welk bakje bedoel je? misschien een afbeelding?NoFate schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 13:50:
[...]
Ik wist van een stofzuiger zak, maar waarom dan het extra bakje nog in de Multidock...
ja, maar waarom dan de stofzuiger zak? :-)lays526 schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 14:15:
[...]
voor de 3de keer om het vuil dat de robot heeft opgezogen in op te zuigen
2 bakken (1 in roborock, 1 in multidock
1 stofzuiger zak?
Dus het gaat van de stofzuigerzak naar de bak ?
de stof zuiger zuigt het in zijn reservoir
het dock zuigt dat reservoir weer leeg en dumpt het in de stofzak
ok, dat was een duidelijk antwoord, merci :-)lays526 schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 14:17:
de stof zuiger zuigt het in zijn reservoir
Manuals: https://support.roborock....nual-EN-FR-ES-Latin-Br-PtNoFate schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 13:49:
[...]
Geen idee, was geen handleiding bij, alleen maar quick start... 4 replys, maar niemand die het kan zeggen? :-)
Ik heb even voor je gekekenNoFate schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 13:50:
[...]
Ik wist van een stofzuiger zak, maar waarom dan het extra bakje nog in de Multidock...
Dat dacht ik dus ook... Maar ik heb het over de grote bak naast het water reservoir, boven de stofzuiger zak dusLastBoyScout schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 00:16:
[...]
Ik heb even voor je gekekenMaar als ik het "diagram" lees HIER, dan lijkt hij heel sterk op mijn Dreame L10s Ultra en zit er gewoon alleen een stofzak in die rechtstreeks vanuit de robot gevuld word. Ben erg benieuwd waar dan jouw extra bakje zou moeten zitten. Of heb je een ander model dan die beschreven wordt in de link?
Dat bedoelt hij inderdaad; hier wordt het vuile water van het wassen van de dweilen in opgezogen en kun je beter meteen na het afronden maar leeggooien en omspoelen. 🤢
Gister de Roborock Q10 S5+ ontvangen welke ik besteld had bij Roborock in Duitsland.
Vanmorgen een rondje laten zuigen en dweilen, mooi apparaat.
Nadat ik de waterbak had geleegd zag ik dat er ook een filter in zat, dus die ook bekeken.
Nou die was erg vies, heb nu niet het idee dat ik een nieuwe Q10 heb gekregen.
Maar een mail naar ze gestuurd met vragen.
Tip, check dus het filter voor eerste gebruik.
Vanmorgen een rondje laten zuigen en dweilen, mooi apparaat.
Nadat ik de waterbak had geleegd zag ik dat er ook een filter in zat, dus die ook bekeken.
Nou die was erg vies, heb nu niet het idee dat ik een nieuwe Q10 heb gekregen.
Maar een mail naar ze gestuurd met vragen.
Tip, check dus het filter voor eerste gebruik.