sjaool schreef op maandag 17 juli 2023 @ 16:12:
[...]
Verklaar een tijdje? Ik heb de update vorige week gekregen en mijn S23 Ultra komt bij Samsung zelf vandaan.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BQXUYqAjWnNDqJ5cz7aW5vZX.jpg?f=user_large)
sjaool schreef op maandag 17 juli 2023 @ 16:12:
[...]
Verklaar een tijdje? Ik heb de update vorige week gekregen en mijn S23 Ultra komt bij Samsung zelf vandaan.
Dat is toch alleen in de US? Ik heb nooit andere behandeling gehad omdat ik mijn toestel bij een provider vandaan heb. Alles in NL is unlocked.stin00 schreef op maandag 17 juli 2023 @ 16:53:
[...]
Ach dat is altijd zo. De mensen met los toestel krijgen hem als eerst, de provider toestellen (tele2, vodafone, tmobile etc) krijgen hem altijd een weekje later.
Nee hoor, dat speelt ook in Nederland. Het gaat alleen niet om (un)locked. Mijn Tele2 S23U heeft daadwerkelijk een andere CSC code. Ik heb de update pas gisteren ontvangen terwijl anderen al veel eerder waren. Je kan wel een andere CSC code op je toestel flashen.donleo123 schreef op maandag 17 juli 2023 @ 16:56:
[...]
Dat is toch alleen in de US? Ik heb nooit andere behandeling gehad omdat ik mijn toestel bij een provider vandaan heb. Alles in NL is unlocked.
Die van mij kwam op 14 juli binnen. Dus dat tijdje is dus maar een weekje geweest. Dat valt nog wel mee gezien Samsung de update niet aan iedereen tegelijk aanbied.
"When you grow up your heart dies"
Het formaat went snel. Ik kom zelf van de S9 Plus maar binnen een dag was ik al gewend aan de S23 Ultra en vond ik de S9 Plus eigenlijk alweer klein.soskes schreef op maandag 17 juli 2023 @ 19:21:
Ik mag mijzelf hier nu ook melden. Gisteren de Ultra ontvangen en momenteel aan het wennen (formaat) en het instellen. Dus honderden filmpjes aan het kijken.
De keuze voor mij ging tussen een Fold 4 en de Ultra. Eigenlijk gekozen voor de Ultra vanwege accu en camera's. Ik ben benieuwd.
Welkom! En veel plezier. Ik kwam van +-6 inch telefoons en dacht aan het begin dat het formaat toch een dealbreaker zou worden. Inmiddels ben ik totaal gewend en kan ik door de goede camera's & zoom niet meer terug naar een kleinere telefoonsoskes schreef op maandag 17 juli 2023 @ 19:21:
Ik mag mijzelf hier nu ook melden. Gisteren de Ultra ontvangen en momenteel aan het wennen (formaat) en het instellen. Dus honderden filmpjes aan het kijken.
De keuze voor mij ging tussen een Fold 4 en de Ultra. Eigenlijk gekozen voor de Ultra vanwege accu en camera's. Ik ben benieuwd.
Wat voor toestel had jij hiervoor?XelaRetak schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 05:43:
[...]
Welkom! En veel plezier. Ik kwam van +-6 inch telefoons en dacht aan het begin dat het formaat toch een dealbreaker zou worden. Inmiddels ben ik totaal gewend en kan ik door de goede camera's & zoom niet meer terug naar een kleinere telefoon
boratnl schreef op zondag 16 juli 2023 @ 08:11:
[...]
Staat de functie 'Opnieuw starten indien nodig' aan?
(je vindt die onder Instellingen / Batterij en appsraatonderhoud / Automatische optimalisatie)
Nadat ik deze heb uitgezet toch weer een restart gehad vannacht. Vanmorgen maar even cache gecleared en Samsung Members geïnstalleerd... deze zou mogelijk een crash report genereren als het zich nu weer voordoet.NIB0R schreef op zondag 16 juli 2023 @ 08:12:
[...]
Heb je misschien automatische optimalisatie aan staan?
[Afbeelding]
[ Voor 14% gewijzigd door yinx84 op 19-07-2023 07:37 ]
Bij Apparaatonderhoud zou die ook Apps met problemen moeten weergeven als er een app is die de crashes veroorzaakt.yinx84 schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 07:35:
[...]
