Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05 11:24
Ik heb sinds kort een mbp m3. Heb ook een iMac M1. Zo'n 24" scherm werkt toch wel een stuk prettiger dan een 16". Ook het beeld vind ik beter.

Heb nu een thunderbolt 4 kabel aangeschaft en dacht zo de iMac als extern scherm te kunnen gebruiken voor de Macbook. Maar krijg het niet zoals ik wil. Krijg wel het bureaublad van de mbp te zien op de imac, maar gebruik dan nog steeds de iMac zelf als computer. Dat wil ik dus niet.

Wil alleen het scherm gebruiken en de mbp als computer, omdat die vele malen sneller is.

Iemand enig idee hoe en of dit werkend is te krijgen?

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Topicstarter
@EvoII De iMac is een computer geen externe monitor zoals bijvoorbeeld een Studio Display.

Via Airplay kan je dus inderdaad op je iMac de MacBook Pro besturen en zo dus effectief gebruik maken van de performance van de Macbook, een andere manier is er niet.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 12-04 11:02
Zijn er mensen die veel werken met de plug-ins en of audio interfaces. Heb nu een Windows laptop en twijfel eigenlijks tussen een Mac en of Windows desktop. Als ik de markt zie qua software etc. lijkt het er meer op dat je qua muziek beter bij Apple terechtkan qua ondersteuning etc. weet je and hier wat over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram®
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:32
smiba schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 13:09:
Begin te verdenken dat net als op mijn vorige MacBook (16", 2019) de USB-C poort langzaam aan het afsterven is. Specifiek de USB-C poort waar mijn dock in zit begint moeite te krijgen, in dit geval krijg ik maar met moeite USB3 werkend en fallbacked ie eigenlijk vaak op USB2 snelheden (ik denk omdat de snellere negotiation faalt)

Had op mijn vorige MacBook ook dat langzaam de USB-C poort het niet meer goed begon te doen, hierna de USB-C poort er onder gaan gebruiken en die stierf toen ook langzaam na een half jaartje. Nu lijkt het zelfde te beginnen op mijn 2023 MBP 16"

Zijn die poorten nou echt zo fragiel? Nu snap ik dat mijn dock best wel een knoepert van een kabel er aan heeft die best wel eens wat kracht op die poort kan zetten, maar misschien was het dan geen slim idee om zo'n kleine poort zo belangrijk te maken?

Ergste geval ga ik wel even langs apple, maar vervelend blijft dit wel
In de 16 jaar dat ik met MacBook Pro's werk, en sinds 2018 met USB-C, heb ik dit nog nooit meegemaakt. En ik gebruik USB-C regelmatig want beeldscherm en externe SSD's. Ik zou eens gaan kijken of je dock/dockkabel niet iets sloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky_walker
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 07-05 02:40
Nu de Macbook Air M2 15" 16GB een paar maanden in gebruik en een hele fijne laptop.
Vanaf mijn 2021 Macbook pro M1 16GB toch wel een verbetering.

Groter scherm, beter geluid, en ook wel wat sneller.
batterijgebruik is OK, beetje afhankelijk van welke applicatie ik gebruik,

Als ik bijvoorbeeld mijn muziek software gebruik, Ableton live (12), dan gaat batterij verbruik heel snel.
Dat is kennelijk een CPU intensieve applicatie en dan moet de M2 processor hard aan t werk.

Ben nog steeds blij met de aankoop, en feit dat ik niet voor de MPB M3 14" ben gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Greatsword schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 13:25:
@wilmundo Als je de helderheid helemaal uit zet (Icoon op de F1 knop) dan gaat het scherm helemaal uit van je Macbook.

Als je goed geluid wilt zul je een andere monitor of speakers moeten kopen. Gebruik de mijne al jaren 95% in Clamshell mode dus helemaal dichtklappen is geen enkel probleem.

Wellicht investeren in iets als een Studio Display of Homepods voor muziek e.d.
Grappig, bij mijn Intel MBP blijft het scherm actief als je de brightness uitzet en op de M2 Pro gaat het scherm idd uit.

Op zich gaat het mij niet zozeer om goed geluid. Het is meer dat het gedempt klinkt als je bv iets met spraak op YouTube bekijkt als de laptop dicht is tov als de laptop open is. Ik ben het met je eens dat andere speakers beter geluid geven.

