We hebben een nieuwe vloer de oude houten vloer die er sinds 1994 in lag en tussendoor geschuurd en gelakt is was echt op. Geld opgebracht en blij met de nieuwe PVC vloer. Echter... sinds we die PVC vloer hebben zijn er geen kieren meer waar het rommel stof etc in valt en voel je alles als je met je blote voeten loopt. Verschrikkelijk. Dus in de race voor een robotstofzuiger die het ons wat makkelijker gaat maken.
We hebben geen dieren, alleen twee beesten van een kinderen die het vies maken met zand en dergelijke.

Nu denk ik dat een dweil functie best interessant kan zijn, maar daarvoor moet ik nog meer hier lezen of het niet alleen een gimmick is.
Ik dacht eigenlijk dat ik er al uit was en ik een eufy x10 pro omni zou nemen, witte kleur was in de aanbieding voor 550 euro via Eufy zelf en de zwarte voor 600. Zwart was de voorkeur maar goedkoper is altijd lekker.
De laatste stap van mijn onderzoek was hier komen en lezen... toen kwam ik er al snel achter dat jullie hier alles behalve Eufy als voorkeur hebben. Merken waar ik nog nooit van gehoord heb (ligt aan mij) hebben makkelijker 80+ pagina's en Eufy komt amper de 15 over bij wijze van schriijven. Nu doet dat mij wel twijfelen.
Dacht mooi makkelijker, we hebben de camera's van Eufy al dus mooi in dat ecosysteem blijven maargoed.
Onze usercase wordt:
- de woonkamer + keuken stofzuigen
- als het even kan ook de slaapkamers boven en zolder waar de was hangt.
Alles heeft harde ondergrond (PVC, Laminaat, Laminaat + witte tegels in de wasruimte).
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.