Nadat ik deze heb uitgezet toch weer een restart gehad vannacht. Vanmorgen maar even cache gecleared en Samsung Members geïnstalleerd... deze zou mogelijk een crash report genereren als het zich nu weer voordoet.
Ik hoop stiekem dat het een app is die makkelijk te verwijderen valt o.i.d., maar ik heb niet veel hoop. In vrijwel alle threads waarin deze klacht voorkwam (en dat zijn er best wel wat) bleek het een probleem met het moederbord. Nu ga ik over twee weken met vakantie en durf ik het niet aan om 'm nu terug te sturen, dus ik kijk na die periode wel.
Voor nu maar even de pincode van m'n SIM-kaart gehaald, want bij een herstart blokkeert die je alarm.
Dan staat het inderdaad aan. Als je hem op 's avonds ingesteld heb maar nu al aan staat heb je hem toch echt verkeerd ingesteld. Deel anders screenshots van de instellingen.Vincent91 schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 12:33:
als ik oogcomfort inschakel heb ik een gele waas ,ookal staat het ingesteld op savonds
is er een manier om dit op te lossen ?
en heeft het eigelijk nut want volgens sommige onderzoeken niet
zijn er dit het gebruiken ?
https://www.androidplanet...er-helpt-niet-smartphone/donleo123 schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 12:43:
[...]
Dan staat het inderdaad aan. Als je hem op 's avonds ingesteld heb maar nu al aan staat heb je hem toch echt verkeerd ingesteld. Deel anders screenshots van de instellingen.
Wetenschappelijke onderzoeken heb ik niet gelezen maar wat het doet is meer geel dan blauw licht laten zien. En blauw licht zorgt er nou eenmaal voor dat je wakker blijft.
Oke prima
Hij staat ingesteld op zon ondergang en opgangdonleo123 schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 13:14:
[...]
Oke prima. Wil je het nou wel of niet ingesteld hebben? Probeer je te helpen hoor
Het is moeilijk te zien omdat screenshots deze settings helemaal NIET laten zienVincent91 schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 13:27:
[...]
Hij staat ingesteld op zon ondergang en opgang
Telkens als ik m'n gsm ontgrendel is een gele waas
Heb ook m'n schermodus oplevendig ingesteld en zo koel mogelijk, het is moeilijk te zien op m'n afbeeldingen
1 foto is met waas en de andere zonder
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dus die waas is normaal?stin00 schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 13:39:
[...]
Het is moeilijk te zien omdat screenshots deze settings helemaal NIET laten zienBeide schermafbeeldingen zijn identiek, ze houden geen rekening met helderheid of andere custom scherm instellingen. Dat kan je niet vastleggen met een screenshot.
Zodra je een eye comfort schema instelt (custom schema of adaptief op zon cyclus) worden de schermmodus instellingen overschreven. Je hebt de slider zo koel mogelijk gezet, maar zodra je een schema aanzet word je beeld gelig en kan je deze koel/warm slider ook niet meer aanpassen omdat hij gelocked is. Oogcomfort neemt namelijk volledig de warmte instellingen van het display over. Als je een schema maakt tussen 22:00 en 08:00 bijvoorbeeld dan kan je zelfs buiten deze tijden niet de scherm tint aanpassen. Ik vind het onhandige en niet logische instellingen.
Ja, dat is de 'oogcomfort' instelling die gedurende de hele dag je schermtint adaptief zal aanpassen op basis van de zon cyclus. Het overschrijft volledig je handmatige koel/warm slider instelling.
Je zit ook helemaal niet in de juiste instellingen, deze moet je hebben:Vincent91 schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 13:27:
[...]
Hij staat ingesteld op zon ondergang en opgang
Telkens als ik m'n gsm ontgrendel is een gele waas
Heb ook m'n schermodus oplevendig ingesteld en zo koel mogelijk, het is moeilijk te zien op m'n afbeeldingen
1 foto is met waas en de andere zonder
[ Voor 4% gewijzigd door Onedayflyer682 op 19-07-2023 16:17 ]
Je kunt geluiden aanzetten maar vervolgens in Whatsapp instellen dat het Meldingsgeluid op stil staat. Je hebt dan ook de mogelijkheid om bij sommige contacten wel geluid af te spelen.Onedayflyer682 schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 16:16:
Ik kom recent van de S22 af en zie dat het nu niet meer mogelijk is om meldingen van Whatsapp wel te dempen qua geluid maar om nog wel meldingen te ontvangen (lees het een notificatie en een tellertje op de applicatie). Ik weet alleen niet of dit komt door een recente update van Whatsapp of door een of andere instelling op mijn telefoon.
Iemand hetzelfde probleem?
Signature
Staat bij mij ook aandonleo123 schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 15:46:
[...]
Je zit ook helemaal niet in de juiste instellingen, deze moet je hebben:
[Afbeelding]
Had ik recent ook (zie mijn post een paar pagina's terug). Heb toen alleen de developer mode aangezet, en ineens wilde de Play update wel werken. Daarna heb ik de Developer mode weer uitgezet.Vincent91 schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 09:02:
[...]
Heb een reset gedaan en het probleem is verholpen maar nu wilt mn play systemupdate niet updaten 🥴
Hmm aangezet en doet het nog steeds nietswhnld schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 10:26:
[...]
Had ik recent ook (zie mijn post een paar pagina's terug). Heb toen alleen de developer mode aangezet, en ineens wilde de Play update wel werken. Daarna heb ik de Developer mode weer uitgezet.
Neem aan dat je al een herstart geprobeerd hebt of dat het oplost?
Ik blijf op 1 april staanswhnld schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 10:42:
[...]
Neem aan dat je al een herstart geprobeerd hebt of dat het oplost?
In dat geval zou ik even de volgende systeemupdate afwachten of die het oplost.
[ Voor 24% gewijzigd door ascent op 24-07-2023 12:13 ]
Werkt niet met een Sony TV met ingebouwde Chromecastascent schreef op maandag 24 juli 2023 @ 12:13:
Voor wie z'n scherm wil kunnen casten naar de chromecast:
https://www.androidpolice.com/samsung-google-cast/
Deze hack wilde ik jullie niet onthouden!
LG werkt wel. Zie een kleine popup aan de zijkant van de tv.r_buren schreef op maandag 24 juli 2023 @ 19:03:
[...]
Werkt niet met een Sony TV met ingebouwde ChromecastZie alleen maar Samsung TV's van waarschijnlijk de buren. Jammer
*kb ipv mbVincent91 schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 09:32:
Nieuwe play systeem update(745mb)
Blijf op 1 juni staan
Je kunt ook de Google Home app installeren en het vanuit daar regelen.r_buren schreef op maandag 24 juli 2023 @ 19:03:
[...]
Werkt niet met een Sony TV met ingebouwde ChromecastZie alleen maar Samsung TV's van waarschijnlijk de buren. Jammer
[ Voor 8% gewijzigd door Asprine op 26-07-2023 14:04 ]
Er zit een microfoon rond een van je lens.Kristof1978 schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 14:55:
Bij video opname met de S23 ultra hebben jullie ook last van wat achtergrondruis in het geluid (binnenopname)?
Moet wel melden dat ik lens protector van Milomdoi (https://www.amazon.nl/dp/...TJLL&ref_=chk_typ_imgToDp) heb geïnstalleerd.
Bij mijn vorige gsm, S10, is dit duidelijk heel wat minder aanwezig.
Bedankt voor je reactie, had dit idd ook gevonden, maar wist niet zeker dat de lens protector de oorzaak was van het ruis op mn video opname.ChiMan schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 15:16:
[...]
Er zit een microfoon rond een van je lens.
Zie hier voor meer info.
https://discord.gg/x8uWt9
Gewoon uit nieuwsgierigheid, wat waren je verwachtingen?Funky22 schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 07:51:
Pff heb zo een spijt dat ik mij Xiaomi 11t pro verkocht heb voor een S23 ultra
Buiten een groter scherm is er niks wat ik beter vind aan de S23 ultra
Laden duurt 2 x zolang, batterij snel leeg, kantelbaar scherm wat gevoelig is
Camera is wel top maar voor zijn geld beter een systeemcamera gekocht en de 11t pro
gehouden of de opvolger ervan gekocht.
Daar kan ik mij in vinden. Ik heb het idee dat het voornamelijk marketing gestuurde prijzen zijn met daarbij de globale stijging van grondstofprijzen. Maar dat laatste is denk ik niet de grootste reden voor de prijs stijging.Funky22 schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 08:25:
Denk dat er buiten de camera niks meer te verwachten is van smartphones zitten sowieso op hun limiet van kunnen.
Grootste reden waarom ik voor de ultra ben gegaan is omdat ik een groter model wou, van mijn S10 plus indertijd zeer tevreden van geweest, dan de 11T pro gekocht en nu dus de S23 ultra zal ook wel met de prijs te maken te hebben dat de verwachtingen te groot waren, ik heb nergens het gevoel dat ik met een smartphone bezig ben die +€1000 waard is als ik terug kijk op men 11T pro.
De lens protector ervan genomen en heb een lichte verbetering in het geluid. Zie nu inderdaad ook een (weliswaar heel) kleine opening, waar dan die microphone zit. Wat ik nu wel gevonden heb is dat door de (iets dikkere) Mous case de ruis wordt veroorzaakt bij de microphone aan de bovenkant van de gsm. Gigantisch verschil in geluidsopname in geval met (veel ruis) en zonder (veel minder ruis) de case.Kristof1978 schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 15:34:
[...]
Bedankt voor je reactie, had dit idd ook gevonden, maar wist niet zeker dat de lens protector de oorzaak was van het ruis op mn video opname.
Ik zal deze lens protector dan best verwijderen (met mn case ook niet echt nodig als extra bescherming, enkel risico op krassen tijdens in/uit broekzak halen, maar glas op de lens zou dit alvast moeten kunnen weerstaan).
Jammer dat dit vanuit het produkt zelf ook niet duidelijk wordt meegegeven. En uiteraard is het zoek resultaat of een lens protector nodig is positief...
Hier van een 12pro naar een ultra gegaan. Maar als je je scherm kantelt krijg je gewoon het knopje te zien om mee te kantelen in een van de hoeken hoorsoskes schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 08:20:
[...]
Gewoon uit nieuwsgierigheid, wat waren je verwachtingen?
Ik ben net overgestapt naar de Ultra en zie het als een toestel waar ik ga proberen twee jaar mee te doen.
Accu is voor mij voldoende, haal gemakkelijk een dag. Het langzamer opladen wist ik van (had hiervoor meerdere toestellen uit de Xiaomi en OP stal) en het roterende scherm is sowieso iets wat ik standaard uit heb staan.
Enige wat ik bij roteren mis is dat als je bij andere merken je scherm kantelt en rotatie uit hebt staan, het toestel je toch in het scherm een optie geeft om te kantelen. Dat heb ik hier niet gevonden.
Voor de rest benieuwd naar de camera's. Dit weekend gaat de eerste keer worden dat ik ze eens goed kan testen in 'normale' omstandigheden voor mijzelf.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
soskes schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 08:20:
[...]
Gewoon uit nieuwsgierigheid, wat waren je verwachtingen?
Ik ben net overgestapt naar de Ultra en zie het als een toestel waar ik ga proberen twee jaar mee te doen.
Accu is voor mij voldoende, haal gemakkelijk een dag. Het langzamer opladen wist ik van (had hiervoor meerdere toestellen uit de Xiaomi en OP stal) en het roterende scherm is sowieso iets wat ik standaard uit heb staan.
Enige wat ik bij roteren mis is dat als je bij andere merken je scherm kantelt en rotatie uit hebt staan, het toestel je toch in het scherm een optie geeft om te kantelen. Dat heb ik hier niet gevonden.
Voor de rest benieuwd naar de camera's. Dit weekend gaat de eerste keer worden dat ik ze eens goed kan testen in 'normale' omstandigheden voor mijzelf.
[ Voor 28% gewijzigd door Funky22 op 27-07-2023 18:32 ]
Je krijgt het pas te zien als je je scherm draait en hij dat detecteert.Cloclo100 schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 21:45:
[...]
Huh ik heb dit klopje niet 😬?
Of moet dit ergens aangezet worden?
Net even getest, en het klopt ook op een S21Mizgala28 schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 22:20:
[...]
Je krijgt het pas te zien als je je scherm draait en hij dat detecteert.
(mitst rotation lock aan staat)
Ik gebruik gebaren en geen navigatieknoppen.onecht schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 09:12:
Ik heb het ook niet op de s23 ultra. Is dit niet alleen wanneer je navigatieknoppen gebruikt in plaats van gebaren?
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Nee dit werkt op alle Samsungs en ongeacht welke navigatie bar je gebruikt.onecht schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 09:12:
Ik heb het ook niet op de s23 ultra. Is dit niet alleen wanneer je navigatieknoppen gebruikt in plaats van gebaren?
Ik zie het toch echt niet? Ik heb getoggled tussen gebaren en knoppen, zoals jij omschrijft, maar zie nog niets.onecht schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 10:47:
Het werkt inderdaad linksonder in de hoek. Vreemd dat ik wel even heb moeten schakelen tussen de toetsen en terug naar gebaren. Ik miste de functie opeens een aantal maanden geleden.
[ Voor 3% gewijzigd door jjwdamen op 28-07-2023 16:19 . Reden: correctie taalfouten ]
Nul issues met wifi hier, misschien een router setting die verkeerd staat?jjwdamen schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 15:32:
Zo'n Samsung heeft een eigen wil.... Ik kan geen verbinding meer maken met een wifi netwerk met webpage login
En dan dat klote verplichte Samsung account.....
Ja, dat schijnt te horen zegt men ¯\_(ツ)_/¯ArjenIsM3 schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 18:39:
Iets wat me net is opgevallen bij mijn S23 Ultra is dat ik een getik hoor als ik de telefoon schud. Lijkt bij de camera's vandaan te komen. Hebben jullie dat ook?
Klopt is al eerder gemeld, dat zijn de sensoren. Niks ergs.ArjenIsM3 schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 18:39:
Iets wat me net is opgevallen bij mijn S23 Ultra is dat ik een getik hoor als ik de telefoon schud. Lijkt bij de camera's vandaan te komen. Hebben jullie dat ook?
In mijn brave browser veranderd de home knop bijvoorbeeld in het icoontje om te kantelen. Dus niet helemaal linksonder in de hoek. Maar stukje naar boven (1cm).Cloclo100 schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 14:10:
[...]
Ik zie het toch echt niet? Ik heb getoggled tussen gebaren en knoppen, zoals jij omschrijft, maar zie nog niets.
Onjuist, is de optische beeldstabilisatie van de camera's. Als die niet gebruikt worden hangt het er los in waardoor het inderdaad tikt. Kan geen kwaad.dutchnltweaker schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 19:07:
[...]
Klopt is al eerder gemeld, dat zijn de sensoren. Niks ergs.
Bizar. Kan je nog eens stap voor stap uitleggen wat je daarvoor gedaan hebt? 😅👍onecht schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 23:33:
[...]
In mijn brave browser veranderd de home knop bijvoorbeeld in het icoontje om te kantelen. Dus niet helemaal linksonder in de hoek. Maar stukje naar boven (1cm).
Euh die rammelen ook als de foto app open staat?donleo123 schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 13:08:
[...]
Onjuist, is de optische beeldstabilisatie van de camera's. Als die niet gebruikt worden hangt het er los in waardoor het inderdaad tikt. Kan geen kwaad.
Nee hoor, als ik schud en tegelijkertijd de camera app open dan stopt het tikken bij mij.Cloclo100 schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 14:59:
[...]
Euh die rammelen ook als de foto app open staat?
Inderdaad, same heredonleo123 schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 15:16:
[...]
Nee hoor, als ik schud en tegelijkertijd de camera app open dan stopt het tikken bij mij.
[ Voor 31% gewijzigd door GekkePrutser op 01-08-2023 12:57 ]
Volgens mij moet dan wel de main lens actief zijn (de enige die OIS heeft). Als je op de wideangle staat waarschijnlijk niet.
[ Voor 10% gewijzigd door GekkePrutser op 01-08-2023 13:00 ]
Zelfde probleem hier alleen op een S22U.Anniedrew schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 13:06:
Op mijn S23U merk ik regelmatig dat wanneer ik een video full screen wil bekijken via Firefox, het kijkvenster automatisch sluit en ik terugval naar het homescreen. In de 2e instantie gaat het altijd wel goed. Zijn er mensen met dezelfde ervaring?
Werken zal die dongle doen, maar de audio zal heel veel zachter zijn dan met andere dongles.Seaborz schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 13:30:
Vandaag komt er een Apple USB -C adapter binnen welke wat positievere reviews heeft dus hopelijk werkt die wel 100%.
Dat hebben alle telefoons met ois, is al heel wat jaren zo.ascent schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 19:02:
[...]
Ja, dat schijnt te horen zegt men ¯\_(ツ)_/¯
Het viel mij laatst ook ineens op en nu kan ik het niet meer onthoren
Zoals eerder gezegd, Samsung-account hoef je niet te gebruiken. Met je Google-account kun je ook de telefoon gebruiken (alleen niet de Samsung-specifieke toepassingen en instellingen, maar dat wil je geloof ik ook niet).jjwdamen schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 15:32:
Ik heb sinds een aantal weken ook een Samsung S23 Ultra 512GB
zal beginnen met de positieve ervaringen
Super mooie foto's mooi scherm fijn zo'n pen om aantekeningen te maken.
en degelijk gebouwd, zo dat waren de positieve ervaringen...
en dan nu de negatieve...:
wat een klote UI!!!
Ik kom van een Xperia 1ii dus bare android met een uitstekende camera app.
Zo'n Samsung heeft een eigen wil....
Ik kan geen verbinding meer maken met een wifi netwerk met webpage login (in café en openbare plekken)
Ik heb al een broek kapot door de haakse hoeken
de vingerafdruk met een screenprotector werkt niet goed
Waarom moet er zon hoop zooi aan software, die je niet gebruikt en die alleen maar in de weg zit, meekomen met een nieuwe telefoon.
Ik had op het laatst op mijn Xperia lineageos lopen (zelf geïnstalleerd, dit geeft dus een beetje aan dat ik op android gebied geen nitwit ben) wat een verademing alles werkt geen ballast verbinden met netwerk gaat vlekkeloos
En dan dat klote verplichte Samsung account.....
Waardeloos ik heb moeten zoeken om mijn google wachtwoorden weer beschikbaar te hebben
Dit is mijn eerste Samsung (en voor zover ik nu kan zien ook mijn laatste) na 5weken heb ik nog steeds het gevoel dat ik een verkeerde keuze gemaakt heb.
Was me idd nog niet opgevallen maar als ik filter zijn 7 van de 104 pagina's in dit topic van @Vincent91 over dat de update er nog niet is.Cloclo100 schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 09:01:
[...]
wat een groot drama toch elke maand opnieuw bij jou.. FOMO!
Het gaat over de Google Play system update,niet over de security updatejongetje schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 09:18:
[...]
Was me idd nog niet opgevallen maar als ik filter zijn 7 van de 104 pagina's in dit topic van @Vincent91 over dat de update er nog niet is.
@Vincent91 Misschien kun je beter een pixel kopen en meedoen met de beta stream?
Ik ben er helemaal niet mee bezig en ben echt benieuwd wat je mist als er nog juni ipv juli staat? Of gaat het om die ene letter verschil?
Software ontwikkeling gebeurt op meerdere manieren. Als je wil weten waarom Google het op deze manier doet, moet je contact opnemen met hun developers.Vincent91 schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 09:21:
[...]
Het gaat over de Google Play system update,niet over de security update
Ik snap gewoon niet dat er zoveel Google Play system updates zijn in 1 maand tijd
Ik zou het via ADB doen:Z900 schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 15:14:
Hoe krijg ik het voor elkaar dat het display van mijn S23 Ultra NOOIT meer uitgaat en ook liever niet dimt ?
Zowel op netadapter als op accu.
Caffeine werkt ook al niet (of ik doe iets fout).
Ook mijn S20FE kan ik het niet vor elkaar krijgen.......
[ Voor 7% gewijzigd door stin00 op 02-08-2023 15:25 ]
Raar. Heb je de instructies gevolgd bij het bevestigen van de Whitestone? Ik geef toe, het is niet echt gemakkelijk, maar ik ben dan ook onhandig. Voor een gekromt scherm is dit toch al het beste product dat ik al gezien heb.dutchnltweaker schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 08:41:
Ik heb een Whitestone dome screenprotector, ik wil deze vervangen voor een nieuwe op mijn s23 ultra (zijkanten waren nooit echt goed gehecht).
Hoe kan je deze het best eraf halen omdat deze gelijmd zijn.
YouTube filmpje erbij gepakt.cy-gor25 schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 00:37:
[...]
Raar. Heb je de instructies gevolgd bij het bevestigen van de Whitestone? Ik geef toe, het is niet echt gemakkelijk, maar ik ben dan ook onhandig. Voor een gekromt scherm is dit toch al het beste product dat ik al gezien heb.
Dweebus schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 13:16:
Zijn er mensen die dit herkennen? Is dit een bug? Is er een workaround?
Lens protector eraf, alle data veilig stellen, fabrieksinstellingen reset, nogmaals testen, en voor garantie gaan, dit lijkt mechanisch te zijn.Airavab schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 23:44:
[Afbeelding]
Ik heb nu sinds de release een s23 plus en sinds vandaag doet de camera tussen 1x en 10x zoom niet meer. Ik krijg alleen nog maar bovenstaand beeld. Verder niks geks met de telefoon gedaan dus lijkt me dat dit binnen de garantie valt. Ik heb wel lensprotectors van spigen erop zitten maar lijkt me dat dit niks moet uitmaken.
Ik vreesde hier ook al voor. Nog wat meer onderzoek gedaan via de expert/raw camera app en het lijkt erop dat de wide lens defect is. De ultrawide en telelens geven wel gewoon normaal beeld en kan ik ook foto's mee maken.swhnld schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 13:14:
[...]
Lens protector eraf, alle data veilig stellen, fabrieksinstellingen reset, nogmaals testen, en voor garantie gaan, dit lijkt mechanisch te zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door Airavab op 06-08-2023 14:21 ]
Heb je al een herstart gedaan en een andere camera app(Open Camera) geprobeerd?Airavab schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 14:01:
[...]
Ik vreesde hier ook al voor. Nog wat meer onderzoek gedaan via de expert/raw camera app en het lijkt erop dat de wide lens defect is. De ultrawide en telelens geven wel gewoon normaal beeld en kan ik ook foto's mee maken.
Ik heb google backup draaien dus van het meeste heb ik een backup. Is het mogelijk om ook settings/widgets te backuppen dus dat je een soort van image maakt van je telefoon?
Daarnaast heb ik de telefoon via KPN aangeschaft. Is het handiger om de garantie af te handelen via hun of direct via Samsung?
Edit: Of is het handiger om gewoon langs een Samsung Service punt te gaan? Dat de lens protectors eraf moeten lijkt me nogal logisch en zou ik dan ook voor de afspraak doen. Hoe zit dit met mijn screenprotector en hoesje?
Ja een restart was een van de eerste dingen die ik geprobeerd heb. Open camera zojuist geinstalleerd en deze geeft dezelfde symptomen. Vrijdag heb ik een afspraak bij de Samsung Experience center en ik verwacht dat dit binnen de garantie dan wordt afgehandeld.RepareerDroid schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 14:07:
[...]
Heb je al een herstart gedaan en een andere camera app(Open Camera) geprobeerd?
Hier geen enkel probleem met updaten van de apps via de Samsung Galaxy Store.g86 schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 14:06:
Nog iemand waarbij de Samsung Galaxy Store service momenteel niet werkt? S23 Ultra.
Updaten van apps werkt momenteel niet.
Ja, gewoon 5 minuten wachten en nog eens proberen. Was afgelopen zondag ook al dat ik zo'n melding kreeg.g86 schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 14:06:
Nog iemand waarbij de Samsung Galaxy Store service momenteel niet werkt? S23 Ultra.
Updaten van apps werkt momenteel niet.
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Dat is een "app" die ik nergens terug kan vinden. Niet op mijn telefoon, niet in de Galaxy store en niet in de Play store.ascent schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 14:50:
[...]
[Afbeelding]
0 garantie natuurlijk maar ik zag dit langskomen en moest aan deze thread denken
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq