Schiet tussen de palen en je scoort!
Je teammaat wat gunnen is ook investeren in de toekomst. Stel dat Abu Dhabi volgend jaar dezelfde finale is als vorig jaar... zou Perez dan weer zo diep gaan nu hij zo genaaid is?MrOleo schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:47:
[...]
Verstappen heeft natuurlijk wel een seizoenspuntenrecord dat hij zo hoog mogelijk wil hebben. Dus het is niet helemaal niks.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Nee. Perez niet laten voor gaan na dat die je vorig jaar kampioen heeft gemaakt. Dat is pas super sneuBullet NL schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:49:
Lewis" Je weet hoe het met Max gaat" over zijn contact..... Das pas sneu....
Maar als je teamgenootje je medeje eerste wk heeft bezorgd moet je je toch afvragen of dat op dit moment de juiste mentaliteit is.talkatoo schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:50:
Sowieso is Max nooit het type geweest om plekken af te geven, dat was al in zijn eerste races in de F1 duidelijk. Dat is ook de enige mentaliteit die past bij één van de beste coureurs die er ooit geweest is. Zonder die mentaliteit wordt je nooit zo goed.
Maar dat is toch geen excuus voor het gat dat hij bij de herstart liet vallen? Als die plek in het kampioenschap zo belangrijk is, moet je gewoon steeds scherp zijn. Als je dan zo ongelooflijk zit te slapen als PER hier deed en je verdedigt daarna ook nog je positie tegen VER, moet VER dan alsnog cadeautjes geven? Dan ben je gewoon gewogen en te licht bevonden.Robkazoe schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:45:
[...]
Alsof PER iets had kunnen betekenen met zijn gele banden.
Ik zal wel te menselijk denken. Maar Max heeft niks meer te winnen dit seizoen. Perez wel. Help je teammaat dan gewoon effetjes. Smet op dit mooie seizoen voor RBR.Jeroenvde89 schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:50:
You know how it goes with Max… walgelijk figuur is het toch
Cancel cancel!Jeroenvde89 schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:50:
You know how it goes with Max… walgelijk figuur is het toch
De straf was in dit geval voor Verstappen dus mogelijk dat hij toch wel een punt had?siggy schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:49:
Lewis weer een dig naar Max. Ach jah. Als Damon Hill in Adelaide 1994 aan de buitenkant en Schumacher aan de binnenkant......
Nah, echt nah. Toxic but British.
Misschien moet Perez hem eens herinneren aan de laatste race van vorig seizoenDoeEensGek schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:48:
[...]
Nee en het was ook geen teamorder om te wisselen met Pérez. Al die boze reacties hier...Max heeft gewoon gelijk. Je krijgt ze niet cadeau.
Maar mooie race, niet verwacht dat dat nog zou lukken dit seizoen, de strijd vooraan was echt mooi!
Had ie een beetje bij moeten blijven in plaats van zich wederom totaal om zn oren laten rijden.dglavimans schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:50:
[...]
Nee. Perez niet laten voor gaan na dat die je vorig jaar kampioen heeft gemaakt. Dat is pas super sneu
Voor mij juist precies tegenovergesteldeFirePuma142 schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:47:
Had toch liever Hamilton dan Russell gezien. Ik weet niet wat het is, maar trek Russell erg slecht. Een beetje zoals sommige Britten naar Verstappen kijken
Ik trek Hamilton HELEMAAL niet meer. Was vroeger (in zijn McLaren en junior-klasses) dagen enorm fan van hem, maar sinds hij bij Mercedes ging rijden is hij zo erg veranderd.
Russell heeft sowieso een zwak voor mij. Toen hij begon in F3 (de Europese klasse) was ik ook veel in die klasse aan het rondlopen. Heb hem zowat zien 'opgroeien'.
Ja ach, zo zorg je daar wel voor ja. Ik denk dat Perez meer credit verdient, zou er vanuit gaan dat Perez minder geneigd is om te helpen. Abu vorig jaar speelde hij toch een essentiele rol en voor resultaten als dit is dat toch een eenvoudige investering.Rivanov schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:50:
[...]
Tsja. De biggest rival on the grid is your own teammate.
Perez zijn taak is 2e rijder. Niet leuk voor hem. Als er wordenie het vervelend vind moet ie maar bij williams gaan rijden, kan Nick debris mooie 2e rijder worden.alexbl69 schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:50:
[...]
Je teammaat wat gunnen is ook investeren in de toekomst. Stel dat Abu Dhabi volgend jaar dezelfde finale is als vorig jaar... zou Perez dan weer zo diep gaan nu hij zo genaaid is?
Nee, het begrip 2e rijder word door vele vergeten. En topsporters zijn bikkelhard..... Anders had Sainz Leclerc ook wel voor gelaten.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
In de laatste ronde:
GP: Als je in bocht 12 ALO niet voorbij bent, laat dan PER voorbij
Na bocht 12:
GP: Laat PER voorbij
Op het rechte stuk:
GP: Laat PER voorbij Max (don't worry about the DRS oid)
Na de finish:
GP: Wat was het probleem Max?
Max: Ik heb jullie al eerder gezegd dat jullie mij dit soort dingen moeten vragen
Max zijn boordradio gehoord? Hij moet zich kapot schamenMikeyMan schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:51:
[...]
Had ie een beetje bij moeten blijven in plaats van zich wederom totaal om zn oren laten rijden.
Verwijderd
Die straf sloeg nergens op, iedereen klaagde over Masi, maar het was dut seizoen niet veel beter...Homeland schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:51:
[...]
De straf was in dit geval voor Verstappen dus mogelijk dat hij toch wel een punt had?
Indrukwekkend van de Mercs dit weekend.
VER reageerde daar niet op.
Vervolgens gaat Max de laatste knik in van het circuit.
Board radio: Don't worry about DRS, let checo through.
Nogmaals Board radio: MAX, LET CHECO THROUGH, please?
Max reageert weer niet en finisht.
Board radio: Max, what happend?
Max: I told you already last time. Don't ask that from me. OK? Are we clear about that?
Max: I gave my reasons. I stand by it.
Aan de andere kant 't was al 2 rondjes duidelijk dat hij Alonso niet voorbij zal gaan dus had ook kunnen inhouden.
[ Voor 32% gewijzigd door Robbie T op 13-11-2022 20:54 ]
Jij was bij het gesprek? Vertel het onsdglavimans schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:52:
[...]
Max zijn boordradio gehoord? Hij moet zich kapot schamen
Dat is dus de vraag, er zijn genoeg voorbeelden dat Checo er had moeten staan als ondersteuning voor Max, dus tis niet zo dat Checo veel bonnetjes open heeft staan bij Maxd0s schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:50:
[...]
Maar als je teamgenootje je medeje eerste wk heeft bezorgd moet je je toch afvragen of dat op dit moment de juiste mentaliteit is.
Cogitationis poenam nemo patitur
Poe, die klonk inderdaad wel heftigdglavimans schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:52:
[...]
DUGG
De enige die zich kapot moet schamen is Perez die zich op 4 seconden laat rijden na een safetycar.dglavimans schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:52:
[...]
Dat hoorbuis hem nu ook zeggen. Dat vind ik wel zielig inderdaadSpaceAce schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:52:
[...]
In de laatste ronde:
GP: Als je in bocht 12 ALO niet voorbij bent, laat dan PER voorbij
Na bocht 12:
GP: Laat PER voorbij
Op het rechte stuk:
GP: Laat PER voorbij Max (don't worry about the DRS oid)
Na de finish:
GP: Wat was het probleem Max?
Max: Ik heb jullie al eerder gezegd dat jullie mij dit soort dingen moeten vragen
Dat is eigenlijk ook wel waar, maar daarvoor heeft Max hem ook uitgebreid bedankt.FabianGTI schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:51:
[...]
Misschien moet Perez hem eens herinneren aan de laatste race van vorig seizoen![]()
Maar mooie race, niet verwacht dat dat nog zou lukken dit seizoen, de strijd vooraan was echt mooi!
Ik denk dat dit een nieuw seizoen is en inderdaad Max denkt dat je niets cadeau krijgt.
