Ik ben sinds afgelopen maandag ook overgestapt naar een S2, kon deze met de blackfriday voor een leuk bedrag oppikken (332 na cashback) met een 1 jarig abbo.
Nu kom ik van een S10e af (kleine 4 jaar), deze was vooral de batterij echt helemaal op en de ondersteuning was eerder dit jaar ook afgelopen..
Toestel voelt heerlijk soepel aan, maar moet zeggen dat ik me nu al stoor aan de vingerafdrukscanner, heb me duimen er al een paar keer opnieuw ingezet en ook 2x zoals gewend, maar dat ding blijft inaccuraat, moet alsnog duim er plat opleggen zowat, gebruik voor alsnog maar noodgedwongen face unlock..
Met de S10e werkte dit in de powerknop, iets wat naar mijn beleving nog veruit superieur is..
Verder voelt een screenshot maken ook heel onnatuurlijk omdat de power en volumeknoppen nu aan dezelfde kant zitten, even snel screenshotje maken met 1 hand zit er niet echt in ieder geval.
Zal vast allemaal weer wennen, maar merk tot nu toe niet zo'n grote vooruitgang tegenover mijn oude s10e, op de batterij en 60 vs 120Hz na.
Het zal vast allemaal weer even paar weken wennen zijn..
Edit: Overigens ook weer snel Nova launcher erop geknalt, Samsung UI voelt dan toch heel beperkend aan.
[
Voor 4% gewijzigd door
Only op 29-11-2023 14:33
]
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.