Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Proton_ schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 13:46:
[...]

Dat is inderdaad niet toevallig, we houden naar aanleiding van de de laatste commerciële golf ons beleid aangaande bedrijfsaccounts weer even tegen het licht :)
Ik verwacht dat voor het einde van het weekend daar wel consensus is.
Heb jullie dan ook al een idee hoe om te gaan met de verschillende topics?

We hebben een algemeen stekker accu topic.

Maar daarnaast het HW topic toen kwam Duravolt en inmiddels is er nog een partij met een aanbieding in geduikeld.
En dan nog het eenvoudige thuisaccu topic

Komt er voor elk merk een topic? Of zoveel mogelijk in een algemeen topic?

Voor de wp en wpb zijn er ook merkgebonden topics maar ook iets algemeens.

Het Duravolt topic heeft nu bijv. Ook niet een echt lekkere eerste post die zou van Duravolt moeten zijn met alle beschikbare informatie daarin.
Als ze dan met een bedrijfs acount aanwezig zijn in dar topic laat ze dan ook een goede openingspost verzorgen.

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:13

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ronald.42 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 14:03:
[...]
die zou van Duravolt moeten zijn met alle beschikbare informatie daarin.
Als ze dan met een bedrijfs acount aanwezig zijn in dar topic laat ze dan ook een goede openingspost verzorgen.
Nou nee, bedrijfsaccounts mogen geen topics starten, dat wordt dan namelijk meestal gewoon één groot reclamepraatje. Deelname van bedrijven hoort in principe beperkt te blijven tot het beantwoorden van vragen over producten/diensten.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Proton_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:58

Proton_

Moderator Wonen & Mobiliteit 

Team Welles

Topicstarter
@stil Heh :) nee, vooral omdat het tijd kost om een club vrijwilligers asynchroon op 1 lijn te krijgen, meestal duurt dat wel even. Het topic gaat zo snel mogelijk weer open, maar voor verwachtingsmanagment is dat waarschijnlijk niet heel snel.

@Ronald.42 In principe bepaalt de community welke topics te openen (door ze simpelweg te openen) en is het aan de topicstarter om af te kaderen en een startpost bij te houden (evt door mede-auteurs uit te nodigen), de Duravolt accu bleek een rebrand te zijn, vandaar de iets grotere scope.

Voor de warmtepompen hebben we nu merktopics en dat vind ik wel fijn werken: de signaal/ruisverhouding wordt er beter van als het over specifieke settings gaat.
Batterijen lijken vooralsnog minder settings te hebben, dus daar geeft versnippering minder voordelen, maar ze hebben ook allemaal een andere app/ecosysteem dus veel synergie is er ook niet (?). We merken vanzelf wel wat werkt, denk ik.
Als versnippering problematisch wordt dan is het denk ik een goede eerste stap als de topicstarters met elkaar overleggen.

Het ik-wil-een-warmtepomp FAQ topic- '23 MG5, douchen met wtw en Auer Edel Eau, verwarming met Vaillant Arotherm Plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Orion84 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 14:08:
[...]

Nou nee, bedrijfsaccounts mogen geen topics starten, dat wordt dan namelijk meestal gewoon één groot reclamepraatje. Deelname van bedrijven hoort in principe beperkt te blijven tot het beantwoorden van vragen over producten/diensten.
Daar zit wat in.
Maar nu is er een topic start bij duravolt waar weinig in staat en vervolgens komen tig keer dezelfde vragen voorbij die al dan niet beantwoord worden.
Het zou fijn zijn als dat in een openingspost samengevat was.
Een beetje zo van dit is het product en dat kan het en eventueel in de toekomst zou zus en zo mogelijk zijn.

Er lopen nu soms oeverloze discussies over zaken die helemaal niet duidelijk zijn.
Dit wordt natuurlijk ook gevoed door het uitblijven van reacties van partijen die wel aanwezig zijn maar geen zin/tijd/diepgaande informatie hebben om al die vragen te beantwoorden.

Homewizard heeft bijvoorbeeld onlangs wel weer netjes gereageerd en beargumenteerd waarom ze bepaalde keuzes maken.
Andere verkopende partijen blijven daar wat achter maar hebben met prijs per kwh wel aandacht.

Ergens zou je op de één of andere wijze moeten verlangen dat het hebben van een bedrijfsacount om je product te pushen ook inhoud dat je bijv. wekelijks een inhoudelijke reactie geeft op vragen.
En als dat wederkerende vragen zijn zou het antwoord in de openingspost kunnen staan en dan kunnen ze of andere deelnemers aan het topic daar simpel naar verwijzen.

Het blijft lastige materie om het te stroomlijnen vrees ik :Y

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:13

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Mocht iemand zich geroepen voelen om de topicstart aan te vullen, dan kunnen we natuurlijk altijd mensen toevoegen als mede-topicstarter (aannemende dat de huidige TS daar geen bezwaar tegen heeft).

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Orion84 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 14:44:
Mocht iemand zich geroepen voelen om de topicstart aan te vullen, dan kunnen we natuurlijk altijd mensen toevoegen als mede-topicstarter (aannemende dat de huidige TS daar geen bezwaar tegen heeft).
Ik waag me daar niet eerder aan dan ik zelf de accu hier op de plank heb staan.
Prima om zoiets te doen maar dan wel met het apparaat in handen zodat ik weet wat het echt is.

Beetje zoals mijn wp van de afhaal Chinees die heb ik ook niet eerder bij iemand geplaatst dan dat ik er zelf tevreden over was.

Zo zal het er bij bijv. De duravolt vooral van af hangen of hij een beetje vlot NOM bij kan houden betreffende opladen ontladen waneer de vraag daar is.
Niet dat hij minutenlang werk heeft om het vermogen op of af te schalen en of de accu een beetje lekker zijn capaciteit houd en het gemak waarmee bepaalde zaken zijn te beïnvloeden.

Nu is het alleen nog maar wat men zegt dat ie kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Proton_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:58

Proton_

Moderator Wonen & Mobiliteit 

Team Welles

Topicstarter
@Sarpo @MiBe @brambo123 en anderen, ik dacht behulpzaam te zijn maar zat er naast, excuses.
Het modelcontractverzameltopic is weer open, maar hoe voorkomen we dubbel werk?

Het ik-wil-een-warmtepomp FAQ topic- '23 MG5, douchen met wtw en Auer Edel Eau, verwarming met Vaillant Arotherm Plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sarpo
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 03-05 07:25
Proton_ schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 10:22:
@Sarpo @MiBe @brambo123 en anderen, ik dacht behulpzaam te zijn maar zat er naast, excuses.
Het modelcontractverzameltopic is weer open, maar hoe voorkomen we dubbel werk?
Top, bedankt voor je begrip. No hard feelings :)

Voorkomen dubbel werk? Weet ik 123 niet. Zal er eens over nadenken
Pagina: 1 2 Laatste