Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 19:06
Google play system probleem

Ik kon niet verder dan july updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teijgetje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16:32
Ik heb nog steeds die van 1 november, ook na een herstart.

Stay away from negative people, they have a problem for every solution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:48

sjaool

Every life should have 9 cats

Whoops, verkeerde thread. ;)

[ Voor 88% gewijzigd door sjaool op 08-02-2024 23:14 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:48
Vincent91 schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 22:42:
[...]

Zou het probleem nu opgelost zijn?
Ik hoop het! Want zelfs op de splinternagelnieuwe S24 Ultra zit Google Play services nog op 1 juli 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-09 09:52
Riqy schreef op donderdag 21 december 2023 @ 14:21:
Ik heb op een S23 sinds de OneUI 6.0 update last van het volgende:

Zodra ik de telefoon ontgrendel (maakt niet uit of dit met vingerafdruk, face detection of met een code is) dan opent er soms een random app op mijn telefoon.
Heb al cache gecleared van de launcher, app rechten gereset, zelfs de hele launcher al gereset, maar helaas nog zonder resultaat.

Meer mensen die dit probleem (gehad) hebben en hier een oplossing voor hebben?
Is er al iemand die voor bovenstaande een oplossing heeft? Ook na de laatste update blijf ik dit probleem houden, heb niet zoveel zin om mijn hele telefoon opnieuw in te stellen/resetten...

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:42
Riqy schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 09:45:
[...]

Is er al iemand die voor bovenstaande een oplossing heeft? Ook na de laatste update blijf ik dit probleem houden, heb niet zoveel zin om mijn hele telefoon opnieuw in te stellen/resetten...
Gebeurd mij de laatste tijd ook weleens idd. Nooit zo bij stilgestaan... (ook geen idee hoe dit komt en hoe je dit uit kunt zetten dus heb jij dan niets aan helaas).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Teijgetje
Laatste Play Services update volgens APK combo:

Version
24.05.13 (100400-602827846) (240513039)
Update
Feb 9, 2024

Maar nu ik via Settings> Info telefoon> softwaregegevens> Google Play-systeemupdate aanklikken laat het controleren op updates > opnieuw opstarten, dan krijg ik een nieuwe OneUI en heb ik de Google services systeemupdate van 1 januari.

Welke hij bij de volgende check aangeeft als up to date:

Android 14
GPS update 1 januari 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Riqy schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 09:45:
[...]

Kan gevoeligheid scherm zijn dat je per ongeluk een app opent? Ik heb soms het idee dat het scherm al reageert voordat mijn vinger contact maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-09 09:52
Het is pas gekomen na de OneUI 6 update, dan zou je zeggen dat het daarvoor ook al aanwezig geweest zou moeten zijn.

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

acale schreef op maandag 5 februari 2024 @ 20:33:
Zijn er nog mensen waarvan Google Play system nog steeds vast zit op juli 2023? Ik controleer dagelijks handmatig op updates maar het blijft zeggen dat ik de meeste actuele versie heb. Ik heb ook de cache en de data verwijderd, maar niets lijkt te helpen.
Stond bij mij op 1 november 2023, maar ik heb net een update gehad naar 1 januari 2024

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• acale
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:01
Pietervs schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 17:05:
[...]

Stond bij mij op 1 november 2023, maar ik heb net een update gehad naar 1 januari 2024
Ja, klopt, ik gisteren ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18:25

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Ik was met een oog aan het kijken naar de S24 serie. Zelf gebruikte ik een S23. Toch besloten om het niet te doen vanwege de Exynos soc. Alles leuk en aardig dat deze nu een stuk dichterbij de SD is, maar nog steeds is het modem een batterij slurper. Niet te vergeten dat ze in een vrij gunstig moment van het jaar gelanceerd zijn en getest worden. Als het straks warmer wordt voorspel ik niet veel goeds met de Exynos Socs. Daarnaast lees ik overal over microstutters. Al die AI gimmicks boeien me ook niet zo eerlijk gezegd.

Maar ook de Snapdragon Gen 3 schijnt aardig te throtelen. Vorig jaar kregen we nog een getunede versie van de SD Gen 2 soc voor Samsung, nu gewoon een standaard versie. Prik je door alle marketing heen, blijft er weinig nieuws over.

Heb in plaats daarvan besloten van de S23 naar de S23+ te side-graden. Minimaal groter maar sterkere batterij en dubbel de opslag als ik had, van 256gb naar 512gb. Helemaal prima zo. De S23 lijn blijft hartstikke goed voorlopig. Ik kijk volgend jaar wel weer verder of we dan wel weer dezelfde soc als de rest van de wereld krijgen en deze ook wat stabieler is als de SD gen 3 nu is.

[ Voor 6% gewijzigd door Tweakriez op 09-02-2024 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Vind de s23 ook echt een absoluut top toestel. Geen enkele reden om die na een jaartje al om te ruilen voor de S24. Sterker nog, als m'n s23 volgend jaar het nog zo top doet moet de S24 wel echt een dikke upgrade zijn wil ik denken aan een switch.

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Riqy schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 12:22:
Het is pas gekomen na de OneUI 6 update, dan zou je zeggen dat het daarvoor ook al aanwezig geweest zou moeten zijn.
OneUI 6 en Android 14 hebben allerlei veranderingen gebracht, het is een nieuwe versie besturingssysteem en een nieuwe interface laag vanuit Samsung, daar zitten ongetwijfeld wijzigingen in in de werking, en dit kan er ook een zijn gezien je niet de enige bent die het gemerkt heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-09 01:04
Tweakriez schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 20:19:
Vorig jaar kregen we nog een getunede versie van de SD Gen 2 soc voor Samsung, nu gewoon een standaard versie. Prik je door alle marketing heen, blijft er weinig nieuws over.
Deze keer is de chip ook getuned, maar of je daar blij van moet worden (spoiler: op snelste core na is de rest lager geklokt)

https://www.xda-developer...ragon-8-gen-3-for-galaxy/
Juancho schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 20:46:
Vind de s23 ook echt een absoluut top toestel. Geen enkele reden om die na een jaartje al om te ruilen voor de S24. Sterker nog, als m'n s23 volgend jaar het nog zo top doet moet de S24 wel echt een dikke upgrade zijn wil ik denken aan een switch.
Ik heb juist bewust een S23 gekocht eind vorig jaar, prijs was gunstig en ik kreeg nog een Galaxy Watch 6 bij ook.

Daarnaast viel de S24 Ultra juist af ondanks de Snapdragon, ik had een S22U hiervoor en dat ding is te groot voor hoe hoekig deze is, dus ik wou een kleinere toestel en dan was de keuze snel gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShakerNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-09 00:31
Jeetje, ik zat nog op July 2023. Heb er maar op gedrukt en handmatig geüpdatet. Na een herstart zie ik dat ik op 1 January 2024 zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolaGanz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-09 08:04
Yep de Google Play System update van januari is er sinds vandaag: https://arstechnica.com/g...ed-and-rolling-out-again/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:03

The Executer

Lekker belangrijk!

Vincent91 schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 10:18:
Voor de geïnteresseerden

Er staat er nieuwe one ui home update beschikbaar in de samsung app store

15.0.0.09. 1
Ik kan deze update nog steeds niet vinden, anderen wel? Zowel via de updates in de store als via Instellingen -> Apps -> Startpagina OneUI -> App-gegevens in de winkel kan ik geen update vinden.

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
The Executer schreef op zondag 11 februari 2024 @ 21:04:
[...]

Ik kan deze update nog steeds niet vinden, anderen wel? Zowel via de updates in de store als via Instellingen -> Apps -> Startpagina OneUI -> App-gegevens in de winkel kan ik geen update vinden.
Je moet uw datum een dag verzetten in de instellingen

Ik weet niet hoe dit komt maar door dit te doen krijg ik een aantal updates binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer

The Executer

Lekker belangrijk!

Vincent91 schreef op zondag 11 februari 2024 @ 21:12:
[...]

Je moet uw datum een dag verzetten in de instellingen

Ik weet niet hoe dit komt maar door dit te doen krijg ik een aantal updates binnen
En naar welke datum zou dit zijn? Wel vreemd dat de update datum afhankelijk zou zijn.

Edit: datum 1 dag verder gezet, dit was inderdaad genoeg om de update te triggeren.

Update zou al op 29-01 vrijgegeven zijn.

Welke updates heb je nog meer gehad?

[ Voor 18% gewijzigd door The Executer op 11-02-2024 21:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teijgetje
The Executer schreef op zondag 11 februari 2024 @ 21:04:
[...]

via Settings> Info telefoon> softwaregegevens> Google Play-systeemupdate > aanklikken laat het controleren op updates > opnieuw opstarten, dan krijg ik een nieuwe OneUI en had ik de Google services systeemupdate van 1 januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer

The Executer

Lekker belangrijk!

Teijgetje schreef op zondag 11 februari 2024 @ 22:00:
[...]

via Settings> Info telefoon> softwaregegevens> Google Play-systeemupdate > aanklikken laat het controleren op updates > opnieuw opstarten, dan krijg ik een nieuwe OneUI en had ik de Google services systeemupdate van 1 januari.
De Google Play update had ik al wel binnen, maar de OneUI kreeg ik niet binnen. Na het trucje met de datum kreeg ik hem wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-09 12:41
Ik ben op zoek naar een manier om m'n samsung ergens op een statief neer te kunnen zetten en een foto te laten maken zodra er iemand in 't vooropgegeven kader loopt. Voor een wekelijkse hardloopwedstrijd maken we wat fotootjes van lopers en daar is volgens mij prima een soort fire-and-forget dingetje van te maken. Iemand een idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent91
Nieuwe play system update gedaan

7.1mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GtrCraft
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20-09 19:59
Ik was net een smart switch backup aan het maken, geeft deze aan dat er een systeem update is.
Ben al aan het kijken wat dit inhoudt. Maar misschien dat iemand anders deze al geïnstalleerd heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GtrCraft schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 09:28:
Ik was net een smart switch backup aan het maken, geeft deze aan dat er een systeem update is.
Ben al aan het kijken wat dit inhoudt. Maar misschien dat iemand anders deze al geïnstalleerd heeft?
Ja, via SmartSwitch kun je systeemupdates al eerder krijgen, de gedachte is dat de software dan de minste kans op fouten heeft om de SmartSwitch goed uit te voeren. vorige week was de fabruari 2024 update al uit op de S23, dus die komt snel onze kant uit.

Welke software staat nu op de telefoon, en welke krijg je aangeboden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GtrCraft
swhnld schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 10:11:
[...]

Ja, via SmartSwitch kun je systeemupdates al eerder krijgen, de gedachte is dat de software dan de minste kans op fouten heeft om de SmartSwitch goed uit te voeren. vorige week was de fabruari 2024 update al uit op de S23, dus die komt snel onze kant uit.

Welke software staat nu op de telefoon, en welke krijg je aangeboden?
Januari 2024 patch, het lijkt erop dat het de februari 2024 patch is. Zelfde buildnummer als india vannacht gekregen heeft via OTA. Ik heb overigens nog nooit gehad dat een update eerder via smart switch beschikbaar was dan via OTA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GtrCraft schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 10:16:
[...]

Januari 2024 patch, het lijkt erop dat het de februari 2024 patch is. Zelfde buildnummer als india vannacht gekregen heeft via OTA. Ik heb overigens nog nooit gehad dat een update eerder via smart switch beschikbaar was dan via OTA.
Op de Note 8 indertijd was het een truc om eerder de nieuwe Android versie upgrade te krijgen als je via SmartSwitch keek, scheelde een of twee dagen dat je hem dan eerder had. Tegenwoordig vind ik het teveel gepruts om dat apart nog te doen, maar als je er toch mee bezig bent kun je het gewoon uitvoeren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GtrCraft
swhnld schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 10:21:
[...]

Op de Note 8 indertijd was het een truc om eerder de nieuwe Android versie upgrade te krijgen als je via SmartSwitch keek, scheelde een of twee dagen dat je hem dan eerder had. Tegenwoordig vind ik het teveel gepruts om dat apart nog te doen, maar als je er toch mee bezig bent kun je het gewoon uitvoeren.
Hoeft al niet meer, ik krijg de februari update nu binnen via OTA

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vincent91
Ik krijg de nieuwste update van februari binnen

Maar nog steeds geen 6.1 😔

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GtrCraft schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 10:34:
[...]

Ja ik krijg hem nu ook binnen, 400 Mb, valt mee. Had om 9 uur nog gecontroleerd en toen was die er nog niet
Vincent91 schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 10:34:
Ik krijg de nieuwste update van februari binnen

Maar nog steeds geen 6.1 😔
Nee, dat duurt even, Samsung wil niet gelijk het gras wegmaaien onder de S24 launch. Eigenlijk had ik half verwacht dat jij die wel zou hebben gehaald ondertussen.

[ Voor 4% gewijzigd door swhnld op 13-02-2024 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ascent schreef op maandag 12 februari 2024 @ 15:37:
Ik ben op zoek naar een manier om m'n samsung ergens op een statief neer te kunnen zetten en een foto te laten maken zodra er iemand in 't vooropgegeven kader loopt. Voor een wekelijkse hardloopwedstrijd maken we wat fotootjes van lopers en daar is volgens mij prima een soort fire-and-forget dingetje van te maken. Iemand een idee?
Ik denk dat je daar een aparte app voor nodig hebt, immers moet je eerst de beweging detecteren en dan de foto maken, maar het moet dan ook nog gaan om het in beeld krijgen van een persoon.
Er zijn in ieder geval apps die dat met video kunnen doen, dus misschien ook wel die dat met foto's kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GtrCraft
Inbrandbeveiliging voor de statusbalk is nog steeds niet terug...
Dat wordt wachten tot One UI 6.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIMIC
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
GtrCraft schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 10:34:
[...]

Na het installeren van die update kreeg ik ook weer een google play systeem-update van 1,2MB.
Maar die blijft wel hangen op 1 januari 2024.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NIMIC schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 10:38:
[...]

Na het installeren van die update kreeg ik ook weer een google play systeem-update van 1,2MB.
Maar die blijft wel hangen op 1 januari 2024.
Klopt, 1 januari is de laatste Play update op dit moment op de S23.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank..
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:26
nieuwe play update van 8,1 mb krijg ik net binnen...blijf wel op 1 januari staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
Even een (domme) vraag

Heb vandaag mn telefoon laten resetten in de Samsung experience store

Is dit dezelfde reset als wij hetzelf doen of is dit een andere soort van reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Vincent91 schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 20:35:
Even een (domme) vraag

Heb vandaag mn telefoon laten resetten in de Samsung experience store

Is dit dezelfde reset als wij hetzelf doen of is dit een andere soort van reset?
Grote kans van wel ja.
Weet je of ze een factory reset gedaan hebben of dat ze de firmware opnieuw er op gezet hebben? Beide kan ip ook thuis.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
13art schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 21:08:
[...]

Grote kans van wel ja.
Weet je of ze een factory reset gedaan hebben of dat ze de firmware opnieuw er op gezet hebben? Beide kan ip ook thuis.
Mn telefoon was geblokkeerd omdat ik mn pincode vergeten Was

Ze hebben via de pc een reset gedaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris499
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-08 15:22
Vincent91 schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 21:10:
[...]

Mn telefoon was geblokkeerd omdat ik mn pincode vergeten Was

Ze hebben via de pc een reset gedaan
Weet je toevallig of ze al reparaties uitvoeren als de telefoon in onderhoudsmodus staat? Een half jaar geleden eiste ze bij mij om een factory reset te doen.

Toen helaas wel voor moeten kiezen. Koste me veel tijd om alles weer in te stellen. Telefoon is nu opnieuw stuk (usb poort laad niet) en wil dit keer het liefst wel gebruik maken van de onderhoudsmodus....

[ Voor 4% gewijzigd door Chris499 op 15-02-2024 07:41 ]

• Vincent91
Chris499 schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 22:42:
[...]

Weet je toevallig of ze al reparaties uitvoeren als de telefoon in onderhoudsmodus staat? Een half jaar geleden eiste ze bij mij om een factory reset te doen.

Toen helaas wel voor moeten kiezen. Koste me veel tijd om alles weer in te stellen. Telefoon is nu opnieuw stuk (usb poort laad niet) en wil dit keer het liefst wel gebruik maken van de onderhoudsmodus....
Dat heb ik helaas niet gedaan omdat ik niet meer kon inloggen dus helaas geen idee

Hoe kan ik zien of ze een nieuwe firmware opgezet hebben?

• Chris499
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-08 15:22
Vincent91 schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 10:31:
[...]

Dat heb ik helaas niet gedaan omdat ik niet meer kon inloggen dus helaas geen idee

Hoe kan ik zien of ze een nieuwe firmware opgezet hebben?
Volgens mij bedoelen ze daar de software versie/ beveiligingspatch mee. Die is bij mij de februari versie. Paar dagen geleden uitgekomen. Kun je zelf ook updaten als ze dat er mee bedoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Geen idee of dit aan Samsung ligt of ABN

Maar wat is de tekst absurd groot in de ABN app op mijn S23, dit was 2 maanden terug niet zo erg.

Weet iemand of je dat ergens op OS niveau kunt aanpassen? In de app zelf is het in ieder geval (tenzij ik verkeerd zoek) niet mogelijk.

en als ik toch al vraag, weet iemand hoe je dark mode werkend krijgt in die app, want zelfs via developer settings negeert hij mijn instellingen, terwijl op iOS die app wel een dark mode heeft

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
@Mizgala28 Ik denk dat het aan de ABN app ligt. Ik merkte dat na een update van de app het lettertype gewijzigd is. Lijkt iets groter bij mij dan eerst, echter of dit absurd groot is weet ik niet. Niet naar mijn mening.

Dark mode van de ABN app wordt onder android nog niet ondersteund (wel onder IOS zoals ik jou begrijp). Wellicht kun je dit wel voorstellen in de app onder: profiel - geef ons feedback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Gismo1979 schreef op maandag 19 februari 2024 @ 16:20:
@Mizgala28 Ik denk dat het aan de ABN app ligt. Ik merkte dat na een update van de app het lettertype gewijzigd is. Lijkt iets groter bij mij dan eerst, echter of dit absurd groot is weet ik niet. Niet naar mijn mening.

Dark mode van de ABN app wordt onder android nog niet ondersteund (wel onder IOS zoals ik jou begrijp). Wellicht kun je dit wel voorstellen in de app onder: profiel - geef ons feedback
Daar was ik al bang voor.

absurd groot = tekst past niet altijd op het scherm

Ik heb hun al eens feedback gestuurd, maar het altijd een goede tip om dat alsnog te doen mocht iemand dat niet hebben gedaan.

Blijft een beetje zonde dat ze dit doen, want sinds de UI update in internet bankieren online, ben ik juist de app vaker gaan gebruiken omdat deze meer overzichtelijk was qua uitgaven overzicht van afgelopen dagen.

Toch dank voor je antwoord (y)

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Peatsmoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Eind maart begint de uitrol van One UI 6.1 voor de Galaxy S23 serie.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike80
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 25-02 21:28
Wat mij al een tijdje opvalt: wanneer ik een filter gebruik voor een foto en deze vervolgens via whatsapp verstuur, dan lijkt de filter verdwenen.

Meer mensen met dit issue?

Groet,

Mike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Mike80 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 08:59:
Wat mij al een tijdje opvalt: wanneer ik een filter gebruik voor een foto en deze vervolgens via whatsapp verstuur, dan lijkt de filter verdwenen.

Meer mensen met dit issue?

Groet,

Mike
Nee
Mogelijk heb je de foto niet opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike80
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 25-02 21:28
Vreemd, de foto is gewoon opgeslagen in de galerij (inc. filter). Het verschil is heel duidelijk te zien in whatsapp.

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mike80 schreef op maandag 26 februari 2024 @ 20:43:
Vreemd, de foto is gewoon opgeslagen in de galerij (inc. filter). Het verschil is heel duidelijk te zien in whatsapp.

Groet
Hoe staat je WhatsApp ingesteld, standaard past WhatsApp de foto aan om bandbreedte te besparen.

Daarnaast, wat je ziet in de galerij hoeft niet hetzelfde te zijn als wat er op je telefoon staat, de Galerij app maakt ook albums e.d. die je in een andere app niet terugziet.

Advies zou dan ook zijn om te kijken of de aangepaste foto echt apart bestaat, die dan een andere naam te geven, en te testen of je die in een email kunt toevoegen en verzenden, en op je computer kijken of het er goed uitziet, werkt dat, verzend de foto dan nogmaals, maar via WhatsApp en kijk of die goed aankomt bij de andere partij.

Wanneer je al deze stappen doet, en ergens gaat er iets mis, weet je waar de oorzaak ligt. Weet je dat, dan kunnen we je verder helpen dit op te lossen zodra je de resultaten gedeeld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-09 22:13

W84

Sinds vandaag eigenaar van een S23. Alles prima en prachtig mooi toestel. Wel even 2 vraagjes:
-Zit er een screenprotector op? Ik voel wel een soort verhoging vanaf de zijkanten. Maar is dit nou gewoon het glas/display of toch een hele strakke screenprotector die erop zit?
-Normaal heb ik een PHN toestel. Dit toestel geeft EUX aan. Is dat normaal en loop ik dan eventueel tegen beperkingen aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Executer

The Executer

Lekker belangrijk!

W84 schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 22:18:
Sinds vandaag eigenaar van een S23. Alles prima en prachtig mooi toestel. Wel even 2 vraagjes:
-Zit er een screenprotector op? Ik voel wel een soort verhoging vanaf de zijkanten. Maar is dit nou gewoon het glas/display of toch een hele strakke screenprotector die erop zit?
Nee, zit er standaard niet op.
-Normaal heb ik een PHN toestel. Dit toestel geeft EUX aan. Is dat normaal en loop ik dan eventueel tegen beperkingen aan?
EUX is de reguliere versie.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-09 14:52
De nieuwe Google Play systeem update is uit! Staat nu op 1 januari 2024. Getest op de S24 ultra en Fold 5. Dus waarschijnlijk ook voor de S23 uit.

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Teijgetje
Rohit schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 15:53:
De nieuwe Google Play systeem update is uit! Staat nu op 1 januari 2024. Getest op de S24 ultra en Fold 5. Dus waarschijnlijk ook voor de S23 uit.
Die is er al drie weken.
Ik denk dat je even vanaf hier moet lezen.
acale in "[Samsung Galaxy S23-serie] Ervaringen & Discussie"

We zitten meer te wachten op de One UI 6.1/ AI update van maart. ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Teijgetje op 28-02-2024 16:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glassertje
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 19:09
Dit is een nieuwe van 7,6MB. Heb inmiddels al een paar van januari gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bb9000
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 20-09 10:01
eindelijk, de nieuwe google play update

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teijgetje
Glassertje schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 17:00:
[...]

Dit is een nieuwe van 7,6MB. Heb inmiddels al een paar van januari gehad.
Jullie hebben gelijk, al blijft het op 1 januari 2024 staan.

Maar zo kreeg ik eergister ook een nota van Waternet met dagtekening 29 februari 2024, ergens gaat er dit jaar iets fout met datums...... :+ :?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
bb9000 schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 17:38:
eindelijk, de nieuwe google play update
Mag ik vragen waarom mensen in dit topic hier altijd zo blij van worden? Wat brengt het met zich mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:54
yinx84 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 15:07:
[...]

Mag ik vragen waarom mensen in dit topic hier altijd zo blij van worden? Wat brengt het met zich mee?
Iets niet zo heel belangrijk, het bestand zijn tegen gevonden bugs in het Google Play framework.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-09 14:52
[...]

Ik had begrepen van meerdere mensen dat die op de s23 nog op juli 2023 stond. Vandaar dat ik het even meldde.

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

• bb9000
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 20-09 10:01
[...]

ik hoop dat het eigenlijk een meme is
[...]

Voor sommige mensen zoals ikzelf is het prutsen met de software op de telefoon/laptop/IoT/etc. eenzelfde actie als voor andere mensen de ontdekking van een nieuw kattenfilmpje op sociale media, er wordt een of ander blijdschap hormoon aangemaakt in de hersenen.

Voor andere mensen is het gewoon afwachten en dan gebeurt het updaten vanzelf na een tijdje, mogelijk zijn die zelfs verstoord dat de telefoon moet herstarten, of juist ertegenover merken dat niet eens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Ok, ik heb iets geks. Net eigenaar van een S23 en als ik een foto maak zijn de foto's niet zichbaar in de gallerij en krijg ik een witte afbeelding met uitroepteken alsof de foto's corrupt zijn. In de file manager doen ze het echter wel. Iemand een verklaring?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
W84 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 01:16:
Ok, ik heb iets geks. Net eigenaar van een S23 en als ik een foto maak zijn de foto's niet zichbaar in de gallerij en krijg ik een witte afbeelding met uitroepteken alsof de foto's corrupt zijn. In de file manager doen ze het echter wel. Iemand een verklaring?
Heb je ergens rechten geweigerd tijdens de instalatie? Ben je ingelogd met een Samsung account? Werkt het wel goed met de Google Photo's app? Heb je alle software geupdate in de Galaxy Store?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Zullen wel meerdere mogelijkheden zijn maar op Reddit bleek bij iemand dat de foto's niet daadwerkelijk op de telefoon stonden omdat ze direct gebackupped waren naar de Samsung cloud. Maar ik betwijfel of dit bij jou het geval is gezien je zegt dat je ze via de file manager wel kan openen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Kun je de foto's op een pc zetten? Zo ja, zou ik dat doen en dan op de telefoon alle foto's verwijderen. Ik kwam de volgende link tegen:
https://android.stackexch...-from-corrupting-pictures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
samsung zegt dat 6.1 uitkomt eind maart maar

volgens een tech leaker zou one ui 6.1 uitkomen tussen 11-20 maart

gaan ze de maart security patch uitbrengen met de one 6.1 update of gaan we er 2 krijgen ?

ben benieuwd !

https://twitter.com/tarunvats33/status/1756566586905829693

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Vraagje, hoewel het denk ik niet specifiek S23 gerelateerd is. Maar sinds een week of 3-4 kan ik geen gifjes meer toevoegen op dit forum of andere fora waar ik op zit. Ik deed dit altijd direct in een post via hrt toetsenbord van mn s23. Ik gebruik SwiftKey dus ik dacht, wellicht ligt het daaraan. Maar helaas, ik heb andere toetsenborden gebruikt en die geven allemaal dezelfde melding.

Ook getest in meerdere browsers maar ik krijg steeds de melding:

<browsernaam> biedt geen ondersteuning voor het toevoegen van... (daar wordt de melding afgekapt).

Iemand een idee?

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• W84

W84

Na dagen kloten is het gelukt. Kolere, wat een gekloot! Er was dus 1 corrupte foto die maar niet weg te krijgen was en die zorgde dat alle foto's gingen glitchen als je er overheen ging scrollen in de gallerij.

Echt alles geprobeerd zoals cache wissen, hele albums wissen en ga zo maar door. Uiteindelijk kwam ik op het geniale idee (ja ik zeg het zelf :P ) om een foto dezelfde naam te geven als de corrupte foto en dat kon blijkbaar zonder foutmelding. Daarna die foto gewist en alles is weer ok. Man man, echt geen idee wat dit nou weer voor onzin was! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STolsma
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07-09 17:57
Na de laatste update veel laat van wifi. Telefoon verbind even en kort daarna geen verbinding meer. Herstarten verhelpt het even maar dan komt het terug 😢.
Voor de update geen problemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• banaliteit
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:29
W84 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:48:
[...]

Echt alles geprobeerd zoals cache wissen, hele albums wissen en ga zo maar door. Uiteindelijk kwam ik op het geniale idee (ja ik zeg het zelf :P ) om een foto dezelfde naam te geven als de corrupte foto en dat kon blijkbaar zonder foutmelding. Daarna die foto gewist en alles is weer ok. Man man, echt geen idee wat dit nou weer voor onzin was! 8)7
Ik wilde je hierbij even persoonlijk mijn complimenten geven. Dit soort bugs zijn echt kut! Bedankt voor 't delen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Haha, tnx! Dat is het zeker en was best stressen. Zat flink te balen. Niks werkte. Ik wilde dat ding eigenlijk al retour doen omdat ik dacht dat ik een DOA had met kapot intern geheugen oid. Snapte er echt geen hol van. Gek ook eigenlijk dat het soms zo simpel kan zijn als willekeurige foto renamen en alle foto's weer terug doet toveren. Alsof er niks aan de hand was. :+

[ Voor 11% gewijzigd door W84 op 04-03-2024 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STolsma
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07-09 17:57
STolsma schreef op zondag 3 maart 2024 @ 21:46:
Na de laatste update veel laat van wifi. Telefoon verbind even en kort daarna geen verbinding meer. Herstarten verhelpt het even maar dan komt het terug 😢.
Voor de update geen problemen.
Kleine update, als ik bluetooth uitzet dan blijft wifi verbinding stabiel. Kan het zijn dat Bluetooth met de auto wil verbinden voor Android Auto en dan de wifi verandert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 19-09 23:11
STolsma schreef op maandag 4 maart 2024 @ 09:36:
[...]

Kleine update, als ik bluetooth uitzet dan blijft wifi verbinding stabiel. Kan het zijn dat Bluetooth met de auto wil verbinden voor Android Auto en dan de wifi verandert?
Android auto triggert inderdaad eerst via Bluetooth de verbinding die vervolgens met Wifi wordt opgezet.

tenminste, als je wireless android auto gebruikt

[ Voor 6% gewijzigd door XelaRetak op 04-03-2024 09:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elac
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 14:05
Sinds kort kan ik niet meer in de galaxy store.
Geeft melding: “s9mething went wrong while connecting to the galaxy store. Try again later (UHE:4c0fc2040005)
Heb al de data en cache geleegd, opnieuw gestart maar probleem blijft.
Hebben er meer last van of heeft iemand een idee hoe dit op te lossen?
Heb een S23 256gb

8* sunpower max5ac 410 enphase iq7A & 13 jinko 420wp enphase iq8+ ; Zappi ; ME LN 3,5kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Elac schreef op maandag 4 maart 2024 @ 13:35:
Sinds kort kan ik niet meer in de galaxy store.
Geeft melding: “s9mething went wrong while connecting to the galaxy store. Try again later (UHE:4c0fc2040005)
Heb al de data en cache geleegd, opnieuw gestart maar probleem blijft.
Hebben er meer last van of heeft iemand een idee hoe dit op te lossen?
Heb een S23 256gb
Onder instellingen -apps al geprobeerd de Galaxy Store te verwijderen? Als goed is kom je dan terug op de door het OS meegeleverde versie, en kun je die weer bijwerken naar de laatste versie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elac
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 14:05
Bedankt @swhnld , dit werkt.

8* sunpower max5ac 410 enphase iq7A & 13 jinko 420wp enphase iq8+ ; Zappi ; ME LN 3,5kW

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Glassertje
Zojuist weer een Google Play Systeemupdate van 1.4MB gehad. Nog steeds Januari.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Glassertje schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 22:22:
Zojuist weer een Google Play Systeemupdate van 1.4MB gehad. Nog steeds Januari.
Ik heb na deze update dat Google Play Services actief blijft in de achtergrond, ook als ik alle apps sluit. Zijn er meer die dat hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glassertje
swhnld schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 20:29:
[...]

Ik heb na deze update dat Google Play Services actief blijft in de achtergrond, ook als ik alle apps sluit. Zijn er meer die dat hebben?
Het viel me wel op dat die onder de batterij stats hoog in het lijstje stond. Als ik naar de batterij verbruik kijk dan is de verbruikstijd en achtergrondtijd net zo lang als mijn telefoon aan staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
swhnld schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 20:29:
[...]

Geen echte issues hier (en ik heb de genoemde update ook)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/K32NpNAueusbjmj0LhzfxaTh.jpg

in mij geval is tussen 0.4% en 1% normaal qua verbruik voor de Play Service

[ Voor 10% gewijzigd door Mizgala28 op 08-03-2024 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mizgala28 schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:04:
[...]

Geen echte issues hier (en ik heb de genoemde update ook)

[Afbeelding]

in mij geval is tussen 0.4% en 1% normaal qua verbruik voor de Play Service
Bij mij heeft Apparaat onderhoud vanacht ingegrepen en het proces is niet meer zichtbaar als actief in de achtergrond als ik de open apps bekijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Modbreak:Heb even een hele rits berichten of hoesjes verplaatst naar het accessoires topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Iemand een idee waarom mijn meldingen amper zichtbaar zijn als het scherm uit is? Ik gebruik geen AOD en op de vorige Galaxy toestellen zag ik edge lighting meldingen op een vrij hoge helderheid, maar nu is het amper te zien als die op tafel ligt. Mis ik een instelling oid? Krijg het niet echt gefixt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
W84 schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 22:49:
Iemand een idee waarom mijn meldingen amper zichtbaar zijn als het scherm uit is? Ik gebruik geen AOD en op de vorige Galaxy toestellen zag ik edge lighting meldingen op een vrij hoge helderheid, maar nu is het amper te zien als die op tafel ligt. Mis ik een instelling oid? Krijg het niet echt gefixt.
Zelfde issue hier sinds OneUI 6.0, dus ik neig ernaar om het helemaal uit te schakelen (zelfs in de avond valt het op hoe extreem dim het getoond wordt)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glassertje
Je zou dit kunnen proberen. Net zelf ook gedaan, want het viel me idd ook al op. Hoop dat het helpt. 😁
The same thing happens to me after the update. I did some research and more or less fixed the problem by going into Always on display, auto brightness off and turning the screen brightness up. Once this is done, you can turn off Always on display and it seems that the brightness of the "Edge lighting" notifications works as expected.
Edit: Zojuist ook maar gemeld via Samsung Members.

[ Voor 6% gewijzigd door Glassertje op 10-03-2024 10:35 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 07:34
Ik gebruik vanaf het begin al AODnotify app en deze werkt naar mijn mening zeer goed.

Ik zou zeggen probeer eens de gratis versie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ipFOeKctSCOOkRJsFWjANGdxfEo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eQjiT5Ml6gTIMKV2SEAH81DC.jpg?f=fotoalbum_large

PSN : Geraedus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W84

W84

Glassertje schreef op zondag 10 maart 2024 @ 10:10:
[...]

Je zou dit kunnen proberen. Net zelf ook gedaan, want het viel me idd ook al op. Hoop dat het helpt. 😁

[...]

Edit: Zojuist ook maar gemeld via Samsung Members.
Held! oOo Dit was de oplossing idd. Kolere, hebben ze weer handig gedaan. 1 taak! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W84

W84

Geraedus schreef op zondag 10 maart 2024 @ 13:12:
[...]

Ik gebruik vanaf het begin al AODnotify app en deze werkt naar mijn mening zeer goed.

Ik zou zeggen probeer eens de gratis versie.

[Afbeelding]
Zal het eens proberen, maar het werkt weer. Ik vind die van Samsung zelf wel prima eigenlijk. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glassertje
W84 schreef op zondag 10 maart 2024 @ 21:09:
[...]

Held! oOo Dit was de oplossing idd. Kolere, hebben ze weer handig gedaan. 1 taak! :+
Nou zie je de klok ook weer fatsoenlijk, als je het scherm aantikt. 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W84

W84

Glassertje schreef op zondag 10 maart 2024 @ 22:27:
[...]

Nou zie je de klok ook weer fatsoenlijk, als je het scherm aantikt. 😁
Haha, ja dat ook. Zag echt geen moer meer. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20:18
Mijn USB-C poort is kapot.

Ik lees hier af en toe dat toestellen met krassen e.d. terugkomen na reparatie.
Of lees je hier alleen de horror verhalen en gaat het eigenlijk altijd wel goed?

Zit nu te twijfelen of ik toch op ga sturen of dat ik een keer langs ga in Utrecht.
Want als ik een afspraak maak kunnen ze dat ter plekke maken toch?
Maar opsturen is stuk makkelijker, Voor langs gaan zal ik een keer vrij moeten nemen ofzo.

Iemand met beide ervaring toevallig?
Wat is aan te raden?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vincent91
Nieuwe Google Play system update is uit

Eindelijk geupdatet naar februari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Vincent91 schreef op maandag 11 maart 2024 @ 19:44:
Nieuwe Google Play system update is uit

Eindelijk geupdatet naar februari
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/JnW5NAreTlOokNUcQ1GD0kUU.jpg

Hier ook binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Eigenlijk durf ik niks meer te updaten want ik haal bijna 11u SOT met alles hoe het nu staat. Ik kom van Galaxy's met Exynos dus ik ben het niet meer gewend. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
W84 schreef op maandag 11 maart 2024 @ 21:41:
Eigenlijk durf ik niks meer te updaten want ik haal bijna 11u SOT met alles hoe het nu staat. Ik kom van Galaxy's met Exynos dus ik ben het niet meer gewend. :p
11 uur SoT met welke model?

Ik heb in ieder geval nog steeds zelfde SoT na al die updates, weinig te klagen hier dus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:03
Kom er toevallig nu pas achter dat ik mijn Garmin forerunner sporthorloge kan opladen via de usbc van mn s23u, wat handig :p

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ascent
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VLJa3QBHaDjtq5ATe5scQuIHwuA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KyzpgTgPeOAQzIdKK0JW3sYj.jpg?f=fotoalbum_large

Welkom in maart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llopigat
  • Registratie: Oktober 2023
  • Niet online
Jammer, nog niet de 6.1 update :'( Die zou deze maand komen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Llopigat schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 08:51:
[...]

Jammer, nog niet de 6.1 update :'( Die zou deze maand komen toch?
Er waren geruchten dat dat zou kunnen inderdaad. Ze lijken helaas niet waar te zijn, tenminste niet voor mijn CSC

[ Voor 5% gewijzigd door ascent op 12-03-2024 09:01 ]

Pagina: 1 ... 39 ... 58 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden horen hier: [Samsung Galaxy S23-serie] Levertijd & Prijzen
Berichten over accessoires ed mogen hier: [Samsung Galaxy S23-serie] Accessoires
Discussies over de Snapdragon vs de Exynos horen mogen hier: Feiten en fabels: Snapdragon vs Exynos