Hij klinkt daar als Jos. Verwacht je niet van iemand die zoveel gewonnen heeft de afgelopen twee seizoenen.J-M-T schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:45:
Wauw, Verstappen op de onboard in de cooling down lap. Wat laat die zich kennen zeg, wat respectloos richting Perez die hem echt wel geholpen heeft.
Oh ja uiteraard had hij hem gewoon langs moeten laten gaan, maar bijv. Perez had ook gewoon goed kunnen kwalificeren en de juiste banden bewaren ipv alle softs oproken en dan moeten bedelen om puntjes.alexbl69 schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:50:
[...]
Je teammaat wat gunnen is ook investeren in de toekomst. Stel dat Abu Dhabi volgend jaar dezelfde finale is als vorig jaar... zou Perez dan weer zo diep gaan nu hij zo genaaid is?
Ergens begrijp ik Verstappen ook wel.
erutangiS
En nu vallen ze hem, terecht, volledig af omdat hij toch wel erg op zijn vader lijkt helaas. Jammer dat sommige mensen winnaarsmentaliteit en arrogantie niet van elkaar kunnen scheiden.
Luister eerst de boardradio maar eens goed
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 19:08
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Wees eens reeel, dit medium banden gaven het hele weekend al problemen..MikeyMan schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:53:
[...]
De enige die zich kapot moet schamen is Perez die zich op 4 seconden laat rijden na een safetycar.
"When you grow up your heart dies"
We waren niet bij dat interne RBR gesprek van gisteren dus zónder verdere context is er niet veel van te zeggen, ook niet al is dat nu nadelig voor PER.dglavimans schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:52:
[...]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Denk dat Marko volledig aan de kant van max staat. Perez was nergens te bekennen.Saturnus schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:54:
Schokkend van Max. Hopelijk een goed pak rammel van de dokter. Dit is absurd.
Meh, dacht ik in eerste instantie ook. Maar wat er gezegd wordt, Perez loopt zelf te prutsen met die herstart.mrstylo schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:54:
Wat valt Max tegen zeg. Echt zielig
Vaak bu'j te bang!
De straf van Max was volledig conform de richtlijnen die dit seizoen worden gehanteerd (O.a. door/vanwege Max).mnarijnm schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:48:
Conclusie van deze race: Race control moet eventjes de regels opnieuw lezen. Marshalls moet eventjes straffen vergelijken met vorige jaren, om consistent te zijn. Regie was gewoon belabberd. Maar uhmmm stemt heel brazilië op Ham? Want heel bijzonder was hij niet om DotD te winnen?
https://twitter.com/SMitc...uIdyQNTo1XCjsQ3fK93Q&s=19
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Hij verwijst naar een eerdere communicatie over dit onderwerp?dglavimans schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:54:
[...]
Luister eerst de boardradio maar eens goed
Dit gaat nog een stuk verder dan arrogantie, dit is zo veelzeggend en teleurstellend.PWM schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:54:
Toch mooi. Het Engelse commentaar gaf, terecht, aan dat de straf belachelijk was voor VER en dat HAM gewoon ruimte moest geven. Volle backup voor VER vanuit de UK.
En nu vallen ze hem, terecht, volledig af omdat hij toch wel erg op zijn vader lijkt helaas. Jammer dat sommige mensen winnaarsmentaliteit en arrogantie niet van elkaar kunnen scheiden.
Nouja, rood vs geel is ook aanwezig.MikeyMan schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:53:
[...]
De enige die zich kapot moet schamen is Perez die zich op 4 seconden laat rijden na een safetycar.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
De taak '2e rijder' kun je op je eigen manier invullen. Een Bottas (in de Red Bull dan) had Hamilton vorig jaar nooit 2 ronden op kunnen houden zoals Sergio deed. Denk dat Sergio als loyale vriend veel meer voor Verstappen kan betekenen dan een Sergio als enkel '2e rijder'.wowly schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:52:
[...]
Perez zijn taak is 2e rijder. Niet leuk voor hem. Als er wordenie het vervelend vind moet ie maar bij williams gaan rijden, kan Nick debris mooie 2e rijder worden.
Nee, het begrip 2e rijder word door vele vergeten. En topsporters zijn bikkelhard..... Anders had Sainz Leclerc ook wel voor gelaten.
Maar ja, dan moet je je 'vriend' af en toe wel wat gunnen natuurlijk.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Mja, als je altijd het voordeel van de stewards krijgt. Ik snap je punt, daar niet van. Maar Hamilton can do no wrong. En als ie een sraf krijgt, is het 9 van de 10 keer compleet irrelevant.Homeland schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:51:
[...]
De straf was in dit geval voor Verstappen dus mogelijk dat hij toch wel een punt had?
Kijk naar de uitleg van de stewards op Monza. Het is precies omgekeerd qua rollen en toch krijgt Max hier weer straf. Nah. Wat Lewis zegt doet er niet toe, wat de stewards doen bepaald de sport. Hij beukt daar gewoon naar binnen ala Schumacher @ Adelaide waar de Brittn zo zuur over zijn. Het gaat qua incidenten nergens meer over. Er is compleet geen lijn meer in te vinden, alleen maar framing in het voordeel van....
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Op mediums met iedereen om zich heen op softs?-tom-562 schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:54:
[...]
Meh, dacht ik in eerste instantie ook. Maar wat er gezegd wordt, Perez loopt zelf te prutsen met die herstart.
Waar hebben we dat eerder gezien?
Nee? Zijn grootste was in 2021 toch?sjaool schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:54:
Tja, dit is de F1 daar worden geen cadeautjes gegeven. It's as simple as that...
Abu Dhabi 2021?sjaool schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:54:
Tja, dit is de F1 daar worden geen cadeautjes gegeven. It's as simple as that...
En wat had Max te verliezen bij een plekje lager? Ik begrijp deze actie van VER echt niet hoor..
Ja dus? Nogmaals... 4 seconden... 1.7 seconden langzamer in de laatste ronde.FabianGTI schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:54:
[...]
Wees eens reeel, dit medium banden gaven het hele weekend al problemen..
Das heel lang stil staan.
Ja dit is over. Max gaat snel door zn teammaten.KlaasjeNL schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:55:
Lijkt er wel op dat er achter de schermen een en anders speelt tussen Max en Checco, al voor deze race.
Schiet tussen de palen en je scoort!
Dat was Hornerjan390 schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:54:
Perez: Thank you for that guys, thank you""
engineer: "I am sorry about that Checco"
erutangiS
Ik ben dat best met je eens, los van wat Max z’n redenen zijn, je teammaat zo naaien is dom en kortzichtig.dglavimans schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:52:
[...]
Wat vind jij als Mercedes fan trouwens van dat bashen van Verstappen wat Hamilton zojuist wederom deed? Oprechte vraag,ik vond het vrij onnodig van ‘m (maar wel stukken minder erg dan wat Ver bij Per flikte zojuist)
Gewoon van het gas af, echt heel simpel hoorMikeyMan schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:56:
[...]
Ja dus? Nogmaals... 4 seconden... 1.7 seconden langzamer in de laatste ronde.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zo gaat het seizoen allesbehalve als een nachtkaars uit. Eerste zege Russell, vragen bij Leclerc en oorlog binnen Red Bull.
— Erik van Haren (@ErikvHaren) 13 november 2022
Al die verhaaltjes over de geweldige relatie tussen Verstappen en Pérez kunnen in de prullenbak. #F1
Niet voor niets zei vader Jos Verstappen na Grand Prix Japan dat voor hem de Grand Prix van Monaco het omslagpunt was dit seizoen.
Toen voelde Verstappen junior zich duidelijk gepiepeld door Pérez, na diens crash in de kwalificatie. #F1
En ook niet voor niets: Helmut Marko gaf Pérez in het race-weekeinde erna, in Baku, een uitbrander.
Verstappen zegt na finish vandaag ook dat hij team intern zijn redenen heeft gegeven en daar achter staat.
Snap niet waarom, het gaat nergens over voor Max, maar wel voor Perez. Hij verliest alleen maar puntjes.... principes zijn prima, maar dit....StefanVerkerk schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:54:
Meest ijzige teamradio na de finish van dit seizoen tussen GP en Max. Misschien dat GP hetzelfde er over denkt als Max, maar goed, die zal ook wel aan orders gebonden zijn.
Dat is een idee van je? Of wete je dat? En dan: hoe?KlaasjeNL schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:55:
Lijkt er wel op dat er achter de schermen een en anders speelt tussen Max en Checco, al voor deze race.
Nee, Als Perez niet scoort ligt dst aan hemzelf, Max hoeft niets kado te geven. Maargoed, Max zal wel weer veel flak krijgen.
Buiten dat: mercedes is er weer bij, en hoe! Russel zijn eerste overwinning, netje sgedaan George! Gefeilciteerd. Rost Hamilton gewoon voorbij alsof het niets is. Maar goed voor Hamilton dat ie Bottas lang langs zich heeft gehad.......
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Je had een nieuw volkslied verwacht?Quad schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:57:
Volkslied van GB klinkt nog steeds hetzelfde als voor de dood van de queen.
Ja, echt "heerlijk" dit. En vervolgens vreemd opkijken als PER Max volgend seizoen er niet doorlaat. Immers, Checo heeft ook een klassement om te winnen dus dan is het voor hem gunstiger om voor Max te blijven ipv hem er makkelijk langs te laten gaan.Barfman schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:56:
Heel goed van Max, gewoon bij je standpunt blijven.
Dit kan op termijn problematisch worden...
Ik hoor het ze al zeggen in bepaalde podcasts: "Een Verstappen geeft geen cadeautjes, die wil alleen maar winnen koste wat kost."siggy schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:57:
[...]
Snap niet waarom, het gaat nergens over voor Max, maar wel voor Perez. Hij verliest alleen maar puntjes.... principes zijn prima, maar dit....
Will_M in "[F1 2022] Race 21 GP van Brazilië"MikeyMan schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:56:
[...]
Ja dus? Nogmaals... 4 seconden... 1.7 seconden langzamer in de laatste ronde.
Dat dus
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Hoe vaak komt het wel niet voor dat Max 30 seconden (of meer) voor licht op Perez...jan390 schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:55:
[...]
Op mediums met iedereen om zich heen op softs?
Waar hebben we dat eerder gezien?
Ik verwacht dat als Perez er 1 of 2 autolengtes achter had gezeten dat het dan geen probleem was geweest
Vaak bu'j te bang!
Het enige wat Max had moeten doen is niets zeggen, maar goed hij is recht door zee, ze hebben er over gesproken, daar verwijst hij dan ook na.codex schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:56:
Ik vind dit geen fraaie actie van Max, Perez is wel een echte teamplayer en heeft hem meermaals geholpen. Vind het wel jammer, snap zijn instelling, desondanks had hij wel iets beter kunnen nadenken.
Checo teamplayer? moah, daar voor staat hij net te vaak achter een Mercedes of Ferrari
Cogitationis poenam nemo patitur
Kan je dit anders kaderen? Ik begrijp je oprecht niet.sjaool schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:57:
Iedereen die Abu Dhabi noemt moet zich nog maar eens gaan afvragen waarom hij F1 kijkt. Beetje jammer.
Kom op man, Perez heeft vaak Verstappen geholpen zeker gezien zijn bijnaam en dan nu een kadootje teruggeven voor een betere uitgangspositie voor de tweede plaats in kampioenschap is dan toch gewoon fair of niet soms?sjaool schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:54:
In ieder geval een andere noot op de plek van queen...
Zo is het. Dan ben je een kampioen, die niemand mag. Waar alleen een oranjeleger blij van wordt, maar de rest van de wereld je uitkotst. Kan jou andere mensen schelen: Fuck them.pjlgt schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:57:
Ik vind het mooi. Max blijft bij zijn standpunt. Fuck them.
Prachtige eigenschap
De Vries naar RBR in 2023?Robkazoe schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:58:
[...]
Dit kan op termijn problematisch worden...

Wat onze Verstappen vindt van van zijn team en teamgenoot verbaasd me niets en is verder totaal onbelangrijk.
[ Voor 6% gewijzigd door tweakduke op 13-11-2022 21:01 . Reden: Flamebaits laten we dus achterwege. ]
Gevoelsmatig zit ik in dubio; plaatsen weggegeven is ook het kampioen beïnvloeden, en dat werd vroeger met veel boe geroep ontvangen.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Zou idd goed kunnen dat het e.e.a. is besproken (gesprek waar hij naar verwijst) en hij duidelijk heeft aangegeven PER geen positie cadeau te doen (ongeacht of dit idd handig is aangezien het nergens meer over gaat voor VER), maar dan is het ook niet handig als ze dit alsnog vragen wetende hoe hij er over denkt.Barfman schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:56:
Heel goed van Max, gewoon bij je standpunt blijven.
Nja, maar dan nog. Als ht voor P1 ging okay. Maar hij piepelt mogelijk zijn werkgever uit zijn eerste 1-2 in het kampioenschap.StefanVerkerk schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:58:
[...]
Ik hoor het ze al zeggen in bepaalde podcasts: "Een Verstappen geeft geen cadeautjes, die wil alleen maar winnen koste wat kost."
PSN: xMaurice93
Ik ben alleen een Vettel fandr.lowtune schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:56:
[...]
Ik ben dat best met je eens, los van wat Max z’n redenen zijn, je teammaat zo naaien is dom en kortzichtig.
Wat vind jij als Mercedes fan trouwens van dat bashen van Verstappen wat Hamilton zojuist wederom deed? Oprechte vraag,ik vond het vrij onnodig van ‘m (maar wel stukken minder erg dan wat Ver bij Per flikte zojuist)
Inderdaad vrij onnodig van Hamilton. Het is niet of Max iedereen eraf ramt elke keer of zo en is daar in gegroeid afgelopen jaren.. ? Dus snap helemaal niet wat die probeert te zeggen
[ Voor 3% gewijzigd door dglavimans op 13-11-2022 21:00 ]
Je kunt vinden van de actie van Verstappen wat je wil, maar dit soort taalgebruik is dus precies wat de boel online zo giftig maakt. Treurig dat je zulke woorden gebruikt.
[ Voor 3% gewijzigd door tweakduke op 13-11-2022 21:02 . Reden: Quote aangepast ]
Klootzak en winnaar. Zo hoort het. Daarom is hij 2x WDC.
Perez is gewoon te langzaam. Klaar.
Die twitteraar kan niet lezen, zoals ook in de tweetreplies wordt aangegeven.Osxy schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:55:
[...]
De straf van Max was volledig conform de richtlijnen die dit seizoen worden gehanteerd (O.a. door/vanwege Max).
https://twitter.com/SMitc...uIdyQNTo1XCjsQ3fK93Q&s=19
Straf is denk ik omdat hij te hard de bocht inging en ze dachten dat hij de bocht niet controlled zou hebben gehaald.
erutangiS
Wat is dit voor nuance? Journalist die even dingrn Verzint voor zijn bron binnen Red Bull
Waarschijnlijk: als ie in de buurt zit prima, anders zoekt ie het maar uit.ricardo246 schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:59:
Ik ben benieuwd naar het gesprek dat VER had met RBR waarin hij aangaf waarom hij geen plaatsen weggeeft. Kan zomaar zijn dat PER daar bijzat, en ze afspraken gemaakt hebben.
Gevoelsmatig zit ik in dubio; plaatsen weggegeven is ook het kampioen beïnvloeden, en dat werd vroeger met veel boe geroep ontvangen.
En terecht.
Tsja, als je je teammaat niet meer nodig denkt te hebben moet je dit soort acties uithalen. Perez zal in ieder geval niets meer doen voor Max.pjlgt schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:57:
Ik vind het mooi. Max blijft bij zijn standpunt. Fuck them. Als je meer punten wilt, moet je er maar voor blijven. Lijkt me simpel.
En dat alles voor een 6e plaats.
Overduidelijk is er een gesprek geweest tussen Red Bull en het team waarin Max al heeft aangegeven dat hij Perez er niet langs laat (zonder voorkennis wat er mogelijk zou kunnen gebeuren). Nu vraagt het team toch met die voorkennis doodleuk om Perez er langs te laten.
Perez mag sowieso achter z'n oren krabben om achter Max te eindigen in deze race.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |