Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 12:54
M'n zoekbalk is weg sinds de laatste update in de play store

Zijn er nog die dit hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Vincent91 schreef op zaterdag 8 april 2023 @ 10:21:
M'n zoekbalk is weg sinds de laatste update in de play store

Zijn er nog die dit hebben?
Welke zoekbalk? :)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
Om een app op te zoeken

Vroeger was er daar een balkje voor maar nu is deze weg

Het design van de play store veranderd regelmatig precies

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X9QUkAP9qUIIW6g-TDu-xDrcEiQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qAosRjrqFEIOJoXy1j594Izq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Vincent91 schreef op zaterdag 8 april 2023 @ 10:35:
[...]

Om een app op te zoeken

Vroeger was er daar een balkje voor maar nu is deze weg

Het design van de play store veranderd regelmatig precies

[Afbeelding]
Ah oké.
Maar dat heeft niets met de Samsung S23 te maken. Ik zou me er niet aan storen, een balk of dat zoekicoontje zou me een worst zijn. ;)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-06 09:50
Ervaren jullie ook zo'n grote batterij drain snachts?
Gisteren 12% kwijt op 8u, vliegtuig stand aan., eigelijk alles af.
Eergisteren meer dan 20% kwijt op een nacht maar dan stond aod wel nog aan maar opnieuw met vliegtuig stand.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
Gunth schreef op zaterdag 8 april 2023 @ 11:06:
Ervaren jullie ook zo'n grote batterij drain snachts?
Gisteren 12% kwijt op 8u, vliegtuig stand aan., eigelijk alles af.
Eergisteren meer dan 20% kwijt op een nacht maar dan stond aod wel nog aan maar opnieuw met vliegtuig stand.
Hmm bij mij is deze verbeterd

Ik heb gisterenavond om 11u tot 85% geladen en zit nu aan 66%

Heb wel light modus aanstaan

Bij de s22u was dit niet haalbaar

Ben content dat ik voor de s23u ben gegaan want volgens geruchten zou de s24 terug naar Exynos gaan 🥴😑🫣

De wifi problemen zijn inmiddels ook opgelost

Internet werkt hier supersnel🙌👍👏

[ Voor 7% gewijzigd door Vincent91 op 08-04-2023 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:46
swhnld schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 22:53:
[...]

Waar ligt de telefoon? Satelliet zoeken vreet stroom. Flitsmeister erbij helemaal.
Wat bedoel je met waar ligt de telefoon?
Ik snap dat die dingen stroom vreten, maar als ik Android auto bekabeld gebruik mag ik ervan uitgaan dat mijn telefoon in iedergeval niet leeg gaat omdat hij stroom krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:49
dutchnltweaker schreef op zaterdag 8 april 2023 @ 11:46:
[...]

Ik gok dat @swhnld bedoelt waar je telefoon in de auto ligt als je Android Auto gebruikt.

Leg je 'm ergens onderin in je auto, in een vak met veel plastic of metaal erboven? Dan kan het zijn dat je telefoon harder moet werken om goed satelliet-bereik te hebben. En dat trekt meer stroom.
Ik snap dat die dingen stroom vreten, maar als ik Android auto bekabeld gebruik mag ik ervan uitgaan dat mijn telefoon in iedergeval niet leeg gaat omdat hij stroom krijgt.
Ligt ook wel aan hoeveel stroom je telefoon krijgt natuurlijk. Als je een plug of kabel gebruikt die maar 5W levert, dan wordt het wat krapjes.

[ Voor 35% gewijzigd door Hahn op 08-04-2023 11:56 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

@dutchnltweaker ik zou een andere kabel proberen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchnltweaker schreef op zaterdag 8 april 2023 @ 11:46:
[...]

Lokatie bepaald hoe hard de telefoon moet werken voor signaal. Steeds zoeken kost meer stroom. En hoe sneller de telefoon hoe meer stroom die kan verbruiken. Dus dan komt het opladen om de hoek. Hoeveel stroom levert de auto aan de telefoon? Levert de usb kabel een beperking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Hahn schreef op zaterdag 8 april 2023 @ 11:50:
[...]

Ik gok dat @swhnld bedoelt waar je telefoon in de auto ligt als je Android Auto gebruikt.

Leg je 'm ergens onderin in je auto, in een vak met veel plastic of metaal erboven? Dan kan het zijn dat je telefoon harder moet werken om goed satelliet-bereik te hebben. En dat trekt meer stroom.

[...]

Ligt ook wel aan hoeveel stroom je telefoon krijgt natuurlijk. Als je een plug of kabel gebruikt die maar 5W levert, dan wordt het wat krapjes.
Waar ik hem net zoals mijn oude telefoon legde, in het vakje.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RUu9PgyaInvI-UKY-8EpBi35Oic=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0DYhg5WMjuwUupZeiqN5f1Fn.jpg?f=user_large
Zoals deze foto, geen echte beperkingen zegmaar.

De kabel is een officiële van Samsung zelf (uit het telefoon doosje), dat 15 Watt ondersteunt. Als ik, die hebben we juist gepakt omdat met een andere telefoon de Samsung a52 Serie er problemen waren met welke kabel er gebruikt wordt.@Quad @swhnld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Update: gestest met dezelfde kabel en zelfs andere kabels. Resultaat:
Aan de usb van de auto:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RnaeXdHLPSKRE3r388fMMvo_zKw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/abv5cPgdUSpM5iRpX7gUHUIq.jpg?f=user_large
Aan de usb sigaretten plug:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fb0iuzbWuQ_oXRxmPnefhwvwMA8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Uv7rc6G3R1pCTdVrovDeCOM2.jpg?f=user_large
Dus kabel is niks mis mee, getest met andere Kabel die wel werkte voor Android auto en had precies hetzelfde resultaat.

Daarna even accubattery geïnstalleerd te checken wat er binnenkomt aan wattage :
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l42YDfRveP5r4rWdTr8o3jv24Aw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dEsklDvTAc4HHmrJ16cQkFfb.jpg?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AJlRSlBN4DupUMsT2UJphe611uw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JV5UqVa9kmBV0NtMcQsUNp0j.jpg?f=user_large
Dit is dus uit de auto usb poort, je ziet dus gewoon dat de telefoon leeg loopt.. Terwijl Android auto wel weer werkt.

En dit is uit de usb sigaretten plug:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S1wp1PqdS2mFPrUMtqaT5rLri10=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VL2AHocjHzRFwCQjNwe7xXYK.jpg?f=user_large

Precies met dezelfde 2 kabels die ik getest heb en zelfs de originele Samsung kabel die al die tijd in de usb poort zit.
Dus aan de kabels ligt het niet zo te zien en dan gebruik ik nog niet eens een navigatie app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:50
dutchnltweaker schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 19:27:
Zit met het volgende wat ik op mijn Huawei niet had, voor het eerst sinds mijn oude telefoon Android auto weer gebruikt.

Merk dat ik met de S23 ultra accu percentage verlies tijdens het gebruik van Android auto.. Is hier wat aan te doen? (gebruik in beide gevallen AA bekabeld).
Ik zou het probleem gaan zoeken bij de apps die je hebt draaien. Dit is een waarschijnlijk een AA probleem ipv dat het aan je Samsung toestel ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
ipje schreef op zaterdag 8 april 2023 @ 14:06:
[...]

Ik zou het probleem gaan zoeken bij de apps die je hebt draaien. Dit is een waarschijnlijk een AA probleem ipv dat het aan je Samsung toestel ligt.
Check even mijn laatste update bericht ;).

Dan zie je het verschil met opladen, denk je dan nog steeds dat het aan een App ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
ipje schreef op zaterdag 8 april 2023 @ 14:06:
[...]

Edit met een andere telefoon getest de Galaxy a52 Serie.
Telefoon is 40% en laadtijd is 5 uur aan de auto usb en aan de usb sigaretten plug 1 uur en 10 minuten.. :+ maar die telefoon laadt wel op ook al is het heeeel langzaam.

[ Voor 6% gewijzigd door dutchnltweaker op 08-04-2023 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:49
@dutchnltweaker wat wil je nou precies horen? De USB-poort van je auto geeft overduidelijk te weinig output, dus die is sowieso niet sterk genoeg om je telefoon op te laden tijdens (zwaar) gebruik. De aansteker-aansluiting is al beter, maar ook dat is nog steeds geen hele dikke oplader.

Volgens mij is er niks mis met je toestel, alleen vergt 'ie wat meer stroom dan je poorten kunnen leveren om 'm goed op te kunnen laden tijdens gebruik.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Hahn schreef op zaterdag 8 april 2023 @ 14:33:
@dutchnltweaker wat wil je nou precies horen? De USB-poort van je auto geeft overduidelijk te weinig output, dus die is sowieso niet sterk genoeg om je telefoon op te laden tijdens (zwaar) gebruik. De aansteker-aansluiting is al beter, maar ook dat is nog steeds geen hele dikke oplader.

Volgens mij is er niks mis met je toestel, alleen vergt 'ie wat meer stroom dan je poorten kunnen leveren om 'm goed op te kunnen laden tijdens gebruik.
Dacht misschien is er wat aan te doen, maar dat aan de auto pruttelen is niks.. De usb sigarette plug kan wel nog sneller opladen hoor ;), had gewoon laden aan staan, daarvoor getest met snel laden optie aan en kreeg zelfs de optie voor opladen 2.0. Dus best dikke oplader volgens mij :) .
Dat terzijde, balen.. Me Huawei laden hij wel op maar wel erg traag. Misschien dan kijken voor een aawireless kastje en dan regulier opladen via USB sigarette plug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:00
@dutchnltweaker Of een Ykabel gebruiken, dan heb je ook geen AA wireless kastje nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VPIPPFR
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-06 19:02
AndereKoekoek schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 18:45:
Zijn er hier meer mensen die de ING app gebruiken?

Zowel mijn vrouw als ik denken met een bug te maken te hebben.

Als we een iDeal betaling willen doen dan komt er een prompt dat deze bevestigd moet worden. We typen de pincode in of vingerafdruk bevestiging.

Normaliter komt dan een scherm met de betaling en moet je die bevestigen.

Nu krijgen wij beide het scherm met de saldi van de rekeningen. Moeten we de ing app afsluiten en de betaling nogmaals starten vanaf de website en daarna gaat het wel goed.

Alleen is het zo dat niet veel websites je in staat stellen om nogmaals te betalen. Blijft de betaling maken, product/dienst is nog gereserveerd op mijn vorige fout gelopen order/betaling. Heel irritant.

Hebben meer mensen dit? Wij hebben beide een s23 ultra met de laatste update (april)
Ja, exact hetzelfde proble hier, heel irritant. Mijn vrouw heeft het soms ook, die heeft een iPhone.. denk dat het een bug is aan de kant van ING helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
jongetje schreef op zaterdag 8 april 2023 @ 15:56:
@dutchnltweaker Of een Ykabel gebruiken, dan heb je ook geen AA wireless kastje nodig.
Welke of waar kan ik dat kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

@dutchnltweaker heb je desondanks wel een andere kabel geprobeerd?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:00

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
dutchnltweaker schreef op zaterdag 8 april 2023 @ 14:04:
Update: gestest met dezelfde kabel en zelfs andere kabels. Resultaat:
Aan de usb van de auto:
[Afbeelding]
Aan de usb sigaretten plug:
[Afbeelding]
Dus kabel is niks mis mee, getest met andere Kabel die wel werkte voor Android auto en had precies hetzelfde resultaat.

Daarna even accubattery geïnstalleerd te checken wat er binnenkomt aan wattage :
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dit is dus uit de auto usb poort, je ziet dus gewoon dat de telefoon leeg loopt.. Terwijl Android auto wel weer werkt.

En dit is uit de usb sigaretten plug:
[Afbeelding]

Precies met dezelfde 2 kabels die ik getest heb en zelfs de originele Samsung kabel die al die tijd in de usb poort zit.
Dus aan de kabels ligt het niet zo te zien en dan gebruik ik nog niet eens een navigatie app.
@Quad hier aangegeven dat ik verschillende kabels heb getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Ja dit vond ik zelf ook wel 😂. Maar welke specifieke kabel moet ik hebben die gelijk goed is? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
dutchnltweaker schreef op zaterdag 8 april 2023 @ 20:09:
[...]

Ja dit vond ik zelf ook wel 😂. Maar welke specifieke kabel moet ik hebben die gelijk goed is? :)
Probeer het hier eens: [Android Auto in Nederland] Ervaringen & Discussie

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:52
Zijn er hier meer mensen die van de S22 zijn overgestapt naar de S23? Ik heb op dit moment nog een S22 van het werk maar die moet ik vanwege een overstap gaan inleveren.

Nu heb ik de keuze om zelf een nieuw toestel te kopen maar zit nog te twijfelen tussen een S22 en de S23. De enige reden die ik kan bedenken is een betere batterijduur van de S23, maar is het prijsverschil van 200 euro hiermee te rechtvaardigen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rindertb
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:46
De 'rechtvaardiging' van kosten maken kopers helemaal zelf: niet gerechtvaardigd.
Hardware en duur ondersteuning zijn ook verschillend. Camerasysteem op de achterkant is dacht ik - inclusief de kritiek hierop - hetzelfde als op de 22. De Wi-Fi perikelen zijn ook in de herhaling.

Ik kom van een S20 en ben tevreden met de S23.

[ Voor 3% gewijzigd door rindertb op 09-04-2023 11:50 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• VPIPPFR
Mooi moment om een zoom camera op je telefoon te hebben :)

3x:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r1yiBZjkPrOT2tTK7p_An10XIbY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PtcUQyif9TQ9lCKXWWxQ8FN7.jpg?f=fotoalbum_large

10x:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wD5HlFp6SjyYVfBuZL1TSP11WTA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ha8swJ24AzPZtDVIZ1MozWwH.jpg?f=fotoalbum_large

30x:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x81V1hBbUSPjnyYlNpBWEJCXhnY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PxvDpzRiGZpika2JuW3b4Smo.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door VPIPPFR op 10-04-2023 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Onedayflyer682 schreef op zondag 9 april 2023 @ 11:01:
Zijn er hier meer mensen die van de S22 zijn overgestapt naar de S23? Ik heb op dit moment nog een S22 van het werk maar die moet ik vanwege een overstap gaan inleveren.

Nu heb ik de keuze om zelf een nieuw toestel te kopen maar zit nog te twijfelen tussen een S22 en de S23. De enige reden die ik kan bedenken is een betere batterijduur van de S23, maar is het prijsverschil van 200 euro hiermee te rechtvaardigen?
Zeker is dat te rechtvaardigen, de S23 heeft een jaar langer support en een betere accuduur en geeft tijdelijk bragging rights van nieuwste model. Of dat voor jou de investering rechtvaardigt, is een ander onderwerp wat je zelf kunt besluiten, maar er zijn voordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onecht
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19-06 23:25
En niet onbelangrijk, de snapdragon zit erin. Ook na die 5 jaar zelf makkelijker wat betreft een custom rom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:32
VPIPPFR schreef op maandag 10 april 2023 @ 19:21:
Mooi moment om een zoom camera op je telefoon te hebben :)

3x:

[Afbeelding]

10x:
[Afbeelding]

30x:
[Afbeelding]
Blijft jammer dat de camera niet in de S23 kan. Blijft een joekel van een telefoon die Ultra.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B9O1dkk1y8nONsVjh5-1pnkXpS4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZihdVKMx0YK0tcNgTs1MKJ8M.jpg?f=fotoalbum_large

Die 10x optische zoom werkt prima in de dierentuin. Echt elke keer weer positief verrast door wat die camera en paar algoritmes kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VPIPPFR
NeWSJuNK schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 16:04:
[...]

Blijft jammer dat de camera niet in de S23 kan. Blijft een joekel van een telefoon die Ultra.
Kwestie van wel of niet willen, en zo ja, dan een kwestie van wennen.

Mijn vorige telefoon was ook een 6.8", die vond ik één dag lomp groot, en daarna niet meer. Ik zou nooit meer kleiner willen zelfs.

[ Voor 20% gewijzigd door VPIPPFR op 11-04-2023 20:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-06 21:29
VPIPPFR schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 19:21:
[...]

Kwestie van wel of niet willen, en zo ja, dan een kwestie van wennen.

Mijn vorige telefoon was ook een 6.8", die vond ik één dag lomp groot, en daarna niet meer. Ik zou nooit meer kleiner willen zelfs.
Dat is een beetje te simpel (en kort) door de bocht, en het klinkt als iets wat ik vaker hoor van mensen die bepaalde issues niet kennen (niet alleen qua telefoons, gewoon algemeen)

"Ik heb er geen last van en ik wen er aan, dus jij kan het ook"

sorry als het grof klinkt, maar ik ga er niet eromheen draaien

S22/23 Ultra en veel andere telefoons met zelfde formaat zijn gewoon groot, de een heeft er last van en de ander niet.

Ik heb kleine handen, en voor mij is mijn Ultra gewoon te groot (en daarom ook niet mijn main telefoon) om normaal met 1 hand te gebruiken, iets wat ik vaak doe.

En 1 hand modus in software lost dat niet op voor mij, mijn grip is niet magisch beter omdat in software alles kleiner is, enige verschil is dat ik geen "duim gymnastiek" hoef uit te voeren om bepaalde UI elementen te kunnen bedienen.

Maar als je 1 hand modus moet gebruiken is het sowieso al zonde van zo'n groot scherm.

Misschien als deze telefoons 200 of 300 euro waren vond ik het minder erg, maar een telefoon van dik 1200 euro laten vallen is een andere zaak, en hoesjes bieden bescherming maar soms heb je pech en valt je telefoon op een manier waarbij deze alsnog stuk gaat.

Met 2 handen werkt het prima, en er zullen vast wel mensen zijn die de bovengenoemde issues, geen issues vinden.

Maar feit is dat veel telefoons, en vooral Samsung hun UItra series gewoon groot zijn, en dan is het zonde als de kleinere S23 meerdere functies mist, zelfs de basale zoals een LTPO paneel of UWB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBSVDK
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:35
Tis jammer idd geen uwb te hebben op de s23. Aan de andere kant, de smarttag die ik laatst voor 13 euro kocht heeft ook geen uwb, en het is me het verschil met de smarttag + a 40 niet waard. De normale ‘tagged’ evengoed. Het maakt alleen zoeken in de laatste paar meter 2at lastiger of minder stealth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
HBSVDK schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 20:36:
Tis jammer idd geen uwb te hebben op de s23. Aan de andere kant, de smarttag die ik laatst voor 13 euro kocht heeft ook geen uwb, en het is me het verschil met de smarttag + a 40 niet waard. De normale ‘tagged’ evengoed. Het maakt alleen zoeken in de laatste paar meter 2at lastiger of minder stealth
De ultra heeft UWB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-06 21:29
S23 Ultra en S23+ ja
S23 nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaiHoiJoostHier
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 05-06 15:17
HBSVDK schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 20:36:
Ik heb ook gewone smarttags gekocht icm. mijn normale S23. Werkt top, kan niet zeggen dat ik UWB mis voor het zoeken van de tags. Het geluid dat de tags kunnen maken is meer dan genoeg om ze te vinden (in mijn situatie iig), maar inderdaad niet stealth.

Verder blijken de SmartTags Plus een verschrikkelijke accuduur te hebben. Ik kan daar niks over zeggen, maar de algemene gebruikersreview lijkt dat als rode draad te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.A.477
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:10
Zijn er mensen die de s23 ultra dual Sim gebruiken ? Gaat dat goed? Vraag komt omdat dit bij de pixel 7 sinds maart niet meer vlekkeloos gaat en de verbinding steeds wegvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeven66
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20:08
J.A.477 schreef op woensdag 12 april 2023 @ 13:43:
Zijn er mensen die de s23 ultra dual Sim gebruiken ? Gaat dat goed? Vraag komt omdat dit bij de pixel 7 sinds maart niet meer vlekkeloos gaat en de verbinding steeds wegvalt.
Perfect (T-Mo+KPN). Geen wegvallende verbindingen, battery drain valt reuze mee zeker tov de Pixel 7.
Had hiervoor de Pixel 7 Pro maar die kon ik niet gebruiken met Dual-sim, soms viel er een sim weg en de telefoon had veel battery drain met dual sim. (Exynos modems zijn echt stroomvreters, wegvallen van een sim of dataverbinding doet hij puur vanwege overhitting/te veel stroomverbruik denk ik)

Was er maar een Pixel met Snapdragon, want voor de camera en software zou ik altijd de Pixel willen hebben. De inefficiente Tensor/Exynos SoC+modem verpest alles.

[ Voor 10% gewijzigd door vandeven66 op 12-04-2023 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
  • Registratie: Mei 2018
Ik heb best moeite om een werkende wireless AA te hebben. Meestal klapt die eruit na 10 minuten of sneller. Daarna komt wel de USB verbinding tot stand en blijft uren stabiel. De auto verbind best snel bij instappen, dus ik ben altijd later met de usb kabel erin steken.

Meestal klapt het eruit als ik Waze icm Spotify gebruik.

Ben ik de enige ?

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.A.477
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:10
vandeven66 schreef op woensdag 12 april 2023 @ 13:56:
[...]

Perfect (T-Mo+KPN). Geen wegvallende verbindingen, battery drain valt reuze mee zeker tov de Pixel 7.
Had hiervoor de Pixel 7 Pro maar die kon ik niet gebruiken met Dual-sim, soms viel er een sim weg en de telefoon had veel battery drain met dual sim. (Exynos modems zijn echt stroomvreters, wegvallen van een sim of dataverbinding doet hij puur vanwege overhitting/te veel stroomverbruik denk ik)

Was er maar een Pixel met Snapdragon, want voor de camera en software zou ik altijd de Pixel willen hebben. De inefficiente Tensor/Exynos SoC+modem verpest alles.
Thanks goed om te weten dat het met de s23 wel werkt nu nog ff denken of ik een 256 ultra ga halen of voor de 512 ga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Brotuck schreef op woensdag 12 april 2023 @ 15:11:
Ik heb best moeite om een werkende wireless AA te hebben. Meestal klapt die eruit na 10 minuten of sneller. Daarna komt wel de USB verbinding tot stand en blijft uren stabiel. De auto verbind best snel bij instappen, dus ik ben altijd later met de usb kabel erin steken.

Meestal klapt het eruit als ik Waze icm Spotify gebruik.

Ben ik de enige ?
Sinds waneer heb je dat probleem? En heb je dat probleem ook als je bekabeld gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
  • Registratie: Mei 2018
dutchnltweaker schreef op woensdag 12 april 2023 @ 18:58:
[...]

Sinds waneer heb je dat probleem? En heb je dat probleem ook als je bekabeld gebruikt?
Voor zover ik me kan herinneren sinds dat ik AA gebruik wireless. Vroeger kon je het uitzetten en puur usb only aanzetten, maar dat kan niet meer. Die optie is weg. En nee met usb only heb ik nooit issues. Andere toestellen die ik voor de S23U gebruikte hadden nooit issues met de wireless AA. Zoals de Zenfone 9

Just here for the fun

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Smart lock stopt sinds een aantal dagen met werken. Het toestel herstarten fixt het even voor een paar uur.

Intussen achterhaald dat Play Services update dit veroorzaakt, update verwijderen en Smart lock komt weer terug, maar alle koppelingen ben je dan kwijt. Tot je play services updatet en het weer problemen geeft.

Ik zou dus even wachten tot er een fix is dit dit verhelpt.

Smart lock is een ingebakken Android functie dat je toestel automatisch ontgrendeld houdt als je verbonden bent met bijvoorbeeld je smartwatch of auto.

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• acale
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:20
Volgens mij kun je die automatisch ontgrendeling ook regelen via standen en routines van Samsung

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:24

Steeffoon

Smartphone-nerd

AndereKoekoek schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 18:45:
Zijn er hier meer mensen die de ING app gebruiken?

Zowel mijn vrouw als ik denken met een bug te maken te hebben.

Als we een iDeal betaling willen doen dan komt er een prompt dat deze bevestigd moet worden. We typen de pincode in of vingerafdruk bevestiging.

Normaliter komt dan een scherm met de betaling en moet je die bevestigen.

Nu krijgen wij beide het scherm met de saldi van de rekeningen. Moeten we de ing app afsluiten en de betaling nogmaals starten vanaf de website en daarna gaat het wel goed.

Alleen is het zo dat niet veel websites je in staat stellen om nogmaals te betalen. Blijft de betaling maken, product/dienst is nog gereserveerd op mijn vorige fout gelopen order/betaling. Heel irritant.

Hebben meer mensen dit? Wij hebben beide een s23 ultra met de laatste update (april)
Kwam je bericht tegen; dit lijkt me eerder een ING app bug. Ik ervaar hetzelfde probleem namelijk ook op de OnePlus 11... erg irritant!

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 16:22
Meld me hier ook even.
Heb vanmorgen de S23+ 256GB Graphite besteld. oOo

Kom van een S20FE af.
Deze gaat door naar m'n vrouw.

Ben heel benieuwd.
Moet alleen een tijdje wachten de Graphite heeft 3-5 weken levertijd -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Is er misschien al een update wat betreft de blurry foto's op de Galaxy S23? Ik ben sinds kort overgestapt van de iPhone 14 Pro naar de Galaxy S23 en ik ben zeer tevreden, maar de wazige foto's die de S23 schiet zit mij best wel dwars

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Motabeatz schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 21:08:
Is er misschien al een update wat betreft de blurry foto's op de Galaxy S23? Ik ben sinds kort overgestapt van de iPhone 14 Pro naar de Galaxy S23 en ik ben zeer tevreden, maar de wazige foto's die de S23 schiet zit mij best wel dwars
Andere camera app gebruiken (of eea bijstellen met de camera assistent app uit de Galaxy Store), Samsung lijkt dit expres gedaan te hebben in de verwerking, en als ik de reviews lees is de ene daar voorstander van en de andere juist niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
swhnld schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 23:06:
[...]

Andere camera app gebruiken (of eea bijstellen met de camera assistent app uit de Galaxy Store), Samsung lijkt dit expres gedaan te hebben in de verwerking, en als ik de reviews lees is de ene daar voorstander van en de andere juist niet.
Samsung zegt dat het een feature is, maar het lijkt mij gewoon een hardware of software probleem. Ik zal die camera assistant app eens proberen, thanks

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Motabeatz schreef op zondag 16 april 2023 @ 02:06:
[...]

Samsung zegt dat het een feature is, maar het lijkt mij gewoon een hardware of software probleem. Ik zal die camera assistant app eens proberen, thanks
Is dat de app van good lock apps in de Galaxy Store?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Motabeatz
Okasha schreef op zondag 16 april 2023 @ 07:17:
[...]

Is dat de app van good lock apps in de Galaxy Store?
Klopt maar het heeft bij mij helaas niets opgeleverd. Je kan het heel goed zien als je foto's maakt van tekst:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZhAGKKOZNM0p-PyZWZGdOvXLRug=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w42W1YCMREcPdWBMa3qGy2hE.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/THNGEyNgChSa5LgwNHJUhJTKj9k=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ks4b7szRHLmMCOc3i4RuSNmn.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 63% gewijzigd door Motabeatz op 16-04-2023 14:04 ]

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rindertb
Motabeatz schreef op zondag 16 april 2023 @ 13:54:
[...]

Klopt maar het heeft bij mij helaas niets opgeleverd. Je kan het heel goed zien als je foto's maakt van tekst:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Volgens mij hebben de Duitsers dit probleem zo ongeveer het eerst gesignaleerd. Ik meen dat notebookcheck het ook bevestigd heeft. De laatste post in Samsungs Duitse forum meldt een recente reactie (16/4 8:29) van support: 'Fijn dat we het onscherpte probleem met uw S23 wasmachine hebben kunnen oplossen!' Ik verwacht dat het blijft zoals het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 22-06 21:13

g86

Wie gebruikt bij de camera geavanceerde video instellingen de optie "HDR10+ video's" ipv de standaard optie "video's met hoge efficiëntie"? Iemand ervaringen met video's in HDR10+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoldus1955
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-02 15:46
Hier meer info en voorbeelden over de wazigheid van de S23 & S23+ met de hoofdcamera:
https://petapixel.com/202...m-samsung-calls-it-bokeh/

Ik heb zelf de toonzaalexemplaren van de S23 en S23+ getest in verschillende winkels, ze hebben allemaal dit probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoldus1955
Motabeatz schreef op zondag 16 april 2023 @ 13:54:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dit is het beruchte 'bananagate'-probleem.
Zie ook mijn vorige post &

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
arnoldus1955 schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 14:39:
Hier meer info en voorbeelden over de wazigheid van de S23 & S23+ met de hoofdcamera:

Ik heb zelf de toonzaalexemplaren van de S23 en S23+ getest in verschillende winkels, ze hebben allemaal dit probleem!
Blij dat ik de ultra heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:14
Was dit niet het gevolg van het switchen naar een bepaalde camera bij fotos van dichterbij? En als je 'geforceerd' de andere camera gebruikt dit niet het geval is...

Moet even nazoeken of ik kan vinden hoe dit ook alweer precies zat, heb zelf de ultra waarbij dit uberhaupt niet speelt (voor zover ik weet) dus kan niet even testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

g86 schreef op maandag 17 april 2023 @ 15:05:
Wie gebruikt bij de camera geavanceerde video instellingen de optie "HDR10+ video's" ipv de standaard optie "video's met hoge efficiëntie"? Iemand ervaringen met video's in HDR10+?
iemand? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoldus1955
m0ridin schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 15:29:
Was dit niet het gevolg van het switchen naar een bepaalde camera bij fotos van dichterbij? En als je 'geforceerd' de andere camera gebruikt dit niet het geval is...

Moet even nazoeken of ik kan vinden hoe dit ook alweer precies zat, heb zelf de ultra waarbij dit uberhaupt niet speelt (voor zover ik weet) dus kan niet even testen.
Neen. Zie de blogpost. Het gebeurt ook op algemene foto's van bijvoorbeeld gebouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:27
Ultra heeft het ook.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Nope hier niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
In algemene zin wel. Je moet het ook echt testen met letters, dan valt het pas op. Maar misschien heb jij net geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Monda schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 22:45:
[...]

In algemene zin wel. Je meot het ook echt testen met letters, dan valt het pas op. Maar. Misschien heb jij net geluk.
https://www.reddit.com/r/...y_on_bananagate_question/
https://eu.community.sams...3-s23/td-p/7239572/page/2
Als ik op internet zoek kom ik vaak bij de base model of + model uit. De ultra komt niet zo naar voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoldus1955
Overigens is het dezelfde cameramodule op de S23 als de S22. En de S22 van mijn vader heeft ook dit probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Monda
dutchnltweaker schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 22:51:
[...]

https://www.reddit.com/r/...y_on_bananagate_question/
https://eu.community.sams...3-s23/td-p/7239572/page/2
Als ik op internet zoek kom ik vaak bij de base model of + model uit. De ultra komt niet zo naar voren.
Oja zie het. Dacht hier gelezen te hebben dat ook meerderen gebruikers van de ultra het probleem hadden. Ikzelf heb de +. Zie het ook met letters en soms closeup. Bij normale foto's is het probleem niet aanwezig. Samsung lijkt er vooralsnog weinig aan te willen doen, maar het is eigenlijk wel schandalig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
In het verleden wel gebruikt en kan mooie resultaten opleveren vanwege beter dynamisch bereik. Maar de video is nadien vaak moeilijker te delen omdat niet alle apparaten of apps het ondersteunen. Dan moet de video eerst weer omgezet worden naar SDR.

Als je de beelden voornamelijk op je telefoon of TV met HDR ondersteuning kijkt, zet het lekker aan en probeer het uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortexmerc
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-06 09:14
De s23 ultra heeft het ook is gewoon moeilijker te test maar met blad vol tekst en parallel erop zie je het

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rindertb
Ik hoop niet dat we hier nu ook helemaal los gaan op de cameraproblemen. Het zal namelijk niet veel helpen. Meld je bij Samsung. Ga naar een servicepunt of volg de raad van onderstaande community manager. Ik denk niet dat het tot veel leidt. Maar dat doet eindeloos hierover posten ook niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PVLQEWyo8fa6od7wEoJFAPgcyPY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Qi6e6bHJKVmutuu8RNDyYmi6.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Errieseeka
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 06:36
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X0d7TSFQtYwaS6D3P6hleoNraao=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DOJr4UYur3Z5yDZRJBosUOmf.jpg?f=fotoalbum_large

Nogal matig toch? S23u... gebruik hem nauwelijks. En als ik dan een aantal minuten achter elkaar aan het appen ben bijv. dan zie ik de percentages wegtikken. Heb het toestel als nieuw geïnstalleerd en behalve whatsapp niks qua backup teruggezet.

Had hiervoor een Poco F3 en die ging veel langer mee. Met ditzelfde type gebruik zou die nog 60-70% hebben ofzo. Heb het toestel nou 5 dagen in gebruik.

Daarnaast krijg ik draadloos betalen niet aan de gang. Heb via Rabobank mn kaart gekoppeld maar doet niks. Ook mn Revolut creditcard niet (al weet ik niet of die het überhaupt zou moeten doen bij pin-terminals). Heb nfc iig aanstaan maar heeft iemand nog n gouden tip?

Edit: ja heb wallet geïnstalleerd. Daar staat dus zowel mijn Rabo pinpas in als creditcard. Telefoon is gwn zo dood als een pier als ik hem op de terminal leg, ook met de telefoon ontgrendeld (zelfs met wallet open)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TEAtDBHfPBxvYE3OE31jMohYexM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SYWEIsJIfF8J4p7ZuRxxcyD1.jpg?f=fotoalbum_large

8% eraf in 40 min met 20 min SOT. XD heb ik weer hoor. Kut Samsung. Kan ook totaal niet wennen aan One UI.

Vandaag maar eens lekker omslachtig de Galaxy Store in gegaan om Good Lock te installeren en dan vervolgens RegiStar. Dat allemaal om met double tap een screenshot te maken, wat vervolgens natuurlijk 1 op de 3 keer werkt want die o zo geweldige S23U kan de double tap nauwelijks registreren. Doe mij maar MIUI, ik geef het nog 2 weken.

[ Voor 53% gewijzigd door Errieseeka op 19-04-2023 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onecht
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19-06 23:25
Heb je de google pay app ook geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:28

The Executer

Lekker belangrijk!

NFC aan staan?

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Errieseeka schreef op woensdag 19 april 2023 @ 21:44:
[Afbeelding]

Nogal matig toch? S23u... gebruik hem nauwelijks. En als ik dan een aantal minuten achter elkaar aan het appen ben bijv. dan zie ik de percentages wegtikken. Heb het toestel als nieuw geïnstalleerd en behalve whatsapp niks qua backup teruggezet.

Had hiervoor een Poco F3 en die ging veel langer mee. Met ditzelfde type gebruik zou die nog 60-70% hebben ofzo. Heb het toestel nou 5 dagen in gebruik.

Vandaag maar eens lekker omslachtig de Galaxy Store in gegaan om Good Lock te installeren en dan vervolgens RegiStar. Dat allemaal om met double tap een screenshot te maken, wat vervolgens natuurlijk 1 op de 3 keer werkt want die o zo geweldige S23U kan de double tap nauwelijks registreren. Doe mij maar MIUI, ik geef het nog 2 weken.
Samsung telefoon heeft een aantal weken inleren nodig om batterij gebruik te optimaliseren.

Maar jij bent het schoolvorbeeld van iemand die tevreden ergens mee is, om wat voor reden dan ook besluit iets anders te proberen, en dan als het tegenvalt totaal niet blij is. Ik zeg ook altijd, als je blij bent met een merk, blijf erbij. In jou geval zou ik heel gauw weer een Xiaomi/Poco halen, of nog even met je oude zien te doen, de Xiaomi 13 Ultra ziet er uit als een waardige concurrent voor de S23U, maar is helaas nog niet beschikbaar hier, dat duurt nog 6 maanden schat ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
[Afbeelding]

Daarnaast krijg ik draadloos betalen niet aan de gang. Heb via Rabobank mn kaart gekoppeld maar doet niks. Ook mn Revolut creditcard niet (al weet ik niet of die het überhaupt zou moeten doen bij pin-terminals). Heb nfc iig aanstaan maar heeft iemand nog n gouden tip?

Edit: ja heb wallet geïnstalleerd. Daar staat dus zowel mijn Rabo pinpas in als creditcard. Telefoon is gwn zo dood als een pier als ik hem op de terminal leg, ook met de telefoon ontgrendeld (zelfs met wallet open)

[Afbeelding]

8% eraf in 40 min met 20 min SOT. XD heb ik weer hoor. Kut Samsung. Kan ook totaal niet wennen aan One UI.

Interessant, als ik 100% laadt (doe nu tot 84% elke keer). Dan kan ik makkelijk een SOT van rond de 7/8 uur halen met continue 5G aan. Maar uiteindelijk ligt het aan wat je doet, ik game ook op mijn toestel en tja dan gaat bij elke smartphone de SOT wel achteruit. Maar dit zou je ook bij een laptop hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 13:28
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Met je verkeerde been uit bed gestapt?

Er zijn hier veel variabelen niet zichtbaar... Schermhelderheid bijvoorbeeld. HBO zet hem bij mij ook regelmatig op 100% brightness. Of als ik veel buiten zit, doet auto-brightness dat al.

Zit je dan ook nog eens ergens waar de verbinding wellicht niet super is en je modem veel werk moet verrichten, dan gaat het nog sneller.

Anyway, met jou houding moet je de s23u gewoon snel weer weg doen. Als je zo snel in de irritatie blijft hangen kan een toestel op een gegeven moment zowiezo niets meer goed doen en is het je mentale gesteldheid niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/PwNF8pV/5G1.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/6XJWD54/5G2.jpg

wie kan mij uitleggen wat de verschillen zijn in het 5G icoon in bovenstaande afbeeldingen?
gezien m'n S23 beide weer geeft maar ik er nog niet uit kom wat die wil vertellen met de verschillen...

404 Signature not found

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vandeven66
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20:08
SMSfreakie schreef op donderdag 20 april 2023 @ 18:02:
[Afbeelding]
[Afbeelding]

wie kan mij uitleggen wat de verschillen zijn in het 5G icoon in bovenstaande afbeeldingen?
gezien m'n S23 beide weer geeft maar ik er nog niet uit kom wat die wil vertellen met de verschillen...
Doorzichtig zou 5G mast maar 4G signaal moeten zijn, niet doorzichtig ook een 5G verbinding.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• donleo123
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 19-06 21:56
[Afbeelding]
[Afbeelding]

https://www.samsung.com/u...ean-on-your-galaxy-phone/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

Deze ochtend de nieuwe Waze update ontvangen op mijn S23 Ultra. Sinds deze update sluit Waze zich niet automatisch af als ik mijn auto uitschakel en dus ook Android Auto niet meer gebruikt wordt.
Voor deze update werd Waze altijd automatisch afgesloten, maar nu moet ik dit manueel doen.
Is dit een bug? Is dit een instelling? Nog iemand die dit heeft sinds de nieuwe update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srkoster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-06 16:41
g86 schreef op donderdag 20 april 2023 @ 21:02:
Deze ochtend de nieuwe Waze update ontvangen op mijn S23 Ultra. Sinds deze update sluit Waze zich niet automatisch af als ik mijn auto uitschakel en dus ook Android Auto niet meer gebruikt wordt.
Voor deze update werd Waze altijd automatisch afgesloten, maar nu moet ik dit manueel doen.
Is dit een bug? Is dit een instelling? Nog iemand die dit heeft sinds de nieuwe update?
Yep, hier hetzelfde. Tevens lukt het niet meer om met de Google Assistant de bestemming in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

srkoster schreef op donderdag 20 april 2023 @ 21:54:
[...]

Yep, hier hetzelfde. Tevens lukt het niet meer om met de Google Assistant de bestemming in te stellen.
Inderdaad, wat een slechte Waze update. Het ziet er allemaal anders uit en wat slecht! Helemaal niet gebruiksvriendelijker geworden.
Gaat snel mogen veranderen, want anders wordt het Flitsmeister ... maar in België is dat volgens mij geen aanrader. Coyote is dan weer zo duur en Google Maps heeft geen flitsers.
Blij dat ik niet de enige ben met het Waze probleem sinds deze ochtend. Heb het ook al gemeld aan Waze Belgium via Facebook Messenger.

[ Voor 11% gewijzigd door g86 op 20-04-2023 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
g86 schreef op donderdag 20 april 2023 @ 21:02:
Is een algemene bug op dit moment bij Waze. Dus ligt niet aan je toestel kan ik je verzekeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Maar wat is het echte verschil dan:
LTE network connected in LTE network that includes the 5G network
of
5G network connected
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchnltweaker schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 07:54:
[...]

Maar wat is het echte verschil dan:
[...]
of
[...]
.
Het echte verschil is marketing.
In het ene geval heb je een 4G verbinding terwijl de mast ook 5G aan kan. Het is dan uit de 5G specificatie toegestaan om een 5G teken te tonen.

In het andere geval heb je echt een 5G verbinding.

Er is een paar jaar terug een heel artikel over geschreven.
review: Getest: 5g in Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
nu snap ik hem in elk geval!

m'n S20 had dat grapje nog niet volgens mij.. thans mij nooit opgevallen vandaar :-)

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosperot
  • Laatst online: 12:10

Prosperot

Today is a gift...

SMSfreakie schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 08:25:
nu snap ik hem in elk geval!

m'n S20 had dat grapje nog niet volgens mij.. thans mij nooit opgevallen vandaar :-)
Dat "grapje" heb je dan ook alleen op het Vodafone Netwerk. Ik heb het bij KPN iig nog nooit gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
Prosperot schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 08:37:
[...]

Dat "grapje" heb je dan ook alleen op het Vodafone Netwerk. Ik heb het bij KPN iig nog nooit gezien
helaas heb ik geen Vodafone, maar T-Mobile :o

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

dutchnltweaker schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 07:52:
[...]

Is een algemene bug op dit moment bij Waze. Dus ligt niet aan je toestel kan ik je verzekeren.
Ik hoop dan ook dat het vandaag / eerstdaags is opgelost met een update, want anders vliegt Waze definitief buiten. Op deze manier is het eerder bloatware dan functioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
g86 schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 09:22:
[...]

Ik hoop dan ook dat het vandaag / eerstdaags is opgelost met een update, want anders vliegt Waze definitief buiten. Op deze manier is het eerder bloatware dan functioneel.
Ik heb er nu geen last van, maar ik draai dan ook de bèta versie. Heb geduld, komt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

dutchnltweaker schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 09:31:
[...]

Ik heb er nu geen last van, maar ik draai dan ook de bèta versie. Heb geduld, komt goed :)
En wanneer komt dat dan goed? Want zo vaak zie ik geen update van Waze passeren. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
swhnld schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 08:18:
[...]

Het echte verschil is marketing.
In het ene geval heb je een 4G verbinding terwijl de mast ook 5G aan kan. Het is dan uit de 5G specificatie toegestaan om een 5G teken te tonen.

In het andere geval heb je echt een 5G verbinding.

Er is een paar jaar terug een heel artikel over geschreven.
review: Getest: 5g in Nederland
Ja dat artikel ken ik, maar meestal zag je er toen geen onderscheid in zegmaar. In de VS laten ze 5G zien terwijl het gewoon 4g+ is...

Hier hebben we wel degelijk vaak met 5g te maken, helaas nog niet de hoge frequenties. Maar dat is een kwestie van tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
g86 schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 09:36:
[...]

En wanneer komt dat dan goed? Want zo vaak zie ik geen update van Waze passeren. 8)7
Dat kan ik je helaas niet zeggen, de laatste update is ook iets te snel gepusht naar het publiek. Maar dat klopt, als bèta tester krijg ik vaker een update per week. Dus enige wat ik kan zeggen, ze zijn druk bezig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
Hoi

Wie gebruikt hier Deezer ivp Spotify en wat zijn de verschillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

dutchnltweaker schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 09:40:
[...]

Dat kan ik je helaas niet zeggen, de laatste update is ook iets te snel gepusht naar het publiek. Maar dat klopt, als bèta tester krijg ik vaker een update per week. Dus enige wat ik kan zeggen, ze zijn druk bezig. :)
Bedankt :-) zal dan nog eventjes wachten.
Is wel de eerste keer dat ik een slechte Waze update krijg.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• neeecht
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:18
[Afbeelding]
[Afbeelding]

https://x266.nl/dump/5g_icons_s22u.jpg
Afbeeldingslocatie: https://x266.nl/dump/5g_icons_s22u.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had gisteren een kleine (97 kb) en vandaag weer een grotere (9,9 mb) Play System update te pakken op mijn S23U.
Datum is nog steeds 1 maart daarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
swhnld schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 16:32:
Ik had gisteren een kleine (97 kb) en vandaag weer een grotere (9,9 mb) Play System update te pakken op mijn S23U.
Hoe kom je daar achter? Of kijk je daadwerkelijk dagelijks handmatig of je een update binnen hebt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glassertje
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 11:13
swhnld schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 16:32:
Thanks, ik heb de S23+ en kreeg ze beide vandaag. Ik houd altijd apkmirror in de gaten of er een nieuwe. Meestal komt die dan vaak snel via de update. Maar ook daar nog geen april patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

dutchnltweaker schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 09:40:
[...]

https://www.autoevolution...oolwalk-users-213627.html
Next Waze Update to Include Big Fix for Android Auto Coolwalk Users

https://www.reddit.com/r/...tm_medium=web2x&context=3
Waze still in background after Android Auto disconnection

@dutchnltweaker Is de bug met Google Assistant ook gekend bij Waze?

[ Voor 17% gewijzigd door g86 op 21-04-2023 20:29 ]

Pagina: 1 ... 20 ... 57 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden horen hier: [Samsung Galaxy S23-serie] Levertijd & Prijzen
Berichten over accessoires ed mogen hier: [Samsung Galaxy S23-serie] Accessoires
Discussies over de Snapdragon vs de Exynos horen mogen hier: Feiten en fabels: Snapdragon vs Exynos