Ik heb de Dreame L40s Pro Ultra besteld bij Mediamarkt voor €568,-. Maar de vraag waar ik maar niet uit kom: dat schoonmaakspul dat er bijgeleverd wordt, dweilt ie daar nu wél mee of niet? Of gebruikt ie hem om de pads/dock/apparaat zelf te reinigen?
Ik hoef op mijn houten vloer namelijk geen ander spul dan water. We hebben zelf wat onderhoudsmiddels van de parketzaak en dat giet ik maar niet in de robot
En nog iets: ik zoek me suf naar accessoires maar vindt alleen namaak spul. Daar heb ik vanuit het verleden (met Xiaomi / Roborock) niet zo’n fijne ervaringen mee. Nu zie ik bij Coolblue een setje voor €140 en bij Mediamarkt losse pads / schoonmaakspul. Heel veel meer kan ik niet vinden.
Anderen daar een goed of voordeliger adresje voor?
Edit: zijn de accessoires, op de dubbele borstel van de pro na, wel gelijk met die van de AE denken jullie?
Ik hoef op mijn houten vloer namelijk geen ander spul dan water. We hebben zelf wat onderhoudsmiddels van de parketzaak en dat giet ik maar niet in de robot
En nog iets: ik zoek me suf naar accessoires maar vindt alleen namaak spul. Daar heb ik vanuit het verleden (met Xiaomi / Roborock) niet zo’n fijne ervaringen mee. Nu zie ik bij Coolblue een setje voor €140 en bij Mediamarkt losse pads / schoonmaakspul. Heel veel meer kan ik niet vinden.
Anderen daar een goed of voordeliger adresje voor?
Edit: zijn de accessoires, op de dubbele borstel van de pro na, wel gelijk met die van de AE denken jullie?
[ Voor 6% gewijzigd door remzor op 31-01-2026 09:29 ]
:strip_exif()/f/image/S6QJOr7owDJx5Z4QjVZzkLX4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PsPMNBnbMdzS9SAS1lTdRlGB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pVvIXtHltJ4zYx9KLh9B2Kmz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7fLisTqjkEZ9imOzHDtTeD1H.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kwfE6oMOZjxzlfZnBs45LuVw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TenkJnJAlpGB4NfGWoXoSNCj.jpg?f=fotoalbum_large)