Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:30
Vincent91 schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 22:43:
[...]

Deze is nu blijkbaar al beschikbaar in Taiwan en zal uitgerold naar andere landen

Zijn er die deze functie gebruiken en wat is het affect op de batterijduur?

https://www.sammyfans.com...-your-samsung-galaxy-s23/
Eigenlijk al een hele tijd aanstaan, batterij tussen de 7 en 10 uur sot over 2 tot 3 dagen.

Snelheid verbinding merkte ik eigenlijk niks aan.

Nu weer eens uit gezet (en dus full performance) om te zien of je iets opvalt de komende dagen.

S23u btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:18
Vincent91 schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 22:43:
[...]

Deze is nu blijkbaar al beschikbaar in Taiwan en zal uitgerold naar andere landen

Zijn er die deze functie gebruiken en wat is het affect op de batterijduur?

https://www.sammyfans.com...-your-samsung-galaxy-s23/
Ik heb de Light mode sinds dat ik hem hem aan staan, RAM Plus staat uit.. Ik haal ruim 2 dagen met ruim 6u SOT. Ik ben meer dan tevreden! S23U.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:01
Hier niks light modus, meer nog ik heb constant alle toeters en bellen aan staan.. en een sot van 7-8u dus die light modus lijkt me niet nodig. S23u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Cloclo100 schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 10:39:
Hier niks light modus, meer nog ik heb constant alle toeters en bellen aan staan.. en een sot van 7-8u dus die light modus lijkt me niet nodig. S23u
Same hier, ik heb met beide geprobeerd, en light mode maakt niet heel veel verschil in batterijduur, maar je voelt wel dat de animaties ietsjes stroever gaan. Dus ik laat het lekker uit

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Asprine
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:14
Er komt een camera update aan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_-42yltCnyLuoguzrkW0g0pAdzk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jf0ZnSGknq4nK4SeGYmtRKnb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:10
Is bekend wanneer?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:00
Kan iemand mij hier mee helpen?
Ik heb een fysieke sim en een e-sim in mijn s23 ultra. Sinds die combi krijg ik elke keer bij het opnieuw opstarten van het toestel deze melding:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WCnr4Ka_4Z_vsKSy08RRRSpm9ZQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/yV7c5humP30cElMKEgmgaRQN.jpg?f=user_large
Persoonlijk erg irritant en wil daar ook van af, waarom kan dit niet automatisch en moet er elke keer deze pop-up verschijnen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-06 16:01
Hij is gister uitgekomen maar gaat regio voor regio dus zal in de komende week wel naar ons toekomen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
In de april update, dus in de komende paar weken zal deze komen. Samsung begint voorzichtig tegen het einde van de vorige maand met de update en stoomt dan door per regio. Echter ik heb nog geen patroon daarin ontdekt of dat je dan op 30 maart, 5 april of pas 30 april aan de beurt bent. Er zijn websites waar ze al die info verzamelen per model en versie van Samsung updates en ook daar na al die jaren is er geen logica en blijven de berichten in termen als binnenkort verwacht, komt deze maand. Bijvoorbeeld:
https://www.sammobile.com/firmwares/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_buren
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:50
dutchnltweaker schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 08:22:
Ik heb een fysieke sim en een e-sim in mijn s23 ultra. Sinds die combi krijg ik elke keer bij het opnieuw opstarten van het toestel deze melding:
[Afbeelding]
Persoonlijk erg irritant en wil daar ook van af, waarom kan dit niet automatisch en moet er elke keer deze pop-up verschijnen?
Ik krijg exact hetzelfde, dus het is niet iets van jouw telefoon. Ik vind het alleen geen probleem want herstart niet zo vaak lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
ascent schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 08:23:
[...]

Hij is gister uitgekomen maar gaat regio voor regio dus zal in de komende week wel naar ons toekomen
Helaas lukt het met een VPN ook niet om de update eerder binnen te halen omdat ons Europese toestel model number afwijkt van die in bijv Zuid-Korea. Dan zou je eerst naar een ander model number moeten flashen maar dat is me teveel gedoe, gewoon maar even afwachten dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
stin00 schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 09:51:
[...]

Helaas lukt het met een VPN ook niet om de update eerder binnen te halen omdat ons Europese toestel model number afwijkt van die in bijv Zuid-Korea. Dan zou je eerst naar een ander model number moeten flashen maar dat is me teveel gedoe, gewoon maar even afwachten dus :+
Op zich heb ik dat wel gedaan, uitgaande van de gedachte dat je 't over de CSC hebt, zodat ik call-recording heb. Maar, meestal krijg ik daardoor de update juist 1 a 2 dagen later.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent91
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 19:25
Ik laat tot 85% en kom gemakkelijk de dag door

Dat was toch niet bij de s22u ,of je moest een aantal functies activeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

dutchnltweaker schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 08:22:
[Afbeelding]
Heb ik ook, geen last van. Ik heb enkel e-sim dus zal daar wellicht mee te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:56

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Sinds ik mijn s23u heb installeert de play store niet meer automatisch updates van apps.

In de instellingen staat wel aan dat het over elk netwerk mag, dus 4g en wifi. Ook staat de batterijbesparing uit

Toch moet ik steeds handmatig de updates starten. Krijg ik soms de melding dat een app ouder en in ik die eerst moet updaten voordat ik verder kan . Staan er 24 updates in de play store.

Hebben meer mensen dit? Is dit een feature of een bug? Of is dat iets wat alleen op mijn s23u is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
AndereKoekoek schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 22:05:
Sinds ik mijn s23u heb installeert de play store niet meer automatisch updates van apps.

In de instellingen staat wel aan dat het over elk netwerk mag, dus 4g en wifi. Ook staat de batterijbesparing uit

Toch moet ik steeds handmatig de updates starten. Krijg ik soms de melding dat een app ouder en in ik die eerst moet updaten voordat ik verder kan . Staan er 24 updates in de play store.

Hebben meer mensen dit? Is dit een feature of een bug? Of is dat iets wat alleen op mijn s23u is?
Ik heb dit eigenlijk altijd.. zowel op Samsung als oneplus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-06 18:31
Vandaag mijn Samsung Ultra 256Gb lavender binnen gekregen. Gisteren besteld bij T-mobile dus snel geleverd! Alles overzetten van iPhone naar de Ultra ging makkelijk en ook super dat je gewoon Apple music op Android heb, daar ben ik erg blij mee. Tot nu toe erg blij met dit mooie toestel. Moet nog even leren hoe de S pen werkt, maar daar hebben we YouTube voor. De ervaring tot nu toe is zeer positief en wat een prachtig scherm heeft dit toestel echt veel mooier dan mijn iPhone 14 plus. Nu genieten van m'n nieuwe toestel. 🙂

Nog even een vraagje weet iemand hoe ik marktplaats app werkend krijg met Google foto's. Als ik advertenties wil plaatsen pakt ie dat stomme Samsung galerij. :(

[ Voor 13% gewijzigd door elaho op 01-04-2023 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:54
elaho schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 18:30:
Vandaag mijn Samsung Ultra 256Gb lavender binnen gekregen. Gisteren besteld bij T-mobile dus snel geleverd! Alles overzetten van iPhone naar de Ultra ging makkelijk en ook super dat je gewoon Apple music op Android heb, daar ben ik erg blij mee. Tot nu toe erg blij met dit mooie toestel. Moet nog even leren hoe de S pen werkt, maar daar hebben we YouTube voor. De ervaring tot nu toe is zeer positief en wat een prachtig scherm heeft dit toestel echt veel mooier dan mijn iPhone 14 plus. Nu genieten van m'n nieuwe toestel. 🙂

Nog even een vraagje weet iemand hoe ik marktplaats app werkend krijg met Google foto's. Als ik advertenties wil plaatsen pakt ie dat stomme Samsung galerij. :(
Waar liep je tegenaan met de iPhone 14plus?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-06 18:31
NeWSJuNK schreef op zondag 2 april 2023 @ 12:51:
[...]

Waar liep je tegenaan met de iPhone 14plus?
Ik vond de iphone een beetje saai worden eerlijk gezegd. Bij mn nieuwe samsung kan ik zoveel meer. Qua instellen en features oa de S pen vind ik erg leuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
elaho schreef op zondag 2 april 2023 @ 13:58:
[...]

Ik vond de iphone een beetje saai worden eerlijk gezegd. Bij mn nieuwe samsung kan ik zoveel meer. Qua instellen en features oa de S pen vind ik erg leuk. :)
S pen is 1 dagje leuk inderdaad. Veel plezier met de Ultra .

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• m0ridin
NeWSJuNK schreef op zondag 2 april 2023 @ 16:58:
[...]

S pen is 1 dagje leuk inderdaad. Veel plezier met de Ultra .
Of in mijn geval al ruim een jaar... Ik vind het een enorme toevoeging (vooral aantekeningen/notities)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 21:13

g86

Als ik een melding krijg en dan van boven naar beneden swipe om de melding te bekijken dan valt het soms voor dat die melding wordt geopend in de app zelf in een kleine pop-up over het scherm dat op dat moment open stond. Normaal gezien swipe ik dus van boven naar beneden en dan kan ik de melding evt. wissen of openen door er op te klikken en dan gaat de app volledig open in full screen, maar dus soms gewoon als pop-up.

Ik weet niet hoe ik dat doe, dus geen idee welke handeling hiervoor nodig is.
Iemand die weet waarover ik het heb? Door welke handeling is dat en waar is dat ergens ingesteld in de instellingen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mattrob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02 17:07
Daar is de nieuwe April update; komt nu binnen op mijn S23U. Staat alleen 'stabiliteit en betrouwbaarheid' en 'beveiliging' die een update krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wamzor
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22-04 21:34
g86 schreef op maandag 3 april 2023 @ 10:11:
Als ik een melding krijg en dan van boven naar beneden swipe om de melding te bekijken dan valt het soms voor dat die melding wordt geopend in de app zelf in een kleine pop-up over het scherm dat op dat moment open stond. Normaal gezien swipe ik dus van boven naar beneden en dan kan ik de melding evt. wissen of openen door er op te klikken en dan gaat de app volledig open in full screen, maar dus soms gewoon als pop-up.

Iemand die weet waarover ik het heb? Door welke handeling is dat en waar is dat ergens ingesteld in de instellingen?
Volgens mij is dat de 'floating notifications' instelling in de 'advanced settings' van de notifications.

Heb dat zelf ook uitgezet omdat ik dat vaak per ongeluk activeerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 19-06 11:58
g86 schreef op maandag 3 april 2023 @ 10:11:

Meest waarschijnlijk ga je te veel vanuit de rechter bovenhoek richting het midden ipv recht naar beneden en iets verder van de hoek beginnen.

De instelling heet "Swipe for pop up view" en is the vinden in Settings - Advanced - Labs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
mattrob schreef op maandag 3 april 2023 @ 10:39:
Daar is de nieuwe April update; komt nu binnen op mijn S23U. Staat alleen 'stabiliteit en betrouwbaarheid' en 'beveiliging' die een update krijgen.
En de camera?

Ik zit momenteel in het buitenland maar kan tijdens roaming geen update downloaden

Iemand een idee hoe ik dit oplos ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Vincent91 schreef op maandag 3 april 2023 @ 10:48:
[...]

En de camera?

Ik zit momenteel in het buitenland maar kan tijdens roaming geen update downloaden

Iemand een idee hoe ik dit oplos ?
Je hebt vast wel ergens WIFI en anders gewoon even wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

XelaRetak schreef op maandag 3 april 2023 @ 10:42:
[...]

Meest waarschijnlijk ga je te veel vanuit de rechter bovenhoek richting het midden ipv recht naar beneden en iets verder van de hoek beginnen.

De instelling heet "Swipe for pop up view" en is the vinden in Settings - Advanced - Labs.
Bedankt, maar alles van "Labs" staat al uitgeschakeld. Dus dit zal het niet zijn.
Wamzor schreef op maandag 3 april 2023 @ 10:41:
[...]

Volgens mij is dat de 'floating notifications' instelling in de 'advanced settings' van de notifications.

Dit zal het ook niet zijn, denk ik. Want 'zwevende meldingen' staat ingesteld op 'ballonnen' en niet op 'slimme pop-up weergave'.

Iemand nog een idee wat het kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

Ik krijg net de nieuwe update (936 MB) binnen met beveiligingspatch april 2023. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
De april update heeft versie S918BXXU1AWC8 en komt dus overeen met de camera update die al een tijdje in Zuid-Korea uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
stin00 schreef op maandag 3 april 2023 @ 11:34:
De april update heeft versie S918BXXU1AWC8 en komt dus overeen met de camera update die al een tijdje in Zuid-Korea uit is.
Iemand die weet hoe ik deze kan downloaden over roaming?

Edit ga deze vanavond downloaden op m'n appartement

[ Voor 8% gewijzigd door Vincent91 op 03-04-2023 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:11

ChromeFR

Qui est l'exemple?

Ik heb zojuist de nieuwste software-update geïnstalleerd. Telefoon voelt wat snappier, en de vingerafdrukscanner lijkt het beter te doen (i.c.m. Spigen Glass Screenprotector).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
Staat niks over de camera update. Die zal dan wel later uitgerold worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
NeWSJuNK schreef op maandag 3 april 2023 @ 13:38:
Zoals ik hierboven al had vermeld zit hier (versie S918BXXU1AWC8) ook de camera update in: https://www.samnews24.com...-now-available-in-europe/

Ik merk direct dat de shutter speed veel sneller is geworden :)

[ Voor 11% gewijzigd door stin00 op 03-04-2023 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank..
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:29
hier ook de update binnen op de gewone S23 grootte 875,65 mb.
staat idd niets bij over de camera... maar als je sammobile moet geloven zit het er wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleo123
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 19-06 21:56
Wamzor schreef op maandag 3 april 2023 @ 10:41:
[...]

Die staat bij mij standaard uit en heb hetzelfde probleem, dus dat is niet de juiste setting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:48
frank.. schreef op maandag 3 april 2023 @ 13:58:
hier ook de update binnen op de gewone S23 grootte 875,65 mb.
staat idd niets bij over de camera... maar als je sammobile moet geloven zit het er wel in.
Behoorlijk grote update.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CHdYDkdTY6Kse6bDek40Y3cSy7s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7yaMXUknzEOb5s4XNmwMPNyd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastaRhymez
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Ik ben toe aan vervanging van mijn huidige toestel (ik ga niet eens noemen welk pre historische S serie die ik heb).

Op internet lees ik overal dat de S23 (en ook de S22) een "slechte" accuduur heeft. Maar hoe erg is dit nu daadwerkelijk? Is het niet gewoon het upsellen dat je dan toch maar S23+ neemt (of de Ultra)?

Qua formaat vind ik de gewone versie namelijk prima. De plus kan ook nog wel (maar liever niet) en de Ultra is een no go, zo groot vind ik die...

Dus: Hoe lang gaat de batterij bij gewoon gebruik mee? Ik bel, app regelmatig tot veel en doe 's avonds nog wel eens een filmpje kijken of een spelletje spelen. Geen gekke dingen verder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:23

Steeffoon

Smartphone-nerd

BastaRhymez schreef op maandag 3 april 2023 @ 15:31:
Ik ben toe aan vervanging van mijn huidige toestel (ik ga niet eens noemen welk pre historische S serie die ik heb).

Op internet lees ik overal dat de S23 (en ook de S22) een "slechte" accuduur heeft. Maar hoe erg is dit nu daadwerkelijk? Is het niet gewoon het upsellen dat je dan toch maar S23+ neemt (of de Ultra)?

Qua formaat vind ik de gewone versie namelijk prima. De plus kan ook nog wel (maar liever niet) en de Ultra is een no go, zo groot vind ik die...

Dus: Hoe lang gaat de batterij bij gewoon gebruik mee? Ik bel, app regelmatig tot veel en doe 's avonds nog wel eens een filmpje kijken of een spelletje spelen. Geen gekke dingen verder.
Ik weet niet waar je hebt gelezen dat de S23 een slechte accuduur heeft, maar die is meer dan prima. Bij geen van de modellen. De S22-serie daarentegen wel bij een groep gebruikers, en zeker bij het instapmodel van de S22. Herken het ook bij mezelf; heb de S22+ en die accuduur is om te janken.

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

g86 schreef op maandag 3 april 2023 @ 10:55:
[...]

Bedankt, maar alles van "Labs" staat al uitgeschakeld. Dus dit zal het niet zijn.

[...]

Dit zal het ook niet zijn, denk ik. Want 'zwevende meldingen' staat ingesteld op 'ballonnen' en niet op 'slimme pop-up weergave'.

Iemand nog een idee wat het kan zijn?
Iemand? :-) thx

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _jero_813
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-06 14:48
Deze update heeft bij mijn S23 de banaanvormige onscherpte bij tekst in ieder geval nog niet opgelost helaas. Al iets officieels vanuit Samsung hierover gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastaRhymez
  • Niet online
Steeffoon schreef op maandag 3 april 2023 @ 16:11:
[...]

Ik weet niet waar je hebt gelezen dat de S23 een slechte accuduur heeft, maar die is meer dan prima. Bij geen van de modellen. De S22-serie daarentegen wel bij een groep gebruikers, en zeker bij het instapmodel van de S22. Herken het ook bij mezelf; heb de S22+ en die accuduur is om te janken.
Bij de plus- en minpunten van CB staat als minpunt:
De 3.900 mAh batterij moet je regelmatig gedurende de dag opladen

Ook op andere sites lees ik wisselende verhalen (bij s23 minder dan de s22). Vandaar dat ik benieuwd was naar gebruikerservaringen ipv up selling reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NeWSJuNK schreef op maandag 3 april 2023 @ 13:38:
Die zit er in, alleen een beveiliging update zit onder 300 Mb, deze update is bijna 1000 Mb, dus zit veel meer in.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009

Quad

Doof

BastaRhymez schreef op maandag 3 april 2023 @ 20:22:
[...]

Bij de plus- en minpunten van CB staat als minpunt:
De 3.900 mAh batterij moet je regelmatig gedurende de dag opladen

Ook op andere sites lees ik wisselende verhalen (bij s23 minder dan de s22). Vandaar dat ik benieuwd was naar gebruikerservaringen ipv up selling reviews
Ik ben van een S21+ naar een S23 gegaan. Naast dat het toestel sneller en handzamer is, doe ik er ook langer mee op een dag.
Tevreden over de accuduur dus.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
swhnld schreef op maandag 3 april 2023 @ 20:34:
[...]

Die zit er in, alleen een beveiliging update zit onder 300 Mb, deze update is bijna 1000 Mb, dus zit veel meer in.
M'n volume control heeft ook een andere kleur

Hoe zit het met de wifi6 issue ,zou het nu ook opgelost moeten zijn want volgens Samsung support zou het in de volgende update moeten opgelost zijn ,dus deze dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 20:27
Vincent91 schreef op maandag 3 april 2023 @ 21:12:
[...]

M'n volume control heeft ook een andere kleur

Hoe zit het met de wifi6 issue ,zou het nu ook opgelost moeten zijn want volgens Samsung support zou het in de volgende update moeten opgelost zijn ,dus deze dus
Wifi 6 problemen had ik in de vorm dat het soms erg lang duurde voordat er een app ging werken als ik de telefoon aan zette. Dat werkt nu als een trein

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rindertb
  • Registratie: Juli 2006
En 6E? Wi-Fi op 6 GHz. Als ik een hotspot aanmaak met 'voorkeur voor 6 GHz' ziet mijn Intel 6E Wi-Fi kaart deze niet. Een andere Galaxy wél. Daarin heeft de update van vandaag geen verandering gebracht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJvL
  • Laatst online: 20-06 18:04
Bij mij is hij nog iets groter.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sG38-gCOpeYGn0bavDxWLvty6Wo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8j4Fg9FQJYyrsjuQ9CNSLVnM.jpg?f=fotoalbum_large

Main: Ryzen 5950x | Gigabyte X570 Aorus Elite | Corsair LPX 3600 32Gb (@3800-16) | AMD RX 6800 || 6450 WP | Ratio IO6 | Model S | Megane E-Tech

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vapormax
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 03-06 10:59
BastaRhymez schreef op maandag 3 april 2023 @ 15:31:

De base s23 gaat gemiddeld 25% langer mee als de s22, nieuwe chipset is krachtiger en zuiniger. Bekijk deze link >> https://www.phonearena.co...laxy-S23-battery_id143280

Is een stuk beter als reviews van CB.

En alvast succes toegewenst bij je aankoop van je nieuwe s23.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:48
DJvL schreef op maandag 3 april 2023 @ 22:14:
[...]

[Afbeelding]
Dan heb jij zeker een S23U ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJvL
  • Laatst online: 20-06 18:04
@Albert020 klopt.

Main: Ryzen 5950x | Gigabyte X570 Aorus Elite | Corsair LPX 3600 32Gb (@3800-16) | AMD RX 6800 || 6450 WP | Ratio IO6 | Model S | Megane E-Tech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
[...]

[Afbeelding]
Ja bij mij ook dit formaat. Flink ding. Camera is inderdaad sneller, verder merk ik geen/nauwelijks verschil

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prosperot
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

Prosperot

Today is a gift...

De playstore update van april is er nu ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
Prosperot schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 08:12:
Ik heb een artikel gelezen (weet niet meer waar) dat Samsung sneller updates wilt uitbrengen in de toekomst dus ze zijn goed op weg

Zelfs de Google pixel hebben de nieuwste updates nog niet ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Vincent91 schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 08:22:
[...]

Ik heb een artikel gelezen (weet niet meer waar) dat Samsung sneller updates wilt uitbrengen in de toekomst dus ze zijn goed op weg

Zelfs de Google pixel hebben de nieuwste updates nog niet ontvangen
De playstore updates staan hier toch los van? Heb jij het niet over de Android systeem update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Prosperot schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 08:12:
Haha ik zat op maart, 2x een update, 2x een reboot en ik zit nog steeds op maart :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mike80
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 25-02 21:28
_jero_813 schreef op maandag 3 april 2023 @ 19:22:
Deze update heeft bij mijn S23 de banaanvormige onscherpte bij tekst in ieder geval nog niet opgelost helaas. Al iets officieels vanuit Samsung hierover gekomen?
Heb je 'camera assistant' geinstalleerd en met verschillende opties geprobeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _jero_813
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-06 14:48
Mike80 schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 08:48:
[...]

Heb je 'camera assistant' geinstalleerd en met verschillende opties geprobeerd?
Ja, die heb ik al een tijdje erop staan om dat auto HDR uit te zetten wat van mij niet altijd hoeft. En de scene optimizer heb ik ook al vaak uit staan omdat die te vaak de foto te nep maakt. Voor de rest is er niets in te stellen om dit probleem 'op te lossen'. Moet nog kijken of het bij normale foto's ook zichtbaar is, als die goed zijn kan ik er misschien nog wel mee leven. Maar vanuit Samsung moet hier toch een reactie of oplossing voor komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-06 19:16
Ik krijg vandaag mijn S23 binnen. In het verleden heb ik altijd Disconnect Pro (adblocker) gebruikt, die werkte gelukkig nog op de S21, maar wordt niet meer geupdate. Weet iemand of dit nog werkt op de S23? Zo niet, wat gebruiken jullie voor tracking cookie blocker/adblocker?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
[...]

[Afbeelding]
Jij hebt ook de ultra, andere model type ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frank..
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:29
yinx84 schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 09:34:
Ik krijg vandaag mijn S23 binnen. In het verleden heb ik altijd Disconnect Pro (adblocker) gebruikt, die werkte gelukkig nog op de S21, maar wordt niet meer geupdate. Weet iemand of dit nog werkt op de S23? Zo niet, wat gebruiken jullie voor tracking cookie blocker/adblocker?
Jahoor deze werkt nog. 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik gebruik Nextdns privé-dns server.
Niets geen app voor nodig, dns server address invullen bij instellingen en klaar is kees, werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBSVDK
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:06
Firefox met ublock en nog wat addons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike80
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 25-02 21:28
_jero_813 schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 09:03:
[...]

Ja, die heb ik al een tijdje erop staan om dat auto HDR uit te zetten wat van mij niet altijd hoeft. En de scene optimizer heb ik ook al vaak uit staan omdat die te vaak de foto te nep maakt. Voor de rest is er niets in te stellen om dit probleem 'op te lossen'. Moet nog kijken of het bij normale foto's ook zichtbaar is, als die goed zijn kan ik er misschien nog wel mee leven. Maar vanuit Samsung moet hier toch een reactie of oplossing voor komen?
Helemaal mee eens. Ik baal ook van dit probleem. Ik heb het niet perse met tekst (niet geprobeerd), maar wel met bepaalde objecten. Zelfs mijn S10+ heeft dat euvel niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Blokada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Adguard (pro) hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glassertje
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 19:30
AdGuard. Nog geen betere gevonden. 🤣

Btw volgens mij heb ik afgelopen dagen nu al 3x een Google Play systeem update gehad en nog steeds maart. 🤣

[ Voor 11% gewijzigd door Glassertje op 04-04-2023 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
_jero_813 schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 09:03:
[...]

Heb m'n toestel nu binnen (standaard S23). Na het installeren en customizen van al m'n settings heb ik een foto gemaakt van het doosje om te uploaden voor de promotieregistratie. Het viel me direct al op dat de randen blurred zijn. Dacht dat ik misschien iets te close-up stond, maar als ik een foto van verdere afstand neem dan vind ik de randen ook onscherp. Zit net de reddit bij te lezen over de 'banana gate' en dit is wel een beetje een domper na zoveel geld uit te hebben gegeven -O-

Ik ga maar proberen om me er niet te veel door gek te laten maken, want verder is het echt een zeer fijn en snel toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Nu ik wat meer met de camera aan het spelen ben lijkt het er inderdaad op dat ik me een beetje gek laat maken. 'Reguliere' foto's zien er echt wel puik uit. Als je gaat zoeken naar onregelmatigheden vind je die altijd wel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• yinx84
Weet niet of deze ooit gepost is, maar wellicht interessant voor lezers van deze thread:

https://www.reddit.com/r/...tricks_thread_post_yours/

Heb ze lang niet allemaal gevolgd, maar die 'speeding up animations' is echt goud waard! Het geheel voelt nòg snappier en vlotter aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Voor wie op de CSC ILO zit; die krijgt de april-patch nu ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent91
Hoi

Vanaf wanneer gaan bij jullie de apps automatisch in sluimerstand?

Heb 4 dagen geleden een reset uitgevoerd en heb nog geen melding gekregen dat m'n ongebruikte apps in sluimerstand gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:12
Vincent91 schreef op woensdag 5 april 2023 @ 12:52:
Hoi

Heb 4 dagen geleden een reset uitgevoerd en heb nog geen melding gekregen dat m'n ongebruikte apps in sluimerstand gaan
volgens mij verschilt dat een beetje met hoeveel en of je de app gebruikt.

Zelf heb ik alle apps die niet in de achtergrond hoeven te draaien in sluimerstand/ultieme sluimerstand gezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dust419
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-02 13:08
Vincent91 schreef op woensdag 5 april 2023 @ 12:52:
Hoi

De eerste 2 weken of zo ging niets in sluimerstand, nu krijg ik bijna dagelijks die meldingen over de sluimerstand van apps.

Denk dat je gewoon nog ff geduld moet hebben.

Another one bites the DUST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Ik wilde eens testen of de samsung wallet hier werkte op de s23 ultra, geïnstalleerd, maar als ik hem open krijg ik in de app een foutmelding dat de app niet geopend kan worden. De app heb ik gewoon via de galaxy store geïnstalleerd.

[ Voor 3% gewijzigd door dutchnltweaker op 06-04-2023 10:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donleo123
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 19-06 21:56
dutchnltweaker schreef op donderdag 6 april 2023 @ 10:42:
Ik wilde eens testen of de samsung wallet hier werkte op de s23 ultra, geïnstalleerd, maar als ik hem open krijg ik in de app een foutmelding dat de app niet geopend kan worden. De app heb ik gewoon via de galaxy store geïnstalleerd.
Zover ik weet is samsung wallet niet eens actief in Nederland dus waar wil je het voor gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
donleo123 schreef op donderdag 6 april 2023 @ 12:38:
[...]

Zover ik weet is samsung wallet niet eens actief in Nederland dus waar wil je het voor gebruiken?
In het verleden wel actief kunnen krijgen op een s7 edge. In principe zou je het toch kunnen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
  • Laatst online: 14:22
Damn de telefoon is snel zeg. Ik kom van een a52. Wat ook prima was. Maar best groot verschil nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
lHybridl schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 07:38:
Damn de telefoon is snel zeg. Ik kom van een a52. Wat ook prima was. Maar best groot verschil nu.
Definieer snel leeg, want wat is snel leeg voor jou ivm de a52.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Executer
  • Laatst online: 22:07

The Executer

Lekker belangrijk!

dutchnltweaker schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 07:49:
[...]

Definieer snel leeg, want wat is snel leeg voor jou ivm de a52.
Hij vertelt dat de telefoon snel is, niet snel leeg :P

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchnltweaker
The Executer schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 07:51:
[...]

Hij vertelt dat de telefoon snel is, niet snel leeg :P
Zo ben nog niet helemaal wakker blijkbaar, excuus :+ :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yinx84
Nog wat handige tips gelezen over modes/routines voor je accu. Ik heb m'n Sleep routines ingesteld rond de tijd dat ik ga slapen. Always On Display gaat dan uit, Fast Charging uit en Battery Protection aan (niet verder chargen dan 85%). Alleen m'n Always On Display en Fast Charging gaan automatisch weer aan als m'n Sleep routine weer uit gaat... voor Battery Protection heb ik aparte routines aangemaakt die 'm een half uur voordat ik wakker word uit zet.

Kortom, 's nachts slow charge tot 85%, toch wakker worden met een volle accu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
yinx84 schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 12:10:

ah, die is wel creatief ja! Ik was al naar iets op zoek wat OnePlus had, die laadde tot 80% en afhankelijk van je calender / wekker zorgde 'ie ervoor dat 'ie in 't laatste deel voor 't wakker worden de resterende procenten erbij deed.

Heb 't nu zo dat m'n stopcontact uitgaat zodra 'ie vol zit. Werkt ook, wakker worden met 97% oid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-06 19:19

Nohead

PSN ID: Nohead

yinx84 schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 12:10:
Nog wat handige tips gelezen over modes/routines voor je accu. Ik heb m'n Sleep routines ingesteld rond de tijd dat ik ga slapen. Always On Display gaat dan uit, Fast Charging uit en Battery Protection aan (niet verder chargen dan 85%). Alleen m'n Always On Display en Fast Charging gaan automatisch weer aan als m'n Sleep routine weer uit gaat... voor Battery Protection heb ik aparte routines aangemaakt die 'm een half uur voordat ik wakker word uit zet.

Maakt het uit of je de telefoon laad tot 85% en daarna alsnog door 100% voor je wekker gaat?
Als je je accu doorlaad 30minuten van te voren tot 100% heb je sowieso toch extra slijtage? Of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nohead schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 12:42:
[...]

Maakt het uit of je de telefoon laad tot 85% en daarna alsnog door 100% voor je wekker gaat?
Als je je accu doorlaad 30minuten van te voren tot 100% heb je sowieso toch extra slijtage? Of mis ik iets?
Ja doorladen tot 100 procent geeft altijd extra slijtage tov laden tot 85 procent.

Ook snelladen geeft altijd meer slijtage dan lage snelheid laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
swhnld schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 12:54:
[...]

.

Dat weet ik niet zeker. Is warmte niet belastender dan de hoeveelheid stroom? Alsin, wireless laden gaat trager maar de telefoon wordt heter dan bij dezelfde snelheid of iets hogere snelheid bekabeld laden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-06 19:19

Nohead

PSN ID: Nohead

swhnld schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 12:54:
[...]

Ja doorladen tot 100 procent geeft altijd extra slijtage tov laden tot 85 procent.

vandaar mijn vraag, wat dan de toegevoegde waarde is van het laden tot 85% en dan alsnog doorladen tot 100%.
Als je de slijtage cyclus blijft behouden kan je dan niet net zo goed gelijk rustig doorladen naar 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nohead schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 13:53:
[...]

vandaar mijn vraag, wat dan de toegevoegde waarde is van het laden tot 85% en dan alsnog doorladen tot 100%.
Als je de slijtage cyclus blijft behouden kan je dan niet net zo goed gelijk rustig doorladen naar 100%
De enige toegevoegde waarde voor doorladen is de langere tijd dat je hoeft te wachten om weer op te laden. Voor een extreem zware gebruiker kan het zijn dat je anders de dag niet doorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:05
Het is een feit dat een batterij boven de 80 procent en bij ontladen onder de 20 procent gewoon sneller slijt. Dat is ook de reden dat elektrische auto's standaard tot 80/85 procent laden en je alleen bij een geplande langere rit tot 100procent laadt.

Als het niet uit zou maken dan zou je die optie van laden tot 85 procent ook niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Zou het niet uitmaken dat je telefoon maar max 5 minuten op 100% is, in plaats van 8 uur lang?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
yinx84 schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 14:17:
Zou het niet uitmaken dat je telefoon maar max 5 minuten op 100% is, in plaats van 8 uur lang?
Dat maakt zeker uit. Hoe langer de accu boven de +/-80% blijft hoe sneller hij degradeert. Naar 100% laden kan prima, maar dan is het wel beter om hem zo kort mogelijk op 100% te hebben staan.

Dus uren lang 's nachts op je nachtkastje met 100% aan de lader laten liggen is niet aan te raden maar kort voor vertrek laden tot 100% kan prima.

[ Voor 17% gewijzigd door Caayn op 07-04-2023 14:25 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Je kan je ook lekker geen zak aantrekken van al dat batterij geneuzel en altijd tot vol laden, 's nachts uren aan de lader hebben hangen en na twee jaar nog steeds 98% battery health hebben... :+

Tenminste, dat is mijn ervaring de laatste 5-6 jaar met smartphones. Maar ieder z'n ding natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Propane schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 16:15:
Je kan je ook lekker geen zak aantrekken van al dat batterij geneuzel en altijd tot vol laden, 's nachts uren aan de lader hebben hangen en na twee jaar nog steeds 98% battery health hebben... :+

Tenminste, dat is mijn ervaring de laatste 5-6 jaar met smartphones. Maar ieder z'n ding natuurlijk.
Dat kan zeker, maar het is set-and-forget en kost je 5 min om in te stellen. Dus ik zie eigenlijk geen reden om het niet te doen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Zijn er hier meer mensen die de ING app gebruiken?

Zowel mijn vrouw als ik denken met een bug te maken te hebben.

Als we een iDeal betaling willen doen dan komt er een prompt dat deze bevestigd moet worden. We typen de pincode in of vingerafdruk bevestiging.

Normaliter komt dan een scherm met de betaling en moet je die bevestigen.

Nu krijgen wij beide het scherm met de saldi van de rekeningen. Moeten we de ing app afsluiten en de betaling nogmaals starten vanaf de website en daarna gaat het wel goed.

Alleen is het zo dat niet veel websites je in staat stellen om nogmaals te betalen. Blijft de betaling maken, product/dienst is nog gereserveerd op mijn vorige fout gelopen order/betaling. Heel irritant.

Hebben meer mensen dit? Wij hebben beide een s23 ultra met de laatste update (april)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
AndereKoekoek schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 18:45:
Zijn er hier meer mensen die de ING app gebruiken?

Zowel mijn vrouw als ik denken met een bug te maken te hebben.

Als we een iDeal betaling willen doen dan komt er een prompt dat deze bevestigd moet worden. We typen de pincode in of vingerafdruk bevestiging.

Normaliter komt dan een scherm met de betaling en moet je die bevestigen.

Nu krijgen wij beide het scherm met de saldi van de rekeningen. Moeten we de ing app afsluiten en de betaling nogmaals starten vanaf de website en daarna gaat het wel goed.

Alleen is het zo dat niet veel websites je in staat stellen om nogmaals te betalen. Blijft de betaling maken, product/dienst is nog gereserveerd op mijn vorige fout gelopen order/betaling. Heel irritant.

Hebben meer mensen dit? Wij hebben beide een s23 ultra met de laatste update (april)
Ik had op m'n S21 dit probleem ook, dus denk niet dat het een S23 probleem is. Inderdaad een hele irritante!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

yinx84 schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 19:11:
[...]

Ik had op m'n S21 dit probleem ook, dus denk niet dat het een S23 probleem is. Inderdaad een hele irritante!
En nu heb je het niet meer?

Heb de opslag/cache van de app nog niet verwijderd. Maar dat zou het dan evt kunnen oplossen als niet iedereen het heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BastaRhymez
  • Niet online
Ik ben benieuwd, morgen kan ik mn S23 ophalen. Ben heel benieuwd hoe die gaat bevallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Zit met het volgende wat ik op mijn Huawei niet had, voor het eerst sinds mijn oude telefoon Android auto weer gebruikt.

Merk dat ik met de S23 ultra accu percentage verlies tijdens het gebruik van Android auto.. Is hier wat aan te doen? (gebruik in beide gevallen AA bekabeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchnltweaker schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 19:27:
Zit met het volgende wat ik op mijn Huawei niet had, voor het eerst sinds mijn oude telefoon Android auto weer gebruikt.

Merk dat ik met de S23 ultra accu percentage verlies tijdens het gebruik van Android auto.. Is hier wat aan te doen? (gebruik in beide gevallen AA bekabeld).
Waar ligt de telefoon? Satelliet zoeken vreet stroom. Flitsmeister erbij helemaal.
Pagina: 1 ... 19 ... 57 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden horen hier: [Samsung Galaxy S23-serie] Levertijd & Prijzen
Berichten over accessoires ed mogen hier: [Samsung Galaxy S23-serie] Accessoires
Discussies over de Snapdragon vs de Exynos horen mogen hier: Feiten en fabels: Snapdragon vs Exynos