Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batteries4ever
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-07 17:30
Voor iedereen, die net als ik wat duizelig wordt van de Roborock lineup, maar andere merken staan er ook in... een Excel tabel met zo ongeveer alle robot zuigers erin.

Ik heb gezocht naar alles wat ik belangrijk vond en op basis daarvan en de prijs het model gevonden dat voor mij het beste was. Bij downloaden, wel even checken voor virussen e.d.!

https://www.sendgb.com/upload/?utm_source=XAZlFHW5NaI

[ Voor 7% gewijzigd door batteries4ever op 04-07-2025 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobraa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:28
De Dreame X50 is nu afgeprijsd naar €1099,-

Ik twijfel alleen nog tussen deze en de Evocacs T9 omni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:42
@Cobraa
Waar twijfel je over?

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobraa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:28
Duurzaamheid en de dikte van de Ecovacs, past net niet onder m’n bank

Ik heb de L20 ultra gehad. Na 1.5 jaar terug moeten sturen omdat hij niet meer goed werkte. Ook in die 1.5 jaar maar 2 software updated geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:30
Ik wil eigenlijk een robot stof / dweil kopen met wat onderzoek denk ik dat een een met eigen station en draaiend dweil (zo staaf en geen rondjes) die zelf reinigt het beste past, met iets met een camera / sensoren omdat kinderstoelen e.d. niet exact altijd op dezelfde plek staan.

Ik kwam kijkende op Coolblue uit bij de eufy e25 maar wat ik nog niet kon vinden.

Kan ik de losse robot optillen en boven zetten om de slaapkamer te dweilen, waar die snapt / in te stellen is dat die niet terug kan naar het hoofdstation want die staat beneden.

En heeft iemand nog alternatieve die beter zijn ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

Dennis1812

Amateur prutser

Wat is het budget?

De meeste robots keren terug naar het startpunt als je ze op een verdieping zet waar geen basisstation staat. Dus als ze beginnen in de slaapkamer eindigen ze daar ook.

Ik zet hem meestal net op de overloop en wens Henk veel succes. Klifdetectie is erg goed. Van de trap vallen doen ze echt niet.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:42
Cobraa schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 00:29:
[...]

Duurzaamheid en de dikte van de Ecovacs, past net niet onder m’n bank

Ik heb de L20 ultra gehad. Na 1.5 jaar terug moeten sturen omdat hij niet meer goed werkte. Ook in die 1.5 jaar maar 2 software updated geweest.
Bij die vraag kan ik je niet helpen.

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:30
Dennis1812 schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 09:45:
Wat is het budget?

De meeste robots keren terug naar het startpunt als je ze op een verdieping zet waar geen basisstation staat. Dus als ze beginnen in de slaapkamer eindigen ze daar ook.

Ik zet hem meestal net op de overloop en wens Henk veel succes. Klifdetectie is erg goed. Van de trap vallen doen ze echt niet.
Liever 500 dan 1000 maar als die van 1000 6x beter is , is het het overwegen waard.

Ik koop liever iets dat in één keer goed is dan over 3 jaar vervangen wordt omdat er bij de aankoop consessies zijn gedaan
Pagina: 1 ... 56 57 Laatste