---RAWE CEEK!!!---
at your service
Dus straks ga ik er weer lekker voor zitten. :-)
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
NoFearCreations schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 19:55:
Race topics zijn een stuk rustiger.
Komt het doordat de laatste paar races continu zo laat waren?
Of omdat Max al een tijdje kampioen is?
Ik vind het zelf niet fijn, races na het avondeten. Ik zit als chauffeur zo in een ritme om vroeg naar bed te gaan, dat ik gauw zit te knikkebollen tijdens races.
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Lijkt droge sprint te worden.
[ Voor 15% gewijzigd door Saffie_time op 12-11-2022 20:05 ]
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Ik heb gehoord dat deze legendarisch was..
[ Voor 25% gewijzigd door Silent Thunder op 12-11-2022 20:06 ]
Highlights staan op YouTube.Silent Thunder schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:05:
Ik heb helaas de Q gemist, maar kan ik deze nog ergens terugkijken?
Vooral na afloop was het erg mooi om te zien, kwali zelf was niets bijzonders eigenlijk.
[ Voor 14% gewijzigd door Homeland op 12-11-2022 20:06 ]
F1TV kun je vanaf 2017 denk ik alle sessies incl onboards terugkijkenSilent Thunder schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:05:
Ik heb helaas de Q gemist, maar kan ik deze nog ergens terugkijken?
Dat klopt zekers! Deze lurker zit er klaar voorThe_Butler schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 19:56:
het is inderdaad stil, maar de lurkers zitten klaar hoor
Hier nog 1.mnarijnm schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:13:
[...]
Dat klopt zekers! Deze lurker zit er klaar voor
En nog 1mnarijnm schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:13:
[...]
Dat klopt zekers! Deze lurker zit er klaar voor
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
92 en viriel!Homeland schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:14:
Bernie is er bij! Toch onvoorstelbaar dat die man 92 jaar oud is.
* Chevy454 gaat de sprint met 20 minuten vertraging bekijken.
Shift van de vrouw liep iets uit dus niet samen op de bank als de lichten uitgaan
[ Voor 29% gewijzigd door Chevy454 op 12-11-2022 20:19 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Ik ga hem ~15 min later bekijken. Live haal ik net niet. Lang leve F1 TV
Alvast een fijne sprint race gewenst!
Dat ook inderdaad, jongste dochter van hem is 2 jaar, zijn oudste dochter is 67!Chevy454 schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:18:
[...]
92 en viriel!
* Chevy454 gaat de sprint met 20 minuten vertraging bekijken.
Shift van de vrouw liep iets uit dus niet samen op de bank als de lichten uitgaan
Zit er ook weer klaar voorThe_Butler schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 19:56:
het is inderdaad stil, maar de lurkers zitten klaar hoor
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Denk voor het eerst dat ik blij ben dat Max een foutje maakte.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Het is denk ik vooral het tijdstip, want avond waardoor je overdag prima iets kan doen in plaats van de hele dat op GoT discussiëren over alle mogelijke onderwerpen. Maar dat Verstappen kampioen is zal ook wel meespelen, het haalt toch een beetje de scherpte er vanaf.NoFearCreations schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 19:55:
Race topics zijn een stuk rustiger.
Komt het doordat de laatste paar races continu zo laat waren?
Of omdat Max al een tijdje kampioen is?
Ik vind het zelf niet fijn, races na het avondeten. Ik zit als chauffeur zo in een ritme om vroeg naar bed te gaan, dat ik gauw zit te knikkebollen tijdens races.
Maar Ricciardo stond dat niet op... Why?
Al heel het seizoen zo. Gokje dat bij opnames er nog iets van covid regels van kracht waren...Waah schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:27:
Ik zit F1 tv.te kijken en daar was op het eind 3 driver lineup te zien dat ze bij hun teamauto stonden.
Ziek. Is al het hele jaar zo.Waah schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:27:
Ik zit F1 tv.te kijken en daar was op het eind 3 driver lineup te zien dat ze bij hun teamauto stonden.
