Die is nog niet uitgerold ? Ook niet in India
Kan ook regio gewijs zijn
[ Voor 3% gewijzigd door Vincent91 op 16-06-2024 09:23 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Vincent91 op 16-06-2024 09:23 ]
Op mn s23 heb ik deze mei update staan. Behalve dat hij hier s911 (S911BXXU5CXE3) heet en niet s918
Ik merk hier niets van, sinds deze update is mijn batterijduur zeker niet verslechterd, maar ook niet dat ik kan zeggen dat het verbeterd is (wat deze man eerst op X beweerde)
[ Voor 11% gewijzigd door emmerx op 16-06-2024 12:20 ]
Draadloos laden op onze Zon
Heb die versie al binnen, S23U (EUX), maar los van dat de update idd in juni binnenkwam is de beveiligingspatch nog van mei en was het ook een niet al te grote update dacht ik?Vincent91 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 09:20:
[...]
Kan ook regio gewijs zijn
Waarom denk jij dat er een kern van waarheid in zit?swhnld schreef op zondag 16 juni 2024 @ 13:04:
Meest logische is dat er een kern van waarheid in zit, immers is Samsung relatief laat deze maand met de beveiligingsupdate, en is er een tussentijdse fix voor de mei update geweest.
Heb je wel de laatste update dan? Want hier staat de S916 er op.HBSVDK schreef op zondag 16 juni 2024 @ 09:26:
[...]
Op mn s23 heb ik deze mei update staan. Behalve dat hij hier s911 (S911BXXU5CXE3) heet en niet s918
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
S911B, S916B en S918B zijn de modelnummers van de S23, S23+ en S23 Ultra, heeft niets te maken met de software (veranderd dus nooit)13art schreef op zondag 16 juni 2024 @ 13:46:
[...]
Heb je wel de laatste update dan? Want hier staat de S916 er op.
Software ontwikkeling en testen kost tijd. Dus alleen bij serieuze problemen ga je een extra update uitbrengen.emmerx schreef op zondag 16 juni 2024 @ 13:26:
[...]
Waarom denk jij dat er een kern van waarheid in zit?
Ik zie nergens een bewijs, anders dan het geklaag en clickbait van de usual suspects.
En dit was voor het eerst voor mij zichtbaar dat een fw update een probleem heeft opgelost (zie eerdere post).
Ja die persoon moet gewoon ophouden met Amok en onrust te maken. Zoals eerder gezegd hij heeft belang bij verkrijgen van aandacht dus dan weet je genoeg...emmerx schreef op zondag 16 juni 2024 @ 17:06:
'Tarun' klaagt juist over die XE3-update...
Vreemd hier nog niet...GtrCraft schreef op maandag 17 juni 2024 @ 07:37:
Juni update rolt nu bij mij binnen
[ Voor 13% gewijzigd door edgarf28 op 17-06-2024 08:33 ]
Bij mij nu weledgarf28 schreef op maandag 17 juni 2024 @ 08:23:
[...]
Vreemd hier nog niet...
Edit: of bedoel je de 2e mei update soms? U5CXE3
[ Voor 52% gewijzigd door Vincent91 op 17-06-2024 08:37 ]
Nu ik nog een keer controleer op updates komt hij bij mij ook binnen idd!Vincent91 schreef op maandag 17 juni 2024 @ 08:36:
[...]
Bij mij nu wel
De 2de mei update is vorige week bij mij binnen gekomen en nu deze
[Afbeelding]
Dan wacht ik wel af wat jullie bevindingen zijn.Vincent91 schreef op maandag 17 juni 2024 @ 08:36:
[...]
Bij mij nu wel
[Afbeelding]
PSN : Geraedus
Er waren enkele problemen met CXE4 en de versie die vandaag binnenkwam is nieuwer CXE9 dus wordt er gevraagd om update uit te voerenGeraedus schreef op maandag 17 juni 2024 @ 09:22:
[...]
Dan wacht ik wel af wat jullie bevindingen zijn.
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
https://security.samsungmobile.com/securityUpdate.smsbVincent91 schreef op maandag 17 juni 2024 @ 08:36:
[...]
Bij mij nu wel
[Afbeelding]
Geen idee. Ik let er niet (meer) op. Ik laad hem avonds en na het werk gaat ie in de lader tot ik ga slapen. Of hij sneller leeg is geen idee, ik gebruik hem nauwelijks overdag en avonds bij gebruik zit ik naast het stopcontact. Hoe erg is het als sot 2u minder is maar je de dag wel haalt en dagelijks kunt laden?Vincent91 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 12:06:
Na de 2 recente updates
Hebben jullie nog last van battery drain?
One ui 6.1.1 zou uitkomen in july/augustus volgens de meeste geruchten dus ben benieuwd wat het gaat brengen
Bij normaal gebruik de dag halen zonder al te veel over te houden, betekent vaak wel dat je bijvoorbeeld op je vakantie als je veel buiten bent en meer navigeert, het einde van de dag helemaal niet haalt.HBSVDK schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 12:41:
[...]
Geen idee. Ik let er niet (meer) op. Ik laad hem avonds en na het werk gaat ie in de lader tot ik ga slapen. Of hij sneller leeg is geen idee, ik gebruik hem nauwelijks overdag en avonds bij gebruik zit ik naast het stopcontact. Hoe erg is het als sot 2u minder is maar je de dag wel haalt en dagelijks kunt laden?
Of dat je op vakantie juist minder de telefoon gebruikt omdat je leuke dingen doet in plaats van het leven te ontvluchten op de telefoon.boratnl schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 14:18:
[...]
Bij normaal gebruik de dag halen zonder al te veel over te houden, betekent vaak wel dat je bijvoorbeeld op je vakantie als je veel buiten bent en meer navigeert, het einde van de dag helemaal niet haalt.
Ik gebruik m'n telefoon ook als camera en merk altijd dat het met veel foto's maken + redelijk wat Google Maps al behoorlijk hard kan gaan.swhnld schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 14:50:
[...]
Of dat je op vakantie juist minder de telefoon gebruikt omdat je leuke dingen doet in plaats van het leven te ontvluchten op de telefoon.
Op zich is het wel logisch dat als je accu-intensieve dingen doet, je accu sneller leeg gaat. Fel scherm zorgt altijd voor een snel leeglopende accu.boratnl schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 15:41:
[...]
Ik gebruik m'n telefoon ook als camera en merk altijd dat het met veel foto's maken + redelijk wat Google Maps al behoorlijk hard kan gaan.
Op zich een prima oplossingascent schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 15:54:
[...]
Op zich is het wel logisch dat als je accu-intensieve dingen doet, je accu sneller leeg gaat. Fel scherm zorgt altijd voor een snel leeglopende accu.
Oplossing: powerbank.
Toestel zelf heeft niet echt ergens last van, zoals met de meeste updates tot nu toe.Vincent91 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 12:06:
Na de 2 recente updates
Hebben jullie nog last van battery drain?
One ui 6.1.1 zou uitkomen in july/augustus volgens de meeste geruchten dus ben benieuwd wat het gaat brengen
Ja, camera is ook een drain door zowel scherm aan en AI functies om te helpen een goede foto te maken wat constant actief is.boratnl schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 15:41:
[...]
Ik gebruik m'n telefoon ook als camera en merk altijd dat het met veel foto's maken + redelijk wat Google Maps al behoorlijk hard kan gaan.
[ Voor 41% gewijzigd door Vincent91 op 01-07-2024 11:08 ]
Net als alle andere mobiele aanbieders is ook Orange bezig met het afschalen van oude technologieën zoals 3G, dit staat op hun website als ik zoek op Orange België 3g:Vincent91 schreef op maandag 1 juli 2024 @ 11:02:
zijn er hier die bij orange (be) zitten en geen 3G hebben ?![]()
5G is wel volop bereik dus dit is wel een serieuze voorruitgang![]()
ze maken overal reclame dat ze het beste netwerk hebbenmaar is dat zo ?
ik weet het maar ik heb 3G altijd gebruikt omdat minder energie verbruikteswhnld schreef op maandag 1 juli 2024 @ 11:20:
[...]
Net als alle andere mobiele aanbieders is ook Orange bezig met het afschalen van oude technologieën zoals 3G, dit staat op hun website als ik zoek op Orange België 3g:
https://business.orange.b...e-maakt-plaats-voor-4g-5g
Kom met gemak de dag door met 5G, en bij weinig gebruik zelfs 2 dagenVincent91 schreef op maandag 1 juli 2024 @ 11:27:
[...]
ik weet het maar ik heb 3G altijd gebruikt omdat minder energie verbruikte
ik vraag me af hoe energie zuinig 5G is ? of er een verschil is met 4G
zijn er hier die 5G kunnen gebruiken en de hele dag doorkomen ?
3G is juist energie onzuinig. Tov 4G.Vincent91 schreef op maandag 1 juli 2024 @ 11:27:
[...]
Ik heb dual sim, en op beide 5g aan staan, red een dag doorkomen prima.Vincent91 schreef op maandag 1 juli 2024 @ 11:27:
[...]
Ik zit op 4G, op 5G valt het mij op dat de accu duur sneller naar beneden gaat als het bereik slechter is tov. 4G met slechter bereik.Vincent91 schreef op maandag 1 juli 2024 @ 11:27:
[...]
[ Voor 12% gewijzigd door Mizgala28 op 01-07-2024 15:21 ]
| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |
Is het bewezen dat 5G echt zoveel impact heeft op je accuduur?giovanni2903 schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 18:03:
5g voegt qua snelheid uberhaupt niks toe, omdat het niet écht 5g is. Best gewoon vastzetten op 4g ivm langere accuduur
Ja en Nee.dutchnltweaker schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 18:32:
[...]
Is het bewezen dat 5G echt zoveel impact heeft op je accuduur?
In België is wel al echte 5g te vinden. Vooral in de steden natuurlijk. Gisteren toonde speedtest.net me op mijn gsm met 5g (wifi uit) in Merelbeke 1000 mbps down en 100 mbps up (kon het eerst ook niet goed geloven en heb de test enkele keren herhaald en er 7,5GB doorgejaagd)giovanni2903 schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 18:03:
5g voegt qua snelheid uberhaupt niks toe, omdat het niet écht 5g is. Best gewoon vastzetten op 4g ivm langere accuduur
Toen ik een S22 Ultra had (die hetzelfde chip heeft) ging de accu duur vrij hard naar beneden met 5G, bij de S23 die ik nu heb staat het vooral uit omdat "het niet merkbaar beter is dan 4G op de meeste plekken, plus het scheelt wat accu", maar als 5G echt beter wordt kan ik het zo weer inschakelen en is de penalty op de accu duur niet rampzalig.swhnld schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:08:
[...]
Alleen over de S23 FE weet ik de modem performance niet, daar heb ik me niet genoeg in verdiept om er wat zinnigs over te zeggen, daar zul je misschien benchmarks voor kunnen vinden?
Kijk eens hoeveel apps je in diepe slaap hebt staan?realphoenikx schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 14:22:
Ik kan sinds een paar dagen geen apps updaten in de Play store, ook niet na het wissen van de cache en gegevens van de Play Store en wissen van cache van Play Services. Het vreemde is dat hetzelfde aan de hand is op mijn Samsung Tablet. Ik heb daarom daarna geprobeerd mijn Google account te verwijderen en na een herstart opnieuw toe te voegen, maar ook dat zonder resultaat.
Dank voor je antwoord, maar ik denk niet dat dat iets te maken heeft met het updaten van andere apps. Ik vergat bij mijn verhaal te vertellen dat ik net terug ben in mijn vakantieland, nadat ik een paar weken in Brazilie ben geweest. Ik vermoed dat Google ergens in de war is door mijn vakanties in een vakantie, vandaar dat ik heb geprobeerd de gegevens in Google te wissen....aaronito schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 14:36:
[...]
Kijk eens hoeveel apps je in diepe slaap hebt staan?
Deze worden namelijk niet mee geupdate in de playstore.
Heb je dit ook op meerdere netwerken?realphoenikx schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 14:22:
Ik kan sinds een paar dagen geen apps updaten in de Play store, ook niet na het wissen van de cache en gegevens van de Play Store en wissen van cache van Play Services. Het vreemde is dat hetzelfde aan de hand is op mijn Samsung Tablet. Ik heb daarom daarna geprobeerd mijn Google account te verwijderen en na een herstart opnieuw toe te voegen, maar ook dat zonder resultaat.
Ben je naar Brazilië verhuist in je Google Account? Want dan moet je je adresgegevens terugbrengen naar hier.realphoenikx schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 14:22:
Nee, ik heb geen instellingen veranderd tijdens mijn vakantie in Brazilië. Ik had wel een lokale sim gebruikt in Sim 2. Het lukt niet de apps te updaten zowel via wifi of 4G.swhnld schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 17:47:
[...]
Ben je naar Brazilië verhuist in je Google Account? Want dan moet je je adresgegevens terugbrengen naar hier.
Heeft die andere simkaart misschien iets gewijzigd aan je netwerkinstellingen? Het is maar een idee.realphoenikx schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 18:03:
[...]
Nee, ik heb geen instellingen veranderd tijdens mijn vakantie in Brazilië. Ik had wel een lokale sim gebruikt in Sim 2. Het lukt niet de apps te updaten zowel via wifi of 4G.
"When you grow up your heart dies"
Zou kunnen, maar mijn tablet heeft hetzelfde probleem maar geen geïnstalleerde sim.sjaool schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:24:
[...]
Heeft die andere simkaart misschien iets gewijzigd aan je netwerkinstellingen? Het is maar een idee.
Is je tablet ook een Samsung en kunnen er instellingen gesynchroniseerd zijn?realphoenikx schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 03:27:
[...]
Zou kunnen, maar mijn tablet heeft hetzelfde probleem maar geen geïnstalleerde sim.
Orange 5G hier en de batterij gaat hard.. Kan te maken hebben met de laatste software update of de batterij die gewoon minder is na een jaar gebruik.Vincent91 schreef op maandag 1 juli 2024 @ 11:27:
[...]
Heb je het niet ingesteld op een van de horloges waardoor de link ontstaan is? Of gebruiken jullie het op andere apparatuur van Samsung zoals buds of een tablet? Want het woord Bixby gebruik je denk ik niet in normaal taalgebruik, dus als Hey Bixby al een maand resultaten geeft zou dat betekenen dat het elders wel in gebruik is in huis zou mijn redenering zijn. En dan heb je kans dat de instellingen gedeeld zijn met andere apparaten met bijvoorbeeld "een ga verder op ander apparaat" achtige instelling. Samsung is redelijk proactief daarin met instellingen overnemen is mijn indruk.Mizgala28 schreef op zondag 7 juli 2024 @ 18:24:
mocht dit alsnog een eigen topic vereisen dan merk ik dat vanzelf wel
Sinds 1,5 maand heeft mijn partner een S23, en vanaf dag 1 staan bij ons beide Bixby uit (we gebruiken geen voice Assistants)
Probleem is als volgt, als het toestel detecteert dat je "Hi" of "Hi Bixby" roept dan gaat de scherm aan en krijg je een melding (zie afbeeldingen)
Maar Bixby staat uit, en in ons geval is het op beide telefoons niet (nooit) eens ingesteld.
Ik heb Bixby zelfs daarnet even ingeschakeld op de toestel van mijn partner, en als deze wou starten mocht ik eerst een hele menu doorlopen (niet gedaan) omdat het nooit ingesteld was, het staat vanaf dag 1 uit.
Onze instellingen qua voice assistants zijn dan ook 1 op 1 hetzelfde, ik krijg geen meldingen van Bixby als ik "Hi" of "Hi Bixby" zeg, mijn partner krijgt meteen een melding en het scherm (als deze uit is) licht op.
En dit gebeurt heel vaak, mijn partner mopperde hier al ruim 1 maand over, alleen verdwijnt die melding vrij snel weer dus wist ik eerst niet wat het was.
Iemand advies wat ik hiermee kan? Ik heb alle instellingen op beide telefoons minimaal 3 keer nagelopen nu en ik zie het gewoon niet, en ik (en mijn partner) wil het gewoon uit hebben.
(screenshots van de toestel van mijn partner, meldingen uitschakelen voor Bixby haalt overigens niks uit en de melding komt er nog steeds, maar de meldingen staan ook aan op mijn telefoon en ik krijg niks)
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Galaxy Watch 6 ontkoppeld daarnet maar ook dat haalt niks uit (plus ik heb zelf ook een GW6 en heb deze probleem niet)
Ligt dus echt aan het toestel, herstarten heeft ook niks uitgehaald.
In het geavanceerd menu bij bixby heb je de volgende opties, staat die ook uit?Mizgala28 schreef op zondag 7 juli 2024 @ 18:24:
mocht dit alsnog een eigen topic vereisen dan merk ik dat vanzelf wel
Sinds 1,5 maand heeft mijn partner een S23, en vanaf dag 1 staan bij ons beide Bixby uit (we gebruiken geen voice Assistants)
Probleem is als volgt, als het toestel detecteert dat je "Hi" of "Hi Bixby" roept dan gaat de scherm aan en krijg je een melding (zie afbeeldingen)
Maar Bixby staat uit, en in ons geval is het op beide telefoons niet (nooit) eens ingesteld.
Ik heb Bixby zelfs daarnet even ingeschakeld op de toestel van mijn partner, en als deze wou starten mocht ik eerst een hele menu doorlopen (niet gedaan) omdat het nooit ingesteld was, het staat vanaf dag 1 uit.
Onze instellingen qua voice assistants zijn dan ook 1 op 1 hetzelfde, ik krijg geen meldingen van Bixby als ik "Hi" of "Hi Bixby" zeg, mijn partner krijgt meteen een melding en het scherm (als deze uit is) licht op.
En dit gebeurt heel vaak, mijn partner mopperde hier al ruim 1 maand over, alleen verdwijnt die melding vrij snel weer dus wist ik eerst niet wat het was.
Iemand advies wat ik hiermee kan? Ik heb alle instellingen op beide telefoons minimaal 3 keer nagelopen nu en ik zie het gewoon niet, en ik (en mijn partner) wil het gewoon uit hebben.
(screenshots van de toestel van mijn partner, meldingen uitschakelen voor Bixby haalt overigens niks uit en de melding komt er nog steeds, maar de meldingen staan ook aan op mijn telefoon en ik krijg niks)
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Galaxy Watch 6 ontkoppeld daarnet maar ook dat haalt niks uit (plus ik heb zelf ook een GW6 en heb deze probleem niet)
Ligt dus echt aan het toestel, herstarten heeft ook niks uitgehaald.
Samsung Galaxy S23 ultra 512gb phantom black
Maar om daar te komen moet Bixby eerst aan, en die staat vanaf gebruik uit.fredhuizinga schreef op zondag 7 juli 2024 @ 19:09:
[...]
In het geavanceerd menu bij bixby heb je de volgende opties, staat die ook uit?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Bixby en Google Assistant zijn over het algemeen de eerste 2 apps die per direct volledig uitgeschakeld worden.swhnld schreef op zondag 7 juli 2024 @ 19:07:
[...]
Heb je het niet ingesteld op een van de horloges waardoor de link ontstaan is? Of gebruiken jullie het op andere apparatuur van Samsung zoals buds of een tablet? Want het woord Bixby gebruik je denk ik niet in normaal taalgebruik, dus als Hey Bixby al een maand resultaten geeft zou dat betekenen dat het elders wel in gebruik is in huis zou mijn redenering zijn. En dan heb je kans dat de instellingen gedeeld zijn met andere apparaten met bijvoorbeeld "een ga verder op ander apparaat" achtige instelling. Samsung is redelijk proactief daarin met instellingen overnemen is mijn indruk.
Net getest, mijn S23U gebeurt niets als ik ertegen roep, daar staat het ook al sinds dag 1 uit. Ik heb overigens geen andere Samsung apparaten in huis.
[ Voor 67% gewijzigd door Mizgala28 op 07-07-2024 20:27 ]
Dat is wel een interessante. Ik heb toevallig onlangs bijna al mijn apps in diepe slaap gebracht zodat ze alleen starten als ik ze handmatig start en geen batterij verbruiken op de achtergrond. Maar ik begrijp dus dat deze apps dan niet langer geupdate worden?aaronito schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 14:36:
[...]
Kijk eens hoeveel apps je in diepe slaap hebt staan?
Deze worden namelijk niet mee geupdate in de playstore.
Ja idd. Jammer genoeg worden deze niet meer geupdate. Zelf ondervonden toen ik bepaalde apps geen updates kreeg en via de playstore de melding aangaf dat de app was uitgezet.Robbie T schreef op zondag 7 juli 2024 @ 20:21:
[...]
Dat is wel een interessante. Ik heb toevallig onlangs bijna al mijn apps in diepe slaap gebracht zodat ze alleen starten als ik ze handmatig start en geen batterij verbruiken op de achtergrond. Maar ik begrijp dus dat deze apps dan niet langer geupdate worden?
Dat is dus het probleem, Bixby Voice stond uit (zie screenshot oorspronkelijke comment)Roel1966 schreef op maandag 8 juli 2024 @ 00:03:
@Mizgala28 Ik weet niet of je er iets aan hebt maar het 1ste wat ik altijd doe is Bixby voice uitschakelen bij de apps, net trouwens ook als Google. Dit doe ik dan bij al mijn Samsung devices en deze dus allemaal niet reageren op Hi Bixby ( even daarstraks getest.
Even voor de handigheid en duidelijkheid, ik heb een S23 Ultra smartphone, Watch 6 smartwatch, een Tab S9 Ultra tablet en daarnaast nog een Tab S7 FE tablet ( hoezo Samsung fan ?). Maar dus op alle devices geen probleem met Bixby en Google.
[ Voor 6% gewijzigd door Mizgala28 op 08-07-2024 01:22 ]
Ik vind dat niet zo'n probleem. Op het moment dat je de app wil gaan gebruiken (na lange tijd) krijg je de melding dat je het eerst moet updaten. Zo gebeurd.aaronito schreef op zondag 7 juli 2024 @ 20:33:
[...]
Ja idd. Jammer genoeg worden deze niet meer geupdate. Zelf ondervonden toen ik bepaalde apps geen updates kreeg en via de playstore de melding aangaf dat de app was uitgezet.
Maar op dat moment kan je op een tragere/instabiele verbinding zitten of een verbinding met downloadlimiet...realphoenikx schreef op maandag 8 juli 2024 @ 17:09:
[...]
Ik vind dat niet zo'n probleem. Op het moment dat je de app wil gaan gebruiken (na lange tijd) krijg je de melding dat je het eerst moet updaten. Zo gebeurd.
Of de kat eens naar de kapper sturen, heb zelf ook 2x moeten kijken wat het was. 😉MadMarky schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:34:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
AI zal de wereld misschien ooit wel overnemen, maar het gaat niet die van Samsung zijn
Kat in de zak gekocht hahahaGeraedus schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 08:49:
[...]
Of de kat eens naar de kapper sturen, heb zelf ook 2x moeten kijken wat het was. 😉
Artificial Intelligence is iets wat nog in de kinderschoenen staat. En de Google Implementatie (welke Samsung ook gebruikt) is op dit moment minder goed dan die van ChatGPT (onder andere gebruikt door Microsoft en Apple), en ook ChatGPT maakt nog genoeg fouten als je er even op zoekt.MadMarky schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:34:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
AI zal de wereld misschien ooit wel overnemen, maar het gaat niet die van Samsung zijn
| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |
Met de s23 ultra krijg ik een foutmelding dat de App voor een oudere Android versie is gemaakt en niet geschikt is voor dit apparaat. Maar dat is via de playstore.Milton1 schreef op maandag 15 juli 2024 @ 14:19:
Vraagje aan de S23 FE bezitters: ik heb absoluut een 32-bit app nodig; zou iemand zo vriendelijk willen zijn om te kijken of deze installeert?
https://play.google.com/s...r.be.teletask.iSGUI&hl=en
(Teletask Isgui)
Indien ja, ga ik de S23 FE halen.
Mijn dank is groot!!
Yes, je S23 Ultra heeft de snapdragon 8 gen 2 aan boord, dewelke 32bit apps niet volledig ondersteunt. Daarom dat ik naar de S23 FE aan 't kijken ben met de Exynos 2200; waar 32bit code op ZOU moeten werken. Wil wel even zeker zijn, vandaar de vraag.dutchnltweaker schreef op maandag 15 juli 2024 @ 14:23:
[...]
Met de s23 ultra krijg ik een foutmelding dat de App voor een oudere Android versie is gemaakt en niet geschikt is voor dit apparaat. Maar dat is via de playstore.
Je zou ze ook een email kunnen sturen, met de vraag de app te updaten, zodat die ook op andere toestellen draait. Laatste update is namelijk 4 jaar geleden.Milton1 schreef op maandag 15 juli 2024 @ 14:29:
[...]
Yes, je S23 Ultra heeft de snapdragon 8 gen 2 aan boord, dewelke 32bit apps niet volledig ondersteunt. Daarom dat ik naar de S23 FE aan 't kijken ben met de Exynos 2200; waar 32bit code op ZOU moeten werken. Wil wel even zeker zijn, vandaar de vraag.
Maar dank om te proberen, geapprecieerd.
Iemand met een S23 FE? ;-)
Zou best een end-of-life product kunnen zijn wat een keer is overgekocht of failliet is gegaan oid. Zou eerder hopen dat 't andersom werkt; dat je whatever home automation je van die tent hebt kunt opnemen in domoticz, ha of openhab oid.Glassertje schreef op maandag 15 juli 2024 @ 14:47:
[...]
Je zou ze ook een email kunnen sturen, met de vraag de app te updaten, zodat die ook op andere toestellen draait. Laatste update is namelijk 4 jaar geleden.
[ Voor 82% gewijzigd door Monda op 16-07-2024 19:28 ]
PSN: Mondaatje
[ Voor 146% gewijzigd door Albert020 op 18-07-2024 12:01 ]
Misschien een vraag voor in het S23 accessories topic?Albert020 schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 10:48:
Gebruik altijd transparante hoesjes om mijn phones, maar deze worden dus ook altijd geel.
Heeft iemand ervaring met een transparante case voor S23 met individuele camera holes die niet geel wordt?
[ Voor 5% gewijzigd door Mizgala28 op 18-07-2024 19:03 ]
Gewoon in de galerij app, dan instellingen en dan bij verhalen de aangepaste service aanklikken. Daar kun je het uit zetten.Mizgala28 schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 18:56:
Weet iemand hoe je die verhalen uit kunt schakelen? (niet alleen de melding, gewoon de functie zelf)
Ineens sinds kleine 3 weken krijg ik ze midden in de nacht (niet consistent iedere nacht, wel paar keer per week), en ik kan nergens vinden hoe dit uit moet.
(toestel is vorig jaar gekocht, dus sowieso apart dat het nu pas gebeurt)
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[ Voor 11% gewijzigd door timtwist op 18-07-2024 20:09 ]
Dat is dus niet waar.fredhuizinga schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 20:05:
[...]
Gewoon in de galerij app, dan instellingen en dan bij verhalen de aangepaste service aanklikken. Daar kun je het uit zetten.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Vaag, je zou zeggen dat als hij uit staat dat dat niet meer moet komen.neeecht schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 22:17:
[...]
Dat is dus niet waar.
Op Mijn S22u en S24u komen ook random verhalen ineens tevoorschijn.
Recent nieuwe algemene voorwaarden van Samsung geaccepteerd blind met alle optionele extra's? Of elders wat extra aangezet wegens AI of andere functies?neeecht schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 22:17:
[...]
Dat is dus niet waar.
Milton1 schreef op maandag 15 juli 2024 @ 14:19:
Vraagje aan de S23 FE bezitters: ik heb absoluut een 32-bit app nodig; zou iemand zo vriendelijk willen zijn om te kijken of deze installeert?
(Teletask Isgui)
Mijn dank is groot!!
Vake bei te bange
Het staat uit, sterker nog als ik erop klik dan moet ik eerst voorwaarden accepteren (iets wat ik nooit eerder deed)fredhuizinga schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 20:05:
[...]
Gewoon in de galerij app, dan instellingen en dan bij verhalen de aangepaste service aanklikken. Daar kun je het uit zetten.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Op de S22 Ultra werd mijn partner gebombardeerd ermee, zelfs met de domste dingen zoals verhalen die vol zaten met foto's van documenten.neeecht schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 22:17:
[...]
Dat is dus niet waar.
[ Voor 5% gewijzigd door Mizgala28 op 18-07-2024 23:29 ]
HelaasGismo1979 schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 23:34:
@fredhuizinga Ik vind op google de volgende oplossing: Instellingen - apps - systeem apps weergeven - galerij verhalen uitschakelen.
Ik weet niet of het werkt. Zag op mijn telefoon (S24U) dat er ook verhaallijnen gemaakt zijn (nooit toestemming voor gegeven), maar melding van de app galerij zijn bij mij geblokkeerd.
Op mijn S23U kan ik hem wel uitschakelen, misschien komt dat omdat ik het nu wel aan heb staan. Dan zou je dus het eerst aan moeten zetten en alle voorwaarden accepteren voordat je het pas echt uit kan zetten.?Mizgala28 schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 23:47:
[...]
Helaas
[Afbeelding]
op mijn Tab S9 kan het wel uit, maar daar heb ik dit probleem niet + geen Samsung account
Op de S23 van mijn partner kan het ook niet uit (wel de meldingen en machtigingen uitgeschakeld, misschien lost dat het voor de helft op)
Kan je niet gewoon de apk downloaden en deze dan handmatig installeren?Milton1 schreef op maandag 15 juli 2024 @ 14:19:
(Teletask Isgui)
Mijn dank is groot!!
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Jawel, maar als je de app opent krijg je de melding dat de app niet compatibel is met de nieuwste versie van Android. Er wordt verzocht om te kijken naar een update of de ontwikkelaar een bericht te sturen.13art schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 10:45:
[...]
Kan je niet gewoon de apk downloaden en deze dan handmatig installeren?
[ Voor 10% gewijzigd door Glassertje op 19-07-2024 11:14 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq