Iemand van jullie die weet wanneer de eerste one ui 6 beta zal uitkomen voor de S23 ultra?
[ Voor 85% gewijzigd door extrizyo op 15-06-2023 17:27 ]
[ Voor 85% gewijzigd door extrizyo op 15-06-2023 17:27 ]
Denk niet dat je kan deelnemen als je in de Benelux woont,is maar is voor een aantal landen beschikbaar oa Verenigd Koninkrijkextrizyo schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 17:26:
Iemand van jullie die weet wanneer de eerste one ui 6 beta zal uitkomen voor de S23 ultra?
[ Voor 10% gewijzigd door Ernemmer op 15-06-2023 18:23 ]
[ Voor 19% gewijzigd door burgt op 15-06-2023 19:57 ]
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Ik heb dit ook sinds een paar uur... Ik heb niks veranderd. Een reboot helpt bij mij niet... Heb jij nog iets anders gedaan behalve een reboot?burgt schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 19:47:
Raar, opeens zijn bijna alle contacten kwijt in de standaard Telefoon app van Samsung. Alle contacten die van de Google account zouden moeten komen zijn kwijt en krijg ze niet gesynchroniseerd, vanuit de browser kan ik ze wel gewoon zien, dus ze zijn niet verwijderd van het google account.
irritant is dat nu ook bij Whatsapp de namen weg zijn.
Na een reboot zijn ze weer terug... eerste reboot sinds launch
Ik had eerst de synchronisatie toggles in account een paar keer heen en weer gezet en op synchoniseren gedrukt, daarna gereboot.NIB0R schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 20:13:
[...]
Ik heb dit ook sinds een paar uur... Ik heb niks veranderd. Een reboot helpt bij mij niet... Heb jij nog iets anders gedaan behalve een reboot?
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Dank voor de tip. Het backuppen via iCloud en google foto's is gedaan, alleen dat overzetten van Whatsapp wil maar niet lukken...swhnld schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 10:36:
[...]
Voor de foto's, synchroniseer ze met een cloud service en verwijder ze van de iPhone, en synchroniseer ze dan terug op je nieuwe telefoon met diezelfde cloud service nadat je over gestapt bent.
Reden, kopieer je ze handmatig of via een tool als SmartSwitch, komt er een andere datum op de fysieke bestanden van de foto's en klopt de volgorde niet meer in sommige foto apps of foto albums.
Die cloud service kan helaas geen icloud zijn want daar heeft Apple geen client op Android voor al zijn er wel third party integraties mogelijk, maar wel bijvoorbeeld Dropbox of Onedrive. belangrijkste is dat er een client op beide platformen voor bestaat.
En daarnaast zul je vermoedelijk WhatsApp geschiedenis over willen zetten.
https://faq.whatsapp.com/1295296267926284
[...]
PS5: NeroProvocatore || Steam: Kevinr1989
Ik ben het sinds vanochtend aan het uitproberen. De camera is enigszins verbeterd maar verder nog geen echte spectaculaire zaken tegengekomen.Mike80 schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 09:35:
De juni update wordt (eindelijk) uitgerold in Azie. Afwachten wanneer wij aan de beurt zijn... Zouden een hoop camera fixes inzitten. Hopelijk wordt het 'banaan' probleem goed opgelost.
Hoe kom je aan deze update?Thombias schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 10:47:
[...]
Ik ben het sinds vanochtend aan het uitproberen. De camera is enigszins verbeterd maar verder nog geen echte spectaculaire zaken tegengekomen.
CSC veranderen is mogelijk, als je terugleest op het forum zie je dat regelmatig voorbij komen met mensen die bijvoorbeeld hun gesprekken willen kunnen opnemen die dat dan doen.Vincent91 schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 10:52:
[...]
Hoe kom je aan deze update?
Is het mogelijk om de csc te veranderen?of binnenhalen via VPN verbinding?
CSC hoef je niet te veranderen.swhnld schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 10:54:
[...]
CSC veranderen is mogelijk, als je terugleest op het forum zie je dat regelmatig voorbij komen met mensen die bijvoorbeeld hun gesprekken willen kunnen opnemen die dat dan doen.
