik achter me. Tabee!Don Guacamole schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 21:49:
Man man man, ben je ff een paar uurtjes weg, van dikke moon naar dikke rekt!
Ik log weer uit, ga er wel van uit dat ik morgen ochtend wakker word met de koersen van pak m beet een uur of 4 geleden..
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ik zie 'm ongeveer zoals jij ze ziet.YES schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 22:00:
[...]
Zou idd goed kunnen, ik zelf had een horizontale support bedacht:
[Afbeelding]
Is alleen maar gunstig dat er zowel een trendlijn als een horizontale support te zien is, dan gaan er meer traders mee aan de haal namelijk
ik heb mijn best gedaan, had helaas geen 2 ton (EUR) hier meer liggen
nothing stops this train
Nice. Misschien kunnen we samen ooit Taro vervangenYES schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 22:08:
[...]
Heb die trendlijn van @Moiety er even bij getekend, die twee vallen echt exact samen lijkt het.
[Afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door Moiety op 14-07-2023 22:13 ]
Moiety schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 22:12:
[...]
Nice. Misschien kunnen we samen ooit Taro vervangen
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CtndKUMmVwceGYSIEZxFVoSx.jpg?f=user_large)
Edit: Taro vervangen? Dank je de koekoek, moet ik al die reports van @Darrell afhandelen, daar pas ik voor!
[ Voor 12% gewijzigd door YES op 14-07-2023 22:15 ]
YES schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 22:15:
[...]
[Afbeelding]
Edit: Taro vervangen? Dank je de koekoek, moet ik al die reports van @Darrell afhandelen, daar pas ik voor!
Als ie houdt. Zie voorlopig niks van bounce ofzo.YES schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 22:08:
[...]
Heb die trendlijn van @Moiety er even bij getekend, die twee vallen echt exact samen lijkt het.
[Afbeelding]
Voorbindfunctie is de nieuwe hodl.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Klopt, maar een bounce hoeft ook niet heel snel te zien te zijn, we gaan ook net het weekend in. Tot nu toe is ie alleen een keer aangetikt met een wick. Even afwachten wat het vervolg wordt. Als het historisch gezien een hele zware support was zou ik me iets minder op mijn gemak voelen doordat ie niet zo heel duidelijk bounced.Beug schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 22:23:
[...]
Als ie houdt. Zie voorlopig niks van bounce ofzo.
Maar wel op z'n hondjes Duits!
:strip_exif()/f/image/onauGIEJMXA2RStTmULGUdpK.jpg?f=fotoalbum_large)
He bah te laat.. had toch beter bij de les moeten blijven
[ Voor 33% gewijzigd door Khaelos op 14-07-2023 22:36 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Elk moment. Maar als je toch van je geld af wil kan ik mijn rekeningnummer ook wel doorgeven hoor_Gast_ schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 22:38:
Wat is een goed moment om (alsnog) in XRP te stappen?
Als je geen bagholder wil worden: nooit_Gast_ schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 22:38:
had een order op 60 cent staan, maar als btc door de 30K valt kan het weleens snel gaan. Wil je voor langere termijn gaan of een bounce? daarnaast wel/geen stoploss en waar?_Gast_ schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 22:38:
Haha ik weet het nog niet. 60 cent lijkt me wel een goed moment om er wat in te stoppen. Maar het is idd ook de vraag wat BTC gaat doen. De bounce is nog niet echt overtuigend....Berry powel schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 22:41:
[...]
had een order op 60 cent staan, maar als btc door de 30K valt kan het weleens snel gaan. Wil je voor langere termijn gaan of een bounce? daarnaast wel/geen stoploss en waar?
Haha verstandig.Taro schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 20:26:
[...]
Bedankt voor je tip, maar ik heb er niets mee gedaan
Vanaf 30386 plus ik weer
ja_Gast_ schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 22:38:
nothing stops this train
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Waar is de 69k in deze chart?
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Daarom was mijn post in eerste instantie ook een vraag. Meerdere mensen hier vonden die wick ongeldig. Maar hij past wel lekker binnen het plaatje.YES schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 22:52:
@Moiety op de 1W is die trendlijn van jou eigenlijk nog veel mooierHelaas is ie wel gebaseerd op een wick die veroorzaakt werd door cpi publicatie. Dat soort dingen verooorzaakt volatiliteit die je niet echt serieus kan nemen. Aan de andere kant, als de markt erop inspeelt telt het gewoon
[Afbeelding]
So close
Maar even zonder dollen. Laat goed zien dat we hooguit nog maar in een pre-bull zitten. De echte bullmarkt laat je niet meer instappen op (veel) lagere koersen. Spannende tijden in het vooruitzicht
Volgens mij is officieel drie keer raken geldig. In een geval als deze blijft het misschien discutabel. Ik kijk er naar zoals ik net zei, als de markt er op inspeelt is ie geldig dus vooralsnog lijkt het erop dat het wel enig effect heeft.Moiety schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 22:56:
[...]
Daarom was mijn post in eerste instantie ook een vraag. Meerdere mensen hier vonden die wick ongeldig. Maar hij past wel lekker binnen het plaatje.
Het is, denk ik, vooral de vraag of je hierop zou willen traden en zo ja welk risico je wil lopen. Als je met een klein deel van je PF en dus met een laag risico op deze trendlijn zou traden is het op zich te verantwoorden. Als je je hele PF eraan hangt met een leverage van hebikjoudaar, dan ben je nog veel beter bezig vraag je om problemen.
Als je op hogere timeframes en de lengte van eerdere cycles kijkt zou het ook bijzonder zijn als we nu al in een echte bullmarket zaten.Trackerfire schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 22:59:
[...]
So close![]()
Maar even zonder dollen. Laat goed zien dat we hooguit nog maar in een pre-bull zitten. De echte bullmarkt laat je niet meer instappen op (veel) lagere koersen. Spannende tijden in het vooruitzicht
[ Voor 3% gewijzigd door YES op 14-07-2023 23:06 ]
BTC trade ik niet. Gewoon Hodl. Ben ingestapt op 16k. Op 30k heb ik de helft omgezet naar Fiat. Dat heeft wat stoere verhalen opgeleverd aan de koffietafel. Maar ondertussen is die helft gewoon weer terug in BTC.YES schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 23:02:
[...]
Volgens mij is officieel drie keer raken geldig. In een geval als deze blijft het misschien discutabel. Ik kijk er naar zoals ik net zei, als de markt er op inspeelt is ie geldig dus vooralsnog lijkt het erop dat het wel enig effect heeft.
Het is, denk ik, vooral de vraag of je hierop zou willen traden en zo ja welk risico je wil lopen. Als je met een klein deel van je PF en dus met een laag risico op deze trendlijn zou traden is het op zich te verantwoorden. Als je je hele PF eraan hangt met een leverage van hebikjoudaar, dan ben je nog veel beter bezig vraag je om problemen.
Je weet nooit wanneer ie precies start, maar doelde meer op het feit dat zo’n beetje iedereen en z’n moeder riepen dat de bullmarket officieel was gestart. Keep on lurking HopiumYES schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 23:02:
[...]
Als je op hogere timeframes en de lengte van eerdere cycles kijkt zou het ook bijzonder zijn als we nu al in een echte bullmarket zaten.
Ps. Ik zie weer wat kleine plusjes ontstaan. Was dit m jongens en meisjes?
[ Voor 33% gewijzigd door Trackerfire op 14-07-2023 23:18 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/1htzZ5RjjM324CZCwiGmkpjr.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/fQpuzjxPDvaer4wDZbEvQ54K.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/IC8esXytVmAG8NS9obmQdbnD.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/ydtAUAQHsE3EjYBQWaI5LNbE.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/trXhdMelL5a0CspNX4p8qsLi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bs5iGzEEyDr22S2cRp8eIrSp.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/VI1F92TPfeODOmX7QxgWMakB.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/4eYqpMnPUwsU3IwNz9ysxyqe.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/L8xVfowHNjvzFTVSGFOp1ZYM.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Wmd2HRfOE0aIUzujuWQQ0LXS.png?f=fotoalbum_large)