Flickr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:51
androidfreaker schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 19:05:
Zijn er mensen die veel werken met de plug-ins en of audio interfaces. Heb nu een Windows laptop en twijfel eigenlijks tussen een Mac en of Windows desktop. Als ik de markt zie qua software etc. lijkt het er meer op dat je qua muziek beter bij Apple terechtkan qua ondersteuning etc. weet je and hier wat over?
Mijn broer heeft een DJ controller van Native Instruments (S4 MK3) en dat werkt prima op macOS Sonoma. Verder hebben we beiden een digitale mengtafel (AEQ Capitol IP). Daarop hebben we ook elk een kanaal voor Mac aangemaakt. Daar komt geen kabel aan te pas, want het signaal gaat direct de mengtafel in via Dante. Want ook Dante Virtual Soundcard / Dante Controller / Dante Via werken gewoon op de Mac.

En voor al het andere is er Audio Hijack.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zandah
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:23
androidfreaker schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 19:05:
Ik ben in 2016 overgestapt van Windows naar Mac voor muziekproductie en draaien. Met windows altijd zoveel gedoe gehad met drivers, hardware die niet goed werkt, vreemde spikes en glitches en andere problemen. Na de overstap naar een Mac nooit meer problemen gehad. Het is echt plug & play.

Macs zijn erg duur, maar alles werkt meteen zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenRSCA
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 02:53
Late to the party, maar sedert een kleine week ben ik overgeschakeld van de Intel i9 MacBook Pro 16inch late 2019 naar de M3 MacBook Pro 16inch met 18gig RAM.

Laat me eerst en vooral stellen dat voor hetgeen ik doe zowel mijn vorig exemplaar als dit huidig exemplaar eigenlijk (veel) te zwaar is. Een MacBook Air 15inch zou meer voor de hand liggen, maar als je een 16inch scherm gewoon bent, dan beschouw je elk kleiner scherm (zelfs al is het maar met één inch) als een downgrade. En als mijn werkgever het aanbiedt, wie ben ik dan als werknemer om neen te zeggen :)

Battery life is inderdaad fenomenaal. Gisteren bvb 10u op batterij gewerkt en aan het einde van de dag had ik nog meer dan 8u op overschot. Opnieuw: buiten het gewone huis-, tuin- en keukenwerk met voornamelijk Office-applicaties (waarvan Teams de belangrijkste is) geen spectaculaire zaken hier, maar als ik hetzelfde vorige week nog op mijn vorige MacBook Pro deed, dan had ik maximum maar 4u op de batterij en vaak zelfs (veel) minder. Zelfs volledig offline werken had vroeger zijn batterij-limieten en ik kijk nu al uit naar mijn eerste lange trip met het vliegtuig (ik ben beroepshalve vaak aan het werk aan de andere kant van de Atlantische Oceaan) zonder dat ik in het vliegtuig met een charger & kabel aan de slag moet. Ik gebruik nu echt mijn laptop op dezelfde manier als smartphone of tablet: overdag op de batterij en ‘s avonds aan de lader.

Ook een wereld van verschil (en deels ook verantwoordelijk voor het verzuipen van de batterij op mijn Intel exemplaar): vanaf het ogenblik dat ik in Teams begon te werken met de camera en screen-sharen, begonnen vroeger de fans meteen hun werk te doen. Idem voor OneDrive, dewelke vroeger ook steevast garant stond als starter van de fans (getriggered ook door het feit dat ik al mijn bestanden van OneDrive graag locaal beschikbaar heb). En waar vroeger je benen het echt wel serieus warm kregen bij het letterlijk gebruik van de “lap”-top is dat nu ook verleden tijd. Idem voor het gedeelte tussen toetsenbord en scherm, waar ik vroeger bij wijze van spreken kon op barbecue-en van de warmte.

De andere reeds bekende zaken (een razendsnelle wake-from-sleep, verschillende apps die razendsnel opstarten) kan ik ook alleen maar bevestigen. Enige uitzondering op deze regel bij mij schijnt precies Outlook te zijn, die wél zijn tijd neemt op op te starten.

Opnieuw: ik ben er mij de volle 100% van bewust dat mijn huidig exemplaar overkill is voor mijn dagelijkse workflow en dat alles van het bovenstaande ik allicht ook had kunnen vertellen als ik met een Air aan de slag was gegaan. Desalniettemin een tevreden gebruiker hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olafmol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:59
StevenRSCA schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 15:08:
Late to the party, maar sedert een kleine week ben ik overgeschakeld van de Intel i9 MacBook Pro 16inch late 2019 naar de M3 MacBook Pro 16inch met 18gig RAM.

Laat me eerst en vooral stellen dat voor hetgeen ik doe zowel mijn vorig exemplaar als dit huidig exemplaar eigenlijk (veel) te zwaar is. Een MacBook Air 15inch zou meer voor de hand liggen, maar als je een 16inch scherm gewoon bent, dan beschouw je elk kleiner scherm (zelfs al is het maar met één inch) als een downgrade. En als mijn werkgever het aanbiedt, wie ben ik dan als werknemer om neen te zeggen :)

Battery life is inderdaad fenomenaal. Gisteren bvb 10u op batterij gewerkt en aan het einde van de dag had ik nog meer dan 8u op overschot. Opnieuw: buiten het gewone huis-, tuin- en keukenwerk met voornamelijk Office-applicaties (waarvan Teams de belangrijkste is) geen spectaculaire zaken hier, maar als ik hetzelfde vorige week nog op mijn vorige MacBook Pro deed, dan had ik maximum maar 4u op de batterij en vaak zelfs (veel) minder. Zelfs volledig offline werken had vroeger zijn batterij-limieten en ik kijk nu al uit naar mijn eerste lange trip met het vliegtuig (ik ben beroepshalve vaak aan het werk aan de andere kant van de Atlantische Oceaan) zonder dat ik in het vliegtuig met een charger & kabel aan de slag moet. Ik gebruik nu echt mijn laptop op dezelfde manier als smartphone of tablet: overdag op de batterij en ‘s avonds aan de lader.

Ook een wereld van verschil (en deels ook verantwoordelijk voor het verzuipen van de batterij op mijn Intel exemplaar): vanaf het ogenblik dat ik in Teams begon te werken met de camera en screen-sharen, begonnen vroeger de fans meteen hun werk te doen. Idem voor OneDrive, dewelke vroeger ook steevast garant stond als starter van de fans (getriggered ook door het feit dat ik al mijn bestanden van OneDrive graag locaal beschikbaar heb). En waar vroeger je benen het echt wel serieus warm kregen bij het letterlijk gebruik van de “lap”-top is dat nu ook verleden tijd. Idem voor het gedeelte tussen toetsenbord en scherm, waar ik vroeger bij wijze van spreken kon op barbecue-en van de warmte.

De andere reeds bekende zaken (een razendsnelle wake-from-sleep, verschillende apps die razendsnel opstarten) kan ik ook alleen maar bevestigen. Enige uitzondering op deze regel bij mij schijnt precies Outlook te zijn, die wél zijn tijd neemt op op te starten.

Opnieuw: ik ben er mij de volle 100% van bewust dat mijn huidig exemplaar overkill is voor mijn dagelijkse workflow en dat alles van het bovenstaande ik allicht ook had kunnen vertellen als ik met een Air aan de slag was gegaan. Desalniettemin een tevreden gebruiker hier.
toon volledige bericht
Geen idee wat Teams precies doet op een Macbook, maar het doet er bij mij ook altijd iets heel bijzonders mee, en als ik de macbook van mijn vrouw hoor opstijgen dan weet ik ook altijd 100% zeker dat ze in een Teams sessie zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenRSCA
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 02:53
Nog eventjes doorbomend op mijn transfer van Intel naar M3: we zitten ondertussen nu al 3,5 jaar na de introductie van M1. Kan ik er vanuit gaan dat de grote & populaire apps de overgang naar Apple Silicon hebben gemaakt? Of zijn er nog relatief bekende toepassingen die nog via de Rosetta tool moeten passeren? Ik ben er tot nu toe alvast geen gezien (je kreeg dacht ik een melding als dit het geval was, toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 12-04 11:02
Zandah schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 20:28:
[...]

Ik ben in 2016 overgestapt van Windows naar Mac voor muziekproductie en draaien. Met windows altijd zoveel gedoe gehad met drivers, hardware die niet goed werkt, vreemde spikes en glitches en andere problemen. Na de overstap naar een Mac nooit meer problemen gehad. Het is echt plug & play.

Macs zijn erg duur, maar alles werkt meteen zoals het hoort.
zit zelf op dit moment nog op een windows laptop waar ik mijn audiosysteem op heb aangesloten. ik merk vaak problemen met het oppakken van signalen in verschillende Daw's of lange latency. laptop is niet super krachtig intel core I5 11400. ik kijk dan voornamelijk ook op youtube en zie soms hoe makkelijk Apple is in vergelijking met Windows. Heb soms een DAW opnieuw moeten instaleren om het goed te krijgen. of sommige komt het signaal van mijn volt 276 niet binnen. plus Pro tools lijkt me een relatief goeie DAW om mee te werken. en als ik zelf een PC moet samenstellen voor muziek dan ben ook al behoorlijk wat kwijt. duz zelf zit ik te denken aan een Mac Mini ( 16GB en 512 GB puur voor muziek enz. of toch kijken voor een Mac Studio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:43
Hoe gaan jullie om met het scherm netjes houden, na een aantal poetsbeurten (heb de MacBook sinds begin 2023, met een M2 pro) met een microfiber doekje zat er per ongeluk vuil tussen dat er kleine krasjes zijn ontstaan.

Poe hé, beste uitdaging dus om je scherm of laptop zonder krasjes te houden. Dit vind ik direct een nadeel voor een duur toestel die draagbaar/mobiel is.

Hoe is jullie ervaring?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 19:12
rudyman85 schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 15:24:
Hoe gaan jullie om met het scherm netjes houden, na een aantal poetsbeurten (heb de MacBook sinds begin 2023, met een M2 pro) met een microfiber doekje zat er per ongeluk vuil tussen dat er kleine krasjes zijn ontstaan.

Poe hé, beste uitdaging dus om je scherm of laptop zonder krasjes te houden. Dit vind ik direct een nadeel voor een duur toestel die draagbaar/mobiel is.

Hoe is jullie ervaring?
Stofvrije doek en nooit hard vegen of drukken. Gaat tot nu toe prima.

Het leren leven met spots op het scherm helpt mij ook wel. Eens in de zoveel tijd maak ik hem schoon, dan hebben we het echt over enkele maanden.

Iedere week poetsen voelt als een extra risico, dus dan maar niet te vaak. :)

Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rudyman85
Gr4mpyC3t schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 15:33:
[...]

Stofvrije doek en nooit hard vegen of drukken. Gaat tot nu toe prima.

Het leren leven met spots op het scherm helpt mij ook wel. Eens in de zoveel tijd maak ik hem schoon, dan hebben we het echt over enkele maanden.

Iedere week poetsen voelt als een extra risico, dus dan maar niet te vaak. :)
Ondanks dat dit ook in de handleiding staat, blijft het gevoelig voor krassen. Dat Drukken hadden we hier mogen laten :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:03
rudyman85 schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 15:24:

Hoe is jullie ervaring?
Als je als hobby ook auto's detailen hebt, kun je die producten en spullen daar prima voor gebruiken :P Hét doel van die producten is krasjes voorkomen.

Ik maak het scherm schoon met Poorboy's World Spray & Wipe met een zachte microvezel... het spul laat geen residu achter, reinigt veilig en streeploos. Oppervlakten voelen supersmooth aan en het spul ruikt naar kauwgomballen :) Ja, het is best prijzig, maar ook erg zuinig.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Commendatore
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Zanderige omgevingen vermijden helpt ook. (Want in veel gevallen zal het zand zijn dat die krassen veroorzaakt.)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rudyman85
Dank voor jullie suggesties/reacties. Voortaan voorzichtiger zijn :)

Hier de beschrijving Wat apple adviseert;
https://support.apple.com...0schoonmaken.%20Volg%20de

[ Voor 26% gewijzigd door rudyman85 op 07-10-2024 08:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-05 23:15

Quakie

quakelen

Ik teken nergens meer voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Laatst online: 20:05
De MacBook Pro ( i5 ) uit 2015 is kennelijk wel nog 'zelf' te upgraden v.w.b RAM en SSD.

Is onderstaande machine dan nog geschikt voor de basic dingen ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PtyTOIPcWfkDWAOgqLErrdjd_Lk=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/kZR4V9V7mIBq5G8od2wkqbh4.jpg?f=user_large

En in hoeverre omdat deze niet meer wordt ondersteund v.w.b nieuwe OS versies is het nog 'veilig' ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
WiLLoW_TieN schreef op woensdag 27 november 2024 @ 09:09:
De MacBook Pro ( i5 ) uit 2015 is kennelijk wel nog 'zelf' te upgraden v.w.b RAM en SSD.

Is onderstaande machine dan nog geschikt voor de basic dingen ?

[Afbeelding]

En in hoeverre omdat deze niet meer wordt ondersteund v.w.b nieuwe OS versies is het nog 'veilig' ?
Niet om vervelend te doen, maar je zit hier in een topic over de MacBook Pro’s uit 2023. Het beste maak je zelf even een topic aan in dit subforum zodat andere gebruikers daar (makkelijker) op kunnen reageren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Topicstarter

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Niet online
edit

[ Voor 98% gewijzigd door SURFivor op 27-11-2024 10:07 . Reden: ander topic ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchlimits
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-05 14:57
Na jarenlang geen Mac meer te hebben gehad, een 16 inch Macbook Pro M2 Max 32GB en 1TB nog nieuw kunnen kopen voor een mooie prijs (iets over 2k). Wil het toch weer proberen. En dit is geen gekke prijs.

Wat een snel ding, goed geluid ook en een mooie scherm. De laptop is misschien wat overkill voor mij maar goed, kan ik wel jaren vooruit.

Nu lees ik dat je bij een macbook risico loopt op afdrukken van je toetsenbord en touchpad op het scherm als je geen bescherming zoals een microvezel doekje tussen de laptop legt. Hoe zijn jullie ervaringen hiermee?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
Dutchlimits schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 00:00:
Na jarenlang geen Mac meer te hebben gehad, een 16 inch Macbook Pro M2 Max 32GB en 1TB nog nieuw kunnen kopen voor een mooie prijs (iets over 2k). Wil het toch weer proberen. En dit is geen gekke prijs.

Wat een snel ding, goed geluid ook en een mooie scherm. De laptop is misschien wat overkill voor mij maar goed, kan ik wel jaren vooruit.

Nu lees ik dat je bij een macbook risico loopt op afdrukken van je toetsenbord en touchpad op het scherm als je geen bescherming zoals een microvezel doekje tussen de laptop legt. Hoe zijn jullie ervaringen hiermee?
De ervaring leert dat het schoonhouden van je laptop zeker helpt bij het vermijden van afdrukken in het scherm. Het is echter niet zo dat dit zomaar ontstaat of echt een probleem is bij deze MacBook-modellen.

Een vuistregel die ik zelf hanteer is dat ik de MacBook niet 24/7 opengeklapt laat staan. Als ik ‘m wegleg of niet meer gebruik gaat de klep standaard dicht. Soms ga ik met mijn mouw nog even langs het toetsenbord om stof eraf te halen.

Dit werkt voor mij en heb dan ook nooit echt last gehad van afdrukken op het scherm. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchlimits
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-05 14:57
Gr4mpyC3t schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 07:50:
[...]

De ervaring leert dat het schoonhouden van je laptop zeker helpt bij het vermijden van afdrukken in het scherm. Het is echter niet zo dat dit zomaar ontstaat of echt een probleem is bij deze MacBook-modellen.

Een vuistregel die ik zelf hanteer is dat ik de MacBook niet 24/7 opengeklapt laat staan. Als ik ‘m wegleg of niet meer gebruik gaat de klep standaard dicht. Soms ga ik met mijn mouw nog even langs het toetsenbord om stof eraf te halen.

Dit werkt voor mij en heb dan ook nooit echt last gehad van afdrukken op het scherm. :)
Dankjewel voor de tips ik neem dit zeker mee!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Dutchlimits schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 00:00:

Gefeliciteerd met je aanschaf! Mooie prijs!

Ik heb sinds dag 1 een doekje tussen zitten, voor de zekerheid en ik ben gewoon zuinig op dat apparaat (nog nooit zo’n dure laptop gehad!). Ik heb ook een case er omheen gekocht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-05 23:15

Quakie

quakelen

Apple raadt af om dingen tussen je toetsenbord en scherm te leggen... Een verkeerde druk op het scherm en je scherm is gescheurd.
er is een app keyboardcleantool. Zou die installeren dan kan reageren je toetsen niet op input. Doekje er over heen en klaar, zoals @Gr4mpyC3t zegt.

Ik teken nergens meer voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Is echt een heeeeel dun doekje…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
NaN schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 09:12:
Is echt een heeeeel dun doekje…
Ja, het is ook maar een heeeele kleine marge tussen het scherm en het toetsenbord. Zelf weten natuurlijk, maar ik acht het niet nodig als je fatsoenlijk met je MacBook omgaat. :)

Pagina: 1 2 3 4 Laatste