swhnld schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 22:36:
[...]
Duitsland zat ook in de betatest, dus ze zullen meer talen getest hebben.
Het is gewoon even wennen en anders Nova launcher gebruiken. Het is nu eenmaal dat de UI met enige regelmaat opgefrist wordt. En hoe vervelend een wijziging ook is, we zouden geen Commodore 64 interface op onze telefoon willen hebben, dus evolutie brengt (soms) ook verbeteringen met zich mee.
Maar dat is het punt, opfrissen is prima, ik vind veel van de nieuwe look een vooruitgang, daar niet van. Maar van 2 naar 1 regels gaan zonder reden (ruimte zat) is dat niet. Er is ook geen goede design- of cosmetische reden voor want al die afgekorte namen zien er gewoon domweg niet uit. Het is en geen vorm- en geen functie-voordeel.
En nee een andere launcher wil ik niet. Daar koop ik geen Samsung voor.
Ik denk dat ze hier wel op terugkomen na alle klachten hierover. Dat ze zich zelf genoodzaakt voelen hun eigen apps aan te passen geeft al aan dat ze toegeven dat het zo niet werkt. En mensen gebruiken gewoon meer appjes dan die van Samsung.
Ik zie overigens echt geen icon grootte verschil bij het 5x6 grid (dat ik uberhaupt al had voor de upgrade). Dus dat is verder prima voor mij, ik zou ze inderdaad ook niet groter willen. Alleen die tekst is irritant. Het ziet er ook niet cleaner uit zoals ze zeggen, alleen maar irritant en rommelig omdat bijna elke app naam nu afgekort wordt. Laat dan de tekst helemaal weg ofzo.
Ik denk dat er binnen een maand of 2-3 wel een optie is voor 2 regelige titels.
[
Voor 45% gewijzigd door
Llopigat op 30-10-2023 22:46
]