FixedVerwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 12:11:
[...]
Ik zet het tegenwoordig niet meer om naar Bitcoin GRT maar naar GRT BTC
Toch weer een kleine 40 BTC erbij, die gaat straks natuurlijk naar 420K dollar per stuk dus dan heb ik heul veul geld.
Dammn, jammer. Waar uiteindelijk op verkocht?elektriekert schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 12:14:
[...]
Ik heb XRP sinds 2017, had ik maar verkocht rond de 3$
Arbitrages rond die $3 waren leuke tijden haha
Jammer van de PA, maar alles blijft vrij steady.
Denk dat we een pullback krijgen waarbij bitcoin even onder de 31k dipt en wat greedy longs liquidate, daarna 69k.
Moon, lambo.
Denk dat we een pullback krijgen waarbij bitcoin even onder de 31k dipt en wat greedy longs liquidate, daarna 69k.
Moon, lambo.
Nice, bedankt voor de tip!kernie schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 11:44:
En zo is het opeens weer één groot feest op de markt qua sentiment![]()
Coinbase heeft weer gratisssss 5 USD aan een of andere pauper munt.
Coinbase Access Protocol
What is Access Protocol?
- A blockchain-based model and ecosystem for media monetization
How can users join creator pools on Access?
- By locking ACS tokens in the pool of their choice
What are the 3 tools Access is building on top of the protocol?
- Publisher, Community, Scribe
Klikken jullie ook gewoon maar wat aan en lezen de vragen helemaal niet?
Hoe bedoel je?barrymossel schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 12:08:
[...]
Zelfs 15 dollar extra als je er vanalles mee doet. Gratis geld en gratis om te zetten naar BTC.
Er staat nog een "quest" bij die leerbeloningen...
Chainlink zou ik vervangen voor ADA :-)
nothing stops this train
Je bedoeld de oude rewards van The Graph en Amp ?barrymossel schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 13:23:
[...]
Er staat nog een "quest" bij die leerbeloningen...
Haha, ja dan had ik verkocht met x10knakworst schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 12:50:
[...]
Buy high sell low failed. Get out of this topic now.
Nooit verkocht, heb het als verloren geld beschouwd, maar als we nu de dollar passeren verkoop ik meteen de helft10mil.btc schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 12:58:
[...]
Dammn, jammer. Waar uiteindelijk op verkocht?
Arbitrages rond die $3 waren leuke tijden haha
Nee, ik bedoel deze:10mil.btc schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 13:25:
[...]
Je bedoeld de oude rewards van The Graph en Amp ?
/f/image/awS0NaJgbRV2ReiTJNOI6DD3.png?f=fotoalbum_large)
Zelfs 30.4 mag nog prima
[ Voor 7% gewijzigd door Trackerfire op 14-07-2023 13:42 ]
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Oh verkeerd gelezen, dacht dat je verkocht had voor 3 dollar.
De combi coinbase en de wallet app waren lekker buggy met connecten. Maargoed eerst acs lopen staken, ondertussen 15 usd ontvangen. Netto aan overgehouden 13,37 euro.
Zo, gratis vrijmibo voor deze loonslaaf.
"For those looking for 100X Yolo gains, this is not the portfolio for you"Kol Nedra schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 13:24:
[YouTube: I Asked ChatGPT To Invest $10,000 In Crypto For Me]
Chainlink zou ik vervangen voor ADA :-)
Het portfolio voor die groep heeft een naam: schuldhulpverlening
I'll take it. Gratisch is goed
Nee, natuurlijk allang omgezet in extra eth. Hamsteren die satjes.
Me after ten years and three full #Bitcoin bull-bear-bull cycles 🤠 pic.twitter.com/umJSSCnpa8
— Miguel Cuneta (@MiguelCuneta) 14 juli 2023
nothing stops this train
FTFYTominatie schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 14:27:
Heeft iemand de 48k babe al klaar staan voor vandaag?
Moon, lambo!
nothing stops this train
Vooralsnog blijft de low 31k goed bouncen
[ Voor 4% gewijzigd door Trackerfire op 14-07-2023 15:25 ]
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Haha, ouwe ultrabull!Tominatie schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 15:32:
Kwestie van tijd dat we range high wederom gaan testen en dan breken.
Zero.
https://www.marketwatch.c...4d1d?mod=livecoverage_webDeutsche Bank currency guru says it’s ‘time to sell the dollar’ as greenback sees longest losing streak since 2021
[ Voor 55% gewijzigd door Trackerfire op 14-07-2023 15:51 ]
Ja en ik dacht dat ik bullish was. Vergeleken bij hem ben ik een gure beer
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
anti elppa schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 15:55:
[...]
Ja en ik dacht dat ik bullish was. Vergeleken bij hem ben ik een gure beer
Gevonden!
1k te laat maar toch het posten waard.
Staat de 32k babe al ergens klaar?
Ja bij jaapio in de trapkastTrackerfire schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 16:07:
Verwijderd
Ik ben een week terug 40 geworden, dus ben te oud en verzwakt om dit aankomende run nog te kunnen doen. Mijn rug en knieën takelen sneller af dan de koers van een BEP20 token tijdens een rugpull. De aftakeling is keihard ingezet, ook geestelijk ben ik niet meer 100% bij de pinken.Trackerfire schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 16:07:
Mijn lichaam is versleten, libido is sindsdien ook compleet weg. Ik zie bijna niet eens meer het verschil tussen een mooie babe en een pot voedingsupplementen. Ik zie überhaupt bijna niets meer door staar van de ouderdom.
De traditie van babes tijdens een bullrun is een taak die ik niet langer kan volbrengen op mijn oude dag. De kans is ook groot dat mijn lamgeslagen, verzuurde bejaarde hart het begeeft tijdens de run...
We hebben een zeer bullish, enthousiaste jonge hond nodig die de kar vol babes van aankomende run gaat trekken.
Iemand in de lente van zijn leven, die vol enthousiasme en energie deze zware taak kan volbrengen en de visuele kwaliteit van de dames kan waarborgen.
Je zou bijna denken dat @Tominatie voor een reden is wedergekeerd.
Well done XRP. One Small step for XRP Nation, one Giant leap for Cryptocurrencies! pic.twitter.com/WmuIg8Ccc6
— Charles Hoskinson (@IOHK_Charles) 13 juli 2023
Opdat wij niet vergetenVerwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 16:24:
[...]
Ik ben een week terug 40 geworden, dus ben te oud en verzwakt om dit aankomende run nog te kunnen doen. Mijn rug en knieën takelen sneller af dan de koers van een BEP20 token tijdens een rugpull. De aftakeling is keihard ingezet, ook geestelijk ben ik niet meer 100% bij de pinken.
Mijn lichaam is versleten, libido is sindsdien ook compleet weg. Ik zie bijna niet eens meer het verschil tussen een mooie babe en een pot voedingsupplementen. Ik zie überhaupt bijna niets meer door staar van de ouderdom.
De traditie van babes tijdens een bullrun is een taak die ik niet langer kan volbrengen op mijn oude dag. De kans is ook groot dat mijn lamgeslagen, verzuurde bejaarde hart het begeeft tijdens de run...
We hebben een zeer bullish, enthousiaste jonge hond nodig die de kar vol babes van aankomende run gaat trekken.
Iemand in de lente van zijn leven, die vol enthousiasme en energie deze zware taak kan volbrengen en de visuele kwaliteit van de dames kan waarborgen.
Je zou bijna denken dat @Tominatie voor een reden is wedergekeerd.
Maktub
dat is pas goed HODLen, daaaamn het springt bijna openAlpina schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 16:03:
Gevonden!![]()
![]()
[Afbeelding]
nothing stops this train
Alpina schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 05:55:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
*edit, nog iets te vroeg. Kan gebeuren.![]()
Bij gebrek aan @Khaelos :
[Afbeelding]
Khaelos is even op vakantie, ik kom later met.nooie dames
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Maakt inderdaad niet uit 😀Alpina schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 16:03:
Gevonden!![]()
![]()
[Afbeelding]
Even teruggescrollt in de archieven en je laatste 3 ETH babes waren alle 3 van Ashley (december 2021).Khaelos schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 17:05:
[...]
Khaelos is even op vakantie, ik kom later met.nooie dames
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8jmGmxilKmgyKohK0P9tg8Z4.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7hsWVEE1KlfKvcK3sEShfkho.jpg?f=user_large)
En de 4500 babe
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qB0OsxJ57INuQwA2cUkW6Tmq.jpg?f=user_large)
Fijne vakantie!
Goed gevulde baggs , fijne vakantie amigo.Darrell schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 17:35:
[...]
Even teruggescrollt in de archieven en je laatste 3 ETH babes waren alle 3 van Ashley (december 2021).
[Afbeelding][Afbeelding]
En de 4500 babe
[Afbeelding]
Fijne vakantie!
Enne als je opstijgt neem deze dan effe mee omhoog.
[ Voor 18% gewijzigd door Gipsy King op 14-07-2023 17:45 ]
VERSCHRIKKELIJK!!!!!
Hoe kunnen mensen naar dit soort NL content kijken? Ik krijg er uitslag van alsof ik onder een boom vol met processie rupsen de hele Kamasutra afgewerkt heb. Dan nog liever de ADHD duitser met zijn kop alsof ie een amsterdammertje in zijn hol krijgt/ of het vuistje van hol tor de moon carl exactly as predicted (zelf keuze in te vullen)
[ Voor 9% gewijzigd door anti elppa op 14-07-2023 18:06 ]
Guys realy, i was taking a shower and then i saw something in ze chartsanti elppa schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 18:04:
[...]
VERSCHRIKKELIJK!!!!!
Hoe kunnen mensen naar dit soort NL content kijken? Ik krijg er uitslag van alsof ik onder een boom vol met processie rupsen de hele Kamasutra afgewerkt heb. Dan nog liever de ADHD duitser met zijn kop alsof ie een amsterdammertje in zijn hol krijgt/ of het vuistje van hol tor de moon carl exactly as predicted (zelf keuze in te vullen)
Maar serieus, welke hebzuchteling laat nu btc richting die gure alts vloeien......
XRP = trash
Inj gaat naar 3 digits in de volgende bull. Dat is zeker.Kol Nedra schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 17:48:
INJ gaat ook als een jecko, wow!
in BTC pairing, binnenkort nieuwe ATH?
[Afbeelding]
Baal er wel van dat ik ze begin van het jaar niet voor $1,25 heb opgepikt..
[ Voor 7% gewijzigd door Don Guacamole op 14-07-2023 18:32 ]
JUST IN: 🇺🇸 SEC acknowledges Fidelity, VanEck, WidsomTree, and Invesco Spot #Bitcoin ETF applications. pic.twitter.com/fVM8XET3bE
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 14 juli 2023
Letterlijk een bewijs van ontvangst van de ETF applications. Niet nieuwswaardig.
Waarom denk je dat?Don Guacamole schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 18:31:
[...]
Inj gaat naar 3 digits in de volgende bull. Dat is zeker.
Baal er wel van dat ik ze begin van het jaar niet voor $1,25 heb opgepikt..
Combi van trend Vd chart en de shills op twitter.
Verder natuurlijk nergens op gebaseerd maar hij is wel donders sterk deze coin.
Tnx. Was een dappere poging van mij voor serieus nieuws maar ik hou het dan maar bij memes en memmen.Chaes schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 18:42:
[...]
Letterlijk een bewijs van ontvangst van de ETF applications. Niet nieuwswaardig.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Wat ik gisteren al schreef, en doe et lekker nog een keer, extreem slechte ontwikkeling op dit punt in de cycle. Want stel btc faalt nu dik, dan gaan shitcoins daarna nog 10x harder door et putje. Maargoed meeste mensen moeten et eerst een keer of 2 meemakenTaro schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 18:58:
Afgeketst op bovenkant triangle, alts moonen: 30.4k soon?
[Afbeelding]
Exact, daarom ook vooral regelmatig winst nemen op alts (mits je ze hebt uiteraard) op dergelijke momenten.anti elppa schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 19:09:
[...]
Wat ik gisteren al schreef, en doe et lekker nog een keer, extreem slechte ontwikkeling op dit punt in de cycle. Want stel btc faalt nu dik, dan gaan shitcoins daarna nog 10x harder door et putje. Maargoed meeste mensen moeten et eerst een keer of 2 meemaken
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Mannen (en @Martine),
Ik ben een tijd afwezig geweest, hier. Hell, toen ik hier was, was het nog @Verwijderd die de babes postte en niet @Tominatie.
Anyway. De management samenvatting pen is nog roestig.
Dus ik oefen een beetje met ChatGPT. Heb maar meteen wat fintips van een hijgerige YouTuber voor jullie laten schrijven.
:strip_exif()/f/image/Qf0kbTN6gB4ir9UvxlBwfg35.jpg?f=fotoalbum_large)
📢 OMG, luister naar mij, schatjes! Het is tijd om je geest te blazen met mijn ENORME kennis over de meest opwindende wereld ooit - CRYPTO! 🚀🌙
💸 Wanneer ik aan crypto denk, krijg ik gewoon een AVALANCHE van emoties! Het is als een wilde, wilde rit waarin je HODLt tot je vingers verkrampt zijn en je ogen stralen als diamanten. 💎💎💎
📈 Maar laten we het hebben over de grootste deal van het jaar - BITCOIN! Het is de GROTE POEMA van crypto, de KONING van alle munten! Als je geen bitcoin hebt, ben je gewoon een grijze muis die vastzit in een saaie 9-tot-5-routine. 🐁
✨ Ethereum is als een betoverend sprookje - een eenhoorn die door het blockchain-landschap galoppeert. Als je ETH vasthoudt, ben je als een GLITTERPRIKKAART die door de crypto-gemeenschap wordt aanbeden! 🦄✨
💥 En nu, lieverds, moeten we het hebben over ALTCOINS! Oh, mijn godheid, ze zijn als vuurwerk dat explodeert in de nachtelijke lucht! Ze knallen en schitteren, en je kunt niet anders dan jezelf erin verliezen. 🎆🌌
🚀 Dogecoin, baby! Het is de meest iconische meme-munt aller tijden! Als je niet hebt gehoord van de SHIBA INU die de crypto-wereld verovert, dan heb je onder een ROGGEDEK gelegen! Het is de DOODSGRIJNS van crypto! 😱🐶
🌟 Maar wacht, er is meer! Ripple, Cardano, Binance Coin, Litecoin, Chainlink - ze zijn als een intergalactische crypto-dans, waarbij elke munt zijn eigen unieke pasjes heeft! Je kunt gewoon niet stil blijven zitten terwijl deze munten naar de maan vliegen! 🚀🌙
🔥 Dus, schatjes, ga op zoek naar die cryptocurrency-schatten! Zet je brave schoenen op, laat je portemonnee openstaan en stort jezelf in deze WILDE en GEKKE wereld van crypto! 🌪️💰
💃🕺 Oh, en vergeet niet om jezelf te abonneren op mijn YouTube-kanaal, volg me op Twitter en tik op die bel, want ik zal je elke dag BESTOKEN met de HEETSTE cryptotips! Samen zullen we de cryptowereld veroveren! Liefde, licht en LAMBO'S! 🚗✨💖
Ik ben een tijd afwezig geweest, hier. Hell, toen ik hier was, was het nog @Verwijderd die de babes postte en niet @Tominatie.
Anyway. De management samenvatting pen is nog roestig.
Dus ik oefen een beetje met ChatGPT. Heb maar meteen wat fintips van een hijgerige YouTuber voor jullie laten schrijven.
:strip_exif()/f/image/Qf0kbTN6gB4ir9UvxlBwfg35.jpg?f=fotoalbum_large)
📢 OMG, luister naar mij, schatjes! Het is tijd om je geest te blazen met mijn ENORME kennis over de meest opwindende wereld ooit - CRYPTO! 🚀🌙
💸 Wanneer ik aan crypto denk, krijg ik gewoon een AVALANCHE van emoties! Het is als een wilde, wilde rit waarin je HODLt tot je vingers verkrampt zijn en je ogen stralen als diamanten. 💎💎💎
📈 Maar laten we het hebben over de grootste deal van het jaar - BITCOIN! Het is de GROTE POEMA van crypto, de KONING van alle munten! Als je geen bitcoin hebt, ben je gewoon een grijze muis die vastzit in een saaie 9-tot-5-routine. 🐁
✨ Ethereum is als een betoverend sprookje - een eenhoorn die door het blockchain-landschap galoppeert. Als je ETH vasthoudt, ben je als een GLITTERPRIKKAART die door de crypto-gemeenschap wordt aanbeden! 🦄✨
💥 En nu, lieverds, moeten we het hebben over ALTCOINS! Oh, mijn godheid, ze zijn als vuurwerk dat explodeert in de nachtelijke lucht! Ze knallen en schitteren, en je kunt niet anders dan jezelf erin verliezen. 🎆🌌
🚀 Dogecoin, baby! Het is de meest iconische meme-munt aller tijden! Als je niet hebt gehoord van de SHIBA INU die de crypto-wereld verovert, dan heb je onder een ROGGEDEK gelegen! Het is de DOODSGRIJNS van crypto! 😱🐶
🌟 Maar wacht, er is meer! Ripple, Cardano, Binance Coin, Litecoin, Chainlink - ze zijn als een intergalactische crypto-dans, waarbij elke munt zijn eigen unieke pasjes heeft! Je kunt gewoon niet stil blijven zitten terwijl deze munten naar de maan vliegen! 🚀🌙
🔥 Dus, schatjes, ga op zoek naar die cryptocurrency-schatten! Zet je brave schoenen op, laat je portemonnee openstaan en stort jezelf in deze WILDE en GEKKE wereld van crypto! 🌪️💰
💃🕺 Oh, en vergeet niet om jezelf te abonneren op mijn YouTube-kanaal, volg me op Twitter en tik op die bel, want ik zal je elke dag BESTOKEN met de HEETSTE cryptotips! Samen zullen we de cryptowereld veroveren! Liefde, licht en LAMBO'S! 🚗✨💖
Maktub
REKT
Zoals verwacht. Hoop dat die shitcoin huggers blij zijn met hun bags
Always zoom out. Nothing on the hand.
1BTC=1BTCVerwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 19:27:
[...]
Zo is dat. Staat nog steeds hoger dan in 2010.
Maar het verlies van die 31 knauwt wel ff aan je bullgevoel 👀
Deze manier mag van mij wel gelijk krijgen vandaag
https://twitter.com/skolf...&t=DQCcOa0VoZ3zuv-uZd0uBg
[ Voor 37% gewijzigd door Trackerfire op 14-07-2023 19:37 ]
Toch blij dat ik gisteren op die pop uitgestapt ben, nu aankijken wat er gaat gebeuren en weer deels instappen.
Wat is je target?
Ik zit ook short, target 30.4k maar weet niet zo goed of ik dat nou een goed target vind. Dicht bij de close van de daily van gisteren, maar dat is niet echt een duidelijk punt of zo.
Trailing stop staat op 30.441 +50YES schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 20:04:
[...]
Wat is je target?
Ik zit ook short, target 30.4k maar weet niet zo goed of ik dat nou een goed target vind. Dicht bij de close van de daily van gisteren, maar dat is niet echt een duidelijk punt of zo.
Is dat gebaseerd op de trendlijn die je onder de daily candles kan trekken?
Zit vlak boven de onderste lijn in de triangle.YES schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 20:06:
[...]
Is dat gebaseerd op de trendlijn die je onder de daily candles kan trekken?
Dat instant Plaid bij Kraken is niet echt instant meer hè
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ah ja, volgens mij komt die aardig samen met de trendlijn die ik bedoel. Heb mijn target ietsje hoger gezet, strak 30.4k is misschien net iets te greedy
Sorry not sorry @anti elppa voor het shorten, hopelijk vergeef je me het nooit.
Maak je vaker hetzelfde bedrag over (exact)? Dan duurt 't langer.Gelukszoekr schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 20:08:
Dat instant Plaid bij Kraken is niet echt instant meer hè
Was me nog niet opgevallen. Normaal dca ik elke vrijdag exact 2 ton. Deze week was het iets minder. Ik zal er eens op lettentomtom901 schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 20:11:
[...]
Maak je vaker hetzelfde bedrag over (exact)? Dan duurt 't langer.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Dat is toch ook gewoon verdacht, dat je zo gestructureerd zo'n miniscuul bedrag stort. Zeker in een volatiele markt als crypto, dan verwacht je de ene keer 6 cent en de andere keer 8 lambo's als bank/exchange/obscuur doorgeefluik. En daarbij, zo'n laag bedrag elke keer komt over alsof je het systeem aan het prikken bent, kijken of je een lek of storing kan vinden. Nee ik snap ze wel. Niet zo pauper doen en gewoon mee gaan in de volatiliteit.Gelukszoekr schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 20:13:
[...]
Was me nog niet opgevallen. Normaal dca ik elke vrijdag exact 2 ton. Deze week was het iets minder. Ik zal er eens op letten
Sowieso zou ik je DCA aanraden, dan kan je elk willekeurig moment zomaar een bedrag storten en er dan over praten op Fok! om maar een platform te noemen. Dat is waar DCA voor staat.
Beter om daar boven te targetten. Ik denk dat we het al gehad hebben.
Hehe, met dat je dit post is zijn target gehit volgens mijAmstrike01 schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 20:22:
[...]
Edit: Oh nee, nog net niet waarschijnlijk
Edit 2: ach ik weet het ook allemaal niet
Edit 3: is er nog bier??
[ Voor 21% gewijzigd door YES op 14-07-2023 20:25 ]
als we morgen ook nog dalen dan gooi ik er een extra order in voor BTC en ETH op Bitvavo
nothing stops this train
Bedankt voor je tip, maar ik heb er niets mee gedaanAmstrike01 schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 20:22:
[...]
Taro schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 20:27:
Short target gehit, benieuwd of de onderste lijn het houdt:
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/sCgDbZuOugwQ3idppfi15vB1.jpg?f=fotoalbum_large)
Nou nou
:strip_exif()/f/image/zfpJOo3RjIw3qUjYwMmKeRIS.jpg?f=fotoalbum_large)
Gaat snel
[ Voor 20% gewijzigd door Beug op 14-07-2023 20:32 ]
Net bijna 200$ prijsverschil tussen spot en leverage......zijn dus enorm veel shorters actief
Gelukkig bloeden de shitcoins nu al 5x zo hard en btc d gaat weer up. Mooi mooi
Gelukkig bloeden de shitcoins nu al 5x zo hard en btc d gaat weer up. Mooi mooi
[ Voor 30% gewijzigd door anti elppa op 14-07-2023 20:34 ]
Ik durf een beperkte positie wel aan nu.Taro schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 20:32:
Long opbouwen of even aankijken...
Vrijdag dipdag 😂
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik heb mijn short gesloten hoor!anti elppa schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 20:32:
Net bijna 200$ prijsverschil tussen spot en leverage......zijn dus enorm veel shorters actief
En meer sats doordat ik met BTCUSD inverse trade. Vind dat echt lekker, je pakt, mits je trade geslaagd is natuurlijk (detail) altijd sats ipv fiat.
Ik heb net ook weer de 50% die ik 4h terug verkocht heb er op 30.15 weer in geknikkerd
Ja ik heb gisteren de trade stack tussen 31.3 en 31.4 verkocht, wat profits voor ons nieuwbouw huis apart gezet en nu weer positie aan het bouwenanti elppa schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 20:35:
[...]
Ik heb net ook weer de 50% die ik 4h terug verkocht heb er op 30.15 weer in geknikkerd
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/nCGVXLhuOYeL6BqrhNR80hFz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HZy8mDPSClr0P4UtWjDUTiY0.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/1NaUVLitUqRBDXlwZNT1fkN7.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/q9dUlYXmrRErgJBOvEz7CpXt.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/zHPO8DnzENlQh7wqdfCgqYlq.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/6kS4BAm7kDSp0PDhkuUgF3W4.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/C3wRr8aQEylDIvU1HWsAOBCF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5OCk0WPIJC3OvEFFT0ABDIZg.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/eHZZ8gtNLNGd0oQph8YADYlW.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JZ2E1kxMvuv2QAf4d5Idhk5B.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/AAKpGj4aQMmBzMEqmXODIz9r.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/7Z3eRhtrWhwY6vMc5PMjVN5j.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/8iJ7y7bVW1dIkFoJZrmYCw0P.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/24B8GMqKtZ2hYFbkrHKOGcYS.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RW1SdwI7zE95gPwf8xe70dVV.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/OO23QjK35bFBIcKoD7Ii2J3z.png?f=fotoalbum_large)