Gewoon met een Samsung Firmware downloader van Zachary Wander.Vincent91 schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 10:52:
[...]
Hoe kom je aan deze update?
Is het mogelijk om de csc te veranderen?of binnenhalen via VPN verbinding?
[ Voor 28% gewijzigd door Thombias op 16-06-2023 11:11 ]
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Dat is een keuze. Maar je bent een Tweaker of niet.....Jassy schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 11:01:
Je kan ook een paar dagen wachten voor de update beschikbaar komt in Europa, dan hoef je ook niet te kloten met Firmware files met alle risico's van dien.
als je CSC veranderd , krijg je dan nog updates binnen ?Jassy schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 11:01:
Je kan ook een paar dagen wachten voor de update beschikbaar komt in Europa, dan hoef je ook niet te kloten met Firmware files met alle risico's van dien.
Je krijgt dan de updates binnen van die regio. Het kan echter zijn dat je functies zoals VoLTE of VoWIFI sloopt. Dat is het mij dan toch niet waard.Vincent91 schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 12:02:
[...]
als je CSC veranderd , krijg je dan nog updates binnen ?
ik ga gewoon wachten tot de update europa bereikt
Als je de THL (Thailand) flashed dan veranderd er niks. Ook niet de CSC.Vincent91 schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 12:02:
[...]
[ Voor 8% gewijzigd door Thombias op 16-06-2023 12:18 ]
YesVincent91 schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 12:02:
[...]
Als de CSC waar je zelf in zit dezelfde firmware versie krijgt wel, anders niet.Vincent91 schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 12:02:
[...]
XID is Indonesië dus die informatie klopt nietswhnld schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 11:00:
De S23 serie update is dus 2,2 GB, dat is een factor tien groter dan een reguliere update. Er zitten niet alleen camera maar ook OneUI verbeteringen in.
https://www.sammobile.com...june-2023-security-patch/
Volgens een bekende leaker zou deze nu in Europa beschikbaar moeten zijn, maar ik zie hem nog niet op mijn telefoon.
https://twitter.com/Unive...2qqdJoFlYxObs1w1JCog&s=19
Mogelijk dat die einde van de dag dan komt, en anders in de loop van de week.
[ Voor 9% gewijzigd door Vincent91 op 17-06-2023 13:04 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Nee, en is ook niet heel vreemd. Normaal rolt Samsung de update uit verspreid over een maand, regio voor regio.g86 schreef op maandag 19 juni 2023 @ 12:50:
Heeft iemand al de laatste update ontvangen voor S23 Ultra?
Ik nog niet en ik vind het vreemd. De global update is al uit sinds 15 juni.
https://www.sammobile.com/samsung/galaxy-s23-ultra/firmware/
Ben benieuwd naar jouw eerste indruk, na het installen van deze update! Met name de banaan issue, is wat mij betreft een serieus probleem. Hopelijk lost deze update dat op. Geldt echter enkel voor de S23 en S23+.Thombias schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 12:17:
[...]
Als je de THL (Thailand) flashed dan veranderd er niks. Ook niet de CSC.
De CSC kan je niet zomaar veranderen met het flashen van een firmware.
De THL is ook een OXM firmware. Deze is precies hetzelfde als de EUX (Europa). Deze is alleen nog niet vrijgegeven voor Europa.Dus als je THL flashed dan blijft je S23 (ultra) gewoon EUX of welke CSC je voor het flashen had.
Just here for the fun
Exact dezelfde firmware is in sommige Aziatische landen al wel uitgerold, dus als daar bugs uit gekomen zijn....Mike80 schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 08:38:
Vreemde berichtgeving, omdat de firmware nog niet is uitgerold over Europa..
[ Voor 15% gewijzigd door swhnld op 20-06-2023 10:21 ]
dan installeer je ook de bugs die in de software zitten ?swhnld schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 10:19:
[...]
Exact dezelfde firmware is in sommige Aziatische landen al wel uitgerold, dus als daar bugs uit gekomen zijn....
Als je iets terugleest hier staat beschreven dat je die Aziatische firmware handmatig kan flashen als je wil.
Ja, maar als je niet wil wachten omdat je nieuwsgierig bent, kan het ook nu al, als je per se wilt. Je kunt altijd geluk hebben geen last van de bugs te hebben.Vincent91 schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 10:29:
[...]
dan installeer je ook de bugs die in de software zitten ?
is het niet beter om te wachten tot de gefixte versie uitkomt ?
[ Voor 3% gewijzigd door m0ridin op 20-06-2023 12:48 ]
Ik heb een tutorial gevonden om m'n csc te veranderen naar THl om alsnog de update te kunnen ontvangenm0ridin schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 12:48:
Ik heb hem hier (S23 ultra) via odin geflasht want extreem ongeduldig, maar ben nog geen bugs tegengekomen...
(ook niet perse enorme verbeteringen trouwens)
[ Voor 27% gewijzigd door Vincent91 op 21-06-2023 11:03 ]
Is die ene week nu zo belangrijk ? Of is het FOMO ?Vincent91 schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 10:26:
[...]
Ik heb een tutorial gevonden om m'n csc te veranderen naar THl om alsnog de update te kunnen ontvangen
Maar iets houd me tegen om dit niet te doen oa de garantie die je kan kwijt spelen als het fout loopt, zijn er inderdaad risico's?
Is het mogelijk als je de update hebt ontvangen terug naar EUX te gaan?
Dit kom ik tegen op twitter maar wat dit betekent weet ik niet
[Afbeelding]
Just here for the fun
Je hoeft je hele csc code niet te veranderen, zie post van thombias:Vincent91 schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 10:26:
[...]
Ik heb een tutorial gevonden om m'n csc te veranderen naar THl om alsnog de update te kunnen ontvangen
Maar iets houd me tegen om dit niet te doen oa de garantie die je kan kwijt spelen als het fout loopt, zijn er inderdaad risico's?
[Afbeelding]
nee ,wil gewoon de nieuwe features uitproberen ,daarvoor koop je het dure toestel toch ?Brotuck schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 11:16:
[...]
Is die ene week nu zo belangrijk ? Of is het FOMO ?
Dat is toch het idee van fomo ? Je krijgt de update automatisch over een week. Je kunt hem zonder csc verandering ook flashen (maar dat is dan wel een oudere versie als volgende week)Vincent91 schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 11:25:
[...]
nee ,wil gewoon de nieuwe features uitproberen ,daarvoor koop je het dure toestel toch ?
[ Voor 9% gewijzigd door Brotuck op 21-06-2023 11:27 ]
Just here for the fun
Ik heb het schurft aan steeds die updates maar je moet welVincent91 schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 11:25:
[...]
nee ,wil gewoon de nieuwe features uitproberen ,daarvoor koop je het dure toestel toch ?
De Juni update van de S23 is terug getrokken omdat deze nogal wat bugs heeft. Er wordt nu een nieuwe versie getest en als die goed genoeg is uitgerold.Vincent91 schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 10:26:
[...]
[Afbeelding]
De juni update is eindelijk beschikbaarJassy schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 13:33:
[...]
De Juni update van de S23 is terug getrokken omdat deze nogal wat bugs heeft. Er wordt nu een nieuwe versie getest en als die goed genoeg is uitgerold.
Dit is de AWF1 versie, dus de versie die eerder op Hold is gezet.Vincent91 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 11:15:
[...]
De juni update is eindelijk beschikbaar
Is dit dan de gefixte versie?
[ Voor 42% gewijzigd door Jassy op 22-06-2023 11:28 ]
Volgens galaxyclub zijn er geen bugsJassy schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 11:22:
[...]
Dit is de AWF1 versie, dus de versie die eerder op Hold is gezet.
Ik denk dat we deze maand nog een update kunnen verwachten, AWF3 waarin de fixes zitten.
Desondanks ga ik hem wel installeren, ik ben wel benieuwd naar de verdere verbeteringen die zijn doorgevoerd.
