Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 23:17
Ernemmer schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 14:38:
[...]

Dat is voor mij geen probleem, maar dat de always on klok niet altijd in het midden van het scherm staat erger ik mij wel aan :X

[Afbeelding]
Wil je graag dat uw klok in je scherm ingebrand staat?

Dat doen ze bewust om burn in te vermijden

Dat is bij alle gsm merken tegenwoordig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
swhnld schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 14:40:
[...]

Vodafone heeft bij mijn weten een eigen firmware variant, en die is meestal later met updates en upgrades dan de internationale versie.
Ik heb geen branded toestel, mocht je dat bedoelen. Voor zover ik weet ook geen Vodafone firmware-variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Vincent91 schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 14:41:
[...]

Wil je graag dat uw klok in je scherm ingebrand staat?

Dat doen ze bewust om burn in te vermijden

Dat is bij alle gsm merken tegenwoordig
Dat kan je oplossen door in hoogte te verschuiven, daarvoor hoef je niet de klok iets naar rechts te verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 16:08
Ernemmer schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 14:38:
[...]

Dat is voor mij geen probleem, maar dat de always on klok niet altijd in het midden van het scherm staat erger ik mij wel aan :X

[Afbeelding]
Was al geantwoord :X

[ Voor 13% gewijzigd door RvD86 op 30-10-2023 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
Dit is enkel bij vergrendel scherm en niet bij OAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleo123
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 20-09 04:52
swhnld schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 14:40:
[...]

Vodafone heeft bij mijn weten een eigen firmware variant, en die is meestal later met updates en upgrades dan de internationale versie.
Ik heb Vodafone en heb de update vanmorgen binnengehaald. Sinds wanneer hebben providers een eigen firmware? Nog nooit van gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaICTDronten
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 30-04 13:44

JaICTDronten

Bedrijfsaccount Ja! ICT
Iemand die uit eigen ervaring weet of Samsung Dex sneller werkt op de S23 dan op de S22?
Ik gebruik dagelijkse Dex en heb nu een S22. Werkt prima en ben benieuwd of een upgrade naar de S23 (of even wachten tot begin volgende jaar tot de S24) nog verschil gaat uit manekn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-09 12:41
donleo123 schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 15:47:
[...]

Ik heb Vodafone en heb de update vanmorgen binnengehaald. Sinds wanneer hebben providers een eigen firmware? Nog nooit van gehoord.
dat was vroeger heel gebruikelijk maar tegenwoordig in EU volgens mij niet meer zoveel voorkomend

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22:18
Heeft iemand hetzelfde probleem dat always on display wel aan staat bij het vergrendelen van de telefoon maar bij instellingen dat het uitgeschakeld is?

PSN : Geraedus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
dehardstyler schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 10:50:
[...]

Die krijg ik hier ook niet. Playstore blijft op september staan. Ook na Android 14 te hebben geinstalleerd.

Edit: foto toegevoegd:

[Afbeelding]

S23 Ultra.
In Beta 8 kwam deze issue ook al naar voren en is wel bekend bij samsung. klikkerdeklik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Ernemmer schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 11:10:
[...]

Volgens een post hierboven ergens is Roboto het oude font.
Dank, direct aangepast. Het notificatie window met quick settings hebben ze ook lelijk gemaakt zeg :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:47
Bah, problemen met Android auto ook met deze update niet opgelost.

Ben er wel een beetje klaar mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-dragon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 11:20
Nog iemand opgemerkt dat de vet gedrukte letters in de gmail app minder vet of zwart zijn zijn dan in android 13?

Fractal Design Meshify S2|Intel Core i9-10900K|Asus ROG Strix Z490-E Gaming|32GB G.Skill Trident Z F4-3200 |Asus Rog Strix GeForce RTX 3080 OC|Samsung 970 Evo Plus 1TB|Samsung 850 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 1TB|Corsair HX1000i|Samsung LC27HG70

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:05
Ik heb sinds vanochtend de update draaien zonder reset en ik ben wel tevreden. Lettertype vind ik mooi en voor de rest lijkt het weer ietsje anders en frisser.
Grotere icons vind ik niet erg en ze gaan een beetje op de iPhone toer wat ik ook niet erg vind want ik gebruik ook vaak een iPhone.

Mijn ervaring na 10 jaar met smartphones te spelen dat een reset heel veel problemen op kan lossen. Dus heb een update gedaan en heb je problemen dan adviseer ik om een reset te doen zonder backup direct. Als alles goed werkt kun je een backup terug zetten.
The-dragon schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 19:14:
Nog iemand opgemerkt dat de vet gedrukte letters in de gmail app minder vet of zwart zijn zijn dan in android 13?
Nou ik zie wel dat de app er anders uit ziet. Wat cleaner wat ik wel mooi vind. Net als de nieuwe whatsapp.

[ Voor 23% gewijzigd door Garret1410 op 30-10-2023 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llopigat
  • Registratie: Oktober 2023
  • Niet online
The-dragon schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 19:14:
Zelfs in Nine heb ik dat, heel gek. Viel me meteen op.

Volgens mij is het gewoon het nieuwe font dat wat dunner valt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ECM-Droid
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Vanmorgen de update naar OneUi 6 geïnstalleerd maar kan niet echt zeggen dat ik het geweldig vind, kwa snelheid merk ik niks.

Vind het nieuwe quikpannel niet fantastisch, al is daar wel mee te leven.
Waar ik echt niet mee kan leven zijn die idioot groote icons en icon tekst die niet over 2 regels gaat. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen.

De nieuwe muziek player is wel echt fantastich!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Llopigat
  • Niet online
ECM-Droid schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 21:24:
Vanmorgen de update naar OneUi 6 geïnstalleerd maar kan niet echt zeggen dat ik het geweldig vind, kwa snelheid merk ik niks.

Waar ik echt niet mee kan leven zijn die idioot groote icons en icon tekst die niet over 2 regels gaat. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen.

Ja irritant he, die icon tekst. Er is gewoon zat ruimte voor dus ik snap niet waarom dit zo moet. Ik heb een 5x6 grid en de icons leken niet echt groter dan vroeger. Maar ik heb wel de 1-regel tekst zoals ik al eerder had gepost. Ik dacht eerst dat het door het font kwam maar vroeger was het inderdaad twee regels. Het ziet er echt niet uit zo. Hoop dat ze dat nog fixen. Ik heb al alle settings van de home screen app doorgelopen maar ik zie geen optie daarvoor.

[ Voor 19% gewijzigd door Llopigat op 30-10-2023 21:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glassertje
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 19:50

De enige optie om die groote iconen kleiner te maken, zonder een custom launcher, is volgens mij als je goodlock uit de Samsung store download.

Ik heb inmiddels nova launcher maar terug gezet. Probleem ook opgelost.
😁

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online

Op het startscherm met een pinch(duim-wijsvinger) kan je kiezen voor 'Instell'
Daar kun je de raster van het scherm aanpassen. Als je bijv. het raster van het startscherm op 5x6 zet worden de iconen kleiner.

Via GoodLock kan je nog verder verkleinen door het raster te vergroten

[ Voor 6% gewijzigd door Thombias op 30-10-2023 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llopigat
  • Niet online
Thombias schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 21:38:
[...]
Op het startscherm met een pinch(duim-wijsvinger) kan je kiezen voor 'Instell'
Echt... "Instell" 8)7 8)7 :F Er is gewoon te weinig ruimte voor de tekst dus alles wordt afgekort.

Sorry maar dit is echt niet goed getest. Stom ook dat Nederland niet met de beta mee mocht doen, anders was dit vast wel opgemerkt.

[ Voor 8% gewijzigd door Llopigat op 30-10-2023 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Llopigat schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 21:42:
[...]

Echt... "Instell" 8)7 8)7 :F Er is gewoon te weinig ruimte voor de tekst dus alles wordt afgekort.

Sorry maar dit is echt niet goed getest. Stom ook dat Nederland niet met de beta mee mocht doen, anders was dit vast wel opgemerkt.
Het is gewoon een nederlands woord dat ingekort is.
Voor de rest is het niet heel anders dan oudere versies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llopigat
  • Niet online
Thombias schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 21:44:
[...]
Het is gewoon een nederlands woord dat ingekort is.
Voor de rest is het niet heel anders dan oudere versies
Ja dat snap ik, maar de fout is dat ze geen ruimte meer hebben voor de tekst.

Net zoals op het home screen zelf, alles wordt nu afgekort omdat het nog maar 1 regel is.

Ze hebben het wss alleen in het Engels getest en "Settings" is veel korter dan "Instellingen". Ik heb de telefoon overigens op Engels staan en ook daar wordt veel te veel afgekort. Zie hier: Llopigat in "[Samsung Galaxy S23-serie] Ervaringen & Discussie"

En er is echt ZAT ruimte voor twee regels.

[ Voor 29% gewijzigd door Llopigat op 30-10-2023 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MathieuT
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 15:47
Ik vrees dat er geen instelling is voor 2 regels onder de iconen, uitleg van Samsung over One UI 6 hieronder. Ze hebben zelf de namen van hun eigen apps ingekort om op 1 regel te passen.
App icon labels are now limited to a single line for a cleaner and simpler look. "Galaxy" and "Samsung" have been removed from some app names to make them shorter and easier to scan.
Ik heb een 4x6 rooster en de extra grote iconen zijn storend vind ik.

[ Voor 21% gewijzigd door MathieuT op 30-10-2023 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Llopigat schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 21:46:
[...]

Ze hebben het wss alleen in het Engels getest en "Settings" is veel korter dan "Instellingen". Ik heb de telefoon overigens op Engels staan en ook daar wordt veel te veel afgekort. .
Duitsland zat ook in de betatest, dus ze zullen meer talen getest hebben.

Het is gewoon even wennen en anders Nova launcher gebruiken. Het is nu eenmaal dat de UI met enige regelmaat opgefrist wordt. En hoe vervelend een wijziging ook is, we zouden geen Commodore 64 interface op onze telefoon willen hebben, dus evolutie brengt (soms) ook verbeteringen met zich mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Llopigat
  • Niet online
swhnld schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 22:36:
[...]
Duitsland zat ook in de betatest, dus ze zullen meer talen getest hebben.

Het is gewoon even wennen en anders Nova launcher gebruiken. Het is nu eenmaal dat de UI met enige regelmaat opgefrist wordt. En hoe vervelend een wijziging ook is, we zouden geen Commodore 64 interface op onze telefoon willen hebben, dus evolutie brengt (soms) ook verbeteringen met zich mee.
Maar dat is het punt, opfrissen is prima, ik vind veel van de nieuwe look een vooruitgang, daar niet van. Maar van 2 naar 1 regels gaan zonder reden (ruimte zat) is dat niet. Er is ook geen goede design- of cosmetische reden voor want al die afgekorte namen zien er gewoon domweg niet uit. Het is en geen vorm- en geen functie-voordeel.

En nee een andere launcher wil ik niet. Daar koop ik geen Samsung voor.
MathieuT schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 21:58:
Ik vrees dat er geen instelling is voor 2 regels onder de iconen, uitleg van Samsung over One UI 6 hieronder. Ze hebben zelf de namen van hun eigen apps ingekort om op 1 regel te passen.
Ik denk dat ze hier wel op terugkomen na alle klachten hierover. Dat ze zich zelf genoodzaakt voelen hun eigen apps aan te passen geeft al aan dat ze toegeven dat het zo niet werkt. En mensen gebruiken gewoon meer appjes dan die van Samsung.

Ik zie overigens echt geen icon grootte verschil bij het 5x6 grid (dat ik uberhaupt al had voor de upgrade). Dus dat is verder prima voor mij, ik zou ze inderdaad ook niet groter willen. Alleen die tekst is irritant. Het ziet er ook niet cleaner uit zoals ze zeggen, alleen maar irritant en rommelig omdat bijna elke app naam nu afgekort wordt. Laat dan de tekst helemaal weg ofzo.

Ik denk dat er binnen een maand of 2-3 wel een optie is voor 2 regelige titels.

[ Voor 45% gewijzigd door Llopigat op 30-10-2023 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Inderdaad, ik zie ook geen verschil in grootte van de iconen. De tekst is wel iets anders, 4 van de 55 apps bij mij zijn te lang, de rest past gewoon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daniel Jackson
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 07-09 12:13
De beperking tot 1 regel voor een appnaam is voor mij al een reden om updaten voorlopig uit te stellen. Het ziet er echt niet uit. Samsung kan dan weliswaar de eigen namen erop aanpassen, maar derde partijen gaan dat echt niet doen omwille van 1 merk.
Als het niet in OneUi zelf terugkomt, dan hopelijk wel in goodlock. Dat biedt nu bijvoorbeeld ook al de optie tot het andere extreme: app labels compleet verbergen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:18
Ik gebruik al jarenlang Nova launcher als schil. Kan je alles behoorlijk mee tweaken tot wat jij fijn vind. Maargoed dat moet je ook leuk vinden om te doen 😁

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ECM-Droid
  • Niet online
Even iets heel anders dan de app icons en de naam er ond...😉

De camera lijkt verbeterd, en zoizo sneller met het verwerken van de foto's. Ik heb er nog niet heel veel mee kunnen spelen wand het is ondertussen al even donker in Nederland maar de nacht modus lijkt snel en goed resultaat te leveren. Ook voelt de camera app wat soepeler aan, geen idee wat, maar zo voelt het wel.

Ik ben erg benieuwd wat jullie ervaring is. Ik zal morgen (bij goed weer) buiten is wat foto's maken en dan laat ik in wat meer detail weten wat ik er van vind (als ik het niet vergeet😅)!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:14

sjaool

Every life should have 9 cats

boratnl schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 11:33:
[...]

Denk dat het er aan ligt dat de app Home Up (een app uit Good Lock) niet geschikt is voor One UI 6.0. Bummer...
In de Galaxy Store staat een melding "Samsung will push out an update soon for One UI 6.0 !don't worry!" ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-09 15:07
pimjai schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 09:50:
In de secure folder heb ik al mijn werkgerelateerde zaken staan om dat een beetje gescheiden te houden. Sinds de update werkt Chrome in de secure folder echter niet meer. Heb al geprobeerd de app data van Chrome te
Ik heb mijn S23 helemaal opnieuw gedaan en bij mij kan ik niet eens meer in de playstore inloggen in de veilige map. Als ik op inloggen druk crasht de app. Alles is up to date

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantHoax
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19-09 18:56
Zijn er ook mensen met een s23 ultra dat wanneer ze met de S-pen over het scherm 'hoveren' en op het knopje drukken het quick menu niet meer naar voren komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uberprutser schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 06:24:
[...]

Ik heb mijn S23 helemaal opnieuw gedaan en bij mij kan ik niet eens meer in de playstore inloggen in de veilige map. Als ik op inloggen druk crasht de app. Alles is up to date
Om tot de bodem te komen van de oorzaak:

Doe eens een factory reset, zet geen backup terug, en probeer het dan nog eens voordat je updates doet?

En daarna met alle updates (play store, Samsung store, Google Play system update van oktober)?

Zet daarna je backup terug en probeer het nogmaals?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fredhuizinga
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 21:39
GiantHoax schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 08:31:
Zijn er ook mensen met een s23 ultra dat wanneer ze met de S-pen over het scherm 'hoveren' en op het knopje drukken het quick menu niet meer naar voren komt?
Bij mij ook niet, in het menu van s-pen kun je dat weer aanzetten. Stond uit bij mij, zal wel door de update komen.

S-pen menu en dan air command functies

Samsung Galaxy S23 ultra 512gb phantom black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Hier nog steeds niets op de reguliere S23. Zijn er meer mensen die nog niet kunnen updaten? Is er iets wat ik kan doen om het te forceren?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1LtkDkxj2E7yqMUJP9ULMLuB5W4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zGxugiZCurQyyUX3dy4EJ778.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantHoax
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19-09 18:56
fredhuizinga schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 08:49:
[...]

Bij mij ook niet, in het menu van s-pen kun je dat weer aanzetten. Stond uit bij mij, zal wel door de update komen.

S-pen menu en dan air command functies
Thanks dat was het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maloney
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14:15
yinx84 schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 08:52:
Hier nog steeds niets op de reguliere S23. Zijn er meer mensen die nog niet kunnen updaten? Is er iets wat ik kan doen om het te forceren?

[Afbeelding]
Ik kreeg hem meteen gisteren in de morgen toen ik de updater checkte. Misschien nog een paar dagen geduld hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yinx84 schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 08:52:

[Afbeelding]
Wat is je CSC? De updates zijn nog niet overal in de wereld beschikbaar. Hier hoe die te vinden en wat de codes betekenen:
https://krispitech.com/find-samsung-csc-code/
Het kan zijn dat je een grijze import telefoon hebt, of zelf je CSC aangepast voor bijvoorbeeld call recording functionaliteit, en dan duurt het langer om de update te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
swhnld schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 09:50:
[...]

Wat is je CSC? De updates zijn nog niet overal in de wereld beschikbaar. Hier hoe die te vinden en wat de codes betekenen:
https://krispitech.com/find-samsung-csc-code/
Het kan zijn dat je een grijze import telefoon hebt, of zelf je CSC aangepast voor bijvoorbeeld call recording functionaliteit, en dan duurt het langer om de update te krijgen.
Als ik m'n CSC code google kom ik op het volgende uit: https://samfrew.com/downl...11BXXU3AWGJ/S911BOXM3AWHH

Ah well.. ik heb nog wel even geduld :)

[ Voor 27% gewijzigd door yinx84 op 31-10-2023 10:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
yinx84 schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 09:59:
[...]

Als ik m'n CSC code google kom ik op het volgende uit: https://samfrew.com/downl...11BXXU3AWGJ/S911BOXM3AWHH

Ja, voor jou Regio, BOG, is Android 14 er nog niet.
Het is OXM gebaseerd, dus je kunt de EU versie handmatig flashen met Odin.
Of je past je CSC aan naar EUX regio. Dan krijg je het automatisch.
Of gewoon afwachten, de update komt vanzelf in de komende weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
swhnld schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 08:44:
[...]

Om tot de bodem te komen van de oorzaak:

Doe eens een factory reset, zet geen backup terug, en probeer het dan nog eens voordat je updates doet?

En daarna met alle updates (play store, Samsung store, Google Play system update van oktober)?

Zet daarna je backup terug en probeer het nogmaals?
Welke backup? :P

Gisteren 3x de hele bende opnieuw gefactory reset:

- Eerst upgrade as-is en toen werkte Chrome niet meer en in mijn werkmap sommige apps die bleven crashen
- 1e factory reset (vanuit menu): Basis dingen geinstalleerd (o.a. whatsapp) nadat ik alle Google en Samsung app updates heb uitgevoerd. Werkmap gemaakt en daarna veilige map. Werkmap ging prima, veilige map kan ik niet inloggen met playstore en Chrome doet niets anders dan crashen.
- 2e factory reset (vanuit menu, en daarna ook in recovery factory + cache): Werkmap en daarna veilige map gemaakt na alle Google en Samsung App updates. Same result.
- 3e factory reset (vanuit menu, recovery factory + cache): Alles wat meer tijd gegeven om te updaten ipv forceren, veilige map aangemaakt en zelfde effect.

Nu maar alle apps er weer op gezet en even een kreupele telefoon.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uberprutser schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 10:14:
[...]

Welke backup? :P

Gisteren 3x de hele bende opnieuw gefactory reset:

- Eerst upgrade as-is en toen werkte Chrome niet meer en in mijn werkmap sommige apps die bleven crashen
- 1e factory reset (vanuit menu): Basis dingen geinstalleerd (o.a. whatsapp) nadat ik alle Google en Samsung app updates heb uitgevoerd. Werkmap gemaakt en daarna veilige map. Werkmap ging prima, veilige map kan ik niet inloggen met playstore en Chrome doet niets anders dan crashen.
- 2e factory reset (vanuit menu, en daarna ook in recovery factory + cache): Werkmap en daarna veilige map gemaakt na alle Google en Samsung App updates. Same result.
- 3e factory reset (vanuit menu, recovery factory + cache): Alles wat meer tijd gegeven om te updaten ipv forceren, veilige map aangemaakt en zelfde effect.

Nu maar alle apps er weer op gezet en even een kreupele telefoon.
Goed bezig.
Enige wat ik nog kan bedenken is kijken naar de beheerder van je Werkmap, of daar iets in te stellen valt. Ik heb er een uit de werkgever, beheert via Intune, en die blokkeert allerlei zaken vanuit de policies.

Werkt dat niet, is denk ik het enige dat wat overblijft een melding maken bij Samsung via de Members app. Ze zitten er vaak strak bovenop bij een nieuwe release om problemen op te pakken in de eerste weken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ascent
CSC ILO / Israel is nu ook bij; call-recording is nog steeds beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Ik snap het probleem met dubbele regel niet erg. Van alle apps heb ik er twee die ingekort zijn en langer dan 13 letters. Ik vind het wel mooi zo want dubbele regels komen wat slordig over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 11:18
yinx84 schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 09:59:
[...]

Ik zit blijkbaar op een Zwitserse CSC...
https://samfrew.com/downl...16BXXS3AWIF/S916BOXM3AWHH

Ook nog even geduld hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
robg1984 schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 11:45:
[...]

Ik zit blijkbaar op een Zwitserse CSC...
https://samfrew.com/downl...16BXXS3AWIF/S916BOXM3AWHH

Ook nog even geduld hebben..
Of een firmware handmatig flashen van een van de OXM landen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ECM-Droid
  • Niet online
ECM-Droid schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 00:24:
Even iets heel anders dan de app icons en de naam er ond...😉

De camera lijkt verbeterd, en zoizo sneller met het verwerken van de foto's. Ik heb er nog niet heel veel mee kunnen spelen wand het is ondertussen al even donker in Nederland maar de nacht modus lijkt snel en goed resultaat te leveren. Ook voelt de camera app wat soepeler aan, geen idee wat, maar zo voelt het wel.

Ik ben erg benieuwd wat jullie ervaring is. Ik zal morgen (bij goed weer) buiten is wat foto's maken en dan laat ik in wat meer detail weten wat ik er van vind (als ik het niet vergeet😅)!
Vanmorgen nog wat foto's genomen en moet zeggen dat ik in daglicht weinig verschil zie. De nacht foto's zijn wel echt verbeterd, en vind het heel fijn dat hij nu ook automatich de nacht modus aanzet als het heel donker is. Nu heb ik niet het idee dat dit deze zelfde nachtmodus is als die je zelf aan kunt klikken. Als ik de zelfde foto neem met auto night mode aan doet hij er 1 to 2 seconden over en als ik zelf de night mode aan zet gerust 5 seconden. Hoe dan ook een verbetering tegenover geen nightmode.

Wat mij wel echt opvald is de snelheid bij het verwerken van de foto's, dit is echt 3 keer zo snel en nog met een mooie animantie ook :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/336acu0Y_Gp1YBfSAMYdUWPN4v0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E63aPNESzscCNsVt1lWhvsxd.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9QXZYuBVF4Yom6gxg5aHmh5syDw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8jrsVCzz6Yv4I8Fd3uViMFEc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• super_dirk
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 11:40
Met Android 14 zou ook de webcam functie beschikbaar moeten komen als je de S23 via USB aan een windows omgeving koppelt maar zie deze keuze niet terug. Klopt het dat deze functie nog niet is geimplementeerd door Samsung?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
super_dirk schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 16:11:
Met Android 14 zou ook de webcam functie beschikbaar moeten komen als je de S23 via USB aan een windows omgeving koppelt maar zie deze keuze niet terug. Klopt het dat deze functie nog niet is geimplementeerd door Samsung?
Obv https://www.digitaltrends...e-into-webcam-android-14/ zie ik die genoemde changes inderdaad ook nog niet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
En wat zijn de eerste bevindingen ivm one ui 6 ? Iemand last van animaties ?

Er komt een fix voor de animations bij de november update

Deze text komt van een twitter gebruiker Tarun Vats

One UI 6 Widgets Animations fix coming in November software update!

Moderator - "We are preparing for the improvements to be reflected within November, so we would appreciate your patience"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeppeMan
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 22:52
Heb de indruk dat alles nog sneller opent en de hele UI nog smoother verloopt, kan ook in mijn hoofd zitten, maar dat is het 1ste wat me opviel 🤷
Batterij verbruik is nog te vroeg om iets over te zeggen, maar dat lijkt onveranderd in mijn geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 16:08
Vincent91 schreef op woensdag 1 november 2023 @ 09:48:
En wat zijn de eerste bevindingen ivm one ui 6 ? Iemand last van animaties ?

Er komt een fix voor de animations bij de november update

Deze text komt van een twitter gebruiker Tarun Vats

One UI 6 Widgets Animations fix coming in November software update!

Moderator - "We are preparing for the improvements to be reflected within November, so we would appreciate your patience"
Heb geen last van animaties.
Wel heb ik altijd standaard Donkere stand aanstaan + donkere stand afdwingen(ontwikkelaarsopties)
Deze is wel een beetje de weg kwijt nu.
Bijv. bepaalde widgets die eerst gewoon goed donker werden zijn nu licht bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
ECM-Droid schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 14:42:
[...]

Vanmorgen nog wat foto's genomen en moet zeggen dat ik in daglicht weinig verschil zie. De nacht foto's zijn wel echt verbeterd, en vind het heel fijn dat hij nu ook automatich de nacht modus aanzet als het heel donker is. Nu heb ik niet het idee dat dit deze zelfde nachtmodus is als die je zelf aan kunt klikken. Als ik de zelfde foto neem met auto night mode aan doet hij er 1 to 2 seconden over en als ik zelf de night mode aan zet gerust 5 seconden. Hoe dan ook een verbetering tegenover geen nightmode.

Wat mij wel echt opvald is de snelheid bij het verwerken van de foto's, dit is echt 3 keer zo snel en nog met een mooie animantie ook :D

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik heb het niet getest of de kwaliteit beter is geworden maar automatische nachtmodus is toch altijd al als je scene optimalisatie aan hebt staan.

Wat animaties betreft heb ik geen problemen dus geen idee wat ze aan moeten passen.
Ik ben wel blij met OneUI 6.

[ Voor 4% gewijzigd door Garret1410 op 01-11-2023 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredhuizinga
Joepie, de homeup app heeft een update en werkt weer. Nu kun je de apps grid aanpassen zodat ze niet meer zo groot lijken, tot max 7x7 op je homescreeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_buren
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-09 11:06
fredhuizinga schreef op woensdag 1 november 2023 @ 12:48:
Joepie, de homeup app heeft een update en werkt weer. Nu kun je de apps grid aanpassen zodat ze niet meer zo groot lijken, tot max 7x7 op je homescreeen.
Hoe heb je dat gedaan. Ik heb GoodLock zelfs helemaal verwijderd en weer opnieuw geinstalleerd maar blijft als ik Home Up wil openen de melding krijgen: Congratulations for your new operating system upgrade. En dan nog iets maar dat kan ik niet lezen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fredhuizinga
r_buren schreef op woensdag 1 november 2023 @ 13:14:
[...]

Hoe heb je dat gedaan. Ik heb GoodLock zelfs helemaal verwijderd en weer opnieuw geinstalleerd maar blijft als ik Home Up wil openen de melding krijgen: Congratulations for your new operating system upgrade. En dan nog iets maar dat kan ik niet lezen.
Ik heb via de samsung store gezocht op updates, daar stond hij bij.

https://apps.samsung.com/...sung.android.app.homestar

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B0Sie8Oz5ZyMbUOfveHwJiSFQsc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yXgNzw5bqhjatlkjwPQlwyb6.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 35% gewijzigd door fredhuizinga op 01-11-2023 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22:18
Yub, de update wordt gewoon aangeboden via de Samsung store, het werkt weer zoals het moet werken.

PSN : Geraedus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:52
Ik gebruik nova launcher en het agenda-icoon staat altijd op "28", terwijl dat normaal gesproken de dag van vandaag is.
Iemand hier al ervaring of na de update, die datum wel goed staat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:46
Raymond schreef op woensdag 1 november 2023 @ 13:43:
Ik gebruik nova launcher en het agenda-icoon staat altijd op "28", terwijl dat normaal gesproken de dag van vandaag is.
Hier ook 28, maar geen idee wat dat eerder was (gebruik google agenda niet, maar business calendar). Nu dus puur even enabled om te checken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juancho
Ff gekeken (ik heb de nieuwe update nog niet, gebruik ook Nova) maar ik zie gewoon een 1 staan bij het icon. Zowel Google Agenda als de ingebakken Samsung agenda.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S2XVaNvMhWj8run42tcdtZ24kqE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/45zrkbrDEDyittleLXuBZHBB.jpg?f=user_large

[ Voor 19% gewijzigd door Juancho op 01-11-2023 14:19 ]

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_buren
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-09 11:06
Ik denk dat Samsung dat gefaseerd uitbrengt of zo want ik heb in Galaxy Store geen update naar Home Up v15.0.00.7 staan. Ik wacht gewoon af :) Thanx voor antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Juancho schreef op woensdag 1 november 2023 @ 14:17:
[...]

Ff gekeken (ik heb de nieuwe update nog niet, gebruik ook Nova) maar ik zie gewoon een 1 staan bij het icon. Zowel Google Agenda als de ingebakken Samsung agenda.

[Afbeelding]
Kan je morgen voor me checken of dit is veranderd naar een 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Raymond schreef op woensdag 1 november 2023 @ 14:26:
[...]

Uiteraard maar aangezien het vandaag ook daadwerkelijk 1 november is lijkt het me zeer sterk dat er mogen GEEN 2 staat...

Ik heb die icons overigens niet op mijn homescreen staan. Ik maak altijd gebruik van een paar fijne widgets en via KWGT Pro kan je daar ook een "onclick" actie op zetten. Dus ik heb bijv. een widget die mijn volgende afspraak/afspraken laat zien en als ik op die widget klikt opent Google Agenda. Zelfde voor weer, taken, klok etc.

[ Voor 35% gewijzigd door Juancho op 01-11-2023 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 10:34
De update voor Home Up brengt helaas slechts een deel van de functies. Samsung geeft aan dat de functies voor de App drawer en een aantal lay-outs voor de task switcher later pas worden toegevoegd.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-BNXCU7sw_cbwV3_e0OiebAaovU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6Wxp804znWJa14bysTd9rrZe.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 18:24
Is dat van samsung of een extern bedrijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredhuizinga
dutchnltweaker schreef op woensdag 1 november 2023 @ 14:57:
[...]

Is dat van samsung of een extern bedrijf?
Dit hoort bij Good Lock, volgens mij van een onderdeel van Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
fredhuizinga schreef op woensdag 1 november 2023 @ 16:15:
[...]

Dit hoort bij Good Lock, volgens mij van een onderdeel van Samsung.
Ja dat is dus de vraag, kan niet zo terug vinden dat het van samsung is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
Home Up is een module van Good Lock (maar ook weer een soort app..) wat volgens mij uiteindelijk weer van Samsung is.

Als ik naar Good Lock of Home Up zoek in de Samsung App Store, dan krijg ik hem inderdaad ook niet gevonden.
Maar omdat hij al geïnstalleerd was, staat hij bij mij wel tussen updates.

Waarschijnlijk staat de app in de store nog verborgen voor telefoons met One UI 6.0 of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
Ik kreeg de update voor home up ook niet binnen maar met de samsung opnieuw op te starten stond hij erna wel bij.
Mss eens proberen

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:14

sjaool

Every life should have 9 cats

Ik heb in Good Lock gekeken en daar stond in de app achter Home Up "update". Meteen even gedaan en alles werkt weer zoals voorheen.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
  • Laatst online: 12-09 19:38
Heeft iemand ervaring hoe Android Auto nu werkt met One UI 6.0 / Android 14? Begreep dat er problemen waren maar misschien is het opgelost? Dat weerhoudt me nu om de update al uit te voeren. :)

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Henkie-Jan schreef op woensdag 1 november 2023 @ 20:18:
Heeft iemand ervaring hoe Android Auto nu werkt met One UI 6.0 / Android 14? Begreep dat er problemen waren maar misschien is het opgelost? Dat weerhoudt me nu om de update al uit te voeren. :)
Welke problemen? Gister nog Aa gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red1
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-09 11:41
Bij de nieuwe one ui 6 staat het niet storen icoontje (Do not disturb) nu in de linkerbovenhoek van het scherm, naast de klok. Ik meen mij te herinneren dat deze eerst rechtsboven stond. Kan ik dit weer naar rechtsboven aanpassen? S23U

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llopigat
  • Niet online
Dit vind ik ook een misser in design waar niet over nagedacht is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0NagHO_oYJffsGO0eavUIz1BZtw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/up3F6DKD6YVdPx3p7lc4byuM.jpg?f=fotoalbum_large

Cancel en Install staan zo dicht op elkaar dat het helemaal niet duidelijk is dat het twee aparte knoppen zijn. Erg verwarrend. Ik moest er even over denken voor ik het zag, ik dacht eerst van huh waarom alleen cancel install???

Op OneUI 5 was de tekst kleiner waardoor ze verder uit elkaar stonden. Duidelijk is het font aangepast maar de afstand niet hoewel er ook hier ruimte zat is.

[ Voor 20% gewijzigd door Llopigat op 02-11-2023 00:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:27
red1 schreef op woensdag 1 november 2023 @ 23:57:
Bij de nieuwe one ui 6 staat het niet storen icoontje (Do not disturb) nu in de linkerbovenhoek van het scherm, naast de klok. Ik meen mij te herinneren dat deze eerst rechtsboven stond. Kan ik dit weer naar rechtsboven aanpassen? S23U
Deze heeft volgens mij altijd links gestaan. Rechts staat wel het icoontje van Modes en Routines.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Ik blijf denk ik wel bij prime, de service die in krijg bij prime is meer dan prima. Elk probleem wordt altijd netjes opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
dutchnltweaker schreef op donderdag 2 november 2023 @ 09:34:
Ik blijf denk ik wel bij prime, de service die in krijg bij prime is meer dan prima. Elk probleem wordt altijd netjes opgelost.
Gaat dit toevallig over Amazon Prime? Dan waarschijnlijk in het verkeerde topic gepost. Of is er ook een prime service bij de S23?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juancho
Raymond schreef op woensdag 1 november 2023 @ 14:26:
[...]

Vandaag idd een tweetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Dan weet ik niet wat ik fout doe.
Bij mn vorige telefoon (S10) veranderde die datum ook keurig mee. Mijn s23U laat altijd een 28 zien, bij gebruik van nova als launcher. Bij gebruik van one-ui gaat het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Raymond schreef op donderdag 2 november 2023 @ 09:49:
[...]

Bij mn vorige telefoon (S10) veranderde die datum ook keurig mee. Mijn s23U laat altijd een 28 zien, bij gebruik van nova als launcher. Bij gebruik van one-ui gaat het wel goed.
Hij laat in die post ervoor weten dat hij de nieuwe update nog niet heeft dus kan prima zijn dat het voor hem na updaten ook niet meer werkt ..

Ik krijg, met de nieuwe update en nova, ook 28 te zien... Dus lijkt daar iets in veranderd te zijn, niks met jou specifiek te maken.

Iemand hier enig idee hoe je totale statistieken sinds (volledig) opladen kan bekijken? Specifiek SOT sinds 100% opladen?

Blijkbaar is dit uit het standaard overzicht gehaald, krijg je nog wel te zien hoe lang geleden het (tot 100%) oploaden is gestopt maar SOT alleen nog maar per dag als je naar details gaat. Heb wel AccuBattery geinstalleerd, maar daar zie ik het ook niet echt (of ik kijk er overheen). Los van dat ik het ruk vind daar een specifieke app voor te moeten installeren, maar ok.

[ Voor 28% gewijzigd door m0ridin op 02-11-2023 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
@m0ridin ik heb ook nog de update niet. Ik heb dit al vanaf het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Raymond schreef op donderdag 2 november 2023 @ 10:35:
Oh, sorry! Die had ik even gemist.. Dan snap ik het ook niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
boratnl schreef op donderdag 2 november 2023 @ 09:39:
[...]

Gaat dit toevallig over Amazon Prime? Dan waarschijnlijk in het verkeerde topic gepost. Of is er ook een prime service bij de S23?
Oeps, snap niet hoe die hier gepost is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:09
Ik ook, maar die wordt al een tijd niet meer geupdate toch? Dus dat zou de reden kunnen zijn. Dat het nog werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raymond schreef op donderdag 2 november 2023 @ 10:35:
Contact opnemen met de support van Nova dan maar denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red1
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-09 11:41
japie06 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 09:22:
[...]

Deze heeft volgens mij altijd links gestaan. Rechts staat wel het icoontje van Modes en Routines.
Je hebt gelijk, ik zie het ook links staan bij de a54 van een collega. Alleen het icoontje is eens stuk dikker nu, vandaar dat ik een verandering zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glassertje
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 19:50
[...]

Ik zit nog op Nova Launcher 7 en bij mij veranderd alleen de datum van de agenda icon, met gebruik van een iconpack gebruik Nova). Zonder systeem standaard niet. Zal wel ergens een instelling zijn. Je zou de support even kunnen mailen en vragen.

Met systeem standaard heeft die nooit standaard de juiste datum weergegeven hier..

[ Voor 7% gewijzigd door Glassertje op 02-11-2023 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mezstah
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:06
[...]

Ik heb hetzelfde bij Oneui als ik een iconthema maak in de themeapp dat deze na het applyen op 28 blijft staan. De default icon staat wel op 2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uberprutser
swhnld schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 10:28:
[...]
Werkt dat niet, is denk ik het enige dat wat overblijft een melding maken bij Samsung via de Members app. Ze zitten er vaak strak bovenop bij een nieuwe release om problemen op te pakken in de eerste weken.
Zojuist een update van play services binnengeharkt en nu werkt de veilige map zoals eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Uberprutser schreef op donderdag 2 november 2023 @ 13:08:
[...]

Zojuist een update van play services binnengeharkt en nu werkt de veilige map zoals eerst.
Oh chill. Ik moest de webview downgraden en dan crashte er ook minder maar een fix lijkt me beter. Komt die binnen met de playstore of is dat zo'n play security update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
ascent schreef op donderdag 2 november 2023 @ 13:24:
[...]

Oh chill. Ik moest de webview downgraden en dan crashte er ook minder maar een fix lijkt me beter. Komt die binnen met de playstore of is dat zo'n play security update?
Ik heb in zowel mijn veilige map een update gedaan (kon niet inloggen dus rechtsboven op de puntjes en dan updates) en daarna ook updates gedraaid in de "normale" play store (dus buiten veilige map). Kreeg Google, Play Services en Webview updates.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Juancho
mezstah schreef op donderdag 2 november 2023 @ 12:43:
[...]

Ik heb hetzelfde bij Oneui als ik een iconthema maak in de themeapp dat deze na het applyen op 28 blijft staan. De default icon staat wel op 2.
En @Raymond
Ik gebruik ook een externe icon pack. Nova versie is overigens 8.0.6 beta. Dit is dus de nieuwe 8 versie van Nova, nog niet heel lang uit volgens mij. Ziet er ook anders uit qua looks. Kwam het toevallig tegen. Je kan deze los installeren. Wellicht werkt het daarna weer.

https://novalauncher.com/beta

[ Voor 6% gewijzigd door Juancho op 02-11-2023 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:26

13art

Moderator Mobile
Uberprutser schreef op donderdag 2 november 2023 @ 13:08:
[...]

Ah ja, die heb ik gisteren ook binnen gehaald.

Gisteren ook wat vreemds gehad. Notificatie geluiden werkte niet meer (in ieder geval niet voor WhatsApp) alleen nog trillen. Een reboot loste het probleem op, maar toch bijzonder. Niet eerder gehad dus of het nu te maken heeft met de update naar Android 14/OneUI 6... Time will tell (of niet natuurlijk).

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:26

13art

Moderator Mobile
Hahaha dat was me echt nog nooit opgevallen dat dit mee ging met de huidige datum 7(8)7

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodel99999
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Een vraag : geupdate naar android 14 one ui 6.0 s23 ultra
Nu valt me iets op , ik heb donkere stand aanstaan, en werkt ook....maar als ik naar het notificatie scherm ga
is het scherm altijd grijs en de knoppen ook wit....ook als ik een ander kleurschema toepas of thema toepas.
:'(
Iemans suggesties waar dat aan kan liggen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeyk2010
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:52
jodel99999 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 17:18:
Nu valt me iets op , ik heb donkere stand aanstaan, en werkt ook....maar als ik naar het notificatie scherm ga
is het scherm altijd grijs en de knoppen ook wit....ook als ik een ander kleurschema toepas of thema toepas.
Ja dat is het nieuwe (lelijke) uiterlijk. Via theme park kun je het wel aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llopigat
  • Niet online
jodel99999 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 17:18:
Er is een bug in de dark mode. Als je hem aan/uit schakelt klopt het wel. Dan wordt het notificatie scherm wel donker!

Ook andere apps (zoals firefox met dark reader in system mode) volgen dan pas. Dus volgens mij is het gewoon een bug in het aan/uit schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Juancho schreef op donderdag 2 november 2023 @ 14:37:
[...]

En @Raymond
Ik gebruik ook een externe icon pack. Nova versie is overigens 8.0.6 beta. Dit is dus de nieuwe 8 versie van Nova, nog niet heel lang uit volgens mij. Ziet er ook anders uit qua looks. Kwam het toevallig tegen. Je kan deze los installeren. Wellicht werkt het daarna weer.

https://novalauncher.com/beta
Ik zit op 8.0.3, dus loop niet al te ver achter.
Ik zal eens een iconpack proberen, om te zien wat dat doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Monkeyk2010 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 17:22:
[...]

Ja dat is het nieuwe (lelijke) uiterlijk. Via theme park kun je het wel aanpassen
Kleuren horen mee te gaan met het kleurenpalet. Alleen de achtergrond niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Raymond schreef op donderdag 2 november 2023 @ 19:02:
[...]

Ik zit op 8.0.3, dus loop niet al te ver achter.
Ik zal eens een iconpack proberen, om te zien wat dat doet
Iconpack geprobeerd. En nu idd een 2 bij de agenda, ipv een 28.

Maf dat het met de systeem iconen niet werkt (terwijl het met systeemiconen wel werkt als ik de one-ui launcher gebruik).

Nu nog bedenken of dit belangrijk genoeg is om een iconpack te gaan gebruiken :P
Pagina: 1 ... 33 ... 58 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden horen hier: [Samsung Galaxy S23-serie] Levertijd & Prijzen
Berichten over accessoires ed mogen hier: [Samsung Galaxy S23-serie] Accessoires
Discussies over de Snapdragon vs de Exynos horen mogen hier: Feiten en fabels: Snapdragon vs Exynos