Ik heb begin juli hier en daar YouTube filmpjes gekeken en het lijkt erop dat je nieuwe top cover krijgt en nieuwe batterij. Ik heb zelf ipv MacBookPro een air gekocht en dat is eigenlijk meer voor dikte van de 14 inch en grotere scherm van de 15. Had er toen een refurb gestaan van de 15 (onmogelijk. Net uit) had ik die gekocht. Uiteraard moet ie dan wel goedkoper zijn. Sommige huidige nl modellen zijn refurb even duur als in de winkel.Donstil schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 13:42:
Ik zit een beetje met een schuin oog naar een nieuwe MBP te kijken voor naast mijn 12,9" M1 iPad. Ik ben over een paar weken een tijdje in de v.s. en dan zou ik daar een 16" m2 Pro base Refurb willen kopen bij de Apple store (2050 euro met tax ongeveer).
Iemand die daar wat zinnigs over kan zeggen, ik heb wel eens begrepen dat de hele buitenkant sowieso vervangen is bij refurb iPhones maar geld dat ook bij dit soort machines?
Zijn er goeie redenen om het niet te doen bijvoorbeeld?
Voor 200,- minder zijn er overigens ook nog 2021 modellen, alleen dat voelt toch een beetje oud op een of andere manier.
Edit: Garantie is geen issue omdat ik er waarschijnlijk AppleCare+ bij neem. En het US keyboard is voor mij juist een pre.
Ik teken nergens meer voor
:strip_exif()/f/image/OEiWmFK0u6tDtWbpZbyvD1Iq.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/N6dEOduafjufjnHPMx40RYHa.jpg?f=fotoalbum_tile)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/kZR4V9V7mIBq5G8od2wkqbh4.jpg?f=user_large)