Roenie schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 11:12:
[...]
Wat ik trouwens heel goed begrijp. Ik zou daar ook niet blij van worden. Niets menselijks is ons vreemd.
En de mensen die hard roepen dat Nederland asielzoekers moet opvangen moeten worden, zijn niet degenen die deze mensen in huis nemen en ook niet degenen of die bij een potentiële locatie voor een AZC in de buurt wonen. Dat schijnt bij windturbines ook zo te werken trouwens

Ik weet dat de discussie hier niet verder hoort maar wil toch reageren.
Heb ze in 3 verschillende vormen rond mijn huis. Niet als directe buren maar wel in de buurt (binnen 1KM zitten er 2 vormen en de 3e is iets meer dan een kilometer maar minder dan 2km) Geen last van verder, ook weinig keuze maar ga echt er echt niet tegen protesteren. Ze geven niet meer overlast dan de rest van de mensen die er wonen.
Windturbines komen hier dan weer niet omdat ze midden in de stad zouden gaan staan

In plaats daarvan heb ik uitzicht op hoogspanningsmasten

Ondertussen is mijn huis alleen maar meer waard geworden dus mag alleen maar meer WOZ betalen.
Dus nee begrijp het niet echt dat mensen op zo'n manier gaan protesteren tegen zoiets. Gewoon extreme nimby's. Ik heb hier alles waar zij tegen protesteren zonder problemen in de buurt.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker