Vreemd, normaal komen de Google Play System updates tegelijk op alle apparaten hier, maar deze keer ben ik de enige die de september patch kreeg daarvan.
De tablet (samsung) en 2de toestel (ander merk) terzijde, mijn partner kreeg de update ook niet terwijl onze telefoons exact hetzelfde zijn uit zelfde regio.
Niet dat ik haast heb, in tegendeel maar het valt een beetje op want ik kan ook niks terug vinden of Google de update heeft teruggetrokken of dergelijke.
15 Oktober komt Android 15 uit op de Pixels naar mijn weten, en de laatste paar jaar was Samsung niet veel later aan de beurt.
Ik heb geen haast, sterker nog want wat ik tot nu toe heb gezien van OneUI 7 kan ik alleen concluderen dat het lelijker is geworden (plaatje eronder is schijnbaar hoe de notificaties nu eruitzien), daarnaast gaat de AI gepush natuurlijk door dus in mijn geval (ik gebruik het niet) zie ik alles betreffende AI als geen nieuwe functionaliteit in mijn geval.
Niet dat ik veel mis in OneUI.
Wat ik mij meer afvraag of Samsung sneller OneUI 7 en Android 15 gaat uitbrengen als de S25 series nou eenmaal uit zijn.
Voorbeeld, normaal zou de S24 de update rond november krijgen, S23 rond december, S22 rond januari en ga zo door, nu alles uitgesteld wordt tot S25 series uitkomen (geruchten gaan over dat dit in Januari gaat gebeuren), krijg zo'n S22 de update wel meteen met S23 en S24, of gaan ze nog steeds een maand tussen doen?
Dus (allemaal voorbeelden) S24 in Februari, S23 in Maart, S22 in April enz.
Want nu ze toch meer tijd nodig hebben, zou je denken dat bepaalde modellen de updates tegelijk kunnen krijgen.
Maar we zullen het zien, kan net zo goed zijn dat Android 15 onder OneUI 6 uitkomt en dat OneUI 7 z'n eigen ding is, wie weet wat Samsung allemaal in de planning heeft.
Onderstaande foto's komen van Reddit.
hopelijk kunnen die notificaties wat kleiner
best wat ruimte verspilling hier