[Afbeelding]
er zou als ik het goed heb nog een hotfix uitgerold moeten wordenkwon schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 11:48:
Hier zojuist de update binnengehaald en geïnstalleerd.
Ik had gehoopt dat er iets aan 'banana gate' zou worden gedaan maar ik merk 0,0 verschil. Jammer.
[ Voor 33% gewijzigd door Vincent91 op 22-06-2023 13:09 ]
Samsung's firmware has a process. Once the firmware enters the "Open" stage, it means that an update will inevitably come. Even if a new bug is found, the WF1 just updated in Europe entered the "Open" stage before the new bug was discovered, so it It was too late to sto
[ Voor 215% gewijzigd door Kawinho op 22-06-2023 13:59 ]
Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)
Gewoon binnen halen. Als er serieuze problemen waren was de uitrol niet alsnog doorgezet.Kawinho schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 13:52:
Zijn het echt major bugs? Of kan ik de nieuwste update gewoon met een gerust hart installeren?
[...]
PSN : Geraedus
De battery backup is ook geoptimaliseerd ,al was de battery backup zeer goedGeraedus schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 16:21:
Hier de update binnen gehaald en geïnstalleerd, zover werkt alles erg soepel.
Deze update heeft voor mij een probleem opgelost met lag in bepaalde games die ik speel, tot zover tevreden met de update.
Wat is de battery backup?Vincent91 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 16:48:
[...]
De battery backup is ook geoptimaliseerd ,al was de battery backup zeer goed
De ultra heeft hier geen last van , enkel de s23 en s23+?Mike80 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 20:54:
Het valt mij erg tegen dat ze het banana probleem niet hebben opgelost,wat een gepruts zeg van Samsung. Zo`n topmodel en dan zo`n slechte foto, dat moet echt snel opgelost worden (S23+).
Ja, dat kan, bijvoorbeeld via deze uitleg:davidnothen72 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 18:44:
ik heb 2 samsung s23 ultra
een met eux/eux/eux heb op die verzie
eeen updat ontvange
en die ander heeft eux//eux/tnl kom ven een t- mobile shop
heeft nog geen update ontvagen
is er mogelijkhed om die csc te veranderen van t mobiel
dat ook naar eux/eux/eux van te maken dat die tnl woord vervangen naar eux
Zal morgen even de SamFw Tool methode testen, die verwijdert niet alle data na aanpassen CSC. Ik krijg de update vandaag nog niet omdat ik kennelijk een tele2 model heb. Had geen idee dat ze een andere CSC leveren.swhnld schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 23:09:
[...]
Ja, dat kan, bijvoorbeeld via deze uitleg:
https://technastic.com/change-csc-samsung-devices/
[ Voor 5% gewijzigd door stin00 op 22-06-2023 23:16 ]
Ja, zowel T-Mobile (inclusief submerk en) als Vodafone hebben daar een handje van. Alleen KPN doet dat niet meer, die levert gewoon de internationale versie en zorgt dat het werkt op hun netwerk.stin00 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 23:15:
[...]
Zal morgen even de SamFw Tool methode testen, die verwijdert niet alle data na aanpassen CSC. Ik krijg de update vandaag nog niet omdat ik kennelijk een tele2 model heb. Had geen idee dat ze een andere CSC leveren.
Ik blijk ook een TNL versie gekregen te hebben via Tele2... Dat SamFw werkt bij mij niet om de manufacturer CSC aan te passen, al 5x geprobeerd.stin00 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 23:15:
[...]
Zal morgen even de SamFw Tool methode testen, die verwijdert niet alle data na aanpassen CSC. Ik krijg de update vandaag nog niet omdat ik kennelijk een tele2 model heb. Had geen idee dat ze een andere CSC leveren.
[ Voor 22% gewijzigd door Prosperot op 23-06-2023 10:01 ]
Ik krijg de update juist wel binnen op mijn S23 Ultra en twijfel nu of ik wel wil updaten door al het gezeik.jongetje schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 09:40:
Mensen, doe eens rustig. Is het nu zo'n probleem dat je de update een week later hebt?
spoiler:Het toestel kan nog steeds bellen en alle apps draaien zoals voor de update en verder geen verschil met voor de update.
[ Voor 7% gewijzigd door Albert020 op 23-06-2023 10:34 ]
Welk gezeik, ik heb de update ook gedraaid en merk eigenlijk geen verschil.dehardstyler schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 09:53:
[...]
Ik krijg de update juist wel binnen op mijn S23 Ultra en twijfel nu of ik wel wil updaten door al het gezeik.
Ik wilde via SamFW naar EUX aanpassen, maar m'n CSC blijft: EUX/-/EUX/TNL.Prosperot schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 09:05:
[...]
Ik blijk ook een TNL versie gekregen te hebben via Tele2... Dat SamFw werkt bij mij niet om de manufacturer CSC aan te passen, al 5x geprobeerd.
Past SamFW de eerste, 2e of laatste CSC aan? Dual SIM models: XXX¹/XXX,XXX²/XXX³
Als ik me goed herinner bepaald de primaire sim de waarde van de (laatste) csc waarde als je een fabrieksreset doet. Maar waarom al die moeite ? Als je het te lang vind duren pak je toch Odin ?stin00 schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 10:26:
[...]
Ik wilde via SamFW naar EUX aanpassen, maar m'n CSC blijft: EUX/-/EUX/TNL.
Lijkt hier dus niet te werken helaas.
Just here for the fun
Ach, moeite.. het was gewoon uit interesse. Het leek erg makkelijk om het binnen een paar minuten aan te passen. Ik dacht dat Odin vrijwel altijd een factory reset vereist of is dat niet het geval?Brotuck schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 10:29:
[...]
Als ik me goed herinner bepaald de primaire sim de waarde van de (laatste) csc waarde als je een fabrieksreset doet. Maar waarom al die moeite ? Als je het te lang vind duren pak je toch Odin ?
Flashen met:stin00 schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 10:58:
[...]
Ach, moeite.. het was gewoon uit interesse. Het leek erg makkelijk om het binnen een paar minuten aan te passen. Ik dacht dat Odin vrijwel altijd een factory reset vereist of is dat niet het geval?
Just here for the fun
Deze update was uitgesteld, dat was vast met een reden. Dan wacht ik juist liever, maar hier gaat iedereen juist zijn CSC aanpassen om te kunnen ervaren waarom de update uitgesteld was...Ernemmer schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 10:20:
[...]
Welk gezeik, ik heb de update ook gedraaid en merk eigenlijk geen verschil.
krijg je dan een andere update aangeboden als je deze niet installeerd ?dehardstyler schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 11:32:
[...]
Deze update was uitgesteld, dat was vast met een reden. Dan wacht ik juist liever, maar hier gaat iedereen juist zijn CSC aanpassen om te kunnen ervaren waarom de update uitgesteld was...
Jazeker, hier ook geen problemen ervaren.doogster schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 11:46:
Hier loopt alles soepel na de update (S23 Ultra). Blij met de 2x zoom die nu beschikbaar is gekomen in de Portet-modus van de camera (voorheen alleen 1x en 3x).
Je krijgt dan meestal gewoon de volgende aangeboden, of als je te lang wacht met bijwerken zul je meerdere updates achter elkaar moeten doen wanneer er afhankelijkheden ontstaan.Vincent91 schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 11:44:
[...]
krijg je dan een andere update aangeboden als je deze niet installeerd ?
volgens Tarun Vats (een bekende leaker op twitter) is dit de eenige update die wij gaan ontvangen deze maand (AWF1) dus komt er ook geen hotfix deze maand ,misschien in julyswhnld schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 12:05:
[...]
Jazeker, hier ook geen problemen ervaren.
[...]
Je krijgt dan meestal gewoon de volgende aangeboden, of als je te lang wacht met bijwerken zul je meerdere updates achter elkaar moeten doen wanneer er afhankelijkheden ontstaan.
Dus het beste is gewoon als je de melding krijgt updaten. buiten features zitten er ook de beveiligingsupdates in, en voor de meeste mensen zit hun hele leven in de telefoon, dus die wil je wel veilig houden.
Volgens mij niet. Ik zit nu nog op patch niveau mei, maar heb deze telefoon ook pas sinds woensdagavond. Er staat nu een juni update klaar van 2220MB.Vincent91 schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 11:44:
[...]
krijg je dan een andere update aangeboden als je deze niet installeerd ?
ben nog niet veel bugs tegengekomen eerlijk gezegd
Welke bugs ben je wel tegengekomen met de nieuwe update?Vincent91 schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 11:44:
[...]
ben nog niet veel bugs tegengekomen eerlijk gezegd
Constant bluetooth uitvalChiMan schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 14:00:
[...]
Welke bugs ben je wel tegengekomen met de nieuwe update?
[ Voor 20% gewijzigd door Vincent91 op 23-06-2023 14:26 ]
Als je dat soort zaken tegen komt dan is er iets anders mis met je toestel en is het mogelijk handig eerst een factory reset te doen voor je alles afschuift op de update.Vincent91 schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 14:02:
[...]
Constant bluetooth uitval
Batterij van 80% naar 1 % op kwartier tijd
Geen data meer
Etc
Mensen willen graag bugs dus heb ik er random paar opgenoemd 😅Thombias schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 14:37:
[...]
Als je dat soort zaken tegen komt dan is er iets anders mis met je toestel en is het mogelijk handig eerst een factory reset te doen voor je alles afschuift op de update.
Tot nu toe loopt alles gesmeerd met de juni update. De 2x zoom in de portret modus is inderdaad een welkome aanvulling.
Wie willen er bugs in deze groep!?Vincent91 schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 14:43:
[...]
Mensen willen graag bugs dus heb ik er random paar opgenoemd 😅
Installeer de update en geniet van de beste experience ooit 👍ChiMan schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 15:11:
[...]
Wie willen er bugs in deze groep!?
Je geeft zelf aan dat je toe nu toe niet veel bugs bent tegengekomen met de juni update.
[ Voor 21% gewijzigd door Vincent91 op 23-06-2023 15:38 ]
https://discord.gg/x8uWt9
Er zijn er welFunky22 schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 21:19:
Vandaag mijn S23 ultra afgehaald morgen komt men camera slider hoesje binnen (Spigen Optik Armor green) zo jammer dat er geen bookcase zijn met een camera slider.
Heb op men 11T pro ook 1 jaar een Spigen camera slider hoesje gebruikt achterkant ziet er nog als nieuw uit en geen enkel krasje op de camera lenzen te zien, daar bleef een goede screen protector ook goed op zitten bij de S23 ultra is dit dus blijkbaar een ander verhaal vanwege de gebogen zijkanten, nu zag ik Hydrogel screenprotectors zijn er hier die dit al op hun S23 ultra hebben gehad en is het goed?
Oh dikke mercie, al eentje bestelt
https://discord.gg/x8uWt9
Same here, zonet de Juni update geinstalleerd en helaas weinig verbetering te bespeuren.Mike80 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 20:54:
Het valt mij erg tegen dat ze het banana probleem niet hebben opgelost,wat een gepruts zeg van Samsung. Zo`n topmodel en dan zo`n slechte foto, dat moet echt snel opgelost worden (S23+).
Use the Search Luke...
Helemaal mee eens. Ik kom van een S10+ en die maakt van dichtbij betere fotos..Silentpuma schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 10:29:
[...]
Same here, zonet de Juni update geinstalleerd en helaas weinig verbetering te bespeuren.Tenenkrommend dat mijn S10 bij foto's binnen soms nog betere plaatjes schiet dan de S23 bij gelijke crop factor. Dit is de 2e S23 die ik heb (bij 1e was de 'banaan' nog erger) en zit nog binnen het retour termijn, deze gaat lekker terug naar Samsung en kijk wel naar een ander toestel.
Heb altijd Samsung gehad (v.a. de D600, good old days) en altijd zeer tevreden geweest, maar deze serie is gewoon een aanfluiting. Ik herken de foto kwaliteit op meerdere review sites totaal niet met wat ik ermee schiet, meerdere settings geprobeerd maar maakt weinig verschil. Dit is geen vlaggenschip-waardige camera.
![]()
Mijns inziens moeten ze weer lekker terug stappen naar een 25-26mm focal lenght lens, want de huidige 23mm is gewoon te wijd. Er zit toch niet voor niks een ultra wide lens op? Terug naar de tekentafel Samsung!
voor de s23U geld dit niet ?Mike80 schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 11:12:
[...]
Helemaal mee eens. Ik kom van een S10+ en die maakt van dichtbij betere fotos..
Nee, de S23U heeft andere lenzen en verwerkingssoftware dan de S23 en S23+, bananagate lijkt zich vooral daarop te richten.
Ik heb geen bijzonderheden gemerkt, alles werkt zoals voor die tijddutchnltweaker schreef op maandag 26 juni 2023 @ 08:23:
Is de juni update nu wel of niet te vertrouwen?
Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)
De batterijduur is verbeterdCoolHead621 schreef op maandag 26 juni 2023 @ 08:38:
[...]
Ik heb geen bijzonderheden gemerkt, alles werkt zoals voor die tijd
Hoe weet je dat de batterijduur is verbeterd? Is er echt een merkbaar verschil? Ik heb dat nog nooit gemerkt met een update, behalve als er echt een serieuze battery drain bug gefixt werd.Vincent91 schreef op maandag 26 juni 2023 @ 10:08:
[...]
De batterijduur is verbeterd
Wij hebben nu de AWf1 update, krijgen wij nu de AWF3 update deze maand of begin July ?
Voor de update waren er ook geen problemen,ik kwam gemakkelijk de dag door maar nu nog iets gemakkelijkerstin00 schreef op maandag 26 juni 2023 @ 10:28:
[...]
Hoe weet je dat de batterijduur is verbeterd? Is er echt een merkbaar verschil? Ik heb dat nog nooit gemerkt met een update, behalve als er echt een serieuze battery drain bug gefixt werd.
Om de tijd tussen duwen en daadwerkelijke foto te versnellen kun je vanuit de galaxy store camera assistant downloaden. Je krijgt daarmee een aantal extra opties voor de camera, waaronder ‘sluiter met snel tikken’. Als je deze activeert,dan gaat het nemen van een foto echt een stuk sneller (en fijner).onecht schreef op maandag 26 juni 2023 @ 12:30:
Ik had die ervaring met de s21 ook. Het verschil met foto's tussen de normale en plus tegenover de ultra toestellen zijn dusdanig groot heb ik gemerkt. Ik heb nu de ultra en hierbij zijn de macro, focus en meer problemen zo goed als helemaal weggevallen. Wel is de tijd tussen duwen op foto en daadwerkelijke foto ook bij deze telefoon iets te lang. Die is bij iPhone een stuk korter.
Update gehad en vanmorgen 100 procent. Nu nog 88 met redelijk wat ge ruik van Podcast en maps 110 km
[ Voor 3% gewijzigd door dutchnltweaker op 26-06-2023 21:58 ]
Had een bixby routine die mijn gps aan zet zodra de camera opgestart wordt. Sinds ik camera assistent geïnstalleerd heb, start hij echter zo snel op dat gps nog niet active is en ik alsnog de locatie aanzetten pop-up krijg.rudy1702 schreef op maandag 26 juni 2023 @ 18:47:
[...]
Om de tijd tussen duwen en daadwerkelijke foto te versnellen kun je vanuit de galaxy store camera assistant downloaden. Je krijgt daarmee een aantal extra opties voor de camera, waaronder ‘sluiter met snel tikken’. Als je deze activeert,dan gaat het nemen van een foto echt een stuk sneller (en fijner).
https://apps.samsung.com/...droid.app.cameraassistant
jadutchnltweaker schreef op maandag 26 juni 2023 @ 21:57:
Is het normaal als je het toestel beweegt dat de camera module een geluid maakt (ultra) ? Bedoel de lenzen. Viel me namelijk opeens op.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq