Ik heb de sleutel van mijn nieuwe woning ontvangen maar ga hier de komende 2 maanden nog niet wonen.. huidige contract van oude woning loopt af rond datum van verhuizing dus zit nergens aan gebonden.
Nu verbruik ik ongeveer Stroom normaal: 1600 kWh, Stroom dal: 1250 kWh, Gas: 450 m³
Verwachting is dat dit eerder lager dan hoger worden, gezien het nog steeds een appartement betreft maar qua m2 ongeveer 20% kleiner word.
Ik wil graag zoveel mogelijk overstappen op elektra maar zal waarschijnlijk voor sommige onderdelen niet onder gas uitkomen, dus verwachting is wellicht iets meer elektra dan gas vergeleken met nu in verhouding.
Heb het idee dat de prijzen wat lager liggen op dit moment en het wellicht verstandig is nu al af te gaan sluiten voor een vast tarief maar ben benieuwd naar jullie idee hierover..
Wat kunnen jullie mij aanraden? Ook qua leverancier?
Nu gelijk een contract afsluiten of nog even wachten op dalende tarieven?
vast, variabel of dynamisch?
vastleggen voor 1 / 3 / 5 jaar etc?
Nu verbruik ik ongeveer Stroom normaal: 1600 kWh, Stroom dal: 1250 kWh, Gas: 450 m³
Verwachting is dat dit eerder lager dan hoger worden, gezien het nog steeds een appartement betreft maar qua m2 ongeveer 20% kleiner word.
Ik wil graag zoveel mogelijk overstappen op elektra maar zal waarschijnlijk voor sommige onderdelen niet onder gas uitkomen, dus verwachting is wellicht iets meer elektra dan gas vergeleken met nu in verhouding.
Heb het idee dat de prijzen wat lager liggen op dit moment en het wellicht verstandig is nu al af te gaan sluiten voor een vast tarief maar ben benieuwd naar jullie idee hierover..
Wat kunnen jullie mij aanraden? Ook qua leverancier?
Nu gelijk een contract afsluiten of nog even wachten op dalende tarieven?
vast, variabel of dynamisch?
vastleggen voor 1 / 3 / 5 jaar etc?
/f/image/DmpYY5GWKNSLev0iNl6we0hG.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fuFR7V1z6V0ht1Zzuc1nAkvL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XUQ1GQqWKLUGgQLMBD46Vb26.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sruGzgGTqDMybEGfAeDYVm40.jpg?f=fotoalbum_large)