Die was afwezig wegens Corona toen dit werd opgenomen aan het begin van het seizoen.Waah schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:27:
"When you grow up your heart dies"
Happy Sprint Kwalificatie @ ALL
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Weten jullie meteen hoe vaak ik live kijk
De laatste is weer overdag.Will_M schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:29:
Ik vind het persoonlijk wel lekker dat de laatste races in de avonduren worden verreden. Zo heb ik ook nog iets aan m'n dag / weekend![]()
Happy Sprint Kwalificatie @ ALL
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Jup op Max en Latifi na (aldus Olav en Jack)Saffie_time schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:30:
Alles en iedereen op rood?
Edit; en net ook in beeld te zien
[ Voor 9% gewijzigd door DutchCrownNL op 12-11-2022 20:31 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja, alleen VER en LAT op Geel ... De andere kleur roodSaffie_time schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:30:
neeSaffie_time schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:30:
Mijn boefje is liev!
Extra uitdaging. Anders word het te saai.JB schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:31:
Iemand verklaring waarom Max op geel staat?
-
Ze denken dat de softs het niet gaan halen.JB schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:31:
Hij is al WDC.JB schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:31:
Medium kun je langer hard mee rijden.JB schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:31:
Als je veel sneller bent dan de rest, dan heb je ook meer slijtage.JB schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:31:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zijn er al eerder pitstops geweest bij een sprintrace?sjaool schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:32:
[...]
Ze denken dat de softs het niet gaan halen.
Mijn boefje is liev!
Nee want dan stond Perez ook wel op geelsjaool schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:32:
[...]
Ze denken dat de softs het niet gaan halen.
Geen idee. Het enige dat ik weet is dat Max tot nu toe alle sprintraces heeft gewonnen.JB schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:32:
[...]
Zijn er al eerder pitstops geweest bij een sprintrace?
Denk dat de rode net iets te veel degradation krijgt?JB schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:31:
Wel benieuwd.
de RBR is sneller. Het was ook een foutje van max bij de Q.
Toch duim ik wel voor MAG. lijkt me wel tof als hij hem weet te houden.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
MAG lekker snel weg
nee de rest om hem heen staat op rood
Dat is het verschil tussen de soft en medium banden. Niets bijzonders.
RUS lekker aan het jagen.
Max is zo, zoveel sneller op rechte stukken.
[ Voor 57% gewijzigd door DaniëlWW2 op 12-11-2022 20:36 ]
[ Voor 9% gewijzigd door StefanVerkerk op 12-11-2022 20:37 ]
U zei?sjaool schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:36:
RUS en VER kan nog wel eens fout gaan... Zeker als DRS zo actief wordt.
Dat duurde niet lang, vrij eenvoudig langs Kmagdutchgio schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:35:
Met een jagende Russell is het voor nu wel een lastige strategie, kijken hoe lang je dit vol houd en het turning point is.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Vriend zelfsVerwijderd schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:38:
Alonso vast weer heel blij met zijn teamgenoot
Gelukkig is die wagen sterker dan de motor die erin ligt.Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:38:
Dit deed die toch wel echt zelf? Verder naar rechts kon zijn teammate niet volgens mij.Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:38:
Niet meersjaool schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:37:
En het is klaar Max al buiten DRS.
zijn teamgenoot stond laatsteStefanVerkerk schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:38:
Magnussen zakt nog sneller door het ijs dan een schaatser na een nachtje lichte vorst.
Hij moet blij zijn dat ie 1 lap kan leiden. Toch bijzonder genoeg voor een HAASsjaool schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:38:
MAG zakt nu hard weg....
Enige wat ik interessant vind is dat PER voor LEC blijft (ivm de overall driver standings)
[ Voor 17% gewijzigd door Silent Thunder op 12-11-2022 20:40 ]
Ocon is gewoon anti-teamgenoot. Zie ook al zijn 'duels' met Perez. Ocon is een drama als teamgenoot. En hij vindt zichzelf uiteraard helemaal geweldig en onschuldig.Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:38:
12 Nov 2022, 20:39:12, Lap 5
| 1 | VER | 1:14.507 |
| 2 | RUS | 1:14.534 |
| 3 | SAI | 1:14.758 |
Valt toch wel mee? Nog ronden genoeg.TheBrut3 schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:39:
Wat is Perez aan het doen dan? Waarom zit hij zo ver achter Norris?
Inderdaad. P6 voor MAG 🫣. PER de eerste die er niet voorbij komtTheBrut3 schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:39:
Wat is Perez aan het doen dan? Waarom zit hij zo ver achter Norris?
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Dit topic is gesloten.
![]()
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |