• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:06
m0ridin schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 12:39:
[...]

Deed ik normaal ook altijd, maar deze keer (S22U naar S23U) toch gebruik gemaakt van smartswitch en dat lijkt prima te zijn gegaan (en het is wel verdomd makkelijk ook).

Onder het motto 'als het ruk is kan ik het altijd nog handmatig doen' maar tot nu toe totaal niet de behoefte gehad.
Hier ook, in de auto (als bijrijder) vanaf een S20+. Ging prima, alleen moet je bij heel veel apps alsnog opnieuw inloggen. Geen problemen mee gehad zover ik kan merken.

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:33
Zebby schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 13:02:
[...]

Hier ook, in de auto (als bijrijder) vanaf een S20+. Ging prima, alleen moet je bij heel veel apps alsnog opnieuw inloggen. Geen problemen mee gehad zover ik kan merken.
Daar hielp Bitwarden hier weer erg mee :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Zebby
Ik merk echter wel dat ook mijn accuduur fors is afgenomen. Waar ik eerst 2 dagen zonder al te veel moeite kon doorkomen vanaf 85%, is dat nu zeker niet meer het geval. De 1 dag haal ik nog wel, anderhalf misschien. Beetje jammer, en heel extreem in zo'n korte tijd.

• m0ridin
Zebby schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 13:23:
Ik merk echter wel dat ook mijn accuduur fors is afgenomen. Waar ik eerst 2 dagen zonder al te veel moeite kon doorkomen vanaf 85%, is dat nu zeker niet meer het geval. De 1 dag haal ik nog wel, anderhalf misschien. Beetje jammer, en heel extreem in zo'n korte tijd.
Hier nergens last van, ik doe niet aan 15-85% verder maar voelt gewoon constant qua batterij.

2-3 dagen met ~8u SOT.(S23U dus)
Hier geen accu problemen met S23U. Ik haal nog steeds ~10 uur SOT met ~2 dagen gebruik. Dit is van 100% naar 10%.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:44
Zebby schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 13:23:
Is ook tegenstrijdig van wat normaal het geval is. normaal heb je veel verbruik in de eerste periode als je er veel mee speelt, en naarmate het toestel je gedrag leert wordt het verbruik minder en worden apps die je niet gebruikt in de spaarstand gezet.
En uiteraard heb je geen screenshots gemaakt de eerste dagen van je gebruik en nu dat je de boosdoener kunt vinden?

is de Play System software wel up-to-date? Die wil nog wel eens gek doen en gefixt worden maar vereist opnieuw opstarten om dat te activeren.

• swhnld
stin00 schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 13:33:
Hier geen accu problemen met S23U. Ik haal nog steeds ~10 uur SOT met ~2 dagen gebruik. Dit is van 100% naar 10%.
Waar zit jij met je provider? zelf ben ik afgelopen dinsdag over gegaan van T-Mobile op mijn zakelijke sim naar KPN. Prive sim zat al op KPN. Ik merk nu dat het verbruik in standby merkbaar lager ligt, waar voorheen in de nacht (8 uur) 10 procent leegloop was zit dat nu op 7 procent.
Uiteraard kan het gewoon liggen aan de antenne opstelling die voor mijn woning mogelijk beter is bij KPN dan bij T-Mobile, maar vond het wel opmerkelijk.

• banus19
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-05 08:28
Als je een foto van een object dichtbij maakt komt er een klein bolletje in de linker (rechts in landscape) met "focusverbetering".
Heeft deze functie misschien invloed op dit probleem?

Mvg

• Brotuck
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 17:21
iedere telefoon op 4g/5g zal enorm veel energie uit de batterij trekken. Ik heb voor de test uit diverse toestellen de sim uitgezet en ineens gingen ze 3x zo lang mee. Dus het kan heel goed dat de ene provider net even wat gunstiger dan de andere is, zeker in huis. Hangt ook erg van de frequentie af. Zelfs bellen over wifi aanzetten helpt al enorm.

• m0ridin
In hoeverre is 5g tegenwoordig nu echt een toevoeging en wat is de impact op de batterij?

Op de s22u zette ik hem altijd op 4g maar met de s23u heb ik heb op 5g gelaten.

Batterij is alsnog prima, maar in hoeverre is het ook zinvol?

• swhnld
m0ridin schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 10:26:
In hoeverre is 5g tegenwoordig nu echt een toevoeging en wat is de impact op de batterij?

Op de s22u zette ik hem altijd op 4g maar met de s23u heb ik heb op 5g gelaten.

Batterij is alsnog prima, maar in hoeverre is het ook zinvol?
In principe kan de dekking van 5G in huis beter zijn dan van 4G doordat 5G op een lagere frequentie uitzend (700 mhz). lagere frequenties komen makkelijker binnen dan hogere. Bijvoorbeeld de hoogste 5G banden kunnen al door een lantaarnpaal geblokkeerd worden, maar zijn dan wel perfect voor in bijvoorbeeld een stadium of voor grote evenementen inzetbaar waar veel mensen veel bandbreedte nodig hebben.

Hoe het werkt op een telefoon, die heeft een voorkeur, eerst 5G, dan 4G dan 3G dan 2G.
Dus zodra er verbinding is op 5G stopt deze met zoeken. Uiteraard moet 5G wel beschikbaar zijn en in je abonnement zitten, bij sommige providers is dat niet het geval.

Is die 5G verbinding er dan op de 700 mhz band, dan is het niet de hoogste snelheid 5G, maar wel voldoende dat de telefoon stopt met verder zoeken, dus laagste stroomverbruik.
Heb je daarnaast fatsoenlijke wifi is het kat in het bakkie.
Heb je geen fatsoenlijke wifi dan zal in het gebruik de telefoon hogere snelheden zoeken, en gaat je stroomverbruik op dat moment ook omhoog om je films te streamen.

• m0ridin
@swhnld Thanks voor de toelichting... Heb 5G in mijn abbo (KPN) en woon in Utrecht. 5G is hier prima verder lijkt het, ben er altijd mee verbonden als ik het bekijk.

In huis en op werk altijd verbonden met wifi.

Misschien gewoon eens kijken of ik er iets van merk (snelheid, batterij, etc) als ik hem weer eens op 4G zet. Hoewel het altijd lastig is direct te vergleijken doordat gebruik toch nooit helemaal identiek is.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• VPIPPFR
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 31-05 14:25
Misschien ligt het aan mijn onwetendheid, maar wellicht hebben mensen iets aan deze tip:

Standaard staat "SOS-noodgeval" ingeschakeld. Dat wil zeggen, als je 5x achter elkaar op de power button drukt, volgt een sirene en wordt na 10 seconden 112 gebeld.

Ik had geen idee dat dit uberhaupt bestond, en wilde met de telefoon in mijn broekzak de muziek snel zachter zetten met de volume down toets.. toen ging er opeens een sirene af en werd 112 (bijna) gebeld.

Heb deze feature maar weer afgezet :D

• Vincent91
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 19:10
VPIPPFR schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:31:
Misschien ligt het aan mijn onwetendheid, maar wellicht hebben mensen iets aan deze tip:

Standaard staat "SOS-noodgeval" ingeschakeld. Dat wil zeggen, als je 5x achter elkaar op de power button drukt, volgt een sirene en wordt na 10 seconden 112 gebeld.

Ik had geen idee dat dit uberhaupt bestond, en wilde met de telefoon in mijn broekzak de muziek snel zachter zetten met de volume down toets.. toen ging er opeens een sirene af en werd 112 (bijna) gebeld.

Heb deze feature maar weer afgezet :D
Staat bij mij standaard af

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MoraalRidder
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 13:13
Ik had een foutrapport ingestuurd dat de batterij widget niet goed werkt in een custom launcher zoals oa nova

Heb het volgende bericht gehad.
De oplossing voor dit probleem wordt toegepast op een volgende binaire onderhoudsrelease. Bedankt dat je ons op de hoogte stelt over het probleem. Houd je apparaat en apps up-to-date.
Heb alleen geen flauw idee wanneer dat is, maar zien we vanzelf dan wel.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• swhnld
MoraalRidder schreef op maandag 20 maart 2023 @ 01:59:
Ik had een foutrapport ingestuurd dat de batterij widget niet goed werkt in een custom launcher zoals oa nova

Heb het volgende bericht gehad.

[...]

Heb alleen geen flauw idee wanneer dat is, maar zien we vanzelf dan wel.
Dit betekent , de oplossing zit in een volgende software update. Dus houd de release notes in de gaten. Je kunt ook aan de kant van Nova de melding doen en mogelijk via hun extra / eerder geïnformeerd worden.

• x360junkie
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-05 08:35
Hoi,

Zijn er ook mensen met een s23 ultra die problemen hebben met de S-Pen ?
Ik moet vrij hard drukken om te kunnen teken, schrijven of selecteren.
Of is er een manier om de gevoeligheid aan te passen voor de Pen ? ik kan het zo 123 niet vinden.
Ik had voorheen een screen protector maar die was te stroef voor m'n vingers dus die heb ik er af gehaald.
Volgens mij was het voorheen beter. O-)

alvast bedankt!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Asprine
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-06 19:07
x360junkie schreef op maandag 20 maart 2023 @ 14:00:
Hoi,

Of is er een manier om de gevoeligheid aan te passen voor de Pen ? ik kan het zo 123 niet vinden.
Ik had voorheen een screen protector maar die was te stroef voor m'n vingers dus die heb ik er af gehaald.

alvast bedankt!
hier hoef ik helemaal niet hard te drukken. Zou even langs een winkel gaan en vergelijken.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Marco Marijs
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 01-06 16:30
x360junkie schreef op maandag 20 maart 2023 @ 14:00:
Hoi,

alvast bedankt!
Toevallig een magnetisch hoesje/achterkant er rond? Ik had namelijk hetzelfde probleem met mijn bouletta-hoesje. Wanneer ik de achterkant eraf haalde was het probleem met de S-Pen verholpen.

Groeten,

Marco

• x360junkie
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-05 08:35
Marco Marijs schreef op maandag 20 maart 2023 @ 19:24:
[...]

Toevallig een magnetisch hoesje/achterkant er rond? Ik had namelijk hetzelfde probleem met mijn bouletta-hoesje. Wanneer ik de achterkant eraf haalde was het probleem met de S-Pen verholpen.

Groeten,

Marco
Wow inderdaad ik heb een PITAKA magsafe hoesje en als ik de magase wallet eraan hen zitten is het echt bijna niet te doen met de pen. Ik haal hem eraf en hij reageerde als vanouds. Gelukkig kan de case erop blijven en heb ik de wallet niet zo vaak erop.
Bedankt voor de tip!!!!

[Voor 22% gewijzigd door x360junkie op 20-03-2023 20:03]

• Vincent91
Marco Marijs schreef op maandag 20 maart 2023 @ 19:24:
[...]

Groeten,

Marco
Ik heb ook een bouletta-hoesje maar ga deze retour doen vanwege de S-Pen problemen

Ik heb een dbramante1928 hoesje besteld, deze heeft ook rfid bescherming

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik haal nu ineens weer stuk betere batterij-duur.
Gistermiddag opgeladen tot 85%, nu op 15%, met 9u17m scherm aan tijd en ongeveer het zelfde aan standby tijd!

Beste wat ik tot nu toe gehaald heb denk ik zelfs!

• 330d
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-05 14:06
Ik had het al eerder gevraagd, weet iemand hoe ik dat automatische draaistand van mijn fotos kan uitzetten.
95% van de fotos die ik maak is in liggende stand. De telefoon draait deze heel vaak in staande stand als ik deze teeugkijk in mijn galerij. Dit betreft vooral voedselfotos, als er mensen opstaan dan doet die dat niet.
Heel irritant, weet iemand waar ik dit kan uitzetten.

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-05 20:57
Sinds vorige week een S23u in ontvangst genomen en issues met verbinding maken met AA in mijn Skoda Scala met Bolero systeem. Geeft de melding dat verbinding maken is mislukt waarbij op mijn telefoon wordt weergegeven dat het wordt opgeladen. Op internet genoeg klachten over gelezen maar geen oplossing jammer genoeg.

AA versie 9.1.631024 geinstalleerd, maar geen effect. Afspraak met de garage voor bijwerken systeem van de auto alleen is dat pas in mei. Nogal vervelend dat ik mijn telefoon niet kan gebruiken tot die tijd

Nu zie ik dat hier genoeg Tweakers zijn waarbij het wel werkt. Hebben jullie hiervoor iets aangepast of bijgewerkt voordat het werkte?

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:19
edgarf28 schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 11:03:
Ik haal nu ineens weer stuk betere batterij-duur.
Gistermiddag opgeladen tot 85%, nu op 15%, met 9u17m scherm aan tijd en ongeveer het zelfde aan standby tijd!
[Afbeelding]
Beste wat ik tot nu toe gehaald heb denk ik zelfs!
Mooi, ik heb zoiets alleen gehaald bij 100%. Maar ik game er dagelijks nog op en dat scheelt ook nog wel wat.

• swhnld
patrickos85 schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 12:09:
Sinds vorige week een S23u in ontvangst genomen en issues met verbinding maken met AA in mijn Skoda Scala met Bolero systeem. Geeft de melding dat verbinding maken is mislukt waarbij op mijn telefoon wordt weergegeven dat het wordt opgeladen. Op internet genoeg klachten over gelezen maar geen oplossing jammer genoeg.

AA versie 9.1.631024 geinstalleerd, maar geen effect. Afspraak met de garage voor bijwerken systeem van de auto alleen is dat pas in mei. Nogal vervelend dat ik mijn telefoon niet kan gebruiken tot die tijd

Nu zie ik dat hier genoeg Tweakers zijn waarbij het wel werkt. Hebben jullie hiervoor iets aangepast of bijgewerkt voordat het werkte?
Kun je zelf niet de update doen?
https://updateportal.skoda-auto.com/

• hveck75
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-06 18:24
swhnld schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 06:59:
[...]

Het is altijd beter eerst te updaten om elk risico uit te sluiten, maar grootste risico zit met versie upgrades omdat dan de structuur van Android veranderd.
Dus ik zou gewoon over gaan.

Zit de S20 wel al op Android 13? En ga je Smart Switch gebruiken?
Met smart switch alles over gezet nadat ik eerst de s23u had geüpdate. Alles loopt als een zonnetje.
Heerlijk dat de batterij zo lang meegaat.
Kan alleen niet op het scherm schrijven als ik de pen eruit haal en het scherm uitstaat, kan ook niets in de setting hierover vinden. Iemand een idee?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• swhnld
hveck75 schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 22:24:
[...]

Met smart switch alles over gezet nadat ik eerst de s23u had geüpdate. Alles loopt als een zonnetje.
Kan alleen niet op het scherm schrijven als ik de pen eruit haal en het scherm uitstaat, kan ook niets in de setting hierover vinden. Iemand een idee?
Had je deze al geprobeert?
https://www.sammobile.com...gone-air-command-updated/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
hveck75 schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 22:24:
[...]

Geavanceerde opties. S Pen. Notities scherm uit.

Daar zou hij moeten staan.

[Voor 10% gewijzigd door BillSpaarbank op 21-03-2023 22:35]

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• patrickos85
Komt geen update naar voren, dus vrees het ergste

• dutchnltweaker
patrickos85 schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 12:09:

Ten eerste, staat AA aan op je Bolero systeem? Ik weet dat ze bij VW de optie moeten activeren (terwijl dat geen enemoer kost). Tweede, hoe verbind je je telefoon? draadloos of bedraad? als dit bedraad is, welke kabel gebruik je? Een originele van samsung? of? Ik weet dat sommige samsung telefoons gevoelig kunnen zijn welke kabel je gebruikt (ook door ervaring).

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:40
330d schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 11:42:
Ik had het al eerder gevraagd, weet iemand hoe ik dat automatische draaistand van mijn fotos kan uitzetten.
95% van de fotos die ik maak is in liggende stand. De telefoon draait deze heel vaak in staande stand als ik deze teeugkijk in mijn galerij. Dit betreft vooral voedselfotos, als er mensen opstaan dan doet die dat niet.
Heel irritant, weet iemand waar ik dit kan uitzetten.
Misschien komt het juist doordat de draaistand in de camera-app uit staat? Je telefoon denkt dan dat je een portraitfoto maakte, terwijl het landscape was.

• patrickos85
dutchnltweaker schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 08:05:
[...]

Ten eerste, staat AA aan op je Bolero systeem? Ik weet dat ze bij VW de optie moeten activeren (terwijl dat geen enemoer kost). Tweede, hoe verbind je je telefoon? draadloos of bedraad? als dit bedraad is, welke kabel gebruik je? Een originele van samsung? of? Ik weet dat sommige samsung telefoons gevoelig kunnen zijn welke kabel je gebruikt (ook door ervaring).
Met andere Android toestellen gaat het goed, dus AA staat aan
Verbind met kabel, draadloos heb ik naar mijn weten niet :)
Ik kan de originele kabel van Samsung proberen dat heb ik nog niet gedaan. Zal het testen en kijken of het lukt. Bedankt voor het meedenken!

Edit:
getest met Samsung kabel, helaas geen succes. Gek genoeg als ik AA verbind vanaf mijn toestel ipv verbinding maak vanaf navigatie krijg ik geen error maar gebeurt er ook niets.

[Voor 10% gewijzigd door patrickos85 op 22-03-2023 15:44]

• dutchnltweaker
patrickos85 schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 15:00:
[...]

Met andere Android toestellen gaat het goed, dus AA staat aan
Verbind met kabel, draadloos heb ik naar mijn weten niet :)
Ik kan de originele kabel van Samsung proberen dat heb ik nog niet gedaan. Zal het testen en kijken of het lukt. Bedankt voor het meedenken!

Edit:
getest met Samsung kabel, helaas geen succes. Gek genoeg als ik AA verbind vanaf mijn toestel ipv verbinding maak vanaf navigatie krijg ik geen error maar gebeurt er ook niets.
Heb je misschien nog een andere kabel die je kan testen? Doe anders de aa App verwijderen en opnieuw update. Krijg je dan nog steeds hetzelfde?

• patrickos85
dutchnltweaker schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 16:05:
[...]

Heb je misschien nog een andere kabel die je kan testen? Doe anders de aa App verwijderen en opnieuw update. Krijg je dan nog steeds hetzelfde?
Aa verwijdert en getest, geen verbinding
bijgewerkt en ook geen succes
Telefoon herstart en weer getest, werkt niet

Ander android toestel getest en werkt op alle kabels.
Dit toestel heeft laatste AA versie van play store

• dutchnltweaker
patrickos85 schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 17:28:
[...]

Aa verwijdert en getest, geen verbinding
bijgewerkt en ook geen succes
Telefoon herstart en weer getest, werkt niet

Ander android toestel getest en werkt op alle kabels.
Dit toestel heeft laatste AA versie van play store
Tja vreemd, dan kan ik je niet verder helpen. Meestal waren die wel de oplossingen. Enige oplossing is een softwareupdate, al is wachten tot ergens mei wel erg lang. Ik zou ergens anders een aangesloten dealer zoeken.

• patrickos85
Geen probleem, je moeite stel ik op prijs. Nog 1 Ander ding gelezen dat iemand een data kabel gebruikte met 10gb transfer. Zal die bestellen en kijken of het helpt.

• donleo123
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 17:07
patrickos85 schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 18:11:
Geen probleem, je moeite stel ik op prijs. Nog 1 Ander ding gelezen dat iemand een data kabel gebruikte met 10gb transfer. Zal die bestellen en kijken of het helpt.
Beetje zonde van je geld, want dit gaat 0,0 oplossen als het andere niet hielp. Het feit dat een andere telefoon het wel deed sluit de kabel al uit als probleem. Misschien heb je het al gedaan maar helpt de cache legen misschien? Probeer dat ook eens bij Android System in apps (systeem apps aan zetten bij de dropdown)

• patrickos85
donleo123 schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 19:01:
[...]

Beetje zonde van je geld, want dit gaat 0,0 oplossen als het andere niet hielp. Het feit dat een andere telefoon het wel deed sluit de kabel al uit als probleem. Misschien heb je het al gedaan maar helpt de cache legen misschien? Probeer dat ook eens bij Android System in apps (systeem apps aan zetten bij de dropdown)
Cache legen had ik gedaan inderdaad, tnx :)

• hveck75
BillSpaarbank schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 22:34:
[...]

Geavanceerde opties. S Pen. Notities scherm uit.

Daar zou hij moeten staan.

[Afbeelding]
Das raar, die optie heb ik niet.

Air command is up to date

Update:
Opgelost, je moet Samsung noten eerst installeren, daarna werkt het.
Iedereen bedankt

[Voor 4% gewijzigd door hveck75 op 22-03-2023 21:40]

• 330d
  • Laatst online: 12-05 14:06
boratnl schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 08:56:
[...]

Misschien komt het juist doordat de draaistand in de camera-app uit staat? Je telefoon denkt dan dat je een portraitfoto maakte, terwijl het landscape was.
Waar vind ik die draaistand in de camera app?
Niet alle fotos worden gedraaid, dat is het vreemde ervan.

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:43
hveck75 schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 21:27:
[...]

Das raar, die optie heb ik niet.
[Afbeelding]

Air command is up to date

Update:
Opgelost, je moet Samsung noten eerst installeren, daarna werkt het.
Iedereen bedankt
Dat is wel raar, Samsung Notes maakt standaard deel uit van de installatie, en het zou out of the box moeten werken. Ik zou even in de gaten houden wanneer je andere storingen of 'bugs' vindt, of er geen andere standaardapplicaties afwezig zijn. Heb je toevallig de telefoon 'gedebloated'?

• swhnld
Of-Aaargh schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 07:49:
[...]

Dat is wel raar, Samsung Notes maakt standaard deel uit van de installatie, en het zou out of the box moeten werken. Ik zou even in de gaten houden wanneer je andere storingen of 'bugs' vindt, of er geen andere standaardapplicaties afwezig zijn. Heb je toevallig de telefoon 'gedebloated'?
Zo raar is het niet, er zijn genoeg mensen die alles eraf gooien wat ze maar kunnen of niet denken nodig te hebben, tot en met via ADB debloat acties. En soms gooi je er dan te veel af.

Mijn advies op de Samsung apps, zet het apart in een mapje voor zover het er nog niet in staat, het OS zal wat je niet gebruikt vanzelf in ultieme sluimerstand zetten.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Nou, de telefoon is opgehaald. Eergister nog een SoT van 1:03 _O-

We zullen kijken hoe het loopt. Wat ik niet wist is dat:

Daarmee is het vertrouwen meteen ook wel wat minder. Ze waren natuurlijk ook te laat voor mijn *betaalde* ophaalslot.

We gaan het zien, 3 dagen beloven ze.

• m0ridin
PWM schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 10:13:
Nou, de telefoon is opgehaald. Eergister nog een SoT van 1:03 _O-

We zullen kijken hoe het loopt. Wat ik niet wist is dat:

[Afbeelding]

Daarmee is het vertrouwen meteen ook wel wat minder. Ze waren natuurlijk ook te laat voor mijn *betaalde* ophaalslot.

We gaan het zien, 3 dagen beloven ze.
Hopelijk snel opgelost, was er geen samsung servicecentre in de buurt waar je langs had kunnen gaan?

Daar tot nu toe over het algemeen prima ervaringen mee gehad (snel afgehandeld).

• PWM
  • Niet online
m0ridin schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 10:19:
[...]

Hopelijk snel opgelost, was er geen samsung servicecentre in de buurt waar je langs had kunnen gaan?

Daar tot nu toe over het algemeen prima ervaringen mee gehad (snel afgehandeld).
Is dat klaar terwijl je wacht? Anders is dat plan B.
m0ridin schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 10:19:
[...]

Samsung heeft weinig service centra in Nederland... alleen in Rotterdam en Amsterdam. Ik vind dat @PWM gewoon een nieuw toestel moet krijgen. Dynafix heeft nou geen allerbeste reputatie. En stel ze vervangen de accu om het probleem op te lossen, dan is mogelijk de waterdichtheid van het toestel niet meer zoals 100% nieuw.

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:43

AndereKoekoek

Ping! Pong?

stin00 schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 10:26:
[...]

Samsung heeft vrijwel geen service centra in Nederland... alleen in Rotterdam en Amsterdam. Ik vind dat @PWM gewoon een nieuw toestel moet krijgen. Dynafix heeft nou geen allerbeste reputatie. En stel ze vervangen de accu om het probleem op te lossen, dan is mogelijk de waterdichtheid van het toestel niet meer zoals 100% nieuw.
Liep vorige week in centrum Breda en was verbaasd dat er een Samsung store zat.
Kijk net op Google en daar doen ze ook services.
Hoe lang duurt het?: Lever je toestel voor 15.00u in en ontvang deze dezelfde dag nog gerepareerd terug.
Zie dat ze ook in Haarlem, Utrecht en Ede service points hebben: https://www.samsung.com/nl/servicecenter/

• m0ridin
@PWM Als ze de onderdelen op voorraad hebben volgens mij klaar terwijl je wacht (of even wat gaat shoppen in de omgeving oid). In mijn geval hadden ze de onderdelen niet op voorraad, maar kon ik het 2 of 3 dagen later ophalen (volgens mij max 2).

@stin00 Sowieso ook in Utrecht, maar wel meerderen dus zoalss @AndereKoekoek al aangeeft.

Los daarvan zou ik een nieuw toestel ook wel normaal vinden met zo'n nieuwe telefoon...

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:12
Zojuist met mijn vader aan 't bellen en na een gesprek te hebben over welke beltoon hij heeft zocht ik dit nummer op, op Youtube en speelde deze op fatsoenlijk volume af, hij hoorde echter helemaal niets terwijl hij mij loepzuiver hoorde.

Zit er iets van een noise cancelling microfoon in de S23 ofzo die achtergrond wegfilter?

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:40
330d schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 22:21:
[...]

Waar vind ik die draaistand in de camera app?
Niet alle fotos worden gedraaid, dat is het vreemde ervan.
Dat is een goede vraag... Bij mijn vorige telefoon kwam er een logo'tje in beeld dat vraagt of landscape-stand moet worden toegepast als automatisch draaien (system-wide) uit stond.

Maar ik krijg het nergens gevonden in de instellingen op m'n S23 Ultra.

Aangezien je het niet bij alle foto's hebt, lijkt het me inderdaad niet dat het hier aan zou kunnen liggen.

• swhnld
Robbie T schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 17:21:
Zojuist met mijn vader aan 't bellen en na een gesprek te hebben over welke beltoon hij heeft zocht ik dit nummer op, op Youtube en speelde deze op fatsoenlijk volume af, hij hoorde echter helemaal niets terwijl hij mij loepzuiver hoorde.

Zit er iets van een noise cancelling microfoon in de S23 ofzo die achtergrond wegfilter?
Ja, er zit noise cancelling in.

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:05
patrickos85 schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 08:02:
[...]

Komt geen update naar voren, dus vrees het ergste
Dat is logisch want de bolero heeft geen ingebouwde navigatie en het update portal is alleen voor navigatie updates. Updates van de auto en de bolero kunnen alleen door de (dealer)garage gedaan worden.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:53

Quad

Doof

Sinds enkele weken de eigenaar van de S23. Via een inkoopactie op het werk kunnen bemachtigen voor 400 euro voor de zwarte 256GB variant, koopje dus.

Ik kom van de S21+ af, die mijn vrouw nu heeft, en ik vind de batterijduur wel beter bij de S23. Verder is hij merkbaar sneller en lijkt de camera weer een stapje verbeterd.

Tot nu toe heel erg tevreden eigenlijk, overstappen via Samsung Switch ging opmerkelijk soepel.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
Darts🎯

• hveck75
Of-Aaargh schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 07:49:
[...]

Nee gewoon alles overgezet met smart switch. Verder niets gedaan.

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 08:26
Vraagje over de camera op de S23 Ultra.

Ik maak soms nachtfoto's, en op mijn iPhone 13 kon je vrij goed zien wat er op de foto zou komen, voordat je de foto neemt, ook in het donker.

Echter, op de S23U zie je eigenlijk helemaal niets, pikzwart. Maak je dan de foto, dan is alles wel heel goed zichtbaar op de genomen foto.

Camera-view:

Resultaat:

Is daar nog wat aan te doen met een of andere setting die ik niet heb gevonden?

Nu is het heel irritant - de fotokwaliteit is dan wel beter dan mn iPhone 13, maar aangezien ik geen zicht heb op wat ik op de foto zet, is richten en een mooi frame krijgen niet te doen.

• PWM
  • Niet online
Nou, de reparatie is afgerond....

1.5 uur SoT is wat ik mag verwachten van een S23 Ultra, geen reparatie nodig.

Dat was meteen de laatste Samsung op de zaak.

• m0ridin
PWM schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 18:00:

Bizar, en wat een onzin... De ultra toch ook?

Hier laatst 2 dagen en bijna 10u sot....

Zie in je battery screens ok niks geks qua gebruik van een specifieke app oid.

[Voor 30% gewijzigd door m0ridin op 24-03-2023 18:30]

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-06 14:53
PWM schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 18:00:

Het is vaak ook nog net maar wie je treft, en helaas zitten er mensen tussen die zich zo enorm aan de regels houden, dat het nergens op slaat.

Kennis had een vergelijkbare issue met zijn S22 Ultra vorig jaar, ineens vanaf Android 13 update haalde hij hooguit 2 uur screen on time, ongeacht de settings.

Na 2 keer garantieclaim indienen vond Samsung dat er nul issues zijn, want het toestel werkt gewoon.

2de poging was bij een store, de medewerker daar vond ook dat dit niet klopt, maar had verklapt naar die kennis (ik was er zelf niet bij) dat als het toestel aan gaat, netwerk pakt en het gewoon doet, dat in feite er dus geen defect is.

Tenzij hij niet aangaat of gewoon binnen paar tellen uit valt (en 2 uur is wel langer dan dat)

Latere updates hebben het niet opgelost, uiteindelijk heeft hij het toestel met fors verlies verkocht aan een familie lid, die had blijkbaar de boel terug gezet naar A12 en de issue was er nog steeds, nieuwe accu had het probleem wel opgelost maar deze had die familie lid zelf vervangen.

Maar goed, helaas is Samsung niet de enige die dit soort dingen kan flikken, zoals ik net zei het is maar net wie je treft, zelf heb ik in verleden met andere merken ook vage issue gehad waarbij men vond dat het probleem er niet was, inclusief volledig negeren hoe je de issue kon triggeren, want volgens zo'n bedrijf hun eigen test "was alles in orde".

Het is absurd.

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:50
De batterij van mijn standaard S23 wordt steeds beter ;)

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Week toetsenborden gebruiken jullie? Die van samsung of een ander alternatief?

• r_buren
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-06 23:44
Okasha schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 14:11:
Gboard !
Die van Samsung werkt voor mij niet lekker.

• Zebby
Ok mijn batterijduur lijkt weer terug bij af. Ik ga nu met laden tot 85% weer naar bed met 50-60% over. Dat lijkt er meer op.

Ik denk niet dat dit ligt aan de S23, maar is bij jullie bellen via wifi ook echt mega ruk qua kwaliteit? Constant uitval van geluid, men klinkt erg robotisch, gewoon drama. Wifi is sterk genoeg hier om met een Oculus draadloos te kunnen spelen, dus ik kan me niet voorstellen dat het daaraan ligt.

• rindertb
  • Laatst online: 18:29
Ook S23: bellen over WiFi gaat hier met prima kwaliteit.

[Voor 10% gewijzigd door rindertb op 25-03-2023 17:05]

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:43

AndereKoekoek

Ping! Pong?

r_buren schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 14:23:
[...]

Gboard !
Die van Samsung werkt voor mij niet lekker.
Hier ook Gboard. Even geprobeerd met Samsung toen ik de telefoon kreeg. Na een dag of 5 Gboard er weer op.

• turbojonny
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-06 22:20
Hier ook gboard vanwege de voice to chat functie erop

• Cloclo100
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
Swift key hiero.. Al sinds jaar en dag. Iemand een idee welke verschillen er zoals zitten tussen Swift key en gboard?

• Propane
  • Niet online
Okasha schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 14:11:
Samsung toetsenbord hier. Enige vervelende voor mij is dat je niet én de komma, én een emoji toets tegelijk kan hebben. Verder werkt die prima voor mij, en flink aan te passen naar wens.

Gboard is ook erg goed maar ik mis op zo'n bakbeest als de S23 Ultra dan weer de optie om de breedte van het toetsenbord aan te passen. Dit kan wel in het Samsung toetsenbord en Swiftkey. Ik heb hem net even iets smaller gemaakt om met één hand makkelijker te kunnen swipen/typen zonder dat het te klein wordt voor gebruik met twee handen.

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 08:26
Hier ook gboard all the way. Vanwege de speciale karakters als lang-druk optie, maar toch ook voornamelijk omdat ik er sinds Android One zo aan gewend ben geraakt.

Het zal voor anderen vast hetzelfde zijn met Swift of Samsung keyboard.

• BlackShadow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-06 23:20
Swipe gestures staan aan bij mij en ik merk dat bij het naar boven swipen van helemaal beneden (om naar het home screen te gaan) bijna altijd nog een actie uitvoert in de app die op dat moment actief was. Ik heb dit nooit gehad op mijn andere androids met dezelfde manier van navigeren. Ik heb een S23U en zaken als Touch Sensitivity staan uit.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• edgarf28
  • Niet online
BlackShadow schreef op zondag 26 maart 2023 @ 07:49:
Swipe gestures staan aan bij mij en ik merk dat bij het naar boven swipen van helemaal beneden (om naar het home screen te gaan) bijna altijd nog een actie uitvoert in de app die op dat moment actief was. Ik heb dit nooit gehad op mijn andere androids met dezelfde manier van navigeren. Ik heb een S23U en zaken als Touch Sensitivity staan uit.
Heb je deze 2 opties al geprobeerd in de Good Lock module HomeUp?

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-06 16:43
Hier gebruik ik ook het samsung toetsenbord
Propane schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 22:13:
[...]

Samsung toetsenbord hier. Enige vervelende voor mij is dat je niet én de komma, én een emoji toets tegelijk kan hebben. Verder werkt die prima voor mij, en flink aan te passen naar wens.
dit kan wel, met goodlock en dan keyscafe. Daar kan je alles in het samsung toetsenbord aanpassen. Zo heb ik nu de comma en de emoji toets tegelijk op het toetsenbord.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BlackShadow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-06 23:20
edgarf28 schreef op zondag 26 maart 2023 @ 09:41:
[...]

Heb je deze 2 opties al geprobeerd in de Good Lock module HomeUp?

[Afbeelding]
Net even snel getest, dat lijkt alvast een verbetering. Even afwachten of het bij normaal, niet-uitgelokt gebruik ook niet meer voorkomt. Thx!

• rindertb
Ruudox schreef op zondag 26 maart 2023 @ 10:10:
Hier gebruik ik ook het samsung toetsenbord
[...]
... Daar kan je alles in het samsung toetsenbord aanpassen.---
Ook schakelen naar het numerieke toetsenbord?

• Ruudox
rindertb schreef op zondag 26 maart 2023 @ 10:17:
[...]
Ook schakelen naar het numerieke toetsenbord?
zeker,

heb hier een voorbeeld hoe mijn toetsenbord eruit ziet:

(misschien dat ik de omoji toets iets kleiner moet maken :P)

[Voor 4% gewijzigd door Ruudox op 26-03-2023 10:20]

• rindertb
Ruudox schreef op zondag 26 maart 2023 @ 10:19:
[...]

zeker,

heb hier een voorbeeld hoe mijn toetsenbord eruit ziet:
...
Ik bedoelde het grote blok dat je soms voorgeschoteld krijgt bij numerieke invoer. Tot een tijd geleden kon je er zelf voor kiezen daarnaar te wisselen.

• Ruudox
rindertb schreef op zondag 26 maart 2023 @ 10:22:
[...]
Ik bedoelde het grote blok dat je soms voorgeschoteld krijgt bij numerieke invoer. Tot een tijd geleden kon je er zelf voor kiezen daarnaar te wisselen.
Ow nooit geweten dat daar een aparte knop voor was.

• Vincent91
rindertb schreef op zondag 26 maart 2023 @ 10:22:
[...]
De woordvoorspelling bij Samsung keyboard is ruk, bij microsoft keyboard is deze beter

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rindertb
Ruudox schreef op zondag 26 maart 2023 @ 11:48:
[...]Ow nooit geweten dat daar een aparte knop voor was.
S9

Krijg nou wat ... staat daar onderaan hoe het wel kan ...

[Voor 9% gewijzigd door rindertb op 26-03-2023 12:48]

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
hmm wel interessant, heb me nooit echt verdiept in de aanpassingen die samsung toetsenbord bied. Maar het irriteerde mij wel enorm dat de betrouwbaarheid van swipen zoveel lager is dan ik van Swift op Iphone gewend was. Ik ben nu om naar de GBoard en dat gaat echt véél beter, zeker ook wanneer je engels en nederlands veel afwisseld. Daar is het Samsung toetsenbord echt gewoon slecht in.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Prosperot
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-06 13:59

Prosperot

Today is a gift...

Gister handmatig google play geupdate naar maart... waarom gaat dit eigenlijk niet automatisch?

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-05 23:59
Prosperot schreef op zondag 26 maart 2023 @ 14:21:
Gister handmatig google play geupdate naar maart... waarom gaat dit eigenlijk niet automatisch?
Ja dat is wel vreemd. Bij mij blijft 1 feb 2023 de nieuwste versie, wanneer ik zoek.

PSN: Mondaatje

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:21
Ik lees in verschillende reviews dat de laadsnelheid van de S23 als minpunt wordt genoemd. Hoe ervaren jullie dit? Is hij bijvoorbeeld langzamer dan het laden van de S21?

• Of-Aaargh
  • Laatst online: 17:43
yinx84 schreef op maandag 27 maart 2023 @ 10:09:
Ik lees in verschillende reviews dat de laadsnelheid van de S23 als minpunt wordt genoemd. Hoe ervaren jullie dit? Is hij bijvoorbeeld langzamer dan het laden van de S21?
Het is meer dat de laadsnelheid de laatste jaren niet veel vooruitgang heeft geboekt. Waarom dat in reviews als minpunt wordt gezien... tsja. Je ziet het in elk geval nooit bij Iphone-reviews, terwijl die nog steeds ergens achteraan hobbelen en helemaal geen progressie in laadsnelheden vertonen.
Ik denk dat het de Chinese concurrentie is die allemaal over elkaar heen buitelen met 50, nee 65, nee 100, nee 155 Watt, terwijl Samsung jarenlang rustig op 25-45 Watt blijft zitten.
De S23-serie laadt wel sneller dan de S21, maar niet héél veel sneller. Maar zolang je binnen een uur de telefoon kunt opladen vind ik het niet zo'n probleem.

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:21
Of-Aaargh schreef op maandag 27 maart 2023 @ 10:23:
[...]

Het is meer dat de laadsnelheid de laatste jaren niet veel vooruitgang heeft geboekt. Waarom dat in reviews als minpunt wordt gezien... tsja. Je ziet het in elk geval nooit bij Iphone-reviews, terwijl die nog steeds ergens achteraan hobbelen en helemaal geen progressie in laadsnelheden vertonen.
Ik denk dat het de Chinese concurrentie is die allemaal over elkaar heen buitelen met 50, nee 65, nee 100, nee 155 Watt, terwijl Samsung jarenlang rustig op 25-45 Watt blijft zitten.
De S23-serie laadt wel sneller dan de S21, maar niet héél veel sneller. Maar zolang je binnen een uur de telefoon kunt opladen vind ik het niet zo'n probleem.
Dank voor de info! Ik vind de oplaadsnelheid van de S23 meer dan prima, dus wat mij betreft is het dan geen issue.

• m0ridin
yinx84 schreef op maandag 27 maart 2023 @ 10:09:
Echt geen enkel probleem...

In ieder geval hier met de S23U, volgens mij duurt het een uurtje om hem van 0-100 te laden en dat is voor mij meer dan voldoende. Vooral in het begin gaat het wat sneller, naar het einde toe wat trager, dus als je even wat batterij wil laden snel voor gebruik is dat geen issue.

Batterij gaat ook lang mee, 2 dagen haal ik altijd wel makkelijk met zeg 6-7 SOT.

Enige puntje is dat de S23 (en ook de S22) gevoelig is voor de lader en of je echt supersnel 2.0 of supersnel laden krijgt, dat is afhankelijk van odnersteunde protocollen ed, de gebruikte kabel, etc. (maar volgens mij is het tussen die 2 ook weer geen wereld van verschil).

• noordwolde
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 02-06 15:54
voor de mensen met een S23 ultra. Hebben jullie soms ook issues met scherpstellen? gaat geregelt niet snel of helemaal niet ( 50mp 3/4, 3/4 etc). Open ik de app is ie altijd scherp maar direct wordt het beeld wazig omdat ie totaal niet scherp stelt? Heb nog geen verbanden gezien maar vooral donkere omgevingen gaat het vaak niet helemaal lekker. Ook via whatsapp in een ietwat donkere omgeving gaat dit niet super.

[Voor 25% gewijzigd door noordwolde op 27-03-2023 11:47]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Nou, ik heb de S23 Ultra terug.

Ik had bij de telefoon ook 10 uitgeprinte printscreens gedaan waarop het verbruik te zien was van de 2 voorgaande weken.

Ze hebben dus de telefoon 9 minuten uit de verpakking gehad (inclusief dus in en uitpakken) en hebben 1 diagnostische test gedaan binnen die tijd: "Probleem niet gevonden"

En bedankt voor niks 8)7

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:08
Of-Aaargh schreef op maandag 27 maart 2023 @ 10:23:
[...]

Je ziet het in elk geval nooit bij Iphone-reviews, terwijl die nog steeds ergens achteraan hobbelen en….
Dat is natuurlijk onzin, staat duidelijk benoemd bij de review van de iPhone 14.
Het is vooral wat men gewend is, zelf vindt ik het ook overdreven om bepaalde snelheden traag te noemen enkel omdat een toestel geen 100 watt haalt.
Laadsnelheid van de Samsung is meer dan prima.

• edgarf28
  • Niet online
Okasha schreef op zondag 26 maart 2023 @ 12:48:
hmm wel interessant, heb me nooit echt verdiept in de aanpassingen die samsung toetsenbord bied. Maar het irriteerde mij wel enorm dat de betrouwbaarheid van swipen zoveel lager is dan ik van Swift op Iphone gewend was. Ik ben nu om naar de GBoard en dat gaat echt véél beter, zeker ook wanneer je engels en nederlands veel afwisseld. Daar is het Samsung toetsenbord echt gewoon slecht in.
Hier ook precies de zelfde redenen waarom ik Gboard gebruik, ik swipe heel veel en dat werkt gewoon zoveel beter met gboard dan bij het Samsung toetsenbord en Swiftkey, vooral de herkenning van de woorden die je swiped en idd bij gemengd Engels en Nederlands gebruik blijft het ook gewoon perfect werken bij Gboard, bij de andere 2 niet

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Vincent91
Monda schreef op maandag 27 maart 2023 @ 01:27:
[...]

Ja dat is wel vreemd. Bij mij blijft 1 feb 2023 de nieuwste versie, wanneer ik zoek.
Ik heb de Google systeem update van maart geïnstalleerd

• Monda
Vincent91 schreef op maandag 27 maart 2023 @ 22:20:
[...]

Ik heb de Google systeem update van maart geïnstalleerd
Ja vandaag was hij bij mij ook beschikbaar.

• r_buren
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-06 23:44
MoraalRidder schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 21:10:
[...]

Ik had verzelfde probleem na de update van de februari patch. Beeldscherm in de auto leek wel een flipperkast. Sprong constant aan en uit. Heb net even viig getest met de laatste update. Het bleef werken, dus hopelijk is het opgelost.

[...]

Omdat ik die handmatig hier heb gedownload. De apk's zijn door Google zelf ondertekend en geplaatst. Dus ze zijn veilig en zijn hier altijd veel sneller beschikbaar. Je moet altijd de S+ hebben.
Beetje Offtopic : Weet iemand of die link hierboven alleen geldt voor de S23 of dat ik die ook voor de A52S kan gebruiken?

• Prosperot
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-06 13:59

Prosperot

Today is a gift...

Monda schreef op maandag 27 maart 2023 @ 22:21:
[...]

Ja vandaag was hij bij mij ook beschikbaar.
Waarom moet dat elke maand handmatig, kan me niet herinneren dat dat bij mn S10 ook handmatig ging.... maar dat kan ook een Ruttiaans iets zijn... 😉

• daveytje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19:28
Prosperot schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 09:52:
[...]

Waarom moet dat elke maand handmatig, kan me niet herinneren dat dat bij mn S10 ook handmatig ging.... maar dat kan ook een Ruttiaans iets zijn... 😉
Hier gaat het automatisch. .

Acties:
  • +2Henk 'm!

• swhnld
Prosperot schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 09:52:
[...]

Hoeft niet, als je gewoon afwacht gebeurt het vanzelf. Echter, heb je het geduld niet of ben je gewoon nieuwsgierig dan is er de handmatige optie.

• Monda
edgarf28 schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 12:01:
[...]

Eind maart komt de volgende update dus (met april security patch waarschijnlijk) en die update zal de eerste camera verbeteringen hebben
Benieuwd wanneer deze update er is en of ie ook de camera problemen mbt vage gebieden, fixt.

• HBSVDK
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:05
Eergister ofzo een Google Play security update gedaan. Er is nu ook weer een klein play updeetje beschikbaar blijkbaar...

• Vincent91
Monda schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 00:42:
[...]

Benieuwd wanneer deze update er is en of ie ook de camera problemen mbt vage gebieden, fixt.
Deze is nu blijkbaar al beschikbaar in Taiwan en zal uitgerold naar andere landen

Zijn er die deze functie gebruiken en wat is het affect op de batterijduur?

https://www.sammyfans.com...-your-samsung-galaxy-s23/

[Voor 22% gewijzigd door Vincent91 op 29-03-2023 22:52]

• swhnld
Vincent91 schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 22:43:
[...]

Deze is nu blijkbaar al beschikbaar in Taiwan en zal uitgerold naar andere landen

Zijn er die deze functie gebruiken en wat is het affect op de batterijduur?

https://www.sammyfans.com...-your-samsung-galaxy-s23/
Ja, er zijn verschillende mensen die light mode gebruiken, het is al eerder in dit topic ter sprake gekomen.
Zelf heb ik het ook aanstaan en het werkt prima voor mij.
Pagina: 1 ... 18 ... 22 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden horen hier: [Samsung Galaxy S23-serie] Levertijd & Prijzen
Berichten over accessoires ed mogen hier: [Samsung Galaxy S23-serie] Accessoires

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee